Jump to content
Χρήστος Μ.

Καταστροφική Βλάβη Αναβατήρα

Recommended Posts

ειχαν ήδη σταματήσει την λειτουργία για το κοινό λόγω ισχυρών ανέμων και

συνεβει την ώρα που τα μάζευαν μέσα ! Για κάποιον άγνωστο, ακόμα, λόγο,

το πρώτο βαγόνι φράκαρε, σε εκείνο το σημείο και τα επόμενα έπεσαν επάνω του και μπερδεύτηκαν μεταξύ τους !?!? (Πως γκενεν αυτό ?! )

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπλόκαρε το πρώτο, αμέσως ξεκομπλαρει η κλεμα για να μην σπάσει. Κανονικά έπρεπε να βγει αυτοματισμός και να σταματήσει. Για κάποιο λόγο δεν έγινε και συνέχιζαν να έρχονται οι καμπίνες και να γίνεται το ίδιο. Το γεγονός ότι δεν έγινε καταστροφική βλάβη είναι πολύ θετικό.


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ξεκομπλαρε είναι σχετικό ε;

Βασικά το σύρμα ολισθησε μέσα στην κλεμα. Ο ήχος πρέπει να ήτανε φρικιαστικός.

Αν δεν είχε γίνει αυτό θα είχε σπάσει κάτι άλλο, η ίδια η κλεμα,το ράουλο,ακόμα και το σύρμα. Για κάνε έναν υπολογισμό με την διατήρηση της ορμής. Εκείνο που πραγματικά βαριέμαι τώρα να ψάξω είναι σε τέτοια συστήματα πια ακριβώς είναι η μάζα.

  • Like 1

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ποιά μάζα;

 

Το ξεκομπλαρε είναι σχετικό ε;
Βασικά το σύρμα ολισθησε μέσα στην κλεμα. Ο ήχος πρέπει να ήτανε φρικιαστικός.
Αν δεν είχε γίνει αυτό θα είχε σπάσει κάτι άλλο, η ίδια η κλεμα,το ράουλο,ακόμα και το σύρμα. Για κάνε έναν υπολογισμό με την διατήρηση της ορμής. Εκείνο που πραγματικά βαριέμαι τώρα να ψάξω είναι σε τέτοια συστήματα πια ακριβώς είναι η μάζα.

 

Το σύρμα που γλίστρησε (τρόπος του λέγειν) μέσα από 4-5 κλέμες δεν είναι πιθανό να είναι για πέταμα;

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

ελεγχο θα θελει σιγουρα.

 

αν η μαζα ειναι μονο η μία καμπινα ή ολο το συστημα στο φρεναρισμα.


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το είδα κι εγώ αυτό και ανατρίχιασα...


The map is full of places that only mean anything to me because of snowboarding...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lift Catches Fire and Burns in Europe

 

By: UnofficialNet | January 8, 2019

 

Liftblog.com is reporting that yet another European chairlift has caught fire. The latest fire engulfed a Doppelmayr six pack called “Le Family” at the La Pierre-Saint-Martin in the French Pyrenees.

 

The lift, which was built in 2014 at a cost of 7 million, looks to be a complete loss. The fire burned so strongly that the steel haul rope appears to have snapped with chairs on the line.

 

This is the third fire to engulf a European chairlift in four months. A fire destroyed two aerial tramways near Chamonix in September and another fire on December 3rd burned the bottom terminal of a 10 passenger gondola in Zillertal, Austria.

 

Thankfully the fire erupted after the lift had closed for the day and no one was injured. The caused of the fire is still under investigation.

 

: https://unofficialnetworks.com/2019/01/08/chairlift-fire-europe/


Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

εγω χρήστο πραγματικα την φωτιά φοβαμαι

είτε στα παλιά ειτε στα καινουργια, για διαφορετικους λογους.

και ο βασικος λογος ειναι οτι εκει που ειναι δεν μπορει να επεμβει η πυροσβεστικη.


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απ'ότι φαίνεται από τις πρώτες πληροφορίες, έπιασε φωτιά το σπιτάκι που φιλοξενεί την αφετηρία του λίφτ. Η φωτιά επεκτάθηκε, προκάλεσε καταστροφικές ζημιές σε όλον τον Η/Μ εξοπλισμό του λιφτ αλλά και σε μεταλλικά μέρη του. Συνήθως τα πρωτογενή αίτια που προκαλούν τέτοια περιστατικά δεν έχουν να κάνουν με την ασφαλή χρήση και λειτουργία του ίδιου του λιφτ, συνήθως ούτε και με τον εξοπλισμό που χρησιμοποιεί το λιφτ.

 

Ακόμα δεν γνωρίζουν τι προκάλεσε την φωτιά. Αντίστοιχα περιστατικά έχουν προκληθεί στο παρελθόν κατά την διάρκεια εργασιών συντήρησης (πχ χρησιμοποιούν εύφλεκτα υλικά-μπουκάλες οξυγόνου).


53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chairlift snaps and falls to the ground

 

Jul 23, 2019

 

A lucky skier walked away with just light bruising after the Thredbo chairlift he was riding unhooked from its high wire and plummeted five terrifying metres to the ground below.

The popular NSW ski resort told nine.com.au "a freak gust of wind" had blown the chairlift off its cable at about 3pm on Monday.

No other chairlifts or skiers were affected, a Thredbo spokesperson said.

Photographs of the harrowing alpine accident show a dazed skier sitting in the snow next to the broken chairlift, near the top terminal of the Gunbarrel.

Built in 1988, the Gunbarrel chairlift is understood to travel five metres per second and carries people 1680 metres up the Thredbo slopes.

"The guest involved in the incident sustained minor bruising only," the spokesperson added.

---by Mark Saunokonoko

 

Whoa, this could've been a heck of a lot worse.

 

https://www.facebook.com/groups/1627711514109344/permalink/2388244018056086?sfns=mo

  • Like 3

Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

 

 

 

αυτό με τους αέρηδες και τον εκάστοτε τύπο του λίφτ, κάτι δικοί μας εδώ τα λαμβάνουν στα υπόψην;

post-7503-0-37771300-1564478028_thumb.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν ξέρω τι κάνουν οι δικοί μας, αλλά το από πάνω ήταν από τα πιο εξωφρενικά ατυχήματα που έχω δει ποτέ σε ΧΚ και ήταν θαύμα που δεν σκοτώθηκε ο χιονοδρόμος.


Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eχω παει για 10 μερες εκει... Χριστουγεννα του 14!

IMG_0058.thumb.JPG.c470df640e66dc0655762b8f4bd7c391.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απιστευτη  τραγωδια  και χωρις καμμια δικαιολογια! Αν σε μια χωρα σαν την Ιταλια συμβαινουν τετοια ατυχηματα (και με αριστες καιρικες συνθηκες).....πως μπορουμε να εχουμε εμπιστοσυνη οταν μπαινουμε σε 180αρες τηλεκαμπινες ??? ειχα την εντυπωση οτι υπαρχει φωτοκυταρο που ελεγει αδιαλειπτα την καλη κατασταση του συρματοσχοινου!!...Ας περιμενουμε να δουμε τι θα πουνε για την αιτια.....κριμα για τους ανθρωπους που εφυγαν με αυτο το τροπο!!

  • Like 5

μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πραγματικά σοκαριστικό. Νόμιζα ότι τέτοια πράγματα δεν συμβαίνουν. Ο οποίος φόβος που είχα όταν έμπαινα σε τέτοιες καμπίνες και ειμασταν σε μεγάλο ύψος , των απωθούσα, λέγοντας στον εαυτό μου πόσες δικλείδες ασφαλείας υπάρχουν και πόσο εξελιγμένα είναι. Σοκαριστικό απλά. Κρίμα οι άνθρωποι...

  • Sad 1

WORK FOR IT!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κριμα πραγματικα να συμβαινουν τετοια ατυχηματα.

Εντωμεταξυ αμεσωως μου ηρθε στο μυαλο η εικονα απο το τελεφερικ που ειχαμε παρει απο σαμναουν για ισγκλ που τα χρειαστηκα λιγο......

σε ενα σαιτ λεει το εξης

Το συγκεκριμένο τελεφερίκ είχε εγκαινιαστεί το 1970. Αρχισε πάλι να λειτουργεί στις 24 Απριλίου, μετά την χαλάρωση των περιορισμών λόγω της πανδημίας του κορονοϊού. Όπως αναφέρθηκε σε ιταλικά μέσα, το τελεφερίκ είχε υποβληθεί σε ανάλυση και έλεγχο αξιοπιστίας το 2016.

 

και αναρωτιεμαι καθε ποσα χρονια πρεπει να γινεται ελεγχος 2016 μου φαινεται απλα τρελο....δλδ πριν 5 χρονια?

 

doppelstockbahn.jpg


elan-wingman-86-ti-fusion-x-2d-kv.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, bujinkan said:

Κριμα πραγματικα να συμβαινουν τετοια ατυχηματα.

Εντωμεταξυ αμεσωως μου ηρθε στο μυαλο η εικονα απο το τελεφερικ που ειχαμε παρει απο σαμναουν για ισγκλ που τα χρειαστηκα λιγο......

σε ενα σαιτ λεει το εξης

Το συγκεκριμένο τελεφερίκ είχε εγκαινιαστεί το 1970. Αρχισε πάλι να λειτουργεί στις 24 Απριλίου, μετά την χαλάρωση των περιορισμών λόγω της πανδημίας του κορονοϊού. Όπως αναφέρθηκε σε ιταλικά μέσα, το τελεφερίκ είχε υποβληθεί σε ανάλυση και έλεγχο αξιοπιστίας το 2016.

 

και αναρωτιεμαι καθε ποσα χρονια πρεπει να γινεται ελεγχος 2016 μου φαινεται απλα τρελο....δλδ πριν 5 χρονια?

 

doppelstockbahn.jpg

Έπρεπε να το διαβάσω 3 φορές για να καταλάβω τι έγραψες, καθώς δεν αναφερόσουν στο λιφτ της φωτογραφίας που είναι στην Ελβετία, άρα ακολουθεί τους Ελβετικούς κανονισμούς. Το λιφτ της φωτογραφίας έγινε περί το 2000, ενώ το δεύτερο και παράλληλο έγινε περί το 1970.

Δεν είμαι σε θέση να σου πω την νομοθεσία ακριβώς, αλλά τα εναέρια λιφτ έχουν συγκεκριμένη προγραμματισμένη χρονική λειτουργία (και αδειοδότηση) για επιβάτες. Για αυτό και το συγκεκριμένο της φωτογραφίας στην Ελβετία λειτουργεί κανονικά, ενώ το δίδυμο του λειτουργεί μόνο για να ανεβάζει πράγματα, αν και λειτουργεί σωστά (άραγε πως το ελέγχουμε εμείς).

 

Το ιταλικό λιφτ που έπεσε, λειτουργεί καλοκαίρι. Και όπως όλα τα υπόλοιπα λιφτ στην Ιταλία, Αυστία, Γαλλία, κλπ (λόγω κορονοϊού), είχαν πολύ καιρό να λειτουργήσουν. Αυτό δεν σημαίνει ότι σταμάτησαν οι έλεγχοι. Πάντως στους Ιταλούς, δεν έχω και απόλυτη εμπιστοσύνη........

Edited by mil
  • Like 1

53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Posts

    • Ευχαριστω παντως ολους για τις αποψεις σας και συμβουλες σας. Απλα ρωτησα μηπως καποιος εχει δοκιμασει τα ελαστικα της Nokian καποια απο αυτα που ανεφερα να μου πει την εμπειρια του. Τις υπολοιπες μαρκες λιγο πολυ τις γνωριζω κι εχω δοκιμασει ελαστικα τους μονο Nokian δεν εχω δοκιμασει.
    • Δεν ειναι μεγαλη η διαφορα μολις 11mm φαρδυτερο, ουτε με το ματι δεν το καταλαβαινεις. Πιο στενο απο 225  μπορω να βαλω 215  ειναι μεγαλο σε ογκο το αμαξι και βαρυ, με ενα calculator που βρηκα για τις διαστασεις ελαστικων και τις διαφορες τους αυτες οι διαστασεις ειναι μεσα στο οριο ασφαλειας σε 18αρα ζαντα....μετα πρεπει να αλλαξω ζαντα και δεν μπαινω σε τετοια διαδιακασια.
    • Με 18αρα ζαντα δεν κανεις off road σοβαρο.....αντε κανεναν χωματοδρομο σε καμια παραλια και αρκετα βατο οχι extreme καταστασεις. Τα Bridgestone ειναι καλα ελαστικα αλλα λιγο σκληρα, ειχα παλιοτερα σε αλλο αμαξι. ΅Ειναι πιο summer λαστιχο για πιο σπορ οδηγηση αλλα διαβασα σε reviews οτι χανουν στο χιονι. Τα Goodyear ειναι οντως πολυ καλα στο χιονι  και για την χρηση που θελω απλα με προβληματιζει επειδη ειναι μετριας ελαστικοτητας λαστιχα γενικως το ποσο καλα ειναι σε μεγαλες ταχυτητες στην εθνικη σε κρατημα αλλα και ανεση και  θορυβο. και μιλαω για πανω απο 160, 180 χλμ...!!! Δεν θελω ελαστικο off road αλλοστε κι αυτα που εχω δεν ειναι, αλλο αν λεγονται cross contact ειναι θερινο λαστιχο με αναλογια 90 ασφαλτο και 10 χωμα. Και επειδη ειναι θερινο γι αυτο και στο χιονι δεν ειναι καλα.  Οταν τα  δοκιμασα στο χιονι την πρωτη φορα ηταν καινουργια και δεν γλιστρουσαν τοσο λογω και του grip control που εχει το αμαξι για χιονι mode αλλα μετα τον ενα χρονο γλιστραγανε. Θελω λαστιχο με μαλακη γομα επειδη χρησιμοποιω πολυ εθνικη και επαρχιακους δρομους να εχω καλο κρατημα σε μεγαλες ταχυτητες και σε στροφες. Δε με νοιαζει αν φαγωθει πιο γρηγορα απλα η Nokian ειναι πιο εξιδικευμενη εταιρια σε χειμερινα ελαστικα κι εχει πολυ καλα μοντελα για χιονι και βρεγμενο απο τις αλλες. Η δευτερη μου επιλογη ειναι τα Continental All season Contact που ειναι πολυ ισσοροπημενα λαστιχα σε καθε καιρο κι ειναι τα μονα με δεικτη οικονομιας Β στις διαστασεις μου που με ενδιαφερει κι αυτο αφου κανω αρκετα χιλιομετρα (πανω απο 20.000) τον χρονο. Nokian στην ελλαδα εφερνε τα weatherproof που ειναι κι αυτα εξ ισου καλα στο χιονι αλλα τα αντικατεστησε με τα seasonproof. Τα πρωτα τα εχω βρει σε εναν στην Αθηνα στην τιμη των 126 το ενα. Βασικα κι αυτα που φοραω τωρα δεν τα λες και φτηνα εχουν 550 ευρω η τετραδα. Επειδη ομως θα δωσω τοσα λεφτα για λαστιχα θελω οσο γινεται ενα ισορροπημενο λαστιχο για ολο τον χρονο γι αυτο και επιλεγω all season. Επειδη ομως κανουμε και το σκι μας οσο συχνα μπορουμε θελω να εχει και μια καλη οσο γινεται προσφυση στο χιονι.
    • Ο λογος που θελω να βαλω λιγο φαρδυτερο ελαστικο ειναι οτι θελω να εχω λιγο περισσοτερο κρατημα στο πισω μερος του αυτοκινητου διοτι με μηκος 4.70 το 225 το θεωρω λιγο πιο ασαφες στις στροφες και το εχω παρατηρησει οτι λογω του οτι οδηγω λιγακι πιο γρηγορα απο το κανονικο αναγκαζω τα λαστιχα πισω να φτανουν στο οριο τους στην προσφυση ,βεβαια το ESP μου διορθωνει την κατασταση  αμεσως μολις αφησω το γκαζι αλλα με την πειρα των 40 + χρονων οδηγησης καταλαβαινω οτι θελει λιγο μεγαλυτερη επιφανεια ελαστικου στον δρομο λογω μηκους και βαρους. Αλλοστε μην νομιζεις οτι η διαφορα απο το 225 στο 235  ειναι μεγαλη, μολις 11mm. Ουτε με το ματι δεν φαινεται και η ανωτατη διαφορα ταχυτητας ειναι  2 χλμ περισσοτερο στα 140....!!! Οσο πεφτει η ταχυτητα μειωνεται στο 1 χλμ η διαφορα.Απλα προβληματιζομαι αν τα συγκεκριμενα ελαστικα που εχω επιλεξει κανουν και για πιο light off road. Δλδ να μην σκεφτομαι να παρω εναν χωματοδρομο  βατο για το αμαξι αυτο και να αρχισει να τραυματιστει  το λαστιχο απο τις μικρες πετρες και τα χαλικια.Δεν λεω να παω σε δυσβατους δρομους με  κοτρωνες. Φυσικα τα περισσοτερα λαστιχα για SUV εχουν ενισχυμενα πλαινα για να στηριζουν το βαρος τους. Ρωτησα παντως κι εναν λαστιχα εδω που εχω και μου ειπε οτι μπορω να βαλω 235 η διαφορα τιμης ειναι μικρη απλα μου ειπε οτι ειναι πολυ καλα λαστιχα αυτα που φοραω εχουν 550 ευρω η τετραδα αλλα αφου θα δωσω τοσα χρηματα και δεν ειμαι ικανοπιημενος προσωπικα ηθελα να βαλω κατι για light χιονι και βροχη κι οχι για λασπη και αμμο. Εψαξα και για all terrain με το σημα της νιφαδας αλλα ειναι θορυβωδης στην ασφαλτο και ειδικα εγω που τρεχω στην εθνικη με 180 και 190 δεν ειναι για μενα. Δινω προταιραιοτητα πρωτα στο κρατημα σε βρεγμενο γιατι εδω που ειμαι(Ευβοια) εχει αρκετες βροχες και λιγοτερα χιονια.
    • Γιατί στο ίδιο ίδιο έργο θεατές?? Γιατί σαν το Ζερμάττ δεν έχει.... είναι κάτι σαν την Χαλκιδική😀😀 Γιατί Δεκέμβρη??? Γιατί θέλουμε να ξεκινήσουμε την σεζόν όσο ποιο όμορφα μπορούμε😉😉 και γιατί ποιο εγγυημένο και ψηλό δεν θα βρούμε !!! https://zermatt.roundshot.com/trockener-steg/ Ήδη η τεχνητή ξεκίνησε!!!! Πληροφορίες εντός😚😚
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
  • Today's Birthdays

    1. captainhook3
      captainhook3
      (48 years old)
    2. TZIM
      TZIM
      (37 years old)
  • Who is online

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      16,777
    • Total Posts
      451,251
  • Member Statistics

    • Total Members
      7,772
    • Most Online
      208

    Newest Member
    ncfun88sktcom
    Joined
×
×
  • Create New...