Sp 480 Report post Posted February 11, 2024 Αυτός επίτηδες το έκανε.Ήθελε να καταγράψει την πτώση της σανίδας και να την ποστάρει στα Μ.Κ.Δ...Είδα το λογ/σμο του,γενικά ότι κάνει είναι για τα Μ.Κ.Δ,αυτή την εντύπωση δίνει.Ευτυχώς δεν υπήρχε κόσμος από κάτω διότι θα είχαμε τραυματισμούς. Photography Share this post Link to post Share on other sites
typeDan 776 Report post Posted February 11, 2024 Το κατεβασε το βιντεο. Ποθεν προκυπτει οτι εγινε επιτηδες; Μηπως βιαζομαστε να δικασουμε; Δηλαδη ηθελε να το ριξει και να το κυνηγαει μετα Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted February 11, 2024 Και να το κατέβασε ας πρόσεχε. Εδώ για όσους δεν πρόλαβαν. Για μένα είναι το πιο διδακτικό βίντεο https://www.facebook.com/755783739/videos/940336040344487/ Και μάλιστα πριν το κατεβάσει έδειξε επίπεδο. Το σχόλιο του είναι "so its okay, nobody was hurt". Βάζω και μια φωτογραφία που κάνει μάθημα σκι χωρίς γάντια σε μπριζολάκι!!! Aλήθεια το κατάφερε Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Sp 480 Report post Posted February 11, 2024 21 minutes ago, typeDan said: Το κατεβασε το βιντεο. Ποθεν προκυπτει οτι εγινε επιτηδες; Μηπως βιαζομαστε να δικασουμε; Δηλαδη ηθελε να το ριξει και να το κυνηγαει μετα Θα έβαζες εσύ το σανίδι σου ή τα πέδιλα του σκι στις θήκες ενώ δε χωρούσαν;Δηλαδή δε θα διασφάλιζες ότι θα φτάσουν επάνω και δε θα πέσουν;Εγώ μια φορά στο "αυγό" στον Παρνασσό έβαλα τα πέδιλα μου,και πήγε ένας να βάλει στην ίδια θήκη τα δικά του επειδή η άλλη ήταν χαλασμένη.Μέχρι να φτάσω επάνω είχα αλλάξει 20 χρώματα,και του έκανα παρατήρηση,διότι δε χωρούσαν 2 ζευγάρια στην ίδια θήκη.Είχαν μπει οριακά τα δικά του αλλά μπορεί να έριχναν και τα δικά μου.Αυτός πήγε να μπει στην καμπίνα,έβαλε το σανίδι,είδε ότι δε χωράει και μπήκε μέσα ανέμελος και τράβαγε και βίντεο χαχανίζοντας; Photography Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted February 11, 2024 31 minutes ago, typeDan said: Το κατεβασε το βιντεο. Ποθεν προκυπτει οτι εγινε επιτηδες; Μηπως βιαζομαστε να δικασουμε; Δηλαδη ηθελε να το ριξει και να το κυνηγαει μετα Μόνος του δικάστηκε. Δες το βίντεο και το σχόλιό του γραπτά και προφορικά. Βασικά δεν είχαν την ευθιξία να φωνάξουν σε αυτόν που περπάταγε. Ούτε καν να βγάλουν ένα χέρι να το κρατήσουν. Τι άλλο να κάνει για να είναι ένοχος? Έμπειρος χιονοδρόμος και δάσκαλος σκι Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Sp 480 Report post Posted February 11, 2024 Ανοίγει η καμπίνα εν κινήσει; 11 minutes ago, ΜΙΚ said: Ούτε καν να βγάλουν ένα χέρι να το κρατήσουν Photography Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted February 11, 2024 4 minutes ago, Sp said: Ανοίγει η καμπίνα εν κινήσει; Από το παράθυρο. Τόση ώρα τουλάχιστον να προσπαθήσει. Έχουμε ενημέρωση από το κοντρόλ ότι η καμπίνα έχει και κουμπάκι SOS όπου θα μπορούσε να μιλήσει με τον χειριστή να το ξέρετε ΡΕ ΔΕΝ ΦΩΝΑΞΕ ΚΑΝ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΠΕΡΠΑΤΑΓΕ Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Sp 480 Report post Posted February 11, 2024 Α μάλιστα δεν το ήξερα,δεν έχω μπει πολλές φορές σε σύγχρονες καμπίνες! Photography Share this post Link to post Share on other sites
typeDan 776 Report post Posted February 11, 2024 Προφανως και δικαστηκε μονος του. Και προφανως θα μπορουσε να βγαλει χερι εξω και να το κραταει μεχρι να φτασει στο τελος της διαδρομης.Αλλα να λεμε οτι το εκανε επιτηδες; Οχι χωρις να ξερουμε ακριβως τι εχει συμβει. Ταξιδεψε ετσι το σανιδι απο τη βαση μεχρι σχεδον το τελος της διαδρομης; Αν ναι, δεν το ειδε κανεις την ωρα της επιβιβασης; Αν οχι, πως σηκωθηκε το σανιδι; Τι σημαινει αυτο που γραφτηκε οτι ειναι μικρες οι θηκες; Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted February 11, 2024 27 minutes ago, typeDan said: Προφανως και δικαστηκε μονος του. Και προφανως θα μπορουσε να βγαλει χερι εξω και να το κραταει μεχρι να φτασει στο τελος της διαδρομης. Αλλα να λεμε οτι το εκανε επιτηδες; Οχι χωρις να ξερουμε ακριβως τι εχει συμβει. Ταξιδεψε ετσι το σανιδι απο τη βαση μεχρι σχεδον το τελος της διαδρομης; Αν ναι, δεν το ειδε κανεις την ωρα της επιβιβασης; Αν οχι, πως σηκωθηκε το σανιδι; Τι σημαινει αυτο που γραφτηκε οτι ειναι μικρες οι θηκες; Από ότι έχω μάθει γράφει με τεράστια γράμματα ότι δεν μπαίνουν snowboard σε αυτές τις θήκες, απαγορεύεται να βάλεις snowboard σε αυτές τις θήκες και πρέπει να είσαι νοητικά στερημένος ή να θες να χτυπήσεις κάποιον για να βάλεις snowboard σε αυτές τις θήκες. Άνοιξα thread στο χιονοδρομία και ασφάλεια. Δεν είπα ότι το έκανε επίτηδες. Μπορεί να έτυχε οπότε αναγκαστικά πρέπει να εξασφαλιστεί ότι δεν θα ξαναγίνει από το χιονοδρομικό με την "συμβολική" τιμωρία των υπευθύνων. 1 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
sbird 1,318 Report post Posted February 11, 2024 (edited) 9 hours ago, Hellbent said: Aπο οτι εχω μαθει οι θηκες για τα σκι και snowboard εναι αρκετα στενοτερες απο του παρνασσου /το 90μεση μπαινει οριακα Το 102 που εχω Παρνασσο ειναι οκ.Με μια μονο θηκη για snowboard μια παρεα με πουδροπεδιλα θα πρεπει να τα βαλει μεσα...Αν η καμπινα ειναι γεματη , επειδη ειναι πιο στενη απο του παρνασσου δεν θα υπαρχει χωρος για τα πεδιλα... 117 ουρά τα δικά μου πέρασαν μια χαρά (94 μέση). Εχει 2 θήκες SB Edited February 11, 2024 by sbird 1 You can't buy happiness - but you can buy a lift pass! Share this post Link to post Share on other sites
sbird 1,318 Report post Posted February 11, 2024 9 hours ago, Sp said: Δεν τον είδε κανείς που έβαλε το σανίδι στις θήκες για τα πέδιλα και δε χωρούσε; Είναι αδύνατο να έβαλε σανίδα στη θήκη σκι. Το έβαλε στη πίσω που είναι για SB αλλά πρόχειρα και δε βρήκε πάτο η σανίδα του. 2 You can't buy happiness - but you can buy a lift pass! Share this post Link to post Share on other sites
sbird 1,318 Report post Posted February 11, 2024 Βρήκα αυτό από παλιότερο ποστ. Έτσι είναι οι θήκες : 1 You can't buy happiness - but you can buy a lift pass! Share this post Link to post Share on other sites
Sp 480 Report post Posted February 11, 2024 6 minutes ago, sbird said: Είναι αδύνατο να έβαλε σανίδα στη θήκη σκι. Το έβαλε στη πίσω που είναι για SB αλλά πρόχειρα και δε βρήκε πάτο η σανίδα του. Εννοούσα γενικά το σύστημα αυτό,στις θήκες των σκι δε θα έμπαινε χιλιοστό. 1 Photography Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted February 11, 2024 8 minutes ago, sbird said: Είναι αδύνατο να έβαλε σανίδα στη θήκη σκι. Το έβαλε στη πίσω που είναι για SB αλλά πρόχειρα και δε βρήκε πάτο η σανίδα του. Ακόμα χειρότερα... 1 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
sbird 1,318 Report post Posted February 11, 2024 On 1/14/2024 at 11:16 PM, sbird said: Γενικά είναι περίεργο πως πέρασε απαρατήρητο από το χειριστή και από τον άνθρωπο που ειναι έξω και δίνει οδηγίες στο κόσμο για να επιβιβαστεί.. 2 You can't buy happiness - but you can buy a lift pass! Share this post Link to post Share on other sites
blacksnow 287 Report post Posted February 12, 2024 Υπεύθυνοι για την σωστή - ασφαλή τοποθέτηση και μεταφορά του εξοπλισμού επάνω στα lift είναι οι αρμόδιοι υπάλληλοι.Αυτοι είναι που πρέπει να μας καθοδηγούν και να ελέγχουν πως φεύγει η καμπίνα. Ευτυχώς που δεν είχε κόσμο από κάτω!!!!!! 1 Share this post Link to post Share on other sites
bujinkan 2,507 Report post Posted February 13, 2024 Στην εκδρομη του συλογγου στη μαντονα ,ειχε παρα πολλες καμπινες το βουνο Σε καθε καμπινα υπηρχε καποιος ο οποιος παρακολουσουσε πως εβαζες τα πεδιλα η το σανιδι στη θηκη της καμπινας Επισης βοηθουσε τον κοσμο 3 Share this post Link to post Share on other sites
StavRos 1,194 Report post Posted February 13, 2024 Πρεπει να βαζεις το σανιδι με τις δεστρες προς τα μεσα. Ετσι σφηνωνει και δεν βγαινει ακομα και να προσπαθησεις Share this post Link to post Share on other sites
akatelka 195 Report post Posted February 14, 2024 Σήμερα ήταν μία υποδειγματική μέρα, έχοντας πάντα στο νου μας τα δεδομένα. Στρώσιμο σεμιναρίου, σήμανση εξαιρετική και ακριβώς όπου χρειαζόταν, πιστερ έβλεπες τακτικά να κάνουν ελέγχους. Κόσμος για Τετάρτη ικανοποιητικός, με δεδομένο οτι ουσιαστικά Στύγα και πάνω πιατακι λειτουργούσαν. Ουρές 0. Αν είχες πάει προαποφασισμένος ότι θα κάνεις πάνω κάτω Στύγα και μόνο, ότι συμβιβάζεσαι με κάτι λιγότερο από 3 κατεβασιές την ώρα, κι οτι την υπόλοιπη ώρα θα φιλοσοφείς τη ζωή, τότε σίγουρα πέρασες καλά, έγραψες και κάπου 20-25χλμ και γυρίζεις με χαμόγελο και ενα ελαφρύ κάψιμο στους τετρακέφαλους (επουδενί κανένα διάλειμμα, ούτε για πιπι, η χρονιά όπως εξελίσσεται δεν μας επιτρέπει διαλείμματα). Χιόνι πάνω φρέσκο, πολύ ωραία, πραγματικά το απόλαυσα... Μέχρι τη 1 που έφυγα ακόμα κράταγε πολύ καλά. Δεν υπάρχει αρκετό, αλλά έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά. Προβληματική η έξοδος, πριν δηλαδή το "σαλε" της Βαθειάς Λάκας, στην ευθεία. Μπόλικη πέτρα και χώμα (πάντα με σήμανση όπως είπα), αλλά δε ξέρω πώς μπορούν να το κρατήσουν έτσι μέχρι και το ΣΚ. Μόνο αν φτιάξουν διάδρομο να οδηγεί στο καρεκλακι μαζεύοντας από αλλού. Δύσκολη η χρονιά.... Όπως έχει χιλιοειπωθει, με τεχνητά μέσα, θα χες καταφέρει πολλά περισσότερα φέτος. Υγ. Να πάει και να φύγει αυτό το καρεκλακι. 17 λεπτά τη φορά, πόσο πια να φιλοσοφήσεις... 3 1 Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted February 14, 2024 Κάνει 17 λεπτά το διθέσιο; Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
akatelka 195 Report post Posted February 14, 2024 (edited) 24 minutes ago, Χρήστος Λάππας said: Κάνει 17 λεπτά το διθέσιο; Ε ναι, 15 όταν βάζουν το τούρμπο... :) Εγώ σήμερα ήμουν 4 ώρες ακριβώς πάνω, από 9 κατευθείαν καμπίνα και βουρ επάνω, 2 πιατακια κι ολες οι άλλες Στύγα. Ασταμάτητα. Βγήκαν 13 runs, 2+11. Edited February 14, 2024 by akatelka 2 1 Share this post Link to post Share on other sites
Al_Foutzin 1,418 Report post Posted February 18, 2024 Όμορφο σκι Παρασκευή και Σάββατο, μηδενικές ουρές και καλοστρωμένες πίστες. Πολύ καλή ποιότητα χιονιού, μέχρι και πούδρα βρήκαμε στα εκτός (οποίος ψάχνει βρίσκει). Ειλικρινά μπράβο στο προσωπικό του που προσπαθεί και καθαρίζει τις πίστες από πέτρες και να προσθέτει χιόνι στα χαμηλά όπου χρειάζεται. Γενικά για άλλη μια φορά το ΧΚΚ αποδεικνύει πως αν έχεις χιονοδρομική λογική και όχι λογική γκλάμουρ βλαχομπαροκ κλαμπ (βλέπε Παρνασσό) μπορείς να προσφέρεις ποιοτικό σκι στον κόσμο. Μοναδική παραφωνία ότι συνεχίζουν να επιτρέπουν κόσμο να κουβαλάει στα χέρια τα snowboard στο καρεκλάκι. Παραφωνία και η απίστευτα αγενής και επιθετική αντίδραση του λιφτιερη όταν το επισήμανα. Ακόμα χειρότερη ενός παρατρεχάμενου μάλλον φίλου του (όχι υπάλληλος του ΧΚΚ) που είχε και υφάκι. Φιλάκια φίλε. (Πάντως μετά σταμάτησαν να το επιτρέπουν από ότι είδα.) 10 Skiing is a dance, and the mountain always leads. Share this post Link to post Share on other sites
old skier 526 Report post Posted February 18, 2024 (edited) Πάρα πολύ ωραία ήταν και την Πέμπτη, όπως αναφέρουν και τα παιδιά και πρέπει να ήταν και ο πιο καλός καιρός από Τετάρτη και Παρασκευή, από ότι έβέπα στις κάμερες, που και πάλι είχε αρκετά κλεισίματα με ομίχλη ψηλά άλλά και πάρα πολλά ανοίγματα! Όταν άνοιγε από ομίχλη η ποιότητα του χιονιού ήταν απίστευτη!!!! πάρα πολύ καλό στρώσιμο ακόμη και το πιατάκι, το οποίο άν το κάνεις κανα μισάωρο nonstop με καλό slalom καίγεσαι! Μέχρι τη 2:45 που έφυγα η Στύγα κράταγε πολύ καλά. Edited February 18, 2024 by old skier 5 Share this post Link to post Share on other sites
Powder Sucks 227 Report post Posted February 18, 2024 Ευχαριστούμε όλους όσους δεν ήρθανε στο χκκ αυτό το σκ και κάναμε σούπερ snowboard. Τέλειος καιρός, μηδέν ουρές και τις δύο μέρες. Εξαιρετική η Στύγα το Σάββατο (πάτημα και ποιότητα χιονιού). Σήμερα χάλασε το χιόνι αλλά ήταν οκ Share this post Link to post Share on other sites