Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
gioand

Μάρτιος 2016

Recommended Posts

Φιλε ΜΙΚ οπως τα λες ειναι, οσο βορειοτερα τοσο το καλυτερο, ωστοσο θεωρω οτι Παρασκευη ο,τι πεφτει θα ειναι χιονι πανω απο τα 1000 μετρα βορεια, 1200-1300 μετρα κεντρικα και 1500 μετρα πχ Χελμο...

 

Για Καρπενησι συγκεκριμενα, φοβαμαι αρκετα την ομιχλη, αλλα πιστευω θα κανει ενα ανοιγματακι να χαρουμε την πουδρα και εκει...1 μετρο φρεσκο εριξε σε 24 ωρες την προηγουμενη Παρασκευη !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τώρα ΜΙΚ αισιόδοξο η απαισιόδοξο να σε πούμε; :yes

Edited by gioand

fischer_.thumb.jpg.2c5aa5c9b61225a07022516ca51a11b1.jpg.8916ffee410b0447bdf5e07ed36fdbb2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

πάντως τον αερα που φυσαει σημερα γλυφαδα ζεστον δεν τον λες...

μπορει να πήρε ψυγειο ο abdul....


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το χιόνι στον Παρνασσό διαφωνεί με την εκτίμησή σου για το ψυγείο του Abdul και έχει πάρει τον δρόμο για την θάλασσα

 

 

Τώρα ΜΙΚ αισιόδοξο η απαισιόδοξο να σε πούμε; :yes

Μα μη με λες αχάριστο και πάλιοεγωιστή...

 

Από εδώ το πάει από εκεί το πάει, δεν θα μου κάνει εντύπωση να φάνε μισόμετρα πάλι τα χιονοδρομικά μας. Μη ρωτάτε δεν έχουμε την παραμικρή ιδέα τι καιρό θα κάνει το Σάββατο


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όντως έχει ψυχρό αέρα, αλλά για να λέει The Eternal Optimist ότι τα πράγματα πάνε άσχημα, μπορώ να φανταστώ πόσο χάλια είναι.

 

Σοβαρευτείτε δεν μένουμε και στην Νορβηγία :LMAO: :LMAO: :LMAO: :LMAO: :LMAO: :LMAO: :LMAO:


Don t SKI in Greece
Ο κομπλεξικός

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑ ΦΕΤΟΣ

ASTA LA VISTA ΜΠΑΜΠΗ

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΟ

Share this post


Link to post
Share on other sites

The meaning of eternal optimist is:

 

a person who is always positive

Example Sentences:

A: I heard you lost your job today. Are you okay?

B: I’m great!

A: Great? Wow. What are you going to do now?

B: Not sure! I can’t pay my rent, so I have to pack my stuff and sleep in my car!

A: Oh my god, are you okay?

B: I love my car, so I’ll be alright.

A: I’m so sorry, can’t you stay with your girlfriend?

B: No!

A: Why not?

B: We broke up yesterday, when she cheated on me.

A: You must be sad.

B: No, I’ll just find a new girlfriend soon.

A: You, my friend, are an eternal optimist.

  • Like 2

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ότι και να πω εγώ και όσο και να κρυώνετε δείτε την κάμερα του Παρνασσού και του Φιλίππου. Εξαυλώνει το χιόνι με ρυθμούς καταιγιστικούς

 

A: I heard due to the crisis you lost your job today. Are you okay?
B: I’m great!
A: Great? Wow. What are you going to do now?
B: I will take skister and other unemployed engineers and go skiing!
A: Oh my god, are you okay?
B: I was watching Hellbent eat all the powder on weekdays when i had a job, so now i will take my revenge.
A: I’m so sorry, can’t you stay with your girlfriend?
B: No!
A: Why not?
B: we broke up yesterday,because i told her i'll go skiing for the next three months.
A: You must be sad.
B: No, I’ll just find a new girlfriend soon. And even if i don't find i'll have my powder.
A: You, my friend, are an eternal optimist.

 

Γατάκι

 

Το μισό μου πληκτρολόγιο θέλει να γράψει να πάτε Βασιλίτσα το τριήμερο μιας και το Σαββατοκύριακο έχει μια τάση βελτίωσης ο καιρός και θα πέσει άφθονο χιόνι την Παρασκευή, ενώ δεν θα χάσει και όλο της το χιόνι μέχρι την Πέμπτη... το άλλο μισό λέει ότι θα εξαυλωθεί το χιόνι μέχρι την Πέμπτη, θα πέσει βροχόχιονο που στο τέλος θα είναι στόκος και όχι πούδρα και ο καιρός δεν θα φτιάξει το Σαββατοκύριακο.

 

Δεν έχουμε ιδέα, αύριο το απόγευμα θα κλειδώσει. In webcams we trust

 

Καιμάκ λίγο πιο αισιόδοξα τα πράγματα και καλύτερη βάση έχει και λιγότερη βροχή θα φάει απλά το πιο πιθανό είναι την Παρασκευή να μην φάει όσο η Βασίλο πχ αλλά πολυ λιγότερο χιόνι. Και πάλι το μάλλον το σκ θα το βρει πουδριστό και λαχταριστό και να αξίζει τα χιλιόμετρα (δεδομένης και της απελπισίας μας φέτος)

 

H προσωπική μου άποψη είναι ότι τα άλλα χιονοδρομικά στην καλυτερη να έχουν ραδικοπετροσκι, μακάρι να πέσω έξω

Edited by ΜΙΚ
  • Like 8

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

H προσωπική μου άποψη είναι ότι τα άλλα χιονοδρομικά στην καλυτερη να έχουν ραδικοπετροσκι, μακάρι να πέσω έξω

:LMAO:

Ο πλούτος της... ελληνικής γλώσσας σε όλο της το μεγαλείο.

Respect MIK για τα εκτός από κατατοπιστικά και χρησιμότατα, και διασκεδαστικά posts

Edited by itiotis
  • Like 1

Ο μόνος τρόπος να προβλέψεις το μέλλον είναι να το δημιουργήσεις...

Αν και όταν κάνεις σχέδια μπορεί Κάποιος να χαμογελά, εσύ κάνε τα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

σας πληροφορώ οτι με ραδίκια υπόστρωμα κανεις υπεροχο σκι

πχ ο Τόττης τα λαχανα στην κεντρικη ποτε δεν τα κουρευει πριν χιονίσει :Four Leaf Clover:


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επέστρεψα...

Ραδικοπετροσκι λοιπόν....

Ότι μείνει για σκι Βασίλω, Καιμάκ για 3-4 μέρες και μετά μόνο ορειβατικό....

Αυτά λεπτομέρειες αύριο...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν έχετε μπουγάδα σε χιονοδρομικό μαζέψτε την θα βρέξει. Από την κάμερα των Κελλάριών όποιος νιώθει καλά και θέλει να μαυρίσει η ψυχή του ας αράξει σήμερα να κοιτάει το χιόνι να λιώνει...

 

Ότι είπα χτες, ακόμα το σκ δεν έχει ξεκαθαρίσει, Καιμάκ μάλλον κέρδισε, Βασιλίτσα οριακά τα άλλα κλαίνε

 

Άντε γράψε ξεκουράστηκες

Edited by ΜΙΚ

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πραγματικα τρομακτικη η δυναμη του Νοτια και απο την καμερα του Παρνασσου το χιονι το σηκωνει ταχυτατα...8,8 βαθμοι στα 1950 μετρα...

 

Ας ελπισουμε απο αυριο αργα το βραδυ να σταματησει η "ζεστη" και να μην πεσει πολυ νερο την Πεμπτη...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βασιλιτσα ελιμεια χιονιζει..εστω και βαρυ!!!θετικο γιατι περιμεναμε πιο ψηλες θερμοκρασιες

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και στη Γαλλική γλώσσα είναι καλός και απολαυστικός ο ΜΙΚ.

 

:LMAO:

Ο πλούτος της... ελληνικής γλώσσας σε όλο της το μεγαλείο.

Respect MIK για τα εκτός από κατατοπιστικά και χρησιμότατα, και διασκεδαστικά posts

  • Like 2

Όλα τα βουνά είναι καλά. Όλοι οι skier είναι καλοί. Μόνο μερικοί άτυχοι στη ζωή άνθρωποι υπάρχουν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ω ναι όποιος θέλει να δει το pisteur de Chamouni aveq Parnassos την πρώτη 8λεπτη ταινία μου μικρού μήκους με τον Γάλλο πιστέρ που ήρθε στον Παρνασσό το 2007 και μιλάει τα άφτυστα (χωρίς φτύσιμο) Γαλλικά του με όλους στο χιονοδρομικό ας καταθέσει 50 ευρώ να του δώσω τους κωδικούς στο youtube. Θα αξίζουν πιστέψτε με

 

Oh mondieu le abdul katastrphe mon xionak. Voulevou radik de ski 25 triimer le pouder on top de radik de kotron kompsi kopmsa. Kaimak bon pudrak de no omixl. Vasilitse roulet kats no kats. Atout aler

 

Όλα θα κριθούν αύριο στις κάμερες τι ραδίκια θα έχουν βγει. Μετά πολλά χιονοδρομικά θα φάνε μισόμετρα καλό χιονάκι και όσα έχουν χιόνι πάνε για ένα διαστημικό πουδροδιήμερο Σάββατο και Κυριακή. Παρνασσός πολύ φοβάμαι ότι πτώχευσαμε ραδικια με λίγο χιόνι από πάνω, πολύ μικρές ελπίδες αν αλλάξει η πρόγνωση αύριο για σοβαρό σκι.

Edited by ΜΙΚ
  • Like 2

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ραδικοπετροσκι στην καλύτερη στα Κελλάρια και ίσως ο Περικής να είναι μόνο αξιοπρεπέστατος. Μακάρι να κάνει την έκπληξη αύριο και να βάλει 40ποντο να αλλάξει την εικόνα αλλά δεν υπάρχει σαν πρόγνωση,

 

Βασιλίτσα έχει μικρές ελπίδες να φάει 40ποντο αλλά ρεαλιστικά ο Φίλιππος δύσκολο να παίξει. Η Ελίμεια και τα άλλα αν και είναι δύσκολο να καταλάβεις ακριβώς το χιόνι έχουν λογικά θα επιτρέπουν μαργαριτοπετροσκι

 

Πηγάδια έχει αντέξει και έχει ελπίδες μόνο το πάνω συρόμενο.

 

Ναι καλά το καταλάβατε the winner is Καιμάκ.

 

Παρασκευή παλιόκαιρος, Σάββατο υπέροχη μέρα για σκι, Κυριακή μάλλον καθαρό αλλά θα το δούμε.

  • Like 2

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όπως τα λεει ο Μιχάλης....

Από βδομάδα θα τελειώσει η σεζον για τα Χ/Κ...για κάποια δεν άρχισε ποτέ βέβαια.

Χιόνια μόνο ψηλά και όσο δυτικότερα τόσο καλύτερα...

Γράμμος,Σμόλικας,Τύμφη,Τζουμέρκα,Όλυμπος,Βαρδούσια πάνω από τα 2000μ θα έχουν χιόνι.....

Όσοι πιστοί στο ορειβατικό προσέλθετε..αμήν! :thumbup:

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

43afb61b71adf6d8009b4c92b1ebfd9d.jpg

 

 

Μιάς και η σεζόν φαίνεται κάπου εδώ να τελειώνει...... είπα να ακολουθήσω τις συμβουλές φίλων!!!!!!!!!

  • Like 11

www.zermatt.ch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ελα ρε καιμακ αντεξε δυο βδομαδες ακομα να βγει λαθος ο βαγγος. Μπορεις

 

Κατά τα άλλα εκτός αν δειτε κανα θαυμα αυριο στις καμερες κυριεε και κυριοι τα αλλα αντιο

  • Like 1

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κουβα....με τόνο στο α...εν τω μεταξύ στη κοζανη χιονησει εδώ και καμια ώρα...


οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ξεκινάμε για Παρνασσό ή Καιμάκ να τις κάνουμε 8 Χρηστάρα. Αντεξε και ο Παρνασσός και θα κάνουμε αύριο μια χαρά σκι με ραδικοπετροσκι κάτω από τα 2000 μόνο. Και σήμερα οι ρουφιάνοι μου λένε ότι δεν είναι και πολύ άσχημα τα πράγματα μια χαρά σκιάκι κάνουν ψηλά είναι κομπλέ και άρχισε να βάζει.

 

Κι όμως τα πράγματα είναι καλύτερα από ότι περιμέναμε και αύριο θα είναι μια υπέροχη μέρα για πουδριστό σκι και δεν μιλάει ο αισιόδοξος. Αν μπορούσα θα ξεκίναγα για Καιμάκ (μπορώ βασικά, κάνας άλλος ψυχασθενής?) στη συνέχεια το ψηλά των Πηγαδιών μια χαρά ποιοτικό σκιάκι θα έχουν όπως και του Ελατοχωρίου.

 

Ο Παρνασσός από όσο λένε οι ρουφιάνοι και δεδομένου ότι κάτι ψιλολόγια θα τα φάει σε φρέσκο χιόνι θα είναι μια χαρούλα πουδριστός και στο 90% πλήρης από χιόνι των Κελλάριών. Για ακόμα μια φορά και παρά τη φετινή μιζέρια ο Παρνασσός απέδειξε ότι χιόνι χάνει δύσκολα. Εντυπωσιακό χιόνι δεν θα φάει εκτός συγκλονιστικού απροόπτου να αλλάξει την εικόνα στο 1950 οπότε φοράμε τα πετροπουδροσκί μας και πάμε να απολαύσουμε σκι.

 

Θα το δώσω ΑΝΕΒΑ και Σάββατο και Κυριακή και (εκτός από Καιμάκ που νομίζω έχει δυο βδομάδες σκι μπροστά του) θα το δώσω ΑΝΕΒΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΔΕΙΣ

 

Καρπενήσι, Πισοδέρι και Βασιλίτσα ειλικρινά δεν μπορεί κανένας να καταλάβει τι χιόνι έχουν και ειδικά τα δύο τελευταία δεν τα πολυεμπιστεύεσαι και στην ενημέρωση, δεν περιμένουν συγκλονιστικό χιόνι αλλά όσοι τολμηροί το δουν στις κάμερες και τους αρέσει ας ανέβουν.

 

Υπέροχος καιρός αύριο με Βοριαδάκια και χαμηλές θερμοκρασίες που θα δώσουν χειμωνιάτικα πουδριστά χιόνια αφήστε την μιζέρια και πάμε να απολάυσουμε σκι. Θα χιονίσει σήμερα παντού περιμένουμε 5ποντά έως 20 ποντά σε όλα τα χιονοδρομικά από τώρα μέχρι αύριο το πρώι. Παράλληλα από αύριο το απόγευμα περιμένουμε χαζοδιαταραχή που καταρχάς ίσως ρίξει κάτι ψηλά αλλά κυρίως μας κάνει λίγο επίφοβη την Κυριακή για ομίχλες χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν πρέπει να είμαστε καραούλι στα χιονοδρομικά.

 

Φίλες και φίλοι για ακόμα μια σεζόν ήταν χαρά μου που σας πήρα στο λαιμό μου και με ένα μεγάλο τελευταίο ΑΝΕΒΑ φτου να μη ξανάρθει αυτή η σεζόν τα λέμε του χρόνου. Έτσι miscelano βεντούζα εμείς πούδρες και εσύ κουβά

Edited by ΜΙΚ
  • Like 3

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. Edme11
      Edme11
      (48 years old)
    2. zaklin69
      zaklin69
      (60 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,802
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...