Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
KonKan

Εκδρομή 2019

Recommended Posts

Μετά την χθεσινή απογοήτευση, ήρθε η προσφορά που σας έλεγα. Μάλλον έκλεισε η δουλειά.

 

attachicon.gifgroup-travel-offer.pdf

 

 

Καταπληκτικη Προταση!!!

Θελω Δυο Θεσεις!!!

  • Like 1

ski_head-supershape-i-rally-2018_n11178-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλό Μήνα, ΙΣΙΔΩΡΑ - Νίκος απο Κρητη μαζί με θυγατέρα, μέσα για το προτεινόμενο. Ποιος θα μας δώσει κόστος για την μικρή; 2011.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βαγγέλη ακόμα τίποτα δεν είναι σίγουρο. Υπάρχει μια "πρόταση" (ακόμα δεν είναι γραπτώς από ταξιδιωτικό) για st. maritz η οποία ακούγεται πολύ καλή. Περιμένουμε να δούμε το τελικό καθώς και άλλες προτάσεις και να μιλήσουμε όλο το ΔΣ να αποφασίσουμε αν είναι όντως ευκαιρία και να την αρπάξουμε ή να συνεχίσουμε το ψάξιμο.

για st.mAritz ενδιαφέρομαι κ γω
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχασα μια χρονιά, δε θέλω να χάσω και δεύτερη !

Ελπίζω η εγχείριση να πάει καλά και να δώσω βροντερό παρών εις τον Άγιον Μαυρίκιον της Ελβετίας.

Edited by MAC
  • Like 4

Γόνδολες υπάρχουν ΜΟΝΟ στη Βενετία.

 

Στα βουνά μας ανεβάζουν τα τελεφερίκ.-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τέλος στα ψευτοδιλήμματα Γαλλία ή Ελβετία! Απαντάμε ΝΑΙ και στα δύο (Ιανουάριο και Μάρτιο)!

 

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1

Petros Tsantilas

 

A ski won't change your life...

unless you ride it

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ξεχνά το μόνο Ιαπωνία !!!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

μια θεση παρακαλώ- στις πισω σειρές του αεροπλάνου

Edited by PRESIDENT

ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπάρχει κάποια ανακοίνωση η απλά κάνετε "πλακιτσα" μεταξύ σας ;

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπάρχει κάποια ανακοίνωση η απλά κάνετε "πλακιτσα" μεταξύ σας ;

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

νικολα !! δεν ξερω τι κανει ο μιστερ σουπιας !! αλλα αν αυτο που ειδα ειναι ετσι στις τιμες ...τοτε σιγουρα κρατώ μια θέση :skiing:

  • Like 1

ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μετά την χθεσινή απογοήτευση, ήρθε η προσφορά που σας έλεγα. Μάλλον έκλεισε η δουλειά.

 

attachicon.gifgroup-travel-offer.pdf

 

 

 

Μετά από τόση αναμονή η συγκεκριμένη προσφορά είναι μάλλον κατώτερη των προσδοκιών μου, για να μην πω απογοητευτική. Ραντεβού στην εκδρομή 2020.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπάρχει κάποια ανακοίνωση η απλά κάνετε "πλακιτσα" μεταξύ σας ;

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

νικολα !! δεν ξερω τι κανει ο μιστερ σουπιας !! αλλα αν αυτο που ειδα ειναι ετσι στις τιμες ...τοτε σιγουρα κρατώ μια θέση :skiing:

εγω νομιζω οτι ειναι τσιμπημενη η τιμη!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπάρχει κάποια ανακοίνωση η απλά κάνετε "πλακιτσα" μεταξύ σας ;

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

κυριε νικο νομιζω οτι οι θεσεις κλεισανε ηδη!αργησατε χαρακτηριστικα!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κατι λεγατε για ...

 

 

Μηπως να βαλουμε και μια καλοκαιρινη ...

  • Like 4

Κράτιστον κτημάτων ευβουλία.

Σοφοκλής

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπάρχει κάποια ανακοίνωση η απλά κάνετε "πλακιτσα" μεταξύ σας ;

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Σήμερα δεν είναι μέρα για επίσημες ανακοινώσεις!

  • Like 2

53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chemin du Cavaillou, 05240 La Salle-les-Alpes, France

Dates:

In. 20 January 2019 Out. 27 January 2010

 

 

Πρώτη φορά βλέπω εκδρομή να ξεκινάει το 2019 και να επιστρέφει το 2010 !!!

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chemin du Cavaillou, 05240 La Salle-les-Alpes, France

Dates:

In. 20 January 2019 Out. 27 January 2010

 

 

Πρώτη φορά βλέπω εκδρομή να ξεκινάει το 2019 και να επιστρέφει το 2010 !!!

 

Καταρρίπτουμε τα ρεκόρ το ένα μετά το άλλο.

  • Like 1

53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καταρρίπτουμε τα ρεκόρ το ένα μετά το άλλο.

Κατάφερες το ασύλληπτο διακτινισμο του συλλόγου στο παρελθόν !!!!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αντε σοβαρευτείτε λίγο. :) Δεν "παίζουμε" με....υπαρξιακά θέματα!!! :)

  • Like 1

Στην τέχνη, αλλά κυρίως στη ζωή χρειάζεται έμπνευση!

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Μετά από αρκετή έρευνα της ΟΕ εκδρομών υπάρχει πρόταση για την εκδρομή του συλλόγου το 2019 στο χιονοδρομικο του St. Moritz στην Ελβετία

ανακοίνωση επίσημη θα βγει προς το τέλος της εβδομάδας αναμένοντας απάντηση για διαθεσιμότητα θέσεων από την αεροπορική εταιρεία το κόστος υπολογίζεται περίπου στα 1100 ευρώ και τα ski pass μετά από προσφορά του ξενοδοχείου στα 250 ευρώ

Θα ακολουθήσουν λεπτομέρειες για τα ξενοδοχεία

 

απαραίτητη προϋπόθεση για την δήλωση συμμετοχής είναι να είναι κάποιος ταμιακά ταχτοποιημένος

Edited by gatz
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε συνέχεια της ενημέρωσης από την ΟΕ Εκδρομών και της ανάρτησης του Gatz, τονίζω άλλη μια φορά τη θέση μου υπέρ του να γίνει αυτή η εκπληκτική πρόταση εκδρομή ΕΣΤΟΥΧ Ιανουαρίου 2019, και να οργανωθεί και 2η εκδρομή τον Μάρτιο στη Γαλλία.
Για λεπτομέρειες αναμένουμε επίσημη προσφορά και το ΔΣ άμεσα θα αποφασίσει επ' αυτού για να ανοίξει λίστα συμμετοχών.

  • Like 5

Petros Tsantilas

 

A ski won't change your life...

unless you ride it

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eχουμε λοιπόν επίσημα προτάσεις για εκδρομή στο st moritz.

η Ανακοίνωση των όρων θα γίνει αύριο αφού εγκριθεί από το ΔΣ, Σήμερα το βράδυ αργά ενημέρωσα τον πρόεδρο και την Οε Εκδρομών.

αν η πρόταση γίνει αποδεκτή το κόστος της εκδρομής ανέρχεται στα 1075 ευρω για 4 αστέρων ξενοδοχείο και 995 ευρω για 3 αστέρων ξενοδοχείο.

οι τιμές αφορούν ξενοδοχείο με πρωινό και ημιδιατροφή όπως και τις μεταφορές.

Η κάρτα του σκι όπως φαίνεται από το site των ξενοδοχείων είναι 38 ευρώ * 7 ήμερες.

Edited by gatz
  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγω αδυνατω να καταλαβω πως μια εκδρομη με διαθεσιμοτητα 15-20 ατομα βαφτιζεται ως του συλλογου κατι που ισως αναγκαζει τους συμμετεχοντες να δωσουν υποχρεωτικα συνδρομη.........


Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου......

'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Today's Birthdays

    1. Cancer
      Cancer
      (41 years old)
    2. zagla
      zagla
      (62 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,151
    • Total Posts
      460,817
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...