Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted January 25, 2010 Ναι, βρήκαμε και απάτητα YouTube Video -> Ναι, κάποιος έκανε και speedflying YouTube Video -> Ναι, είχαμε ωραία θέα από το δωμάτιο μας Και η διαδρομή kinder έκπληξη. Ελληνικό - Καρπενήσι μέσω Καλαμάτας Ομολογώ πάντως ότι στον χάρτη φαίνεται πιο ευθεία και εύκολη διαδρομή από τον αυτοκινητόδρομο. Είχε κρύο και μέσα στο Καρπενήσι Κάποιοι στις ράχες είχαν έμπνευση Ενώ το βράδυ είχε έμπνευση η φύση Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
minas 5 Report post Posted January 25, 2010 οτι του χιόν ειν λιγου Τρομερή ατάκα..!!! Ακόμα γελάω!! Share this post Link to post Share on other sites
minas 5 Report post Posted January 25, 2010 Όταν ο Τσέγγας δει τα πέδιλα μου θα πάθει εγκεφαλικό. Χρήστο, πότε θα τα πας; Μήπως να τα πάμε μαζί να είμαστε σίγουροι ότι θα το πάθει το εγκεφαλικό; Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted January 25, 2010 Αν δει και τη σανδα μου που ειχε φτιξει πριν 1 μηνα θα παθει 3πλο εγκεφαλικο ....Αχχχχχ Share this post Link to post Share on other sites
ChristosZ 2,649 Report post Posted January 25, 2010 (edited) οτι του χιόν ειν λιγου Το πρωί στο ρατρακ, το απόγευμα στο τρακτέρ!(το βράδυ, βάρδια στο μπλόκο) Edited January 25, 2010 by ChristosZ Γιατρέ τα βλέπω όλα άσπρα!Είμαι σοβαρά? Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted January 25, 2010 Τέλειος καιρός σήμερα, υπέροχο τοπίο, φανταστικής ποιότητας χιόνι, λιφτ στις πλαγιές που τα χρειαζόμασταν, ΑΛΛΑ, χωρίς να δουλεύουν. Let me repeat that, γιατί αν δεν το έβλεπα με τα μάτια μου απλά δεν θα το πίστευα: Έχουμε τα λιφτ, τα έχουμε εκεί που πρέπει, εκεί που τα ζητάει ο κόσμος, αλλά δεν τα λειτουργούμε. Αποτέλεσμα; Οι ελάχιστοι χιονοδρόμοι σε σχέση με τα ΧΚΠ, ΧΚΚ να συνωστίζονται σε ένα πιατάκι... ουσιαστικά baby, το οποίο μάλιστα έκανε τις άπειρες διακοπές μέχρι να σε ανεβάσει στην αστεία υψομετρική του. Μια πραγματική τραγωδία σήμερα το Χ.Κ. Καρπενησίου. Ίσως case study στο πως να απαξιώσεις τον χιονοδρομικό τουρισμό σε μια περιοχή, πραγματική αμαρτία για όλο τον κόσμο που ζει στην Ευρυτανία και όχι μόνο. BTW, περάσαμε άσχημα; Κάθε άλλο. Μια ακόμα φανταστική εκδρομή του συλλόγου, με καταπληκτική παρέα, ατέλειωτο γέλιο, όμορφες εμπειρίες + bonus την αίσθηση περιπέτειας από τους φίλους μας τους αγρότες που μας ανάγκασαν στον γύρο του κόσμου στον πηγαιμό. Όμως πρώτο μας μέλημα στον ΕΣΤΧ δεν μπορεί παρά να είναι η χιονοδρομία, και δυστυχώς σε αυτόν τον τομέα, το Βελούχι απογοητεύει. Απόλυτα. Αν δεν αλλάξουν ριζικά νοοτροπίες και καταστάσεις, το όμορφο αυτό χιονοδρομικό θα παραμένει στην μαύρη λίστα όλων όσων θέλουν να κάνουν και σκι εκτός από το να θαυμάζουν την πανέμορφη θέα. Κρίμα πραγματικά γιατί θα μπορούσε να ήταν τόσο μα τόσο διαφορετικά... Συμφωνω 100%....ευτυχως περασαμε ωραια λογω παρεας... το ΧΚ παντως τραγικο...η ατακα του λιφτιερη πριν παρουμε το καρεκλακι τα λεει ολα: αφηνετε ενα καρεκλακι κενο γιατι δεν ξερουμε αν αντεχει το βαρος.... ΟΚ ! ! ! Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
captainhook3 680 Report post Posted January 25, 2010 καλημερα απο εμενα και παλι ευχαριστω τα παιδια που με δεχτηκαν σαν μελος του ΕΣΤΟΥΧ. Ολγα μου μηπως τελικα οταν σου ειπαν οτι του χιον ειν λιγου ειχαν δικαιο.γτ διαβαζω παραπανω οτι καποια σανιδια και πεδιλα πρεπει να πανε εντατικη... απο εκει και περα ηταν σιγουρα απαραδεκτοι στο θεμα των κλειστων lift γτ ηταν δικο μου θεμα αν ηθελα να κανω πετροσκι απο το να περιμενω στην ουρα σχεδον οσο στο παρνασσο σκ για να κατεβω μια (στην ουσια πιστα) που ο θεος να την κανει πιστα. Share this post Link to post Share on other sites
minas 5 Report post Posted January 25, 2010 Ευτυχώς η παρέα ήταν όπως πάντα καταπληκτική. Είναι φοβερό να επιστρέφεις με χαλασμένο εξοπλισμό, αγρότες στο δρόμο (ναι Χρήστο, βάλαμε λίγη περιπέτεια στη ζωή μας!), πίστες κλειστές, και παρόλα αυτά να νιώθεις όμορφα Όσον αφορά στο χ/κ Καρπενησίου, σκεφτόμουν να γράψω κάτι πιο μακροσκελές, γιατί η κατάσταση που είδαμε ήταν επιεικώς απαράδεκτη, αλλά όσα έγραψε ο Χρήστος παραπάνω με κάλυψαν σε μεγάλο βαθμό. Δεν είναι σοβαρή απάντηση για ένα χ/κ το οποίο περιμένει κόσμο όταν ακριβώς χιονίζει (!) να λέει ότι χάλασαν οι μπαταρίες ή τι άλλο και δεν έχει αναβατήρες την περίοδο που περιμένει τον περισσότερο κόσμο, δηλαδή το ΣΚ. Και αν κάποιος από το χ/κ διαβάζει κάποιο από αυτά τα posts, θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε πότε (και αν) είχε ανοίξει ο Ηρακλής πριν το ΣΚ που επισκεφτήκαμε, αλλά και γενικά από την αρχή της σαιζόν. Ούτε δείχνει σοβαρότητα το να ανεβάζεις ανθρώπους σε ένα παρά ένα καρεκλάκι για να μην έχει πολύ φορτίο. Οι αναβατήρες έχουν σχεδιαστεί και συντηρούνται ώστε να λειτουργούν με πλήρες φορτίο. Αυτή η λογική λοιπόν υποδηλώνει ότι για κάποιο λόγο δεν θέλουμε να δοκιμάσουμε την αντοχή των αναβατήρων, αναρωτιέμαι γιατί. Το χιόνι ήταν αρκετό για χιονοδρομία. Όσον αφορά στις ζημιές στον εξοπλισμό, αυτό συνέβη κυρίως επειδή κάποιοι από εμάς, που είδαν κι αποείδαν με τις ανύπαρκτες πίστες, θέλησαν να δοκιμάσουν σε απάτητο. Βέβαια όταν αντί για τον Ηρακλή αναγκαζόμαστε να ανοίξουμε, εσπευσμένα μάλιστα, τον Άνεμο, ναι, εκεί, και με το βιαστικό τρόπο που έγινε αυτό, υπήρχαν πέτρες στο μέσον της διαδρομής. Αυτό που είδαμε χτες δυστυχώς δεν είναι η εξαίρεση αλλά ο κανόνας. Δεν είναι τυχαίο ότι όσοι έχουν καλή γνώση των χιονοδρομικών κέντρων της Ελλάδας έχουν βάλει το Καρπενήσι στη μαύρη λίστα. Και τελικά αυτή η αντιμετώπιση έχει δημιουργήσει πρόβλημα σε όλη την πόλη, πράγμα που επίσης δυστυχώς μπορούν να επιβεβαιώσουν πολλοί ντόπιοι. Τελικά η διοίκηση του χ/κ θα πρέπει να πάρει μια σοβαρή απόφαση για το αν πραγματικά ενδιαφέρεται να λειτουργεί ένα χ/κ το οποίο θα προσελκύει χιονοδρόμους. Αν δούμε τα θετικά από όλη τη συνάντηση, περάσαμε όπως πάντα φοβερά, τιμήσαμε άλλο ένα χ/κ της Ελλάδας, κόψαμε την πίτα με φρέσκο χιόνι (φοβερή πούδρα!) και κάνουμε όπως πάντα εποικοδομητικό διάλογο ώστε να βελτιωθούν μερικά θέματα και να είμαστε όλοι πιο χαρούμενοι. Ιδωμεν.... (Υ.Γ. Ο Δημήτρης πάει για τριπλό bypass μόλις δει το σανίδι της Αφροδίτης) Share this post Link to post Share on other sites
Yota 472 Report post Posted January 25, 2010 Τέλειος καιρός σήμερα, υπέροχο τοπίο, φανταστικής ποιότητας χιόνι, λιφτ στις πλαγιές που τα χρειαζόμασταν, ΑΛΛΑ, χωρίς να δουλεύουν. Let me repeat that, γιατί αν δεν το έβλεπα με τα μάτια μου απλά δεν θα το πίστευα: Έχουμε τα λιφτ, τα έχουμε εκεί που πρέπει, εκεί που τα ζητάει ο κόσμος, αλλά δεν τα λειτουργούμε. Αποτέλεσμα; Οι ελάχιστοι χιονοδρόμοι σε σχέση με τα ΧΚΠ, ΧΚΚ να συνωστίζονται σε ένα πιατάκι... ουσιαστικά baby, το οποίο μάλιστα έκανε τις άπειρες διακοπές μέχρι να σε ανεβάσει στην αστεία υψομετρική του. Μια πραγματική τραγωδία σήμερα το Χ.Κ. Καρπενησίου. Ίσως case study στο πως να απαξιώσεις τον χιονοδρομικό τουρισμό σε μια περιοχή, πραγματική αμαρτία για όλο τον κόσμο που ζει στην Ευρυτανία και όχι μόνο. BTW, περάσαμε άσχημα; Κάθε άλλο. Μια ακόμα φανταστική εκδρομή του συλλόγου, με καταπληκτική παρέα, ατέλειωτο γέλιο, όμορφες εμπειρίες + bonus την αίσθηση περιπέτειας από τους φίλους μας τους αγρότες που μας ανάγκασαν στον γύρο του κόσμου στον πηγαιμό. Όμως πρώτο μας μέλημα στον ΕΣΤΧ δεν μπορεί παρά να είναι η χιονοδρομία, και δυστυχώς σε αυτόν τον τομέα, το Βελούχι απογοητεύει. Απόλυτα. Αν δεν αλλάξουν ριζικά νοοτροπίες και καταστάσεις, το όμορφο αυτό χιονοδρομικό θα παραμένει στην μαύρη λίστα όλων όσων θέλουν να κάνουν και σκι εκτός από το να θαυμάζουν την πανέμορφη θέα. Κρίμα πραγματικά γιατί θα μπορούσε να ήταν τόσο μα τόσο διαφορετικά... +1 στο ποστ του Mr Lappas για να μην επαναλαβάνω τα ίδια πράγματα! Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στα παιδιά που διοργάνωσαν την εκδρομή που ήταν καθόλα υπέροχη ΕΚΤΟΣ του χιονοδρομικού και βασικά ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΜΠΡΑΒΟ & ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ στην Όλγα μας που έτρεχε για τα πάντα και ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΜΟΝΗ ΤΗΣ εκπροσώπησε άξια το ΔΣ στην κοπή πίττας του 2010!! Θεωρώ (κι εγώ - όπως κι όλοι όσοι είμασταν εκεί) λάθος την απόφαση να γίνει η κοπή της πίττας στο Καρπενίσσι κι αν δεν υπήρχαν οι 26 something "ρομαντικοί" νοματαίοι, που μπήκαν στη διαδικασία να κάνουν 5 + ώρες ταξίδι πήγαινε σε δύσκολες συνθήκες δρόμων + 3 - 4 ώρες έλα, για να παρεβρεθούν σε μία από τις κορυφαίες εκδηλώσεις του Συλλόγου, απλά για να τον τιμήσουν, θυσιάζοντας 2 ΕΠΙΚΕΣ μέρες σκι, δεν θα είχε πατήσει ψυχή στην κοπή!!! Μόνη της θα ήταν η πίττα!! Φυσικά περάσαμε τέλεια κι αν δεν είχαμε προσδοκία να κάνουμε έστω 1 -2 ώρες καλού σκι, στις 2 μέρες (!!) δεν θα είχαμε κανένα παράπονο!! Γιατί δεν λέτε κκ του χιονοδρομικού Καρπενησίου, ότι το χιονοδρομικό ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΓΙΑ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΟΥΣ;;; ότι λειτουργεί ΜΟΝΟΝ ως baby lift και για καφέ;;;; Εν τω μεταξύ, η πίστα του Άνεμου που άνοιξε κατά τη 1 το μεσημέρι της Κυριακής προς αγαλίαση όλων μας (ως ο διψασμένος στην έρημο όταν βλέπει μία γούρνα με λίγο δροσερό νεράκι...), ήταν απάτητη και σε dt έγινε εντελώς χωράφι, με πολλές πέτρες στα απάτητα κυρίως στα αριστερά της που καταστρέψανε τα πέδιλα πολλών που απελπισμένοι επέμεναν να τολμούν τα απάτητα! Η πίστα που ήταν τέλεια πατημένη και με πολύ χιόνι, ήταν αυτή του Ήρακλή, αυτή προετοίμαζαν νωρίς - νωρίς κατά τις 9-10 της Κυριακής, μετά τον πρωϊνό εκκλησιασμό...αλλά δεν δούλεψε γιατί...είχε βλάβη ο αναβατήρας!! Εκεί σκίζαμε τα ρούχα μας γιατί αυτή η πίστα είναι απλά φανταστική, με τρελό απάτητο πεδίο εκατέρωθεν, μεγάλο μήκος, καλή κλίση, ενδιαφέροντα σημεία, κλπ, κλπ όνειρα επικής ημέρας εις το χιονοδρομικό Καρπενησίου.....Ανέβηκα μέσα στην απελπισία μου με τα πόδια μέχρι ένα σημείο και με τα πέδιλα στον ώμο, επί 15 - 20 λεπτά μου βγήκε η γλώσσα, διαπίστωσα το τέλειο στρώσιμο, τους 50 - 60 min πόντους χιόνι...και κατέβηκα σε 1,5 λεπτά για να κλαίω στην ουρά του bady lift με όλους τους άλλους χιονοδρόμους!! BTW, στοιχηματίζω ό,τι θέλετε ότι δεν υπάρχει καμμία εγγύηση ασφάλειας για το καρεκλάκι του άνεμου που άνοιξε στη 1....θα μπορούσε κάποιος να μας πει ποιός είναι ο υπεύθυνος μηχανικός του χιονοδρομικού και πότε και τί έλεγχοι γίνονται σε αυτά τα πανάρχαια lift?? Επίσης, 2 μέρες, πιστέρ δεν εθεάθη πουθενά, στην μονοδική πίστα (τη baby) που επί 2 μέρες ΣΚ, ανεβοκατέβηκαν πόσες φορές, πόσοι χιονοδρόμοι, υπήρχαν σε ένα σημείο δίπλα στο συρόμενο, 4-5 κοτρώνες.....δεν αξιώθηκε κανείς εκ του χιονοδρομικού να τις μαζέψει.... Αυτά !! Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα......... Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted January 25, 2010 Ευτυχώς η παρέα ήταν όπως πάντα καταπληκτική. Είναι φοβερό να επιστρέφεις με χαλασμένο εξοπλισμό, αγρότες στο δρόμο (ναι Χρήστο, βάλαμε λίγη περιπέτεια στη ζωή μας!), πίστες κλειστές, και παρόλα αυτά να νιώθεις όμορφα Όσον αφορά στο χ/κ Καρπενησίου, σκεφτόμουν να γράψω κάτι πιο μακροσκελές, γιατί η κατάσταση που είδαμε ήταν επιεικώς απαράδεκτη, αλλά όσα έγραψε ο Χρήστος παραπάνω με κάλυψαν σε μεγάλο βαθμό. Δεν είναι σοβαρή απάντηση για ένα χ/κ το οποίο περιμένει κόσμο όταν ακριβώς χιονίζει (!) να λέει ότι χάλασαν οι μπαταρίες ή τι άλλο και δεν έχει αναβατήρες την περίοδο που περιμένει τον περισσότερο κόσμο, δηλαδή το ΣΚ. Και αν κάποιος από το χ/κ διαβάζει κάποιο από αυτά τα posts, θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε πότε (και αν) είχε ανοίξει ο Ηρακλής πριν το ΣΚ που επισκεφτήκαμε, αλλά και γενικά από την αρχή της σαιζόν. Ούτε δείχνει σοβαρότητα το να ανεβάζεις ανθρώπους σε ένα παρά ένα καρεκλάκι για να μην έχει πολύ φορτίο. Οι αναβατήρες έχουν σχεδιαστεί και συντηρούνται ώστε να λειτουργούν με πλήρες φορτίο. Αυτή η λογική λοιπόν υποδηλώνει ότι για κάποιο λόγο δεν θέλουμε να δοκιμάσουμε την αντοχή των αναβατήρων, αναρωτιέμαι γιατί. Το χιόνι ήταν αρκετό για χιονοδρομία. Όσον αφορά στις ζημιές στον εξοπλισμό, αυτό συνέβη κυρίως επειδή κάποιοι από εμάς, που είδαν κι αποείδαν με τις ανύπαρκτες πίστες, θέλησαν να δοκιμάσουν σε απάτητο. Βέβαια όταν αντί για τον Ηρακλή αναγκαζόμαστε να ανοίξουμε, εσπευσμένα μάλιστα, τον Άνεμο, ναι, εκεί, και με το βιαστικό τρόπο που έγινε αυτό, υπήρχαν πέτρες στο μέσον της διαδρομής. Αυτό που είδαμε χτες δυστυχώς δεν είναι η εξαίρεση αλλά ο κανόνας. Δεν είναι τυχαίο ότι όσοι έχουν καλή γνώση των χιονοδρομικών κέντρων της Ελλάδας έχουν βάλει το Καρπενήσι στη μαύρη λίστα. Και τελικά αυτή η αντιμετώπιση έχει δημιουργήσει πρόβλημα σε όλη την πόλη, πράγμα που επίσης δυστυχώς μπορούν να επιβεβαιώσουν πολλοί ντόπιοι. Τελικά η διοίκηση του χ/κ θα πρέπει να πάρει μια σοβαρή απόφαση για το αν πραγματικά ενδιαφέρεται να λειτουργεί ένα χ/κ το οποίο θα προσελκύει χιονοδρόμους. Αν δούμε τα θετικά από όλη τη συνάντηση, περάσαμε όπως πάντα φοβερά, τιμήσαμε άλλο ένα χ/κ της Ελλάδας, κόψαμε την πίτα με φρέσκο χιόνι (φοβερή πούδρα!) και κάνουμε όπως πάντα εποικοδομητικό διάλογο ώστε να βελτιωθούν μερικά θέματα και να είμαστε όλοι πιο χαρούμενοι. Ιδωμεν.... (Υ.Γ. Ο Δημήτρης πάει για τριπλό bypass μόλις δει το σανίδι της Αφροδίτης) Aφου δεν το επαθα εγω, ας το παθει καποιος αλλος. Συμφωνω απολυτα με τα λεγομενα του Μηνά.Πραγτματικα δεν ειχαμε αλλη επιλογη απο το να κανουμε τανζιανες και να ψαχνουμε για offpiste με ολα τα συνεπακόλουθα. Ηξερα οτι θα ξεσκισω τη σανιδα, αλλα δεν ειχα και αλλη επιλογη. Η παιδικη πιστα (γιατι για τετοια προκειτα) δεν μπορουσε τιποτα αλλο να μου προσφερει. Την πρωτη μερα που η πιστα ηταν παντελως αστρωτη εψαχνα για βουναλακια για να κανω ψιλοαλματακια μπας και διακσεδασω την κατασταση. Την δευτερη μερα που βουναλακια γιοκ ακολουθησα τους poudrochasers μεχρι που finally ανοιχτηκε ο Ανεμος αντι του Ηρακλη και για 1 ωρα καταφεραμε να κανουμε 3 κατεβασιες αναμεσα σε κοτρωνια. Ο μελετης με κοροιδευε απο τα λιφτ για τις "ωραιες" γραμμες που αφηνω κι εγω του ελεγα οτι δεν ειναι αυτος ο σκοπος μου, αλλα να αποφυγω τις πετρες. Ανεπιτυχως ομως. Πρεπει να πουμε ενα μεγαλο μπραβο στον Μηνα που Σαββατο βραδυ παρατησε τον Παρνασσο, θυσιασε το σουπερσκι που θα εκανε την Κυριακη στον Παρνασσο, για να ταλαιπωρηθει βραδιαατικα με τα μπλοκα των αγροτων και τον βραδινο παγο στο δρομο και να παρευρεθει στην κοπη της πιτας του συλλογου. Share this post Link to post Share on other sites
Evagelos 1 Report post Posted January 25, 2010 (edited) ... BTW, στοιχηματίζω ό,τι θέλετε ότι δεν υπάρχει καμμία εγγύηση ασφάλειας για το καρεκλάκι του άνεμου που άνοιξε στη 1....θα μπορούσε κάποιος να μας πει ποιός είναι ο υπεύθυνος μηχανικός του χιονοδρομικού και πότε και τί έλεγχοι γίνονται σε αυτά τα πανάρχαια lift?? Επίσης, 2 μέρες, πιστέρ δεν εθεάθη πουθενά, στην μονοδική πίστα (τη baby) που επί 2 μέρες ΣΚ, ανεβοκατέβηκαν πόσες φορές, πόσοι χιονοδρόμοι, υπήρχαν σε ένα σημείο δίπλα στο συρόμενο, 4-5 κοτρώνες.....δεν αξιώθηκε κανείς εκ του χιονοδρομικού να τις μαζέψει.... Αυτά !! Σιγά μην βρεθεί υπάλληλος! Το θέμα όμως που απασχόλησε για περισσότερη ώρα το Νομαρχιακό Συμβούλιο, ήταν αυτό που αφορούσε το Χιονοδρομικό Κέντρο. Ο κ. Παπαδόπουλος τόνισε ότι σταθήκαμε τυχεροί που τελειώνει η χιονοδρομική περίοδος χωρίς κανένα σημαντικό ατύχημα, καθώς ο ποιοτικός έλεγχος των συρματόσχοινων που έπρεπε να γίνει το Σεπτέμβριο έγινε μόλις πριν λίγες μέρες. Επεσήμανε δε, ότι οι αναβατήρες έχουν φθαρεί τόσο που πλέον καθίστανται επικίνδυνοι. Εκτός από αυτά αναφέρθηκε και στον δρόμο Αγία Τριάδα ? Βελούχι, ο οποίος όπως τόνισε, δεν ήταν δυνατό να καθαριστεί με τις καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν και αυτό αποδεικνύει το πόσο λανθασμένη επιλογή αποτέλεσε η κατασκευή του. Και ο αρχηγός της μειοψηφίας στο Νομαρχιακό συμβούλιο κατέληξε: «Το Βελούχι είναι το μεγάλο κεφάλαιο της περιοχής μας. Μπορεί να απομένουν ακόμη το πολύ 20 μέρες λειτουργίας του, πρέπει όμως να το προσέξουμε όσο μπορούμε. Σε όλα τα μέρη, όπου οι νομαρχιακές αυτοδιοικήσεις ασχολούνται με τα χιονοδρομικά κέντρα, τα νοικοκυρεύουν, εδώ γίνεται το αντίθετο.» Απαντώντας σε σκληρή γλώσσα, ο Νομάρχης υποστήριξε ότι η αντιπολίτευση χρησιμοποιεί ως πεδίο αντιπαράθεσης το Χιονοδρομικό Κέντρο, για το οποίο οι πολίτες είναι ευαισθητοποιημένοι, χωρίς να διστάζει να το δυσφημεί, θέλοντας να προσποριστεί πολιτικό όφελος. Κατηγόρησε τον Γιάννη Παπαδόπουλο, ότι και ο ίδιος φέρει ευθύνη καθώς ως δήμαρχος παλαιότερα είχε συμβάλει στην οικονομική του δυσπραγία. Παραδέχθηκε ότι υπάρχουν προβλήματα αλλά τόνισε ότι γίνονται και σημαντικά βήματα. Ανακοίνωσε μάλιστα, ότι υπάρχει πρόβλεψη να γίνει ανασυγκρότηση και εκσυγχρονισμός των αναβατήρων μέσω του νέου ΕΣΠΑ, έτσι ώστε το Χιονοδρομικό Κέντρο Καρπενησίου να μπορέσει να σταθεί σταθερά μέσα στο ανταγωνιστικό περιβάλλον που διαμορφώνεται. Τέλος, για το δρόμο Βελούχι ? Αγία Τριάδα, υπενθύμισε ότι η κατασκευή του ήταν ανταπόκριση σε αίτημα της τοπικής κοινωνίας και ότι Ευρυτανία δεν είναι μόνο το Καρπενήσι και στόχο έχει την εκμετάλλευση του Βελουχιού ως πλουτοπαραγωγικού πόρου από όσο το δυνατόν περισσότερους. Καθώς το κλίμα είχε φορτιστεί αρκετά, το λόγο πήρε ο νομαρχιακός σύμβουλος της πλειοψηφίας Κώστας Χονδρός ο οποίος επίσης εγκάλεσε τον κ. Παπαδόπουλο για δυσφήμιση του Χιονοδρομικού, ενώ τόνισε ότι ο ίδιος ως ξενοδόχος ακούει τα καλύτερα λόγια από τους πελάτες του γι’ αυτό. Επίσης επεσήμανε πως το γεγονός ότι, η αντιπολίτευση δεν έχει ορίσει εκπρόσωπό της στο Διοικητικό Συμβούλιο του Χιονοδρομικού, αποδεικνύει ότι δεν έχει σκοπό να συνεργαστεί, αλλά απλά να δημιουργεί εντυπώσεις. Απευθύνθηκε τέλος στην αντιπολίτευση ζητώντας να μην μηδενίζεται το έργο ανθρώπων που έχουν καταθέσει «το αίμα και την ψυχή τους και είναι κρίμα να τους απαξιώνουμε», όπως χαρακτηριστικά είπε. Δευτερολογώντας ο κ. Παπαδόπουλος, αντέτεινε στον Νομάρχη που του επέρριψε ευθύνες για το διάστημα της Δημαρχίας του, ότι το μεγάλο χρέος του Χιονοδρομικού διαμορφώθηκε την τριετία 1990 ? 1993. Όταν στη συνέχεια το ανέλαβε ο ίδιος (ως μέτοχος μέσω του Δήμου) παρέλαβε χρέος ύψους 75.000.000 δρχ, για να παραδώσει με το τέλος της θητείας του χρέος μολις 16 εκατομμυρίων. «Όταν άλλαξαν τα πράγματα, με εκπαραθυρώσατε», είπε χαρακτηριστικά και συνέχισε: «Αν δεν ήμουν εγώ, δεν θα υπήρχε σήμερα ο τρίτος αναβατήρας». Με αντεγκλήσεις και εκατέρωθεν πυρά συζητήθηκε για αρκετή ώρα και το θέμα του δρόμου Λαμία ? Καρπενήσι ? Αγρίνιο, με τον κ. Παπαδόπουλο να τονίζει ότι η αρχική μελέτη προέβλεπε κόστος 180.000.000 δρχ. (περίπου 550.000 ευρώ), ενώ το κόστος των επόμενων άγγιξε τα 7.000.000. Στο θέμα αυτό, ο κ. Κοντογεώργος ανταπάντησε ότι η πρώτη μελέτη ήταν μόνο για την ανατολική πρόσβαση της Σήραγγας Τυμφρηστού, ενώ τώρα ο προϋπολογισμός είναι 200.000.000 ευρώ για την κατασκευή ολόκληρου του οδικού άξονα. Το ότι ήδη εγκρίθηκε η παράκαμψη της Μακρακώμης, μήκους 9 χιλιομέτρων, σημαίνει και την έναρξη της σταδιακής υλοποίησης του έργου, κατά την άποψη του Νομάρχη, κάτι που ο αρχηγός της μειοψηφίας στο Νομαρχιακό Συμβούλιο αμφισβήτησε έντονα. http://www.evrytanika.gr/0321-0340/0329/politics.htm - Μάρτιος 2009 Μην κοιτάτε που είναι περσινά! Το ίδιο θα ισχύει και φέτος! Edited January 25, 2010 by Evagelos Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted January 25, 2010 Επί τη ευκαιρία, εκείνο το τούνελ που ανοίχτηκε για να μην κόβεται η πρόσβαση στο πίσω χωριό όταν λειτουργεί το χιονοδρομικό, ήταν... κλειστό από το χιόνι. Κανένας, μα κανένας σεβασμός στα χρήματα του Έλληνα φορολογούμενου. Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
SPR 1 Report post Posted January 25, 2010 (edited) Επί τη ευκαιρία, εκείνο το τούνελ που ανοίχτηκε για να μην κόβεται η πρόσβαση στο πίσω χωριό όταν λειτουργεί το χιονοδρομικό, ήταν... κλειστό από το χιόνι. Κανένας, μα κανένας σεβασμός στα χρήματα του Έλληνα φορολογούμενου. λολ..χαιρομαι που πηρατε γευση από Καρπενησι ..εννοω το Χ/Κ...ή μαλλον την παιδικη χαρα....λοιπον το τουνελ στοιχισε παααρα πολλαλεφτα...δε δουλεει το χειμωνα..αλλά και το καλοκαιρι δε ειναι πολυ συντομοτερα γιατί εαχει πολλη ανηφορα και απότομη κατηφορα(για να καταλάβου και άλλοι...ανεβαινεις από τα 1000μ. στα 1800... αμα τα καυταφερεις... μπαινεις στο τουνελ των 100μ και κατεβαινεις παλι στα 800μ....-νταξει ο δρομος ειναι κλειστος από χιόνι..αλλά λεμε για το καλοκαίρι) χαχαχαχα δε παιζονται....αξιοι της μοιρας τους... ΥΓ 1πανω στο πιατακι στ ηκορυφη ειχε όρθιο ενα κομματι 40 εκ, αγκαθωτό συρματοπλεγμα μεσα στη πιστα!!! τους τοπα αλλά φευγοντας 3 ωρες μετα ηταν ακόμα εκέι...λολ...λολ.λλολ..... ΥΓ2 ψιτ...mrLappas ΜΙΚ κ.λπ. σας παρακαλώ μη ξανακανετε powder8s μπροστα σε μικρά παιδιά...σας βλεπουν και εχουμε ζζζζηηηηλιιιεεεςςςςς τρελλέέεεςςςςς... Edited January 25, 2010 by SPR Share this post Link to post Share on other sites
Vanzel 1,536 Report post Posted January 25, 2010 Aπορώ γιατί το Δ.Σ. δεν πήγε στην κοπή της πίτας....Τεσπα δικό του θέμα.Όλα δεκτά αυτά που λέτε για το Χ.Κ. Καρπενησίου...Το Δ.Σ. γνωρίζει όμως ότι πέρα των 7-8 μεγάλων Χ.Κ. τα υπόλοιπα 12 μέχρι τα 20 που έχουμε έχουν τα ίδια και σημαντικότερα προβλήματα;;;;Eχει ασχοληθεί ποτε με τα μικρά Χ.Κ. που αφορούν βέβαια λίγους χιονοδρόμους,αλλά τα προβλήματα είναι μεγάλα;Πολύ φοβάμαι πως όχι.....Για κοιτάξτε λιγο το θέμα... Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted January 26, 2010 Επί τη ευκαιρία, εκείνο το τούνελ που ανοίχτηκε για να μην κόβεται η πρόσβαση στο πίσω χωριό όταν λειτουργεί το χιονοδρομικό, ήταν... κλειστό από το χιόνι. Κανένας, μα κανένας σεβασμός στα χρήματα του Έλληνα φορολογούμενου. Χρήστο, εδώ πάει ''χαμένη'' η σήραγγα στον κεντρικό δρόμο που έρχεται από Λαμία, τί να λέμε τώρα ; Aπορώ γιατί το Δ.Σ. δεν πήγε στην κοπή της πίτας....Τεσπα δικό του θέμαΌπως το λέτε... ''δικό του θέμα'' που δεν δημοσιοποιείται διότι υπάρχουν κάποιοι προσωπικοί λόγοι για τους απόντες. Το Δ.Σ. γνωρίζει όμως ότι πέρα των 7-8 μεγάλων Χ.Κ. τα υπόλοιπα 12 μέχρι τα 20 που έχουμε έχουν τα ίδια και σημαντικότερα προβλήματα;;;;Eχει ασχοληθεί ποτε με τα μικρά Χ.Κ. που αφορούν βέβαια λίγους χιονοδρόμους,αλλά τα προβλήματα είναι μεγάλα;Το Δ.Σ γνωρίζει την κατάσταση, έχει υποβάλει τις προτάσεις του εδώ και χρόνια και επικοινωνεί με τα χ/κ ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Δεν μπορεί όμως να κάνει κάτι περισσότερο, δηλαδή να επιβάλλει τις προτάσεις του στους ιδιοκτήτες/διαχειριστές των χ/κ. Όποιος παρακολουθεί τα δρώμενα της ελληνικής χιονοδρομίας γνωρίζει καλά και το παρασκήνιο και το ενδιαφέρον των αρμοδίων. Share this post Link to post Share on other sites
herman 1,011 Report post Posted January 26, 2010 Η ευρύτερη τουριστική περιοχή του Καρπενησίου δεν έχει ανάγκη το χιονοδρομικό. Λειτουργούν πολύ καλά όλο τον χρόνο. Το ΧΚ υπάρχει εκεί ως αξιοθέατο. Ευθύνες έχουν οι επιχειρηματίες που δεν πιέζουν για αναβάθμιση (και με την δική τους βοήθεια) αλλά δεν τους ενδιαφέρει γιατί δεν εξαρτώνται από την ύπαρξη και την σωστή λειτουργία του ΧΚ. Share this post Link to post Share on other sites
alexk 53 Report post Posted January 26, 2010 οτι του χιόν ειν λιγου Για την ακρίβεια, νομίζω ότι προσέθεσε: "διέν πι-ρι-μιέ-να-μιε ου-ό-τι θα χιου-νί-σιεε"!!! (Μα, να χιονίσει στο βουνό? Πρωτοφανές! που ξανακούστηκε!) Share this post Link to post Share on other sites
chiemsee 0 Report post Posted January 26, 2010 Η ευρύτερη τουριστική περιοχή του Καρπενησίου δεν έχει ανάγκη το χιονοδρομικό. Λειτουργούν πολύ καλά όλο τον χρόνο. Το ΧΚ υπάρχει εκεί ως αξιοθέατο. Ευθύνες έχουν οι επιχειρηματίες που δεν πιέζουν για αναβάθμιση (και με την δική τους βοήθεια) αλλά δεν τους ενδιαφέρει γιατί δεν εξαρτώνται από την ύπαρξη και την σωστή λειτουργία του ΧΚ. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Με δύο γραμμές έδωσες απαντήσεις για την οικτρή κατάσταση τού χ/κ Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted January 26, 2010 Αυτή είναι η πραγματικότητα. Με δύο γραμμές έδωσες απαντήσεις για την οικτρή κατάσταση τού χ/κ ετσι ειναι...αντοιστοιχα ειναι κ τα πραγματα σε αλλα χιονοδρομικα μιας και οι ξενοδοχεοι δεν νοιαζονται αφου ερχεται κοσμος που δεν ειναι χιονοδρομοι... το θεμα ειναι ομως οτι ο απλος κοσμος ισως παει μια φορα...αντε δυο.. ο χιονοδρομος μπορει να εινα εκει καθε Σαβ/κο... αλλα.. Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 26, 2010 Η ευρύτερη τουριστική περιοχή του Καρπενησίου δεν έχει ανάγκη το χιονοδρομικό. Λειτουργούν πολύ καλά όλο τον χρόνο. Το ΧΚ υπάρχει εκεί ως αξιοθέατο. Ευθύνες έχουν οι επιχειρηματίες που δεν πιέζουν για αναβάθμιση (και με την δική τους βοήθεια) αλλά δεν τους ενδιαφέρει γιατί δεν εξαρτώνται από την ύπαρξη και την σωστή λειτουργία του ΧΚ. Oι οποίοι φυσικά τις καθημερινές είναι άδειοι. Θα μου επιτρέψεις να αναφέρω ότι επαγγελματίας που εξορισμού κρατάει την επιχειρησή του στο 2/7 της δυναμικής της μάλλον...είναι Έλληνας και ασχολείτε με την χιονοδρομία. Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
MAC 1,032 Report post Posted January 26, 2010 (edited) Χρήστο, εδώ πάει ''χαμένη'' η σήραγγα στον κεντρικό δρόμο που έρχεται από Λαμία, τί να λέμε τώρα ; + 1000000 Η περίπτωση της σήραγγας αυτής πρέπει να είναι παγκόσμια πρωτοτυπία ... Edited January 26, 2010 by MAC Γόνδολες υπάρχουν ΜΟΝΟ στη Βενετία. Στα βουνά μας ανεβάζουν τα τελεφερίκ.- Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted January 26, 2010 Καλά, το μεγάλο τούνελ είναι μεγάλο... ανέκδοτο. Πρέπει πρώτα να ανέβεις σχεδόν όλο το βουνό και μετά να το ξανακατέβεις για να μπεις στην σήραγγα που υποτίθεται φτιάχτηκε ακριβώς για να μην χρειάζεται να φτάσεις τόσο ψηλά στον δύσκολο (στις χειμερινές συνθήκες) ορεινό δρόμο. Είχα ακούσει παλιά διάφορες ιστορίες για αυτό. Ότι η αρχική του χάραξη ήταν διαφορετική, ότι θα υπήρχε άλλος δρόμος που θα έβγαζε κατευθείαν στο ύψος του Τυμφρηστού, ότι... ότι... Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted January 27, 2010 ...ότι θα υπήρχε άλλος δρόμος που θα έβγαζε κατευθείαν στο ύψος του Τυμφρηστού, ότι... ότι... Η χάραξη του δρόμου μιά χαρά ήταν. Αι βουλαί των μαυρογιαλούρων της περιοχής ήταν άλλες. Ο δρόμος κανονικά έπρεπε να συνεχίζει ευθεία/κατηφορικά στην έξοδο της σήραγγας, αποφεύγοντας τον Τυμφρηστό και όλα τα συν αυτώ (ταβέρνες, εστιατόρια, καφενεία, αυλές σπιτιών, παρκαρισμένα οχήματα πάνω στον δρόμο, παιδιά να παίζουν σ' αυτόν, γιαγιάδες να πλέκουν με τ' αυτοκίνητα να τις ακουμπούν, θείες και θείους να πωλούν την πραμάτεια τους...). Share this post Link to post Share on other sites
chiemsee 0 Report post Posted January 27, 2010 Κλειστός 7/1/2010 Στην είσοδο τού τούνελ προς Αγ. Τριάδα Share this post Link to post Share on other sites
Evagelos 1 Report post Posted March 29, 2010 Μπορεί να μας ενημερώσει κανένας από τα μέρη τί χιόνι υπάρχει στις πίστες? Να πάρω μεθαύριο πέδιλα μαζί μου ή να το αφήσω για του χρόνου με το καλό πάλι? Μην καταστρέψω και τα πέδιλα αμαρτία είναι Μεγάλη Βδομάδα Share this post Link to post Share on other sites