Jump to content
KSpecial

Σιδηρόδρομοι

Recommended Posts

Στα πλαίσια των περικοπών που βιώνουμε παντού μια ακόμη αρνητική είδηση που επηρεάζει το χιονοδρόμο της Νότιας Ελλάδας που επιθυμεί να ταξιδέψει στην Β. Ελλάδα ή τη Βουλγαρία...

 

 

Τέλος οι υπηρεσίες κατάκλισης και εστίασης στα τρένα

 

Τις υπηρεσίες κατάκλισης και εστίασης επιβατών στις κλινάμαξες και στα κλινοθέσια οχήματα της σταματάει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Πρόκειται για τις κλινάμαξες και τα κλινοθέσια που εκτελούσαν εδώ και αρκετά χρόνια νυχτερινά δρομολόγια στο εσωτερικό (Αθήνα-Θεσσαλονίκη) και στο εξωτερικό (Αθήνα-Σόφια και Θεσσαλονίκη - Κωνσταντινούπολη).

 

Σε απάντηση σχετικής ερώτησης που είχε καταθέσει στη Βουλή ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Π. Λαφαζάνης, ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Σπ. Βούγιας υπενθυμίζει ότι σήμερα οι υπηρεσίες αυτές παρέχονται στους επιβάτες από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μέσω σύμβασης με την εταιρεία "Wasteels Hellas Ταξίδια ΕΠΕ" η οποία λήγει στις 28.2.2011.

 

Ο υφυπουργός σημειώνει όμως ότι "η εταιρεία ΤΡΑΙΝΟΣΕ, την παρούσα στιγμή, στο πλαίσιο αναδιάρθρωσης και εξυγίανσης της - κατ΄επιταγή και του προσφάτως ψηφισθέντος νόμου 3891/2010- και του επανακαθορισμού και επανασχεδιασμού όλων των παρεχομένων υπηρεσιών της, με κύριο γνώμονα την εξάλειψη των ελλειμμάτων με ταυτόχρονη διατήρηση της βέλτιστης κατά το δυνατόν ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών, προτίθεται να καταργήσει την υπηρεσία κατάκλισης και εστίασης επιβατών στις κλινάμαξες και στα κλινοθέσια οχήματα". Ως εκ τούτου, προσθέτει ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, με τη λήξη της σύμβασης στις 28.2.2011 θα διακοπεί και η παροχή των αντίστοιχων υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το Snow Train σας μεταφέρει στο Καϊμακτσαλάν

 

Από την Κυριακή 13 Φεβρουαρίου και κάθε Σαββατοκύριακο, οι λάτρεις του σκι και του snowboard, καθώς και όλοι οι επισκέπτες του χιονοδρομικού Κέντρου Καϊμακτσαλάν, θα μπορούν να ταξιδεύουν από τη Θεσσαλονίκη προς το αγαπημένο τους όρος Βόρρα με τη συνδυασμένη, άνετη αλλά και οικονομική μεταφορά τρένου και λεωφορείου, την οποία εγκαινιάζει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

 

Με δύο ζεύγη δρομολογίων από Θεσσαλονίκη προς Άρνισσα και αντιστρόφως, η νέα υπηρεσία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το Snow Train, σας ταξιδεύει όχι μόνο στο μαγευτικό Καϊμακτσαλάν, αλλά και στη νέα εποχή των θεματικών και σύγχρονων σιδηροδρομικών μεταφορών. Ένας μοντέρνος συρμός, εξοπλισμένος με bar και εστιατόρια στα 3 από τα 5 βαγόνια του, με παιδότοπο, καθώς και με ειδική σκευοφόρο, για την άνετη μεταφορά του προσωπικού σας εξοπλισμού σκι και snowboard, μετατρέπει τη μετακίνησή σας από τη Θεσσαλονίκη στην Άρνισσα, σε μια ευχάριστη και διασκεδαστική εμπειρία.

 

Επιπρόσθετα, για τους επιβάτες του Snow Train, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει προβλέψει 50% έκπτωση στην κάρτα εισόδου στο χιονοδρομικό κέντρο του Καϊμακτσαλάν, ενώ έχει έρθει σε συνεργασία με αρκετές επιχειρήσεις στο παλαιό χωρίο του Αγίου Αθανασίου, για επιπλέον έκπτωση σε προϊόντα εστίασης, ενοικίασης εξοπλισμού, διαμονής κτλ. Σύντομα, θα υπάρξουν ακόμα περισσότερες προσφορές και συνεργασίες διαμονής με πακέτα διημέρου, αποκλειστικά για τους επιβάτες του Snow Train.

 

Snow Train – Δρομολόγια:

Αναχώρηση Ώρα Άφιξη Ώρα

Θεσσαλονίκη 07:18 Άρνισσα 09:00

Θεσσαλονίκη 12:05 Άρνισσα 13:49

Άρνισσα 09:15 Θεσσαλονίκη 11:03

Άρνισσα 17:48 Θεσσαλονίκη 19:35

 

Το Snow Train συνοπτικά:

 

Συχνότητα δρομολογίων: Κάθε Σαββατοκύριακο.

Κόστος: 22 ευρώ με επιστροφή (στην τιμή του εισιτηρίου συμπεριλαμβάνεται και η μεταφορά με το λεωφορείο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο Καϊμακτσαλάν και τον παλιό Άγιο Αθανάσιο).

Επιπλέον εκπτώσεις: 50% στην κάρτα εισόδου του χιονοδρομικού, σημαντικές εκπτώσεις σε είδη εστίασης, διαμονής και εξοπλισμού στο χωριό του παλιού Άγιου Αθανάσιου.

Εισιτήρια: Από το Σ.Σ. Θεσσαλονίκης, ενώ σύντομα θα υπάρχει η δυνατότητα αγοράς και μέσω του web ticketing της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στο tickets.trainose.gr.

Περισσότερες πληροφορίες μέσω του τηλεφωνικού κέντρου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, 1110.

 

 

πηγή:trainose


moments

 

...Have a nice day

before a bastard

comes and fucks

it up...

 

 

www.MessenTools.com-Frutas-skate.gifΛίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?!www.MessenTools.com-Frutas-skate.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest afrodite

Eγω παντως ακομα δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό τους. Κοβουν την κλινάμαξα για Βουλγαρία λογο περικοπων (!) και βαζουν τρενο για Καιμακ (και πολυ καλα κανουν). Παει το Μπανσκο δηλαδη??? :rolleyes::wacko::blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest afrodite

Πηρα τηλεφωνο την Τρενοσε και μου είπαν οτι έχουν κοπει εντελώς τα δρομολόγια εξωτερικού!!! :P :P :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest afrodite

Άλλο ένα δυσαρεστο νεο ειναι οτι κοπηκαν ΟΛΑ τα δρομολόγια εξωτερικου. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κοπηκαν ολα τα δρομολογια εξωτερικου?????? πανω που λεγαμε για bansko to μαρτη με τραινο... :lol: :LOL: :lol::D:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Και τις κλινάμαξες που αγόρασαν σχετικά πρόσφατα τι θα τις κάνουν; Θα σαπισουν σε καποιο υποστεγο ή θα σαπίσουν σε κάποια γραμμή;

fixed... :D


Life consists of only two things: skiing and waiting to go skiing.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το συζητάμε αυτό το θέμα ξανά και ξανά

από χθες στη δουλειά :lol:

 

γιατί το είχαμε σύστημα να ανεβαίνουν οι συνάδελφοί μου

τεχνικοί της εταιρείας για δουλειά στη Β. Ελλάδα...

μόνο με την κλινάμαξα και το βανάκι με τα εργαλεία

φορτωμένα στο τρένο. Έτσι να γλιτώσουν την κούραση της οδήγησης...

 

Ένα τέτοιο ταξίδι τη βδομάδα το έχουμε / είχαμε :lol:

γιατί ΔΕΝ γίνεται διαφορετικά

ΠΡΕΠΕΙ να είναι ξεκούραστοι οι τεχνικοί το πρωί για να δουλέψουν

όπως και εμείς για να κάνουμε σκι /snb :D

 

Πραγματικά ΔΕΝ μπορούμε να βρούμε λογική σ' αυτή την απόφαση

σε μια χώρα που είμαστε εξαρτημένοι απ' το ΙΧ μας

(με όλα τα αρνητικά επακόλουθα... π.χ. ατυχήματα, μόλυνση κλπ.)

 

που τα προϊόντα διακινούνται κατά κύριο λόγο απ' τους "αυτοκινητόδρομους"

ώστε να είναι πάντα εξαρτημένα απ' την τιμή του πετρελαίου...

πείτε μου τη λογική να μειώνουν τις υπηρεσίες του τρένου!!!!!!!!! :lol:

 

Δηλαδή ουσιαστικά μας κατευθύνουν στη χρήση του ΙΧ ακόμα περισσότερο... :lol:

Αντί να κάνουν το ακριβώς αντίθετο!

Αντί να προωθούν το τρένο ως ΜΜΜ :lol: που είναι ότι καλύτερο!

και για τη διακίνηση εμπορευμάτων ...

 

Στην Ελλάδα μόνο και μόνο απ' το πλήθος των δυστυχημάτων που έχουμε στις εθνικές

θα 'πρεπε να κάνουν ότι μπορούν για να στρέψουν τον κόσμο προς το τρένο

να το κάνουν όσο πιο ελκυστικό γίνεται μπας και ξεπεράσουμε

την απόλυτη εξάρτησή μας από το ΙΧ

(ναι είμαι αισιόδοξη :lol:νομίζω ότι μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο...)

 

 

πόσος παραλογισμός πια![/b] :lol:


Social Media Professional - Creative Social Media Sitter

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.Ο ΟΣΕ πρεπει να ξε-πουληθει!

2.Πρεπει να ''δουλεψει'' ο αυτοκινητοδρομος Αθηνα-Θεσ/νικη για να κονομησει η εταιρεια που τον εκμεταλευεται!

3.Πρεπει να ''γονατισουν'' τους μεταφορεις!

Edited by koukos

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.Ο ΟΣΕ πρεπει να ξε-πουληθει! :lol:

2.Πρεπει να ''δουλεψει'' ο αυτοκινητοδρομος Αθηνα-Θεσ/νικη για να κονομησει η εταιρεια που τον εκμεταλευεται!

3.Πρεπει να ''γονατισουν'' τους μεταφορεις! :lol:και τους καταναλωτές :lol:

 

 

και να "βοηθήσουν" τα διυλιστήρια :lol: :LOL:

Edited by viva_ski

Social Media Professional - Creative Social Media Sitter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ειπαν στον τρελλο να χ€σει κι αυτος ξεκ@λιαστηκε!...

 

shysterical.gifshysterical.gifshysterical.gif

 

Σε ποια χωρα ζητε παιδια; Εχετε παρει χαμπαρι τι γινεται γυρω μας; (Το 'απλο' οχι το 'ψαγμενο'...)...

 

Οι μερες των 'εθνικων θησαυρων' (λεγε με Ολυμπιακη...)... και των κλειδουχων των 6000 € :lol: περνανε στο παρελθον. Ποιος κανει τον σχεδιασμο για το μελλον (για τον ΟΣΕ μιλαω, οχι για το ΔΝΤ) ειναι αποριας αξιον. Αν ειναι το ιδιο κατεστημενο που τον δουλευε ως τωρα, παλι καλα που δεν εχουν καψει τις κλιναμαξες στο Συνταγμα... :lol:

 

Θα εχω περισσοτερο καιρο να τα πουμε αργοτερα...

 

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

Share this post


Link to post
Share on other sites
1.Ο ΟΣΕ πρεπει να ξε-πουληθει!

2.Πρεπει να ''δουλεψει'' ο αυτοκινητοδρομος Αθηνα-Θεσ/νικη για να κονομησει η εταιρεια που τον εκμεταλευεται!

3.Πρεπει να ''γονατισουν'' τους μεταφορεις!

 

Έτσι ακριβώς!

 

Για να προσθέσουμε επίσης ότι, πολλοί βουλευτές της επαρχίας έχουν συμφέροντα στα τοπικά ΚΤΕΛ ...

Edited by MAC

Γόνδολες υπάρχουν ΜΟΝΟ στη Βενετία.

 

Στα βουνά μας ανεβάζουν τα τελεφερίκ.-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα κακό δεν είναι ότι κόβουν τα δρομολόγια μόνο στο εξωτερικό αλλά ότι σταματούν και τα εσωτερικά δρομολόγια προς τις ακριτικές περιοχές αποκόπτοντάς τες ακόμα πιο πολύ από την υπόλοιπη Ελλάδα. Στη Φλώρινα, εδώ και 2 βδομάδες πάει το τρένο και τα ΚΤΕΛ μόνο πάρτυ δεν κάνουν, έχοντας το μονοπώλιο και αυξάνοντας κι άλλο τις τιμές των εισιτηρίων!!!

 

Α ρε Ελλάδα αθάνατη........... :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Τα κακό δεν είναι ότι κόβουν τα δρομολόγια μόνο στο εξωτερικό αλλά ότι σταματούν και τα εσωτερικά δρομολόγια προς τις ακριτικές περιοχές αποκόπτοντάς τες ακόμα πιο πολύ από την υπόλοιπη Ελλάδα. Στη Φλώρινα, εδώ και 2 βδομάδες πάει το τρένο και τα ΚΤΕΛ μόνο πάρτυ δεν κάνουν, έχοντας το μονοπώλιο και αυξάνοντας κι άλλο τις τιμές των εισιτηρίων!!!

 

Α ρε Ελλάδα αθάνατη........... :unsure:

Ναι ρε φιλε! Δεν σε φτανει ενα λεωφορειο του ΚΤΕΛ μισο-αδειο, θελεις ολοκληρο τραινο;

 

Εχει καταντησει σουργελο, σε διαδρομη της Πελοπονησου να ειναι 4 ατομα στην αμαξοστοιχια, και οι 4 εργαζομενοι του ΟΣΕ!!

 

Καλυτερα να εβαζαν Rolls Royce στο δρομολογιο... λιγοτερα εξοδα θα ειχε...

 

Ποτε θα καταλαβετε οτι αυτα τα εξοδα 'κοινης ωφελειας' τα πληρωνουμε χρυσα εγω και συ;...

 

Α ρε Ελλαδα αθανατη... :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ναι ρε φιλε! Δεν σε φτανει ενα λεωφορειο του ΚΤΕΛ μισο-αδειο, θελεις ολοκληρο τραινο;

 

Εχει καταντησει σουργελο, σε διαδρομη της Πελοπονησου να ειναι 4 ατομα στην αμαξοστοιχια, και οι 4 εργαζομενοι του ΟΣΕ!!

 

Καλυτερα να εβαζαν Rolls Royce στο δρομολογιο... λιγοτερα εξοδα θα ειχε...

 

Ποτε θα καταλαβετε οτι αυτα τα εξοδα 'κοινης ωφελειας' τα πληρωνουμε χρυσα εγω και συ;...

 

Α ρε Ελλαδα αθανατη... :rolleyes:

Ναι ρε φίλε δε μου φτάνει!!!!

 

Θέλω ΟΛΟΚΛΗΡΟ τρενο γιατί η πληρότητά του αγγίζει το 100% και δεν είναι μόνο 4-5 άτομα μέσα.

Ρώτησε γι' αυτό αν θέλεις τους 2.000 περίπου φοιτητές που μετακινούνται συχνά δεν βρίσκουν θέση και αναγκάζονται να μένουν ΟΡΘΙΟΙ σε όλη τη διαδρομή Θεσσαλονίκη - Φλώρινα!!!!

 

Αλλά έτσι είμαστε, χωρίς να ξέρουμε πως έχει η κατάσταση, το καρφί μας και το πικρόχολο σχόλιο μας θα το κάνουμε!!!!

 

Α ρε ΑΘΑΝΑΤΕ ΕΛΛΗΝΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ναι ρε φίλε δε μου φτάνει!!!!

 

Θέλω ΟΛΟΚΛΗΡΟ τρενο γιατί η πληρότητά του αγγίζει το 100% και δεν είναι μόνο 4-5 άτομα μέσα.

Ρώτησε γι' αυτό αν θέλεις τους 2.000 περίπου φοιτητές που μετακινούνται συχνά δεν βρίσκουν θέση και αναγκάζονται να μένουν ΟΡΘΙΟΙ σε όλη τη διαδρομή Θεσσαλονίκη - Φλώρινα!!!!

 

Αλλά έτσι είμαστε, χωρίς να ξέρουμε πως έχει η κατάσταση, το καρφί μας και το πικρόχολο σχόλιο μας θα το κάνουμε!!!!

 

Α ρε ΑΘΑΝΑΤΕ ΕΛΛΗΝΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Αν ειχε πληροτητα και το κλεινουνε, κατι παει στραβα στον ΟΣΕ! :rolleyes:

 

Αλλα σε γενικες γραμμες, για επαρχιακα τραινα (οπως αυτο που ανεφερα (Πυργο-Καλαματα μου φαινεται...) εχω ακουσει οτι πηγαινοερχονται αδεια. Αν εγραφες αυτες τις πληροφοριες στην αρχη, δεν θα επαιρνες το σχολιο μου...

 

Οταν δεν μετακινουνται οι φοιτητες, ποσο γεματο ειναι;

Share this post


Link to post
Share on other sites

καθε πολη και ενα πανεπιστήμιο και ενα ΤΕΙ και αναγκάζεται ο μπαμπας με τη μαμά να λιώνουν για να πληρωνουν τα εξοδα του παιδιού που σπουδάζει κάτι, 500 και 600χλμ μακρυά... ολα είναι δομημένα άτακτα και για λάθους λόγους...

 

Τα τρένα είναι πληγή για την οικονομία της χώρας γιατί είναι απαξιωμένα, Τωρα είναι συμφέρον να κοπούν αυτα τα δρομολόγια παρά να "εξελιχθουν" για να τα χρησιμοποιει ο κόσμος... είτε μας αρέσει είτε όχι...

 

Τα μετρητά κάβα που έχουν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις στερευουν και πάμε για ένα τέλος πρωτου εξαμήνου πραγματικά φωτιά... Πλέον δεν ασχολούμαστε με το τι δουλειά έχουμε και τι κερδίζουμε... αλλά να υπάρχει ρευστότητα για να αποδώσουμε το ΦΠΑ 4ου - 7ου που ειναι μπροστά μας, αν σκάσει ενα απο τα τρίμηνα οι υπάλληλοι θα χαιρετίσουν και θα μπουν στη λίστα των ανεργων ή των εργαζομένων που πληρώνονται με έναντι... οι επιταγές που ειναι ανοιχτές δεν θα πληρωθουν στην ώρα τους και μαζί θα παρασέρνει η μια επιχείρηση την άλλη με καταγαιστικούς ρυθμούς... μην ασχολείστε με τα τρένα αυτά έτσι και αλλιώς θα σταμάταγαν αργά ή γρήγορα... και μαζι με αυτά θα πετσοκόβονται και υπηρεσίες πραγματικής κοινωνικής ωφέλειας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nickel αψογη η τοποθετηση σου στο θεμα και για το τι περναει η Ελληνικη πραγματικοτητα.

Απλα θα συμπληρωσω οτι η 2η φαση φαση οικονομικης μεταναστευσης για τον Ελληνα εχει ηδη αρχισει και χωρις να γνωριζω στοιχεια για τα αστικα κεντρα αλλα η επαρχια αρχισε να την "κανει" σιγα-σιγα......

 

Για ποια τρενα και ποια πλοια μιλαμε πλεον? :rolleyes:


o τρελος του χωριου......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η πιο επικίνδυνη σιδηροδρομική γραμμή

 

 

treno1_234x204.jpg

 

Η σιδηροδρομική γραμμή Pilatus στην Ελβετία συνδέει το Alpnachstad στη λίμνη της Λουκέρνης με την κορυφή του βουνού Pilatus, σε υψόμετρο 2.073 μέτρων. Οι ράγες ανεβαίνουν μια πλαγιά πάνω από 1.600 μέτρα σε μόλις 4,6 χιλιόμετρα, καθιστώντας το σιδηρόδρομο αυτό ως τον πιο απότομο στον κόσμο. Με μια μέση κλίση 38%, που στο μέγιστο αγγίζει το 48% – μεγαλύτερη από τον πιο απότομο δρόμο στον κόσμο, η ελβετική σιδηροδρομική γραμμή υπόσχεται έκρηξη αδρεναλίνης στους επιβάτες των συρμών. Το σχέδιο για την κατασκευή της προτάθηκε το 1873 από τον μηχανικό Eduard Locher ο οποίος επινόησε τη μέγιστη κλίση να μειώσει το μήκος της διαδρομής στο μισό.

 

Η γραμμή άνοιξε στις 4 Ιουνίου 1889 και εξυπηρετούσε αρχικά 32 επιβάτες, ενώ χρειαζόταν πάνω από μια ώρα για να φτάσει στην κορυφή. Σήμερα τρέχει με 9 χιλιόμετρα την ώρα καλύπτοντας τη διαδρομή σε μισή ώρα για τους 40 τυχερούς επιβάτες. Η διαδρομή γίνεται από τον Μάιο μέχρι τον Νοέμβριο, όταν ο σιδηρόδρομος δεν έχει θαφτεί στο χιόνι προσφέροντας εξαιρετική θέα αλλά και την εντύπωση στους επιβάτες ότι βρίσκονται σε ένα τρενάκι του τρόμου!

 

treno2.jpg

 

 

treno3.jpg

 

 

treno4.jpg

 

 

treno5.jpg

 

 

treno6.jpg

 

Πηγή Perierga.gr

 

Αναδημοσιευμένο από εδώ: http://www.inmeteo.gr/environment/p/632/i-pio-epikinduni-sidirodromiki-grammi

  • Like 2

Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σας πληροφορώ ότι είναι από τις ασφαλέστερες γραμμές και δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ επικίνδυνη, ούτε θυμίζει καθόλου τρενάκι τρόμου, ούτε και προσφέρεται για όσους θέλουν αδρεναλίνη.

Εξαιρετική βόλτα, εξαιρετική θέα και αίσθηση Ελβετικής ασφάλειας και σιγουριάς!

Ο συντάκτης του αρχικού άρθρου μάλλον κοιμάται όρθιος.

Σιδηροδρομική γραμμή έργο τέχνης, που φτιάχτηκε με "ιδιωτικά κεφάλαια" εξ'ολοκληρου και έχει δια βίου τα έσοδα που έρχονται.

Edited by mil

53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Posts

    • Συμψηφισμός θα γίνει...
    • Ότι αφιέρωνε πάντα. Όσο μικρότερη ζημιά μπορεί και μεταφορά των υποχρεώσεων στον επόμενο.   Χωρίς τεχνητό οι ευχές όλων μας στον Ύψιστο. Μην εύχεσαι πολύ γιατί η χιονοστιβάδα θα ρίξει και την νέα Στύγα. Για παγοποιήσεις και ξεχιονίσματα μόνο ο ηρωισμός του προσωπικού θα μας σώσει. Σεμνά θέλουμε να το ρίχνει.
    • Με 1.200 άτομα την ώρα τη Στύγα και 1.500 τον Αχιλλέα, κλειστό Ηρακλή και Παρνασσό "σβηστό"  δεν νομίζω να περίμενες να μην έχει ουρές Σαββατοκύριακο. 20.000.000 ευρώ για 2.700 άτομα την ώρα. Και φυσικά ΟΜΕΡΤΑΑΑΑΑΑΑΑ
    • Αυτό το αυτοκινητο το έχω πετύχει να κυκλοφορεί πριν καμία δεκαριά χρόνια. 
    • https://www.notia.gr/2024/05/αργυρούπολη-για-γέλια-και-για-κλάματα/ Αν δεν κάνω λάθος το εγκαταλελειμμένο αυτοκίνητο του άρθρου, που το παράτησαν στη μέση του δρόμου για να σκάψουν για οπτική ίνα, είναι μια Jaguar MK2.  Πολύ κρίμα.   
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
  • Today's Birthdays

    1. daffis155
      daffis155
      (26 years old)
    2. snowwalker
      snowwalker
      (30 years old)
    3. thanasissin
      thanasissin
      (45 years old)
  • Who is online

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      17,320
    • Total Posts
      460,867
  • Member Statistics

    • Total Members
      10,746
    • Most Online
      1,823

    Newest Member
    sm0096157@gmail.com
    Joined
×
×
  • Create New...