Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
PRESIDENT

Χ.κ. Ανηλίου.

Recommended Posts

13 hours ago, Pant said:

Ωραίο...

Anilio_20200716.thumb.jpg.fca6bff57dff8d81a607660cbed155d8.jpg

 

Δεν κατάλαβα ... είναι πολύ ωραίο ! αλλά τι , 16 /07/20  για δώσε επεξήγηση ? 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μα... σαν χιονισμένο δεν είναι; ?


Practice makes perfect

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Pant said:

Μα... σαν χιονισμένο δεν είναι; ?

Εγώ λέω ότι είναι ??‍♂️

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι εργασίες για το τεχνητό και άλλες βελτιώσεις συνεχίζονται εδώ και μέρες.

Anilio_20200928.thumb.jpg.296e142e69e84c42825768b12aca696e.jpg

  • Like 3

Practice makes perfect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Ανηλιο σε συνδυασμο με το Μετσοβο ειναι μια καταπληκτικη εκδρομη με πολυ ωραιες επιλογες για apres ski!!!Ας κανουμε υπομονη για του χρονου .

  • Like 7

Κράτιστον κτημάτων ευβουλία.

Σοφοκλής

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://xionodromika.gr/anoigei-aurio-savvato-23-12-to-proto-xionodromiko-kentro-gia-xionodromia/

 

Όπως προέβλεψα πήρε σήμα σήμερα το απόγευμα και ανοίγει αύριο το πρωί .

Με κάθε επιφύλαξη από τα media φίλου η στιγμή της επιθεώρησης σήμερα .

Αυτός είναι ο αναβατήρας ;

Μάλιστα .

Να δω την παλιά άδεια λειτουργίας και τον φάκελο των συντηρήσεων;

Ορίστε.

Μάλιστα τον βλέπω ....μακροσκοπικά και βεβαιώνω την ύπαρξη του μαζί με τα υπόλοιπα δύο . Έχετε  την νέα άδεια λειτουργίας .

IMG_20231222_201917.jpg

Edited by vro

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 Γενάρη πήρε το Ανήλιο άδεια και για τα συρώμενα .

 

1000011373.jpg


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σημαντικά βήματα απ την διοίκηση του Ανήλιου. Βέβαια οι νέες πίστες είναι ένα μεγάλο ερωτηματικό.

https://www.epiruspost.gr/10-ekat-apo-to-tameio-anakampsis-gia-to-chi/

  • Like 3

fischer_.thumb.jpg.2c5aa5c9b61225a07022516ca51a11b1.jpg.8916ffee410b0447bdf5e07ed36fdbb2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ενδιαφέρον μεν, αντιφατικό δε, μετά τη δήλωση του υπεύθυνου λειτουργίας του χ/κ, ότι δεν τον ενδιαφέρουν οι χιονοδρόμοι, αλλά οι επισκέπτες. Εύχομαι, τουλάχιστον, να πάνε τα χρήματα εκεί που προβλέπεται, δηλαδή σε αναβατήρες και πίστες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μου διαφεύεγει αλλά πως θα ανεβαίνει κάποιος επισκέπτης με αποσυμπλεκόμενη καρέκλα στην κορυφή. Πότε θα αδειάσει, πότε θα γεμίσει με αυτούς που θέλουν να κατέβουν; Και χρειάζεται να αντικατασταθεί ένας αναβατήρας που δεν έχει συμπληρώσει 10 χρόνια ζωής; Υπάρχει τόση κίνηση στο Ανήλιο, όση και στα Καλάβρυτα;

Τελικά, λεφτά υπάρχουν! Που είσαι συγχωριανέ;!

Edited by aab

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Στην πρώτη φαίνεται ο τερματισμός του υπάρχοντος λίφτ, από την κορυφή που θα φτάνει το νέο.

Στην δεύτερη φωτογραφία φαίνεται το πεδίο που λογικά θα εξυπηρετεί το συρόμενο.

Στην βάση έχετε εικόνα για τον αριθμό επισκεπτών....

Κάποια μεγάλη αξιόλογη πίστα δεν βλέπω που θα γίνει, πάντως φαντάζομαι θα διευρυνθούν κάπως οι επιλογές εκτός πίστας. Περιμένουμε και βλέπουμε τι θα γίνει στην πράξη.  

1710265762623.jpg

1640249007163.jpg

1712129590896.jpg

Edited by gioand
  • Like 4

fischer_.thumb.jpg.2c5aa5c9b61225a07022516ca51a11b1.jpg.8916ffee410b0447bdf5e07ed36fdbb2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/2/2024 at 11:08 PM, aab said:

Μου διαφεύεγει αλλά πως θα ανεβαίνει κάποιος επισκέπτης με αποσυμπλεκόμενη καρέκλα στην κορυφή.

Πριν ανέβει στην κορυφή ο επισκέπτης θα πρέπει να έχει προσεγγίσει το parking του χ/κ. Υπενθυμίζω, ότι σε ημέρες με πολυκοσμία η τροχαία απαγορεύει την άνοδο από την Εγνατία (κόμβος Ανηλίου) προς το χ/κ, γιατί τα σταθμευμένα οχήματα κλείνουν το ένα ρεύμα κυκλοφορίας (την κάθοδο συνήθως), με αποτέλεσμα, όταν συναντηθούν δύο οχήματα να είναι αδύνατη η διέλευση. Με λίγα λόγια ΜΠΛΟΚΑΡΙΣΜΑ/ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ/ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΦΙΛΟΦΡΟΝΗΣΕΩΝ/ΦΤΑΙΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗ/ΦΤΑΙΕΙ ΚΙ Ο ΧΑΤΖΗΠΕΤΡΗΣ.

Edited by ΑΛΕΞΗΣ
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/2/2024 at 10:43 PM, ΑΛΕΞΗΣ said:

Ενδιαφέρον μεν, αντιφατικό δε, μετά τη δήλωση του υπεύθυνου λειτουργίας του χ/κ, ότι δεν τον ενδιαφέρουν οι χιονοδρόμοι, αλλά οι επισκέπτες. Εύχομαι, τουλάχιστον, να πάνε τα χρήματα εκεί που προβλέπεται, δηλαδή σε αναβατήρες και πίστες.

Δεν είπε αυτό ακριβώς. Επί λέξη είπε "πρέπει να έχω έσοδα από όπου μπορώ, με οργανωμένο πλάνο ΚΑΙ για τους χιονοδρόμους και για τους επισκέπτες όλο το χρόνο"

Καλά το πάει το Ανήλιο. Σκέψου. Θα έβαζε τεχνητό αν δεν τον ένοιαζε το σκι?

  • Like 1

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 hours ago, ΜΙΚ said:

Σκέψου. Θα έβαζε τεχνητό αν δεν τον ένοιαζε το σκι?

Εξαρτάται από ποια τσέπη βγαίνουν τα χρήματα. Ίδια κεφάλαια, δεν θα έπεφταν σε τεχνητό. Ξένα χρήματα (ΕΣΠΑ, Περιφέρεια, Δήμος, Fuel Pass, Food Pass,Ταμείο Ανεργίας) μπορεί.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/8/2024 at 9:15 AM, ΑΛΕΞΗΣ said:

Εξαρτάται από ποια τσέπη βγαίνουν τα χρήματα. Ίδια κεφάλαια, δεν θα έπεφταν σε τεχνητό. Ξένα χρήματα (ΕΣΠΑ, Περιφέρεια, Δήμος, Fuel Pass, Food Pass,Ταμείο Ανεργίας) μπορεί.

Ξένα λεφτά είναι σίγουρα. Πίστεψέ με μπορούσε να τα κάνει πολύ πιο άχρηστα για το σκι πράγματα.

Μια χαρά θα είναι το Ανήλιο. Μαζί με τα 3-5 Πηγάδια είναι οι μόνες προτάσεις που έχουν κατατεθεί με κάποια χιονοδρομική λογική.

  • Like 1

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, ΜΙΚ said:

Μια χαρά θα είναι το Ανήλιο.

Και μία από μένα Δώρο...

Ζούπερ θα είναι. Κι ο τροχονόμος θα μάς ξαναστείλει στις ταβέρνες του Ανηλίου, αντί για το χ/κ, το οποίο θα έχει φρακάρει.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, ΑΛΕΞΗΣ said:

Και μία από μένα Δώρο...

Ζούπερ θα είναι. Κι ο τροχονόμος θα μάς ξαναστείλει στις ταβέρνες του Ανηλίου, αντί για το χ/κ, το οποίο θα έχει φρακάρει.

Είναι 3-4 μέρες της σεζόν που γίνεται το αδιαχώρητο. Άν κάποιος θέλει να πάει αυτές τις μέρες, αρκεί να είναι 9,00 στο πάρκινγκ. Προσωπικά ποτέ δεν αντιμετώπισα πρόβλημα. Κατά τα άλλα περιμένουμε και βλέπουμε αφού ολοκληρωθεί ότι πρόκειται να γίνει. 

  • Like 3

fischer_.thumb.jpg.2c5aa5c9b61225a07022516ca51a11b1.jpg.8916ffee410b0447bdf5e07ed36fdbb2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τι κάνουν όλα μα όλα τα χιονοδρομικά του κόσμου εκτός από τα Ελληνικά? Ονομάζεται ski bus


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ανήλιο σήμερα. Πολύς κόσμος, τα 2/3 όμως, επισκέπτες. Χιόνι παγωμένο με 3-4εκ. φρέσκο...

IMG_20241222_120746.jpg

IMG_20241222_120755.jpg

  • Like 4

fischer_.thumb.jpg.2c5aa5c9b61225a07022516ca51a11b1.jpg.8916ffee410b0447bdf5e07ed36fdbb2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, gioand said:

Πολύς κόσμος, τα 2/3 όμως, επισκέπτες...

Αυτή είναι και η επιδίωξη του διαχειριστή του χ/κ Ανηλίου, όπως μας το ανέλυσε στη διαδικτυακή μας συνάντηση, πέρυσι. Το αυτό ισχύει και για τον Παρνασσό, αν θυμάμαι καλά.

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ετσι ακριβώς 

  • Sad 1

τοιχο-τοιχο :sword::drinks:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάντως η λειτουργία του ΧΚ ήταν σωστή, οργανωμένη υποδοχή στο πάρκινγκ, όλα τα λιφτ σε λειτουργία, αν είχε και καμιά πίστα...θα μπορούσες να απολαύσεις την μέρα.  Με το μπαχαλο του Παρνασσού δεν χωράει σύγκριση νομίζω.

  • Like 1

fischer_.thumb.jpg.2c5aa5c9b61225a07022516ca51a11b1.jpg.8916ffee410b0447bdf5e07ed36fdbb2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Today's Birthdays

    1. Cancer
      Cancer
      (41 years old)
    2. zagla
      zagla
      (62 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,151
    • Total Posts
      460,816
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...