miltos 484 Report post Posted October 4, 2012 ΣΚΙ γιατί δεν έχω μάθει να μου βάζουν τα δύο πόδια σε μια σανιδα :P :D :lol: 4 Quote http://beliaswines.gr/ Share this post Link to post Share on other sites
takaros 3 Report post Posted October 13, 2012 SKI SKI SKI SKI SKI KAI LIGO ΞΕSKI! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
StavRos 1,194 Report post Posted October 13, 2012 (edited) χαχαχα Μακη καλο! πηγαινε ομως προς St. Anton μερια να δεις τι γινεται. το Kitzbuhel μαλλον ειναι πολυ "κυριλε" για snowboard στον Άγιο Αντώνη μια βδομάδα άντε να είχα δει 100 σανιδαδες όλη την βδομάδα είναι γνωστό για τα off piste του αλλα και πάλι οι snowboarder ήταν το 1% Edited October 13, 2012 by StavRos Quote Share this post Link to post Share on other sites
StavRos 1,194 Report post Posted October 13, 2012 (edited) εγω ξεκίνησα με σανιδα μόνος χωρίς δάσκαλο, μετά απο 14 χρόνια θα πω ότι ζηλεύω την ταχύτητα του σκι μιας και είμαι λάτρης της ταχύτητας αλλα δεν το παίρνω απόφαση να ξεκινήσω να μάθω σκι . είναι λίγες οι μέρες της σαιζόν και ακόμα λιγότερες οι μέρες που ανεβαινουμε βουνό για να έχουμε την πολυτέλεια να αφιερωσουμε μια βδομάδα στο σκι. απο την άλλη σκέφτομαι ότι το σκι είναι λιγο αποστειρωμενο απο ότι ξέρω-βλέπω . ίδιες κινήσεις κανεις στνεχως . είναι σαν να κανεις συγκεκριμένα βήματα χορού κάθε φορά ενώ με το σανίδι είναι σαν να χορευεις break dance . δεν ξέρω αν είναι έτσι. ας πει κάποιος που ξέρει και τα δυο σε ένα καλό επίπεδο. γιατι κακά τα ψέμματα αν ξέρεις σκι και κανεις snowboard για μια βδομάδα δεν έχεις ολοκληρωμένη άποψη . μόνο τούμπες θα έχεις φάει. και το αντίθετο μπορεί το σανίδι να μην είναι ταχύτερο αλλα σίγουρα είναι διασκεδαστικό. και διάβασα πιο πριν ότι βγάζεις σανίδι για το λίφτ μετά πρέπει να κάτσεις για να το φορεσεις κτλ κτλ . εγω σπάνια το κάνω αυτό. φθάνω στο λίφτ , σκύβω ,βγάζω το πίσω πόδι μπαίνω στο λίφτ , κατεβαίνω, σκύβω , βάζω το πίσω πόδι και φεύγω . για αυτό είναι σημαντικό να μας πουν την γνώμη τους όσοι ξέρουν καλα και το ένα και το άλλο. Edited October 13, 2012 by StavRos Quote Share this post Link to post Share on other sites
giannis_ch 352 Report post Posted October 13, 2012 Χωρις να ξερω και τα 2 σε καλο επιπεδο, αλλα απ'οτι παρατηρω και διαβαζω, οντως το ski ειναι πιο γρηγορο, αλλα και το snowboard δεν παει πισω. Οι skiers οταν τους βλεπω, φαινονται να ισιωνουν με πιο μεγαλη ευκολια και να πηγαινουν γρηγορα, ενω οι boarders εχουν μια ταση να πηγαινουν πιο φρεναριστοι, κανοντας κυριως skidded turns και side slipping. Ισως γενικα ο μεσος ορος του επιπεδου τεχνικης των skiers να ειναι υψηλοτερος απο αυτον των boarders. Στον πυρηνα τους, αν το σκεφτεις νομιζω δεν εχουν μεγαλη διαφορα. Οι στροφες απ'οτι ξερω και στα 2 χωριζονται σε skidded και carved, οπου η καθε μια απο αυτες μπορει να ειναι static ή dynamic και αν ειναι dynamic, μπορει να επιτευχθει ειτε μεσω up unweighting ή down unweighting. Ενα ωραιο videaki που δειχνει πως μπορεις να πας σχετικα γρηγορα στο snowboard, χωρις καμια τρομερη τεχνικη και χωρις μεγαλη κλιση. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dolomites 1,145 Report post Posted October 14, 2012 εεε ΣΚΙ φυσικά Το μόνο που ζήλευα στο snowboard (μιλάμε για αρχές της δεκαετίας του 90) ήταν ότι μου έδινε την εντύπωση πως στο απάτητο κάποιος πάει πολύ πιο εύκολα δηλαδή με μεγαλύτερη ''ελευθερία''. Η τεχνολογία όμως φρόντισε να το αλλάξει αυτό εδώ και χρόνια. Πραγματικά δεν καταλαβαίνω σήμερα γιατί κάποιος να ξεκινήσει να κάνει snowboard και κυρίως στην χώρα μας που δεν έχει πάρκα αλλά κυρίως με την πούδρα να είναι ...λαχείο. ... απο την άλλη σκέφτομαι ότι το σκι είναι λιγο αποστειρωμενο απο ότι ξέρω-βλέπω . ίδιες κινήσεις κανεις στνεχως . είναι σαν να κανεις συγκεκριμένα βήματα χορού κάθε φορά ενώ με το σανίδι είναι σαν να χορευεις break dance . ... Όταν κάνεις όλο τις ίδιες κινήσεις εεε τότε δεν κάνεις σκι Αυτό που έχω να πω είναι ότι ακόμα και στην ίδια κατάβαση πιάνω πολλές φορές τον εαυτό μου να προσαρμόζομαι αναλόγως με την κλίση, ποιότητα χιονιού, κούραση, διάθεση, παρέα και ένα σωρό άλλα πράγματα! Φαντάσου όλα αυτά με το να έχεις και το κατάλληλο σύγχρονο πέδιλο στα πόδια Το σκι προσπέρασε το snowboard. Η βιομηχανία του snowboard μόνο θα αλλάξει τα δεδομένα απαντώντας στα τεχνολογικά άλματα που έκαναν οι κατασκευαστές σκι. Και σίγουρα θα το κάνουν αφού το snowboard δεν είναι απλά μόδα όπως νομίζουν πολλοί, αλλά κομμάτι της χιονοδρομίας. ...πάντως χόρτασε κατάβαση ο άλλος στο video!!! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
GeorgePS 293 Report post Posted October 26, 2012 εμμ σκι.,...αλλα θελω να δοκιμασω και snowbord ... πολυ τζαμι το βιντεακι απο πανω παντως... :respect: Quote ski vs sb? (for now)i will be in BANSKO between 23 & 27th of december, portofolio : https://500px.com/georgeps qrz: https://www.qrz.com/lookup/SY1BMK Share this post Link to post Share on other sites
Constantine88 12 Report post Posted November 16, 2012 (edited) Ο βασικος λογος επιλογης ειναι , πως ΕΣΥ θες να κατεβαινεις το βουνο. Τωρα σε δευτερο χρονο επιλεγεις αναλογα με το πως θα αντιδρουν οι κοπελες που θες να εντυποσιασεις οταν θα πεις 1) Το Σαββατο παω για SKI 2) Το Σαββατο παω για SNOWBOARD. Με αλλα λογια τι κοριτσια κυνηγας. . . . Οποτε επιστρεφουμε στο αρχαιο ερωτημα Κυριλε ή αλητεια, Brandon ή Dylan Edited January 28, 2013 by Constantine88 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
isidoram 22 Report post Posted March 31, 2013 Σκι, γιατί το δοκίμασα και μ'αρέσει, αλλά και snowboard, γιατί θέλω κάποια στιγμή να το δοκιμάσω αφού είναι πολύ μουράτο!!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
michael2580 64 Report post Posted March 31, 2013 (edited) Uploaded with ImageShack.us αλλα εγω προτιμησα snowboard Edited March 31, 2013 by michael2580 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,386 Report post Posted April 2, 2013 Νομίζω ότι δεν υπάρχει τρόπος να σου πει κάποιος να κάνεις το ένα ή το άλλο... Συνήθως είναι ενστικτώδες, τί σου αρέσει, ειδικά αφού δοκιμάσεις και τα δύο. Ως χιονοδρόμος που έχω περάσει και από τα δύο αθλήματα, θα σου πω απλά ότι και στα δύο υπάρχουν πολλά που δεν είναι προφανή στον αρχάριο σαν δυνατότητες. Για παράδειγμα, μόλις τα τελευταία χρόνια στο snowboard πήρε λίγη παραπάνω δημοσιότητα το freeriding μαζί με carving, καθώς πάντα υπήρχε η αίσθηση στον κόσμο ότι το σανίδι είναι μόνο freestyle (άλματα, κόλπα, κτλ. Γενικά... Yooo maaaan). Από την άλλη και στο σκι, ο κόσμος άρχισε να ψάχνει περισσότερο τα εκτός πίστας, τις διαφορετικές τεχνολογίες στα πέδιλα κτλ, ενώ μερικοί ξεκίνησαν και το freestyle. Αν είχα την ευκαιρία να είμαι συνέχεια στο βουνό, θα μοίραζα τις μέρες μεταξύ των δύο, αλλά αναβολή στην αναβολή έχω να βάλω πέδιλο 15 χρόνια 2 Quote Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
powda 1,338 Report post Posted April 2, 2013 (edited) ... αλλά αναβολή στην αναβολή έχω να βάλω πέδιλο 15 χρόνια You'd better continue like that son Edited April 2, 2013 by powda 1 Quote Παρακαλώ σε σταυραητέ, για χαμηλώσου ολίγο, Και δώσ’ μου τες φτερούγες σου και πάρε με μαζί σου, Πάρε με απάνου στα βουνά, τι θα με φάει ο κάμπος ... - Κ. Κρυστάλλης Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,386 Report post Posted April 2, 2013 Powda, νομίζω θα είναι μεγαλύτερο χτύπημα γι'αυτούς, αν με δουν να τσουλάω αξιοπρεπώς με πέδιλα μια φορά! Quote Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted April 2, 2013 Αν είχα την ευκαιρία να είμαι συνέχεια στο βουνό, θα μοίραζα τις μέρες μεταξύ των δύο, αλλά αναβολή στην αναβολή έχω να βάλω πέδιλο 15 χρόνια Στο χωριό μου θα σε έλεγαν και προδότη (της θρησκείας του σκι)... 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted April 2, 2013 (edited) You'd better continue like that son Φιλε............. ενα σου λεω......... 1 αντε 2 σαιζον το πολυ μαζι μας...... και σας βλεπω να αλλαξοπιστειτε....... Ειδες ο ενας το σκεφτεται σοβαρα... Edited April 2, 2013 by kaps 1 Quote Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
Igor 286 Report post Posted April 2, 2013 Φιλε............. ενα σου λεω......... 1 αντε 2 σαιζον το πολυ μαζι μας...... και σας βλεπω να αλλαξοπιστειτε....... Ειδες ο ενας το σκεφτεται σοβαρα... Η ιστορια εχει δειξει το αντιθετο φιλτατε... Μη με κανεις να ανατρεχω το φορουμ για σκιερ που εντελως τυχαια αρχισαν να δοκιμαζουν σανιδια (και καλα μερες που δεν ειχε καλο καιρο :animier: ) Quote ΑΚΑ as JEEP!!! Ο Εξορκισμος ΠΕΤΥΧΕ , το avatar αλλαξε, παμε για αλλα ΤΩΡΑ!!!!!!!!! Φιλικά όπως πάντα Βασίλης.... Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,386 Report post Posted April 2, 2013 (edited) Έχω τονίσει πάμπολλες φορές πως ο κόπος και ο πόνος (μελανιές? πρηξίματα? τί να μετρήσεις...) που υφίσταται ο σανιδάς για να γίνει αξιοπρεπής (τουλάχιστον) σε αυτό που κάνει είναι και το ισχυρότερο κίνητρο να μην αφήσει το σπορ... (ή να το αφήσει... στη μέση, πριν τα καταφέρει!) Το να κάνει ΚΑΙ σκι είναι άλλη υπόθεση... Υ.Γ. Igor, ήσουν Σάββατο Παρνασσό? Βλέπω το αβατάρ σου και νομίζω ότι σε είδα... ή κάποιον που σε αντιγράφει τουλάχιστον Edited April 2, 2013 by PhaethonF1 Quote Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted April 2, 2013 Περα απο την πλακα παιδες εγω σας βγαζω το καπελο..... Συμφωνω 100% με τον Κωστη. Με τις σαβουρες που σας βλεπω να τρωτε ουτε καν μου περναει απο το μυαλο να ανεβω σε 1 ταβλα!!! Πανω απο ολα ειναι παντως να χιονοδρομουμε ΠΑΡΕΑ. Πραγματικη απολαυση!!! 1 Quote Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted April 2, 2013 Πανω απο ολα ειναι παντως να χιονοδρομουμε ΠΑΡΕΑ. Πραγματικη απολαυση!!! Ναι!!! Και η μεγαλύτερη ηθική ανταμοιβή και ένδειξη συναδέλφωσης, όταν προσφέρεις το μπατόν!!! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Igor 286 Report post Posted April 2, 2013 Ναι εγω ημουν, καπου εχει στον Ηρακλη ελιωνα μεχρι να κλεισουν και να μας διωξουν..... Την επομενη φορα Just talk to me.... 1 Quote ΑΚΑ as JEEP!!! Ο Εξορκισμος ΠΕΤΥΧΕ , το avatar αλλαξε, παμε για αλλα ΤΩΡΑ!!!!!!!!! Φιλικά όπως πάντα Βασίλης.... Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,386 Report post Posted April 2, 2013 Κοίτα, Μανώλη, πρακτικά όταν μάθεις καλά ΔΕΝ τρως πλέον σαβούρες. Δηλαδή, αν πας σαν άνθρωπος, ακόμα και γρήγορα, ακόμα και πλαγιασμένος όλη μέρα... αν θέλεις, δεν πέφτεις. Απλά τρως πολύ πιό εύκολα σαβούρα με το που το τραβήξεις λίγο παραπάνω... Κάτι που το κάνουμε συχνά, μάλλον Γενικά, πάντως, όσον αφορά εμένα προσωπικά, αγαπώ πάρα πολύ και τα δύο αθλήματα. Ας πούμε, αν τύχει να δω τίποτα αγώνες ή ντοκυμανταίρ τα βλέπω με το ίδιο ενδιαφέρον. (εδώ βλέπω και για ορειβασία, που δεν κάνω καν, οκ ) 2 Quote Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted April 2, 2013 Κωστη εννοω οτι ενας αρχαριος SNBρας θα φαει σιγουρα πολλες περισσοτερες σαβουρες μεχρι να καταφερει να φτασει σε ενα σχετικα καλο επιπεδο. Οταν φτασεις σε ενα καλο επιπεδο εννοειται οτι αν κανεις ταρζανιες σαβουρα θα φας ειτε με 1 ειτε με 2 ταβλες χεχεχεχε......... Οπως κ να το κανουμε η μια σανιδα ειναι πολυ πιο δυσκολη απο τις 2.......... 1 Quote Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted April 2, 2013 (edited) Στο θέμα των τραυματισμών και σωματικής καταπόνησης πάντως, εμείς οι σκιερ χάνουμε κατά κράτος... Edited April 2, 2013 by wraith 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
powda 1,338 Report post Posted April 2, 2013 Φιλε............. ενα σου λεω......... 1 αντε 2 σαιζον το πολυ μαζι μας...... και σας βλεπω να αλλαξοπιστειτε....... Ειδες ο ενας το σκεφτεται σοβαρα... Μπα αποκλείεται! Αν γίνει αυτό δε θα χει πλάκα μετά .. ποιούς θα κουβαλάς με τα μπατόν σου στις ανηφόρες; Άλλωστε πρέπει να κρατήσουμε μια ποικιλομορφία στο snowclub, όσο θυμάμαι την εικόνα περίπου 15 άτομα (ok η αναλογία δεν ήταν και πολύ καλή 13 skiers - 2 snowboarders) να κατεβαίνουμε τον Τυρια το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας, χαμογελάω από χαρά ... τί ωραία ανάμνηση! 2 Quote Παρακαλώ σε σταυραητέ, για χαμηλώσου ολίγο, Και δώσ’ μου τες φτερούγες σου και πάρε με μαζί σου, Πάρε με απάνου στα βουνά, τι θα με φάει ο κάμπος ... - Κ. Κρυστάλλης Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,386 Report post Posted April 2, 2013 Το Snowboard συνολικά είναι πιό κουραστικό, τουλάχιστον με βάση όσα έχουν υπολογιστεί για τις θερμίδες που καίγονται και ΑΝ είναι αξιόπιστα όσα έχω διαβάσει. Σε τραυματισμούς κι εγώ νομίζω ότι το ski βγάζει πιό πολλά προβλήματα. Μπλέκονται τα πόδια, είναι πιό εκτεθειμένα σε περιστροφές τα γόνατα κτλ... Οι τραυματισμοί στο snowboard προέρχονται κυρίως από την τάση των σανιδάδων να κάνουν ταρζανιές. Quote Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites