mosxop 17 Report post Posted April 1, 2013 (edited) Μετα την απίστευτη φετινη εμπειρια μου αν και νέο μέλλος στο snowclub,θα ήθελα να ρωτήσω: 1. Θα γίνει αντίστοιχη εκδρομή και το 2014? 2. Ποιό μέρος συζητειται? 3. Αν το ψαξουμε νωρίτερα ίσως πάρουμε ίδιες τιμές με πέρυσι. Edited April 1, 2013 by mosxop 1 Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted April 1, 2013 καλα περυσι σε παρακαλουσαμε να ερθεις και μας το επαιζες δυσκολος τωρα πριν ξεκινησουμε τα μπανια σε επιασε φαγουρα για του χρονου???? :veryangry: :evil: :evil: Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted April 1, 2013 Μετα την απίστευτη φετινη εμπειρια μου αν και νέο μέλλος στο snowclub,θα ήθελα να ρωτήσω: 1. Θα γίνει αντίστοιχη εκδρομή και το 2014? εννοειται 2. Ποιό μέρος συζητειται? ειναι η σειρα της Αυστριας 3. Αν το ψαξουμε νωρίτερα ίσως πάρουμε ίδιες τιμές με πέρυσι. ο mil ξεκινησε το ψαξιμο 2 "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted April 1, 2013 (edited) αν ο mil ξεκινησε το ψαξιμο σημαινει οτι παμε ISCHGL............................... AUSTRIA = ISCHGL για τον mil Edited April 1, 2013 by gatz 2 Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted April 1, 2013 Αχιλλεαααααααα βοηθεια πες κατι για το obertaeurn (ski in ski out ,apre ski life......) 2 Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted April 1, 2013 Χοντρικά, ένα κόστος all included (χωρίς ξενύχτια, shopping κτλ); Μιλώντας πάντα από τις προηγούμενες εμπειρίες σας. Να ξέρω δηλαδή αν με παίρνει να ονειρεύομαι ή όχι! Share this post Link to post Share on other sites
ChristosZ 2,649 Report post Posted April 1, 2013 (edited) Χοντρικά, ένα κόστος all included (χωρίς ξενύχτια, shopping κτλ); Μιλώντας πάντα από τις προηγούμενες εμπειρίες σας. Να ξέρω δηλαδή αν με παίρνει να ονειρεύομαι ή όχι! 800-900€ Edited April 1, 2013 by ChristosZ Γιατρέ τα βλέπω όλα άσπρα!Είμαι σοβαρά? Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted April 1, 2013 (edited) Χοντρικά, ένα κόστος all included (χωρίς ξενύχτια, shopping κτλ); Μιλώντας πάντα από τις προηγούμενες εμπειρίες σας. Να ξέρω δηλαδή αν με παίρνει να ονειρεύομαι ή όχι! χωρις ξενυχτια ειδικα στο ischgl ....... τι ειναι αυτο ?????????? (πλακα κανω) βαζε 100 ευρω καθε μηνα στην ακρη και δεν θα ονειρευεσαι αλλα θα ερθεις !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :flower: :flower: Edited April 1, 2013 by gatz 1 Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted April 1, 2013 (edited) επιτελους Αυστρια... Edited April 1, 2013 by Turms 1 Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted April 1, 2013 αν ο mil ξεκινησε το ψαξιμο σημαινει οτι παμε ISCHGL............................... AUSTRIA = ISCHGL για τον mil σε αυτο συμφωνω αλλα μαλλον το κοστος θα ειναι λιγο απαγορευτικο οποτε ισως υπαρχουν αλλες επιλογες Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted April 1, 2013 σε αυτο συμφωνω αλλα μαλλον το κοστος θα ειναι λιγο απαγορευτικο οποτε ισως υπαρχουν αλλες επιλογες ασχετα αν προσπαθω να πειραξω λιγο τον Αλεξη το ISCHGL ειναι ενα απο τα καλυτερα χιονοδρομικα της Αυστριας και γενικα θα ελεγα των Αλπεων οποτε σιγουρα το κοστος θα ειναι λιγο ακριβοτερο απο τα υπολοιπα αλλα σιγουρα αξιζει το καθε ευρω που ζηταει.Ελπιζω να το βρουμε γυρω στα 900-950. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted April 1, 2013 δεν διαφωνω. Το θεμα ειναι οτι για εκδρομη συλλογου θα πρεπει να μεινεις στο Ischgl και οχι σε διπλανα χωρια οπως κανουμε (οι πιο πολλοι) οταν παμε για να ριξουμε το κοστος. Αυτο σημαινει οτι θα πρεπει ολος ο κοσμος να πηγαινοερχεται με το πουλμαν ή ski bus....Αλλιως για μεσα στο Ischgl το κοστος θα ειναι πολυ μεγαλο πιστευω για αυτο πιστευω οτι μαλλον δεν θα ειναι αυτη η επιλογη. Παντως και ενα Obertauern δεν θα ειναι ασχημα...snow safe, ski in ski out, εχει αρκετα απο διασκεδαση 2 Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted April 1, 2013 δεν διαφωνω. Το θεμα ειναι οτι για εκδρομη συλλογου θα πρεπει να μεινεις στο Ischgl και οχι σε διπλανα χωρια οπως κανουμε (οι πιο πολλοι) οταν παμε για να ριξουμε το κοστος. Αυτο σημαινει οτι θα πρεπει ολος ο κοσμος να πηγαινοερχεται με το πουλμαν ή ski bus....Αλλιως για μεσα στο Ischgl το κοστος θα ειναι πολυ μεγαλο πιστευω για αυτο πιστευω οτι μαλλον δεν θα ειναι αυτη η επιλογη. Παντως και ενα Obertauern δεν θα ειναι ασχημα...snow safe, ski in ski out, εχει αρκετα απο διασκεδαση Tο μεγαλο πλεονεκτημα του obertauern ειναι οτι ειναι ski in ski out , εχει αρκετα απο διασκεδαση ,ειναι χωριο σε ψηλο υψομετρο 1750μ ,snowsure . To μειονεκτημα του ειναι οτι δεν εχει αλλα χιονοδρομικα κοντα του , ειναι 100km πιστες και το υψομετρο φθανει τα 2350μ 1 Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted April 1, 2013 γενικα για καποιον ΠΟΛΥ καλο σκιερ, το obertauern ισως ειναι καπως μικρο. Παντως εχει μια καρτα που συμπεριλαμβανει και 3-4 αλλα χιονοδρομικα της περιοχης.Δεν ειναι μακρια με αλλα λογια να αγαπιομαστε....απριλιος ειναι και μιλαμε για τον αλλον χειμωνα 1 Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted April 1, 2013 μην ξεχναμε ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ Πρωταπριλιά Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted April 1, 2013 Χοντρικά, ένα κόστος all included (χωρίς ξενύχτια, shopping κτλ); Μιλώντας πάντα από τις προηγούμενες εμπειρίες σας. Να ξέρω δηλαδή αν με παίρνει να ονειρεύομαι ή όχι! Mαζευε εσυ λεφτα κ σιγουρα θα παμε του χρονου εξω!!! Δεν πηγα φετος κ μου λειπει!!!! Οχι οτι περασαμε ασχημα εντος συνορων!!! 2 Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted April 1, 2013 Λόγω της ημέρας δεν ξέρω αν πρέπει να γράψω κάτι..... Άσε που τυπικά όλα αυτά θα είναι αποφάσεις του επόμενου ΔΣ. Δεν θα ήθελα να απαντάω σε κάθε μία από τις ερωτήσεις, επίζω να τα συνοψίσω ικανοποιητικά. Μία χιονοδρομική εκδρομή στο εξωτερικό, θα έλεγα ότι είναι must. Και η φετινή εκδρομή στο Sestriere πήγε πολύ καλά, θα έλεγα ότι το πακέτο θα μπορούσε να αποτελέσει διαφήμηση για μελλοντικές συμμετοχές. Καλός καιρός, καλό χιόνι, καλή παρέα και ευτυχως μεμονωμένα άτυχα περιστατικά (από αυτά που στατιστικώς δεν μπορείς να αποφύγεις, όμως όχι από τα χειρότερα που θα μπορούσαν να συμβούν). Θεωρητικά κάθε χρόνο γίνεται εκδρομή στο εξωτερικό, γίνεται κάθε χρόνο από ίδρυσης του Συλλόγου, άρα αν δεν συμβούν τραγικά περιστατικά με τα πολιτικοοικονομικά, θα θεωρούσα βεβαία την εκδρομή στο εξωτερικό και του χρόνου. Χρονικά εκτιμώ ότι θα γίνει μέσα στον Ιανουάριο, μετά τα μέσα Ιανουαρίου, κυρίως για οικονομικούς λόγους. Άλλωστε για όποιον πρέπει να πάρει άδεια από την δουλειά του, συνήθως είναι μία "εύκολη" περίοδος για να λείψει κάποιος. Όσον αφορά τον προορισμό (χώρα), ναι μεν είναι η σειρά της Αυστρίας, αλλά η λογική λέει ότι λόγω του οικονομικού παράγοντα θα προτιμηθεί οποιαδήποτε πρόταση είναι φτηνή και πολλά υποσχόμενη. Γενικά η Αυστρία είναι συνήθως μία λύση συγκριτικά φτηνή και με πολύ καλό value for money. Άρα πάντα όταν κρίνεις με αυτά τα κριτήρια, η Αυστρία μάλλον εκ των προτέρων είναι πάντα το φαβορί. Όσον αφορά τους υποψήφιους Αυστριακούς προορισμούς, αν είμαστε διατεθειμένοι να κατεβούμε από τα "πολλά χιλιόμετρα πιστών", θα δούμε ότι υπάρχουν πραγματικά πάρα πολλές επιλογές. Όσον αφορά τα "πολλά χιλιόμετρα", αν σκεφτούμε τα χιλιόμετρα στα οποία είχαμε φέτος πρόσβαση από το Sestriere, θα δούμε ότι η περιοχή πέραν του Sansicario (τουλάχιστον το μισό χιονοδρομικό+), πρακτικά δεν είχε χιονοδρομική σύνδεση. Άλλωστε τα πολλά χιλιόμετρα δεν είναι και το παν. Τώρα πιο συγκεκριμένα. Όταν μιλάμε για Ανατολικές Άλπεις, δεν θα μπορούσαμε να μην κάνουμε το χατίρι του Κώστα. Δεν είναι δυνατόν να μην είναι πρώτο στην λίστα το καλύτερο, πιο σύγχρονο, το πιο snow sure...... χιονοδρομικό, δηλαδή το Ischgl. Στην πραγματικότητα μιλάμε για την κοιλάδα Paznaun με τα 4 χιονοδρομικά. Όπου τα 3 ναι μεν επισκιάζονται (και λογικά) από την φήμη του Ischgl, πλην όμως δεν είναι ανάξια λόγου και 2 εβδομάδες στην περιοχή σίγουρα εμένα δεν υπάρχει περίπτωση να μου έφταναν. Πέρα όμως από την ναυαρχίδα των Άλπεων, υπάρχουν πάρα πολλά άλλα μέρη που σίγουρα αξίζουν. Να πούμε για την περιοχή του St.Anton (απ'όπου υπάρχει πρόσβαση στο πανάκριβο Lech-Zurs), Soelden/Obergurgl, Obertauern...... Συμφωνώ με όσα λέχθηκαν πιο πάνω για το Obertauern. Είναι σίγουρα μία καλή υποψηφιότητα. Γενικά για το κόστος, όταν μιλάμε για Άλπεις, η μεταφορά+διαμονή+ημιδιατροφή+κάρτα σκι εβδομαδιαία, βγαίνει περίπου 800-900 ευρώ για να πούμε ότι βγαίνει ΦΤΗΝΑ. Υπό προϋποθέσεις μπορεί το ποσό αυτό να βγει και φτηνότερο, αλλά πιο εύκολα μπορεί να βγει λίγο παραπάνω, παρά λίγο φτηνότερα. ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΟΛΩΝ για να βρω ΚΑΛΗ ΤΙΜΗ είναι το EARLY BOOKING !!!!!! Μόνο τότε έχω σοβαρές πιθανότητες για να ρίξω το κόστος. Και πολλοί που αναρωτιούνται "μα καλά θα κλείσω από τώρα", έχω να πω ότι όχι μόνο θα κλέίσω από τώρα, αλλά από νωρίτερα. Είναι ο μόνος τρόπος για να πετύχω ΚΑΛΗ ΤΙΜΗ. Αφού έχω σκοπό να πάω 1 εβδομάδα για σκι, καλύτερα να την δεσμεύσω από τώρα και να την πληρώσω 100, ή 200, ή 300 ευρώ φτηνότερα, παρά να περιμένω να κλείσω 1 μήνα νωρίτερα και τελικά να κινδυνεύω ή να μην βρω θέση, ή να πλήρώσω τουλάχιστον +200 ευρώ. Εκτός και αν το οικονομικό ΔΕΝ είναι κρίσιμος παράγοντας του ταξιδιού. Όσον αφορά το Ischgl που αναφέρθηκε πιο πάνω, όταν την φτηνότερη εβδομάδα του έτους (πλην της 1ης εβδομάδας λειτουργίας που ξεκινάει τον Νοέμβριο και της τελευταίας εβδομάδας λειτουργίας που τελειώνει τον Μάιο), ένα λογικά φτηνό τριάστερο ξενοδοχείο τιμολογεί ημιδιατροφή+κάρτα από 800 ευρώ και πάνω το άτομο, καταλαβαίνετε ότι εκδρομή στο Ischgl κάτω από 1000 βγαίνει μόνο με θαύμα και κάτι τέτοιο θα προσπαθήσω να το επιδιώξω (με αμφισβητούμενα αποτελέσματα), ΜΟΝΟ με πρόωρο κλείσιμο (εδώ υπάρχουν πολλές ενστάσεις και ερωτηματικά......). Αλλά πριν το νέο ΔΣ, τίποτα δεν μπορεί να είναι σίγουρο. Ένα άλλο υποψήφιο πρόβλημα για την επόμενη χρονιά, ανεξαρτήτως προορισμού, είναι τα αεροπορικά εισητήρια που θα έχουμε. Ήδη φέτος σε σχέση με πέρσι υπάρχουν σοβαρότατες ανατιμήσεις. Οι συνέπειες της κρίσης, έχει μειώσει κατά πολύ τα δρομολόγια, τους προορισμούς, τις εναλλακτικές λύσεις, τα φτηνότερα κοστολόγια μεγάλης κλίμακας...... Η ύπαρξη ενός μεγάλου γκρουπ (που εμείς είμαστε), είναι μεγάλος ανασταλτικός παράγοντας που πολλαπλασιάζει το αεροπορικό κόστος. Όπως φέτος τα αεροπορικά ήταν λίγο πιο αυξημένα σε σχέση με πέρσι, φοβάμαι ότι του χρόνου θα είναι αρκετά ακριβότερα σε σχέση με φέτος. Οι τιμοκατάλογοι της επόμενης χρονιάς βγαίνουν συνήθως τέλος καλοκαιριού (αναλόγως την χρονιά, από 20 ΑΥΓ-10ΣΕΠ) και συνήθως ΤΟΤΕ είναι που γίνεται η κράτηση ή η δεσμευτική προσφορά της αεροπορικής εταιρείας στο πρακτορείο για να βγάλουμε το κοστολόγιο. ΣΥΝΟΨΙΖΟΝΤΑΣ, θα θεωρούσα πολύ μεγάλη επιτυχία να ξαναβγει κοστολόγιο παρόμοι με το φετινό. Δεν το αποκλείω όμως. Η στόχευση ενός προορισμού τύπου Ischgl, προϋποθέτει budget τουλάχιστον 1000+. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα πέσουμε αμαχητί. 5 Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted April 1, 2013 Αυτο σημαινει οτι θα πρεπει ολος ο κοσμος να πηγαινοερχεται με το πουλμαν ή ski bus....Αλλιως για μεσα στο Ischgl το κοστος θα ειναι πολυ μεγαλο πιστευω για αυτο πιστευω οτι μαλλον δεν θα ειναι αυτη η επιλογη. Αυτό είναι μία μεγάλη αλήθεια. Άραγε, αν μιλάμε για διαμονή σε Kappl, μπροστά σε στάση λεωφορείου (απόσταση 10-15 λεπτών), με κόστος περίπου 750, θα ήταν αποδεκτό σαν πρόταση;;;; 2 Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted April 1, 2013 η προσωπικη μου αποψη: αν ειναι να πεσει το κοστος στα 750 ευρω, και να μπορεις να κανεις σκι στο Ischgl και κατα δευτερο λογο στα αλλα 3 της κοιλαδας (οποιος θελει) τοτε η θυσια αυτη για μενα αξιζει τον κοπο. αλλα ειναι ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ αποψη 2 Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted April 1, 2013 Εννοειται πως ναι!!!!! Σιγα μη κολησουμε στα 10-15 λεπτα!!!! Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted April 1, 2013 Κκαλά mil,αν μπορείς να βρεις τετοια τιμη για Καπλ σου βγάζω το καπέλο(κράνος σκι).Αρχες του 2009 είχαμε μείνει Καπλ αλλά είχαμε αυτοκίνητο.Υπάρχουν πολλές ευκαιρίες και νομίζω ότι μια τετοια "θυσια" για το απιστευτο χιονοδρομικό πεδίο του Ischgl θα ήταν μηδαμινή!!!!Δεν ξέρω αν θα μπορέσω να συμμετασχω αλλά θα ήταν φοβερή επιτυχία τέτοια εκδρομή με το Σύλλογο! "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted April 1, 2013 Κκαλά mil,αν μπορείς να βρεις τετοια τιμη για Καπλ σου βγάζω το καπέλο(κράνος σκι).Αρχες του 2009 είχαμε μείνει Καπλ Μην δένεις κόμπο ότι θα βρεθούν τέτοια κοστολόγια-στόχοι. Στοχεύεις όσο μπορείς καλύτερα. Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted April 2, 2013 Μην δένεις κόμπο ότι θα βρεθούν τέτοια κοστολόγια-στόχοι. Στοχεύεις όσο μπορείς καλύτερα. κομπο δενω μονο οτι θα παμε στο ischgl ......xaxaxax :animier: :thumbup: Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted April 2, 2013 κομπο δενω μονο οτι θα παμε στο ischgl ......xaxaxax :animier: :thumbup: Ούτε αυτό να δέσεις κόμπο. Απλά επειδή ξέρω λίγο καλύτερα την περιοχή από τα πρακτορεία, πιθανώς να αξιολογώ καλύτερα τις προσφορές που μας δίνουν. Όσο και αν νομίζεις ότι με πειράζεις, δεν πειράζομαι με τίποτα. Να κάποιες σημερινές και φρεσκότατες: 11 Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted April 2, 2013 Να σας πω την αληθεια για ischgl σκεφτομουν κ εγω για του χρονου, πριν ανοιξουμε τη κουβεντα........ Αν βγει κ με το Συλλογο ακομα καλυτερα!!!! Περιμενουμε νεα Αλεξη! και ευχαριστουμε για το χρονο σου!!!! 1 Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites