porfirio 1,476 Report post #26 Posted October 28, 2017 x1 sdrive το μπροστοκινητο Καλορίζικο και καλοτάξιδο Μιχάλη)))). Καλώς ήρθες στο κλάμπ του έλικα)))....Τελικά έχεις δίκιο για την 16άρα την διάσταση, από μία γρήγορη ματιά που έριξα οι τιμές είναι λίγο εξωπραγματικές, κάτι 140 ευρωπουλα το λάστιχο κτλ!!!!! Σίγουρα η λίγο πιο στενή διάσταση θα βοηθούσε, αλλά τεσπα.... Για ζάντες πάντως ρίξε και μια ματιά στο car.gr στα ανταλλακτικά, ίσως εάν είσαι τυχερός κάτι να βρεις))))). 1 Quote Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
Captain Powder 2,126 Report post #27 Posted October 30, 2017 MIK έχω αλουμινένιες 16άρες , από το προηγούμενο αυτοκίνητο . Αν θέλεις μπορώ να δω το καρέ . Πάντως πληροφοριακά , ταιριάζει σε αυτοκίνητα του γκρουπ VW . By the way , οταν έγινα κι εγώ πεμβεδακιας , απευθύνθηκα στην αντιπροσωπεία για δεύτερο σετ ζάντες και πήγα να πάθω ανακοπή . Ζητούσαν να προπληρώσω για τις συγκεκριμένες ζάντες (σκέτες)που ήθελα 2.100€ , να τις παραγγείλουν και να τις έχω σε δυο εβδομάδες . Τις παρειγγειλα από τον www.leebmann24.de και πλήρωσα 1750€ με μονταρισμένο λάστιχα , αισθητήρες , καπάκια τα πάντα όλα , έτοιμα να μονταριστουν . Ήρθαν σε δέκα μέρες . 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,474 Report post #28 Posted October 31, 2017 MIK έχω αλουμινένιες 16άρες , από το προηγούμενο αυτοκίνητο . Αν θέλεις μπορώ να δω το καρέ . Πάντως πληροφοριακά , ταιριάζει σε αυτοκίνητα του γκρουπ VW . By the way , οταν έγινα κι εγώ πεμβεδακιας , απευθύνθηκα στην αντιπροσωπεία για δεύτερο σετ ζάντες και πήγα να πάθω ανακοπή . Ζητούσαν να προπληρώσω για τις συγκεκριμένες ζάντες (σκέτες)που ήθελα 2.100€ , να τις παραγγείλουν και να τις έχω σε δυο εβδομάδες . Τις παρειγγειλα από τον www.leebmann24.de και πλήρωσα 1750€ με μονταρισμένο λάστιχα , αισθητήρες , καπάκια τα πάντα όλα , έτοιμα να μονταριστουν . Ήρθαν σε δέκα μέρες . Δε μπαίνουν Ναι ανακοπή είναι η εταιρία δεν τους πήρα καν. Τα ποσά που λες ούτε τα σκέφτομαι και θα ψαχτώ απέξω για πιο οικονομική λύση Μάλλον λέω να πάω στις ζάντες μου τώρα με τους αισθητήρες μου και σε λίγο καιρό ελπίζω ότι αρκετοι που θα έχουν το μοντέλο μου θα αρχίσουν το ξεπούλημα Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
giannis3011 101 Report post #29 Posted November 9, 2017 (edited) x1 sdrive το μπροστοκινητοΚαλοριζικο και απο μενα.Το σκεφτομαι και γω το συγκεκριμενο αλλα δεν εχω αποφασισει αν αξιζουν τα αρκετα παραπανω χρηματα για x drive. Σαν κατοχος του τι πιστευεις?επισης τα 116 αλογα του μικρου diesel ειναι αρκετα για το αυτοκινητο? Edited November 9, 2017 by giannis3011 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,474 Report post #30 Posted November 9, 2017 (edited) Καλοριζικο και απο μενα. Το σκεφτομαι και γω το συγκεκριμενο αλλα δεν εχω αποφασισει αν αξιζουν τα αρκετα παραπανω χρηματα για x drive. Σαν κατοχος του τι πιστευεις?επισης τα 116 αλογα του μικρου diesel ειναι αρκετα για το αυτοκινητο? Έχω ανέβει 200 φορές για σκι με τετρακίνητα και άλλες 200 με μπροστοκίνητα το 80% με χιονολάστιχο και το άλλο 20 συμβατικά ή M+S απλά εγώ οδηγός. Προφανώς και η τετρακίνηση κάπου βοηθάει αλλά πιστεύω ότι σε Ελληνικά Χιονοδρομικά το 99% της διαφοράς που είδα είναι το χιονολάστιχο. Παράδειγμα με παλιά χιονολάστιχα στο τετρακίνητο έβλεπα και εγώ τον Χριστό φαντάρο, όπως όλοι όσοι ανεβαίνουν χωρίς καλά λάστιχα για σκι, και με σκοπό πολύ σκι πήρα μπροστοκίνητο. Αν δεν σε πειράζουν τα έξοδα προφανώς και πάρτο τετρακίνητο, επειδή με πειράζουν το πήρα απλό και λέω να επενδύσω σε πιο συχνή αντικατάσταση χιονολαστίχων. Άλλωστε η xdrive έβγαινε σε μπάτζετ απλησίαστο (και αν δεν κάνω λάθος βγαίνει ακόμα μιας και θέλω μόνο αυτόματο) Ναι είναι υπεραρκετά πάει με ροπές το αμάξι κοίτα το νούμερο της ροπής, φυσικά δεν είναι σπορ αμάξι είναι βαρύ και αν ήθελες σπορ πας σε άλλους κινητήρες εξ' ορισμού. Αν δεν θες αίσθηση σπορ γκαζιού για σβέλτες βόλτες νομίζω είναι υπεραρκετά. Και θα έλεγα αρκετά σβέλτες. Από αμάξι 200 αλόγων κατέβηκα και πίστεψέ με μετά την αγορά και 3-4 βόλτες στην αρχή πολύ σπάνια τα χρησιμοποίησα. Απλά με το diesel νομίζω θα σβήνουν οι στροφές πολύ σύντομα, με τη βενζίνη ανεβάζεις και κάτι κάνεις. Έχει 303 σελίδες στο forum των 4τροχών καλό διάβασμα... Μια άλλη ερώτηση από μένα: Σε run flat χιονολάστιχο έχει κανείς πληροφορίες αν είναι χειρότερο ή το ίδιο γενικά σε κράτημα σε σχέση με ένα συμβατικό ή ρόλο παίζει απλά το μοντέλο? Ο θόρυβος και η σκληρότητα είναι αποδεκτά (ας πούμε) Edited November 9, 2017 by ΜΙΚ Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
giannis3011 101 Report post #31 Posted November 9, 2017 Έχω ανέβει 200 φορές για σκι με τετρακίνητα και άλλες 200 με μπροστοκίνητα το 80% με χιονολάστιχο και το άλλο 20 συμβατικά ή M+S απλά εγώ οδηγός. Προφανώς και η τετρακίνηση κάπου βοηθάει αλλά πιστεύω ότι σε Ελληνικά Χιονοδρομικά το 99% της διαφοράς που είδα είναι το χιονολάστιχο. Παράδειγμα με παλιά χιονολάστιχα στο τετρακίνητο έβλεπα και εγώ τον Χριστό φαντάρο, όπως όλοι όσοι ανεβαίνουν χωρίς καλά λάστιχα για σκι, και με σκοπό πολύ σκι πήρα μπροστοκίνητο. Αν δεν σε πειράζουν τα έξοδα προφανώς και πάρτο τετρακίνητο, επειδή με πειράζουν το πήρα απλό και λέω να επενδύσω σε πιο συχνή αντικατάσταση χιονολαστίχων. Άλλωστε η xdrive έβγαινε σε μπάτζετ απλησίαστο (και αν δεν κάνω λάθος βγαίνει ακόμα μιας και θέλω μόνο αυτόματο) Ναι είναι υπεραρκετά πάει με ροπές το αμάξι κοίτα το νούμερο της ροπής, φυσικά δεν είναι σπορ αμάξι είναι βαρύ και αν ήθελες σπορ πας σε άλλους κινητήρες εξ' ορισμού. Αν δεν θες αίσθηση σπορ γκαζιού για σβέλτες βόλτες νομίζω είναι υπεραρκετά. Και θα έλεγα αρκετά σβέλτες. Από αμάξι 200 αλόγων κατέβηκα και πίστεψέ με μετά την αγορά και 3-4 βόλτες στην αρχή πολύ σπάνια τα χρησιμοποίησα. Απλά με το diesel νομίζω θα σβήνουν οι στροφές πολύ σύντομα, με τη βενζίνη ανεβάζεις και κάτι κάνεις. Έχει 303 σελίδες στο forum των 4τροχών καλό διάβασμα... Μια άλλη ερώτηση από μένα: Σε run flat χιονολάστιχο έχει κανείς πληροφορίες αν είναι χειρότερο ή το ίδιο γενικά σε κράτημα σε σχέση με ένα συμβατικό ή ρόλο παίζει απλά το μοντέλο? Ο θόρυβος και η σκληρότητα είναι αποδεκτά (ας πούμε) Σε ευχαριστω πολυ ΜΙΚ..Με καλυψες 1000%... Μαλλον προς το fwd θα κινηθω κ γω..Μτχ ψαχνω απο εξωτερικο κυριως γιατι οι τιμες π ζηταν εδω ξεφευγουν για μενα...ακομη κ με τελωνειο συμφερει. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,474 Report post #32 Posted November 9, 2017 Mε το καλό. Ρε δε παίρνεις Kuga ολοκαίνουργιο στα ίδια λεφτά, αμαξάρα είναι, ένα κλικ κάτω ποιότητα, 10 χιλιάρικα κάτω...μην απαντήσεις είμαστε off topic απλά σκέψου το ήμουν έτοιμος Να ξαναβάλω το ερώτημα Μια άλλη ερώτηση από μένα: Σε run flat χιονολάστιχο έχει κανείς πληροφορίες αν είναι χειρότερο ή το ίδιο γενικά σε κράτημα σε σχέση με ένα συμβατικό ή ρόλο παίζει απλά το μοντέλο? Ο θόρυβος και η σκληρότητα είναι αποδεκτά (ας πούμε) Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,639 Report post #33 Posted November 9, 2017 Mε το καλό. Ρε δε παίρνεις Kuga ολοκαίνουργιο στα ίδια λεφτά, αμαξάρα είναι, ένα κλικ κάτω ποιότητα, 10 χιλιάρικα κάτω...μην απαντήσεις είμαστε off topic απλά σκέψου το ήμουν έτοιμος Να ξαναβάλω το ερώτημα Μια άλλη ερώτηση από μένα: Σε run flat χιονολάστιχο έχει κανείς πληροφορίες αν είναι χειρότερο ή το ίδιο γενικά σε κράτημα σε σχέση με ένα συμβατικό ή ρόλο παίζει απλά το μοντέλο? Ο θόρυβος και η σκληρότητα είναι αποδεκτά (ας πούμε) για τα Νοκιαν ειχα διαβασει οτι δεν εχει διαφορα...και λεω για αυτα γιατι μονο για αυτα το εψαξα. Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
Δεν Ξενερώνω! 4,748 Report post #34 Posted November 9, 2017 Mε το καλό. Ρε δε παίρνεις Kuga ολοκαίνουργιο στα ίδια λεφτά, αμαξάρα είναι, ένα κλικ κάτω ποιότητα, 10 χιλιάρικα κάτω...μην απαντήσεις είμαστε off topic απλά σκέψου το ήμουν έτοιμος Να ξαναβάλω το ερώτημα Μια άλλη ερώτηση από μένα: Σε run flat χιονολάστιχο έχει κανείς πληροφορίες αν είναι χειρότερο ή το ίδιο γενικά σε κράτημα σε σχέση με ένα συμβατικό ή ρόλο παίζει απλά το μοντέλο? Ο θόρυβος και η σκληρότητα είναι αποδεκτά (ας πούμε) Δεν έχω δοκιμάσει (και νομίζω όιτι ούτε πρόκειται). Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,474 Report post #35 Posted November 15, 2017 Tελικά και εγώ Alpin run flat από Ελλάδα. Με μεταφορικά και τοποθετήσεις βγήκε πιο φτηνά να τα πάρω από εδώ και να στηρίξω τον φίλο λαστιχά (που έφαγε το παζάρι που του έπρεπε) και την Εθνική Οικονομία 3 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,474 Report post #36 Posted November 16, 2017 Πανάκριβο και μη run flat (δύσκολη απόφαση, πιθανότατα θα το μετανιώσω) Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,474 Report post #37 Posted November 22, 2017 (edited) εγώ θα βάζω γιατί με τα run flat υπάρχει το ενδεχόμενο να σκάσει ένα λάστιχο και εσύ να μη το πάρεις χαμπάρι. Και μάλιστα αυτή είναι η δουλειά τους. Να σκάει το λάστιχο και εσύ να μην το καταλαβαίνεις Αν δεν ήταν run flat πράγματι δεν υπάρχει ιδιαίτερος λόγος να βάλεις, 99,99% θα το πάρεις χαμπάρι πριν προκαλέσει πρόβλημα. Βεβαίως υπάρχει το ενδεχόμενο να σκάσει το λάστιχο, να μην το πάρεις αμέσως χαμπάρι και να φύγεις σβούρες το ίδιο δευτερόλεπτο που το πήρες χαμπάρι. Kαι αισθητήρες να έχεις μπορεί να συμβεί αυτό αλλά με πολύ λιγότερες πιθανότητες. Για αυτό και έβαλα run flat. Edited November 22, 2017 by ΜΙΚ Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,081 Report post #38 Posted November 22, 2017 εγώ θα βάζω γιατί με τα run flat υπάρχει το ενδεχόμενο να σκάσει ένα λάστιχο και εσύ να μη το πάρεις χαμπάρι. Και μάλιστα αυτή είναι η δουλειά τους. Να σκάει το λάστιχο και εσύ να μην το καταλαβαίνειςΕξαρτάται από το σκάσιμο Μιχάλη. Εμένα που μου είχε σκάσει στο BWM το πίσω δεξί run flat (το οποίο καταστράφηκε) έκανε τρομερό θόρυβο και είχε τοσους κραδασμους στα 50 χλμ/ώρα με τα οποία οδήγησα μέχρι το πλησιέστερο βουλκανιζατέρ που δεν υπήρχε η παραμικρή περίπτωση να μην το καταλαβεις ότι υπαρχει πρόβλημα. Εκεί που εικάζω ότι ο αισθητήρας είναι πραγματικά χρήσιμος, είναι εάν έχεις χάσει ΛΙΓΗ πίεση στον ελαστικό, πχ από ένα μικρό καρφάκι, οπότε οντως θα σε προειδοποιήσει πιο γρήγορα από ότι θα το καταλάβεις από μόνος σου. Σε μεγάλα προβλήματα όμως μη φανταστείς ότι το run flat θα εξακολουθεί να κινείται σαν να μην έχει συμβεί τίποτα. Κάνει πολύ θόρυβο, έχει πάρα πάρα πολλούς κραδασμούς, και δε σου αφήνει το παραμικρό περιθώριο να πας πιο γρήγορα από 40 50 km/h μέχρι το επόμενο βουλκανιζατέρ. Εάν δε έχεις και περίεργη διάσταση την οποία δεν έχουν τα βουλκανιζατέρ (εγώ έχω 255/35/18)... χαιρετίσματα. 1 Quote Νίφει! Share this post Link to post Share on other sites
moja 10 Report post #39 Posted November 26, 2021 εγώ θα βάζω γιατί με τα run flat υπάρχει το ενδεχόμενο να σκάσει ένα λάστιχο και εσύ να μη το πάρεις χαμπάρι. Και μάλιστα αυτή είναι η δουλειά τους. Να σκάει το λάστιχο και εσύ να μην το καταλαβαίνεις Αν δεν ήταν run flat πράγματι δεν υπάρχει ιδιαίτερος λόγος να βάλεις, 99,99% θα το πάρεις χαμπάρι πριν προκαλέσει πρόβλημα. Βεβαίως υπάρχει το ενδεχόμενο να σκάσει το λάστιχο, να μην το πάρεις αμέσως χαμπάρι και να φύγεις σβούρες το ίδιο δευτερόλεπτο που το πήρες χαμπάρι. Kαι αισθητήρες να έχεις μπορεί να συμβεί αυτό αλλά με πολύ λιγότερες πιθανότητες. Για αυτό και έβαλα run flat.Μιχάλη τι εντύπωση σου άφησε τελικά το alpin? Σκέφτομαι να πάρω το pilot alpin 4 (δεν έχει και πολλές επιλογές σε rft… ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,474 Report post #40 Posted November 26, 2021 Πολύ πολύ καλές εντυπώσεις. Υπάρχουν και καλύτερα λάστιχα για να ξεκινήσεις σε ανηφόρα με δύσκολο χιόνι. Αλλά δεν είναι τόσο ήσυχα και καίνε λίγο και κρατάνε καλά στο στεγνό κλπκλπ Όλα είναι συμβιβασμός. Δυστυχώς το rft περιορίζει τις επιλογές. Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
giannis3011 101 Report post #41 Posted December 15, 2022 Καλημερα σαςΚαιρος για αλλαγη χειμερινων ελαστικων…Εχει καποιος αποψη για pirelli (δε μ πε ο λαστιχας μοντελο καθως μιλησαμε πολυ βιαστικα) αλλα μαλλον τα scorpion εννοουσε 235 55 18;;Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,474 Report post #42 Posted December 15, 2022 χωρις παραπάνω πληροφορίες δύσκολο να καταλάβουμε τι εννοείς. Είναι σαν να ρωτάς τι άποψη έχουμε για Fiat. Τι φοραγες? Έβαλα blizzak run flat, ανυπομονώ να τα τεστάρω, αν δει κανείς κάπου χιόνι ας το πει. Νομίζω δεν είναι κακό να βάζουμε site καθαρά για λόγους search. run flat κανένα στη διάσταση σου χειμερινό. Την είχα πατήσει και εγώ αλλά ευτυχώς υπήρχαν μερικά (απλά ακριβά). Ήμουν έτοιμος να αλλάξω λίγο διάσταση στις ίδιες ζάντες ή να πάρω ζάντες αλλά δεν το τόλμησα. https://www.elastikaleader.gr/elastiko-autokinitou-235-55-18/?s=W&sp[1]=on αν ξεχάσεις το run flat ότι πληρώσεις παίρνεις https://www.elastikaleader.gr/elastiko-autokinitou-235-55-18/?s=W Kαλό ψάξιμο αν αποφασίσεις να αλλάξεις διάσταση. https://www.wheel-size.com/calc/ Ας το ξαναγράψω ότι για χειμερινά οι τιμές είναι 30% κάτω τέλη Αυγούστου. Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
giannis3011 101 Report post #43 Posted December 15, 2022 Ναι οντως δικιο εχεις.ειδικα οτι το καλοκαιρι ειναι φτηνοτερα…Τα λαστιχα που μ προτειναν τελικα ειναι τα pirelli scorpion winter σε διασταση 235 55 18.ειναι για suv.Δεν ειναι run flat. Στο μεταξυ τωρα καταλαβα οτι εγραψα καταλαθος στην ενοτητα για ραν φλατ χιονολαστιχα… Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites