Pant 2,497 Report post Posted April 29 (edited) ok, είχες γράψει και Πήλιο, γι αυτό και ο αστεϊσμός. Αλλα είναι τα προβλήματα στο Πήλιο. Edited April 29 by Pant Quote Practice makes perfect Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted April 30 Η παράγραφος 9 «Χρονοδιάγραμμα» τροποποιείται ως εξής: «Το υποέργο «Αναβάθμιση Εγκαταστάσεων Χιονοδρομικών Κέντρων» θα εκκινήσει με τη δημοσίευση της Πρόσκλησης, ενώ η ολοκλήρωσή του δεν δύναται να υπερβεί την 31η Μαΐου του 2026», ενώ η παράγραφος 9.1 «Διάρκεια υλοποίησης επενδυτικών σχεδίων» διαμορφώνεται ως εξής: «Η ολοκλήρωση των επενδυτικών σχεδίων δεν δύναται να υπερβεί την 31η Μαΐου του 2026. Η καταληκτική ημερομηνία υποβολής της τελευταίας αίτησης καταβολής της ενίσχυσης ορίζεται η 31η /05/2026.». Κάθε μήνα μέχρι να τελειώσει ο Ηρακλής . Είδες aab η Κεφαλογιάννη ; Όλα γίνονται όταν το θέλει το βαθύ κράτος . Και κολομπαρο στην Λιάκουρα . Και του σπανου τα γένια . Και λιμάνι στον Χελμό. Για αυτό όταν ακούτε ότι δεν αφήνει ο κάθε οφυπεκα και το κάθε δασαρχείο να ξέρετε ότι σας λένε ψέματα . Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted May 2 Όχι η Κεφαλογιάνη, η ΕΕ. Το έργο του Ηρακλή χρηματοδοτείται από το μέσο (ας πούμε ταμείο) Next Generation EU το οποίο λήγει οριστικά στις 31/8. Όλες οι χώρες πρέπει να έχουν εκκαθαρίσει τις δαπάνες μέχρι τότε άρα πηγαίνοντας προς τα πίσω τα έργα πρέπει να έχουν τελειώσει μέχρι 31/5. Για το λόγο αυτό, σε άλλα σημεία όπως πχ σ' αυτό για το ΧΚΚ έλεγα ότι δεν μπορούσε να εγκριθεί επιχορήγηση εντός της χρονιάς. Η ολοκλήρωση θα ήταν ανέφικτη. Δεν είμαι σίγουρος ότι το ΧΚΠ θα έχει ολοκληρώσει μέχρι το τέλος του μήνα. Συναφές: η επιστολή προς την ΕΤΑΔ δεν φαίνεται. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted May 4 On 5/2/2026 at 11:07 PM, aab said: Όχι η Κεφαλογιάνη, η ΕΕ. Το έργο του Ηρακλή χρηματοδοτείται από το μέσο (ας πούμε ταμείο) Next Generation EU το οποίο λήγει οριστικά στις 31/8. Όλες οι χώρες πρέπει να έχουν εκκαθαρίσει τις δαπάνες μέχρι τότε άρα πηγαίνοντας προς τα πίσω τα έργα πρέπει να έχουν τελειώσει μέχρι 31/5. Για το λόγο αυτό, σε άλλα σημεία όπως πχ σ' αυτό για το ΧΚΚ έλεγα ότι δεν μπορούσε να εγκριθεί επιχορήγηση εντός της χρονιάς. Η ολοκλήρωση θα ήταν ανέφικτη. Δεν είμαι σίγουρος ότι το ΧΚΠ θα έχει ολοκληρώσει μέχρι το τέλος του μήνα. Συναφές: η επιστολή προς την ΕΤΑΔ δεν φαίνεται. Σου έχω νέα μπαγιάτικα . Το συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι δάνειο που παίρνει το ελληνικό δημόσιο για να επιδοτήσει ιδιώτες . Καμμία σχέση με τα παλαιότερα χρόνια που ο μηχανισμός ήταν διαφορετικής φύσης ( αναδιανομή του προϋπολογισμού της ΕΕ) . Τα χρήματα αυτά έχουν ορίζοντα επιστροφής . Ο γενικός απαλλακτικος κανονισμός ( αν σου θυμίζει την ανακοίνωση του χκπ για τον Ηρακλή , καλά κάνει και σου το θυμίζει) τελείωσε τις επιδοτήσεις εντός ΕΕ . Τώρα κάθε ευρω που πάει " σε ενίσχυση" ( είναι μάνα οι Βρυξέλλες στους ευφημισμούς) έχει ορίζοντα επιστροφής από το ελληνικό κράτος στην ΕΕ. Το πρόγραμμα είχε καταληκτική ημερομηνία των ΕΡΓΩΝ στις 30 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2026. Για αυτό και η παράταση μηνα μήνα . Προφανώς έγιναν διαπραγματεύσεις με τις Βρυξέλλες για την διάρκεια και το θέμα μένει ανοικτό . Θα δούμε τις εξελίξεις στο δύσκολο αυτό έργο. Αλλά για ακόμα μια φορά η ΕΕ και οι ντόπιοι εργολάβοι και προμηθευτές κατάφεραν το ακατόρθωτο . Ένα πρόγραμμα της τάξεως του εκατομμυρίου να το φτάσουν στα 5,5 εκατομμύρια . Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted May 4 3 hours ago, vro said: Σου έχω νέα μπαγιάτικα . Το συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι δάνειο που παίρνει το ελληνικό δημόσιο για να επιδοτήσει ιδιώτες . Καμμία σχέση με τα παλαιότερα χρόνια που ο μηχανισμός ήταν διαφορετικής φύσης ( αναδιανομή του προϋπολογισμού της ΕΕ) . Τα χρήματα αυτά έχουν ορίζοντα επιστροφής . Ο γενικός απαλλακτικος κανονισμός ( αν σου θυμίζει την ανακοίνωση του χκπ για τον Ηρακλή , καλά κάνει και σου το θυμίζει) τελείωσε τις επιδοτήσεις εντός ΕΕ . Τώρα κάθε ευρω που πάει " σε ενίσχυση" ( είναι μάνα οι Βρυξέλλες στους ευφημισμούς) έχει ορίζοντα επιστροφής από το ελληνικό κράτος στην ΕΕ. Το πρόγραμμα είχε καταληκτική ημερομηνία των ΕΡΓΩΝ στις 30 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2026. Για αυτό και η παράταση μηνα μήνα . Προφανώς έγιναν διαπραγματεύσεις με τις Βρυξέλλες για την διάρκεια και το θέμα μένει ανοικτό . Θα δούμε τις εξελίξεις στο δύσκολο αυτό έργο. Αλλά για ακόμα μια φορά η ΕΕ και οι ντόπιοι εργολάβοι και προμηθευτές κατάφεραν το ακατόρθωτο . Ένα πρόγραμμα της τάξεως του εκατομμυρίου να το φτάσουν στα 5,5 εκατομμύρια . Τα έμπλεξες κάπως. Το συγκεκριμένο εργαλείο έχει δύο σκέλη επιχορηγήσεις και δάνεια. Επειδή εδώ δεν είναι forum οικονομολόγων μένουμε σε αυτά που αφορούν το ΧΚΠ δηλαδή τις επιχορηγήσεις. Γραμματικά διαβάζοντας τους όρους του NGEU , υπάρχει προθεσμία μέχρι τις 31/8 για την αποπληρωμή των έργων (ένα εκ των οποίων είναι και ο Ηρακλής). Προφανώς της αποπληρωμής πρέπει να προηγηθεί η πιστοποίηση της ολοκλήρωσης του έργου οπότε προκύπτει η ημερομηνία της παράδοσης. Ο Γενικός Απαλλακτικός Κανονισμός (651/2014) ρυθμίζει τις κρατικές επιδοτήσεις προς τις επιχειρήσεις του κράτους-μέλους ώστε να μην προκύπτει στρέβλωση της εσωτερικής αγοράς. ΥΓ Εξακολουθώ να μην βλέπω την επιστολή Quote Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted May 4 (edited) 3 hours ago, aab said: Τα έμπλεξες κάπως. Το συγκεκριμένο εργαλείο έχει δύο σκέλη επιχορηγήσεις και δάνεια. Επειδή εδώ δεν είναι forum οικονομολόγων μένουμε σε αυτά που αφορούν το ΧΚΠ δηλαδή τις επιχορηγήσεις. Γραμματικά διαβάζοντας τους όρους του NGEU , υπάρχει προθεσμία μέχρι τις 31/8 για την αποπληρωμή των έργων (ένα εκ των οποίων είναι και ο Ηρακλής). Προφανώς της αποπληρωμής πρέπει να προηγηθεί η πιστοποίηση της ολοκλήρωσης του έργου οπότε προκύπτει η ημερομηνία της παράδοσης. Ο Γενικός Απαλλακτικός Κανονισμός (651/2014) ρυθμίζει τις κρατικές επιδοτήσεις προς τις επιχειρήσεις του κράτους-μέλους ώστε να μην προκύπτει στρέβλωση της εσωτερικής αγοράς. ΥΓ Εξακολουθώ να μην βλέπω την επιστολή Αυτό ακριβώς έγραψα . Ο Παρνασσός μπήκε στο πρόγραμμα για τις επιπτώσεις του κοβιντ που είναι δάνειο που παίρνει και αποπληρώνει το ελληνικό δημόσιο και όχι επιχορήγηση όπως πχ το έργο στα Καλάβρυτα . ( Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας κατάφερε εκ των υστέρων να βάλει τα 9 εκατομύρια από τα 22 σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα Περιφερειακής ανάπτυξης ). Σου ξανά θυμίζω την ανακοίνωση της Εταδ για το κλείσιμο του Ηρακλή που αναφέρεται στον γενικό απαλλακτικό κανονισμό. Τότε κανείς δεν κατάλαβε τι εννοούσε ο ποιητής . Εννοούσε φυσικά ότι δεν μπορεί να χρηματοδοτηθεί η εταδ από το ελληνικό δημόσιο αλλά μπορεί να γίνει το έργο με ίδια κεφάλαια ( ναι εδώ γελάμε ) ή με "ενίσχυση " με την μορφή δανείου που παίρνει το ελληνικό κράτος από την ΕΕ. Αυτό ακριβώς που γίνεται . Για αυτό και το ποσό του συνολικού δανείου είναι ορισμένο ( αν και αυξήθηκε δύο φορές, προφανώς κάποια άλλα προγράμματα μειώθηκαν ). Για αυτό και έγινε το "οποίος προλάβει κύριο είδε" και για αυτό πολύ βολικά η διοίκηση στο Σέλι ( που την έβαλε η ΝΔ) έχασε , τρόπος του λέγειν, τις προθεσμίες για να πάρουν " ενίσχυση" κάποιοι λοφοι με ισχυρη πολιτική προστασία . Πάμε ξανά τα έργα τελείωναν 30 Απρίλη. Βάση υπουργικής απόφασης . Προφανώς και ποιος ξέρει με τι αντάλλαγμα πήραμε παράτα από τους " κουτοφραγκους" γιατί όντως μαγειρεύτηκε ο Ηρακλής για να μην ακυρωθεί . Ο λόγος ήταν απλός . Η προσφορά του Νουλίκα είχε ανέβει στα 12,5 εκατομμύρια , εννοείται πως η εταδ δεν είχε τα άλλα 2,5 πέρα από τα 10 της ενίσχυσης και λογο του Γενικού απαλλακτικού κανονισμού (όπως έλεγε και η σχετική ανακοίνωση της Εταδ) το ελληνικό δημόσιο δεν μπορούσε να επιχορήγησει την εταδ λόγο....ανταγωνισμού. Βέβαια όλα παρακάμπτονται όταν υπάρχει αμοιβαίο συμφέρον . Προφανώς υπήρχαν άλλες προτεραιότητες . Ίσως βρέθηκε και κάποιος με αίσθημα ντροπής να πει άντε ρε λαμόγια που το 1,2 θελετε να το κάνετε 12,5 , πάρτε 5,2 και άντε στα τσακιδια . Λέμε τώρα ..... Στραγάλια είναι αυτά . Edited May 4 by vro Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted May 5 Η Ελλάδα δεν πήρε δάνειο, πήρε επιχορήγηση για τον Ηρακλή. Όπως πήρε επιχορήγηση για τα έργα στα νοσοκομεία, κλπ. Εκείνο που νομίζω ότι εννοείς είναι ότι τα λεφτά αυτά η ΕΕ τα δανείστηκε και πρέπει να αποπληρωθούν. Όμως, η Ελλάδα πήρε ας πούμε 100 και πρέπει να πληρώσει 45 (περίπου). Άρα, τα 55 είναι καθαρή μεταβίβαση πόρων. Το αν τα ΧΚ είναι οι καλύτεροι δυνατοί αποδέκτες αυτών των χρημάτων (γενικά, δημοσίων χρημάτων) είναι μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα και χρήσιμη συζήτηση. Αυτά που διάβασα για το Πισοδέρι μου προκάλεσαν πονοκέφαλο - θα καταστραφεί ότι κάνει ξεχωριστό το συγκεκριμένο ΧΚ γιατί θεωρούν ότι μπορούν να γίνουν Άγιος Αθανάσιος. Το ότι όλοι αυτοί που επένδυσαν εκεί κλαίνε τα λεφτά τους, μάλλον το αγνοούν. Quote Share this post Link to post Share on other sites
estenough 96 Report post Posted May 5 @aab Λογικά τώρα πρέπει να φαίνεται η επιστολή. Από το moderating team Quote Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted May 5 (edited) 6 hours ago, aab said: Η Ελλάδα δεν πήρε δάνειο, πήρε επιχορήγηση για τον Ηρακλή. Όπως πήρε επιχορήγηση για τα έργα στα νοσοκομεία, κλπ. Εκείνο που νομίζω ότι εννοείς είναι ότι τα λεφτά αυτά η ΕΕ τα δανείστηκε και πρέπει να αποπληρωθούν. Όμως, η Ελλάδα πήρε ας πούμε 100 και πρέπει να πληρώσει 45 (περίπου). Άρα, τα 55 είναι καθαρή μεταβίβαση πόρων. Το αν τα ΧΚ είναι οι καλύτεροι δυνατοί αποδέκτες αυτών των χρημάτων (γενικά, δημοσίων χρημάτων) είναι μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα και χρήσιμη συζήτηση. Αυτά που διάβασα για το Πισοδέρι μου προκάλεσαν πονοκέφαλο - θα καταστραφεί ότι κάνει ξεχωριστό το συγκεκριμένο ΧΚ γιατί θεωρούν ότι μπορούν να γίνουν Άγιος Αθανάσιος. Το ότι όλοι αυτοί που επένδυσαν εκεί κλαίνε τα λεφτά τους, μάλλον το αγνοούν. Όχι και όχι και όχι Το συγκεκριμένο πρόγραμμα στο σύνολο του είναι αντιμετώπιση συνεπειών COVID στην οικονομία και ειναι στο σύνολο του δανειο. Το δάνειο το παίρνει το ελληνικό κράτος και με αυτό ενισχύει και όχι επιδοτεί ιδιωτικες , δημοτικές εταιρείες και φυσικά πρόσωπα . Και συλλόγους και αστικές μη κερδοσκοπικές κλπ κλπ. Ενισχύσεις οι οποίες είναι τζάμπα για τους ενισχυόμενους και πρέπει να επιστραφούν από το ελληνικό δημόσιο. Υπάρχει και μια ίδια συμμετοχή του ενισχυόμενου , αστεία στο ποσό. Αλλά το συνολικό ποσό είναι δάνειο . Δεν υπάρχει ούτε ένα σεντς επιδότηση από την ΕΕ . Θα το έπαιρνε αυτό το δάνειο από τράπεζα κάποιος από όλους τους δικαιούχους αυτών των ενισχύσεων. Όχι βέβαια . Ακόμα και η εταδ θα χρειαζόταν πολιτικό μέσο , με οικονομικούς όρους κανένας δεν θα της έδινε χρήματα . Ούτε καν το ταμείο παρακαταθηκων και δανείων ( το οποίο και βέβαια δεν έδωσε χρήματα στην Δημοτική ΑΕ Καλαβρύτων αλλά χρειάστηκε πολιτικά ο περιφερειάρχης να δώσει μέρος των εσόδων της περιφέρειας ( δημόσιο έργο ) έσοδα από τους φόρους. Εκ των υστέρων έβαλε ένα κομμάτι σε ένα ανάλογο πρόγραμμα Περιφερειακής ανάπτυξης , δηλαδή έκοψε πχ ένα νοσοκομείο και μπήκε το εξαπλό , να το γράψω χυδαία . Επιδότηση έδινε με τα πακέτα πχ Ντελόρ το ελληνικό κράτος στην ΔΕΗ και αυτό πια λογο του απαλλακτικού κανονισμού δεν μπορεί να γίνει πια, γιατί υπάρχουν και άλλοι πάροχοι ( νόθευση ανταγωνισμού) . Πχ δεν μπορούν να επιδοτούνται πια τα λαμόγια των ψευτοαπε στην παραγωγή αλλά μπορούν να ενισχύονται ανά έργο . Με διάφορα προγραμματα ( πράσινη μετάβαση , πράσινα άλογα κλπ) . Αλλά ο ποιο συνηθισμένος τρόπος παράκαμψης του Γενικού απαλλακτικού κανονισμού είναι οι έμμεσες απαγορεύσεις . Πχ φόρος co2 ,σε ότι νομίζουν ότι παράγει co2 . Στην περίπτωση των χιονοδρομικων είναι η ουσιαστική απαγόρευση μετεγκατάστασης παλιών εναέριων ( δεν θα πεινάσουν ντοπελ και λαιτνερ , θα αγοράσεις με το ζόρι). Πάντως όλος ο μηχανισμός είναι μεταφορά κεφαλαίου από τους πολλούς στους λίγους . Όποιος έχει το κράτος στα χέρια του τρώει καλά , ο φορολογούμενος πληρώνει και πρέπει να είναι και ευχαριστημένος . Για το Πισοδέρι μου αρέσει που τώρα ξύπνησε ( παίζει και αυτό ) ο κόσμος . Μιλάμε για μια διαχρονικά σκανδαλώδη και άρρωστη κατάσταση με διαδοχικές φούσκες . Τι θα καταστραφεί στο Πισοδέρι ; Το ιδιωτικό δάσος που πάνω από έναν αιώνα ξυλεύεται κανονικά; Δηλαδή τις ανεμογενήτριες δεν τις έχετε δει ; Όχι αυτές που είναι απέναντι προς Πρέσπες αλλά τις καινούργιες που είναι προς Φλώρινα ακριβώς πάνω από το χιονοδρομικό. Πριν από 15 χρόνια πηγαίνοντας με φώκιες εκεί χάθηκα μέσα στο δάσος . Τώρα μιλάμε δεν έχει μείνει κολυμπηθροξυλο. Ποιο Πισοδέρι; Μηδέν μόνιμοι κάτοικοι . Οι τράπεζες έχουν τα μισά κρεβατια και τα άλλα μισά είναι κλειστά . Αν δεν υπήρχαν ενισχύσεις , επιδοτήσεις ούτε στην Φλώρινα δεν θα υπήρχε ψυχή . Για συρε Πρέσπες εκτός αργιών και σαββατοκύριακου να σε κυνηγούν οι σκύλοι. Αν δεν υπήρχαν οι Αλβανοί της Κορυτσάς και οι Μακεδόνες από τα Βιτολα και ο Τόττης μύγες θα βαρούσε. Τώρα ότι δεν υπάρχουν πιστέρ , έξοδοι κινδύνου στο καταφύγιο , σήμανση και δεν ξέρω που είναι το ιατρείο ( χαχαχαχαχαχα) Είπαμε σκι με δική μας ευθύνη . Edited May 5 by vro Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted May 5 Συγχωριανέ έχεις καταλάβει το εργαλείο NGEU τελείως λάθος, Ίσα, ίσα η ιδέα ήταν ότι αδύναμες χώρες (όπως η Ελλάδα) δεν θα έβγαιναν για δανεισμό. Όπως και δεν βγήκαν - βγήκε και δανείστηκε η ΕΕ ως οντότητα. Εμείς καλούμαστε να επιστρέψουμε ποσοστό του δανείου που αντιστοιχεί σε μικρό % του οικονομικού μας μεγέθους και λίγοτερο από το μισό των χρημάτων που μας κατανεμήθηκαν. Quote Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted May 5 8 hours ago, estenough said: @aab Λογικά τώρα πρέπει να φαίνεται η επιστολή. Από το moderating team Γιατί μόνο στο Δήμαρχο Αράχωβας κλπ; Τα Κελάρια ανήκουν στο Δήμο Δελφών, η Φτερόλακκα στο Δήμο Αμφίκλειας! Επίσης, ο χώρος που ήταν ο ΑΟΦΣ ανήκει κατά κυριότητα στο Δήμο Αράχωβας. Η ΕΤΑΔ δεν μπορεί να κάνει εκεί τίποτα, μα τίποτα. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted May 6 14 hours ago, aab said: Συγχωριανέ έχεις καταλάβει το εργαλείο NGEU τελείως λάθος, Ίσα, ίσα η ιδέα ήταν ότι αδύναμες χώρες (όπως η Ελλάδα) δεν θα έβγαιναν για δανεισμό. Όπως και δεν βγήκαν - βγήκε και δανείστηκε η ΕΕ ως οντότητα. Εμείς καλούμαστε να επιστρέψουμε ποσοστό του δανείου που αντιστοιχεί σε μικρό % του οικονομικού μας μεγέθους και λίγοτερο από το μισό των χρημάτων που μας κατανεμήθηκαν. Όχι έχω καταλάβει 100 % σωστά . Απλά έχεις μείνει αρκετά χρόνια πίσω στην ενημέρωση ( βασικά προπαγάνδα είναι ). Το συγκεκριμένο πρόγραμμα αντιμετώπισης συνεπειών COVID είναι 100% δάνειο . Και έχει επιστροφή του ΣΥΝΟΛΟΥ του ποσού από τον Έλληνα φορολογούμενο φυσικά . Γιατί δεν διαβάζεις τον Γενικό απαλλακτικό κανονισμό ; Πάντως για οπαδό του Βαρουφάκη δεν σε ήξερα . Κάτι τέτοιο ζητούσε η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ (δάνειο με εγγύηση ΕΕ) το 2015 και δεν ήθελε ο Σόιμπλε. Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted May 6 14 hours ago, aab said: Γιατί μόνο στο Δήμαρχο Αράχωβας κλπ; Τα Κελάρια ανήκουν στο Δήμο Δελφών, η Φτερόλακκα στο Δήμο Αμφίκλειας! Επίσης, ο χώρος που ήταν ο ΑΟΦΣ ανήκει κατά κυριότητα στο Δήμο Αράχωβας. Η ΕΤΑΔ δεν μπορεί να κάνει εκεί τίποτα, μα τίποτα. Και όμως η νεώτερη οικοδομική άδεια (2025) για την εγκατάσταση των οικισκων των σχολών στα κελάρια βγήκε στην Βοιωτία και όχι στην Φωκίδα . Σε αντίθεση με τις άδειες του 2014-15 που βγήκαν στην Άμφισσα . Σε ερώτηση μου σχετική στον Τουρκοχωρίτη η απάντηση ήταν " μη ρωτάς πολλά , ξέρω εγώ που θα βγάλω τις άδειες" . Εκ του αποτελέσματος σωστά ξέρει ότι τα κελάρια σήμερα πολεοδομικά είναι στην Βοιωτία . Εκ του αποτελέσματος πάντα . Αύριο ποιος ξέρει τι μέρα ξημερώνει. Από ότι θυμάμαι έχει ζητήσει αναίρεση ο δήμος Αράχωβας - Διστόμου της σχετικής απόφασης του Εφετείου που έδινε τα κελάρια στο Πολύδροσο ( Δήμος Άμφισσας). Θα δούμε και που ανήκει η κορφή του Ηρακλή από την άδεια μικρής κλίμακας για την εγκατάσταση των φωτοβολταϊκών και κυρίως για την δήλωση τους. Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Hellbent 4,782 Report post Posted May 6 (edited) Το βουνο παντος ακομα δΙνει πονο Edited May 6 by Hellbent 1 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted May 12 (edited) 37200 ετησίως ο αποχιονισμος του δρόμου κάτω παρκινκ Φτερόλακκας ως το σαλέ της Φτερόλακκας. Τα ποσά ζαλίζουν. Αν θέλει τόσα για εκεί πόσα θελει από Αμφίκλεια για κατω παρκινκ; Τα θετικά: Ο δρόμος πανηγυρικά αναγνωριζεται ως δημόσιος και οχι ιδιωτικός του χιονοδρομικού . Δικαίωση για όσους δώσανε αγώνα να φύγουν οι μπάρες και οι αλυσίδες που έβαζε το χιονοδρομικό . Δικαίωση για όσους τρεχαν στο τοτε ΑΤ Αμφίκλειας να κάνουν μήνυση στον τότε διευθυντή ενώ την ίδια στιγμή ο εστουχ τον εκθείαζε ως πρότυπο . ( Συμβολή μου στην απαντηση του ερωτήματος "γιατί ο κόσμος δεν έρχεται στον εστουχ"). Τα αρνητικά : Μα να δινει ο φορολογούμενος 37200 το χρόνο για να ανεβαίνουν στο ερείπιο σαλέ τα αμάξια και να γίνονται rave party? Πιστεύει ο Δήμος αμφικλειας ότι θα κατέβει λιγότερος κόσμος για προβατίνα στην πλατεία αν πάρει την καμπινα της 7; Για διαμονή δεν συζητάω , με αυτές τις τιμές μένω και Αράχωβα. Άσχετα που η δική μου θέση είναι ότι θα πρέπει ο δρόμος αυτός ( που ΚΑΤΑΡΕΕΙ μετά την ζημιά που έκαναν οι μπετονιερες το 2015 με ευθύνη της Εταδ) να είναι ανοιχτός για λόγους ασφαλείας άλλα και επειδή το σαλέ της φτερό είναι στολίδι μετά την ανακαίνιση του προφανώς). Αν είχα χτισει μια ταβέρνα στο τέλος ενός δημόσιου δρόμου που δεν οδηγεί σε οικισμό και χιόνιζε ποια προτεραιότητα πιστεύετε ότι πρέπει να έχει αυτός ο αποχιονισμος ; Σε σχέση με δρόμους που οδηγούν σε πολεις και χωριά ; Και όταν μάλιστα έχω βάλει ασανσέρ που φερνει τους πελάτες στο μαγαζί μου χωρίς να χρειάζονται τα αυτοκίνητα τους; Πως πρέπει να μοιραζεται το κόστος αυτής της υπηρεσιας ανάμεσα σε δημόσιο , ιδιώτη και πελάτη; Εν πασει περίπτωση ειναι επιλογή της δημοτικής αρχής η συγκεκριμένη δαπάνη και όχι υποχρέωση της . Ειναι όμως τουλάχιστον ηθική υποχρέωση της Εταδ η Φτερόλακκα να δουλεύει 100% όλες τις μέρες , το σαλέ να ανακαινιστει και βέβαια μην τολμήσει η εταδ να χρεώνει το παρκινκ ( οπως έκαμε πριν από 3 χρόνια) χρησιμοποιώντας τον δρόμο που καθαρίζει ο Δήμος . Edited May 12 by vro Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted May 13 Μισό για να καταλάβω. Ισχυρίζεσαι ότι «ο κόσμος δεν έρχεται στον ΕΣΤΧ» επειδή στο forum εκθειαζόταν η δουλειά του ΠΔ (σε αυτόν δεν αναφέρεσαι; ) Εγω πάντως το έλεγα και τότε, το λέω και τώρα. Πότε το ΧΚΠ δεν δούλεψε τόσο καλά και δεν ήταν τόσο ανοιχτό στις προτάσεις των τουριστών χιονοδρόμων όπως αυτές εκφραζόντουσαν μέσω του snowclub, όσο στα χρόνια που ήταν ο ΠΔ στο τιμόνι του κεντρου. 1 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted May 13 10 minutes ago, Χρήστος Λάππας said: Μισό για να καταλάβω. Ισχυρίζεσαι ότι «ο κόσμος δεν έρχεται στον ΕΣΤΧ» επειδή στο forum εκθειαζόταν η δουλειά του ΠΔ (σε αυτόν δεν αναφέρεσαι; ) Εγω πάντως το έλεγα και τότε, το λέω και τώρα. Πότε το ΧΚΠ δεν δούλεψε τόσο καλά και δεν ήταν τόσο ανοιχτό στις προτάσεις των τουριστών χιονοδρόμων όπως αυτές εκφραζόντουσαν μέσω του snowclub, όσο στα χρόνια που ήταν ο ΠΔ στο τιμόνι του κεντρου. Αυτή ακριβώς η νοοτροπία διέλυσε τον εστουχ . Προχωράτε με συνέπεια στην εξαΰλωση . Αν καταλαβαίνω καλά είσαι της άποψης ότι ο δρόμος κατω παρκιν Φτερόλακκας - σαλέ είναι ιδιωτικός και έχει δικαίωμα το χιονοδρομικό να τον κλεινει με μπάρα και αλυσίδα και να χρεώνει διόδια και παρκινκ. Γιατί αυτό ειχε αποφασίσει το αστέρι και ιδαλμα σου. Μόνο και μόνο αυτο φτάνει . Όταν μας έβριζε για καθε κριτική για μίζερους , όταν αυξησε το κόστος για τον τουρίστα χιονοδρόμο , όταν συνέβαλε καθοριστικα στην κατασπατάληση των μυρίων με τα προβληματικά λιφτ ( Σαχάρα, Δίας , Βάκχος , Ερμής ) . Όταν αρνήθηκε να αναλάβει την οποιαδήποτε ευθύνη για τις συνέπειες των πράξεών του αφού διώχτηκε από την θέση από τον εργοδότη του . Όταν ειχε ανοιχτή γραμμή με τον σαλεδαρχη από Σουβάλα , όταν όταν .... Άλλα βέβαια τώρα γίνονται χειρωτερα , αφού έδωσε το παράδειγμα . Αλλά την στήριξη που είχε από τον εστουχ δεν την είχε κάνεις άλλος. Έστω , τι να κανούμε , οι τζάμπα κάρτες και τα τραπεζωματα είναι ανικητα. Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted May 13 Ξαναλέω και ξεκαθαρίζω: δεν ανέφερα τίποτα για τον δρόμο προς το πάνω σαλέ. Είναι κάτι που εμένα συγκεκριμένα δεν με πολύ ενδιαφέρει καθώς μπορώ κάλλιστα να παίρνω την τηλεκαμπινα του 7. Είναι αναμφισβήτητο ότι κανένας άλλος διευθυντής του ΧΚΠ δεν άκουσε τα αιτήματα των χιονοδρόμων όσο ο ΠΔ όσο ήταν σε αυτή την θέση. Κανένας άλλος δεν έδειξε το ενδιαφέρον να μάθει τι πιστεύουμε για την λειτουργία του κέντρου, για το τι θα μπορούσε να γίνει για να βελτιωθεί, για απλά βήματα που έκαναν διαφορα. Τα υπόλοιπα είναι για δημιουργία εντυπώσεων. 1 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Korn 3 Report post Posted May 14 Βασίλη, βλέπεις παντού το φάντασμα του ΠΔ και μάλλον έχεις αποκτήσει τεράστια εμμονή μαζί του. Να σε πληροφορήσω λοιπόν ότι ο ΕΣΤΟΥΧ έχασε τη δύναμή του: Όταν αποχώρησαν οι βόρειοι επειδή πήραμε έκπτωση στην ετήσια κάρτα του Παρνασσού. Όταν το φόρουμ έχασε τη δυναμική του επειδή άνοιξε σελίδα στο Facebook και από φέτος και στο Viber. Όταν τα πρώτα μέλη σταμάτησαν να ασχολούνται επειδή εμφανίστηκαν ξαφνικά οι «παγκόσμιοι πρωταθλητές» που τα ήξεραν όλα και ήθελαν να δείξουν ότι κάποιοι είναι. Έτσι δημιουργήθηκαν μικρές ομάδες και παρέες και ξεκίνησε αυτό που ζούμε τώρα. Βάλε και το ότι μεγαλώσαμε, κάναμε παιδιά και πλέον έχουμε άλλες προτεραιότητες. Σιγά μην φταίει ο ΠΔ για την κατάντια του ΕΣΤΟΥΧ. Ίσα-ίσα, εγώ τον θυμάμαι να βγαίνει και να μιλάει μαζί μας, Ήταν πάντα ευχάριστος, έγραφε στο φόρουμ εξηγούσε τι γίνεται στον Παρνασσό. Μας έβγαζε κανονική ενημέρωση τα ξημερώματα — τα έχεις ξεχάσει; — όταν εκείνη την εποχή ο Τσεκούρας στα Καλάβρυτα ήταν ουσιαστικά σε «πόλεμο» μαζί μας. Αυτά δεν τα θυμάσαι; Και δεν με νοιάζει τι έγινε μετά με την ΕΤΑΔ. Έκανε μαλακία; ΟΚ, την έκανε. Το έκανε επίτηδες; Δεν ξέρω και ούτε με νοιάζει και δεν πήρα ποτέ τσάμπα κάρτα και ποτό ΕΓΩ ΟΚ !!!! Τώρα είσαι ευχαριστημένος με τον ΑΤ; Όλα καλά; Ψέματα απειλές και μηνύσεις, σωστά; Και κάτι ακόμα Τα τελευταία χρόνια στον Σύλλογο υπάρχουν δύο τάσεις. Η πρώτη θέλει να συνεχίσει να ασχολείται ενεργά με την ελληνική τουριστική χιονοδρομία και η δεύτερη δίνει μεγαλύτερη έμφαση στα πάρτι, τις εκδρομές και τις συναντήσεις. Και οι δύο προσεγγίσεις είναι σωστές. Απλώς δεν μπορούν εύκολα να συνυπάρξουν μέσα στο ίδιο ΔΣ. Γι’ αυτό και στο τελευταίο ΔΣ πέρσι πρότεινα να δημιουργηθεί μια ξεχωριστή ομάδα από ανθρώπους που θέλουν να ασχολούνται αποκλειστικά με τις εκδρομές και τις κοινωνικές δράσεις του Συλλόγου, ενώ στο ΔΣ να συμμετέχουν άνθρωποι που πραγματικά θέλουν να τρέξουν θέματα που αφορούν την ελληνική χιονοδρομία. Αλλά προφανώς κάποιοι προτιμούν τις ίντριγκες, τις προσωπικές κόντρες και το να ψάχνουν συνεχώς εχθρούς, αντί να δουν γιατί πραγματικά διαλύθηκε η κοινότητα που κάποτε αγαπούσαμε. Ορίστε με ανάγκασες να γράψω φέτος και ένα ποστ lol 2 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted May 14 άκουσα μια φήμη ότι ο Παρνασσος θα γίνει κάτι σαν το Βατικανο...ανεξάρτητο κρατιδιο @Korn να προσθεσω οτι κοιταζαμε για προσελκυση νεων μελων με εκδρομες και πάρτυ αλλα κανενας δεν ασχοληθηκε με τα υφιστάμενα μελη που σιγά σιγα αποχωρουσαν .....ξερουμε τελικά απο τα νεα μελη πόσοι εμειναν τα τελευταια 5 χρόνια π.χ ???αν έμειναν οι μισοί είναι μεγάλη επιτυχία ....άρα δουλεύει το project εκδρομές και πάρτυ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted May 15 On 5/13/2026 at 5:41 PM, vro said: Αυτή ακριβώς η νοοτροπία διέλυσε τον εστουχ. Προχωράτε με συνέπεια στην εξαΰλωση. Βασίλη, ούτε διαλύθηκε, ούτε εξαϋλώθηκε ο Ε.Σ.ΤΟΥ.Χ. Μή μπερδεύεις τον σύλλογο με το forum. Εδώ είναι και συμμετέχεις καθημερινά. Εάν η μόδα παραπέμπει σε άλλα μέσα, επικοινωνίας, δεν ευθύνεται ο σύλλογος. Αυτός παρακολουθεί από κοντά και επικοινωνεί με όσους ενδιαφέρονται. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted May 15 On 5/13/2026 at 5:41 PM, vro said: Έστω , τι να κανούμε , οι τζάμπα κάρτες και τα τραπεζωματα είναι ανικητα. Γνωρίζεις κάτι; Πότε και ποιοί, για να μάθουμε κι εμείς. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted May 15 13 hours ago, kostasbmw said: ...κανενας δεν ασχοληθηκε με τα υφιστάμενα μελη που σιγά σιγα αποχωρουσαν... Κώστα, το Γιατί αποχώρησε κάποιος, το γνωρίζει ο ίδιος. Δεν φταίει απαραίτητα ο σύλλογος. Το μεγάλο ερώτημα είναι: Γιατί κάποιοι βάζουν πάνω από τον σύλλογο τα πρόσωπα; Quote Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted May 15 On 5/13/2026 at 6:37 PM, Χρήστος Λάππας said: Ξαναλέω και ξεκαθαρίζω: δεν ανέφερα τίποτα για τον δρόμο προς το πάνω σαλέ. Είναι κάτι που εμένα συγκεκριμένα δεν με πολύ ενδιαφέρει καθώς μπορώ κάλλιστα να παίρνω την τηλεκαμπινα του 7. Είναι αναμφισβήτητο ότι κανένας άλλος διευθυντής του ΧΚΠ δεν άκουσε τα αιτήματα των χιονοδρόμων όσο ο ΠΔ όσο ήταν σε αυτή την θέση. Κανένας άλλος δεν έδειξε το ενδιαφέρον να μάθει τι πιστεύουμε για την λειτουργία του κέντρου, για το τι θα μπορούσε να γίνει για να βελτιωθεί, για απλά βήματα που έκαναν διαφορα. Τα υπόλοιπα είναι για δημιουργία εντυπώσεων. Μην ξαναακουσω κουβέντα για Σαχάρα (που έβαλε νύχτα ο Δρίβας και δεν δούλεψε ποτέ σωστά ). Μην ξαναακουσω κουβέντα για Βάκχο που δούλεψε μόνο μια χρονιά χωρίς πρόβλημα με χειριστές από ντοπελ Μάγιερ. Μην ξαναακουσω κουβέντα για γκαράζ σε βακχο και Ερμή που επιλογή του Δρίβα ητανε. Μην ξαναακουσω κουβέντα για τον νέο Δια που πάει πιο αργα από τον παλιό γιατι σχεδιασμος του Δρίβα ητανε . Μην ξαναακουσω κουβέντα για τον σταθμό του Ερμή στην βλαχόλακα και για την ενδιάμεση αποβίβαση γιατι μπορεί ο Δρίβας να διώχτηκε από την εταδ άλλα σχεδιασμος ΚΑΙ δικός του ήτανε . Μην ξαναακουσω κουβέντα για επέκταση γιατι επιλογή του Δρίβα ητανε να κατέβει το μέσο υψόμετρο του χιονοδρομικού . Μην ξαναακουσω κουβέντα για τις τιμές στον Παρνασσό γιατί επιλογή του Δρίβα ήταν το ξέσκισμα . Κάποτε εδώ μέσα είχα γράψει για ληστεία και έλλειψη τσιπας . Να πέρνεις την 7 γιατί επιλογή Δρίβα ήταν να κλεινει η φτερό τις καθημερινές. Edit mod. Αφαιρέθηκαν προσωπικοί χαρακτηρισμοί. Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted May 15 (edited) 22 hours ago, Korn said: Βασίλη, βλέπεις παντού το φάντασμα του ΠΔ και μάλλον έχεις αποκτήσει τεράστια εμμονή μαζί του. Να σε πληροφορήσω λοιπόν ότι ο ΕΣΤΟΥΧ έχασε τη δύναμή του: Όταν αποχώρησαν οι βόρειοι επειδή πήραμε έκπτωση στην ετήσια κάρτα του Παρνασσού. Όταν το φόρουμ έχασε τη δυναμική του επειδή άνοιξε σελίδα στο Facebook και από φέτος και στο Viber. Όταν τα πρώτα μέλη σταμάτησαν να ασχολούνται επειδή εμφανίστηκαν ξαφνικά οι «παγκόσμιοι πρωταθλητές» που τα ήξεραν όλα και ήθελαν να δείξουν ότι κάποιοι είναι. Έτσι δημιουργήθηκαν μικρές ομάδες και παρέες και ξεκίνησε αυτό που ζούμε τώρα. Βάλε και το ότι μεγαλώσαμε, κάναμε παιδιά και πλέον έχουμε άλλες προτεραιότητες. Σιγά μην φταίει ο ΠΔ για την κατάντια του ΕΣΤΟΥΧ. Ίσα-ίσα, εγώ τον θυμάμαι να βγαίνει και να μιλάει μαζί μας, Ήταν πάντα ευχάριστος, έγραφε στο φόρουμ εξηγούσε τι γίνεται στον Παρνασσό. Μας έβγαζε κανονική ενημέρωση τα ξημερώματα — τα έχεις ξεχάσει; — όταν εκείνη την εποχή ο Τσεκούρας στα Καλάβρυτα ήταν ουσιαστικά σε «πόλεμο» μαζί μας. Αυτά δεν τα θυμάσαι; Και δεν με νοιάζει τι έγινε μετά με την ΕΤΑΔ. Έκανε μαλακία; ΟΚ, την έκανε. Το έκανε επίτηδες; Δεν ξέρω και ούτε με νοιάζει και δεν πήρα ποτέ τσάμπα κάρτα και ποτό ΕΓΩ ΟΚ !!!! Τώρα είσαι ευχαριστημένος με τον ΑΤ; Όλα καλά; Ψέματα απειλές και μηνύσεις, σωστά; Και κάτι ακόμα Τα τελευταία χρόνια στον Σύλλογο υπάρχουν δύο τάσεις. Η πρώτη θέλει να συνεχίσει να ασχολείται ενεργά με την ελληνική τουριστική χιονοδρομία και η δεύτερη δίνει μεγαλύτερη έμφαση στα πάρτι, τις εκδρομές και τις συναντήσεις. Και οι δύο προσεγγίσεις είναι σωστές. Απλώς δεν μπορούν εύκολα να συνυπάρξουν μέσα στο ίδιο ΔΣ. Γι’ αυτό και στο τελευταίο ΔΣ πέρσι πρότεινα να δημιουργηθεί μια ξεχωριστή ομάδα από ανθρώπους που θέλουν να ασχολούνται αποκλειστικά με τις εκδρομές και τις κοινωνικές δράσεις του Συλλόγου, ενώ στο ΔΣ να συμμετέχουν άνθρωποι που πραγματικά θέλουν να τρέξουν θέματα που αφορούν την ελληνική χιονοδρομία. Αλλά προφανώς κάποιοι προτιμούν τις ίντριγκες, τις προσωπικές κόντρες και το να ψάχνουν συνεχώς εχθρούς, αντί να δουν γιατί πραγματικά διαλύθηκε η κοινότητα που κάποτε αγαπούσαμε. Ορίστε με ανάγκασες να γράψω φέτος και ένα ποστ lol Δηλαδή ποια ήταν η ενημέρωση ; Χιονοδρομικό κέντρο Παρνασσού - μιζέρια 1-0. Απλα ο Δρίβας πολύ νωρίς κατάλαβε την μεγαλη επιρροή του ίντερνετ και φρόντισε να έχει βήμα να κάνει την πολιτική του στο φόρουμ που τότε έχει απήχηση . Βρήκε και καλλιέργησε συνεργάτες μέσα στον εστουχ . Ήταν και ο πρώτος που έκλεισε τις κάμερες του βατηκιωτη στο snow report όταν γραφτηκε αρνητικό σχόλιο . Πρωτοπόρος , μετά έγινε παράδοση μετα από καθε αρνητική κριτική να σβήνουν οι κάμερες μεχρι που ο Βατικιώτης έριξε λευκή πετσέτα . Άλλα απλά ο Δρίβας ήταν πρωτοπόρος και σε σχέση με όσα έγιναν και γίνονται μετά, μας φαίνεται καλύτερος . Άμ δε , κάποιος έπρεπε να ανοίξει τον δρόμο . Για να φτάσουμε να γράφουμε μια αλήθεια για τα προβλήματα του Βάκχου και να δεχόμαστε προσωπικές απειλές. Και φτάνεις στο σημείο να λες καλύτερα να με βρίζει στο φορουμ ο Δρίβας παρά να με πιάνουν 10 το πρωί,5 άτομα στον Δία και να μου λένε ότι βλακεία επί προσωπικού τους κατέβει . Άλλα κάποιος άνοιξε τον δρόμο και κάποιοι συνεργάστηκαν ώστε ο κόσμος να παει σπιτι του και να ρίξει μαύρη πέτρα . Όχι γιατι μεγάλωσε , όχι γιατί έγιναν παρέες , όχι γιατί έγινε το φατσοβιβλιο . Απλα γιατί δεν υπήρξε ποτέ θέληση για ουσιαστική παρέμβαση υπέρ του τουρίστα χιονοδρόμου. Σε κανέναν που κάθησε σε αυτή την ηλεκτρική καρέκλα του διευθυντή δεν χαρίστηκα. Άλλα καποια στιγμή να δούμε ποιος έκανε την μεγαλύτερη ζημιά και γιατί την έκανε. Αλλά γαμω τους συλλόγους , που έκλεισε ο Ηρακλής και πρόταση καμμία δεν έγινε . 4 χρόνια ταλαιπωρία και αφωνια επί του πρακτεου. Την ανακατασκευή την πρότεινα με μύνημα στον Τουρκοχωρίτη και στον Οικονόμου ένα μήνα μετά την ανακοίνωση ότι κλείνει ο Ηρακλής . Ήξερα ότι δεν θα βρουν τα χρήματα για την αντικατάσταση. Εδώ δεν μπορούσαν να βρουν 500000 ευρώ να κάνουν ένα γκαράζ για καρέκλες στον Βάκχο στο 1950. Που θα έβρισκαν τα 2 μύρια της ίδιας συμμετοχής για το εξαπλό; Όλα γνωστά αυτά αλλά..... Πόσα μπορεί να κανει και ένας άνθρωπος που δεν εχει επαγγελματική σχέση με το χιονοδρομικό και έχει φάει το απίστευτο μπουλινκ από τοπικούς "παράγοντες" και "θεσμικούς συνομιλητες" Αυτά τα γράφω Κορνήλιε γιατί γράφεις ότι βλέπω φαντάσματα . Και για τον Τσεκούρα και τα Καλάβρυτα άλλου πάπα Ευαγγέλιο και αυτό. Και εκεί έχω φάει τα συκώτια μου , άλλα στο τέλος όταν είσαι δίκαιος κερδίζεις και τον σεβασμό , αν όχι την αγάπη. Μακάρι να έκανε το ίδιο και ο εστουχ. Δες Κορνήλιε με τον υπευθηνο χιονοδρομίας του Παρνασσού , αυτόν που φέτος πλακωθηκα και ανταλλαξαμε βρισιές για την διαχείριση του χιονοδρομικού με ομίχλη . Άλλα τουλαχιστον υπαρχει δημόσιος διαλογος. Δες προβληματισμούς , δες ένα πελάτη , φυσικό πρόσωπο που βάζει θέματα και σύγκρινε τι έκανε ο εστουχ παράλληλα . Ένας απλος χιονοδρόμος, ερασιτέχνης ,χωρίς επαγγελματική σχέση με το βουνό, χωρίς διπλώματα και σεμινάρια . Και μετά μου λες είχε διάλογο ο Δρίβας και δεν είχε ο Τσεκούρας . Μα γιατι να μιλήσει κανεις με την ανυπαρξία ; Edited May 15 by vro Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites