Jump to content
Χρήστος Λάππας

Ποδηλασία Με Ηλεκτρική Υποβοήθηση

Recommended Posts



SHIMANO DROPS E-BIKE DRIVETRAIN FOR MOUNTAIN BIKES
May 02, 2016 By: Ryan Dunfee





shimano_Crankset.jpg


Shimano's recent announcement that it's rolling out a dedicated electric-assist drivetrain for mountain bikes is big news for e-bike pushers, as they're the first major components company to bring an e-bike system specifically designed for mountain bikes to market. Previously, non-endemic brands like Bosch had been the companies making the most hay about e-bike drivetrains, but Shimano's announcement will no doubt be a boon to those pushing these partly-motored climb crushers.


RELATED: What Specialized's e-mountain bike says about e-bikes in 2016


A quick look at Shimano's marketing surrounding the new drivetrain suggests they're tailoring these XT-level drivetrain towards more novice mountain bikers who might have been turned off by the sport before. And a function limiting the top-end speed of the system means whoever is rocking one won't be blasting downhill at speeds way above their pay grade on an electric dirt bike.



The system uses many of the shifting components of the brand's wireless Di2 drivetrain and a drive system capable of putting out 500 Wh of power. Of course, a product announcement like this does nothing to clarify the legality of taking an electric-assist bike on singletrack in the U.S., especially in much of the West, where bike trails are more often found on public, and often federal, land.



Πηγή: http://www.tetongravity.com/story/gear-tech/shimano-drops-e-bike-drivetrain-for-mountain-bikes




  • Like 2

Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλα! Εδω γινεται το ελα να δεις απο κατηγοριες οτι χρησιμοποιουν e-assist κρυφα σε αγωνες!...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ δεν λαμβάνω μέρος σε αγώνες, αλλά ζω σε περιοχή όπου οι ποδηλατικές διαδρομές έχουν αρκετές και παρατεταμένες ανηφόρες, πράγμα που πολλές φορές με αποτρέπει από το να πάρω το ποδήλατο. Βλέπω λοιπόν ένα ηλεκτρικό σύστημα σαν της Shimano ως εξαιρετικά ενδιαφέρουσα καινοτομία. Αρκεί να μπαίνει εκ των υστέρων και να είναι σε γήινη τιμή (μέχρι €500).

 

Αλήθεια, αυτό το πράγμα πως φορτίζει;


Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχω δει πολλα με φορτιστη. Το συγκεκριμενο δεν ξερω

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ δεν λαμβάνω μέρος σε αγώνες, αλλά ζω σε περιοχή όπου οι ποδηλατικές διαδρομές έχουν αρκετές και παρατεταμένες ανηφόρες, πράγμα που πολλές φορές με αποτρέπει από το να πάρω το ποδήλατο. Βλέπω λοιπόν ένα ηλεκτρικό σύστημα σαν της Shimano ως εξαιρετικά ενδιαφέρουσα καινοτομία. Αρκεί να μπαίνει εκ των υστέρων και να είναι σε γήινη τιμή (μέχρι €500).

 

Αλήθεια, αυτό το πράγμα πως φορτίζει;

 

 

Με βάση τον διαμορφωτή (cofigurator) του ιστοτόπου, στα $950 μάλλον του βγαίνει λίγο πιο ακριβό απ' ό,τι θέλει ο Χρήστος.


15471092846_60d380fc17_o.jpgvoe-1516-racetiger-speedwall-gs-uvo-rgb_w990.jpg

"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

 

Austrian Level 2 Ski Instructor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ δεν λαμβάνω μέρος σε αγώνες, αλλά ζω σε περιοχή όπου οι ποδηλατικές διαδρομές έχουν αρκετές και παρατεταμένες ανηφόρες, πράγμα που πολλές φορές με αποτρέπει από το να πάρω το ποδήλατο. Βλέπω λοιπόν ένα ηλεκτρικό σύστημα σαν της Shimano ως εξαιρετικά ενδιαφέρουσα καινοτομία. Αρκεί να μπαίνει εκ των υστέρων και να είναι σε γήινη τιμή (μέχρι €500).

 

Αλήθεια, αυτό το πράγμα πως φορτίζει;

http://www.greenenergyparts.com/electricbicycle.html

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χρηστο την Ιασωνιδου δεν τη βγαζει πανω μεχρι Γουναρη οποτε ασε να βγει κατι αλλο

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δοκίμασα στο Μόναχο με την ευκαιρία μιας σχετικής έκθεσης ηλεκτρικά υποβοηθούμενο ποδήλατο... Οκ, ΤΑ ΣΠΑΕΙ. Είναι τρομερά βολικό για πόλη, ανεβαίνεις κάθε ανηφόρα για πλάκα, δεν σε αφήνει ποτέ να ασκήσεις ουσιαστική πίεση στο πετάλι ΟΣΟ μεγάλη κι αν είναι η ανηφόρα. (Το σύστημα ήταν της Bosch)

 

:shuriken:

  • Like 1

Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα ηθελα ενα, λιγο, κατι... προχθες... με 2 ανηφορες του 12.9% (ουτε 13% δεν ηταν). Κατεβηκαμε και σπρωξαμε... :ninja:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολύ φοβάμαι ότι θα μα ς κάνει τεμπέληδες...... :) όχι πως είμαι της ανηφόρας...................................


www.zermatt.ch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το μωρό που έχει πάρει την καρδιά μου

84fffb1c2b48751713e0a3c9558aa6c6.jpg4cf7a14b620277be13bbb9920cc72894.jpga7783ed0b744514ada793891e6a84a5e.jpg

 

sony Xperia 5ii

 

 

 

103b35c22cbd2c9294510983787bd65e.jpg249555722c89b74dabfb3b6c44db0940.jpg

  • Like 1

elan-wingman-86-ti-fusion-x-2d-kv.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, bujinkan said:

Το μωρό που έχει πάρει την καρδιά μου... 

 

6 hours ago, bujinkan said:

Άστα ...6400

... θα σου πάρει και τα σώβρακα... 

 

Καλοτσούλητο ✌️?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ίδιο ποδήλατο (με ίδια μηχανή) βγαίνει με πιο 'λογικό' εξοπλισμό πολύ φθηνότερα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όχι πολυ το πιο φτηνό της σειράς 160 έχει 4125 ευρώ

Και που βρήκα ένα είναι θαύμα υπάρχει τεράστια έλλειψη στην αγορά ..μιλάμε για παραλαβές το 2022 οποίοι παραγγείλουν σήμερα

ΥΓ άκυρη η σύγκριση εννοούσα άλλα μοντέλα και όχι το action team

sony Xperia 5ii

 

 

 

 

 

 


elan-wingman-86-ti-fusion-x-2d-kv.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κοιτα προοδο σε 5 χρονια! Στην αρχη μιλαει ο Λαππας για προσθηκη του πεντακοσαρικου και τωρα μιλαμε για αγορες πανω απο πεντοχιλιαρο... 

Α ρε η πουτανα η κριση...?

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Posts

    • Ευχαριστω παντως ολους για τις αποψεις σας και συμβουλες σας. Απλα ρωτησα μηπως καποιος εχει δοκιμασει τα ελαστικα της Nokian καποια απο αυτα που ανεφερα να μου πει την εμπειρια του. Τις υπολοιπες μαρκες λιγο πολυ τις γνωριζω κι εχω δοκιμασει ελαστικα τους μονο Nokian δεν εχω δοκιμασει.
    • Δεν ειναι μεγαλη η διαφορα μολις 11mm φαρδυτερο, ουτε με το ματι δεν το καταλαβαινεις. Πιο στενο απο 225  μπορω να βαλω 215  ειναι μεγαλο σε ογκο το αμαξι και βαρυ, με ενα calculator που βρηκα για τις διαστασεις ελαστικων και τις διαφορες τους αυτες οι διαστασεις ειναι μεσα στο οριο ασφαλειας σε 18αρα ζαντα....μετα πρεπει να αλλαξω ζαντα και δεν μπαινω σε τετοια διαδιακασια.
    • Με 18αρα ζαντα δεν κανεις off road σοβαρο.....αντε κανεναν χωματοδρομο σε καμια παραλια και αρκετα βατο οχι extreme καταστασεις. Τα Bridgestone ειναι καλα ελαστικα αλλα λιγο σκληρα, ειχα παλιοτερα σε αλλο αμαξι. ΅Ειναι πιο summer λαστιχο για πιο σπορ οδηγηση αλλα διαβασα σε reviews οτι χανουν στο χιονι. Τα Goodyear ειναι οντως πολυ καλα στο χιονι  και για την χρηση που θελω απλα με προβληματιζει επειδη ειναι μετριας ελαστικοτητας λαστιχα γενικως το ποσο καλα ειναι σε μεγαλες ταχυτητες στην εθνικη σε κρατημα αλλα και ανεση και  θορυβο. και μιλαω για πανω απο 160, 180 χλμ...!!! Δεν θελω ελαστικο off road αλλοστε κι αυτα που εχω δεν ειναι, αλλο αν λεγονται cross contact ειναι θερινο λαστιχο με αναλογια 90 ασφαλτο και 10 χωμα. Και επειδη ειναι θερινο γι αυτο και στο χιονι δεν ειναι καλα.  Οταν τα  δοκιμασα στο χιονι την πρωτη φορα ηταν καινουργια και δεν γλιστρουσαν τοσο λογω και του grip control που εχει το αμαξι για χιονι mode αλλα μετα τον ενα χρονο γλιστραγανε. Θελω λαστιχο με μαλακη γομα επειδη χρησιμοποιω πολυ εθνικη και επαρχιακους δρομους να εχω καλο κρατημα σε μεγαλες ταχυτητες και σε στροφες. Δε με νοιαζει αν φαγωθει πιο γρηγορα απλα η Nokian ειναι πιο εξιδικευμενη εταιρια σε χειμερινα ελαστικα κι εχει πολυ καλα μοντελα για χιονι και βρεγμενο απο τις αλλες. Η δευτερη μου επιλογη ειναι τα Continental All season Contact που ειναι πολυ ισσοροπημενα λαστιχα σε καθε καιρο κι ειναι τα μονα με δεικτη οικονομιας Β στις διαστασεις μου που με ενδιαφερει κι αυτο αφου κανω αρκετα χιλιομετρα (πανω απο 20.000) τον χρονο. Nokian στην ελλαδα εφερνε τα weatherproof που ειναι κι αυτα εξ ισου καλα στο χιονι αλλα τα αντικατεστησε με τα seasonproof. Τα πρωτα τα εχω βρει σε εναν στην Αθηνα στην τιμη των 126 το ενα. Βασικα κι αυτα που φοραω τωρα δεν τα λες και φτηνα εχουν 550 ευρω η τετραδα. Επειδη ομως θα δωσω τοσα λεφτα για λαστιχα θελω οσο γινεται ενα ισορροπημενο λαστιχο για ολο τον χρονο γι αυτο και επιλεγω all season. Επειδη ομως κανουμε και το σκι μας οσο συχνα μπορουμε θελω να εχει και μια καλη οσο γινεται προσφυση στο χιονι.
    • Ο λογος που θελω να βαλω λιγο φαρδυτερο ελαστικο ειναι οτι θελω να εχω λιγο περισσοτερο κρατημα στο πισω μερος του αυτοκινητου διοτι με μηκος 4.70 το 225 το θεωρω λιγο πιο ασαφες στις στροφες και το εχω παρατηρησει οτι λογω του οτι οδηγω λιγακι πιο γρηγορα απο το κανονικο αναγκαζω τα λαστιχα πισω να φτανουν στο οριο τους στην προσφυση ,βεβαια το ESP μου διορθωνει την κατασταση  αμεσως μολις αφησω το γκαζι αλλα με την πειρα των 40 + χρονων οδηγησης καταλαβαινω οτι θελει λιγο μεγαλυτερη επιφανεια ελαστικου στον δρομο λογω μηκους και βαρους. Αλλοστε μην νομιζεις οτι η διαφορα απο το 225 στο 235  ειναι μεγαλη, μολις 11mm. Ουτε με το ματι δεν φαινεται και η ανωτατη διαφορα ταχυτητας ειναι  2 χλμ περισσοτερο στα 140....!!! Οσο πεφτει η ταχυτητα μειωνεται στο 1 χλμ η διαφορα.Απλα προβληματιζομαι αν τα συγκεκριμενα ελαστικα που εχω επιλεξει κανουν και για πιο light off road. Δλδ να μην σκεφτομαι να παρω εναν χωματοδρομο  βατο για το αμαξι αυτο και να αρχισει να τραυματιστει  το λαστιχο απο τις μικρες πετρες και τα χαλικια.Δεν λεω να παω σε δυσβατους δρομους με  κοτρωνες. Φυσικα τα περισσοτερα λαστιχα για SUV εχουν ενισχυμενα πλαινα για να στηριζουν το βαρος τους. Ρωτησα παντως κι εναν λαστιχα εδω που εχω και μου ειπε οτι μπορω να βαλω 235 η διαφορα τιμης ειναι μικρη απλα μου ειπε οτι ειναι πολυ καλα λαστιχα αυτα που φοραω εχουν 550 ευρω η τετραδα αλλα αφου θα δωσω τοσα χρηματα και δεν ειμαι ικανοπιημενος προσωπικα ηθελα να βαλω κατι για light χιονι και βροχη κι οχι για λασπη και αμμο. Εψαξα και για all terrain με το σημα της νιφαδας αλλα ειναι θορυβωδης στην ασφαλτο και ειδικα εγω που τρεχω στην εθνικη με 180 και 190 δεν ειναι για μενα. Δινω προταιραιοτητα πρωτα στο κρατημα σε βρεγμενο γιατι εδω που ειμαι(Ευβοια) εχει αρκετες βροχες και λιγοτερα χιονια.
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
  • Today's Birthdays

    1. captainhook3
      captainhook3
      (48 years old)
    2. TZIM
      TZIM
      (37 years old)
  • Who is online

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      16,777
    • Total Posts
      451,252
  • Member Statistics

    • Total Members
      7,772
    • Most Online
      208

    Newest Member
    ncfun88sktcom
    Joined
×
×
  • Create New...