Jump to content
Χρήστος Μ.

Καταστροφική Βλάβη Αναβατήρα

Recommended Posts

ουτε εγω...αλλα αν δεις τα ατυχηματα απο το 2000 και επειτα ειναι και Γερμανια, Αυστρια , Ελβετια μεσα...

λετε παιζει ρολο που ηταν σε απραξια τοσο καιρο?


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γενικά τους Ιταλούς τους ακολουθεί μια κακοδαιμονία τα τελευταία χρόνια με ατυχήματα σε μεγάλα δημόσια έργα (η γέφυρα που κατέρρευσε στην Γένοβα με τα πολλά θύματα ήταν το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό, αλλά είχαμε και άλλη κατάρρευση γέφυρας στις 8/4/20 -ευτυχώς χωρίς θύματα αυτή τη φορά)


Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, Turms said:

ουτε εγω...αλλα αν δεις τα ατυχηματα απο το 2000 και επειτα ειναι και Γερμανια, Αυστρια , Ελβετια μεσα...

λετε παιζει ρολο που ηταν σε απραξια τοσο καιρο?

Εχουν γινει ατυχηματα στα κρατη που αναφερεις και εχουν να κανουν  με θραυση του συρματοσχοινου???....γιατι εαν οντως το ατυχημα στην Ιταλια  οφοιλετε σε αυτη την αιτια ειναι κατι που με ξεπερναει.......το να πεσει ιπταμενο μεσο επανω στο λιφτ η το να προκληθει πυρκαια...η λογω ισχυρων ανεμων......ειναι διαφορετικο απο αυτο που συνεβη (αν οντως αυτη ειναι η αιτια)...πολλες φορες οταν μπαινω στην τηλεκαμπινα του Samnau μαζι με 180 ατομα αναλογιζομαι.............φαντασου να ακουσω τωρα στα αραβικα ...." ο αλλαχ ειναι μεγαλος"...και υπολογιζω το υψος περιπου 250 μετρα!


μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους

Share this post


Link to post
Share on other sites
31 minutes ago, gianis50 said:

Εχουν γινει ατυχηματα στα κρατη που αναφερεις και εχουν να κανουν  με θραυση του συρματοσχοινου???....γιατι εαν οντως το ατυχημα στην Ιταλια  οφοιλετε σε αυτη την αιτια ειναι κατι που με ξεπερναει.......το να πεσει ιπταμενο μεσο επανω στο λιφτ η το να προκληθει πυρκαια...η λογω ισχυρων ανεμων......ειναι διαφορετικο απο αυτο που συνεβη (αν οντως αυτη ειναι η αιτια).

εχω την εντυπωση πως οχι...αλλα δεν βαζω το χερι μου στην φωτια....


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites
40 minutes ago, Χρήστος Λάππας said:

Γενικά τους Ιταλούς τους ακολουθεί μια κακοδαιμονία τα τελευταία χρόνια με ατυχήματα σε μεγάλα δημόσια έργα (η γέφυρα που κατέρρευσε στην Γένοβα με τα πολλά θύματα ήταν το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό, αλλά είχαμε και άλλη κατάρρευση γέφυρας στις 8/4/20 -ευτυχώς χωρίς θύματα αυτή τη φορά)

κακοδαιμονια η απλα "αρπα κολλα" δουλειες να παμε για κανα limoncello???


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η γέφυρα στην Γένοβα μόνο κακοδαιμονία δεν ήταν.

Ας αφήσουμε να δούμε τι έγινε και ας μην προτρέχουμε.


53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπαρχουν ηδη καποιες εκπομες στα Ιταλικα που λενε τις πιθανες αιτιες....απ ο,τικαταλαβα (αν καταλαβα καλα) κοπηκε το σκοινι ρυμουλκισης και οχι στηριξης ,με αποτελεσμα η καμπινα να αρχισει να παει με ταχυτητα προς τα πισω...εκει επρεπε να λειτγουργησουν τα φρενα ασφαλειας, που δεν λειτουργησαν, με αποτελεσμα οταν εφτασε στον πυλωνα με ταχυτητα να χτυπησει σε αυτον και να πεσει..

 

  • Confused 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, mil said:

Η γέφυρα στην Γένοβα μόνο κακοδαιμονία δεν ήταν.

Ας αφήσουμε να δούμε τι έγινε και ας μην προτρέχουμε.

στα γερμανικα νεα λενε οτι συνεληφτησαν τρεις...
ειχανε καπως πειραξει το φρενο για να μιν εχουνε καθυστερησεις....
κατι τετοιο τελος παντων
και μαλιστα το φρενο εκακτης αναγκης.... 

 

αν ισχυει αυτο που λενε τα νεα, τοτε ειχες δικιο....

 

PS σορρυ για τα ορθογραφικα λαθη αλλα ο μετατροπεας τα κανει οπως να ναι 

Edited by Turms
  • Like 1

Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συνήθως πίσω από κάθε τραγωδία κρύβεται άλλη μια τραγωδία απίστευτου παραλογισμού.

Η πολυκατοικία που έπεσε στον σεισμό στην Θεσ/νικη είχε κομμένη κολώνα γιατί ενοχλούσε στο μαγαζί, το φρένο καθυστερούσε το λιφτ, η συντήρηση των καλωδίων της γέφυρας ήταν ακριβή, η κοίτη του χειμάρου ήταν φαρδιά και εμπόδιζε την επέκταση του αυθαίρετου σπιτιού μου που όταν το πήρε ο χείμαρος ζητάω αποζημίωση από το ανάλγητο κράτος, κλπ, κλπ. Από ασυναρτησίες ακούς όσες θέλεις. Βλέπε τι γίνεται τώρα με τους ψεκασμένους. Πάντα υπάρχουν, πάντα θα επιβαρύνουν το υπόλοιπο κοινωνικό σύνολο.

  • Like 7

53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites
From what was reconstructed by investigators, the fork or caliper blocking the operation of the emergency brake would not have been forgotten, but it could have been left in that position on purpose so you can bypass a block and take advantage of it of the sunny Sunday on Lake Maggiore
 
 
PS me translator

 

 


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επειδη ειδα οτι σας μπερδεψα,οριστε το βιντεο που καποιος ειδικος εχει φτιαξει και τελεφερικ στο στουντιο και μιλαει για τα 2 σκοινια ,στο 8ο λεπτο και μετα

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ατύχημα συνέβει λίγο πριν φτάσει η γόνδολα στον τερματικό σταθμό. Πολύ λίγα μέτρα μακριά και οι επιβάτες ήταν ήδη έτοιμοι για αποβίβαση. Κάπου εκεί έσπασε το συρματόσκοινο έλξης. Η καμπίνα πλέον στηριζόταν στο κεκλιμένο συρματόσκοινο (διά της βαρύτητας) και δίχως να την συγκρατεί οτιδήποτε ξεκίνησε να κατεβαίνει επιταχυνόμενη, καθώς το συρματόσκοινο έγινε η μοναδική ράγα στήριξης, δηλαδή έγινε ο μοναδικός κατηφορικός δρόμος μέχρι το σημείο εκτροχιασμού (σαν μια τσουλήθρα). Σε ταχήτητα η καμπίνα ξεπέρασε τα 100 χιλιόμετρα την ώρα. Έφτασε στον πυλώνα στήριξης που είναι περίπου 400 μέτρα πιο κάτω και όπως είναι τα συρματόσκοινα σε όλα τα λιφτ, λειτούργησε σαν ράμπα άλματος και κάπου εκεί εκτροχιάστηκε και έπεσε από ύψος άνω των 50 μέτρων. Η κάθοδος διήρκησε περί τα 14 δευτερόλεπτα. Μέχρι αυτό το σημείο, η πορεία της γόνδολας έχει πλήρως καταγραφεί από τις κάμερες ασφαλείας. Στην συνέχεια έπεσε στο έδαφος και συνέχισε την κάθοδο άλλα 300 μέτρα μέχρι να σταματήσει σε ένα δέντρο. Ανασύρθηκαν 13 θύματα και επέζησαν 2 παιδιά, που το ένα υπέκυψε λίγο αργότερα. Αυτό που σώθηκε βρέθηκε στην αγκαλιά του πατέρα του που πιστεύεται ότι αυτό το έσωσε.

Η Leitner που έχει αναλάβει την συντήρτηση δήλωσε ότι όλες οι προγραμματισμένες συντηρήσεις έγιναν σωστά και χωρίς παρατυπίες. Θεωρείται ότι το λιφτ είχε προβλήματα τον τελευταίο ενάμιση μήνα. Εϊχαν απενεργοποιήσει το φρένο έκτακτης ανάγκης, πιστεύοντας ότι δεν θα υπήρχε περίπτωση να κοπεί το συρματόσκοινο έλξης και αυτό δεν έγινε για πρώτη φορά την ημέρα του ατυχήματος. Προφανώς η συσκευή του φρένου, προκαλούσε τριβές εμποδίζοντας την κίνηση της καμπίνας, για αυτό και απενεργοποιήθηκε. Η χρήση σφικτήρα για την απενεργοποίηση του φρένου, επιτρέπεται μόνο κατά τις εργασίες συντήρησης και σε καμία περίπτωση όταν μεταφέρονται άτομα ως επιβάτες και εδώ ο κανονισμός είναι αυστηρός. Έτσι η "μαμά" εταιρεία Leitner θέλει να μυνήσει την εταιρεία συντήρησης, την Leitner Νοτίου Τυρόλου. Η Leitner (δεν έχω καταλάβει αν ειναι η "μαμά" εταιρεία), ανέθεσε στις 30 Απριλίου τον έλεγχο των φρένων σε άλλη ανεξάρτητη εταιρεία (δεν ξέρω ποια-προφανώς είχαν ήδη εμφανιστεί προβλήματα) και το πόρισμα της που έλεγε ότι δεν υπάρχουν προβλήματα μεταβιβάστηκε στις 3 Μαΐου στην Leitner, ενώ δεν αναφέρθηκαν στην συνέχεια άλλα λειτουργηκά προβλήματα. Εν τούτοις την παραμονή του ατυχήματος είχαν αναφερθεί καθυστερήσεις. Τον Δεκέμβριο είχε γίνει άσκηση λειτουργίας του φρένου εκτάκτου ανάγκης που ήταν πετυχημένο. Και όσοι ήταν μαζί μας στο St. Moritz, έγιναν μάρτυρες ενός ανάλογου περιστατικού τυπικού ελέγχου, καθώς στην καμπίνα που ήμασταν μέσα έγινε μια προσομοίωση ελέγχου φρεναρίσματος (προφανώς υπάρχει διακύμανση στις δοκιμές που γίνονται και καταγράφονται αν οι χρόνοι απόκρισης είναι ικανοποιητικοί ή αν ο εξοπλισμός πλησιάζει τα όρια συντήρησης).

Συνελήφθησαν ο δ/της της εταιρείας εκμετάλλευσης, ο ιδιοκτήτης και ο τεχνικός δ/ντης.

 

Σημείωση: Αυτό είναι το αλάνθαστο κριτήριο της λογικής "έλα μωρέ, τώρα θα συμβεί;". Κάπως έτσι έγινε με το πυρηνικό δυστύχημα στην Ιαπωνία, όπου μετά από μερικές δεκαετίες λειτουργίας, ποτέ δεν χρειάστηκε να λειτουργήσει το εφεδρικό σύστημα ψύξης του αντιδραστήρα. Και τότε που χρειάστηκε δεν λειτούργησε. Και πότε χρειάστηκε; Όταν έγινε το τσουνάμι. Ποιο τσουνάμι; Αφού είχαν προβλέψει προστασία έναντι ενός τσουνάμι που συμβαίνει κάθε μερικές εκατοντάδες χρόνια. Όμως ήρθε το τσουνάμι της χιλιετίας. Με την αντίστοιχη πυρηνική καταστροφή..

Edited by mil
  • Like 7

53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συγκλονιστικό βίντεο από τη στιγμή του συστήματος. Η ξαφνική επιτάχυνση της καμπίνας τρομάζει...

Πηγή: https://www.protothema.gr/world/article/1134673/ptosi-teleferik-stin-italia-sti-dimosiotita-video-pou-deihnei-to-frikto-dustuhima-me-tous-14-nekrous/?utm_term=Autofeed&utm_medium=Social&utm_source=Facebook#Echobox=1623923312

 

via Λουκάς Ψαρρός

Edited by panchristo
  • Sad 3

15471092846_60d380fc17_o.jpgvoe-1516-racetiger-speedwall-gs-uvo-rgb_w990.jpg

"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

 

Austrian Level 2 Ski Instructor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αλήθεια, Γιατί συνέβη αυτό το τίναγμα?. Ξέρει κανείς?.  Είναι επειδή κόπηκε το συρματόσχοινο και ήρθε όλη η έλξη? Και μετά που φεύγει στην κατηφόρα θα έπρεπε κανονικά να το σταματήσει το αυτόματο φρένο? ( Και το είχανε παρακαμψει αυτοί και δεν λειτούργησε?) Ναι? Η κάνω λάθος?  Τρομακτικό....... Σε κλάσματα του δευτερολέπτου είσαι παρελθόν..... Κρίμα ξανά για όλους......


WORK FOR IT!

Share this post


Link to post
Share on other sites

συμφωνα με τα οσα διαβασα στα γερμανικα νεα, ο εισαγγελεας εκει ειπε οτι επειδη τον τελευταιο καιρο το φρενο εκακτης αναγκης (η οπως λεγεται) δημιουργουσε προβληματα (καθε τρεις και λιγο σταματουσε η γονδολα κλπ) το παρεκαμψαν με καποιον τροπο....

 

με λιγα λιγοα ηταν πειραγμενο το συστημα.... 

Edited by Turms
  • Sad 2

Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τραγικο ! Βασικα δε μπορεις να το φανταστεις ...οχι να το δεις ,ποσο μαλλον να το βιωσεις...

  • Like 1

Κράτιστον κτημάτων ευβουλία.

Σοφοκλής

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όλοι οι αναβατήρες (όπως και τα αεροπλάνα πχ) έχουν διπλά συστήματα ασφαλείας. Ότι και να σπάσει κάτι άλλο θα εξασφαλίσει ότι δεν θα πέσει ο αναβατήρας (ή το αεροπλάνο).

Οι Ιταλοί, οι Γεωργιανοί όπως και οι Έλληνες χειριστές αναβατήρων έχουν την ευελιξία να παρακάμπτουν τέτοια περιττά πράγματα εάν τους δυσκολεύουν. Η μεγάλη τραμπάλα του Ηρακλή του 2007 είναι κλασσική περίπτωση.

Κρίμα τους ανθρώπους

  • Like 3

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Posts

    • Καλαβρυτα 1943
    • Ευχαριστω παντως ολους για τις αποψεις σας και συμβουλες σας. Απλα ρωτησα μηπως καποιος εχει δοκιμασει τα ελαστικα της Nokian καποια απο αυτα που ανεφερα να μου πει την εμπειρια του. Τις υπολοιπες μαρκες λιγο πολυ τις γνωριζω κι εχω δοκιμασει ελαστικα τους μονο Nokian δεν εχω δοκιμασει.
    • Δεν ειναι μεγαλη η διαφορα μολις 11mm φαρδυτερο, ουτε με το ματι δεν το καταλαβαινεις. Πιο στενο απο 225  μπορω να βαλω 215  ειναι μεγαλο σε ογκο το αμαξι και βαρυ, με ενα calculator που βρηκα για τις διαστασεις ελαστικων και τις διαφορες τους αυτες οι διαστασεις ειναι μεσα στο οριο ασφαλειας σε 18αρα ζαντα....μετα πρεπει να αλλαξω ζαντα και δεν μπαινω σε τετοια διαδιακασια.
    • Με 18αρα ζαντα δεν κανεις off road σοβαρο.....αντε κανεναν χωματοδρομο σε καμια παραλια και αρκετα βατο οχι extreme καταστασεις. Τα Bridgestone ειναι καλα ελαστικα αλλα λιγο σκληρα, ειχα παλιοτερα σε αλλο αμαξι. ΅Ειναι πιο summer λαστιχο για πιο σπορ οδηγηση αλλα διαβασα σε reviews οτι χανουν στο χιονι. Τα Goodyear ειναι οντως πολυ καλα στο χιονι  και για την χρηση που θελω απλα με προβληματιζει επειδη ειναι μετριας ελαστικοτητας λαστιχα γενικως το ποσο καλα ειναι σε μεγαλες ταχυτητες στην εθνικη σε κρατημα αλλα και ανεση και  θορυβο. και μιλαω για πανω απο 160, 180 χλμ...!!! Δεν θελω ελαστικο off road αλλοστε κι αυτα που εχω δεν ειναι, αλλο αν λεγονται cross contact ειναι θερινο λαστιχο με αναλογια 90 ασφαλτο και 10 χωμα. Και επειδη ειναι θερινο γι αυτο και στο χιονι δεν ειναι καλα.  Οταν τα  δοκιμασα στο χιονι την πρωτη φορα ηταν καινουργια και δεν γλιστρουσαν τοσο λογω και του grip control που εχει το αμαξι για χιονι mode αλλα μετα τον ενα χρονο γλιστραγανε. Θελω λαστιχο με μαλακη γομα επειδη χρησιμοποιω πολυ εθνικη και επαρχιακους δρομους να εχω καλο κρατημα σε μεγαλες ταχυτητες και σε στροφες. Δε με νοιαζει αν φαγωθει πιο γρηγορα απλα η Nokian ειναι πιο εξιδικευμενη εταιρια σε χειμερινα ελαστικα κι εχει πολυ καλα μοντελα για χιονι και βρεγμενο απο τις αλλες. Η δευτερη μου επιλογη ειναι τα Continental All season Contact που ειναι πολυ ισσοροπημενα λαστιχα σε καθε καιρο κι ειναι τα μονα με δεικτη οικονομιας Β στις διαστασεις μου που με ενδιαφερει κι αυτο αφου κανω αρκετα χιλιομετρα (πανω απο 20.000) τον χρονο. Nokian στην ελλαδα εφερνε τα weatherproof που ειναι κι αυτα εξ ισου καλα στο χιονι αλλα τα αντικατεστησε με τα seasonproof. Τα πρωτα τα εχω βρει σε εναν στην Αθηνα στην τιμη των 126 το ενα. Βασικα κι αυτα που φοραω τωρα δεν τα λες και φτηνα εχουν 550 ευρω η τετραδα. Επειδη ομως θα δωσω τοσα λεφτα για λαστιχα θελω οσο γινεται ενα ισορροπημενο λαστιχο για ολο τον χρονο γι αυτο και επιλεγω all season. Επειδη ομως κανουμε και το σκι μας οσο συχνα μπορουμε θελω να εχει και μια καλη οσο γινεται προσφυση στο χιονι.
    • Ο λογος που θελω να βαλω λιγο φαρδυτερο ελαστικο ειναι οτι θελω να εχω λιγο περισσοτερο κρατημα στο πισω μερος του αυτοκινητου διοτι με μηκος 4.70 το 225 το θεωρω λιγο πιο ασαφες στις στροφες και το εχω παρατηρησει οτι λογω του οτι οδηγω λιγακι πιο γρηγορα απο το κανονικο αναγκαζω τα λαστιχα πισω να φτανουν στο οριο τους στην προσφυση ,βεβαια το ESP μου διορθωνει την κατασταση  αμεσως μολις αφησω το γκαζι αλλα με την πειρα των 40 + χρονων οδηγησης καταλαβαινω οτι θελει λιγο μεγαλυτερη επιφανεια ελαστικου στον δρομο λογω μηκους και βαρους. Αλλοστε μην νομιζεις οτι η διαφορα απο το 225 στο 235  ειναι μεγαλη, μολις 11mm. Ουτε με το ματι δεν φαινεται και η ανωτατη διαφορα ταχυτητας ειναι  2 χλμ περισσοτερο στα 140....!!! Οσο πεφτει η ταχυτητα μειωνεται στο 1 χλμ η διαφορα.Απλα προβληματιζομαι αν τα συγκεκριμενα ελαστικα που εχω επιλεξει κανουν και για πιο light off road. Δλδ να μην σκεφτομαι να παρω εναν χωματοδρομο  βατο για το αμαξι αυτο και να αρχισει να τραυματιστει  το λαστιχο απο τις μικρες πετρες και τα χαλικια.Δεν λεω να παω σε δυσβατους δρομους με  κοτρωνες. Φυσικα τα περισσοτερα λαστιχα για SUV εχουν ενισχυμενα πλαινα για να στηριζουν το βαρος τους. Ρωτησα παντως κι εναν λαστιχα εδω που εχω και μου ειπε οτι μπορω να βαλω 235 η διαφορα τιμης ειναι μικρη απλα μου ειπε οτι ειναι πολυ καλα λαστιχα αυτα που φοραω εχουν 550 ευρω η τετραδα αλλα αφου θα δωσω τοσα χρηματα και δεν ειμαι ικανοπιημενος προσωπικα ηθελα να βαλω κατι για light χιονι και βροχη κι οχι για λασπη και αμμο. Εψαξα και για all terrain με το σημα της νιφαδας αλλα ειναι θορυβωδης στην ασφαλτο και ειδικα εγω που τρεχω στην εθνικη με 180 και 190 δεν ειναι για μενα. Δινω προταιραιοτητα πρωτα στο κρατημα σε βρεγμενο γιατι εδω που ειμαι(Ευβοια) εχει αρκετες βροχες και λιγοτερα χιονια.
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
  • Today's Birthdays

    1. baker1
      baker1
      (54 years old)
    2. stefi
      stefi
      (37 years old)
  • Who is online

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      16,777
    • Total Posts
      451,252
  • Member Statistics

    • Total Members
      7,774
    • Most Online
      208

    Newest Member
    ncfun88sktcom
    Joined
×
×
  • Create New...