ilias-zak 1,749 Report post Posted September 23, 2013 εγω παντως αν δεν χτυπουσα τα σ3 μου περισι δεν θα εψαχνα για καινουρια πεδιλα.... Νομίζω οτι τα coomback ειναι πολυβόλα σε σχεση με τα s3. Καλα τα S3 δε λεω αν και εγω ειχα ενα προβληματακι μαυτες τις κολο ουρες μπλεκοντουσαν και ετρωγα κατι ξεγυρισμενες απο το πουθενα . Τωρα βεβαια και μονο που τις κοιταω ψαρωνουνε! Εχω ελαχιστα πιο ανοιχτα τα ποδια και τα παω πατωμα. Τa Κ2 ομως φανταζομαι πυροβολανε. Its Τoys for mens!!! Ιδωμεν! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted September 23, 2013 Its Τoys for mens!!! ε οχι δα! εγω τι κανω μ'αυτα δηλαδη? 1 Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
ilias-zak 1,749 Report post Posted September 23, 2013 Εσυ δεν πιανεσε , παιζεις Α΄ Εθνικη!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
7ψυχος_gtsap 1,066 Report post Posted September 23, 2013 χμμμμ....μου φαινεται πως το 181 δεν θα με βολεψει...και τα σ3 αλλα και τα atomic blog που εχω τα εχω σε 186 και 185 αντιστοιχα και μου φαινονταν κοντα....αλλα βλεπουμε μεχρι τοτε... εντομεταξι περνανε οι μερες και εξαφανιστηκε το περσινο κουμπακ 181 απ τον γερμανο και εχει μονο το φετινο 200 ευρω πανω....καλα το κρουσειντ με μπαρον, φωκιες και κραμπον βγαινει οχτακοσια ευρω....δεν τα δινω....ρε σταθη γιατι με αποτρεπεις τοσο πολυ να παρω το 188??? Το πραγματικό μήκος των Κ2 είναι μεγαλύτερο από το αναγραφόμενο. Δηλαδή το 188 είναι περίπου 193. Γι' αυτό σου λένε όλοι ότι το 181 είναι αρκετό. Επίσης, παρ' όλο που σου ρίχνω αρκετά κιλά και λίγους πόντους ύψος, δεν είχα ποτέ πρόβλημα σταθερότητας. Αν πρόκειται να το χρησιμοποιήσεις σε μεγάλα χιονοδρομικά πεδία ή σε ενδιαφέρει μόνο να κατεβαίνεις κάτω από το διπλό στην Βασιλίτσα με gs στροφές τότε πάρε 188. Άλλως, 181. Θεωρώ ότι το 181 έχει ένα κύριο πλεονέκτημα σε σχέση με το 188 : στρίβει πιο εύκολα στα στενά κομμάτια και στις μεγάλες κλίσεις (ειδικά αν διστάσεις να έχεις την ταχύτητα που πρέπει). Φιλικά 4ψυχος ΥΓ. Αν περιμένεις μέχρι Πρωτοχρονιά, θα κάνεις και test drive στην Βασίλω 4 Quote Όλα τα βουνά είναι καλά. Όλοι οι skier είναι καλοί. Μόνο μερικοί άτυχοι στη ζωή άνθρωποι υπάρχουν. Share this post Link to post Share on other sites
miscelano 3,150 Report post Posted October 2, 2013 εξαντληθηκε το περσινο κουμπακ οποτε παμε γι αλλα...line sick day 95 η rossignol soul 7...και τα δυο πολυ καλα στη πιστα και το απατητο με το δευτερο καλητερο στη πουδρα λογο της μεγαλητερης μεσης....χμμμμ....σιριαλ το κανα χαχα Quote οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted October 2, 2013 εξαντληθηκε το περσινο κουμπακ οποτε παμε γι αλλα...line sick day 95 η rossignol soul 7...και τα δυο πολυ καλα στη πιστα και το απατητο με το δευτερο καλητερο στη πουδρα λογο της μεγαλητερης μεσης....χμμμμ....σιριαλ το κανα χαχα Εσυ κ αρκετοι αλλοι. Τρεξτε το λιγο..... οι προσφορες δεν περιμενουν....... ;) 1 Quote Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
hunter123 92 Report post Posted October 2, 2013 Το k2 aftershock ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
7ψυχος_gtsap 1,066 Report post Posted October 3, 2013 Φίλε miscelano, κανένα από τα δύο δεν έχω σκιάρει και φοβάμαι ότι δύσκολα θα βρεις κάποιον γνωστό σου που να έχει προσωπική γνώμη για κάποιο από αυτά. Τo soul δείχνει να είναι ένα "μάζεμα" του ξύλινου S7 με εμφανή την πρόθεση να έχει χαρακτηριστικά touring. Έχει πουλήσει πάρα πολύ στην δυτική ακτή αλλά εκεί υπάρχει κόσμος που βάζει πολλές δεκάδες ημέρες σκι το χρόνο. Για το sick day δεν έχω γνώμη. Έχω όμως μια "τυφλή" συμβουλή: αν πρόκειται να έχεις μόνο ένα ζευγάρι σκι (αυτό που σκέφτεσαι να πάρεις) τότε πάρε sick day. Άλλως, το soul. Φιλικά 7ψυχος ΥΓ. Το aftershock είναι πεδιλάρα, πραγματικό all mountain, αλλά έχει μέταλλο και υστερεί στην πούδρα και στο touring (που νομίζω είναι ζητούμενο για τον miscelano). Σε σκληρά χιόνια, μπακαλόχιονα και πίστα πετάει. 2 Quote Όλα τα βουνά είναι καλά. Όλοι οι skier είναι καλοί. Μόνο μερικοί άτυχοι στη ζωή άνθρωποι υπάρχουν. Share this post Link to post Share on other sites
miscelano 3,150 Report post Posted October 4, 2013 Φίλε miscelano, κανένα από τα δύο δεν έχω σκιάρει και φοβάμαι ότι δύσκολα θα βρεις κάποιον γνωστό σου που να έχει προσωπική γνώμη για κάποιο από αυτά. Τo soul δείχνει να είναι ένα "μάζεμα" του ξύλινου S7 με εμφανή την πρόθεση να έχει χαρακτηριστικά touring. Έχει πουλήσει πάρα πολύ στην δυτική ακτή αλλά εκεί υπάρχει κόσμος που βάζει πολλές δεκάδες ημέρες σκι το χρόνο. Για το sick day δεν έχω γνώμη. Έχω όμως μια "τυφλή" συμβουλή: αν πρόκειται να έχεις μόνο ένα ζευγάρι σκι (αυτό που σκέφτεσαι να πάρεις) τότε πάρε sick day. Άλλως, το soul. Φιλικά 7ψυχος ΥΓ. Το aftershock είναι πεδιλάρα, πραγματικό all mountain, αλλά έχει μέταλλο και υστερεί στην πούδρα και στο touring (που νομίζω είναι ζητούμενο για τον miscelano). Σε σκληρά χιόνια, μπακαλόχιονα και πίστα πετάει. και αναμεσα σε sick day και coomback εσυ τι θα διαλεγες???αν ηταν να εχεις μονο ενα ζευγαρι... Quote οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted October 4, 2013 μια επισημανση για το coomback το οτι εχει ξυλινο πυρηνα και οχι μεταλλο οπως το sidestash για παραδειγμα δεν σημαινει οτι το κανει και πιο ευκολο. το σκι αυτο για να δουλεψει σωστα θελει δυνατο πατημα και πολυ καλη τεχνικη δεν απευθυνεται στον μεσο-μετριο τουριστα χιονοδρομο. για να στριψει και οχι απλα να σκινταρει θελει εναλλαγη στα πατηματα φτερνας δαχτυλων (στην εισοδο και στην εξοδο της στροφης)η οποια να μεταφερεται στα γονατα.ο κορμος στην θεση που πρεπει να ειναι μπροστα σωστα.αυτο οσον αφορα το κομματι της τεχνικης.δυνατο πατημα για ταχυτητες.οσο πιο γρηγορα το πας τοσο σε κραταει και δουλευει. αν δεν υπαρχουν λοιπον αυτες οι προυποθεσεις απο τον αναβατη δεν προκειται να καταλαβει ποτε τι εστι coomback οποτε καλυτερα να ψαξει για κατι πιο λαιτ σε φαρδυ πεδιλο τυπου s3 ας πουμε παει πιο ευκολα και στρωτα γενικα μην κανετε την ζωη σας δυσκολη υπερτιμοντας τις δυνατοτητες σας παρτε ενα σκι που να απευθυνεται στις δυνατοτητες σας και οχι κατι παραπανω απο αυτο.το coomback δεν ειναι πεδιλο με το οποιο βελτιωνουμε την τεχνικη μας και σκι στα απατητα χιονια μαθαινουμε με στενα σχετικα πεδιλα και οχι με ταβλες οταν φτασουμε σε ενα επιθυμητο επιπεδο τεχνικης και παμε ανετα με ενα σχετικα στενο σκι 80-85 μεση τοτε παιρνουμε το coomback και το καθε coomback και το χαιρομαστε αναλογος 3 Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,188 Report post Posted October 4, 2013 μια επισημανση για το coomback το οτι εχει ξυλινο πυρηνα και οχι μεταλλο οπως το sidestash για παραδειγμα δεν σημαινει οτι το κανει και πιο ευκολο. το σκι αυτο για να δουλεψει σωστα θελει δυνατο πατημα και πολυ καλη τεχνικη δεν απευθυνεται στον μεσο-μετριο τουριστα χιονοδρομο. για να στριψει και οχι απλα να σκινταρει θελει εναλλαγη στα πατηματα φτερνας δαχτυλων (στην εισοδο και στην εξοδο της στροφης)η οποια να μεταφερεται στα γονατα.ο κορμος στην θεση που πρεπει να ειναι μπροστα σωστα.αυτο οσον αφορα το κομματι της τεχνικης.δυνατο πατημα για ταχυτητες.οσο πιο γρηγορα το πας τοσο σε κραταει και δουλευει. αν δεν υπαρχουν λοιπον αυτες οι προυποθεσεις απο τον αναβατη δεν προκειται να καταλαβει ποτε τι εστι coomback οποτε καλυτερα να ψαξει για κατι πιο λαιτ σε φαρδυ πεδιλο τυπου s3 ας πουμε παει πιο ευκολα και στρωτα γενικα μην κανετε την ζωη σας δυσκολη υπερτιμοντας τις δυνατοτητες σας παρτε ενα σκι που να απευθυνεται στις δυνατοτητες σας και οχι κατι παραπανω απο αυτο.το coomback δεν ειναι πεδιλο με το οποιο βελτιωνουμε την τεχνικη μας και σκι στα απατητα χιονια μαθαινουμε με στενα σχετικα πεδιλα και οχι με ταβλες οταν φτασουμε σε ενα επιθυμητο επιπεδο τεχνικης και παμε ανετα με ενα σχετικα στενο σκι 80-85 μεση τοτε παιρνουμε το coomback και το καθε coomback και το χαιρομαστε αναλογος ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕΣ !!ΔΑΣΚΑΛΕ!!!!!! 2 Quote ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
miscelano 3,150 Report post Posted October 4, 2013 μια επισημανση για το coomback το οτι εχει ξυλινο πυρηνα και οχι μεταλλο οπως το sidestash για παραδειγμα δεν σημαινει οτι το κανει και πιο ευκολο. το σκι αυτο για να δουλεψει σωστα θελει δυνατο πατημα και πολυ καλη τεχνικη δεν απευθυνεται στον μεσο-μετριο τουριστα χιονοδρομο. για να στριψει και οχι απλα να σκινταρει θελει εναλλαγη στα πατηματα φτερνας δαχτυλων (στην εισοδο και στην εξοδο της στροφης)η οποια να μεταφερεται στα γονατα.ο κορμος στην θεση που πρεπει να ειναι μπροστα σωστα.αυτο οσον αφορα το κομματι της τεχνικης.δυνατο πατημα για ταχυτητες.οσο πιο γρηγορα το πας τοσο σε κραταει και δουλευει. αν δεν υπαρχουν λοιπον αυτες οι προυποθεσεις απο τον αναβατη δεν προκειται να καταλαβει ποτε τι εστι coomback οποτε καλυτερα να ψαξει για κατι πιο λαιτ σε φαρδυ πεδιλο τυπου s3 ας πουμε παει πιο ευκολα και στρωτα γενικα μην κανετε την ζωη σας δυσκολη υπερτιμοντας τις δυνατοτητες σας παρτε ενα σκι που να απευθυνεται στις δυνατοτητες σας και οχι κατι παραπανω απο αυτο.το coomback δεν ειναι πεδιλο με το οποιο βελτιωνουμε την τεχνικη μας και σκι στα απατητα χιονια μαθαινουμε με στενα σχετικα πεδιλα και οχι με ταβλες οταν φτασουμε σε ενα επιθυμητο επιπεδο τεχνικης και παμε ανετα με ενα σχετικα στενο σκι 80-85 μεση τοτε παιρνουμε το coomback και το καθε coomback και το χαιρομαστε αναλογος δεν ειπα οτι εχω την τελεια τεχνικη...αλλα τα s3 που ειπες ποιο πανω τα ειχα για 3 σεζον και θα ηθελα κατι καλητερο...το να ξανακατεβω στα 80-85 mm μεση δεν το κανω για κανενα λογο ομως...ενιγουει μαλλων τα sick day θα παρω με κανονικη και οχι ορειβατικη δεστρα και οτι γινει...πιστευω ειναι η χρυση τομη σ αυτο που ψαχνω.. Quote οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted October 4, 2013 δεν ειπα οτι εχω την τελεια τεχνικη...αλλα τα s3 που ειπες ποιο πανω τα ειχα για 3 σεζον και θα ηθελα κατι καλητερο...το να ξανακατεβω στα 80-85 mm μεση δεν το κανω για κανενα λογο ομως...ενιγουει μαλλων τα sick day θα παρω με κανονικη και οχι ορειβατικη δεστρα και οτι γινει...πιστευω ειναι η χρυση τομη σ αυτο που ψαχνω.. Kαλες Powder Days λοιπον!!!!!!! Quote Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
7ψυχος_gtsap 1,066 Report post Posted October 4, 2013 μια επισημανση για το coomback το οτι εχει ξυλινο πυρηνα και οχι μεταλλο οπως το sidestash για παραδειγμα δεν σημαινει οτι το κανει και πιο ευκολο. Αδερφέ, σαφώς το ότι έχει ξύλο δεν το κάνει αυτομάτως εύκολο, ΑΛΛΑ από ένα αντίστοιχο ΜΕ μέταλο είναι σαφώς πιο εύκολο, ακριβέστερα, ξεκούραστο. το σκι αυτο για να δουλεψει σωστα θελει δυνατο πατημα και πολυ καλη τεχνικη δεν απευθυνεται στον μεσο-μετριο τουριστα χιονοδρομο. Εδώ πατρίδα δεν μας τα λες καλά. Ξέρω τουλάχιστον δύο που ούτε δυνατό πάτημα έχουν, ούτε πολύ καλή τεχνική έχουν και είναι τουρίστες χιονοδρόμοι και παρ' όλα αυτά το στρίβουν. :P Την επόμενη φορά που θα κάνουμε σκι μαζί (ή την επόμενη Κυριακή) θα σου τους δείξω :Ρ :Ρ :Ρ :P και αναμεσα σε sick day και coomback εσυ τι θα διαλεγες???αν ηταν να εχεις μονο ενα ζευγαρι... Εγώ διάλεξα coomback αλλά έχω και πιστιάρικο, έχω και midfat. Αν επρόκειτο να έχω μόνο ένα πέδιλο, από τα 2 που λες θα έπαιρνα το sick day. Φιλικά 5ψυχος ΥΓ. Πάντως, αν αγόραζα τώρα ένα πέδιλο για να είναι το μοναδικό μου, θα επαιρνα το coomback σε λίγο πιο στενό, δηλαδή το sideshow (σ.σ., δεν κάνω ορειβατικό). 4 Quote Όλα τα βουνά είναι καλά. Όλοι οι skier είναι καλοί. Μόνο μερικοί άτυχοι στη ζωή άνθρωποι υπάρχουν. Share this post Link to post Share on other sites
miscelano 3,150 Report post Posted October 5, 2013 ΥΓ. Πάντως, αν αγόραζα τώρα ένα πέδιλο για να είναι το μοναδικό μου, θα επαιρνα το coomback σε λίγο πιο στενό, δηλαδή το sideshow (σ.σ., δεν κάνω ορειβατικό). ναι βαλε κ αλλα στη λιστα να φτασουμε τις 10 σελιδες χαχαχα Quote οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites
Δεν Ξενερώνω! 4,748 Report post Posted October 5, 2013 Μαλλον παω για Coomback 181 μαζι με μια Marker Griffon. Quote Share this post Link to post Share on other sites
spider 2,124 Report post Posted October 7, 2013 Αδερφέ, σαφώς το ότι έχει ξύλο δεν το κάνει αυτομάτως εύκολο, ΑΛΛΑ από ένα αντίστοιχο ΜΕ μέταλο είναι σαφώς πιο εύκολο, ακριβέστερα, ξεκούραστο. Εδώ πατρίδα δεν μας τα λες καλά. Ξέρω τουλάχιστον δύο που ούτε δυνατό πάτημα έχουν, ούτε πολύ καλή τεχνική έχουν και είναι τουρίστες χιονοδρόμοι και παρ' όλα αυτά το στρίβουν. :P Την επόμενη φορά που θα κάνουμε σκι μαζί (ή την επόμενη Κυριακή) θα σου τους δείξω :Ρ :Ρ :Ρ :P Εγώ διάλεξα coomback αλλά έχω και πιστιάρικο, έχω και midfat. Αν επρόκειτο να έχω μόνο ένα πέδιλο, από τα 2 που λες θα έπαιρνα το sick day. Φιλικά 5ψυχος ΥΓ. Πάντως, αν αγόραζα τώρα ένα πέδιλο για να είναι το μοναδικό μου, θα επαιρνα το coomback σε λίγο πιο στενό, δηλαδή το sideshow (σ.σ., δεν κάνω ορειβατικό). 8ψυχος Quote Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι.... The Daltons...jack www.skimag.gr Share this post Link to post Share on other sites
over-poulover 7,010 Report post Posted November 20, 2013 Τα ποστ για τις φώκιες μεταφέρθηκαν εδώ. 2 Quote moments ...Have a nice day before a bastard comes and fucks it up... Λίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?! Share this post Link to post Share on other sites
miscelano 3,150 Report post Posted January 16, 2019 μετα απο 5 χρονια και πολλα χλμ σκι, ξεθαβω το παρων τοπικ γιατι πηρα τα sick day!!!δουλευε μαλλον τοσο καιρο στο υποσυνειδητο και μ ετρωγε...sick day 102 λοιπον και τα μυαλα στις πουδρες που ερχονται!!! 1 Quote οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites
miscelano 3,150 Report post Posted January 16, 2019 Τσάκο και 2 φωτό απ' τα οπλα Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 9 Quote οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites
crs 477 Report post Posted January 16, 2019 Καλοτσούλητα Χρηστάρα!Θα ανέβουμε πάνω σκδτ,ελπίζω να τα πούμε 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Al_Foutzin 1,418 Report post Posted January 16, 2019 Τσάκο και 2 φωτό απ' τα οπλα Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Καλορίζικα!! Πωπω είναι πανέμορφα! Εύχομαι να τα χαρείς στο 100% Είναι ένα από τα δυο ζευγάρια που είναι και μένα μέσα στο μυαλό μου (το άλλο είναι τα rossignol). Σε τι ύψος τα πήρες; 1 Quote Skiing is a dance, and the mountain always leads. Share this post Link to post Share on other sites
miscelano 3,150 Report post Posted January 16, 2019 ποα ροσσινιολ? υστερα απο μεγαλη σκεψη τα πηρα 1.79. ειμαι 1.81 105 κιλα...κανονικα ποιο ψηλα ηθελα ΑΛΛΑ αυτα θα πηγαινουν καλητερα μεσα στα δεντρα και ειναι ποιο μανετζεβελο γενικα...ειχα παλια αρκετα πεδιλα μακρυα Rossignol soul 1.88, k2 hardside 1.91, armada arv 1.85, atomic blog 1.85 αλλα ειχα αλλα ποδια τοτε και αλλη προπονηση πριν τη χειμερινη σεζον....τωρα μετα απο 2 γεννες και +10+ κιλα πιστευω το 1.79 ειναι κουτι...περισι και φετος τσουλουσα με παρομοια σε υψος σκι και η αληθεια ειναι οτι με βολεψαν...ειδομεν!!! 2 Quote οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites
Al_Foutzin 1,418 Report post Posted January 16, 2019 ποα ροσσινιολ? Τα Soul 7. Στο ίδιο υψος τα σκέφτομαι και εγώ μιας και έχουμε σχεδόν ίδιο ύψος (179). Quote Skiing is a dance, and the mountain always leads. Share this post Link to post Share on other sites
miscelano 3,150 Report post Posted January 16, 2019 Τα Soul 7. Στο ίδιο υψος τα σκέφτομαι και εγώ μιας και έχουμε σχεδόν ίδιο ύψος (179). Αν έχεις πόδια και πεδίο μεγάλο το 1.88 θες Πεδιλαρα είναι μην το σκέφτεσαι καθόλου...εγώ το μετάνιωσα που τα εδωσα Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites