Petrinio 1,652 Report post Posted May 10, 2018 Κοιτάξτε, το α' σκέλος του σχολίου ήταν σοβαρό και το β' αστείο. Μην παρεξηγηθώ όμως. Προφανώς αν έρθει κάποιο μη μέλος δεν θα το διώξουμε και καφέ θα το κεράσουμε. Επίσης προφανώς δεν θα συμμετάσχει σε καμία διαδικασία της ΓΣ που αφορά αποκλειστικά τα μέλη. Όποιος ενδιαφέρεται για τον ΕΣΤΟΥΧ γράφεται μέλος. Όποιος περιορίζεται στις κοινωνικές σχέσεις που προσφέρει ο ΕΣΤΟΥΧ, αναρωτιέμαι γιατί να μην μετέχει στις καθαρά κοινωνικές εκδηλώσεις ως παρέα και να θέλει να παρακολουθήσει μια ΓΣ; Στάλθηκε από το SM-G925F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 6 Quote Petros Tsantilas A ski won't change your life... unless you ride it Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted May 10, 2018 Να δεις που του χρόνου θα έχουμε περισσότερα μέλη και στη ΓΣ Μετά το St. Moritz έρχεται Ιαπωνία με παρεκδρομη στο Aspen !!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
chrisstem 1,049 Report post Posted May 10, 2018 Έχω την εντύπωση ότι ή Γ.Σ. είναι συνέλευση ΜΕΛΩΝ συλλόγου. Προβλέπεται το δικαίωμα να υπάρχει ακροατηριο χωρίς καμμία συμμετοχή στις διαδικασίες. (Σωστό Προεδρε) ? Το να έρθει κάποιος ως ακροατηριο μπορεί να αποτελέσει ευκαιρία να γνωρίσει το σύλλογο και να γίνει μέλος. 3 Quote Ευτυχία δεν είναι η απουσία προβλημάτων, είναι η ικανότητα αντιμετώπισής τους (κλεμμένο) Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted May 10, 2018 Κοιτάξτε, το α' σκέλος του σχολίου ήταν σοβαρό και το β' αστείο. Μην παρεξηγηθώ όμως. Προφανώς αν έρθει κάποιο μη μέλος δεν θα το διώξουμε και καφέ θα το κεράσουμε. Επίσης προφανώς δεν θα συμμετάσχει σε καμία διαδικασία της ΓΣ που αφορά αποκλειστικά τα μέλη. Όποιος ενδιαφέρεται για τον ΕΣΤΟΥΧ γράφεται μέλος. Όποιος περιορίζεται στις κοινωνικές σχέσεις που προσφέρει ο ΕΣΤΟΥΧ, αναρωτιέμαι γιατί να μην μετέχει στις καθαρά κοινωνικές εκδηλώσεις ως παρέα και να θέλει να παρακολουθήσει μια ΓΣ; Στάλθηκε από το SM-G925F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Σκεπτόμενος με τα δικά μου κριτήρια, τους λογής λογής "συλλόγους" τους αντιμετωπίζω με αρκετή επιφυλακτικότητα. Ειδικά με την εικόνα που δίνει προς τα έξω το φόρουμ, πιστεύω ότι κάποιος που απλά παρακολουθεί δεν του δίνεται αφορμή να κάνει κάποιο βήμα προσέγγισης. Στην ΓΣ, θα δει κάποιος ένα εντελώς διαφορετικό κλίμα σοβαρότητας. Και κατά την διάρκεια της ψηφοφορίας και καταμέτρησης, υπάρχει χρόνος για επικοινωνία. Νομίζω ότι σε μια ΓΣ, κάποιος "τρίτος", μπορεί να κάνει κάποια ακτινογραφία και να δει ότι όλα δεν είναι "χαβαλές" και "κουβέντες του αέρα". 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
leonidastria 4,307 Report post Posted May 10, 2018 (edited) Η ΓΣ εινα αποκλειστικα για τα μελη ! Οτιδηποτε αλλο ειναι trans και επιδεχεται ελεγχου εγκυροτητας ! Ολα τα υπολοιπα ,του στυλ να δει να παρακολουθησει αλλα να μην συμμετεχει ,αλλα να κλπ κλπ αποτελουν προφασεις εν αμαρτιαις...... Προεδρε εχεις αποκλειστικα την ευθυνη για το ποσο σοβαρα θελεις να εμφανιζεται ο συλλογος μας και φυσικα αυτο δεν αποτελει δειγμα εσωστρεφειας οπως ισως βιαστουν καποιοι να χαρακτηρισουν ! Edited May 10, 2018 by leonidastria Quote Κράτιστον κτημάτων ευβουλία. Σοφοκλής Share this post Link to post Share on other sites
vaggelis 2,070 Report post Posted May 10, 2018 Έχουμε πλάκα , ο συλογγος κατάφερε να πραγματοποιήσει ΓΣ την 3 φορά και θα εκλέξει ΔΣ με με τους παρόντες .... και γράφονται γράφονται και παροτρύνουν και παροτρύνουν Ο σύλλογος με το πέρας της ΓΣ ας δεξιωθεί τους φίλους , λεφτά υπάρχουν Quote Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted May 11, 2018 Λεφτά δεν υπάρχουν .τούς καφέδες στην πίτα τους πληρωσαμε ρεβενε .οπότε καφέδες φρι στην ΓΣ δεν έχει.. Χιχιχι Quote ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
leonidastria 4,307 Report post Posted May 11, 2018 Η ΓΣ εινα αποκλειστικα για τα μελη ! Οτιδηποτε αλλο ειναι trans και επιδεχεται ελεγχου εγκυροτητας ! Ολα τα υπολοιπα ,του στυλ να δει να παρακολουθησει αλλα να μην συμμετεχει ,αλλα να κλπ κλπ αποτελουν προφασεις εν αμαρτιαις...... Προεδρε εχεις αποκλειστικα την ευθυνη για το ποσο σοβαρα θελεις να εμφανιζεται ο συλλογος μας και φυσικα αυτο δεν αποτελει δειγμα εσωστρεφειας οπως ισως βιαστουν καποιοι να χαρακτηρισουν ! Προτινω δε ,να γινουν δυο ατυπες συνελευσεις σε ημερομηνιες που θα προκαθοριστουν αρκετα νωρις,μια στην Αθηνα και μια στην θεσ/νικη οπου θα μπορουν παρουν μερος και τα μελη του φορουμ και του συλλογου.Τα θεματα ημερησιας διαταξης θα καταρτιστουν απο τους δυνητικα συμμετεχοντες και θα ειναι τοσα σε αριθμο ωστε να μπορεσουν πραγματικα να συζητηθουν στο χρονικο περιθωριο της συνελευσης. Για την Θεσ/νικη εγγυωμαι την υπαρξη αιθουσας 100 ατομων με μηδενικο κοστος . 1 Quote Κράτιστον κτημάτων ευβουλία. Σοφοκλής Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted May 11, 2018 Δεν θα επρεπε να υπαρχει προβλημα παρακολουθησης της ΓΣ απο καποιο τριτο. Πως θα ενημερωθει καποιος αν θελει να συμμετεχει? Απο το φορουμ ή απο τις συναντησεις? 2 Quote Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
MAC 1,032 Report post Posted May 11, 2018 Προτινω δε ,να γινουν δυο ατυπες συνελευσεις σε ημερομηνιες που θα προκαθοριστουν αρκετα νωρις,μια στην Αθηνα και μια στην θεσ/νικη οπου θα μπορουν παρουν μερος και τα μελη του φορουμ και του συλλογου.Τα θεματα ημερησιας διαταξης θα καταρτιστουν απο τους δυνητικα συμμετεχοντες και θα ειναι τοσα σε αριθμο ωστε να μπορεσουν πραγματικα να συζητηθουν στο χρονικο περιθωριο της συνελευσης. Μια τέτοια προσπάθεια έγινε πριν 2-3 χρόνια το Σεπτέμβριο. Δυστυχώς δεν θυμάμαι να είδα κάποιους πέρα από τα γνωστά μέλη, αν και είχε προβληθεί πολύ στο forum. Η μόνη εκδήλωση τα τελευταία χρόνια που μάζεψε πολλά μέλη και φίλους (γύρω στους 50 αν θυμάμαι καλά) ήταν η πίττα του 2017 στα Καλάβρυτα. 3 Quote Γόνδολες υπάρχουν ΜΟΝΟ στη Βενετία. Στα βουνά μας ανεβάζουν τα τελεφερίκ.- Share this post Link to post Share on other sites
leonidastria 4,307 Report post Posted May 11, 2018 (edited) Το θυμαμαι ,ειναι στο χερι μας παντος και να το προσπαθησουμε αν κρινουμε οτι χρειαζεται και να ειμαστε τυπικοι οσον αφορα μια ΓΣ ,δεδομενου οτι μονον τα μελη και μαλιστα τα οικονομικως ενημερωμενα εχουν δικαιωμα συμμετοχης.Ενα πραγμα για να πετυχει μπορει να χρειαστει μια και δυο φορες να διοργανωθει.Ισως αυτη την φορα θα επρεπε να δοκιμασουμε μια στην Αθηνα και μια στην Θεσσαλονικη με μονη ταλαιπωρια αυτη του ΔΣ στο να παρευρεθει και στις δυο συνελευσεις.Οψομεθα ! Edited May 11, 2018 by leonidastria Quote Κράτιστον κτημάτων ευβουλία. Σοφοκλής Share this post Link to post Share on other sites
MAC 1,032 Report post Posted May 11, 2018 Θεωρώ ότι η εκλογοαπολογιστική ΓΣ δεν παρέχει τα χρονικά περιθώρια συζήτησης; των προβλημάτων των ΧΚ.Μια έκτακτη το Σεπτέμβριο ή Οκτώβριο, ακριβώς πριν την αρχή της περιόδου, είναι πιο χαλαρή και αφήνει χρόνο για μεγαλύτερες συζητήσεις.Ίσως αν τα θέματα δεν αφορούν καθόλου εσωτερικά ζητήματα του Συλλόγου (αυτά αφορούν αυστηρά τα κατά νόμον μέλη), μπορεί η εκδήλωση να έχει διαφορετικό μανδύα και μπορεί να συνδυαστεί με κάποια ευχάριστη εκδρομή. 3 Quote Γόνδολες υπάρχουν ΜΟΝΟ στη Βενετία. Στα βουνά μας ανεβάζουν τα τελεφερίκ.- Share this post Link to post Share on other sites
vaggelis 2,070 Report post Posted May 11, 2018 Δεν θα επρεπε να υπαρχει προβλημα παρακολουθησης της ΓΣ απο καποιο τριτο. Πως θα ενημερωθει καποιος αν θελει να συμμετεχει? Απο το φορουμ ή απο τις συναντησεις? Όχι παντός από την ΓΣ 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vperle 1,172 Report post Posted May 11, 2018 Καλημερα Νομιζω οτι ειναι πραγματικα αστειο σημερα να μιλαμε οτι σε εναν συλλογο πανελλαδικο με forum και ανοιχτες διαδιακασιες οτι δεν μπορει να παρευρεθει και να παρακολουθησει τη ΓΣ ενας φιλος και οχι μελος οικονομικα τακτοποιημενος. Δεν θα συμμετασχει φυσικα στις ψηφοφοριες και στις εκλογες αλλα αν υπαρχει χρονος μπορει και να μιλησει. Ειναι γνωστο οτι νομικος δεν ειμαι αλλα δυστυχως η ευτυχως κανω παρεα με αρκετους απο δαυτους. Δεν μπορει να προβαλλεται το θεμα της εγκυροτητας της ΓΣ στην περιπτωση που θα εχουν σε αυτη απλη παρουσια φιλοι του συλλογου ΧΩΡΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΙΣ ΦΗΦΟΦΟΡΙΕΣ και στη διαδικασια ληψης αποφασεων. Αυτο δεν το κανουν ουτε συλλογοι πια που παλιοτερα διακρινονταν απο εντονη μυστικοπαθεια και θα το προβαλει ως επιχειρημα ενας Συλλογος τουριστικης χιονοδρομιας; Η κατα γράμμα αυστηρη τηρηση και προβολη του συγκεκριμενου αρθρου του καταστατικου, που αναφερεται φυσικα στη ληψη αποφασεων, και προβαλλετε τα τελευταια χρονια στις προσκλησεις νομιζω απεχει πολυ απο την ουσια της ΓΣ που ειναι μια ανοιχτη διαδικασια ανταλλαγής αποψεων που στο τελος ΦΥΣΙΚΑ ψηφιζουν τα οικονομικως τακτοποιημενα μελη. Δηλαδη αν για παραδειγμα ενας θειος μελος του συλλογου που μπορει να ειναι πανω η κατω απο το αυλακι φερει την ανηψια του μαζι θα τη βγαλουμε απο την αιθουσα και δεν θα μπορει να καθεται ησυχα σε μια γωνια γιατι καποιος μπορει να προσβαλει την εγκυροτητα της ΓΣ; Ας σοβαρευτουμε με την καλη έννοια..... 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted May 11, 2018 Δηλαδη αν για παραδειγμα ενας θειος μελος του συλλογου που μπορει να ειναι κατω απο το αυλακι φερει την ανηψια του μαζι θα τη βγαλουμε απο την αιθουσα και δεν θα μπορει να καθεται ησυχα σε μια γωνια... Μόνος μου θα έρθω θείο... 5 Quote Share this post Link to post Share on other sites
leonidastria 4,307 Report post Posted May 11, 2018 Η κατα περιπτωση εφαρμογη του καταστατικου ισως αφηνει περιθωρια να σκεφτουμε τοτε και κατι αλλο ...Ισως θα επρεπε να μπορουν να παρουν μερος τοτε και τα μη οικονομικως τακτοποιημενα μελη ,μιας που ζουμε σε πρωτογνωρες εποχες κρισης. Quote Κράτιστον κτημάτων ευβουλία. Σοφοκλής Share this post Link to post Share on other sites
MAC 1,032 Report post Posted May 11, 2018 Η κατα περιπτωση εφαρμογη του καταστατικου ισως αφηνει περιθωρια να σκεφτουμε τοτε και κατι αλλο ...Ισως θα επρεπε να μπορουν να παρουν μερος τοτε και τα μη οικονομικως τακτοποιημενα μελη ,μιας που ζουμε σε πρωτογνωρες εποχες κρισης. Δε θα συμφωνήσω Λεωνίδα ! Η επίκληση οικονομικών προβλημάτων για τη μη καταβολή ετήσιας συνδρομής 20-25 ευρώ το χρόνο, από κάποιον που βρίσκει χρόνο και χρήμα για χιονοδρομία 2-3 φορές το χειμώνα, δεν αποτελεί παρά πρόφαση εν αμαρτίαις !!! 4 Quote Γόνδολες υπάρχουν ΜΟΝΟ στη Βενετία. Στα βουνά μας ανεβάζουν τα τελεφερίκ.- Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted May 11, 2018 (edited) Η ΓΣ εινα αποκλειστικα για τα μελη ! Οτιδηποτε αλλο ειναι trans και επιδεχεται ελεγχου εγκυροτητας ! Ολα τα υπολοιπα ,του στυλ να δει να παρακολουθησει αλλα να μην συμμετεχει ,αλλα να κλπ κλπ αποτελουν προφασεις εν αμαρτιαις...... Προεδρε εχεις αποκλειστικα την ευθυνη για το ποσο σοβαρα θελεις να εμφανιζεται ο συλλογος μας και φυσικα αυτο δεν αποτελει δειγμα εσωστρεφειας οπως ισως βιαστουν καποιοι να χαρακτηρισουν ! Η κατα περιπτωση εφαρμογη του καταστατικου ισως αφηνει περιθωρια να σκεφτουμε τοτε και κατι αλλο ...Ισως θα επρεπε να μπορουν να παρουν μερος τοτε και τα μη οικονομικως τακτοποιημενα μελη ,μιας που ζουμε σε πρωτογνωρες εποχες κρισης. Για εξήγησε μας τώρα τις "προφάσεις εν αμαρτίαις" Προεδρε εχεις αποκλειστικα την ευθυνη για το ποσο σοβαρα θελεις να εμφανιζεται ο συλλογος μας και φυσικα αυτο δεν αποτελει δειγμα εσωστρεφειας οπως ισως βιαστουν καποιοι να χαρακτηρισουν ! Δεν νομίζω ότι θα σε βοηθήσει ο President. Και στα πιο σοβαρά τώρα. Η τήρηση της νομοθεσίας, είναι ανεξάρτητη από το τι θέλει ο καθένας (δηλαδή αν σε προσωπικό επίπεδο θα ήθελα ή αν δεν θα με πείραζε να υπάρξουν απλοί ακροατές). Προφανώς, κάποιος χωρίς δικαίωμα συμμετοχής, ακόμα και αν παρευρεθεί, δεν θα έχει δικαίωμα συμμετοχής ή επηρεασμού. Το πιο πιθανό είναι ότι και αυτοί που θα έχουν δικαίωμα συμμετοχής, μάλλον δεν θα προλάβουν να μιλήσουν...... Όμως αν υπάρχει νομικό θέμα, αυτό θα μπορούσε να σημειωθεί σε κάποια από τις πολλές αφορμές που δόθηκαν τόσο στο πρόσφατο παρελθόν όσο και πιο παλιά. Εμένα μου άφησε ερωτηματικά το γιατί ξαφνικά γίνεται μια τόσο "αυστηρή" τοποθέτηση. Και επομένως περιμένω να μην παρευρεθούν ούτε θείοι ή θείες, ανεξάρτητα από το αν έρχονται από κοντά ή μακρυά. Edited May 11, 2018 by mil Quote Share this post Link to post Share on other sites
giannis-ski 4,870 Report post Posted May 11, 2018 Μήπως πάλι χάθηκε το τόπι ? 4 Quote https://media.skigebiete-test.de/images/ecu/product/p_ski/1020/ski_kessler-the-spirit-2013_n1020-1016-0_l.jpg Share this post Link to post Share on other sites
Petrinio 1,652 Report post Posted May 11, 2018 Βρήκαμε πάλι θέμα "συζήτησης" στο μικρό Γαλατικό χωριό μας. Το ότι ΤΥΠΙΚΑ στη Γ.Σ. μετέχουν μόνο τα Μέλη (οικονομικώς τακτοποιημένα) είναι αδιαμφισβήτητο! Σε όλα τα σωματεία το ίδιο ισχύει και ορθώς! Το ότι προφανώς δε θα εκδιωχθεί από την αίθουσα της Γ.Σ. κανένα "συνοδό μέλος" επίσης λογικό. Άλλο είναι αυτό, κι άλλο να εμφανίζονται 4-5 άνθρωποι που δεν θέλουν να είναι μέλη του ΕΣΤΟΥΧ αλλά θέλουν να έχουν λόγο στα θέματά του! Αλλά να συμφωνήσουμε ότι στο ανώτατο θεσμικό όργανο του σωματείου μας μετέχουν μόνον όσοι ενδιαφέρονται εμπράκτως άρα είναι ταμειακώς εντάξει είναι και νόμιμο και ηθικό! Δεν μετέχει όποιος είναι περαστικός για Κυριακάτικη βόλτα. Να συμφωνήσουμε επίσης να οργανώσουμε σύντομα μια ανοιχτή εκδήλωση συζήτησης με μέλη και απλούς φίλους του Συλλόγου για όλα τα θέματα που μας ενδιαφέρουν. 4 Quote Petros Tsantilas A ski won't change your life... unless you ride it Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted May 11, 2018 Εχει πισινα στο ρουφ γκαρντεντ. Κοιτατε μην και δεν ερθει κανενας κατου. 2 Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
leonidastria 4,307 Report post Posted May 11, 2018 (edited) Βρήκαμε πάλι θέμα "συζήτησης" στο μικρό Γαλατικό χωριό μας. Το ότι ΤΥΠΙΚΑ στη Γ.Σ. μετέχουν μόνο τα Μέλη (οικονομικώς τακτοποιημένα) είναι αδιαμφισβήτητο! Σε όλα τα σωματεία το ίδιο ισχύει και ορθώς! Το ότι προφανώς δε θα εκδιωχθεί από την αίθουσα της Γ.Σ. κανένα "συνοδό μέλος" επίσης λογικό. Άλλο είναι αυτό, κι άλλο να εμφανίζονται 4-5 άνθρωποι που δεν θέλουν να είναι μέλη του ΕΣΤΟΥΧ αλλά θέλουν να έχουν λόγο στα θέματά του! Αλλά να συμφωνήσουμε ότι στο ανώτατο θεσμικό όργανο του σωματείου μας μετέχουν μόνον όσοι ενδιαφέρονται εμπράκτως άρα είναι ταμειακώς εντάξει είναι και νόμιμο και ηθικό! Δεν μετέχει όποιος είναι περαστικός για Κυριακάτικη βόλτα. Να συμφωνήσουμε επίσης να οργανώσουμε σύντομα μια ανοιχτή εκδήλωση συζήτησης με μέλη και απλούς φίλους του Συλλόγου για όλα τα θέματα που μας ενδιαφέρουν. Δεν βρηκαμε θεμα Προεδρε και δε νομιζω οτι υπαρχει παρεξηγηση, απλα ξαναειπωθηκαν αυτα που υποστηριξα πριν για το ποιος πρεπει να συμμετεχει σε μια ΓΣ και προφανως δεν εγινε αντιληπτο το υφος για το αν θα πρεπει να σκεφτουμε να παρουν μερος και τα μη οικονομικως τακτοποιημενα μελη. Χαιρομαι που συμφωνεις και σαφως σε καποιο συνοδο μελος δεν θα πρεπει να φανουμε αφιλοξενοι.Εξαλλου σε τετοιες περιπτωσεις φαινεται ξεκαθαρα ποιος σκεφτεται εκ του πονηρου και προσπαθει να καρπωθει μιας δωρεαν εισοδου σε μια εκδηλωση.Χαιρομαι επισης που η προταση μου για μια ανοιχτη συνελευση σε βρισκει συμφωνο. Edited May 11, 2018 by leonidastria 1 Quote Κράτιστον κτημάτων ευβουλία. Σοφοκλής Share this post Link to post Share on other sites
giannis-ski 4,870 Report post Posted May 11, 2018 Φτάνει ! Προτείνω να σταματήσετε εδώ. Δεν σας τιμά τούτη η κουβέντα .... Quote https://media.skigebiete-test.de/images/ecu/product/p_ski/1020/ski_kessler-the-spirit-2013_n1020-1016-0_l.jpg Share this post Link to post Share on other sites
Petrinio 1,652 Report post Posted May 11, 2018 Εμείς πάντα συμφωνούσαμε Λεωνίδα. Δεν έγραψα τι θέλω ή τι μου αρέσει εμένα. Έγραψα ποιό είναι το νομικώς ορθό, και το τονίζω σε ανύποπτο χρόνο χωρίς να αφορά σε κάποιο συγκεκριμένο πρόσωπο. Είναι θέμα αρχής, είναι θέμα νομιμότητας, εγγυητής της οποίας φυσικά και δεν είμαι μόνον εγώ, αλλά το σύνολο των μελών. 1 Quote Petros Tsantilas A ski won't change your life... unless you ride it Share this post Link to post Share on other sites
Koumparos 5,439 Report post Posted May 11, 2018 ΘΕΡΜΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ Παρακαλώ θερμά να είστε όλοι στην αίθουσα της συνέλευσης ως τι 10:45, ώστε να αρχίσουμε στην ώρα μας και να τελειώσουμε στην ώρα μας. Επειδή υπάρχουν και κάποια άτομα που θα κάνουν μεγάλο ταξίδι επιστροφής (μεταξύ αυτών και η αφεντιά μου με το κύπελλο αγκαλιά!!!!), ας το σεβαστούμε!!!!! 5 Quote Share this post Link to post Share on other sites