vaggelis 2,070 Report post Posted July 17, 2020 13 hours ago, Pant said: Ωραίο... Δεν κατάλαβα ... είναι πολύ ωραίο ! αλλά τι , 16 /07/20 για δώσε επεξήγηση 1 Share this post Link to post Share on other sites
Pant 2,497 Report post Posted July 17, 2020 Μα... σαν χιονισμένο δεν είναι; Practice makes perfect Share this post Link to post Share on other sites
vaggelis 2,070 Report post Posted July 17, 2020 7 hours ago, Pant said: Μα... σαν χιονισμένο δεν είναι; Εγώ λέω ότι είναι Share this post Link to post Share on other sites
Pant 2,497 Report post Posted October 6, 2020 Οι εργασίες για το τεχνητό και άλλες βελτιώσεις συνεχίζονται εδώ και μέρες. 3 Practice makes perfect Share this post Link to post Share on other sites
Pant 2,497 Report post Posted November 23, 2020 (edited) Edited November 23, 2020 by Pant 7 2 Practice makes perfect Share this post Link to post Share on other sites
leonidastria 4,307 Report post Posted November 25, 2020 Το Ανηλιο σε συνδυασμο με το Μετσοβο ειναι μια καταπληκτικη εκδρομη με πολυ ωραιες επιλογες για apres ski!!!Ας κανουμε υπομονη για του χρονου . 7 Κράτιστον κτημάτων ευβουλία. Σοφοκλής Share this post Link to post Share on other sites
Pant 2,497 Report post Posted December 16, 2020 (edited) Edited December 16, 2020 by Pant 6 1 Practice makes perfect Share this post Link to post Share on other sites
Pant 2,497 Report post Posted January 2, 2021 Ζηλεύω... 3 Practice makes perfect Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted December 22, 2023 (edited) https://xionodromika.gr/anoigei-aurio-savvato-23-12-to-proto-xionodromiko-kentro-gia-xionodromia/ Όπως προέβλεψα πήρε σήμα σήμερα το απόγευμα και ανοίγει αύριο το πρωί . Με κάθε επιφύλαξη από τα media φίλου η στιγμή της επιθεώρησης σήμερα . Αυτός είναι ο αναβατήρας ; Μάλιστα . Να δω την παλιά άδεια λειτουργίας και τον φάκελο των συντηρήσεων; Ορίστε. Μάλιστα τον βλέπω ....μακροσκοπικά και βεβαιώνω την ύπαρξη του μαζί με τα υπόλοιπα δύο . Έχετε την νέα άδεια λειτουργίας . Edited December 22, 2023 by vro <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted January 7, 2024 5 Γενάρη πήρε το Ανήλιο άδεια και για τα συρώμενα . <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
gioand 1,811 Report post Posted April 2, 2024 Σημαντικά βήματα απ την διοίκηση του Ανήλιου. Βέβαια οι νέες πίστες είναι ένα μεγάλο ερωτηματικό. https://www.epiruspost.gr/10-ekat-apo-to-tameio-anakampsis-gia-to-chi/ 3 Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted April 2, 2024 Ενδιαφέρον μεν, αντιφατικό δε, μετά τη δήλωση του υπεύθυνου λειτουργίας του χ/κ, ότι δεν τον ενδιαφέρουν οι χιονοδρόμοι, αλλά οι επισκέπτες. Εύχομαι, τουλάχιστον, να πάνε τα χρήματα εκεί που προβλέπεται, δηλαδή σε αναβατήρες και πίστες. Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted April 2, 2024 (edited) Μου διαφεύεγει αλλά πως θα ανεβαίνει κάποιος επισκέπτης με αποσυμπλεκόμενη καρέκλα στην κορυφή. Πότε θα αδειάσει, πότε θα γεμίσει με αυτούς που θέλουν να κατέβουν; Και χρειάζεται να αντικατασταθεί ένας αναβατήρας που δεν έχει συμπληρώσει 10 χρόνια ζωής; Υπάρχει τόση κίνηση στο Ανήλιο, όση και στα Καλάβρυτα; Τελικά, λεφτά υπάρχουν! Που είσαι συγχωριανέ;! Edited April 2, 2024 by aab Share this post Link to post Share on other sites
gioand 1,811 Report post Posted April 3, 2024 (edited) Στην πρώτη φαίνεται ο τερματισμός του υπάρχοντος λίφτ, από την κορυφή που θα φτάνει το νέο. Στην δεύτερη φωτογραφία φαίνεται το πεδίο που λογικά θα εξυπηρετεί το συρόμενο. Στην βάση έχετε εικόνα για τον αριθμό επισκεπτών.... Κάποια μεγάλη αξιόλογη πίστα δεν βλέπω που θα γίνει, πάντως φαντάζομαι θα διευρυνθούν κάπως οι επιλογές εκτός πίστας. Περιμένουμε και βλέπουμε τι θα γίνει στην πράξη. Edited April 3, 2024 by gioand 4 Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted April 4, 2024 (edited) On 4/2/2024 at 11:08 PM, aab said: Μου διαφεύεγει αλλά πως θα ανεβαίνει κάποιος επισκέπτης με αποσυμπλεκόμενη καρέκλα στην κορυφή. Πριν ανέβει στην κορυφή ο επισκέπτης θα πρέπει να έχει προσεγγίσει το parking του χ/κ. Υπενθυμίζω, ότι σε ημέρες με πολυκοσμία η τροχαία απαγορεύει την άνοδο από την Εγνατία (κόμβος Ανηλίου) προς το χ/κ, γιατί τα σταθμευμένα οχήματα κλείνουν το ένα ρεύμα κυκλοφορίας (την κάθοδο συνήθως), με αποτέλεσμα, όταν συναντηθούν δύο οχήματα να είναι αδύνατη η διέλευση. Με λίγα λόγια ΜΠΛΟΚΑΡΙΣΜΑ/ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ/ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΦΙΛΟΦΡΟΝΗΣΕΩΝ/ΦΤΑΙΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗ/ΦΤΑΙΕΙ ΚΙ Ο ΧΑΤΖΗΠΕΤΡΗΣ. Edited April 4, 2024 by ΑΛΕΞΗΣ 2 Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted April 7, 2024 On 4/2/2024 at 10:43 PM, ΑΛΕΞΗΣ said: Ενδιαφέρον μεν, αντιφατικό δε, μετά τη δήλωση του υπεύθυνου λειτουργίας του χ/κ, ότι δεν τον ενδιαφέρουν οι χιονοδρόμοι, αλλά οι επισκέπτες. Εύχομαι, τουλάχιστον, να πάνε τα χρήματα εκεί που προβλέπεται, δηλαδή σε αναβατήρες και πίστες. Δεν είπε αυτό ακριβώς. Επί λέξη είπε "πρέπει να έχω έσοδα από όπου μπορώ, με οργανωμένο πλάνο ΚΑΙ για τους χιονοδρόμους και για τους επισκέπτες όλο το χρόνο" Καλά το πάει το Ανήλιο. Σκέψου. Θα έβαζε τεχνητό αν δεν τον ένοιαζε το σκι? 1 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted April 8, 2024 22 hours ago, ΜΙΚ said: Σκέψου. Θα έβαζε τεχνητό αν δεν τον ένοιαζε το σκι? Εξαρτάται από ποια τσέπη βγαίνουν τα χρήματα. Ίδια κεφάλαια, δεν θα έπεφταν σε τεχνητό. Ξένα χρήματα (ΕΣΠΑ, Περιφέρεια, Δήμος, Fuel Pass, Food Pass,Ταμείο Ανεργίας) μπορεί. Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted April 9, 2024 On 4/8/2024 at 9:15 AM, ΑΛΕΞΗΣ said: Εξαρτάται από ποια τσέπη βγαίνουν τα χρήματα. Ίδια κεφάλαια, δεν θα έπεφταν σε τεχνητό. Ξένα χρήματα (ΕΣΠΑ, Περιφέρεια, Δήμος, Fuel Pass, Food Pass,Ταμείο Ανεργίας) μπορεί. Ξένα λεφτά είναι σίγουρα. Πίστεψέ με μπορούσε να τα κάνει πολύ πιο άχρηστα για το σκι πράγματα. Μια χαρά θα είναι το Ανήλιο. Μαζί με τα 3-5 Πηγάδια είναι οι μόνες προτάσεις που έχουν κατατεθεί με κάποια χιονοδρομική λογική. 1 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted April 9, 2024 1 hour ago, ΜΙΚ said: Μια χαρά θα είναι το Ανήλιο. Και μία από μένα Δώρο... Ζούπερ θα είναι. Κι ο τροχονόμος θα μάς ξαναστείλει στις ταβέρνες του Ανηλίου, αντί για το χ/κ, το οποίο θα έχει φρακάρει. Share this post Link to post Share on other sites
gioand 1,811 Report post Posted April 10, 2024 11 hours ago, ΑΛΕΞΗΣ said: Και μία από μένα Δώρο... Ζούπερ θα είναι. Κι ο τροχονόμος θα μάς ξαναστείλει στις ταβέρνες του Ανηλίου, αντί για το χ/κ, το οποίο θα έχει φρακάρει. Είναι 3-4 μέρες της σεζόν που γίνεται το αδιαχώρητο. Άν κάποιος θέλει να πάει αυτές τις μέρες, αρκεί να είναι 9,00 στο πάρκινγκ. Προσωπικά ποτέ δεν αντιμετώπισα πρόβλημα. Κατά τα άλλα περιμένουμε και βλέπουμε αφού ολοκληρωθεί ότι πρόκειται να γίνει. 3 Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted April 25, 2024 Τι κάνουν όλα μα όλα τα χιονοδρομικά του κόσμου εκτός από τα Ελληνικά? Ονομάζεται ski bus Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
gioand 1,811 Report post Posted December 22, 2024 Ανήλιο σήμερα. Πολύς κόσμος, τα 2/3 όμως, επισκέπτες. Χιόνι παγωμένο με 3-4εκ. φρέσκο... 4 Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted December 23, 2024 16 hours ago, gioand said: Πολύς κόσμος, τα 2/3 όμως, επισκέπτες... Αυτή είναι και η επιδίωξη του διαχειριστή του χ/κ Ανηλίου, όπως μας το ανέλυσε στη διαδικτυακή μας συνάντηση, πέρυσι. Το αυτό ισχύει και για τον Παρνασσό, αν θυμάμαι καλά. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Odie 869 Report post Posted December 23, 2024 Ετσι ακριβώς 1 τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites
gioand 1,811 Report post Posted December 24, 2024 Πάντως η λειτουργία του ΧΚ ήταν σωστή, οργανωμένη υποδοχή στο πάρκινγκ, όλα τα λιφτ σε λειτουργία, αν είχε και καμιά πίστα...θα μπορούσες να απολαύσεις την μέρα. Με το μπαχαλο του Παρνασσού δεν χωράει σύγκριση νομίζω. 1 Share this post Link to post Share on other sites