Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Sign in to follow this  
ΣΤΧ

Δηλώσεις Συμμετοχής Στην Εκδρομή Για Catski Στην Οίτη

Recommended Posts

Catski στην Οίτη

Ο Ελληνικός Σύλλογος Τουριστικής Χιονοδρομίας σε συνεργασία με το «Καταφύγιο Οίτη», διοργανώνει για τα μέλη και τους φίλους του εκδρομή για Catski (ski εκτός οργανωμένου Χ.Κ. με μεταφορά με ρατράκ) στην Οίτη, το Σαββατοκύριακο 14-15 Μαρτίου 2015.

 

Το κόστος είναι 30€/ημέρα και σε αυτό περιλαμβάνονται πέδιλα ή σανίδα για όσους δεν διαθέτουν.

 

Ελάχιστη συμμετοχή 5 άτομα. Μέγιστη συμμετοχή 20.

 

Θα τηρηθεί αυστηρά σειρά προτεραιότητας!

 

Παράλληλα σε συνεργασία με το γραφείο ενοικιάσεων Turtle Vacation, υπάρχει η δυνατότητα μεταφοράς και διανυκτέρευσης με αυτοκινούμενα τροχόσπιτα (camper), με αναχώρηση από Αθήνα το απόγευμα της Παρασκευής 13 και επιστροφή το βράδυ της Κυριακής 15. Εναλλακτικά αναχώρηση Σάββατο και επιστροφή Κυριακή, ανάλογα τις συμμετοχές.

 

O ΕΣΤΟΥΧ εξασφάλισε έκπτωση στα αυτοκινούμενα, με το συνολικό κόστος ενοικίασης ενός πλήρως εξοπλισμένου αυτοκινούμενου ανέρχεται, ανάλογα με το μέγεθος (5-6 ατόμων) στα 220-240€ και το συνολικό εκτιμώμενο κόστος καυσίμων στα 50€ (διόδια δεν απαιτούνται). Το ποσό διαιρείται στον αριθμό συμμετεχόντων (π.χ. 5 άτομα: 220+50=270/5=54€, 6 άτομα: 240+50=290/6=48,3€)

 

Για την ενοικίαση του αυτικινούμενου απαιτείται προκαταβολή του 1/3 του κόστους ενοικίασης.

 

Εναλλακτικά, στην περιοχή υπάρχουν καταλύματα στα χωριά Παύλιανη, Αθανάσιος Διάκος και Καλοσκοπή.

 

Παρακαλούνται όσοι δηλώνουν συμμετοχή να αναφέρουν τις ημέρες συμμετοχής ή αν είναι διήμερο και επίσης αν τους ενδιαφέρει η μεταφορά/διαμονή με αυτοκινούμενο (camper).

 

Καταληκτική ημερομηνία δήλωσης συμμετοχών Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015.

 

Για περισσότερες πληροφορίες για το "Καταφύγιο Οίτη" και το catski εδώ, εδώ και εδώ.

 

Χάρτης του βουνού και των διαδρομών:

 

pistes1.jpg

 

Και βίντεο από πρόσφατη εκδρομή μελών του forum:

 

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Την Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου ανέβηκα. Πολύ όμορφη εμπειρία. Βίντεο και φωτογραφίες από εκείνη την ημέρα:

 

https://vimeo.com/120029818

 

post-4298-0-38552600-1424865548_thumb.jpg

 

post-4298-0-96934000-1424865552_thumb.jpg

 

post-4298-0-45093500-1424865620_thumb.jpg

 

post-4298-0-27880100-1424865682_thumb.jpg

 

post-4298-0-38795600-1424865737_thumb.jpg

 

post-4298-0-91421700-1424865814_thumb.jpg

 

ΥΓ: Πάντως νομίζω πως 20 άτομα για εκείνο το ρατράκ μόνο, θα είναι υπερβολικά δύσκολα λόγω χώρου, μεγάλης κλίσης κατά την ανάβαση κτλ.

  • Like 9

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιάννη είναι το ανώτερο όριο. Υπάρχει και η δυνατότητα για δεύτερο ρατράκ.

 

Πάντως το όλο το εγχείρημα, όπως σωστά μου τόνισε ο Κώστας Πολίτης, θα εξαρτηθεί και από τον καιρό και τις συνθήκες χιονιού!

 

Sent from my Optimus 4X HD using Tapatalk

  • Like 2

sinox-0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπολογιστε και μενα ρε...

  • Like 1

Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι....

The Daltons...jack

www.skimag.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites
  1. Wraith
  2. spider
  3. kyriakoschar (από Θεσσαλονίκη άφιξη Σάββατο πρωί ή Παρασκευή βράδυ)

 

 

Edited by Kyriakoschar
  • Like 1

1162895.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

  1. Wraith

spider

kyriakoschar (από Θεσσαλονίκη άφιξη Σάββατο πρωί ή Παρασκευή βράδυ)

PhaethonF1

  • Like 1

Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

  1. Wraith
  2. spider
  3. kyriakoschar (από Θεσσαλονίκη άφιξη Σάββατο πρωί ή Παρασκευή βράδυ)
  4. PhaethonF1
  5. kostasjam (από Θεσσαλονίκη άφιξη Σάββατο πρωί ή Παρασκευή βράδυ)

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

  1. Wraith

spider

kyriakoschar (από Θεσσαλονίκη άφιξη Σάββατο πρωί ή Παρασκευή βράδυ)

PhaethonF1

kostasjam (από Θεσσαλονίκη άφιξη Σάββατο πρωί ή Παρασκευή βράδυ)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

 

  1. Wraith
  2. spider
  3. kyriakoschar (από Θεσσαλονίκη άφιξη Σάββατο πρωί ή Παρασκευή βράδυ)
  4. PhaethonF1
  5. kostasjam (από Θεσσαλονίκη άφιξη Σάββατο πρωί ή Παρασκευή βράδυ)
  6. vangelis_k (εφ΄οσον η ποιότητα και ποσότητα του χιονιού είναι αυτή που πρεπει)

 


www.zermatt.ch

Share this post


Link to post
Share on other sites

αφου θα βάλετε μεσα τον χαλκιδαίο πάρτε και καμμιά εξτρα ερπυστρια, το κόνισμα του αι νικόλα και καμμιά κονσέρβα για το βράδυ.

  • Like 5

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπορει καποιος να εξηγησει πως θα γινει η μεταφορα με camper, ποιοι θα ειναι οι οδηγοι, πως θα βγουνε τα ατομα σε καθε βαν, θα τα παραλαβουμε απο καποιο σημειο, που θα πληρωσουμε και γενικως ολες τις λεπτομερειες που χρειαζομαστε?


Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι....

The Daltons...jack

www.skimag.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπορει καποιος να εξηγησει πως θα γινει η μεταφορα με camper, ποιοι θα ειναι οι οδηγοι, πως θα βγουνε τα ατομα σε καθε βαν, θα τα παραλαβουμε απο καποιο σημειο, που θα πληρωσουμε και γενικως ολες τις λεπτομερειες που χρειαζομαστε?

 

Η παραλαβή των camper θα γίνει από τη Νέα Πέραμο κοντά στον παράδρομο της Εθνικής (πας χωρίς να πληρώσεις τα διόδια της Ελευσίνας).

 

Η διαδρομή που θα ακολουθηθεί θα είναι μέσω της ΕΟ Ελευσίνας-Θήβας, Λιβαδιάς, Αμφίκλειας, Παύλιανης (χοντρικά 180km). Είναι η συντομότερη και αυτή χωρίς διόδια. Αν πας μέσω της Ν.Ε.Ο. πληρώνεις διόδια λεωφορείου και πρακτικά δεν πας με μεγαλύτερη ταχύτητα (λόγω αντίστασης του αέρα).

 

Οδηγοί ορίζονται κατά την ενοικίαση και θα αποφασιστούν από εμάς τους συμμετέχοντες. Χρειάζεται απλό δίπλωμα κατηγορίας Β (αυτοκινήτου) και δεν είναι δύσκολο να οδηγηθεί, αρκεί να κατανοήσεις τον όγκο του. Εγώ που έχω ήδη εμπειρία από αυτοκινούμενο προτίθεμαι να οδηγήσω.

 

Πληρώνουμε στο γραφείο Turtle Vacations για την ενοικίαση και ρεφενέ τα καύσιμα μεταξύ μας, όπως και όποια άλλα έξοδα προκύψουν (πχ αν φτιάξουμε φαγητό, τυχόν διόδια). Η διαδικασία ενοικίασης δεν διαφέρει καθόλου από αυτήν ενός απλού αυτοκινήτου (αν εξαιρέσεις κάποιες εξτρά πληροφορίες για το κομμάτι του "σπιτιού").

 

Τα αυτοκίνούμενα που μας παρέχονται είναι τα εξής 3:

 

Ένα 6 κρεβατιών με 240€ συνολικό κόστος. Δες εδώ: http://www.turtlevacation.gr/gr/htmls/fleet/c3.htm

 

Και δύο 5 κρεβατιών με 220€ συνολικό κόστος. Δες εδώ: http://www.turtlevacation.gr/gr/htmls/fleet/c2.htmκαι http://www.turtlevacation.gr/gr/htmls/fleet/c4.htm

 

Το πως θα χωριστούμε εξαρτάται. Αν βρεθεί πχ μια παρέα 5 ατόμων θα πάρει το ένα. Αλλιώς τυχαία. Τα αυτοκινούμενα έχουν αρκετές ανέσεις (μπάνιο, ντουζιέρα, κουζίνα, ψυγείο, θέρμανση αερίου) αλλά από την άλλη ο χώρος είναι και αρκετά περιορισμένος οπότε απαιτεί υποχωρήσεις και αλληλοσεβασμό.

  • Like 3

sinox-0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτό σημαίνει πρακτικά, ελάχιστα πράγματα, υπνόσακο, καλή οργάνωση πριν το ξεκίνημα στις προμήθειες, πόσιμο νερο κλπ. Οπωσδήποτε μικρό φαρμακείο, φακούς κεφαλής και χειρός, σπίρτα και χαρτί υγείας!!!!!

  • Like 1

carpe diem

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Η παραλαβή των camper θα γίνει από τη Νέα Πέραμο κοντά στον παράδρομο της Εθνικής (πας χωρίς να πληρώσεις τα διόδια της Ελευσίνας).

 

 

 

Άρη μέχρι την Ν. Πέραμο θα πάμε με δικό μας μέσο έτσι; Επειδή με ενδιαφέρει και εμένα η όλη εξόρμηση (απλά δεν ξέρω ακόμη αν είμαι για 1 ή 2 μέρες), αν μπορεί κάποιος να με "φορτωθεί" για τα πάνε-έλα..


BASI Level 3 Alpine Ski Instructor (partly qualified).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nαι αλλα λέει ιδανικό για 4 άτομα.Θεωρω τα 5 ή 6 θα είναι αρκετά στριμωγμένα.Άρα καλύτερα 4.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για ένα - δυο βράδια δεν είναι τιπτ. Στο τροχόσπιτο έχουμε κοιμηθεί 6 άτομα και έχει πέντε κρεββάτια ( ένας στη μοκέτα)

 

Για χειμώνα μιλάω, στο Πισοδέρι

Edited by Dim
  • Like 1

carpe diem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nαι αλλά με τα σκι ρουχα και μπότες κλπ πρέπει να υπολογίζεις μεγαλύτερο +1 άτομο από όσο λέει. Τα όσα λέει ισχύουν για καλοκαιρινές διακοπές. Εκτός αν πάρεις μπαγκαζιέρα.

 

  1. Wraith
  2. spider
  3. kyriakoschar (από Θεσσαλονίκη άφιξη Σάββατο πρωί ή Παρασκευή βράδυ)
  4. PhaethonF1
  5. kostasjam (από Θεσσαλονίκη άφιξη Σάββατο πρωί ή Παρασκευή βράδυ)
  6. vangelis_k (εφ΄οσον η ποιότητα και ποσότητα του χιονιού είναι αυτή που πρεπει)
  7. Μικ
  • Like 1

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

  1. Wraith
  2. spider
  3. kyriakoschar (από Θεσσαλονίκη άφιξη Σάββατο πρωί ή Παρασκευή βράδυ)
  4. PhaethonF1
  5. kostasjam (από Θεσσαλονίκη άφιξη Σάββατο πρωί ή Παρασκευή βράδυ)
  6. vangelis_k (εφ΄οσον η ποιότητα και ποσότητα του χιονιού είναι αυτή που πρεπει)
  7. Μικ
  8. karakw (ομοίως με vangelis)
Edited by karakw
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιάννη, ναι, με δικό μας. Υπάρχει και ο σταθμός του προαστιακού εκεί κοντά (Στάση Ν. Πέραμος). Εσύ μπορείς να μείνεις και ένα βράδυ στο ΚΕΕΔ... :P

 

Έλα εσύ και θα σε τακτοποιήσουμε. Περνάω εγώ και σε μαζεύω από κάπου.


sinox-0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άρα ένα αυτοκινούμενο, μπορεί να περάσει από Λειβαδιά ή Τιθορέα και να μαζέψει κόσμο που θα κατεβαίνει από επάνω με το τράινο την Παρασκευή το βραδάκι.

 

Θ - Λ, 15:04 - 19:01, 18:04 - 22:01

Λ-Θ, 17:41 - 21:39, 19:43 - 23:41

 

Θ - Τ, 15:04 - 18:50

Τ- Θ, 15:55 - 19,46, 19:55 - 23:41

 

Κόστος για Β' θέση περίπου 45 ευρώ (42.6) με IC για Τιθορέα 42.

 

Αυτοκίνητο: 65 ευρώ βενζίνη και διόδια ανά διαδρομή (διόδια 16 ευρώ) δλδ 130 ευρώ. Για Λειβαδειά

Μέχρι δύο άτομα συμφέρει τραίνο

Edited by Dim
  • Like 1

carpe diem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με Ryanair δεν συμφέρει;

 

Είναι πολύ καλή ιδέα πάντως η Τιθορέα. Σε 40 λεπτά (με αργή οδήγηση) είσαι στον προορισμό.


sinox-0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ryanair σιγουρα θα φας εξτρα χρεωσεις. Μονο για εξοπλισμο σκι χρεωνει εκατο.

 

send from my mobile device, using tapatalk.

  • Like 2

1162895.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

  1. Wraith
  2. spider
  3. kyriakoschar (από Θεσσαλονίκη άφιξη Σάββατο πρωί ή Παρασκευή βράδυ)
  4. PhaethonF1
  5. kostasjam (από Θεσσαλονίκη άφιξη Σάββατο πρωί ή Παρασκευή βράδυ)
  6. vangelis_k (εφ΄οσον η ποιότητα και ποσότητα του χιονιού είναι αυτή που πρεπει)
  7. Μικ
  8. karakw (ομοίως με vangelis)
  9. ilias-zak

sinox-0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Today's Birthdays

    1. Edme11
      Edme11
      (48 years old)
    2. zaklin69
      zaklin69
      (60 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,802
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...