miscelano 3,150 Report post Posted September 14, 2013 φετος λεω ν ανανεωσω τον εξοπλισμο μου μιας και πουλησα τον παλιο...το λοιπον θελω καινουρια πεδιλα με δεστρα...επειδη φετος σκεφτομαι να εξερευνησω και περιξ του χκ και γενικα τα γυρω βουνα (χαλαρα πραγματα ομως) λεω να βαλω ορειβατικη δεστρα...με θεωρω μετριο σκιερ 1.80 υψος, 95 kg και ποιο πολυ μ αρεσει να κανω σκι εκτως πιστας σε ολες τις συνθηκες αλλα παω και πιστα λογο γυναικας και οταν εκτως ειναι παγωμενο τελειως (μη μας φυγει και κανα σφραγισμα χαχα)...τουτεστιν θελω πεδιλα φαρδια για πλευση αλλα να κρατανε και στον παγο...στο παρελθον ειχα τα salomon crossmax, elan magfire 14, rossignol s3 & atomic blog...με ολα ημουν πολυ ευχαριστημενος εκτως απο τα blog που στη παγωμενη πιστα λογο φαρδους 110mm απλα δεν στριβανε...αν ειχε ομως και 1cm χιονι πανω απο το παγωμενο το πεδιλο πηγαινε παντου τελεια! γενικα λογω βαρους δεν θελω να πεσω κατω απο τα 95mm μεση και το βαρος συνολικα του εξοπλισμου δεν μ ενδιαφερει και πολυ μιας και δεν εχω σκοπο να κανω διασχησεις αλλα αναβασεις σε κοντινες κορυφες μονο...τα πεδιλα που κοιταω ειναι αυτα http://www.sport-conrad.com/page/product-detail/__/shop/prod/24880 http://www.sport-conrad.com/page/product-detail/__/shop/prod/30855 http://www.sport-conrad.com/page/product-detail/__/shop/prod/30690 με εμφαση ποιο πολυ στα κ2 και τα σαλομον λογω τιμης κυριως αλλα και για τα line διαβαζω αριστες κριτικες... δωστε μου τα φωτα σας (εκτως απ τον σταθη spider που ειναι κολημενος κ2ακιας χαχα) 1 Quote οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted September 15, 2013 (edited) για την δουλεια που το θελεις coomback με κλειστα ματια αλλα σε 1.81 που βλεπω πως δεν το εχει ομως....αν το βαλει παρτο. Edited September 15, 2013 by skimad 4 Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
karakw 567 Report post Posted September 15, 2013 τα 'χουμε πει μονο k2 /// να κανουμε και αναφορα στη δεστρα παρακαλω 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
koukos 362 Report post Posted September 16, 2013 (edited) . Edited March 27, 2019 by koukos 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted September 16, 2013 και τα αλλα δυο σκι πολυ καλα ειναι απλα τα coomback τα εχουμε δοκιμασει σε ολες μα ολες τις συνθηκες και ειναι το σκι το οποιο κανεις τα παντα μεχρι και σλαλομ οποιος μπορει ...... 3 Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
miscelano 3,150 Report post Posted September 16, 2013 για την δουλεια που το θελεις coomback με κλειστα ματια αλλα σε 1.81 που βλεπω πως δεν το εχει ομως....αν το βαλει παρτο. χμμμμ....μου φαινεται πως το 181 δεν θα με βολεψει...και τα σ3 αλλα και τα atomic blog που εχω τα εχω σε 186 και 185 αντιστοιχα και μου φαινονταν κοντα....αλλα βλεπουμε μεχρι τοτε... Quote οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites
miscelano 3,150 Report post Posted September 16, 2013 τα 'χουμε πει μονο k2 /// να κανουμε και αναφορα στη δεστρα παρακαλω ολες οι εταιριες πιστευω βγαζουν αξιοπρεπεστατα σκιμην υποτιμας και τα line... για δεστρες βασικα κοιταω μονο το din χωρις να βλεπω μαρκες....τη ποιο φτηνη θα βαλω Quote οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites
miscelano 3,150 Report post Posted September 16, 2013 Για τις μέρες που δεν έχει πούδρες: http://www.telemark-...13-p-77549.html Για τις πουδρομέρες ότι θες πάνω από 100mm μέση. Πάρε και μια ΑΤ δέστρα,βάλε κια αυτά στα σκι σου: http://bindingfreedo.../Inserts_c3.htm κοντα μου φαινονται ρε μανωλη σε 179....ειμαι και 95 κιλα...δεν θα μπορω να τρεχω...το αλλο το λινκ που εβαλες τι ειναι????σωρος με βιδες??? Quote οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites
miscelano 3,150 Report post Posted September 16, 2013 και τα αλλα δυο σκι πολυ καλα ειναι απλα τα coomback τα εχουμε δοκιμασει σε ολες μα ολες τις συνθηκες και ειναι το σκι το οποιο κανεις τα παντα μεχρι και σλαλομ οποιος μπορει ...... ειδα σε αλλο θρεντ οτι ειχες και τα hardside...ειναι πολυ ποιο σκληρα απο τα κουμπακ???θα με κουραζουν??τα καλοβλεπω κ αυτα... Quote οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites
Blackman 2,613 Report post Posted September 16, 2013 (edited) ειδα σε αλλο θρεντ οτι ειχες και τα hardside...ειναι πολυ ποιο σκληρα απο τα κουμπακ???θα με κουραζουν??τα καλοβλεπω κ αυτα... Τα hardside εχουν μεταλλο μεσα, κατι που τα κανει πιο σκληρα και θελουν χλμ για να στρίψουν. Με Κ2 με βλέπω να καταλήγω και εγω στο τέλος της χρονιας που τα ξεπουλάνε! Edited September 16, 2013 by Blackman Quote <p class='bbc_center'><span style='color: #0000FF'><span style='font-size: 18px;'><strong class='bbc'><a href='http://twowheelsonthenet.blogspot.com/'class='bbc_url' title='Εξωτερικός σύνδεσμος' rel='nofollow external'>Two-Wheels on the Ne</a>t</strong></span></span></p> <p class='bbc_center'> </p> Share this post Link to post Share on other sites
karakw 567 Report post Posted September 16, 2013 Τα hardside εχουν μεταλλο μεσα, κατι που τα κανει πιο σκληρα και θελουν χλμ για να στρίψουν. Με Κ2 με βλέπω να καταλήγω και εγω στο τέλος της χρονιας που τα ξεπουλάνε! απο που λες για ξεπουλημα?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Blackman 2,613 Report post Posted September 16, 2013 απο που λες για ξεπουλημα?? Αργει πολυ ακόμα.... Τέλη Μαρτίου συμφερει να εχεις ενα καλο budget στην ακρη αν εχεις σκοπο να επενδύσεις στον εξοπλσμο σου... Οι τιμές πέφτουν κατω από το 50% της αρχικης τους τιμής! 1 Quote <p class='bbc_center'><span style='color: #0000FF'><span style='font-size: 18px;'><strong class='bbc'><a href='http://twowheelsonthenet.blogspot.com/'class='bbc_url' title='Εξωτερικός σύνδεσμος' rel='nofollow external'>Two-Wheels on the Ne</a>t</strong></span></span></p> <p class='bbc_center'> </p> Share this post Link to post Share on other sites
miscelano 3,150 Report post Posted September 16, 2013 αλλο να παρεις σκι τον απριλη και να τα κοιτας 8 μηνες...και αλλο το σεπτεμβρη και να τα κοιτας 3.... 1 Quote οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites
Gavis 1,078 Report post Posted September 16, 2013 Καλες ειναι οι ξενες γνωμες Χρηστο αλλα την αποφαση για τα σκι σου μην την επιρεασει αλλος. Αν παρεις παραδειγμα απο τον καθενα μας εχουμε κανει πολλα λαθη μεχρι να βρουμε τον εξοπλησμο που μας ταιρειαζει και τον πληρωσαμε και ακριβα! Αποφασισε μονος. 4 Quote o τρελος του χωριου...... Share this post Link to post Share on other sites
miscelano 3,150 Report post Posted September 16, 2013 σωστα τα λεω γιανναρε...απλα οταν μπαινουν και αλλοι στη συζητηση παιρνεις κ αλλες γνωμες αλλα βλεπεις κ αλλα πεδιλα που δεν τα εχει υποψιν Quote οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites
karakw 567 Report post Posted September 16, 2013 ριξε μια ματια εδω, δεν το εχω δοιμασει αλλα εχω ακουσει τα καλυτερα http://www.sport-bittl.de/skisport/freeski-telemark/voelkl-mantra-12-13::13353.html 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gioand 1,811 Report post Posted September 17, 2013 αλλο να παρεις σκι τον απριλη και να τα κοιτας 8 μηνες...και αλλο το σεπτεμβρη και να τα κοιτας 3.... φαντάσου όμως να μην έχει χιόνια...αντε μετά ν'αρχίσουν και τα κλαδέματα...πάντως εύχομαι την καλύτερη αγορά! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted September 17, 2013 ριξε μια ματια εδω, δεν το εχω δοιμασει αλλα εχω ακουσει τα καλυτερα http://www.sport-bit...-13::13353.html Για το Mantra τα έχουμε πει. Σταθερό, αλλά πολύ δύστροπο στις χαμηλές ταχύτητες σε δύσκολα χιόνια. Αν ήμουν σε φάση αγοράς σκι τώρα, θα πήγαινα με κλειστά μάτια σε Coomback. 1 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
spider 2,124 Report post Posted September 17, 2013 Ρε φιλε αφου στα εχω πει, K2 Coombakia 181 ή Scott Crusade 179 ολα τα αλλα, αστα για αλλους. Τα ηψη αυτα ειναι τελεια για σενα ακου που σου λεω.... Βαλτα και μια καλη ορειβατικη δεστρουλα και περιμενε μας μαζι με Skimad και SakisP το χειμωνα για πολλες τρελες στην βουναρα σας....ακου που σου λεω!!! Quote Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι.... The Daltons...jack www.skimag.gr Share this post Link to post Share on other sites
giannis_an 45 Report post Posted September 17, 2013 Ρίξε μια ματια και στα stockli stormrider VXL Quote Share this post Link to post Share on other sites
Δεν Ξενερώνω! 4,748 Report post Posted September 17, 2013 (edited) Να γραψω και για μενα που με ενδιαφερει καινουργια αγορα πεδιλων?... Edited September 17, 2013 by Δεν Ξενερωνω Quote Share this post Link to post Share on other sites
miscelano 3,150 Report post Posted September 17, 2013 εντομεταξι περνανε οι μερες και εξαφανιστηκε το περσινο κουμπακ 181 απ τον γερμανο και εχει μονο το φετινο 200 ευρω πανω....καλα το κρουσειντ με μπαρον, φωκιες και κραμπον βγαινει οχτακοσια ευρω....δεν τα δινω....ρε σταθη γιατι με αποτρεπεις τοσο πολυ να παρω το 188??? Quote οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites
miscelano 3,150 Report post Posted September 17, 2013 εδω ελλαδα ποιος φερνει καπαδυο να παρω μια τιμη;;;; Quote οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted September 17, 2013 να σου πω??? δεν παιρνεις μια σανιδα λεω εγω να ησυχασεις???? παιδευεσαι με τα ματσουκια τωρα Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
miscelano 3,150 Report post Posted September 17, 2013 ειχα παρει παλια μετα την ενχειρηση στο γονατο...φιλε δυο φορες εκανα και την πουλησα....καθολου δεν μ αρεσε Quote οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites