Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Sign in to follow this  
arkoudorema

Atomic Metron 9 Puls 06/07

Recommended Posts

Παιδιά, ζητείται άμεσα η βοήθειά σας, καθότι έφαγα μεγάλη ήττα:

 

Βρήκα στο www.sport-conrad.de (που σημειωτέον το έμαθα από ένα thread για τα metron 11 B5 του Χρήστου Λάππα, thanx σε όσους είχαν γράψει εκεί) τα φετινά Atomic Metron 9 Puls + δέστρα 4tix310, σε φανταστική τιμή 259 Ε + 25 Ε μεταφορικά. Η χαμηλότερη τιμή που βρήκα σε κατάστημα στην Ελλάδα είναι 380 Ε στο freerider στη Ν.Ιωνία. Μιλάμε για 100 Ε κάτω !!! Οπότε, ενθουσιασμένος δίνω την παραγγελία χτες για ύψος 164 (στο site το έδινε διαθέσιμο). Δυστυχώς, σήμερα μου απάντησαν ότι το 164 εξαντλήθηκε για αυτή τη σεζόν, αλλά υπάρχει το 171.

Τι κάνω τώρα; Να αλλάξω σε 171 ή να ακυρώσω την παραγγελία και να τα πάρω από freerider με 380 Ε?

Ο λόγος που προτιμάω το 164 είναι γιατί πιστεύω ότι θα με βοηθήσουν να βελτιώσω την τεχνική μου. Το βάρος μου είναι 78 kg και ύψος 1,78 μ. Στο index της atomic για τα metron, όπου βάζω skill intermediate, στροφές μεσαίες, και βάρος 75kg ή 80kg, παίρνω σύνολο 1220 ή 1240 αντίστοιχα. Αυτό είναι πιο κοντά στο 1230 του 164, από το 1295 του 171.

 

Από την άλλη πλευρά, τα 100 Ε είναι ικανός λόγος για να αγοράσω το 171 από το conrad. Μπορεί να δυσκολευτώ περισσότερο σε σχέση με το 164, αλλά αυτό είναι acceptable. Αυτό που δεν είναι acceptable είναι να με εμποδίσουν να βελτιωθώ και να πάνε χαμένα τα 280 Ε.

 

Αφού διαβάσετε μέχρι εδώ και δεν αλλάξατε topic, δεν ρίχνετε καμιά πρόταση? Plsssssss !

:(:angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα είναι πολύ λιγότερο παιχνιδιάρικα το 1.71 από όσο πιστεύω ότι θα σου αρέσει

 

Για σένα και το 1.58 σούπερ θα ήταν

 

Στο Kaprun για μένα 1.88 82kg μου δίναν 1.60

 

Η φιλοσοφία έχει περάσει σε πολύ χαμηλότερα ύψη για τα σκληρά και με τχνολογία πέδιλα ακριβώς λόγο διασκέδασης


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Define intermediate για αρχή, τί κατεβαίνεις, πώς, ταχύτητα (σ'αρέσει), πόσο καιρό κάνεις σκι, και ό,τι πιστεύεις έχει σχέση...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κατά την γνώμη μου δεν χάνεις σε τίποτα να πάρεις τα 171. Θα είναι πιο γρήγορα ελάχιστα πιο δύσκολο να τα κουμαντάρεις και σίγουρα θα σε βοηθήσουν να εξελιχτείς (αν και δεν ξέρω με τι έκανες έως τώρα).

 

Ένα είναι σίγουρο (αν και δεν έχω ΜΕΤRON) από ότι έχω ακούσει είναι σιδηρόδρομος και πολύ καλό τόσο για πίστα όσο και για οff.

 

Xρήστος


There is no such thing as too much snow (Doug Coombs)

 

 

http://www.pelionski.gr/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Define intermediate για αρχή, τί κατεβαίνεις, πώς, ταχύτητα (σ'αρέσει), πόσο καιρό κάνεις σκι, και ό,τι πιστεύεις έχει σχέση...

 

arkoudorema αμα σε δυσκολευει αυτη η ερωτηση μπορω να απαντησω εγω για σενα !!!! :angry::(:D:lol:

πλακα κανω νεο!!! :D


no friends on a powder day

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πιστεύω ότι για 100€ δεν αξίζει να πάρεις κάτι που θα σου κάνει δύσκολη τη ζωή, ειδικά σε μια φάση όπου η τεχνική σου είναι ακόμα υπό εξέλιξη ( αν ερμηνεύω σωστά το intermediate). Όχι ότι το ποσό είναι ασήμαντο. Αλλά θα ήταν προτιμότερο να προτιμήσεις κάποιο άλλο πέδιλο παρά να έχεις κάποιο το οποίο δεν θα σου ταριάζει.


Αλήθεια στο curling ντοπάρονται?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.71 για all-around ski.Πολύ καλή επιλογή και σε εξαιρετική τιμή.

1.64 μόνο για να κόβεις πολύ κοφτές στροφές μέσα στις πίστες με σχετικά μικρή ταχύτητα.


p1sst.jpg

16 βαθμοί....μπρρρ κρυώνω!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Define intermediate για αρχή, τί κατεβαίνεις, πώς, ταχύτητα (σ'αρέσει), πόσο καιρό κάνεις σκι, και ό,τι πιστεύεις έχει σχέση...

 

Ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις σας.

 

Θεωρώ ότι είμαι κάπου στο 3 προς 4 (με βάση μια κατηγοριοποίηση που κυκλοφόρησε παλιότερα στο forum). Αν θυμάμαι καλά τις κατηγορίες μάλλον πιο κοντά στο 3 βρίσκομαι. Μ'αρέσει το τουριστικό σκι, δεν θέλω ταχύτητα (τουλάχιστον προσ το παρόν). Κατεβαίνω όλες τις πίστες στα Κελάρια, εκτός από την αριστερή του Ηρακλή. Προσπαθώ να κάνω carving (χωρίς να τα καταφέρνω :D ), και αυτός είναι ένας βασικός λόγος που θέλω το συγκεκριμένο πέδιλο, καθώς και ότι δεν είναι περιοριστικό μόνο για πίστα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα Metron 9 τα εχει η γυναικα μου σε 1,58 (ειναι 1,75 υψος, βαρος...κυμαινεται :D αλλα σε χαμηλα επιπεδα :lol: ). Τα εκανε τεστ σε 1,64 και της αρεσαν, αλλα τα πηρε σε 1,58 γιατι ειναι πιο σωστο μηκος γι'αυτην.

 

Ειναι επιπεδου 4 (στις καλες μερες 4 και κατι... :D ).

 

Η διαφορα στο σκι της απο την πρωτη μερα ειναι εμφανης! Πολυ καλυτερη θεση σωματος, πολυ μεγαλυτερη εμπιστοσυνη. Τα σκι ειναι οδοστρωτηρες! Δεδομενου οτι δεν εχετε μεγαλη διαφορα στο υψος/επιπεδο, οπως ειπε και ο ΜΙΚ θα σου συνιστουσα να δεις αν υπαρχουν σε 1,58. Δεν νομιζω να το μετανιωσεις :lol:

 

Για να μην γινουμε μπαχαλο εδω μεσα, check PM ;) (σε λιγο)

 

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το 1.64 πιστεύω θα σου ταίριαζε καλύτερα από την άποψη οτι θα σε βοηθούσε να μάθεις πιό εύκολα να στρίβεις σωστά. Το 1.71 θα σου έδινε περισσότερη σταθερότητα στις μεγάλες ταχύτητες, χρήσιμο όμως σε κάποιον έμπειρο (εκτός του οτι ζούμε στην Ελλάδα που η μεγαλύτερη πίστα έχει διάρκεια 1,5 λεπτό, όχι στην Αυστρία/Γαλλία με τα άπειρα χιλιόμετρα πιστών). Επίσης, θα ήταν κάπως πιό άνετο στο εκτός πίστας (πάλι για κάποιον έμπειρο, σε αρχάριο - intermediate απλά θα είναι πιό δύσκολο να το κουμαντάρει όταν θα χώνεται το πέδιλο στην πούδρα).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κάπου διάβασα στο forum ότι ο tax νοικιάζει Μ 9. Εγω στη θέση σου θα έπαιρνα τηλ να μάθω σε τί μήκος τα έχει, αν τα έχει 1,71 - 1,64 θα του έλεγα να μου τα κρατήσει για το Σάββατο να ανέβω να τα δοκιμάσω. Να έβλεπα πώς τα πάω και αν τα παλεύω. Άν έχει τα 1,71 και τα πάω καλά, θα τα παράγγελνα.

 

Άν τελικά πάρεις τηλ και σου πει ότι τα έχει και δεν θες να τα νοικιάσεις, πες μου μήπως τα δοκιμάσω εγώ. :D:lol:

 

γκουντ λακ


There are no shortcuts to any place worth going ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yπάρχουν για δοκιμή.

 

Για το επιπεδό σου δε θα έπαιρνα τα μετρον9

 

Σαφώς και δεν αξίζει για 100 ευρω να τα πάρεις απο το εξωτερικό.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D Φίλε μου εγώ στην θέση σου θα πήγαινα στον Ταξιάρχη καί ή θα τα νοίκιαζα γιά να βγάλω κάποια

άκρη,βάση επιπέδου μου ή θα τα αγόραζα επί τόπου.Εν΄λευκό φίλε μου,ΦΟΒΕΡΕΣ τιμές!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι....

The Daltons...jack

www.skimag.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα 9 τα έχω νοικιάσει αρκετές φορές σε 1,64 στο Bansko (είμαι 1.83 ύψος 92 κιλά) και δεν με ενθουσίασαν. Γενικά τα Μέτρον σε πολλούς αρέσουν αλλά κα σε αρκετούς δεν αρέσουν.

Γνώμη μου είναι να αποφύγεις τα μεγάλα και να τα δοκιμάσεις οπωσδήποτε πριν τα πάρεις.

 

Αν τα δοκιμάσεις και σου αρέσουν δες το outdoor-discounter που τα έχει 250€.

 

http://www.outdoor-discounter.de/store/pro...88915c61b26e3f5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικά ακύρωσα την παραγγελία. :D

Θα προσπαθήσω να δοκιμάσω και το 164 και το 171 αυτό το ΣΚ στον Παρνασσό και ελπίζω να καταλήξω σε κάποιο. Είναι ευκαιρία η αγορά αυτή την περίοδο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Στο index της atomic για τα metron, "

 

Φίλε arkoudorema γράψε μου σε παρακαλώ το link για το index γιατί δεν το βρίσκω στο site της atomic.

Share this post


Link to post
Share on other sites
"Στο index της atomic για τα metron, "

 

Φίλε arkoudorema γράψε μου σε παρακαλώ το link για το index γιατί δεν το βρίσκω στο site της atomic.

 

Κι εγώ έψαξα να το βρω, τελικά το βρήκα σε άσχετο site. Κράτησα τον οδηγό, όχι το link, ορίστε με ένα παράδειγμα:

 

1. Weight

50 kg : Index= 200

55 kg : Index= 220

60 kg : Index= 240

65 kg : Index= 260

70 kg : Index= 280

75 kg : Index= 300

:P kg : Index= 320

85 kg : Index= 340

90 kg : Index= 360

95 kg : Index= 380

100 kg : Index= 400

105 kg : Index= 420

110 kg : Index= 440

 

2. Skiing ability

Expert:

Index= 500

Advanced:

Index= 470

Intermediate:

Index= 440

 

3. Preferred turning radius

Long:

Index= 550

Middle:

Index= 480

Short:

Index= 420

 

How to calculate the Metron Index

Weight (300)

+

Skiing ability (470)

+

Preferred turning radius (480)

---------------------------

Metron Index = 1250

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημερα πατριωτη για δοκιμασε ενα Κ2 η ενα Fisheraki νομιζω πως ειναι καλυτερα


τοιχο-τοιχο :sword::drinks:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Καλημερα πατριωτη για δοκιμασε ενα Κ2 η ενα Fisheraki νομιζω πως ειναι καλυτερα

 

 

Απο ποιά άποψή είναι καλύτερα, Korn?

 

Αρκουδόρεμα καλως ήρθες και καλά να περνάς.

 

Μη δίνεις και ιδιαίτερη σημασία στο index των Metron είναι λίγο παρεξηγημένη ιστορία αυτή ασ μην την αναλύσουμε σε αυτό το πόστ. Εχω το Β5 σε 162 και είμαι αρκετά παραπάνω απο το index που προτείνει. Δοκίμασα το πεδιλο αυτό στο 172 που υποτίθεται είναι για μένα αλλα΄δεν μου έκατσε καλά.

 

Γενικά η πεπατημένη για κάποιον που θέλει να πάρει σκι για 2-3 σεζόν για να μάθει με αυτά ειναι να αγοράζει λίιιγο χαμηλότερα πέδιλα απο αυτά που τελικά θα καταλήξει να φοράει μετά απο μερικά χρόνια σκι. Οποτε κατά την γνώμη μου ούτε για πλάκα να μην πάρεις πέδιλο ανω του 165 και με radius πάνω απο 14μ. αλλά ούτε κάτω του 12. Το πεδιλάκι που ζαχαρώνεις ειναι καλό, μαλακό και με ενδιαφέροντα τεχνολογικά μπλιμπλικια και θα μάθεις σκι με αυτό απροβληματιστα. Θα μπορούσα να σου πω καμια δεκαριά άλλα, αλλά αφού αυτό σου άρεσε αυτο να πάρεις... 8)

 

Απο μποτα δε μας είπες τι έκανες. Αυτό ειναι το βασικότερο μέρος του εξοπλισμού σου για αρχή. Σιγουρέψου ότι έχεις διαλεξει την κατάλληλη μποτα. Είναι προτιμότερο να δώσεις αρκετά λεφτά σε μια καλή μπότα και δες του χρόνου για σκι αν δεν έχεις την οικονομική δυνατότητα για φέτος.

Share this post


Link to post
Share on other sites

τα εχω ζαχαρωσει κι εγω αυτα τα ατομικ (Μ9). Ειμαι 1,83 82κιλα και επιπεδο 4-5. Μαλλον για 1,64

Εχω βρει και τα περσινα Μ9 σε καταστημα στα νοτια προαστια με 350ευρω.

 

Επισης κοιταω Dynastar contact 9, Fisher RX6(or rx8?)...κατι αλλο?

 

Μποτες Technica diablo ultra fit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tα cross πέδιλα δεν είναι και το καλύτερο για να μάθει καποιος σκι, απέφυγε λοιπόν τα rx8 αν και είναι πολύ καλό πέδιλο γενικώς. Η μποτα που διάλεξες ειναι κορυφαία αν και λίγο σκληρή για σένα άλλα αν σου κάθεται καλά τοτε εντάξει. Η Dyna βγάζει σούπερ κομμάτια και είναι συνεπής σαν εταιρία, αλλά το συγκεκριμένο πέδιλο δεν το ξέρω. Δες και τα αντιστοιχα της volkl και της salomon στην σειρά metron.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tα cross πέδιλα δεν είναι και το καλύτερο για να μάθει καποιος σκι, απέφυγε λοιπόν τα rx8 αν και είναι πολύ καλό πέδιλο γενικώς. Η μποτα που διάλεξες ειναι κορυφαία αν και λίγο σκληρή για σένα άλλα αν σου κάθεται καλά τοτε εντάξει. Η Dyna βγάζει σούπερ κομμάτια και είναι συνεπής σαν εταιρία, αλλά το συγκεκριμένο πέδιλο δεν το ξέρω. Δες και τα αντιστοιχα της volkl και της salomon στην σειρά metron
Σ'ευχαριστω για την απαντηση

 

την μποτα την αγορασα περισυ και ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Ποναει λιγο το ποδι στις πρωτες 2-3 κατεβασιες αλλα μετα ολα οκ (περιεργο!!).

Τα volkl απο οτι εχω δει ειναι long radius και θα ηθελα κατι πιο ευελικτο. Βεβαια μ'αρεσει πολυ το GS αλλα δεν εχω πολυ καλη τεχνικη ακομα και δεν ανεβαζω μεγαλες ταχυτητες. Παντως εχω βελτιωθει αρκετα μιας και φετος πηγαινω με 2πλασια ταχυτητα απ'οτι περισυ.

 

Εχω διαβασει πολλα ski test και ολα το βγαζουν πολυ καλο το Μ9 οπως επισης και τα ρχ6 και 8. Πολυ καλο βγαζουν επισης και το amc 73 και εχω ακουσει κι εδω μεσα πολυ καλα σχολια για το συγκεκριμενο.

 

Σαββατο θα ανεβω παρνασσο, αν το επιτρεψει ο καιρος. Ποια μαγαζια δινουν πεδιλα για τεστ? (ταξιαρχης?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σωστα ο Ταξιαρχης δινει


τοιχο-τοιχο :sword::drinks:

Share this post


Link to post
Share on other sites

καλημερα ,

 

 

θα σου προτεινα να κανεις με τα RX6 για αρχη , ειναι πεδιλο που μπορει & θα σε βοηθησει να ανεβασεις το επιπεδο σου...

 

τωρα τα ΑΜC 73 ειναι ενα allmountain πεδιλο που ειναι λιγακι πιο απαιτιτικο απο τον αναβατη του.

 

τα Μ9 που (εχω τωρα και εγω) πιστευω οτι εναν αρχαριο μπορει και να τον "τραβηξει πισω" ειναι πιο σκληρο απο τα αλλα δυο, και θελει ταχυτητα για να δουλεψει...

 

 

πιο ειδικος σε ολα αυτα ειναι ο Ταξιαρχης

 

Μιλησε του εξηγησε του τι σκι κανεις & θα σου προτεινει την καλυτερη λυση...

 

Πες του απο το Snowclub :mellow:


Κάνε μου λιγάκι Μπεεεεεε...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Απο ποιά άποψή είναι καλύτερα, Korn?

 

Αρκουδόρεμα καλως ήρθες και καλά να περνάς.

 

Γενικά η πεπατημένη για κάποιον που θέλει να πάρει σκι για 2-3 σεζόν για να μάθει με αυτά ειναι να αγοράζει λίιιγο χαμηλότερα πέδιλα απο αυτά που τελικά θα καταλήξει να φοράει μετά απο μερικά χρόνια σκι. Οποτε κατά την γνώμη μου ούτε για πλάκα να μην πάρεις πέδιλο ανω του 165 και με radius πάνω απο 14μ. αλλά ούτε κάτω του 12. Το πεδιλάκι που ζαχαρώνεις ειναι καλό, μαλακό και με ενδιαφέροντα τεχνολογικά μπλιμπλικια και θα μάθεις σκι με αυτό απροβληματιστα. Θα μπορούσα να σου πω καμια δεκαριά άλλα, αλλά αφού αυτό σου άρεσε αυτο να πάρεις... :blink:

 

Καλημέρα.

Καλώς σας βρήκα batucada. Ευχαριστώ για την ενθάρρυνση. Φυσικά, και μπορείς να προτείνεις κι άλλα πέδιλα, εξάλλου γι' αυτό γράφουμε σ'αυτό το forum, ώστε μέσα από τις πολλές απόψεις να βρίσκουμε μια λύση που θεωρεί καλή ο καθένας για τον εαυτό του. :mellow:

Αν ο καιρός το επιτρέψει, αύριο και μεθαύριο στον Παρνασσό θα νοικιάσω και τα δύο 164 κ 171, και ελπίζω να βγάλω άκρη.

 

Απο μποτα δε μας είπες τι έκανες. Αυτό ειναι το βασικότερο μέρος του εξοπλισμού σου για αρχή. Σιγουρέψου ότι έχεις διαλεξει την κατάλληλη μποτα. Είναι προτιμότερο να δώσεις αρκετά λεφτά σε μια καλή μπότα και δες του χρόνου για σκι αν δεν έχεις την οικονομική δυνατότητα για φέτος.

 

Αυτό πιστεύω κι εγώ, και γι' αυτό αγόρασα τη Salomon Xwave 7 (flex :lol:) το καλοκαίρι (προτιμάω τις αγορές στο τέλος της σεζόν για ευνόητους λόγους :lol: ). Τις δύο πρώτες φορές που έκανα σκι με αυτές, φοβήθηκα ότι την πάτησα, δεν τις ένιωθα καλά στα πόδια μου, σαν ξένο σώμα. Το προηγούμενο Σάββατο όμως, ήταν πολύ καλύτερη η εφαρμογή και η αίσθηση, νομίζω ότι από εδώ και πέρα θα τις ευχαριστηθώ. Αν συνοδευτεί και από το πεδιλάκι... :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...