Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Sign in to follow this  
Snipous

Τελικα τι γινεται με τα Καλαβρυτα;;;

Recommended Posts

Ξερει κανεις τι τρεχει εκει πανω;

 

Εδω και μερες η Στυγα και Η αρτεμις ειναι κλειστες!!

 

Εχει επιδιορθωθει το προβλημα τησ Στυγας;

Η Αρτεμις γιατι δεν δουλευει;

 

Υπαρχουν βλαβες, ή ειναι τα ...γνωστα "προβληματα" του ΧΚ Καλαβρυτων;

 

Αν γνωριζει κανεις θα εκτιμουσα μια ενημερωση,γιατι προφανως απο το site του ΧΚ δεν υπαχει!! :roll:


volkl_2011_unlimited-ac-30.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΠΟΛΥ ΧΙΟΝΙ....ΤΡΕΛΟ ΧΙΟΝΙ...ΠΑΓΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΤΗ ΣΤΥΓΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΡΤΕΜΗΣ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΙΡΟ?ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΞΕΡΕΙΣ....ΞΕΡΟΥΜΕ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παγοποιηση και μεγαλη πιθανοτητα χιονοστιβαδας στην Στυγα, ομιχλη και μεχρι και σημερα χιονιζει ασταματητα. Ειδικα την Κυριακη ηταν απιστευτη η ποσοτητα που επεφτε !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

χτες παντως ειχε πολυ αερα......ειδικα στο λιφτ της δαφνης.

στις πιστες ηταν μια χαρα....λιγο χιονακι......αν και οι πιστες δεν μπορω να πω οτι ηταν πατημενες παρολο που τα ρατρακ κινουνταν συνεχως μεχρι τις 3μιση-4.

αυτο που δεν καταλαβα ηταν ποια λιφτ λειτουργουσαν.....ρωτησαμε την κοπελα στο λιφτ τη δαφνης.....και μας λεει η δαφνη.

ρωταμε και το παιδι στο τερμα της δαφνης......μας λεει παλι η δαφνη.

και γυριζω σπιτι και βλεπω στο site του χιονοδρομικου οτι λειτουργουσε και η θετις.....ποτε; μετα τις 4 που φυγαμε; :)

anyway.....ελπιζω την επομενη φορα να ειναι καλυτερα :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Παγοποιηση και μεγαλη πιθανοτητα χιονοστιβαδας στην Στυγα, ομιχλη και μεχρι και σημερα χιονιζει ασταματητα. Ειδικα την Κυριακη ηταν απιστευτη η ποσοτητα που επεφτε !!!

 

Γιατί δεν υπάρχει προειδοποίηση στο site τους τότε για πιθανή εκδήλωση χιονοστιβάδας ?

 

Το μόνο που ξέρετε να βάζετε στο site σας είναι οι διαφημήσεις Κύριε Τσεκούρα ?

 

Καρούμπαλος Θανάσης

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σήμερα ήμουν στο χ/κ Καλαβρύτων.

 

ΓΕΓΟΝΟΣ 1 :

 

Oι καιρικές συνθήκες ήταν τέτοιες,που σε καμία περίπτωση δεν θα επέτρεπαν την λειτουργία των δύο αναβατήρων Στύγα και Άρτεμις.Ο αέρας ήταν ισχυρός και η ορατότητα ελάχιστη.Ορθώς και δεν άνοιξαν σήμερα.

 

ΓΕΓΟΝΟΣ 2 :

 

Έχει πέσει πάρα πολύ χιόνι.Το λιφτ της Άρτεμις στην αρχή του είναι κυριολεκτικά θαμμένο.

 

ΓΕΓΟΝΟΣ 3 :

 

Ο δρόμος είναι καθαρός και δεν χρειάζόντουσαν αντιολησθητικές αλυσίδες.Παρόλα αυτά το πάρκινγκ δεν ήταν καθαρό από χιόνι.Πολλοί αφήσαν τα αμάξια τους πριν το χώρο του πάρκινγκ.Από αυτούς κάποιοι είχαν αλυσίδες μαζί τους ,αλλά έκριναν περιττό κόπο να τις βάζουν και προτίμησαν να περπατήσουν μέχρι τα εκδοτήρια.Κάποιοι άλλοι δεν είχαν αλυσίδες μαζί τους και κακώς δεν είχαν.Εγώ χρειάστηκε να βάλω αλυσίδες για να μπω στο πάρκινγκ.Κάποιοι άλλοι τα καταφέρανε και χωρίς αλυσίδες πάραυτα.Ο αέρας δυσκόλευε το έργο του εκχιονισμού του πάρκινγκ.

 

ΓΕΓΟΝΟΣ 4 :

 

Παρατηρούσα παρόλο τις αντίξοες συνθήκες να τοποθετουνται τα διαφημιστικά πανό των νέων χορηγών Aegean(στην ταράτσα του πάνω σαλέ) και ΤΙΜ.Πραγματικά οι υπάλληλοι που ανέλαβαν αυτή τη δουλειά αξίζουν συγχαρητήρια,γιατί έπνεαν πολύ δυνατοί άνεμοι,είχε συννεφιά,άρχισε και να χιονίζει.Ειδικά αυτοί στην ταράτσα του πάνω σαλέ που ήταν πιο εκτεθειμένοι στα φαινόμενα.Αντίθετα την ίδια στιγμή δεν έβλεπα καμία προσπάθεια αποχιονισμού της Άρτεμις.

 

ΓΕΓΟΝΟΣ 5 :

 

Άμεση αντίδραση υπεύθύνου ,με χρήση snowmobile ,όταν ειδοποίησα στις πληροφορίες ,ότι υπάρχει τραυματίας σκιέρ εντός της πίστας Αχιλλέας.Συγχαρητήρια για την άμεση αντίδραση.

 

ΓΕΓΟΝΟΣ 6 :

 

Η ημερήσια κάρτα είχε σήμερα 18Ε.Δεν δούλευαν Άρτεμις,Στύγα και Ηρακλής.Με τα ίδια ακριβώς λιφτ σε λειτουργία και πίστες είχα πληρώσει 17Ε προηγούμενη φορά φέτος.

 

ΕΡΩΤΗΣΗ 1 :

 

Με ποιον τρόπο ορίζεται η τιμή της κάρτας,επιτέλους ?

 

ΓΕΓΟΝΟΣ 7 :

 

Το χιόνι δεν ξέρω πως είχε πέσει τις προηγούμενες μέρες και τι ποιότητα ήταν.Αλλά σήμερα λόγω δυνατού αέρα παρατήρησα ότι σε κάποια μέρη έχουν βγει πέτρες,ενώ σε άλλα το χιόνι έχει μαζευτεί/παγιδευτεί.Πάντα εκτός πίστας,εννοείται.Επίσης,το χιόνι ήταν βαρύ και νωπό.


p1sst.jpg

16 βαθμοί....μπρρρ κρυώνω!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάντως τρελό χίονι το βουνό δεν έχει.

 

Και για να μην παρεξηγούμε , έχει ρίξει πολύ αλλά λόγω του αέρα σε πολλά σημεία κυρίως εκτός πίστας δεν έχει μείνει τίποτα. Στις πίστες σκληρό-παγωμένο χιόνι.

 

Πάντως σήμερα γινόταν Ο χαμός ....τρελός αέρας, σε σημείο να μην βλέπεις απο το χιόνι που κατέβαζε απο τα ψηλά, τα γνωστά 2μιση λιφτ σε λειτουργία, τα ρατράκ αραγμένα και βέβαια 18 ευρώ η κάρτα....παραστικά μας... Προς το μεσημέρι δυνατό χαλάζι και δυο στροφές κάτω απο το Χ.Κ κέντρο πολύ δυνατή βροχή. Άλλη μια μέτρια μερα στα Καλάβρυτα :?


papadakn-portes2_3.jpg

Μετεωρολογικός Σταθμός Νέας Κηφισιάς

Nea Kifisia Weather Station

Locus-delicti.com Blog

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Παγοποιηση και μεγαλη πιθανοτητα χιονοστιβαδας στην Στυγα, ομιχλη και μεχρι και σημερα χιονιζει ασταματητα. Ειδικα την Κυριακη ηταν απιστευτη η ποσοτητα που επεφτε !!!

 

Γιατί δεν υπάρχει προειδοποίηση στο site τους τότε για πιθανή εκδήλωση χιονοστιβάδας ?

 

Το μόνο που ξέρετε να βάζετε στο site σας είναι οι διαφημήσεις Κύριε Τσεκούρα ?

 

Καρούμπαλος Θανάσης

 

Γιατι ο Λεφτερης προφανος υποστηριζει προσωπικη του γνωμη (δε λεω οτι ειναι λαθος, αυτο κρινεται στην Ελλαδα απο το αποτελεσμα ετσι και αλλιως) και οχι την επισημη του Χιονοδρομικου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 1 :

 

Στο επίσημο site του χ/κ Καλαβρύτων για την Τρίτη 22-02-05 αναφέρεται στις καιρικές συνθηκες στα 1850μ .ΧΙΟΝΟΠΤΩΣΗ.

 

Για την ίδια μέρα στην ενημέρωση του ίδιου του χ/κ στο snowreport αναφέρεται .ΗΛΙΟΦΑΝΕΙΑ.

 

Τελικά τι από τα δύο ????

 

ΓΕΓΟΝΟΣ 1 :

 

Για αρχή είχαμε λιακάδα,αλλά κράτησε για 1-2 ώρες το πολύ.Μετά είχαμε συννεφιά και μετά χιονόπτωση.

 

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 2 :

 

Στο snowreport αναφέρεται Τρίτη 22-02-05 ότι ,

"Οι αναβατήρες Στύγα και Αρτεμις είναι σε μη λειτουργία λόγω μέγαλων ποσοτήτων χιονιού. "

 

Δεν αναφέρεται πουθενά το θέμα παγοποίηση.Στα υπόψην.


p1sst.jpg

16 βαθμοί....μπρρρ κρυώνω!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Παγοποιηση και μεγαλη πιθανοτητα χιονοστιβαδας στην Στυγα, ομιχλη και μεχρι και σημερα χιονιζει ασταματητα. Ειδικα την Κυριακη ηταν απιστευτη η ποσοτητα που επεφτε !!!

 

Γιατί δεν υπάρχει προειδοποίηση στο site τους τότε για πιθανή εκδήλωση χιονοστιβάδας ?

 

Το μόνο που ξέρετε να βάζετε στο site σας είναι οι διαφημήσεις Κύριε Τσεκούρα ?

 

Καρούμπαλος Θανάσης

 

Γιατι ο Λεφτερης προφανος υποστηριζει προσωπικη του γνωμη (δε λεω οτι ειναι λαθος, αυτο κρινεται στην Ελλαδα απο το αποτελεσμα ετσι και αλλιως) και οχι την επισημη του Χιονοδρομικου.

 

 

 

 

Αν ανέβεις στα Καλάβρυτα τις τελευταίες μέρες αυτό θα ακούσεις από παντού έχουν περάσει σε όλο τον κόσμο στα Καλάβρυτα ότι υπάρχει κίνδυνος χιονοστιβάδας και αυτός είναι ο λόγος που δεν λειτουργούν . Ας βγουν τότε να δώσουν μια πιο σωστή εξήγηση και να μην αφήνουν τον κόσμο να κάνει εικασίες και υποθέσεις

Τις πταίει ?

 

Ο αέρας ?

Η παγοποίηση ?

Τεχνική βλάβη ?

Κίνδυνος χιονοστιβάδας ?

 

Ρε μπας τελικά και φταίει ο Βενιζέλος και εμείς φωνάζουμε τσάμπα ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
αλλά από το δεν έχουμε χιόνι για να λειτουργήσουμε φτάσαμε στο έχουμε πολύ και δεν μπορούμε. Μήπως να κάνουμε ένα κινητό σκέπαστρο όπως στο γήπεδο του Ajax και να το κλείνουμε όταν είμαστε επαρκείς ?  :o

 

Εμενα αλλος συνειρμος μου ηρθε...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oι υπάλληλοι του χ/κ Καλαβρύτων κάνουν φιλότιμες προσπάθειες για να ανοίξουν τους αναβατήρες Στύγα και Άρτεμις.

 

Για τον αναβατήρα Άρτεμις συγκεκριμένα :

 

Σήμερα το ρατράκ με το βίντσι πατούσε το διάδρομο ολίσθησης κάτω από το λιφτ.Οι υπάλληλοι δούλευαν στους δύο τελευταίους πυλώνες.Γινόταν προσπάθεια αποχιονισμού.

 

Ενημερώθηκα απο τις πληροφορίες,ότι οι πίστες της Στύγας και της Άρτεμις δεν ήταν δυνατόν να λειτουργήσουν λόγω κινδύνου χιονοστοιβάδας.Επίσης,ο αναβατήρας Άρτεμις δεν ήταν δυνατόν να προετοιμαστεί νωρίτερα(δηλαδή τις προηγούμενες μέρες),λόγω ακατάλληλων καιρικών συνθηκών.Σήμερα ήταν η πρώτη μέρα μετά από την παρατεταμενη κακοκαιρία που είναι δυνατόν τόσο ο αποχιονισμός της,όσο και η έναρξη των εργασιών προετοιμασίας.

 

Επίσης,υπήρχε και πρόβλημα παγοποίησης τις τελευταίες μέρες κατά την κακοκαιρία.

 

Οι υπάλληλοι του χ/κ Καλαβρύτων κάνουν προσπάθειες ,ώστε μέχρι το Σάββατο η Άρτεμις να έχει προετοιμαστεί και να δοθεί για χρήση.Ρώτησα και για αύριο,αλλά μου είπαν ότι δεν δύναται να μου δώσουν σίγουρη απάντηση ακόμα,αλλά με διαβεβαίωσαν ότι γίνονεται ότι είναι δυνατόν.

 

Αυτά...

 

Από εκεί και πέρα μιας και ήμουν πάνω σήμερα να σας ενημερώσω με τη σειρά μου,ότι το βουνό έχει πολύ χιόνι.Ειδικά οι πλαγιές της Στύγας και της Άρτεμις έχουν και πολύ και καλό χιόνι.Όσοι τυχεροί θα κάνουν τις πρώτες κατεβασιές,θα τους μείνουν αξέχαστες.

 

Σημερα λειτυργούσαν τα λεγόμενα κάτω λιφτ (Δάφνη,Αχιλλέας,Ερμής,Θέτις) με τις αντίστοιχες πίστες τους.Κατά κύριο λόγω επικρατουσε ηλιοφάνεια με τοπικές και αραιές νεφώσεις,που δεν προβλημάτισαν.

 

Το χιόνι ήταν τέτοιας ποιότητας που δεν επέτρεπε το άψογο στρώσιμο των πιστών ,που το το χ/κ μας έχει συνηθήσει.Υπήρχαν ελαφριές ανισοσταθμίες και κάποια λίγα κροκάλια.Παρόλα αυτά με το πέρασμα των χιονοδρόμων και με την πάροδο της μέρας δεν υπήρχε κάποιο ιδαίτερο πρόβλημα,μιας και "αλέστηκαν".

 

Στο απάτητο πεδίο τώρα αρχικά το χιόνι ήταν ελαφρώς παγωμένο.Αλλά μεταμορφώθηκε σε super ανοιξιάτικο χιόνι.Από αυτό που γουστάρει ο ΜΙΚ.Είναι το ωραίο χιονάκι και σχετικά γρήγορο και εύκολο.Σε κάνει να νομίζεις ότι είσαι καλύτερος σκιέρ.Εδώ να κάνω την παρατήρηση ότι όσο πιο ψηλά ανέβαινες ,τόσο το καλύτερο.Δηλαδή από μια ώρα κι ύστερα το χιόνι στα χαμηλά του χ/κ άρχισε να δείχνει σημάδια σούπας.Αλλά ανάμεσα στα δέντρα και στις πλαγιές της Θέτιδας το χιόνι διατηρόταν σε καλή κατάσταση.Επίσης,έκανα τον κόπο με κάποιες τραβέρσες(μου έφυγε ο πάτος βέβαια μιας και προσπαθούσα να μην χάσω ούτε εκατοστό)στην πλαγιά της Άρτεμις.Εκεί το χιόνι ήταν απλά τέλειο.Από κάτω φαινόταν ότι στα ψηλά (Άρτεμις και Στύγα)το χιόνι θα ήταν υπέροχο και τέλειας ποιότητας.Για αυτό λέω τυχεροί ,όσοι κάνουν τα first tracks.

 

Επίσης, το χ/κ δέχτηκε και επισκέπτες σήμερα παιδιά ,λογικά από κάποιο σχολείο.Ενώ υπήρχε και ένα πούλμαν από Πάτρα.Όπως έμαθα το εισητήριο για το γκρουπ από την Πάτρα ήταν στα 12Ε.Pas mal pas mal.Οπότε υπήρχε μια έκπτωση 6Ε για οργανωμένα γκρουπ για σήμερα.

 

Αυτά για σήμερα από τον Χελμό.Την επόμενη φορά που θα ανέβω ελπίζω να έχουν ολοκληρωθεί οι προετοιμασίες στην Άρτεμις και να λειτουργει και η Στύγα,γιατί το χιόνι εκεί είναι υπέροχο και εντάξει για ένα χιονοδρόμο άνω του μετρίου επιπέδου αυτά τα λιφτ οδηγούν στις πλαγιές με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον.


p1sst.jpg

16 βαθμοί....μπρρρ κρυώνω!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για να είμαστε δίκαιοι...

 

Κελλάρια (25/2):

Γράφει ο Παναγιώτης: "super μερα αλλά με κακό στρώσιμο πιστών", "Καθώς περνάει η ώρα, πλακώνει κόσμος (μύθος πια το γεγονός "πήγεναι καθημερινά, θα είναι φίνα") και με μοναδικό βασικό αναβατήρα τον "ταπεινό" Αίολο, άρχισαν να ορμούν όλοι σαν τα γουρούνια", "η ουρά γίνεται ανυπόφορη", "φωνάζουμε, βρίζουμε", "Οι security απείλησαν με κλείσιμο του χκ", "Μετά από φωνές κόσμου, ανάγκασαν να ανοίξουν τριπλό, τετραπλό, Οδυσσέα (έπρεπε να λειτουργούν, τόσο χιόνο είχε στο χκ, αλλά προφανώς έπαιζαν πόρτες πριν και μετά βαριόντουσαν".

 

Καλάβρυτα (ίδια μέρα):

Γράφει ο zox: "Oι υπάλληλοι του χ/κ Καλαβρύτων κάνουν φιλότιμες προσπάθειες", "οι πίστες της Στύγας και της Άρτεμις δεν ήταν δυνατόν να λειτουργήσουν λόγω κινδύνου χιονοστοιβάδας", "Το χιόνι ήταν τέτοιας ποιότητας που δεν επέτρεπε το άψογο στρώσιμο των πιστών ,που το το χ/κ μας έχει συνηθήσει", "το εισητήριο για το γκρουπ από την Πάτρα ήταν στα 12Ε".

 

Συμπέρασμα: Φτιάχνεις το ένα, χαλάει το άλλο... Θέλει παντού δουλειά, πολλή δουλειά... Καλή δύναμη στο Σύλλογο!

 

Υ.Γ. Αλήθεια ρωτήσατε τη διεύθυνση του ΧΚ Kαλαβρύτων μήπως θα μπορούσαν να κάνουν έκπτωση τις καθημερινές στα μέλη του ΣΤΧ; :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι, εννοούσα 24/2. Ευχαριστώ για τη διόρθωση. Και συμπληρώνω για τα Κελλάρια: Ενώ έλεγαν στις 10 ότι δεν μπορούσε να ανοίξει το τριπλό γιατί είχε κάποιο πρόβλημα, το άνοιξαν μόλις χάλασε (για λίγο) το πιατάκι του Οδυσσέα... Με την ευκαιρία να υποβάλω δυο ερωτήσεις: 1) μέχρι πόσα λεπτά αναμονής μια ουρά θεωρείται λογική; 2) ποιο είναι το κόστος λειτουργίας ανά ώρα ενός λιφτ από τη στιγμή που η πίστα είναι πατημένη;

Share this post


Link to post
Share on other sites
Υ.Γ. Αλήθεια ρωτήσατε τη διεύθυνση του ΧΚ Kαλαβρύτων μήπως θα μπορούσαν να κάνουν έκπτωση τις καθημερινές στα μέλη του ΣΤΧ;  :P

 

Θα αστειευσαι νομιζω........ :shock::shock:

 

Αυτοι ουτε να μιλησουν θελουν με το συλλογο.... :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...