Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
mosxop

Εκδρομή Εξωτερικού 2014

Recommended Posts

το θεμα ειναι να βρω και παρεα για zermatt,γιατι και μονος μου δεν λεει..

μεχρι να γεμισει ο κουμπαρας εχουμε καιρο..

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Zermatt είναι ένας από τους επιθυμητούς προορισμούς του κάθε χιονοδρόμου. Για εμένα όμως ανήκει σε άλλες οικονομικές εποχές. Και όπως έχουν τώρα τα πράγματα, μάλλον μιλάμε για τουλάχιστον 2πλάσια κοστολόγια.

  • Like 2

53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

οχι, ειναι λιγο παραπανω απο το Ischgl αν το ψαξεις νωρις


"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

και μονο η καρτα ομως στο Ζερματτ κινεται σε τιμες εξωπραγματικες....


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

οχι, ειναι λιγο παραπανω απο το Ischgl αν το ψαξεις νωρις

Τότε να ψάξεις νωρίς και το Ischgl.

Edited by mil

53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

το Zermatt οσο νωρις και να το ψαξεις αν υπολογισεις και την τιμη της καρτας νομιζω οτι ειναι μονο για μικρη παρεα και περα απο καθε οικονομικη λογικη του συλλογου.Τιμη κατω απο τα 1500 ευρω ειναι μαλλον αδυνατη εκτος αν σκορπιστουμε σε καμια δεκαρια διαμερισματα.....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

το Zermatt οσο νωρις και να το ψαξεις αν υπολογισεις και την τιμη της καρτας νομιζω οτι ειναι μονο για μικρη παρεα και περα απο καθε οικονομικη λογικη του συλλογου.Τιμη κατω απο τα 1500 ευρω ειναι μαλλον αδυνατη εκτος αν σκορπιστουμε σε καμια δεκαρια διαμερισματα.....

 

Zermatt δεν έχω πάει. Έχω ακούσει όμως διάφορα από αρκετούς γνωστούς που έχουν πάει.

 

Από αυτά που έχω ακούσει, το εξαιρετικόν του ταξιδιού, είναι το περιβάλλον, τα τοπία, η θέα..... Όχι ότι το σκι δεν είναι πολύ καλό, αλλά δεν είναι το σκι αυτό που κάνει την περιοχή μοναδική. Επίσης λόγω της ιδιαιτερότητας του χωριού, 2 παρέες γνωστών μου (άγνωστοι μεταξύ τους) που επισκέφτηκαν το μέρος, έμεναν σε τοποθεσία που ή περπάταγες αρκετά για το λιφτ, ή έπαιρνες ταξί, χωρίς άλλη εναλλακτική. Πλήρωσαν σε ταξί +50% στις κάρτες.΄Δηλαδή και το φτηνότερο ξενοδοχείο έχει το τίμημα του. Στο κόστος της εκδρομής υπάρχουν ακόμα οι τιμές σε σαλέ του βουνού και εστιατορίων, όπου δεν έχεις εναλλακτικές λύσεις (πχ και κάποιο φτηνό εστιατόριο, φτηνότερα στο διπλανό χωριό).


53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

το Materhorn παραμένει must see από κοντα για ολους!

  • Like 1

"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επιβλητικό το '' δόντι''. Έχει πλάκα όμως πώς τρώγονται οι Ιταλοί με τους γείτονες για την ονομασία του.Με τίποτε δεν θέλουν ν' ακούσουν για Materhon αλλά το αποκαλούν Cervino. Αφού σε κάποια φάση ψαχνόμουν αριστερά και δεξιά μήπως υπάρχει και άλλο βουνό.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπάρχει και η εναλλακτική λυση διαμονής στη cervinia,με πολύ οικονομικότερους όρους.Τουλάχιστον εκεί μείναμε μια βδομάδα μετα το Πάσχα του

2007 ,με πολύ ωραίο χιόνι στα ψηλά και κάθοδο ως το χωριό κατά τις 4(με σούπα μεν στα χαμηλά,αλλά πού να το έβρισκα αυτό αλλού).

Νομίζω δεν είναι μόνο το επιβλητικό του "δοντιού" που σε καθηλώνει.Το βουνό και από τις δύο του πλευρές προσφέρει εκπληκτικές χιονοδρομικές

εμπειρίες,με πίστες όλων των δυσκολιών.Για off piste δεν ξέρω(τότε δεν έκανα ακόμη).

  • Like 1

"I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και ακόμα πιό οικονομικό αν υπάρχει διαμονή στην Valtournenche. Τον γενάρη δεν πιστεύω να υπάρχει πρόβλημα χιονοκάλυψης και από Valtournenche μπορεί να φθάσεις με τα πέδιλα έως Ζερμάτ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπάρχει και η εναλλακτική λυση διαμονής στη cervinia,με πολύ οικονομικότερους όρους.Τουλάχιστον εκεί μείναμε μια βδομάδα μετα το Πάσχα του

2007 ,με πολύ ωραίο χιόνι στα ψηλά και κάθοδο ως το χωριό κατά τις 4(με σούπα μεν στα χαμηλά,αλλά πού να το έβρισκα αυτό αλλού).

Νομίζω δεν είναι μόνο το επιβλητικό του "δοντιού" που σε καθηλώνει.Το βουνό και από τις δύο του πλευρές προσφέρει εκπληκτικές χιονοδρομικές

εμπειρίες,με πίστες όλων των δυσκολιών.Για off piste δεν ξέρω(τότε δεν έκανα ακόμη).

ωραια ειχαμε περασει Λιανα :) θυμάμαι ακομα την επιστροφή οδικώς για Αγκόνα μετα τη βολτα στο San Marino που κοντεψαμε να χασουμε το πλοίο. φτασαμε στην Πατρα στους 30C και ειχαμε 4 ζευγαρια σκι στην οροφή του αυτ, μας κοιταζαν κάπως

  • Like 1

"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπάρχει και η εναλλακτική λυση διαμονής στη cervinia,με πολύ οικονομικότερους όρους.Τουλάχιστον εκεί μείναμε μια βδομάδα μετα το Πάσχα του

2007 ,με πολύ ωραίο χιόνι στα ψηλά και κάθοδο ως το χωριό κατά τις 4(με σούπα μεν στα χαμηλά,αλλά πού να το έβρισκα αυτό αλλού).

Νομίζω δεν είναι μόνο το επιβλητικό του "δοντιού" που σε καθηλώνει.Το βουνό και από τις δύο του πλευρές προσφέρει εκπληκτικές χιονοδρομικές

εμπειρίες,με πίστες όλων των δυσκολιών.Για off piste δεν ξέρω(τότε δεν έκανα ακόμη).

συμφωνω απολυτα για την cervinia η οποια ομως σαν χωριο δεν λεει τιποτα το ιδιαιτερο ,ειχα παει το 2009 αρχες μαρτιου και το χιονι ηταν αψογο και υπηρχε και η συνδεση για σκι στο zermatt με φυσικα αρκετα πιο ακριβη καρτα αλλα το zermatt ειναι το κατι αλλο (ολα τα αυτοκινητα 4 ροδες εχουν και ολα τρεχουν και σε πανε στην δουλεια σου αλλα δεν ειναι ολα ιδια...... :animier: :animier: )

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ολγα ήταν μια από τις καλύτερες εκδρομές μου στο εξωτερικό,και λόγω παρέας. :yes

 

Συμφωνώ gatz αλλά αν για τον οποιοδήποτε λόγο σκεφτόμασταν εκδρομή συλλόγου με πιο προσιτές τιμές,σίγουρα θα επιλέγαμε

cervinia/valtournence.Αν και όταν μου δοθεί ξανά η ευκαιρία ,προσωπικά θα ψάξω μέσα στο Zermatt(με εψηνε ο vangelis_k στο Πισοδέρι

-πάνω στο καρεκλάκι μου έλεγε για φοβερά appartments με πολύ καλές τιμές-φυσικά για πολύ early booking..)Axxxx... :innocent:


"I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα 800-900-1000 ευρω που συζητατε ειναι για ποσες μερες? Κ σ αυτη την τιμη περιλαμβανονται αεροπορικα με φορους αεροδρομιων, διαμονη, πρωινο και καρτες σκι για οσες μερες διαρκει η εκδρομη?

Κ μια ακομα ερωτηση....Μπορουμε να συμμετεχουμε κ τα απλα πλην τιμια μελη του φορουμ στην εκδρομη ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

οι εκδρομες ειναι για τα μελη συλλογου. μπορουν να συμμετασχουν και τα μελη του φορουμ απλα υπαρχει μια επιβάρυνση στην τιμη γυρω στα 50 ευρω. οταν η συνδρομή στο συλλογο είναι 25 ευρω, νομιζω ότι είναι καλυτερα να γραφτείς, εκτος και αν δεν θελεις για αλλους λογους.

 

 

η τιμη της εκδρομης περιλαμβάνει τα παντα: αεροπορικα, μεταφορα με πουλμαν εως το χκ, διαμονη+φαγητο (πρωι – βραδυ), καρτες λιφτ. εαν κάποιος δεν θελει καφεδες κλπ πανω στις πιστες, μπορει να μην ξοδέψει δεκαρα επιπλέων (δυσκολο βεβαια)

 

τα πακετα στις Αλπεις ειναι Σαββατο με Σαββατο (7 διανυκτερεύσεις, 8 μερες στο χωριό με 6 μερες σκι: Κυ εως και Πα)

  • Like 1

"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μαλιστα! Ευχαριστω πολυ Ολγα! Ο Συλλογος, τι συλλογος ειναι ακριβως? Εχει καποιο ανωτατο οριο ατομων η συμμετοχη στην εκδρομη? Υπαρχει δηλαδη σειρα προτεραιοτητας?

 

Λοιπον μου κεντρισατε το ενδιαφερον! Περιμενω να δω για το που θα αποφασισετε ( αυτο το ISCHGL με επεισε), αλλα ακομα περισσοτερο για το ΠΟΤΕ θα αποφασισετε να γινει η εκδρομη, μιας κ μπαινω φανταρος, οποτε απολυομαι αρχες Φλεβαρη του 2014! Μακαρι να πανε ολα καλα, να ειμαι κ εγω στην φετινη σας εκδρομη κ να σας γνωρισω απο κοντα! :yes

Edited by bloom2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μαλιστα! Ευχαριστω πολυ Ολγα! Ο Συλλογος, τι συλλογος ειναι ακριβως? Εχει καποιο ανωτατο οριο ατομων η συμμετοχη στην εκδρομη? Υπαρχει δηλαδη σειρα προτεραιοτητας?

 

Λοιπον μου κεντρισατε το ενδιαφερον! Περιμενω να δω για το που θα αποφασισετε ( αυτο το ISCHGL με επεισε), αλλα ακομα περισσοτερο για το ΠΟΤΕ θα αποφασισετε να γινει η εκδρομη, μιας κ μπαινω φανταρος, οποτε απολυομαι αρχες Φλεβαρη του 2014! Μακαρι να πανε ολα καλα, να ειμαι κ εγω στην φετινη σας εκδρομη κ να σας γνωρισω απο κοντα! :yes

 

Φίλε bloom2 ρίξε αν θέλεις μια ματιά εδώ κι εδώ για τον σύλλογο κι εδώ για το καθεστώς της τελευταίας μας εκδρομής .


Γιατρέ τα βλέπω όλα άσπρα!Είμαι σοβαρά?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μιας και αναφέρθηκε επανειλημένως το Zermatt να προτείνω το ακόλουθο appartment με τιμές πάαααρα πολύ καλές για Ελβετία.Το συγκεκριμένο βρίσκεται καρακέντρο Zermatt (30 μέτρα από τον κεντρικό δρόμο) και το ανακάλυψε ο φίλος Βαγγέλης εδώ και μια δεκαετία

http://www.theodul.ch/

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

ωραια ειχαμε περασει Λιανα :) θυμάμαι ακομα την επιστροφή οδικώς για Αγκόνα μετα τη βολτα στο San Marino που κοντεψαμε να χασουμε το πλοίο. φτασαμε στην Πατρα στους 30C και ειχαμε 4 ζευγαρια σκι στην οροφή του αυτ, μας κοιταζαν κάπως

Πολύ χαίρομαι που το θέμα κατέληξε στο Zermatt!!

Αντε να εμφανιζόμαστε σιγά σιγά οι Zermatt -ολάγνοι!!! Έρωτας το Zermatt!! Μακάρι να γίνει σύντομα όσο προσιτό ήταν και πριν λίγα χρόνια!!

Πολλοί τελικά έχουμε συνδυάσει San Marino με οδικό ταξίδι στις Άλπεις!! Αξίζει!!

Κάποια ταξιδάκια μας στην περιοχή μπορείτε να δείτε: εδώ, εδώ, εδώ κι εδώ!!

  • Like 4

yt_1.png instagram.png qd_VJwx_Wn_SKqnbyl_Gekz0.png image.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σας παρακαλώ λυπηθείτε με.... μην ξανααναφέρετε αυτό το μέρος :wub: :wub: :wub:

  • Like 1

www.zermatt.ch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σας παρακαλώ λυπηθείτε με.... μην ξανααναφέρετε αυτό το μέρος :wub: :wub: :wub:

Έρωτας τρελός!!! :wub: :wub: :wub:

Edited by TJohn

yt_1.png instagram.png qd_VJwx_Wn_SKqnbyl_Gekz0.png image.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολύ χαίρομαι που το θέμα κατέληξε στο Zermatt!!

διαβασε ολα τα ποστ. δεν κατεληξε το θεμα στο Zermatt

 

η αποφαση θα παρθει το καλοκαιρι

  • Like 1

"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θερμή παράκληση.

Η εκδρομή να μην γίνει την τελευταία εβδομάδα του Ιανουαρίου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

διαβασε ολα τα ποστ. δεν κατεληξε το θεμα στο Zermatt

Εννοώ σα συζήτηση βρε... Που πήγε η κουβέντα στο Zermatt... ;)

  • Like 1

yt_1.png instagram.png qd_VJwx_Wn_SKqnbyl_Gekz0.png image.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Today's Birthdays

    1. Cancer
      Cancer
      (41 years old)
    2. zagla
      zagla
      (62 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,151
    • Total Posts
      460,816
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...