eirlyr 64 Report post Posted August 25, 2018 Καλως σας βρηκα! Αν και ειμαι μελος απτο γεναρη καλλιο αργα παρα ποτε! .. επιτελους καλοκαιρι τελος και παμε δυνατα για χειμωνα!! 9 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Δεν Ξενερώνω! 4,748 Report post Posted August 25, 2018 Lol. Καλώς ήρθες στη χιονοπαρεα μας. Σε ποια βουνά πας για χιονοδρομία; Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted August 25, 2018 That’s the spirit! Καλωσήλθες! 2 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
eirlyr 64 Report post Posted August 25, 2018 Ειμαι απο Καρπενησι οποτε το Βελουχι ειναι καθε χρονο προορισμος! Μονο που μολις περσι ξεκινησα τις χιονοδρομιες.. με κερδισε το snowboard.. εκανα πολλααα μαθηματα ( Καλαβρυτα και Παρνασσο) και φετος ελπιζω να αρχισω και να περναω καλα γιατι εφαγα πολυ ξυλο στα μαθηματα! Επαθα μια σχετικη καταθλιψη οταν εκλεισε η σεζον και ανυπομονω για τα πρωτα χιονια.. Εξοπλισμο δεν εχω αγορασει ακομα γτ εκανα με νοικιαρικα.. καποιο μαγαζι που εχετε να μου προτεινετε στην Αθηνα? ( εκτος slutboard που το ξερω) 6 Quote Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,386 Report post Posted August 25, 2018 Καλωσήρθες στην παρέα. Το "ξύλο" είναι δεδομένα περισσότερο στην περίπτωση του snowboard στην αρχή, αλλά και τα δύο αθλήματα όταν πάρεις τον αέρα τους λίγο είναι μια χαρά. 1 Quote Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
eirlyr 64 Report post Posted August 26, 2018 Καλωσήρθες στην παρέα. Το "ξύλο" είναι δεδομένα περισσότερο στην περίπτωση του snowboard στην αρχή, αλλά και τα δύο αθλήματα όταν πάρεις τον αέρα τους λίγο είναι μια χαρά. Ευχαριστώ πολυ για το support!! Αυτο ακριβως.. ισως δοκιμασω και το σκι φετος.. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
KonKan 5,871 Report post Posted August 26, 2018 Καλός ήρθες στη παρέα μας!!! Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted August 26, 2018 Ευχαριστώ πολυ για το support!! Αυτο ακριβως.. ισως δοκιμασω και το σκι φετος.. Καλώς ήρθες στη παρέα! Από αυτά που λες (δοκιμή σκι αν και μόλις ξεκίνησες με σανίδα), φαίνεσαι ισορροπημένος άνθρωπος που ήδη έχει αίσθηση του ποιος είναι ο σωστός δρόμος.... Το σκι! Αστειεύομαι! Είναι όμως όντως πολύ καλό να έχεις από την αρχή δείγμα και για τα δύο. Σε κάθε περίπτωση μετράει να το απολαμβάνουμε και να περνάμε καλά, με ασφάλεια πάνω απ'όλα! Και πάλι καλώς ήρθες! 3 Quote "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
eirlyr 64 Report post Posted August 26, 2018 Σας ευχαριστω!!! Νομιζω ολους μας ενωνει η αγαπη για το βουνο!! Απο κει και περα σιγουρα το snowboard ειναι ο μονος σωστος δρομος χαχαχαχ αστειακι.. θα το δοκιμασω και το σκι απλα νομιζω οτι ειναι καλυτερα να φτασω σε ενα καλο επιπεδο με τη σανιδα αφου εκανα τοσο κοπο .. 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
AlexFocus 686 Report post Posted August 27, 2018 Καλώς ήρθες και καλές κατεβασιές με τη σανίδα. Άντε από φέτος να κάνεις και κωλοτούμπες στον αέρα με τη σανίδα 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
eirlyr 64 Report post Posted August 27, 2018 Ευχαριστω για το welcome...... Εννοεις backflip και τετοια?? Δεν το συζηταμε θα προσφερω θεαμα εφέτο!!!! Ειμαι γεννημενη μπορω να πω γιαυτο το αθλημα.... χαχαχα 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Koumparos 5,439 Report post Posted August 28, 2018 Καρπενήσι είχαμε κόψει την πίτα του συλλόγου πριν κάποια χρόνια. Εκπληκτικά περάσαμε. Καλώς μας βρήκες. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted August 29, 2018 Καλωσήλθες πατριώτισσα! Από μέσα Καρπενήσι η καταγωγή; Quote Share this post Link to post Share on other sites
eirlyr 64 Report post Posted August 29, 2018 Καρπενήσι είχαμε κόψει την πίτα του συλλόγου πριν κάποια χρόνια. Εκπληκτικά περάσαμε. Καλώς μας βρήκες. Μακαρι να κανετε κατι παρομοιο και φετος στο Καρπενησι.. αν οχι πιτα, ισως καποια συναντηση, εκδρομη.... Ειναι πολυ ομορφα ολες τις εποχες!! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
eirlyr 64 Report post Posted August 29, 2018 Καλωσήλθες πατριώτισσα! Από μέσα Καρπενήσι η καταγωγή; Ελα πατριδα!! Καταγωγη Αγραφα αλλα μενουμε στο μαγευτικο Βουτυρο εδω και πολλα χρονια.. Εσυ απο πού? Ηρθες διακοπες φετος ? 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krits 1,239 Report post Posted August 29, 2018 Καλωσόρισες στην παρέα! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted August 29, 2018 Ελα πατριδα!! Καταγωγη Αγραφα αλλα μενουμε στο μαγευτικο Βουτυρο εδω και πολλα χρονια.. Εσυ απο πού? Ηρθες διακοπες φετος ? Από Προυσσό η καταγωγή μου. Φέτος όχι...λόγω ανωτέρας βίας! Πέρσυ πήγαμε Άγραφα για 5 μέρες, χώρια από το χωριό. Φανταστικά μέρη! 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted August 29, 2018 Kαλώς ήρθες και καλές βόλτες στο υπέροχο Καρπενήσι Επαθα μια σχετικη καταθλιψη οταν εκλεισε η σεζον και ανυπομονω για τα πρωτα χιονια.. Άστα σχετική. Όλοι υποφέρουμε από κλινικά συμπτώματα μόνο με άλλους έρωτες με σπορ στη φύση ο πόνος είναι λιγότερος 1 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
KonKan 5,871 Report post Posted August 29, 2018 Μακαρι να κανετε κατι παρομοιο και φετος στο Καρπενησι.. αν οχι πιτα, ισως καποια συναντηση, εκδρομη.... Ειναι πολυ ομορφα ολες τις εποχες!! Ετοιμάζουμε εκδρομή με σεμινάρια αν τα καταφέρουμε. Stay tuned!! Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
eirlyr 64 Report post Posted August 29, 2018 Ετοιμάζουμε εκδρομή με σεμινάρια αν τα καταφέρουμε. Stay tuned!! Sent from my iPhone using Tapatalk Τελεια!! Αναμενουμε..... Kαλώς ήρθες και καλές βόλτες στο υπέροχο Καρπενήσι Άστα σχετική. Όλοι υποφέρουμε από κλινικά συμπτώματα μόνο με άλλους έρωτες με σπορ στη φύση ο πόνος είναι λιγότερος Ευχαριστω πολύ !! Προσπαθω να κανω οσο πιο πολλες βολτες γιατι δυστυχως σε λιγες μερες θα γυρισω Αθηνα και θα μου λειψει το χωριουδάκι μου!! Τα δικα μου κλινικα συμπτωματα αρχιζουν και υποχωρουν παντως .. υπομονη κ θα ξαναδουμε τα βουνα μας χιονισμενα 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites