aab 1,433 Report post Posted May 24 (edited) Επειδή εγώ έθεσα το αρχικό ερώτημα, δύο παρατηρήσεις: α) το σχόλιο μου για τον τερματισμό είχα να κάνει με τον (μη) επαγγελματισμό που χαρακτηρίζει την επιστολή. Δεν είναι το control της Αφροδίτης που λέει η επιστολή αλλά του Βάκχου. Επίσης, τα περιθώρια δεν συνάδουν με επίσημο κείμενο ούτε μου είναι προφανές (από αυτό που βλέπω) σε ποιον απευθύνεται η επιστολή και σε ποιον κοινοποιείται. Σε αυτού του είδους τα κείμενα (κι όχι μόνο) μετράει κι η εμφάνιση. Έχω κάνει κι ένα ακόμη σχόλιο περί δημάρχων. β) έθεσα το θέμα με την απώλεια των αποστάσεων διότι εδώ συμβαίνει παραπάνω. Το ΧΚΠ έχει κάνει κάποια μελέτη γιατί ή τουλάχιστον που ανάβει η ένδειξη προβλήματος; Πάντα είχε αυτά τα περίεργα, φέτος όμως παράγινε το κακό. Επίσης, φέτος δεν λειτούργησε καθόλου ο κυλιόμενος τάπητας. Συνδέονται; Edited May 24 by aab Quote Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted May 24 47 minutes ago, aab said: Επειδή εγώ έθεσα το αρχικό ερώτημα, δύο παρατηρήσεις: α) το σχόλιο μου για τον τερματισμό είχα να κάνει με τον (μη) επαγγελματισμό που χαρακτηρίζει την επιστολή. Δεν είναι το control της Αφροδίτης που λέει η επιστολή αλλά του Βάκχου. Επίσης, τα περιθώρια δεν συνάδουν με επίσημο κείμενο ούτε μου είναι προφανές (από αυτό που βλέπω) σε ποιον απευθύνεται η επιστολή και σε ποιον κοινοποιείται. Σε αυτού του είδους τα κείμενα (κι όχι μόνο) μετράει κι η εμφάνιση. Έχω κάνει κι ένα ακόμη σχόλιο περί δημάρχων. β) έθεσα το θέμα με την απώλεια των αποστάσεων διότι εδώ συμβαίνει παραπάνω. Το ΧΚΠ έχει κάνει κάποια μελέτη γιατί ή τουλάχιστον που ανάβει η ένδειξη προβλήματος; Πάντα είχε αυτά τα περίεργα, φέτος όμως παράγινε το κακό. Επίσης, φέτος δεν λειτούργησε καθόλου ο κυλιόμενος τάπητας. Συνδέονται; Στην αρχή της σεζόν φτιάχτηκε ο κυλιόμενος τάπητας . Μετά δεν τον ξαναείδα σε λειτουργία . Άλλα "ειδικός " στα κελαρια δεν είμαι . Μόνο η αναγκη με παει από εκεί. Και πάλι όμως πες ότι λειτουργούσε ο κυλιόμενος , μα δεν σε πάει στο σημείο που περιμένεις το καρεκλακι. Σε αφήνει πιο πριν και κάνεις την στροφή μοναχος σου και εκεί οι διαφορετικές αποστάσεις δημιουργούν πρόβλημα. Όχι αξεπέραστο , αλλά ομάδες με ειδικά προβληματα (αρχάριοι , παιδάκια , σανιδαδες, είμαστε παρέα , τάχα προπονητές χιονοδρομιας που μπαίνουν από το πλάι ) όντως έχουν κάποιο πρόβλημα . Όχι δεν συνδέονται αν ο κυλιόμενος έχει μόνιμη λειτουργία σε σταθερή ταχύτητα με ανεξάρτητο μοτέρ. Αν η λειτουργία του συντονίζεται με τις " πόρτες " εισόδου Ε τότε ναι , εδώ δεν μπορούν να δουλέψουν τον Βάκχο σε απλή διαμόρφωση ...) Κανείς δεν αναλαμβάνει την ευθύνη να περιγράψει ακριβώς το πρόβλημα του Βάκχου γιατί τότε θα φανεί η απίστευτη αχρηστία όσων κατά καιρούς αναμίχθηκαν σε αυτό το αίσχος. Πάνε να το περάσουν με ελαφρά πηδηματάκια . Αν ξαναμπεί ο Ηρακλής σε λειτουργία μια παρόμοια βλάβη στον Βάκχο θα μπορέσει να "αγνοηθει" από το χιονοδρομικό ( το ότι ο πελάτης θα πλήρωσει για να ζήσει ουρά στον Ηρακλή το έχουν γραμμένο στα .....) Το θέμα της ταχύτητας του Βάκχου στην έξοδο ανέκυψε εδώ μέσα από μια αντιεπιστημονική εντελώς αντίληψη που μπέρδεψε τα μπούτια της. Δηλαδή ότι μειώνεται η ταχύτητα του Βάκχου για να μην πέφτουν οι αρχάριοι . Στην πράξη με όση ταχύτητα και να πηγαίνει ο Βάκχος η έξοδος γίνεται με το καρεκλακι σχεδόν σταματημένο . Όταν όμως η έξοδος ειναι είτε κακοσχεδιασμενη ( Βάκχος ), είτε κακοφτιαγμενη (Στύγα ) τότε η πιθανότητα να πέσουν οι προηγούμενες ευπαθείς ομάδες ειναι μεγάλη . Ειδικά αν η στροφή ειναι αμέσως απότομα προς τα δεξιά ( Στύγα ) μπορεί να έχουμε και τραυματισμό από το καρεκλακι . Ο λόγος που μειώνεται η ταχύτητα είναι για να προλάβουν να βγάλουν τα ....μπάζα ....πρωτού έρθουν οι επόμενοι. Δυστυχώς πέρασε αυτή η λάθος άποψη και στην επιστολή . Δεν είναι η πρώτη φορά που ο εστουχ κάνει πατάτα σε τεχνικό ζήτημα και δίνει δικαιολογία στην εταδ . Να ξαναπώ ότι από όλες τις πλευρές η αρχιτεκτονική στην έξοδο του Βάκχου ειναι ΑΘΛΙΑ , σχεδιασμένη στο πόδι , όπως όλα τα έργα στα ελληνικα χιονοδρομικα . Άλλα πρέπει να σκεφτόμαστε παρά πολύ ότι γράφουμε σε τεχνικά ζητήματα , ας είμαστε και πτυχιούχοι μηχανολόγοι. Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted May 24 2 hours ago, vro said: Το θέμα της ταχύτητας του Βάκχου στην έξοδο ανέκυψε εδώ μέσα από μια αντιεπιστημονική εντελώς αντίληψη που μπέρδεψε τα μπούτια της. Δηλαδή ότι μειώνεται η ταχύτητα του Βάκχου για να μην πέφτουν οι αρχάριοι . Στην πράξη με όση ταχύτητα και να πηγαίνει ο Βάκχος η έξοδος γίνεται με το καρεκλακι σχεδόν σταματημένο . Για να σιγουρευτώ ότι καταλαβαίνω σωστά αυτό που γράφεις, λες ότι σε όποια ταχύτητα και να τρέχουν το Combi, στην αφετηρία και στον τερματισμό θα είναι ακριβώς το ίδιο αργό; Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted May 24 (edited) 40 minutes ago, Χρήστος Λάππας said: Για να σιγουρευτώ ότι καταλαβαίνω σωστά αυτό που γράφεις, λες ότι σε όποια ταχύτητα και να τρέχουν το Combi, στην αφετηρία και στον τερματισμό θα είναι ακριβώς το ίδιο αργό; Ναι , με την προϋπόθεση ότι έχει αρκετό χώρο και χρόνο για να επιταχύνει μετά . Ειναι θέμα σωστής κατασκευής . Άπλα αν δεν έχεις χώρο και δεν μπορείς να τον δημιουργήσεις δεν έχει νόημα να βάλεις αποσυμπλεκομενο . Αν ειναι να πάει αργά την δουλειά την κάνει και ένα απλό λιφτ πολύ πιο οικονομικά. Αυτο ισχύει όχι μόνο για τα Κόμπι αλλά και για όλα τα αποσυμπλεκομενα . Είναι και ο λόγος που είναι πιο εύκολο να μπεις και να βγεις σε αποσυμπλεκομενο από το να μπεις και να βγεις με λιφτ μη αποσυμπλεκομενο . Για αυτο συνήθως ( όταν είναι σωστα κατασκευασμένα ) τρέχουν τα αποσυμπλεκομενα σε σχέση με τα συμβατικα που έχουν ένα όριο , όχι γιατί δεν θα μπορούσαν να τρέξουν με το κατάλληλο μοτέρ άλλα γιατί θα ήταν πολύ δύσκολη η επιβίβαση ή η αποβίβαση . Το καθισμα βγαινει από το σύρμα και το μετακινούν οι ρόδες ανεξάρτητα από το σύρμα και την υπόλοιπη ροή του λιφτ . Με ηλεκτροκινητήρες , ιμάντες και οδοντοτα γραναζια . Κάθε κατασκευαστής έχει την δική του συνταγή . Αυτο όμως που πρέπει να γίνεται απαραίτητα είναι το κάθισμα να ξανακρεμιεται στο σύρμα την σωστή στιγμή δηλαδή στην σωστή απόσταση από το προηγούμενο ( τα περίφημα κέντρα ή αποστάσεις που χάνει ο Βάκχος ). Αυτό παλιά γινόταν αναλογικα με ροοστατες , οπτικούς σενσορες κλπ κλπ. Τώρα γίνεται αποκλειστικα ψηφιακά με πολύ μικρές δυνατότητες ανθρώπινης παρεμβάσης. Για αυτο όταν γράφεται και εδώ μέσα ότι δεν ξέρουν να το δουλεύουν πρώτα γελάω με την ασχετοσυνη αλλά μετά θλίβομαι για το επίπεδο επιστημονικής επάρκειας. Δεν προγραμματίζουν εκείνη την στιγμή . Εκτελούν ένα πρόγραμμα που με την προϋπόθεση ότι έχει γίνει αποπαγοποιηση , χρόνια συντήρηση και είναι μέσα στις καιρικές παραμέτρους , δεν επιδέχεται ανθρώπινη παρέμβαση . Στο κόμπυ τα πράγματα είναι αρκετά πιο δύσκολα γιατί έχουμε συνδιασμό δύο διαφορετικών φορείων με διαφορετικα σημεία επιβίβασης και αποβίβασης . Αν όμως έχει γίνει σωστή μελέτη και κατασκευή όλα πρέπει να εξελίσσονται ομαλά , χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση . Όσο πιο πολύπλοκο όμως είναι το σύστημα τόσο πιο εύκολα μπορεί να πιεστεί και να κρασαρει το λογισμικό . Και εκεί έρχεται το πάντα σωτήριο reset . Άλλα είπαμε στον Παρνασσό δεν έχουμε αυτόνομα γκαράζ για τα κόμπυ. Edited May 24 by vro Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted May 25 (edited) Τα χαιρετίσματα μου στα πολυτεχνεία σας. Αλλα δεν φταίτε εσείς αλλά οι καθηγητες που σας δωσαν το πτυχίο . ( Πλάκα κάνω βέβαια , ανάλογες πατάτες έχω κάνει και εγώ, πολλές φορές δεν ειναι αυτο που ....φαίνεται. ) Προσέξτε την μεγάλη ταχύτητα του λιφτ και την σχεδόν ακινητοποίηση στην αποβίβαση . ΥΓ. Τώρα σκέψου σε αυτή την ταχύτητα να χρειαστεί να πατήσει το φρένο ανάγκης και εσύ να είσαι χαλαρός στο καθισμα , με τα σκι ή την σανίδα στον αέρα και όχι στα σταντ και τα χέρια απασχολημένα με τσιγάρο ή κινητό . Ή ακόμα χειρότερα να έχεις ανοίξει την ασφάλεια αρκετά νωρίτερα από το σημείο που πρέπει (που είναι όταν μπαίνει η καρέκλα στον σταθμό και όχι πριν). Σκέψου την ταλάντωση του σύρματος και κυρίως την ταλάντωση της καρεκλας. Αυτός ειναι ο βασικός λόγος ασφαλείας που πανε τα λιφτ αργά. Σε αυτό η καμπίνα έχει πλεονεχτημα ότι ναι μεν θα φοβηθείς άλλα δεν θα πέσεις . Edited May 25 by vro Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Pant 2,497 Report post Posted May 25 2 hours ago, vro said: Τώρα σκέψου σε αυτή την ταχύτητα να χρειαστεί να πατήσει το φρένο ανάγκης και εσύ να είσαι χαλαρός στο καθισμα.... Ενα τα σχόλια (το οποίο έχει 40 απαντήσεις) στο video @salty-guardian6121 πριν από 4 έτη I’m a lift operator and the biggest reason we don’t run the chairs at that speed is because it’s a safety risk. Not so much as running it at that speed but more if we need to stop the chair in an emergency it takes too long or if we use an emergency stop it will make the chairs bounce which can launch people and wreck the chair Quote Practice makes perfect Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted May 25 On 5/15/2026 at 11:03 AM, ΑΛΕΞΗΣ said: Κώστα, το Γιατί αποχώρησε κάποιος, το γνωρίζει ο ίδιος. Δεν φταίει απαραίτητα ο σύλλογος. Το μεγάλο ερώτημα είναι: Γιατί κάποιοι βάζουν πάνω από τον σύλλογο τα πρόσωπα; εννοείται ότι δε φταίει ο Σύλλογος ...... αλλά κάτι σίγουρα φταιει όσον αφορά το ερώτημα σου εγώ δεν γνωρίζω την απάντηση Quote Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted May 26 On 5/24/2026 at 1:55 PM, vro said: Στην αρχή της σεζόν φτιάχτηκε ο κυλιόμενος τάπητας . Μετά δεν τον ξαναείδα σε λειτουργία . Άλλα "ειδικός " στα κελαρια δεν είμαι . Μόνο η αναγκη με παει από εκεί. Και πάλι όμως πες ότι λειτουργούσε ο κυλιόμενος , μα δεν σε πάει στο σημείο που περιμένεις το καρεκλακι. Σε αφήνει πιο πριν και κάνεις την στροφή μοναχος σου και εκεί οι διαφορετικές αποστάσεις δημιουργούν πρόβλημα. Όχι αξεπέραστο , αλλά ομάδες με ειδικά προβληματα (αρχάριοι , παιδάκια , σανιδαδες, είμαστε παρέα , τάχα προπονητές χιονοδρομιας που μπαίνουν από το πλάι ) όντως έχουν κάποιο πρόβλημα . Όχι δεν συνδέονται αν ο κυλιόμενος έχει μόνιμη λειτουργία σε σταθερή ταχύτητα με ανεξάρτητο μοτέρ. Αν η λειτουργία του συντονίζεται με τις " πόρτες " εισόδου Ε τότε ναι , εδώ δεν μπορούν να δουλέψουν τον Βάκχο σε απλή διαμόρφωση ...) Κανείς δεν αναλαμβάνει την ευθύνη να περιγράψει ακριβώς το πρόβλημα του Βάκχου γιατί τότε θα φανεί η απίστευτη αχρηστία όσων κατά καιρούς αναμίχθηκαν σε αυτό το αίσχος. Πάνε να το περάσουν με ελαφρά πηδηματάκια . Αν ξαναμπεί ο Ηρακλής σε λειτουργία μια παρόμοια βλάβη στον Βάκχο θα μπορέσει να "αγνοηθει" από το χιονοδρομικό ( το ότι ο πελάτης θα πλήρωσει για να ζήσει ουρά στον Ηρακλή το έχουν γραμμένο στα .....) Στα πλαίσια πάντα του καλοκαιρινού διαλόγου... Αυτή τη στιγμή η πορεία για την επιβίβαση στο Βάκχο (καρεκλάκι) γίνεται με τη δύναμε της βαρύτητας. Αφού περάσεις τα τουρνικέ, υπάρχει κατηφόρα και φθάνεις στη γραμμή επιβίβασης. Συχνά όμως, φθάνεις με φόρα που δεν θα ήταν εφικτή αν λειτουργούσε ο κυλιόμενος τάπητας. Για να μη βρεθείς στο κενό, φρενάρεις με τα χέρια στην μπροστά καρέκλα ή καμπίνα η οποία δεν είναι συμπλεγμένη αλλά κινείται πάνω στις ρόδες. Πόσο πιθανό είναι αν πέσουν 2-3 καλοθρεμένοι ταυτόχρονα στην μπροστά καρέκλα να έχουμε αυτή την μετατόπιση των κρίσιμων λίγων εκατοστών; Quote Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted May 26 (edited) 20 hours ago, aab said: Στα πλαίσια πάντα του καλοκαιρινού διαλόγου... Αυτή τη στιγμή η πορεία για την επιβίβαση στο Βάκχο (καρεκλάκι) γίνεται με τη δύναμε της βαρύτητας. Αφού περάσεις τα τουρνικέ, υπάρχει κατηφόρα και φθάνεις στη γραμμή επιβίβασης. Συχνά όμως, φθάνεις με φόρα που δεν θα ήταν εφικτή αν λειτουργούσε ο κυλιόμενος τάπητας. Για να μη βρεθείς στο κενό, φρενάρεις με τα χέρια στην μπροστά καρέκλα ή καμπίνα η οποία δεν είναι συμπλεγμένη αλλά κινείται πάνω στις ρόδες. Πόσο πιθανό είναι αν πέσουν 2-3 καλοθρεμένοι ταυτόχρονα στην μπροστά καρέκλα να έχουμε αυτή την μετατόπιση των κρίσιμων λίγων εκατοστών; Πιο πιθανό είναι να φάμε τα μούτρα μας παρά να χάσει η καρέκλα τα κέντρα. Κανονικά έπρεπε να έχει φύγει η προηγούμενη καρέκλα πριν βρεθούν οι άνθρωποι εκεί . Άλλα η γεωμετρία στο κόμπυ ειναι αρκετά πολύπλοκη . Νομίζω συνήθως σε καμπίνα πάμε και ακουμπαμε με τα χέρια ( όντως δεν μπορείς ούτε .....πίτσα να κάνεις μέσα στην εξάδα . ) Στην είσοδο στον ηνίοχο δεν υπαρχει αυτό το πρόβλημα. Νομίζω ότι είναι κατασκευαστικό . Και μην μου πεις ότι το σχεδίασαν έτσι γιατί αρχικά ήταν να μπει και στον ηνίοχο διάδρομος ( αλλά τα λεφτά φαγώθηκαν στην τοιχοποιία από πίσω . Άντε που θα βγουν έξυπνοι οι Αυστριακοί , εμείς θα τα φάμε ). Νομιζω ότι είναι άπλα κατασκευαστικά μπ@@@@@@ο. Ένα θέμα που πρέπει όλοι να το δούμε είναι ότι πρέπει η εξάδα να είναι στην ίδια γραμμή . Όχι δηλαδή να καθεται ο καθένας οπότε του καπνίσει . Και να είναι παραταγμενη εκει που σχεδόν σταματά η καρέκλα και πρόκειται να αρχίσει η επιτάχυνση . Οι φούντες δεν είναι βαλμένες εκεί για διακοσμητικούς λόγους . Μου έχουν έρθει πολλές φορές παιδάκια αγκαλιά , μικρό το κακο, αλλά έχω κάτσει και πανω σε παιδάκια, τραυματική εμπειρία για το παιδάκι . Και φυσικά πρέπει να υπαρχει βαθουλομα αμέσως μετά για να πέφτει ο αρχάριος κατω από την καρέκλα αν τα κανει ρόιδο. Επισεις μια διαφορά της ντοπελ από τους Ιταλούς στα Καλάβρυτα και Ανήλιο είναι ότι στην ντοπελ για να ανοίξουν οι πόρτες πρέπει να τις ακουμπάς ενώ στους Ιταλούς αν ακουμπάς τις πόρτες ....δεν ανοίγουν . Μια καλή λύση θα ήταν το κόκκινο χαλί από τον Βάκχο στο ....σαλεδακι . Απορώ γιατί το καταργήσανε. Edited May 27 by vro Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted May 27 Εν τω μεταξύ φθάνουμε στο τέλος χρόνου για τον Ηρακλή. Κυριακή είναι 31/5 και τυπικά μιλώντας πρέπει το έργο να έχει ολοκληρωθεί. Αν είναι να βάλουν κυλιόμενο, θα έπρεπε να έχουν σκάψει αλλά δεν βλέπω κάτι τέτοιο. Quote Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted May 27 On 5/26/2026 at 4:03 PM, vro said: Ένα θέμα που πρέπει όλοι να το δούμε είναι ότι πρέπει η εξάδα να είναι στην ίδια γραμμή . Όχι δηλαδή να καθεται ο καθένας οπότε του καπνίσει . Και να είναι παραταγμενη εκει που σχεδόν σταματά η καρέκλα και πρόκειται να αρχίσει η επιτάχυνση . Οι φούντες δεν είναι βαλμένες εκεί για διακοσμητικούς λόγους . Μου έχουν έρθει πολλές φορές παιδάκια αγκαλιά , μικρό το κακο, αλλά έχω κάτσει και πανω σε παιδάκια, τραυματική εμπειρία για το παιδάκι . Και φυσικά πρέπει να υπαρχει βαθουλομα αμέσως μετά για να πέφτει ο αρχάριος κατω από την καρέκλα αν τα κανει ρόιδο. Συμφωνώ 100%. Αλλά πως ξεπερνάς τη λογική ότι η καρέκλα είναι για κοινωνικές (και όχι μόνο) σχέσεις; ΥΓ Αυτό με τα παιδάκια, όλα τα λεφτά! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted May 29 On 5/27/2026 at 10:24 PM, aab said: Εν τω μεταξύ φθάνουμε στο τέλος χρόνου για τον Ηρακλή. Κυριακή είναι 31/5 και τυπικά μιλώντας πρέπει το έργο να έχει ολοκληρωθεί. Αν είναι να βάλουν κυλιόμενο, θα έπρεπε να έχουν σκάψει αλλά δεν βλέπω κάτι τέτοιο. Α βρε aab , πότε θα βάλεις μυαλό. Στο Γιουνανισταν ζεις . Αν χρειαστεί θα αλλάξουν και το υψόμετρο στον Παρνασσό . Θα πάμε με τροποποίηση μηνα με μήνα μέχρι να μπει ο κυλιόμενος διάδρομος . Κλέφτης θα γίνει ο Εθνικός προμηθευτής ; Κατά τα άλλα τρέχει διαγωνισμός για δύο μαγαζιά ενοικίασης . Στο σαλέ στην Φτερόλακκα και στο 1750. Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted May 29 2 hours ago, vro said: Α βρε aab , πότε θα βάλεις μυαλό. Στο Γιουνανισταν ζεις . Αν χρειαστεί θα αλλάξουν και το υψόμετρο στον Παρνασσό . Θα πάμε με τροποποίηση μηνα με μήνα μέχρι να μπει ο κυλιόμενος διάδρομος . Κλέφτης θα γίνει ο Εθνικός προμηθευτής ; Πριν αλέκτορα φωνήσαι.... Αναρτήθηκε ΣΗΜΕΡΑ τροποποίηση για όλες τις δράσεις του Υπουργείου Τουρισμού. Νέα ημερομηνία 30/6. Επίσης προβλέπεται ότι η πιστοποίηση θα γίνεται επί τόπου. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted June 6 Aab ήρθε η ανάπτυξη . https://iparnassos.gr/2026/06/paterolakka-polydrosou-ypografike-i-20etis-misthosi-gia-to-latomeio/ Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted June 6 1 hour ago, vro said: Aab ήρθε η ανάπτυξη . https://iparnassos.gr/2026/06/paterolakka-polydrosou-ypografike-i-20etis-misthosi-gia-to-latomeio/ Υποψιάζομαι ότι το λες ειρωνικά. Προσωπικά, επειδή με ενοχλεί η προσδοκία ότι θα πουλήσουμε τα χωράφια μας στους Αθηναίους και θα γίνουμε πλούσιοι και θα καθόμαστε (που διακατέχει την ελληνική ύπαιθρο και σίγουρα πολλούς στο Πολύδροσο), δεν είμαι τόσο σίγουρος. ΥΓ Την ανάρτηση για την εκταμίευση την είδες; Quote Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted June 6 9 hours ago, aab said: Υποψιάζομαι ότι το λες ειρωνικά. Προσωπικά, επειδή με ενοχλεί η προσδοκία ότι θα πουλήσουμε τα χωράφια μας στους Αθηναίους και θα γίνουμε πλούσιοι και θα καθόμαστε (που διακατέχει την ελληνική ύπαιθρο και σίγουρα πολλούς στο Πολύδροσο), δεν είμαι τόσο σίγουρος. ΥΓ Την ανάρτηση για την εκταμίευση την είδες; Ναι την είδα . Είναι λογιστικά όλα αυτά . Έχει και το Σέλι μια από τα ίδια . Προφανώς είχαν πιστώσει το σύνολο των χρημάτων στον λογαριασμό ( μην στο τέλος χαθούν σε κάνα ΟΠΕΚΕΠΕ). Στο Σέλι τα πήραν όλα πίσω , στον Παρνασσό πήραν πίσω την διαφορά ανάμεσα στο εξαπλό και το τετραπλό. Πάντως τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότεροι σε παραγωγικές ηλικίες που έμεναν Βόρειο Παρνασσό την έχουν κάνει για Αθήνα . Μια ακόμα απόδειξη ότι το real estate δεν είναι τοπική ανάπτυξη . Τον χειμώνα ένα σ)κ που ήμουνα Αγόριανη ξαφνικά είδα 5-6 μελαχρινούς, όπως έπινα το καφέ στην πλατεία, και ασυνείδητα έβαλα το κινητό στην τσέπη. Μετά κατάλαβα ότι ήταν οι Πακιστανοί από τον Έλατο που είχαν ρεπό. Οκ ο επενδυτής ρίχνει χρήματα ( λεμε τώρα , δάνειο από τράπεζα) , ένα μέρος πάει στο Μπαγκλαντές , ένα μέρος στο μίνι μάρκετ στην πλατεία ( δεν αγοράζουν και τίποτα ) και ένα μέρος οι δικηγόροι και οι ....αρχές....σε λαδώματα . Αυτό που πάει για ανάπτυξη παραγωγικής βάσης είναι ....ζερό. Α και επειδή έχουμε και ερασιτέχνες οικονομολόγους - μηχανικούς το ΦΠΑ εκπίπτει. Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted June 6 4 hours ago, vro said: Πάντως τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότεροι σε παραγωγικές ηλικίες που έμεναν Βόρειο Παρνασσό την έχουν κάνει για Αθήνα . Μια ακόμα απόδειξη ότι το real estate δεν είναι τοπική ανάπτυξη . Για πολλούς από όσους έφυγαν το θέμα δεν ήταν οικονομικό. Δεν θα είχαν κανένα πρόβλημα να βγάλουν χρήματα στην περιοχή από εργασία, πιθανόν πολύ περισσότερα από ότι στην ΑΘήνα. Αλλά, θυμάμαι ότι κάπου αλλού το έγραψες για το ότι οι νέοι θέλουν και άλλα πράγματα (πχ, σεξουαλικούς συντρόφους, μπαράκια, κοκ) για να περνάνε καλά. Και κυρίως να μην είναι δακτυλοδεικτούμενοι. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted June 8 Αφήνω αυτά εδώ που δεν είναι μόνο για τον Παρνασσό. Άλλα πώς να το κάνουμε , για τον Παρνασσό διαβάζουν όλοι. Το πρώτο αφορά τις καντίνες . Για πολλά χρόνια υπήρχε ο μύθος ότι δεν μπορούσαν να βαλουν τα χιονοδρομικά μικρά μαγαζάκια στις πίστες . Ίδιας αξίας μύθος με το ότι δεν μπορεί να πάει γρήγορα το αποσυμπλεκομενο γιατί θα πέφτουν οι αποβιβαζόμενοι . Τι αλλάζει τώρα ; Απλά τα σαλέ είναι καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος και θέλουν και πυρασφάλεια . Και όπως όλοι ξέρουμε τα πιο πολλά ελληνικά είναι για τον @@@τσο σε αυτά τα ζητήματα . Οι καντίνες δεν θέλουν τίποτα . Α ρε ελληνικό δαιμόνιο . Το δεύτερο αφορά το χιονοδρομικό του Λαϊλιά στις Σέρρες του υπουργού Τεμπών . Είναι μια έγκριση περιβαλλοντικών . Βάζω την σελίδα που έχει το μήκος της πίστας και την σελίδα που έχει τους υπολογισμούς για την τεχνητή χιονωση . Ο Λαϊλιάς έλλειψη πηγων νερού θα κάνει συλλογη από βροχή και χιόνι . Η σελίδα έχει τους υπολογισμούς . Με την προϋπόθεση ότι είναι σωστοί ( πράγμα καθόλου σίγουρο , δυστυχώς ), δείχνει ότι τα ελληνικά πολυτεχνεία ειναι υπερτιμημένα και δίνουν εύκολα πτυχίο σε όσους επιστημονικά άσχετους υποστηρίζουν την τεχνητή από την δολινη στον Παρνασσό. Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted June 9 Επειδή όλα γίνονται με σχέδιο στον Παρνασσό , ΤΩΡΑ ανακάλυψαν ότι ο καραγκιοζ μπερντέ στην κορφή του Ηρακλή είναι έτοιμος να πέσει . Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted June 16 Δρυός πεσούσης πας ανήρ ξυλεύεται. Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted June 17 Είμαστε πλέον 14 ημέρες από τη λήξη των έργων (3η ή 4η παράταση). Βλεπω από την κάμερα ότι δουλεύουν τον κάτω σταθμό. Δεν ξέρω να έχουν γίνει εργασίες στους πυλώνες, τον επάνω σταθμό. Τα καρκλάκια τουλάχιστον μοιάζει να τα έφτιαξαν. Θα τελειώσουν εγκαίρως; Πάμε για νέα παράταση (που δεν έχει και πολύ, βαριά 1 μήνα); Quote Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted June 17 45 minutes ago, aab said: Είμαστε πλέον 14 ημέρες από τη λήξη των έργων (3η ή 4η παράταση). Βλεπω από την κάμερα ότι δουλεύουν τον κάτω σταθμό. Δεν ξέρω να έχουν γίνει εργασίες στους πυλώνες, τον επάνω σταθμό. Τα καρκλάκια τουλάχιστον μοιάζει να τα έφτιαξαν. Θα τελειώσουν εγκαίρως; Πάμε για νέα παράταση (που δεν έχει και πολύ, βαριά 1 μήνα); Όσο χρειαστεί. Το κράτος είμαστε εμείς. Εργολάβοι, πολιτικοί και στελέχη. Μην σου τύχει aab . Σκέψου να έμενε τρεις σεζόν κλειστός ο Ηρακλής . Τι κλάμα που θα ρίχναμε . Τυχεροί είμαστε που έχουμε τόσο ικανούς και υπεύθυνους ....υπεύθυνους. Σε χρόνο dt δόθηκε λύση. Σκέψου τρία χρόνια πριν να είχε γίνει η δουλειά με 1,5 μύρια. Αντί για 5 που είναι το σωστό, το δίκαιο, το οικονομικό. 1 Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted Thursday at 08:56 AM 20 hours ago, vro said: Τυχεροί είμαστε που έχουμε τόσο ικανούς και υπεύθυνους ....υπεύθυνους. Σε χρόνο dt δόθηκε λύση. Σκέψου τρία χρόνια πριν να είχε γίνει η δουλειά με 1,5 μύρια. Αντί για 5 που είναι το σωστό, το δίκαιο, το οικονομικό. Συστημικός θα γίνεις κι εσύ στο τέλος... 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted 20 hours ago Αν αναρωτιέται κανείς γιατί τόσα λίγα ( καλά αυτό είναι σχετικό , παίζει να είναι οι ακριβότερες τρύπες ) είναι επειδή το ποσό αφορά μόνο τις τρύπες . Τα υπόλοιπα θα τα κάνουν οι εργαζόμενοι του χιονοδρομικού. Ναι αυτοί που κατά πολλούς εδώ μέσα δεν έχουν λόγο ύπαρξης εκτός χιονοδρομικής περιόδου και καλώς τους απολύει το χιονοδρομικό . Εκτός και αν νομίζει κανείς ότι αυτή η δουλειά θα γίνει μέσα στις γιορτές . Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites