Jump to content

majunior

Χρήστης Forum
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11 Good

Recent Profile Visitors

80 profile views
  1. Ααααχ 1996, ΠΑΣΟΚάρα και ανάπτυξη! Αν διαβάσεις τους εμπνευστές της έργου καταλαβαίνεις! Απορώ πως η πρόταση δεν ήταν να χτίσουν αεροδρόμιο στον Ξηρόκαμπο. Στο χάρτη του άρθρου, η χάραξή για Αγία Λαύρα είναι κατά 80% πάνω στο υπάρχοντα δρόμο (μπορεί απλά να έκλειναν τη μία λωρίδα και να έστρωναν ράγες, Ελλαδάρα είμαστε!). Η πρόταση για Καλάβρυτα-ΧΚΚ επίσης σε κάποιο βαθμό ακολουθεί το δρόμο και για να ξεμπερδεύουμε ας πούμε ότι είναι εφικτή. Στην πρόταση που κατέληξαν όμως, από Αγία Λαύρα σε ΧΚΚ, απλά δε γίνεται χωρίς το κόστος να είναι αστρονομικό. Για το skibus απάντησε ο Βαζαίος (νομίζω) στην τηλεδιάσκεψη. Κάποια στιγμή το δοκίμασαν, ξεσηκώθηκαν οι ταξιτζήδες και το σταμάτησαν. Προφανώς είναι η πιο φθηνή και λογική λύση.
  2. Κοιτώντας τη μορφολογία εδάφους ανάμεσα στην Αγία Λαύρα και το ΧΚΚ τα εμπόδια εμένα μου φαίνονται ανυπέρβλητα για να περάσει τραίνο - πάντα στο πλαίσιο ενός λογικού κόστους. Τη λύση της καμπίνας δεν την συμπεριλαμβάνω στη συγκεκριμένη κουβέντα γιατί το *συγκεκριμένο* σχέδιο σύνδεσης και τώρα αλλά και όσες φορές είχε παίξει στο παρελθόν, ανέφερε και τον ΟΣΕ. Δε λέω ότι δε γίνεται τηλεκαμπίνα, αλλά είναι άλλο σχέδιο από το Καλάβρυτα-Αγ. Λαύρα. Δεν ξέρω επίσης αν είναι πρόβλημα για κάθε έργο το ότι το ΧΚΚ είναι σε περιοχή Natura 2000. Στο meeting με το το Βαζαίο και τον Άγριο πχ. αναφέρθηκε ότι δεν μπορεί να γίνει απολύτως τίποτα στο Αυγό λόγω Natura. Κάτι το οποίο δένει και με το θέμα των πιστών. Σύμφωνα με τα λεγόμενα των υπεθύνων, κατηγορηματικά δεν μπορεί να γίνει επέκταση ούτε προς το Αυγό, ούτε προς Ψηλή Κορφή λόγω Natura. Κάποιες νέες πίστες που παρουσίασαν εντός του υπάρχοντος "οικοπέδου", χωρίς να είμαι 100% σίγουρος γιατί ήταν πιξελιασμένος ο χάρτης, δε μου φάνηκαν να δίνουν πολλά παραπάνω (τουλάχιστον όχι γι'αυτούς που ήδη βγαίνουν στα προσιτά off-piste).
  3. Μέχρι την Αγία Λαύρα δεν είναι ακατόρθωτο, μέχρι το ΧΚΚ όμως το έργο είναι τόσο δύσκολο που θα έχουμε ιπτάμενα αυτοκίνητα πιο πριν. Επίσης με (πρακτικά) 3-4 πίστες και το snowpark on-off ακόμα και το 4 Seasons να χτίσει στον Ξηρόκαμπο ενδιαφέρον πέρα του σαββατοκύριακου δε θα υπάρχει.
  4. Ένα από τα σενάρια επιστημονικής φαντασίας που ανέφερα πιο πάνω κι αν όχι στα Καλάβρυτα, τότε σίγουρα στον Παρνασσό όπου παίρνεις τηλέφωνο 5:30 το πρωί και σου λένε ΕΥΘΑΡΣΩΣ ότι ο καιρός είναι τέλειος και θα δουλεύουν τα περισσότερα lift και όταν φτάσεις έχει 150 km αέρα και δουλεύει μόνο ο Βάκχος, o Περικλής εκ περιτροπής και το συνδετικό μόνο για τους φέροντες ανεμόσκαλα.
  5. Σιγά τις προτάσεις που έκανε. Ηλεκτρονικό εισιτήριο και περιορισμό ατόμων; Πόσα Ελληνικά ΧΚ έχουν έτοιμο ηλεκτρονικό εισιτήριο; Όσο για την άποψη ότι οι ουρές αναμονής μπορούν "εύκολα" να εξαληφθούν (!). Πες μας τον τρόπο που ταλαιπωρούμαστε 20 χρονια τώρα! Στα σοβαρά τώρα, το πλουσιότερο ΧΚ της χώρας με όλα τα αυθαίρετα σαλέ του, τις Μυκονιάτικες ξαπλώστρες του, τις RFID κάρτες του και τα απο-υπο-εξω-συμπλεκόμενα καρεκλάκια του λειτουργεί ΔΥΟ (2) αναβατήρες τις καθημερινές γιατί δε βγαίνει. Υπάρχει περίπτωση να βγει με περιορισμένο αριθμό χιονοδρόμων και κλειστά σαλέ;
  6. Μόνο και μόνο που αποφύγαμε τη φόλα του Παρνασού μια λαμπάδα αξίζει να την ανάψουμε. Το εισιτήριο ήταν €15, φαντάζομαι λόγω μη λειτουργίας της άγκυρας,η οποία άνοιξε λίγο μετά τη 1:30 (την ετοίμαζαν με το ρατράκ από το πρωί). Το πρωί είχε πολύ αέρα ο οποίος έκοψε γύρω στις 12. Στο Χάρο μισό πάγος μισό πούδρα. Το Αυγό παγωμένο όπως και πολλά κομμάτια εκτός πιστών. Στα δέντρα πολύ βαθιά πούδρα. Στα κάτω κομμάτια των πιστών που εξυπηρετεί το πιατάκι είχε απάτητα κομμάτια αλλά το χιόνι, χωρίς να έχει λιώσει, ήταν σαν να είχε κόλα, δεν έπιανες ταχύτητα με τίποτα. Τα 40 εκατοστά φρέσκο μόνο στο μυαλό αυτού που το έγραψε. Στο τριπλό δεν περίμενες ούτε 1 δευτερόλεπτο (δε μου έχει ξανατύχει σ/κ με ήλιο αυτό) και το πιατάκι ήταν σε ταχύτητα turbo.
×
×
  • Create New...