nikosp81 6 Report post Posted January 10, 2022 Καλησπέρα στην ομάδα. Είμαι αρχάριος στο σκι (1-2 σεζόν ολες κι όλες) και παρόλο που έχω τρελαθεί με τη φάση έχω θέμα με τα γόνατα. Το απέκτησα από όταν έκανα ποδηλασία. Πόνο μπροστά στο γόνατο που μετά από δυο-τρεις μέρες περνάει. Πρέπει να ειναι η χονδροπαθεια που μου είχαν διαγνώσει στην ποδηλασία. Για την ώρα έχω κάτι ελαστικές επιγονατιδες από ADMIRAL και κάτι κάνουν η αλήθεια. Στην ουσία είναι ένας ελαστικος επίδεσμος και τίποτα παραπάνω. Είπα τώρα, να πάρω κάτι πιο ενισχυμένο που να σφίγγει καλύτερα και ίσως να έχει μπανέλες. Η ερώτηση μου ειναι η εξης: θα βοηθήσει η φάση με τις μπανέλες ή παίζει να με δυσκολεψει και να μη μπορώ στριψω? Επίσης.... Εσείς τι κάνετε με τα γόνατα?? Ευχαριστώ! Quote Share this post Link to post Share on other sites