ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 24, 2015 Ημερα εκλογων το χκ ειναι αδειο ? NAI Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Theodoros Kafasis 444 Report post Posted January 24, 2015 Νομίζω ότι πολλοί δεν θα έρθουν ακριβώς γιατί πρέπει να ψηφίσουν και δεν θα θέλουν να ξυπνήσουν νωρίς. Άλλοι θα χάσουν τα ski bus ακριβώς γιατί θα πρέπει να ψηφίσουν. Και αρκετοί θα διαβάσουν χιονοπτώσεις στα δελτία καιρού και δεν θα ανέβουν. Οπότε μάλλον δεν θα έχει τον συνηθισμένο κόσμο της Κυριακής αλλά το σωστό ερώτημα είναι άλλο: ποια lift (και πίστες) θα είναι ανοικτά; Η στύγα παίζει να φάει πόρτα λόγω του αέρα αλλά τι θα κάνουν με την άγκυρα; Ήδη πάντως σήμερα δίνουν την Αντιγόνη & την Ειρήνη με πορτοκαλί, το οποίο είναι πολύ καλό!! 1 Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted January 24, 2015 εχει σκι μπας αυριο? <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
pierre7 691 Report post Posted January 24, 2015 (edited) Kafasis,εγω αυριο επανω θα ειμαι,πιστευω να σε δω. Ενα αλλο ερωτημα ειναι τι ωρες θα δουλεψει αυριο το χιονοδρομικο?Δε θα ρωτουσα καθολου,αλλα ειδα ανακοινωση στο παρνασσο που θα δουλεψουν 10-4 νομιζω ή κατι τετοιο... (EDIT πηρα τηλεφωνο ,κανονικα αυριο 0900 - 1600 ) Edited January 24, 2015 by pierre7 3 "Δεν μου ταιριαζει εμε η κατεβασμενη σημαια,δεν μου ταιριαζει η υστατη προσπαθεια " Sir Ernest Shackleton Share this post Link to post Share on other sites
Theodoros Kafasis 444 Report post Posted January 24, 2015 (edited) εχει σκι μπας αυριο? Και να'χει, δεν προλαβαίνουμε να ψηφίσουμε πριν... ή μετά. Και αυτό είναι πολύ κρίμα γιατί αύριο πρέπει να ψηφίσουν όλοι, ασχέτως με το ποιον θα υποστηρίξουν! Kafasis,εγω αυριο επανω θα ειμαι,πιστευω να σε δω. Δεν ξέρω, σκέφτομαι να ανέβω με αυτοκίνητο μετά την ψήφο. Edited January 24, 2015 by Theodoros Kafasis 8 Share this post Link to post Share on other sites
Tarbh Dearg 91 Report post Posted January 24, 2015 Η αυριο ή δευτερα ... Εσεις τι λετε ? Share this post Link to post Share on other sites
Hellbent 4,782 Report post Posted January 24, 2015 Ψηνομαι και εγω για αυριο απο Αθηνα δεν εχω αυτοκινητο ομως Share this post Link to post Share on other sites
Theodoros Kafasis 444 Report post Posted January 24, 2015 Νομίζω αύριο με αυτοκίνητο και την Δευτέρα με skibus !! Το μόνο που με απασχολεί είναι ότι μάλλον θα έχει αέρα αύριο (λιγότερο από σήμερα) οπότε δεν ξέρω τι θα είναι ανοικτό.. Share this post Link to post Share on other sites
kosttis 166 Report post Posted January 24, 2015 Μόλις μαζευτήκαμε από επάνω... Φτάσαμε στο χκ κατά τις 10. Άδειο από κόσμο, ομίχλη, αέρα και ελαφριά χιονόπτωση. Εισιτήριο στα 18 €. Δούλευε ο αχιλλέας η Δάφνη και η Θέτις . Ο αέρος δυνατός αλλά όχι απελπιστικός. Εμείς για δύο ώρες το ευχαριστηθήκαμε στη Θέτιδα. Είμασταν μόνοι! Το βουνό κατα τις 12:30 έκλεινε ακόμα περισσότερο και η χιονόπτωση έγινε δυνατή οπότε τέρμα. Από τη βαθιά λάκκα και επάνω έχει χιόνι στις πίστες. Για εκτός ακόμα ούτε λόγος. Στο κομμάτι το κάτω ακόμα και οι πίστες θέλουν λίγο χιονάκι. Σκι πάντως κανείς παντού άνετα. Πάντως όταν άρχισα να μαζεύομαι προς τα κάτω κατά τις 12:30, ανέβεναν προς τα επανω τα ρατράκ. Έχουν δουλίτσα για να ετοιμάσουν το κέντρο για αύριο. Δεν ξέρω αν θα ξανα ανέβαινα αύριο φοβούμενος τοναέρα και τη προετοιμασία του χκ, ειδικά αν μπορόυσα να πάω μεθαύριο. Για τα δεδομένα μου σεντόνι έγραψα. Καλές κατεβασίες! 11 Share this post Link to post Share on other sites
george_eleftheriou 422 Report post Posted January 24, 2015 Ραντεβού στο βουνό ... μετά την ψήφο βέβαια !!! 1 Share this post Link to post Share on other sites
kampar 30 Report post Posted January 24, 2015 +1 kosttis για την εμπεριστατωμένη ενημέρωση Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 24, 2015 Παρακαλώ όσοι πάτε αύριο Καλάβρυτα μετρήστε μια το νέο χιόνι, 1,62 ψάχνουμε. Πρόταση από την ασφάλεια του καναπέ μου, αν ακουστεί ακούστηκε. Αν δεν έχει ελπίδες να δωθεί η Στύγα πριν τις 2 το μεσημέρι αύριο, παρατήστε την και ασχοληθείτε μαζί της μόνο αφού έχει γίνει ότι μπορεί να γίνει για να ανοίξει η άγκυρα. Είναι αμαρτία το βουνό να είναι Aerobic και baby αν μπορεί να δωθεί η άγκυρα νωρίς πχ στις 10. Αν μπορεί να δωθεί η Στύγα 10 το πρωί, συμφωνώ παλέψτε τη Στύγα. Φοβάμαι ότι παλιά παλέυαν τόσο πολύ χαμένες μάχες στη Στύγα που την πλήρωνε η άγκυρα χωρίς λόγο. Καλό κουράγιο λόγω εκλογών δεν μπορούμε να έρθουμε για ολονυχτία. next time το οποίο ευτυχώς είναι very soon... 3 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Hellbent 4,782 Report post Posted January 24, 2015 (edited) η camera στην κορυφη της Στυγγας εχει εικονα ,το παραθυρο δεν εχει στοκαριστει Το τι ριχνει δεν περιγραφεται εχει και ηχο Edited January 24, 2015 by Hellbent 5 Share this post Link to post Share on other sites
over-poulover 7,010 Report post Posted January 25, 2015 Από ότι φαίνεται έχει ρίξει μπόλικο πράμα στο βουνό!!! Προβλέπεται ωραία μέρα σήμερα....για όσους ψήφισαν Χελμό!!! Καλά να περάσετε όσοι τυχεροί είστε πάνω! Καλή σας μέρα από το Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων!! Το ύψος των χιονοπτώσεων έφτασε στα 50 εκ.!!! Τα έντονα καιρικά φαινόμενα σταμάτησαν στις 4:00 πμ! Το προσωπικό του Χιονοδρομικού Κέντρου Καλαβρύτων καταβάλλει από πολύ νωρίς όποια δυνατή προσπάθεια, για την ταχύτερη λειτουργία του Κέντρου. Στις 9:00 θα δοθούν σε λειτουργία οι αναβατήρες: Αχιλλέας,Δάφνη, Ερμής, Θέτις και κατά την διάρκεια της ημέρας θα δοθεί και ο αναβατήρας Στύγα!! Καλές καταβάσεις!!! χ.κ.Καλαβρύτων @ FB 15 moments ...Have a nice day before a bastard comes and fucks it up... Λίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?! Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted January 25, 2015 (edited) αχ ανοιξε και η στυγα και εγω μεταφερω γερόντια να ψηφισουν... εμ ο καταραμένος δεν ανοιξε την ψηφοφορία? τι περιμένεις να πάει καλα η μερα???? https://www.efsyn.gr/arthro/o-kostas-mitsotakis-anoixe-tis-kalpes Edited January 25, 2015 by vro 1 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
flocon 674 Report post Posted January 25, 2015 Η Στυγα είναι σε κίνηση από το πρωί, αλλά όχι ανοικτή στο κοινό. Share this post Link to post Share on other sites
Hellbent 4,782 Report post Posted January 25, 2015 Kλαφτα χαραλαμπε δεν βρηκα ουτε 1 να ανεβαινει Share this post Link to post Share on other sites
Blackman 2,613 Report post Posted January 25, 2015 Ψηνεται κανεις για αυριο αλλα πρεπει να ειμαστε σχετικα νωρις πίσω. Έχω να επισρέψω και Κρήτη... 1 <p class='bbc_center'><span style='color: #0000FF'><span style='font-size: 18px;'><strong class='bbc'><a href='http://twowheelsonthenet.blogspot.com/'class='bbc_url' title='Εξωτερικός σύνδεσμος' rel='nofollow external'>Two-Wheels on the Ne</a>t</strong></span></span></p> <p class='bbc_center'> </p> Share this post Link to post Share on other sites
Hellbent 4,782 Report post Posted January 25, 2015 Απ την αλλη παλι 12 και ουτε αγκυρα ουτε Στυγα .... Δεν θαθελα να βρισκομαι εκει και ζω αυτο το μαρτυριο ...... Share this post Link to post Share on other sites
Hellbent 4,782 Report post Posted January 25, 2015 12.30 Δοθηκε η Στυγα παλι καλα Εγω προσωπικα θα προτιμουσα την αγκυρα στις 10 και την στυγα στις 2 Ειδικα μερες που το χιονι χαλαει πολυ γρηγορα 5 Share this post Link to post Share on other sites
george_eleftheriou 422 Report post Posted January 25, 2015 Λοιπόν...χιόνι έχουμε, πούδρες (τι πούδρες δηλαδή....πουδρόστοκος ήταν) είχαμε, ήλιο είχαμε (άφθονο), αέρα δεν είχαμε, κόσμο έτσι κι έτσι, χαλαρά θα έλεγα. Έτσι, παρόλο που μας έλειψε η άγκυρα (πολύ!!!), άλλη μια πανέμορφη ημέρα μας χάρισε το βουνό!!! Τα πάντα οργώθηκαν (ε όχι και τα πάντα), απο σχετικούς ευτυχώς, αλλά και πολλούς άσχετους δυστυχώς!!! Και οχι οτι δεν έχει γι όλους, αλλα προσοχή ρε παιδιά...το βουνό δεν ειναι παιδική χαρά ( που να είχε ανοίξει και η άγκυρα)!!! Κάντε λίγο υπομονή και θα μπορείτε να πάτε παντού, με ασφάλεια!!! Αυτά.....μέχρι τα επόμενα. 6 Share this post Link to post Share on other sites
pepe karaivanov 3,503 Report post Posted January 25, 2015 Τι λετε για τεταρτη ,τι προβλέπει ο καιρος ,θα ειναι ανοιχτές η πίστες;; Share this post Link to post Share on other sites
pierre7 691 Report post Posted January 25, 2015 Η Στυγα ανοιξε 12:15. Με φοβερο χιονι,αλλα το ανακατεψαν γρηγορα οι αρκετοι μανιακοι.Φοβερη μερα,ηλιος,αερας ελαχιστος ως ανυπαρκτος,στη βαση 35 εκατοστα περιπου πιστευω φρεσκο,πανω περισσοτερο.Αγκυρα δεν ανοιξε,ουτε ειχε πατηθει,αλλα δεν μας χαλασε καθολου.Εισητηριο 23 ευρω.Ακολουθουν φωτο. 4 "Δεν μου ταιριαζει εμε η κατεβασμενη σημαια,δεν μου ταιριαζει η υστατη προσπαθεια " Sir Ernest Shackleton Share this post Link to post Share on other sites
pierre7 691 Report post Posted January 25, 2015 9 "Δεν μου ταιριαζει εμε η κατεβασμενη σημαια,δεν μου ταιριαζει η υστατη προσπαθεια " Sir Ernest Shackleton Share this post Link to post Share on other sites
SpyrosA 89 Report post Posted January 25, 2015 Για να ξέρετε πως είχε η κατάσταση σήμερα: Πράγματι ήταν η τέλεια μέρα για σκι! Φρέσκο χιόνι και ο καιρός πεντακάθαρος με μια ηλιόυστη μέρα, καθόλου αέρα και με πολύ λίγο κόσμο. Το ΧΚΚ φρόντισε για ακόμη μια φορά να μας απογοητεύσει! Το γνωστό θέμα με στύγα & άγκυρα! Για μια ακόμη φορά λόγω κακοκαιρίας της προηγούμενης μέρας δεν ήταν έτοιμο το βουνό! Η Στύγα δόθηκε στις 12:20 όπου η αναμονή τότε ήταν >15 λεπτά. Για την άγκυρα δεν έγινε καν προσπάθεια να στρωθεί! Ο κόσμος που αγαπάει το ΣΚΙ απαιτεί το βουνό να είναι έτοιμο στο άνοιγμα. Αναγνωρίζω τις προσπάθειες που χρειάζεται για να γίνει αυτό, ωστόσο έτσι λειτουργούν σε όλο τον κόσμο τα χιονοδρομικά. Είμαι μόνιμος επισκέπτης τα τελευταία χρόνια του ΧΚΚ και φέτος είναι μια χρονιά που πραγματικά υπάρχει πρόβλημα! 3 Share this post Link to post Share on other sites