ΣΤΧ 2,372 Report post Posted February 25, 2015 Catski στην Οίτη Ο Ελληνικός Σύλλογος Τουριστικής Χιονοδρομίας σε συνεργασία με το «Καταφύγιο Οίτη», διοργανώνει για τα μέλη και τους φίλους του εκδρομή για Catski (ski εκτός οργανωμένου Χ.Κ. με μεταφορά με ρατράκ) στην Οίτη, το Σαββατοκύριακο 14-15 Μαρτίου 2015. Το κόστος είναι 30€/ημέρα και σε αυτό περιλαμβάνονται πέδιλα ή σανίδα για όσους δεν διαθέτουν. Ελάχιστη συμμετοχή 5 άτομα. Μέγιστη συμμετοχή 20. Θα τηρηθεί αυστηρά σειρά προτεραιότητας! Παράλληλα σε συνεργασία με το γραφείο ενοικιάσεων Turtle Vacation, υπάρχει η δυνατότητα μεταφοράς και διανυκτέρευσης με αυτοκινούμενα τροχόσπιτα (camper), με αναχώρηση από Αθήνα το απόγευμα της Παρασκευής 13 και επιστροφή το βράδυ της Κυριακής 15. Εναλλακτικά αναχώρηση Σάββατο και επιστροφή Κυριακή, ανάλογα τις συμμετοχές. O ΕΣΤΟΥΧ εξασφάλισε έκπτωση στα αυτοκινούμενα, με το συνολικό κόστος ενοικίασης ενός πλήρως εξοπλισμένου αυτοκινούμενου ανέρχεται, ανάλογα με το μέγεθος (5-6 ατόμων) στα 220-240€ και το συνολικό εκτιμώμενο κόστος καυσίμων στα 50€ (διόδια δεν απαιτούνται). Το ποσό διαιρείται στον αριθμό συμμετεχόντων (π.χ. 5 άτομα: 220+50=270/5=54€, 6 άτομα: 240+50=290/6=48,3€) Για την ενοικίαση του αυτικινούμενου απαιτείται προκαταβολή του 1/3 του κόστους ενοικίασης. Εναλλακτικά, στην περιοχή υπάρχουν καταλύματα στα χωριά Παύλιανη, Αθανάσιος Διάκος και Καλοσκοπή. Παρακαλούνται όσοι δηλώνουν συμμετοχή να αναφέρουν τις ημέρες συμμετοχής ή αν είναι διήμερο και επίσης αν τους ενδιαφέρει η μεταφορά/διαμονή με αυτοκινούμενο (camper). Καταληκτική ημερομηνία δήλωσης συμμετοχών Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015. Για περισσότερες πληροφορίες για το "Καταφύγιο Οίτη" και το catski εδώ, εδώ και εδώ. Χάρτης του βουνού και των διαδρομών: Και βίντεο από πρόσφατη εκδρομή μελών του forum: 5 Quote Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted February 25, 2015 Wraith Quote Share this post Link to post Share on other sites
snowpar 613 Report post Posted February 25, 2015 Την Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου ανέβηκα. Πολύ όμορφη εμπειρία. Βίντεο και φωτογραφίες από εκείνη την ημέρα: https://vimeo.com/120029818 ΥΓ: Πάντως νομίζω πως 20 άτομα για εκείνο το ρατράκ μόνο, θα είναι υπερβολικά δύσκολα λόγω χώρου, μεγάλης κλίσης κατά την ανάβαση κτλ. 9 Quote Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted February 25, 2015 Γιάννη είναι το ανώτερο όριο. Υπάρχει και η δυνατότητα για δεύτερο ρατράκ. Πάντως το όλο το εγχείρημα, όπως σωστά μου τόνισε ο Κώστας Πολίτης, θα εξαρτηθεί και από τον καιρό και τις συνθήκες χιονιού! Sent from my Optimus 4X HD using Tapatalk 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
spider 2,124 Report post Posted February 25, 2015 Υπολογιστε και μενα ρε... 1 Quote Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι.... The Daltons...jack www.skimag.gr Share this post Link to post Share on other sites
Kyriakoschar 6,029 Report post Posted February 25, 2015 (edited) Wraith spider kyriakoschar (από Θεσσαλονίκη άφιξη Σάββατο πρωί ή Παρασκευή βράδυ) Edited February 25, 2015 by Kyriakoschar 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,386 Report post Posted February 25, 2015 Wraith spider kyriakoschar (από Θεσσαλονίκη άφιξη Σάββατο πρωί ή Παρασκευή βράδυ) PhaethonF1 1 Quote Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
kostasjam 1 Report post Posted February 25, 2015 Wraith spider kyriakoschar (από Θεσσαλονίκη άφιξη Σάββατο πρωί ή Παρασκευή βράδυ) PhaethonF1 kostasjam (από Θεσσαλονίκη άφιξη Σάββατο πρωί ή Παρασκευή βράδυ) 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
dust 4,051 Report post Posted February 25, 2015 Wraith spider kyriakoschar (από Θεσσαλονίκη άφιξη Σάββατο πρωί ή Παρασκευή βράδυ) PhaethonF1 kostasjam (από Θεσσαλονίκη άφιξη Σάββατο πρωί ή Παρασκευή βράδυ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
vangelis_k 4,473 Report post Posted February 25, 2015 Wraith spider kyriakoschar (από Θεσσαλονίκη άφιξη Σάββατο πρωί ή Παρασκευή βράδυ) PhaethonF1 kostasjam (από Θεσσαλονίκη άφιξη Σάββατο πρωί ή Παρασκευή βράδυ) vangelis_k (εφ΄οσον η ποιότητα και ποσότητα του χιονιού είναι αυτή που πρεπει) Quote www.zermatt.ch Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted February 25, 2015 αφου θα βάλετε μεσα τον χαλκιδαίο πάρτε και καμμιά εξτρα ερπυστρια, το κόνισμα του αι νικόλα και καμμιά κονσέρβα για το βράδυ. 5 Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
spider 2,124 Report post Posted February 26, 2015 Μπορει καποιος να εξηγησει πως θα γινει η μεταφορα με camper, ποιοι θα ειναι οι οδηγοι, πως θα βγουνε τα ατομα σε καθε βαν, θα τα παραλαβουμε απο καποιο σημειο, που θα πληρωσουμε και γενικως ολες τις λεπτομερειες που χρειαζομαστε? Quote Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι.... The Daltons...jack www.skimag.gr Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted February 26, 2015 Μπορει καποιος να εξηγησει πως θα γινει η μεταφορα με camper, ποιοι θα ειναι οι οδηγοι, πως θα βγουνε τα ατομα σε καθε βαν, θα τα παραλαβουμε απο καποιο σημειο, που θα πληρωσουμε και γενικως ολες τις λεπτομερειες που χρειαζομαστε? Η παραλαβή των camper θα γίνει από τη Νέα Πέραμο κοντά στον παράδρομο της Εθνικής (πας χωρίς να πληρώσεις τα διόδια της Ελευσίνας). Η διαδρομή που θα ακολουθηθεί θα είναι μέσω της ΕΟ Ελευσίνας-Θήβας, Λιβαδιάς, Αμφίκλειας, Παύλιανης (χοντρικά 180km). Είναι η συντομότερη και αυτή χωρίς διόδια. Αν πας μέσω της Ν.Ε.Ο. πληρώνεις διόδια λεωφορείου και πρακτικά δεν πας με μεγαλύτερη ταχύτητα (λόγω αντίστασης του αέρα). Οδηγοί ορίζονται κατά την ενοικίαση και θα αποφασιστούν από εμάς τους συμμετέχοντες. Χρειάζεται απλό δίπλωμα κατηγορίας Β (αυτοκινήτου) και δεν είναι δύσκολο να οδηγηθεί, αρκεί να κατανοήσεις τον όγκο του. Εγώ που έχω ήδη εμπειρία από αυτοκινούμενο προτίθεμαι να οδηγήσω. Πληρώνουμε στο γραφείο Turtle Vacations για την ενοικίαση και ρεφενέ τα καύσιμα μεταξύ μας, όπως και όποια άλλα έξοδα προκύψουν (πχ αν φτιάξουμε φαγητό, τυχόν διόδια). Η διαδικασία ενοικίασης δεν διαφέρει καθόλου από αυτήν ενός απλού αυτοκινήτου (αν εξαιρέσεις κάποιες εξτρά πληροφορίες για το κομμάτι του "σπιτιού"). Τα αυτοκίνούμενα που μας παρέχονται είναι τα εξής 3: Ένα 6 κρεβατιών με 240€ συνολικό κόστος. Δες εδώ: http://www.turtlevacation.gr/gr/htmls/fleet/c3.htm Και δύο 5 κρεβατιών με 220€ συνολικό κόστος. Δες εδώ: http://www.turtlevacation.gr/gr/htmls/fleet/c2.htmκαι http://www.turtlevacation.gr/gr/htmls/fleet/c4.htm Το πως θα χωριστούμε εξαρτάται. Αν βρεθεί πχ μια παρέα 5 ατόμων θα πάρει το ένα. Αλλιώς τυχαία. Τα αυτοκινούμενα έχουν αρκετές ανέσεις (μπάνιο, ντουζιέρα, κουζίνα, ψυγείο, θέρμανση αερίου) αλλά από την άλλη ο χώρος είναι και αρκετά περιορισμένος οπότε απαιτεί υποχωρήσεις και αλληλοσεβασμό. 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dim 4,703 Report post Posted February 26, 2015 Αυτό σημαίνει πρακτικά, ελάχιστα πράγματα, υπνόσακο, καλή οργάνωση πριν το ξεκίνημα στις προμήθειες, πόσιμο νερο κλπ. Οπωσδήποτε μικρό φαρμακείο, φακούς κεφαλής και χειρός, σπίρτα και χαρτί υγείας!!!!! 1 Quote carpe diem Share this post Link to post Share on other sites
Giannis90 2,282 Report post Posted February 26, 2015 Η παραλαβή των camper θα γίνει από τη Νέα Πέραμο κοντά στον παράδρομο της Εθνικής (πας χωρίς να πληρώσεις τα διόδια της Ελευσίνας). Άρη μέχρι την Ν. Πέραμο θα πάμε με δικό μας μέσο έτσι; Επειδή με ενδιαφέρει και εμένα η όλη εξόρμηση (απλά δεν ξέρω ακόμη αν είμαι για 1 ή 2 μέρες), αν μπορεί κάποιος να με "φορτωθεί" για τα πάνε-έλα.. Quote BASI Level 3 Alpine Ski Instructor (partly qualified). Share this post Link to post Share on other sites
Vanzel 1,536 Report post Posted February 26, 2015 Nαι αλλα λέει ιδανικό για 4 άτομα.Θεωρω τα 5 ή 6 θα είναι αρκετά στριμωγμένα.Άρα καλύτερα 4. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dim 4,703 Report post Posted February 26, 2015 (edited) Για ένα - δυο βράδια δεν είναι τιπτ. Στο τροχόσπιτο έχουμε κοιμηθεί 6 άτομα και έχει πέντε κρεββάτια ( ένας στη μοκέτα) Για χειμώνα μιλάω, στο Πισοδέρι Edited February 26, 2015 by Dim 1 Quote carpe diem Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted February 26, 2015 Nαι αλλά με τα σκι ρουχα και μπότες κλπ πρέπει να υπολογίζεις μεγαλύτερο +1 άτομο από όσο λέει. Τα όσα λέει ισχύουν για καλοκαιρινές διακοπές. Εκτός αν πάρεις μπαγκαζιέρα. Wraith spider kyriakoschar (από Θεσσαλονίκη άφιξη Σάββατο πρωί ή Παρασκευή βράδυ) PhaethonF1 kostasjam (από Θεσσαλονίκη άφιξη Σάββατο πρωί ή Παρασκευή βράδυ) vangelis_k (εφ΄οσον η ποιότητα και ποσότητα του χιονιού είναι αυτή που πρεπει) Μικ 1 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
karakw 567 Report post Posted February 26, 2015 (edited) Wraith spider kyriakoschar (από Θεσσαλονίκη άφιξη Σάββατο πρωί ή Παρασκευή βράδυ) PhaethonF1 kostasjam (από Θεσσαλονίκη άφιξη Σάββατο πρωί ή Παρασκευή βράδυ) vangelis_k (εφ΄οσον η ποιότητα και ποσότητα του χιονιού είναι αυτή που πρεπει) Μικ karakw (ομοίως με vangelis) Edited February 26, 2015 by karakw 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted February 26, 2015 Γιάννη, ναι, με δικό μας. Υπάρχει και ο σταθμός του προαστιακού εκεί κοντά (Στάση Ν. Πέραμος). Εσύ μπορείς να μείνεις και ένα βράδυ στο ΚΕΕΔ... Έλα εσύ και θα σε τακτοποιήσουμε. Περνάω εγώ και σε μαζεύω από κάπου. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dim 4,703 Report post Posted February 27, 2015 (edited) Άρα ένα αυτοκινούμενο, μπορεί να περάσει από Λειβαδιά ή Τιθορέα και να μαζέψει κόσμο που θα κατεβαίνει από επάνω με το τράινο την Παρασκευή το βραδάκι. Θ - Λ, 15:04 - 19:01, 18:04 - 22:01 Λ-Θ, 17:41 - 21:39, 19:43 - 23:41 Θ - Τ, 15:04 - 18:50 Τ- Θ, 15:55 - 19,46, 19:55 - 23:41 Κόστος για Β' θέση περίπου 45 ευρώ (42.6) με IC για Τιθορέα 42. Αυτοκίνητο: 65 ευρώ βενζίνη και διόδια ανά διαδρομή (διόδια 16 ευρώ) δλδ 130 ευρώ. Για Λειβαδειά Μέχρι δύο άτομα συμφέρει τραίνο Edited February 27, 2015 by Dim 1 Quote carpe diem Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted February 27, 2015 Με Ryanair δεν συμφέρει; Είναι πολύ καλή ιδέα πάντως η Τιθορέα. Σε 40 λεπτά (με αργή οδήγηση) είσαι στον προορισμό. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kyriakoschar 6,029 Report post Posted February 27, 2015 Ryanair σιγουρα θα φας εξτρα χρεωσεις. Μονο για εξοπλισμο σκι χρεωνει εκατο. send from my mobile device, using tapatalk. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ilias-zak 1,749 Report post Posted February 27, 2015 Βαλτε και μενα. Quote Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted February 27, 2015 Wraith spider kyriakoschar (από Θεσσαλονίκη άφιξη Σάββατο πρωί ή Παρασκευή βράδυ) PhaethonF1 kostasjam (από Θεσσαλονίκη άφιξη Σάββατο πρωί ή Παρασκευή βράδυ) vangelis_k (εφ΄οσον η ποιότητα και ποσότητα του χιονιού είναι αυτή που πρεπει) Μικ karakw (ομοίως με vangelis) ilias-zak Quote Share this post Link to post Share on other sites