Val Claret 1,608 Report post Posted April 1, 2018 Μετά την χθεσινή απογοήτευση, ήρθε η προσφορά που σας έλεγα. Μάλλον έκλεισε η δουλειά. group-travel-offer.pdf Καταπληκτικη Προταση!!! Θελω Δυο Θεσεις!!! 1 Share this post Link to post Share on other sites
vaggelis 2,070 Report post Posted April 1, 2018 Μάλλον πρωταπριλιάτικο θα είναι 4 Share this post Link to post Share on other sites
papadani 203 Report post Posted April 1, 2018 Καλό Μήνα, ΙΣΙΔΩΡΑ - Νίκος απο Κρητη μαζί με θυγατέρα, μέσα για το προτεινόμενο. Ποιος θα μας δώσει κόστος για την μικρή; 2011. Sent from my iPad using Tapatalk 1 Share this post Link to post Share on other sites
kyr 1,833 Report post Posted April 1, 2018 Βαγγέλη ακόμα τίποτα δεν είναι σίγουρο. Υπάρχει μια "πρόταση" (ακόμα δεν είναι γραπτώς από ταξιδιωτικό) για st. maritz η οποία ακούγεται πολύ καλή. Περιμένουμε να δούμε το τελικό καθώς και άλλες προτάσεις και να μιλήσουμε όλο το ΔΣ να αποφασίσουμε αν είναι όντως ευκαιρία και να την αρπάξουμε ή να συνεχίσουμε το ψάξιμο.για st.mAritz ενδιαφέρομαι κ γω 3 Share this post Link to post Share on other sites
MAC 1,032 Report post Posted April 1, 2018 (edited) Έχασα μια χρονιά, δε θέλω να χάσω και δεύτερη !Ελπίζω η εγχείριση να πάει καλά και να δώσω βροντερό παρών εις τον Άγιον Μαυρίκιον της Ελβετίας. Edited April 1, 2018 by MAC 4 Γόνδολες υπάρχουν ΜΟΝΟ στη Βενετία. Στα βουνά μας ανεβάζουν τα τελεφερίκ.- Share this post Link to post Share on other sites
Petrinio 1,652 Report post Posted April 1, 2018 Τέλος στα ψευτοδιλήμματα Γαλλία ή Ελβετία! Απαντάμε ΝΑΙ και στα δύο (Ιανουάριο και Μάρτιο)! Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Petros Tsantilas A ski won't change your life... unless you ride it Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted April 1, 2018 Ξεχνά το μόνο Ιαπωνία !!! 2 Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted April 1, 2018 (edited) μια θεση παρακαλώ- στις πισω σειρές του αεροπλάνου Edited April 1, 2018 by PRESIDENT ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
papadani 203 Report post Posted April 1, 2018 Υπάρχει κάποια ανακοίνωση η απλά κάνετε "πλακιτσα" μεταξύ σας ; Στάλθηκε από το Redmi Note 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted April 1, 2018 Υπάρχει κάποια ανακοίνωση η απλά κάνετε "πλακιτσα" μεταξύ σας ; Στάλθηκε από το Redmi Note 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk νικολα !! δεν ξερω τι κανει ο μιστερ σουπιας !! αλλα αν αυτο που ειδα ειναι ετσι στις τιμες ...τοτε σιγουρα κρατώ μια θέση 1 ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
xmen 1,197 Report post Posted April 1, 2018 Μετά την χθεσινή απογοήτευση, ήρθε η προσφορά που σας έλεγα. Μάλλον έκλεισε η δουλειά. group-travel-offer.pdf Μετά από τόση αναμονή η συγκεκριμένη προσφορά είναι μάλλον κατώτερη των προσδοκιών μου, για να μην πω απογοητευτική. Ραντεβού στην εκδρομή 2020. 2 Share this post Link to post Share on other sites
kyr 1,833 Report post Posted April 1, 2018 Υπάρχει κάποια ανακοίνωση η απλά κάνετε "πλακιτσα" μεταξύ σας ; Στάλθηκε από το Redmi Note 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk νικολα !! δεν ξερω τι κανει ο μιστερ σουπιας !! αλλα αν αυτο που ειδα ειναι ετσι στις τιμες ...τοτε σιγουρα κρατώ μια θέση εγω νομιζω οτι ειναι τσιμπημενη η τιμη! 1 Share this post Link to post Share on other sites
kyr 1,833 Report post Posted April 1, 2018 Υπάρχει κάποια ανακοίνωση η απλά κάνετε "πλακιτσα" μεταξύ σας ; Στάλθηκε από το Redmi Note 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk κυριε νικο νομιζω οτι οι θεσεις κλεισανε ηδη!αργησατε χαρακτηριστικα!! Share this post Link to post Share on other sites
leonidastria 4,307 Report post Posted April 1, 2018 Κατι λεγατε για ... Μηπως να βαλουμε και μια καλοκαιρινη ... 4 Κράτιστον κτημάτων ευβουλία. Σοφοκλής Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted April 1, 2018 Υπάρχει κάποια ανακοίνωση η απλά κάνετε "πλακιτσα" μεταξύ σας ; Στάλθηκε από το Redmi Note 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Σήμερα δεν είναι μέρα για επίσημες ανακοινώσεις! 2 Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted April 1, 2018 Chemin du Cavaillou, 05240 La Salle-les-Alpes, France Dates: In. 20 January 2019 Out. 27 January 2010 Πρώτη φορά βλέπω εκδρομή να ξεκινάει το 2019 και να επιστρέφει το 2010 !!! 5 Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted April 1, 2018 Chemin du Cavaillou, 05240 La Salle-les-Alpes, France Dates: In. 20 January 2019 Out. 27 January 2010 Πρώτη φορά βλέπω εκδρομή να ξεκινάει το 2019 και να επιστρέφει το 2010 !!! Καταρρίπτουμε τα ρεκόρ το ένα μετά το άλλο. 1 Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted April 1, 2018 Καταρρίπτουμε τα ρεκόρ το ένα μετά το άλλο. Κατάφερες το ασύλληπτο διακτινισμο του συλλόγου στο παρελθόν !!!! 2 Share this post Link to post Share on other sites
damianos 819 Report post Posted April 2, 2018 Αντε σοβαρευτείτε λίγο. Δεν "παίζουμε" με....υπαρξιακά θέματα!!! 1 Στην τέχνη, αλλά κυρίως στη ζωή χρειάζεται έμπνευση! Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted April 2, 2018 (edited) Μετά από αρκετή έρευνα της ΟΕ εκδρομών υπάρχει πρόταση για την εκδρομή του συλλόγου το 2019 στο χιονοδρομικο του St. Moritz στην Ελβετία ανακοίνωση επίσημη θα βγει προς το τέλος της εβδομάδας αναμένοντας απάντηση για διαθεσιμότητα θέσεων από την αεροπορική εταιρεία το κόστος υπολογίζεται περίπου στα 1100 ευρώ και τα ski pass μετά από προσφορά του ξενοδοχείου στα 250 ευρώ Θα ακολουθήσουν λεπτομέρειες για τα ξενοδοχεία απαραίτητη προϋπόθεση για την δήλωση συμμετοχής είναι να είναι κάποιος ταμιακά ταχτοποιημένος Edited April 2, 2018 by gatz 4 Share this post Link to post Share on other sites
Petrinio 1,652 Report post Posted April 2, 2018 Σε συνέχεια της ενημέρωσης από την ΟΕ Εκδρομών και της ανάρτησης του Gatz, τονίζω άλλη μια φορά τη θέση μου υπέρ του να γίνει αυτή η εκπληκτική πρόταση εκδρομή ΕΣΤΟΥΧ Ιανουαρίου 2019, και να οργανωθεί και 2η εκδρομή τον Μάρτιο στη Γαλλία.Για λεπτομέρειες αναμένουμε επίσημη προσφορά και το ΔΣ άμεσα θα αποφασίσει επ' αυτού για να ανοίξει λίστα συμμετοχών. 5 Petros Tsantilas A ski won't change your life... unless you ride it Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted April 3, 2018 (edited) Eχουμε λοιπόν επίσημα προτάσεις για εκδρομή στο st moritz. η Ανακοίνωση των όρων θα γίνει αύριο αφού εγκριθεί από το ΔΣ, Σήμερα το βράδυ αργά ενημέρωσα τον πρόεδρο και την Οε Εκδρομών. αν η πρόταση γίνει αποδεκτή το κόστος της εκδρομής ανέρχεται στα 1075 ευρω για 4 αστέρων ξενοδοχείο και 995 ευρω για 3 αστέρων ξενοδοχείο. οι τιμές αφορούν ξενοδοχείο με πρωινό και ημιδιατροφή όπως και τις μεταφορές. Η κάρτα του σκι όπως φαίνεται από το site των ξενοδοχείων είναι 38 ευρώ * 7 ήμερες. Edited April 3, 2018 by gatz 6 Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted April 4, 2018 Εγω αδυνατω να καταλαβω πως μια εκδρομη με διαθεσιμοτητα 15-20 ατομα βαφτιζεται ως του συλλογου κατι που ισως αναγκαζει τους συμμετεχοντες να δωσουν υποχρεωτικα συνδρομη......... Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites