batucada 7 Report post Posted May 31, 2007 Και να έχεις υπ'οψιν σου batu, οτι ενα καλό αγιωργήτικο τα βάζει κάτω όλα. Υπερβολές. Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted May 31, 2007 ....οτι ενα καλό αγιωργήτικο.... Σχημα οξυμωρο... Και ο Μονοκερως παραγει το καλυτερο γαλα... Φιλικα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted May 31, 2007 Eπανέρχομαι, γιατί βλέπω μεγάλη ησυχία στο thread και ανησυχώΕ, με τα ξύδια που μας πότισες στα Καμένα Βούρλα τί περιμένεις... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mainalo 1,542 Report post Posted May 31, 2007 Οχι και ξύδια Αλέξη μου.Αυτή η γέυση απο το αγιωργήτικο (δεν θυμάμαι το όνομα) που μας έφερε ο kostakiskal στα Καμένα Βούρλα ακόμα στο λαιμό μου είναι Quote Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted May 31, 2007 Δεν λέει τίποτα ο δικηγόρος. Τηρεί σιγή ιχθύος... Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
mainalo 1,542 Report post Posted May 31, 2007 Μάλλον θα μας απαντήσει το βράδυ Στάθη Αλέξη Κωστάκη κλπ για να κανονίσουμε την επομενη συνάντηση.Θέλω να φέρω και εγώ κάτι δικά μου να ακούσω γνώμες. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kostakiskal 10 Report post Posted May 31, 2007 Λοιπόν, επειδή πολύ μου κολάτε για τα καμένα βούρλα , να έχετε υπ'οψιν σ ας οτι την υπόσχεση μου δεν την ξεχνάω.Θα την τηρήσω εν ευθέτω χρόνω.Προς το παρόν batu, επειδή μας έχεις πρήξει με τον συνδυασμό Merlot-ξινόμαυρο, δοκίμασε το ΕΝΤΕΧΝΟΝ 2005 της εταιρείας ΒΑΕΝΙ.Αφήνει μια πολύ ωραία πιπεράτη επίγευση και ε ίναι α ρκετά ποιοτικό κρασί και έχει και το πιο ωραίο και εντυπωσιακό μπουκάλι στην αγορά.Τελικά θα μου πεις τι συμβαίνει με τον ΕΥΟΙΝΟ και αν μπορούμε να βρούμε καθόλου;ο συνδυασμός του αγγίζει την τελειότητα αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν τ ον έχει σ την ιστοσελίδα ο Μπουτάρης.Αν βρεις πάντως πάρε καμιά 10αρια μπουκάλια (τα 5 για μένα).Παρεπιπτόντως, σήμερα παρήγγειλα 2 ανοξείδωτα βαρέλια 150 κιλών έκαστο.Για φέτος θα δοκιμάσω μονοποικιλιακά merlot και Cabernet sauvignon.Θα πάρω και δύο δρύινα για την παλάιωση. Εαν επιθυμεί καποιος δρύινο βαρέλι για παλαίωση, πουλάει ο Τσελεπός μου έχουνε πει και μάλλον απο εκεί θα πάρω. Quote ''The world is a comedy for those who think and a tragedy for those who feel'' Horace Walpole Share this post Link to post Share on other sites
mainalo 1,542 Report post Posted May 31, 2007 Επειδή ξέρουμε οτι δεν παρεξηγιέσε,για αυτό σου κολάμε . Είναι καλός ο Τσέλεπος και έχει και καλά κρασιά.Πάρε απο εκεί. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kostakiskal 10 Report post Posted May 31, 2007 Κανονίστε να αγριέψω και να καθαρίσω κανέναν γιατί όπως είδατε και πρόσφατα, οι δικηγόροι δ εν πάνε φυλακή Quote ''The world is a comedy for those who think and a tragedy for those who feel'' Horace Walpole Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted May 31, 2007 Δεν ξέρω τι γίνεται με τον Ευοινο, θα ρωτήσω τον τύπο στην κάβα που είναι και οινολογος και ξέρει. Μπα μονο καμπερνέ και μερλό βλέπω, γιατί δεν βάζεις και αγιοργήτικο??? Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
kostakiskal 10 Report post Posted May 31, 2007 Αγιωργήτικο έχω ήδη αρκετό (καμιά 200αρια κιλά).Πάντως σ την σελίδα του ο Μπουτάρης, τώρα που την καλοκοιτάω, δ εν τα έχει όλα τα κρασιά του.λείπει π.χ. το reserve ξινόμαυρο. Quote ''The world is a comedy for those who think and a tragedy for those who feel'' Horace Walpole Share this post Link to post Share on other sites
kostakiskal 10 Report post Posted June 11, 2007 ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΒΑΡΕΛΟΦΡΟΝΕΣ :χαθήκατε όλοι πάλι!έχω τ ην υποψία οτι έχετε ζουρλαθεί στις μπύρες και παρατήσατε τα κρασιά.Αναφερθείτε όλοι! Quote ''The world is a comedy for those who think and a tragedy for those who feel'' Horace Walpole Share this post Link to post Share on other sites
stefoxe1975 1 Report post Posted June 11, 2007 Όχι και μπύρες βρε Kosta Last week δοκίμασα Πετραία Γη 2000 εξαιρετικό αλλά αρκετα δυνατό!!!, και Tσέλεπου Cabernet-Merlot 2003 σούπερ. Quote Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted June 11, 2007 Eδώ είμαστε αρχηγέ. Καναμε ένα τριήμερο στην Αθήνα γι' αυτό χαθήκαμε. Δεν δοκίμασα τίποτε, αλλά έχω μαζέψει μερικές νέες ετικέτες προς δοκιμή, θα σας πω τα αποτελέσματα... Το πετραία γη το δοκίμασα κι εγώ την προηγουμενη βδομάδα, είναι απο ξυνόμαυρο, μερλό και σιρά, καταπληκτικό κρασί σε σχετικά καλή τιμή, αλλά νομίζω ότι δεν πιάνει το Γιαννακοχώρι 2003. Δεν μου φάνηκε βαρύ αλλά αυτό τελικά είναι σχετικό. Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
kostakiskal 10 Report post Posted June 11, 2007 Kαλά όλα αυτά, αλλά τελικά ΕΥΟΙΝΟ θα βρούμε κανένα μπουκάλι;τους βορειοελλαδίτες ρωτάω. Quote ''The world is a comedy for those who think and a tragedy for those who feel'' Horace Walpole Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted June 11, 2007 O Stathucada παντως το τριημερο στην Αθηνα, εκανε συλλογη απο ετικέτες της...............Heineken. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted June 11, 2007 Ε όχι...τον αδικείς...χθες σε κείνο το καταγώγιο που πήγαμε ήπιε λεμονάδα με γεύση από λεμόνι...και χωρίς ετικέτα. Quote Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted June 11, 2007 Ο ένας με έτρεχε στα πολίτικα εστιατόρια μεσ΄ στον γαυρομαχαλά ο αλλος με έτρεχε στις πιτσαριες 12 η ωρα το βράδυ, αντε να πιεις σοβαρό κρασί. Πειτε μου που να βρω το δικιο μου. Το έριξα στις λεμονάδες και τα μπυρόνια Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
stefoxe1975 1 Report post Posted June 18, 2007 Χτές βρέθηκα στο Κιλκις στον πεθερό και επι της ευκαιρίας τσέκαρα και λίγο τις αμπελουργικές διαδικασίες. Είμαστε στην πιο επικίνδυνη εποχή - ειδικά αυτή την εβδομάδα με τις τρελές θερμοκρασίες - για να μην έχουμε ανεπιθύμητα αποτελέσματα. Όπως μου είπε ο πεθερός μου μάλλον ένα ράντισμα(γαλαζόπετρα) θα το φάει αυτή την εβδομάδα και μετα ο Θεός βοηθός, ενώ μπορεί και να αρχίσει και ένα ποτισματάκι με σταγονίδια. Παραγωγή υπάρχει σε ικανοποιητικό επίπεδο ειδικά στο cabernet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted June 18, 2007 Στέφανε τι ποικιλίες έχετε? Περιπου τι αποδωση έχει η κάθε ποικιλια ανα στρέμμα? Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
stefoxe1975 1 Report post Posted June 18, 2007 Στέφανε τι ποικιλίες έχετε? Περιπου τι αποδωση έχει η κάθε ποικιλια ανα στρέμμα? Στάθη το αμπέλι μας είναι μικρό. Αριθμεί περίπου 300ρίζες 200 εκ των οποίων είναι Cabernet κόκκινο,30 Μόσχάτο καμία 20αρια Ροδίτης και τα υπόλοιπα διάφορες τοπικές ποικιλίες η πιο γνωστή εξ αυτών η Νεγκόσκα. Τώρα για αποδόσεις το 2004 και 2005 είχαμε 400Lt ενώ πέρισυ μόνο 150Lt καθώς μας χάλασε. Quote Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted June 18, 2007 Λενε οτι στις μικρότερες αποδόσεις έχουμε και καλυτερο κρασί. Περσι το κρασί ήταν καλυτερο? Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
stefoxe1975 1 Report post Posted June 18, 2007 Λενε οτι στις μικρότερες αποδόσεις έχουμε και καλυτερο κρασί. Περσι το κρασί ήταν καλυτερο? Α σε αυτό δυστυχως δεν μπορώ να απαντήσω διότι βρισκεται ακόμα στα βαρέλια. Ήταν να εμφιαλώσουμε αυτές τις ημέρες αλλά ρώτησε ο πεθερός μου οινολόγο και του πρότεινε να εμφιαλώσει Σεπτέμβριο-Οκτώβριο.Θα φανεί .... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kostakiskal 10 Report post Posted June 19, 2007 Παρεπι΄πτόντως παίδες, έχει δοκιμάσει κανένας την ΠΑΡΑΓΚΑ του Κυρ-Γιάννη;λέω να πάρω εναν μπούκαλο το σαβατοκύριακο. Quote ''The world is a comedy for those who think and a tragedy for those who feel'' Horace Walpole Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted June 19, 2007 Πολυ καλό. Δοκίμασε το, θα σ' αρέσει. Κανει καλά κρασιά ο Κυρ-Γιάννης. Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites