Jump to content
KonstantinosV

Αυτοκίνητο και αξιοπιστία

Recommended Posts

Μιας που το αυτοκίνητο είναι ένας καλός μας φίλος που μας συνοδεύει σε ποικίλες δραστηριότητες και ειδικότερα μας ανεβάζει, αγκoμαχώντας πολλές φορές στις κορυφές, ας αφιερώσουμε λίγες γραμμές σχετικά με την αξιοπιστία των αυτοκινήτων μας, τα προβλήματα που έχει ή δεν έχει βγάλει, αν είμαστε ικανοποιημένοι, αν θα προτιμήσουμε ξανά την ίδια μάρκα κλπ.

 

 

Ας κάνω την αρχή. Το vw polo διανύει τις τελευταίες του ημέρες μαζί μου, μιας που περιμένω το suzuki sx4. Στα 10 χρόνια που με συνόδευσε μου έχει αφήσει ποικίλα συναισθήματα. Να αναφέρω αρχικά πως είναι 1000 κ.ε.,αποδίδει 45 ίππους :P και πλέον έχει διανύσει 165.000 χλμ . Κοινώς "έφτυσε αίμα" το καημένο να ανεβάζει εμένα και τους συνεπιβάτες στα βουνά. Μάλιστα σε μια ανηφόρα στο καϊμάκτσαλαν ανεβαίνει μόνο με 1η σχέση στο κιβώτιο :P . Μέχρις στιγμής 2 φορές ακινητοποιήθηκα από πολλαπλασιαστή. Μια φορά ακινητοποιήθηκα στα 3-5 Πηγάδια από έναν αισθητήρα που ρύθμιζε το μείγμα. Έμεινα από δυναμό. Άλλαξα αντλία νερού στην εγγύηση και 3 - 4 φορές το μηχανισμό των ηλεκτρικών παραθύρων γιατί έσπαζε ο οδηγός τους λόγω βάρους (δίπορτο). Τώρα πια προτίμησα τον Ιάπωνα, άντε να δούμε...

 

Φιλικά, KonstantinosV

Share this post


Link to post
Share on other sites

καλησπερα, εμεις ειχαμε μεχρι πριν λιγες μερες ενα yaris στα 1000 κυβικα...και κυριως το ειχαμε για διαδρομες μεσα στην πολη...αγορασμενο το 2000, μεχρι σημερα διανυσε 56,000 χιλιομετρα (κυριως σε διαδρομες μεσα στην αθηνα)...

το παραπανω αμαξι το πουλησαμε πριν αρχισει να παρουσιαζει προβληματα και για να μην μας παρουσιασει...

κυριολεκτια, θα το χαρακτηριζα ως σκυλι...δεδομενου του οτι κολλαγε συχνα στα γνωστα μας μποτιλιαρισματα στο κεντρο της αθηνας με πρωτη και δευτερα ταχυτητα...απο την αλλη βαραγε και καθε μερα ενα κατοσταρακι στην συγγρου για να ξεπιαστει

 

 

το αλλο αμαξι που εχουμε στην κατοχη μας, ειναι ενα audi Α4 στα 1600 κυβικά, αγορασμενο το 1997...αυτο τραβαει μεχρι και σημερα το ζορι των αναβασεων και των μεγαλων ταξιδιων της οικογενειας...10 ετων και εχει διανυσει ΜΟΝΟ 60,000 χιλιομετρα...αυτο οφειλω να ομολογησω πως εχει παρουσιασει καποια προβληματα που οφειλονται στην ιδιομορφια της ελλαδας ως προς τα καυσιμα (σκουριασε η τρομπα βενζινης απο νοθευμενη βενζινη και το αμαξι εμεινε στα μεσα της "Εθνικης οδου" Πατρας-Κορινθου)...ωραιο αμαξακι...αλλα οι συγγενεις του ειναι ακομα καλυτερoι και με μια πιο ανεβασμενη κλαση

 

 

εφυγε, λοιπον, το yaris των 1000 κυβικων...και σε λιγες μερες ερχεται στην οικογενεια μας ενα νεο yaris 1300 κυβικων αυτη τη φορα(αυτο ειναι και το παραδοξο της ιστοριας πουλας yaris, αγοραζεις yaris)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το clio της φωτογραφίας έχει διανύσει τα τελευταία 6 χρόνια 180.000 χλμ. χωρίς σοβαρά προβλήματα. Μια φορά με άφησε μόνο στη Μήλο εξαιτίας ενός ηλεκτρονικού εξαρτήματος το οποίο και ήταν πολύ φθηνό. Όμως ο νόμος του Μέρφυ επαληθεύτηκε αφού στη Μήλο η ΕΛΠΑ δεν με κάλυπτε με αποτέλεσμα να πρέπει να φθάσω στο λιμάνι και να επιβιβαστώ στο πλοίο σπρώχνοντας με τους λιμενικούς να κοιτάνε

 

. Πέρα απο αυτά, το αμάξι έχει φάει με το κουτάλι τα βουνά (ελληνικά και ξένα), έχω φθάσει μέχρι τη Γερμανία, έχω γυρίσει σχεδόν ολόκληρη την Ελλάδα και έχω δοκιμάσει τις ικανότητες μου στην πίστα των Μεγάρων μερικές φορές. Ακόμη και ακροπολικούς χωματόδρομους έχει κάνει το φουκαριάκο. Να μην το ματιάσω, δεν έχει κάνει ποτέ κίχ. Μοναδικό παράπονο κάποιες βλάβες σε περιφερειακά εξαρτήματα (πχ μηχανισμός ηλεκτρικών παραθύρων) αλλά δεν μπορούμε να τα θέλουμε και όλα.

 

Πάντως γενικά, τα γιαπωνέζικα είναι ένα βήμα μπροστά σε θέματα αξιοπιστιάς απο οποιοδήποτε ευρωπαικό αυτοκίνητο. Έχω ώς παράδειγμα ένα corolla του '81 με 450.000+χλμ που δεν είχε μείνει ποτέ και ένα Primera 2.0lt '91 το οποίο μετά απο 370.000χλμ συνεχίζει να κινείται απροβλημάτιστα. Επίσης, δύο ακόμη γιαπωνέζικα αυτοκίνητα που υπάρχουν τώρα στην οικογένεια (corolla TS '02 και subaru forester 2.5XT '04) επαληθεύουν τον κανόνα καθώς δεν έχουν χρειαστεί τίποτα περισότερο απο τα τυπικά service.


papadakn-portes2_3.jpg

Μετεωρολογικός Σταθμός Νέας Κηφισιάς

Nea Kifisia Weather Station

Locus-delicti.com Blog

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Πάντως γενικά, τα γιαπωνέζικα είναι ένα βήμα μπροστά σε θέματα αξιοπιστιάς απο οποιοδήποτε ευρωπαικό αυτοκίνητο
Μπορεί, στο θέμα ζωής του κινητήρα. Στην ποιότητα κατασκευής, στα υλικά και στην ηχομόνωση οι Γερμανοί είναι λίγο καλύτεροι.

Share this post


Link to post
Share on other sites
.....οι Γερμανοί είναι λίγο καλύτεροι.
Αλλά πολύ ακριβότεροι!!!

Στην τέχνη, αλλά κυρίως στη ζωή χρειάζεται έμπνευση!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Μπορεί, στο θέμα ζωής του κινητήρα. Στην ποιότητα κατασκευής, στα υλικά και στην ηχομόνωση οι Γερμανοί είναι λίγο καλύτεροι.

 

Είναι σαφώς καλύτεροι με την διαφορά να έχει όμως μειωθεί τα τελευταία χρόνια. Και βέβαια με τη διαφορά τιμής να υφίσταται. Προσωπικά, όταν μίλησα για αξιοπιστία εννοούσα αποκλειστικά την πιθανότητα εμφάνισης μηχανολογικών-ηλεκτρολογικών βλαβών.


papadakn-portes2_3.jpg

Μετεωρολογικός Σταθμός Νέας Κηφισιάς

Nea Kifisia Weather Station

Locus-delicti.com Blog

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Προσωπικά, όταν μίλησα για αξιοπιστία εννοούσα αποκλειστικά την πιθανότητα εμφάνισης μηχανολογικών-ηλεκτρολογικών βλαβών.

Κάτι που προσωπικά θεωρώ πολύ σημαντικό γιατί να την "βράσω" την πόρτα να κλείνει καλά όταν γυρνάω την καταραμένη μίζα και δεν λέει να πάρει εμπρός <_< .

 

Φιλικά, KonstantinosV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παραδόξως και τα δύο αυτοκίνητα με έχουν αφήσει στο Χ.Κ.Π. Το BMW από κολλημένο θερμοστάτη που είχε ως αποτέλεσμα να σπάσει το δοχείο διαστολής του ψυγείου (το σκι μου το έκανα πάντως και γύρισα το απόγευμα στο σπίτι με την οδική) και το Λαππάμαξο από κιβώτιο ταχυτήτων. Είχε ξεβιδωθεί κάτι και μου έμεινε το λεβιέ στο χέρι. Ειδικά αυτή η δεύτερη βλάβη (παρόλο που δεν ακινητοποίησε το αυτοκίνητο) ήταν πραγματικά γελοία και εντελώς απαράδεκτη για Γερμανικό αυτοκίνητο (τρομάρα τους).


Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είμαι κάτοχος μίας Μπέμπας 316 Ε36, και έχω διανύσει 142.000 χλμ. Το αυτοκίνητο δεν κινείται σχεδόν καθόλυ μέσα στην πόλη, και βρίσκεται συνέχεια μεταξύ βουνου (λόγο σκί) και θάλασσας ( λόγο kiteboarding)! Μία και μοναδική φορά έβαλα το κλειδί στην μίζα και δεν πήρε μπροστά ο κινητήρας, όταν μετά από απο 5 χρόνια παρέδωσε πνεύμα η μπαταρία του αυτοκινήτου....Να με αφήσει στον δρόμο δεν το έχει κάνει ποτέ ούτε για πλάκα, δεν έχει κάψει ποτέ μισό γραμμάριο λάδι, δεν έχει ανεβάσει ποτέ θερμοκρασία, σκουριές παρόλο που τρώει άφθονο αλάτι κατά την διάρκεια όλου του χρόνου ούτε για πλάκα καί μετά από τόσα χρόνια ότι τελική γράφει το βιβλιαράκι του κατασκευαστή μου τα δίνει το φουκαριάρικο.

 

Αρνητικά του σημεία: οι πολύ κακές επιδόσεις ( αυτό πιθανότατα να ρυθμιστεί σε λίγα χρόνια με την προσθήκη ενός εξακύλινδρου μπλόκ), τα σέρβις πονάνε πολύ μα πάαααααααααααρα πολύ, και στο δικό μου τουλάχιστον είχα πρόβλημα με τον μηχανισμό απο τα ηλεκτρικά τα τζάμια. Πάντως την θέλει την ψιλοσυντηρησούλα του και δυστυχώς ακόμη και για απλά πράγματα τα συνεργεία σε γδέρνουνε ζωντανό....

 

Φιλικά

Σπύρος <_<

 

 

Παραδόξως και τα δύο αυτοκίνητα με έχουν αφήσει στο Χ.Κ.Π. Το BMW από κολλημένο θερμοστάτη που είχε ως αποτέλεσμα να σπάσει το δοχείο διαστολής του ψυγείου (το σκι μου το έκανα πάντως και γύρισα το απόγευμα στο σπίτι με την οδική) και το Λαππάμαξο από κιβώτιο ταχυτήτων. Είχε ξεβιδωθεί κάτι και μου έμεινε το λεβιέ στο χέρι. Ειδικά αυτή η δεύτερη βλάβη (παρόλο που δεν ακινητοποίησε το αυτοκίνητο) ήταν πραγματικά γελοία και εντελώς απαράδεκτη για Γερμανικό αυτοκίνητο (τρομάρα τους).

 

 

Επίσης Κε Λάππα να σας υπενθυμίσω ότι το βασικό συστατικό για να δουλέψει ένας "κινητήρας εκρήξεως" είναι η βενζίνη :):P:P:P:P , αλλιώς να προσευχεστε να βρείτε χώρο στην άκρη του δρόμου για να σταματήσετε ;););)

 

Φιλικά

Σπύρος :blink:


Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

RΑV 4 123.000χλμ 5 χρόνια στα βουνά μεταξύ απογειώσεων χιονοδρομικού και μικρές διαδρομές για δουλειά. Έχει πάει και Ιταλία οδικώς

 

ΔΕΝ ΑΝΑΒΕΙ ΠΙΑ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ Ο ΑΕΡΑΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ

 

Α και έχει σκάσει και 3 φορές λάστιχο τις δύο σε μια μέρα (που πήγα για καφέ με τον Χρήστο)

 

Aύτά ήταν τα προβλήματα

 

ΤΟΥΟΤΑ 4 ΕVER


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

MERCEDES ML 187000 χλμ στα χέρια μου έχει κάνει τους τελευταίους 10 μήνες 47000 χλμ και το μόνο που ζητάει είναι τα σέρβις του.Α και καμία σχέση με τους Ιάπωνες σε όλα.........


9-2-05020.jpg





Share this post


Link to post
Share on other sites
MERCEDES ML 187000 χλμ στα χέρια μου έχει κάνει τους τελευταίους 10 μήνες 47000 χλμ και το μόνο που ζητάει είναι τα σέρβις του.Α και καμία σχέση με τους Ιάπωνες σε όλα....
Νομίζω ότι η σύγκριση με τους Ιάπωνες είναι ατυχής καθώς με μια πρόχειρη σκέψη δεν μου έρχεται στο μυαλό ιαπωικό 4χ4 σε αντίστοιχη κατηγορία χρημάτων. Ίσως το land cruiser 100 της Toyota αλλά και αυτό είναι αρκετά πιο φθηνό απο το ΜL. Χωρίς βέβαια να θέλω να πώ πως το ML δεν είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο.

papadakn-portes2_3.jpg

Μετεωρολογικός Σταθμός Νέας Κηφισιάς

Nea Kifisia Weather Station

Locus-delicti.com Blog

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγω εχω ενα saxo 1100 ειναι μοντελο 98 και στα χερια μου εχει κανει 50.000 χλμ. (αλλα τοσα ειχε κανει με τον προηγουμε ιδιοκτητη) . Με εχει βγαλει ασπροπροσωπη , εχει ανεβει Παρνασο , Καλαβρυτα μεχρι και Καρπενησι αδιαμαρτυριτα (μονο στο Καρπενησι ειχα ενα θεμα οταν εσπασε η ντιζα και δεν μπορουσα να αλλαξω ταχυτητα :unsure: ) . Γενικοτερα , παρα το γεγονος οτι το πηρα μεταχειρισμενο , προβληματα περα απο τις φυσιολογικες φθορες , δεν εχει παρουσιασει .Βεβαια αξιζει να σημειωσω οτι ειναι λιγο ακριβο στα ανταλλακτικα του .

Αυτος ο χρονος θα ειναι ο τελευταιος που θα περασω με το Φαιδωνα(saxo) αφου σκεφτομαι να τον αντικαταστησω με ενα Audi A3 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

land Rover freelander του 2003, με ελάχιστα χλμ όμως το οποίο το πήρα αρχές του 2006.Πέραν της κλασσικής βλάβης (την οποία και αναμένεις και μαζεύεις λεφτά για να το φτιάξεις) της φλάντζας κεφαλής, κανένα άλλο πρόβλημα.Πάει παντού, έχει παει σε αντιπυρικές του ταυγέτου α ρκετές φορές και με λάσπη, ποιότητα κυλίσεως καταπληκτική, δοκιμάστηκε και τις προάλλες σε εκείνη τη πίστα που είχε φτιάξει η Subaru στον Χελμό με χιόνι (αλήθεια γιατί τη κοπάνησε η Subaru απο εκεί:unsure: και γενικά είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος και έχει και χ αμηλή κατανάλωση για τετρακίνητο (καλαμάτα - αθήνα αλε ρ ετουρ με 50 ευρώ).Και το βασικότερο, τεράστιοι χώροι!παίζεις μπάλα μέσα στο αυτοκίνητο.Φορτώνεις σκι, ρούχα , ρειβατικό υλικό, σκηνές, σχοινιά και οτι άλλο μπορεί να φανταστεί καποιος για 5 άτομα και 10 μέρες ταξίδι και πάλι μένει χώρος.Νομίζω οτι είναι μια χαρά.

Πριν απο αυτό είχα μια Alfa Romeo 147 του 2002.Στην άσφαλτο φωτιά και λαύρα, στο χιόνι με τις αλυσιδίτσες της πήγαινε αξιπρεπέστατα.Ομως δεν ήταν να περάσεις ούτε έξω απο το συνεργείο (ενδεικτικά τα μπουζί της μόνο σαν ανταλλακτικό κοστίζουν 400 ευρώ, χώρια η τοποθέτηση) και αποφάσισα να τη πουλήσω μετα το μεγάλο ΄σερβις που έσκασα ούτε λίγο ούτε πολύ 650 ευρώ.Την άλλη μέρα μπήκε πωλητήριο!

Πάντως το επόμενο αυτοκίνητο θα είναι γιαπωνέζικο (κατα προτίμηση κάποιο 4χ4 της Mitsubishi) και σίγουρα diesel.

Προς c.j jones: ωραίο όνομα του βρήκες.Καλύτερα όμως το Α3 ξέχασε το, γιατί έχω ακούσει διάφορα ΄΄περίεργα΄΄


''The world is a comedy for those who think and a tragedy for those who feel''

Horace Walpole

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για το βουνο jimny 8/2003. 100,000χλμ

 

Εντος δρομου συμβιβαζεσαι με πολλα για να μην κλονιζεσαι ψυχικα.

Εκτος δρομου ειναι θηριο ανημερο.

Θα ηθελα 300 κυβικα παραπανω και λιγα αλογα ακομα για το απολυτο παιχνιδι.

 

Μειονεκτημα η καταναλωση του, εαν βαλεις και τετρακινηση ωρε γλεντια :unsure:

 

Πρωτη ζημια την επαθε τωρα, ακουσα να "τριζει" ο δισκος... αρα ηρθε η ωρα του να πεθανει μαλλον. Θεωρητικα στα 100.000χλμ τα πιο πολλα η Κατερινα στη πολη και τα υπολοιπα εγω στο βουνο ισως ειναι τα φυσιολογικα του για να αλλαχτει. (βεβαια με 4χ4 στο χιονι δε του φερομαι και ευγενικα, ο ΖΟΧ ξερει τωρα τελευταια.)

 

Σκεφτομαι να το αλλαξω αλλα δε μπορω να διαλεξω καποιο... Το ενα μου φαινεται ακριβο το αλλο ετσι το αλλο αλλιως... τζιφος

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μετά από 70k χλμ με ένα Vitara πριν 13 χρονια, 140k με το πρωτο LandRover Discovery 2l, 55k χλμ με ένα Punto-Gt, 40k με ένα Jimny, 60k χλμ με ενα LR Discovery 4l V8 , 70k με το Α4 ΤQ Avant και αλλα 35k με ένα For2 Smart, τα περισσότερα προβληματα μου βγηκαν από την ιταλίδα Puntogralle :) , μιας κ το fiataki το ειχα tunaρει στα ορια του μαμισιου μοτερ.

 

• Ενας μεγαλος μυθος που κατερριψα ηταν η ανυπαρκτης αξιοπιστιας των Land Rovers…και τα δυο περασαν τα πανδεινα επι 7 χρονια κ εκτος από το λιωσιμο των δισκοπλακων στην καταβαση Φτερόλακκας-Αμφικλεια (λογω των +2τονων), δεν εκαναν τσικ ποτε..(μονο εγω εκανα τσικ στο ταμειο των service! :blink: )

• Το Αudi –περιεργως- ισως με εχει ταλαιπωρησει περισσοτερο (με κατι χαζοηλεκτρονικα θεματακια). Παρολαυτα, παει μπούνια, στριβει-φρεναρει κ με παει σε πατημενο χιονι, όπως κανενα άλλο βουμβουμ που ειχα στο παρελθον.

• Το Jimny μια χαρα, αρκει να είναι παρκαρισμενο (κανει θορυβο, πολυστροφο, πινει πολύ για το μποι κ το κυβισμό του, κ δεν παει βημα.. :angry: )

• Το Vitara ηταν μια χαρα, αλλα επειδη ηταν το πρωτο μου αυτοκινητο, το ειχα γεμισει τρυπες από κατω από βραχια κ αλλα εμποδια (εκανα super-ειδικες κάθε χωματινο δασικο!) :)

• Ειπαμε, το Punto όταν ανοιγε εκλεινε σπιτια, αλλα μαζι κ το πορτοφολι μου.. :unsure:

• Την πολυθρονα με ρόδες (Smart) τη λατρευω :wub: , της εχω ανεβασει λιγο την πιεση του τουρμπο κ 1-2 ακομα επεμβασεις στο μοτερ, πιεζω αρκετα το 700αρι μοτερ, αλλα ευτυχως δεν εχω παρει ακομη σε σακουλα τα παρελκόμενα του..

 

Συμπέρασμα: KANENA! :wacko:


Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική!

 

Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lada Niva και άγιος ο θεός.Το απόλυτο value for money.Μόλις σου χαλάσει κάτι, το πετάς και παίρνεις άλλο.Και το αγοράζουμε πάντα μεταχειρισμένο διότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έχει ήδη επισκευάσει ότι έχει χαλάσει.

Εννοείται οτι για τον δρόμο έχουμε άλλο αυτοκίνητο.


''The world is a comedy for those who think and a tragedy for those who feel''

Horace Walpole

Share this post


Link to post
Share on other sites
• Το Jimny μια χαρα, αρκει να είναι παρκαρισμενο (κανει θορυβο, πολυστροφο, πινει πολύ για το μποι κ το κυβισμό του, κ δεν παει βημα..

 

• Ειπαμε, το Punto όταν ανοιγε εκλεινε σπιτια, αλλα μαζι κ το πορτοφολι μου..

:angry::wacko::blink:

Πραγματικα το jimny ειναι βαστα τουρκο να γεμισω... Ομως σου δινει ενα πολυ καλο μαθημα. Οταν εχεις στα χερια σου κατι πολυ γρηγορο, να περιμενεις τους ταλαιπωρους με jimny στην Ε.Ο που βγαινουν να προσπερασουν με την ψυχη στο στομα και να μη τους κολλας απο πισω στους 5 ποντους :unsure: (μου το καναν συνεχεια). Βεβαια με το μικρο του βαρος και την πισωκινηση, οταν γλιστραει λιγο αρχιζει το γελιο.

 

Το Punto παντα μου αρεσε, και μαλιστα ενας γνωστος ειχε ενα παρα πολυ γρηγορο novitec. Αλλα το μοτερ, ακομα και τοτε που βγηκε ηταν ολιγον αρχαιολογικο (uno turbo) :)


no friends on a powder day

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εντάξει, είμαι γυναίκα και θα με κράξετε που τολμάω να αρθρώσω λέξη σ' αυτό το topic. Ακριβώς όμως επειδή είμαι γυναίκα, το γεγονός ότι το Maverickάκι μου (2004 2.3L) με έχει βγάλει ασπροπρόσωπη όπου κι αν το πήγα λέει πολλά. Χωρίς να υποννοώ ότι έχω ιδιαίτερες γνώσεις για την οδήγηση σε χιόνι / πάγο, μπορώ να πω ότι καμία από τις φορές που ανέβηκα Παρνασσό δεν αντιμετώπισα ιδιαίτεροπρόβλημα, και - το βασικό για μένα - δε χρειάστηκα καμία φορά αλυσίδες. Και το οδήγησα και σε φάσεις με αρκετό φρέσκο χιόνι στο δρόμο.

Το ίδιο ισχύει και για χωματόδρομο και άμμο που το έτρεχα για windsurf.

Το κακό είναι ότι το πουλήσαμε πριν 2 βδομάδες και είμαι απαρηγόρητη!!!

Το επόμενο: CR-V 2001 2.0L αυτόματο από Γερμανία με 65.000 χλμ. Input anyone???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εντάξει, είμαι γυναίκα και θα με κράξετε που τολμάω να αρθρώσω λέξη σ' αυτό το topic. Ακριβώς όμως επειδή είμαι γυναίκα, το γεγονός ότι το Maverickάκι μου (2004 2.3L) με έχει βγάλει ασπροπρόσωπη όπου κι αν το πήγα λέει πολλά. Χωρίς να υποννοώ ότι έχω ιδιαίτερες γνώσεις για την οδήγηση σε χιόνι / πάγο, μπορώ να πω ότι καμία από τις φορές που ανέβηκα Παρνασσό δεν αντιμετώπισα ιδιαίτεροπρόβλημα, και - το βασικό για μένα - δε χρειάστηκα καμία φορά αλυσίδες. Και το οδήγησα και σε φάσεις με αρκετό φρέσκο χιόνι στο δρόμο.

Το ίδιο ισχύει και για χωματόδρομο και άμμο που το έτρεχα για windsurf.

Το κακό είναι ότι το πουλήσαμε πριν 2 βδομάδες και είμαι απαρηγόρητη!!!

Το επόμενο: CR-V 2001 2.0L αυτόματο από Γερμανία με 65.000 χλμ.

 

 

...Καλα πουλησατε 2004 για να παρετε 2001 η καποιο λαθος τυπογραφικο ειναι,, :)


ΤΕΛΟΣ δεν περιγραφω αλλο...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ξεκίνησα κλασσικά με το παλιό οικογενειακό Nissan Sunny 1.600 όπου έκανα και τα πρώτα 50χιλ πήγαινέλα Γιάννενα-Αθήνα -φοιτητής, στη συνέχεια ένα Fiat Stilo 1600 με το οποίο έκανα μόλις 30 χιλ μέχρι που πήρα το πρώτο δικό μου Toyota Corolla 1600 με το οποίο είμαι τώρα στα 32 χιλ.

σχόλιο μόνο για το Nissan μπορώ να κάνω καθότι ακόμα και σήμερα, ύστερα από 16 χρόνια αδιάκοπης λειτουργίας και 240χιλ παραμένει σκυλί- τελευταία του φόρτωσα το Χριστουγεννιάτικο δέντρο..πρόβλημα σοβαρό δεν έβγαλε ποτέ και το σημαντικότερο δεν με άφησε ποτέ...όσο για το stilo...no comments!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

apoplanitarxis: "....Καλα πουλησατε 2004 για να παρετε 2001 η καποιο λαθος τυπογραφικο ειναι,, "

 

Ναι, όντως έτσι έγινε. Βασικά το C-RV είναι προσωρινή λύση, κανένα χρόνο θα το κρατήσω (γενικά η φιλοσοφία είναι να αλλάζουμε συχνά αυτοκίνητα για να μην πέφτει πολύ η αξία τους).

Εξάλλου, αν και 3 χρόνια παλιότερο, είναι εισαγωγής από Γερμανία, πράγμα που σημαίνει ότι πιθανότατα έχει υποστεί πολύ λιγότερη ταλαιπωρία (καλύτεροι δρόμοι κτλ.), έχει λίγα χλμ. (το Maverickάκι μου ξεπέρασε κιόλας τα 50.000 χλμ.) και - ΒΑΣΙΚΟ - είναι Honda... Εγγύηση!

Συμφωνείτε;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ ως νέος οδηγός, που δεν κατέχει και πολλά ένα ξέρω : Ότι πληρώσεις παίρνεις.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αμφιβαλλω...

 

Αλλα ενα ειναι σιγουρο:

 

Οτι δεν καλυπτεται απο την εγγυηση το πληρωνεις... :lol: Χρυσο :lol::lol::)

 

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...