Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found

Recommended Posts

Έλεγα μπας και υπάρχουν προβλέψεις για το επόμενο 10-12ήμερο.

Αν περιμένουμε χιονοπτώσεις και τέτοια για την περιοχή.

Share this post


Link to post
Share on other sites

παιδιά αυτό το ΣΚ μαλλον θα ανοιξει...αλλά πιστευω ότι θα ειναι φιασκο άνοιγμα...θα ανοιξει το πιατακι...αντε και καμμια πετροπίστα για παει ο κοσμος Καρπενησι...

Share this post


Link to post
Share on other sites
παιδιά αυτό το ΣΚ μαλλον θα ανοιξει...αλλά πιστευω ότι θα ειναι φιασκο άνοιγμα...θα ανοιξει το πιατακι...αντε και καμμια πετροπίστα για παει ο κοσμος Καρπενησι...

 

 

Λέγοντας πιατάκι εννοείς τον αναβατήρα Τάκη Φλέγγα??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Λέγοντας πιατάκι εννοείς τον αναβατήρα Τάκη Φλέγγα??

 

Το πιατάκι είναι ο Θησέας...Τάκης Φλέγκας είναι ο αναβατήρας που σε μεταφέρει από κάτω πάνω στο σαλέ! Καλά άμα ανοίξει το Καρπενήσι θα είναι standard με τον Θησεά και με οριακή ποσότητα χιονιού!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτη την ωρα και απο το πρωι απο ενημερωση που ειχα στο ΧΚΚ χιονιζει.......

Ασ ελπισουμε να ριξει αρκετο ωστε να το ευχαριστηθουμε αυτο το ΣΚ


2013_Elan_Amphibio_Waveflex_14_Fusion.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τι νέο....

Μακάρι να κρατήσει και για Χριστούγεννα που θα είμαστε πάνω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κανενα νεο για Καρπενησι?

Βλεπω μονο βολτες να κανω και φαι... :)


creteet3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα.

Μόλις μίλησας με ΧΚΚ και μου είπαν για Χριστούγεννα ότι είναι από δύσκολο εώς απίθανο να καταφέρουν να ανοίξουν.

Ήδη το χιόνι δεν ειναι αρκετό και καλής ποιότητας. Περιμένουν να ρίξει αύριο λίγο αλλά όχι τίποτα το σημαντικό ώστε να μας κάνει την χάρη και περιμένουν να δώσει σοβαρό χιόνι μετά τα Χριστούγεννα ίσως μετά και την Πρωτοχρονία.

Εγώ προσωπικά δεν θα πάρω σκί μαζί μου και αν γίνει κάνα θαύμα προτιμώ να νοικιάσω από το να καταστρέψω τα δικά μου στις πέτρες.

Μην ξεχνάμε πως το ΧΚΚ έχει κάμποσες από δαύτες που καλύπτονται μόνο από μεγάλη χιονόπτωση. Άσε που φοβάμαι και τραυματισμούς από πέτρες.

 

Τί να κάνουμε λοιπόν?? Αντί για σκι, εναλλακτικά βολτίτσες, καθαρός αέρας, ξεκούραστος ύπνος, πεζοπορείες και γενικά χαλάρωση και βασικότερα από όλα "Anti-Stress" γιατί περνάω μια περίοδο δύσκολη χωρίς σοβαρό λόγο. Μάλλον άγχος που με γ@..ει τώρα που περάσαν τα δύσκολα με δουλεία και προσωπικά.

 

Το χειρότερο από όλα δεν είναι πως δεν θα κάνουμε σκι αλλά πως δίνει καιρό ζέστη σχετικά με την περιοχή και την εποχή με νοτιάδες και βροχές.

 

 

Υπομονή...Χιόνια θα έρθουν σύντομα...

Edited by kangoogr

Share this post


Link to post
Share on other sites

μια χαρα θα περασεις μην ανησυχεις


DALTONS POW ROBBERY.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Καλησπέρα.

Μόλις μίλησας με ΧΚΚ και μου είπαν για Χριστούγεννα ότι είναι από δύσκολο εώς απίθανο να καταφέρουν να ανοίξουν.

Ήδη το χιόνι δεν ειναι αρκετό και καλής ποιότητας. Περιμένουν να ρίξει αύριο λίγο αλλά όχι τίποτα το σημαντικό ώστε να μας κάνει την χάρη και περιμένουν να δώσει σοβαρό χιόνι μετά τα Χριστούγεννα ίσως μετά και την Πρωτοχρονία.

Εγώ προσωπικά δεν θα πάρω σκί μαζί μου και αν γίνει κάνα θαύμα προτιμώ να νοικιάσω από το να καταστρέψω τα δικά μου στις πέτρες.

Μην ξεχνάμε πως το ΧΚΚ έχει κάμποσες από δαύτες που καλύπτονται μόνο από μεγάλη χιονόπτωση. Άσε που φοβάμαι και τραυματισμούς από πέτρες.

 

Τί να κάνουμε λοιπόν?? Αντί για σκι, εναλλακτικά βολτίτσες, καθαρός αέρας, ξεκούραστος ύπνος, πεζοπορείες και γενικά χαλάρωση και βασικότερα από όλα "Anti-Stress" γιατί περνάω μια περίοδο δύσκολη χωρίς σοβαρό λόγο. Μάλλον άγχος που με γ@..ει τώρα που περάσαν τα δύσκολα με δουλεία και προσωπικά.

 

Το χειρότερο από όλα δεν είναι πως δεν θα κάνουμε σκι αλλά πως δίνει καιρό ζέστη σχετικά με την περιοχή και την εποχή με νοτιάδες και βροχές.

 

 

Υπομονή...Χιόνια θα έρθουν σύντομα...

 

Μόνο που θα ξεφύγεις απο την καθημερινότητα και τις υποχρεώσεις,αρκεί για να περάσεις καλά!Οπως λέει και "ο σοφός/ή",μια μέρα στο βουνό είναι πολύ καλύτερη, από μία στο σπίτι!


Μπορεί να μην είμαι μικρής ηλικίας αλλά είμαι νεαρής νοοτροπίας

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι γιατί ενώ τώρα έπρεπε να χαλαρώνω και να απολαμβάνω τους καρπούς των κόπων μου χωρίς άγχος οπως το είχα εδώ και 5-6 μήνες χαλάρωσα και μου βγαίνουν όλα τώρα...Άγχος ψυχοσωματικά φοβίες και τέτοια...(όποιος έχει περάσει καταλαβαίνει).

 

ΟΠΟΤΕ: ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΕΠΕΙΓΌΝΤΩΣ...έστω και χωρίς χιόνι...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά...και καλά.

Μόλις γύρισα από Καρπενήσι και το μόνο που έχω να σας πω είναι πως περάσαμε τέλεια έστω και χωρίς το πολυπόθητο χιόνι.

Το χιονοδρομικό έμοιαζε σαν να ήταν Μάϊος με μόνο χιονούρες.

Θα προσπαθήσω να ανεβάσω photos.

 

Όλοι είμαστε σε αναμονή χιονιού αλλά τελικά η καλή παρέα και η καλή διάθεση είναι το πάν για να περάσεις καλά.

 

Φιλικά

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πρέπει να ρίχνει παπάδες πάνω ! Καμία ενημέρωση??? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

50 εκατοστα φρεσκο χιονι και συνεχιζει...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μολις μιλησα με ατομο του χιονοδρομικου και μου ειπε οτι λειτουργουν το συρομενο και το συνδετικο του ΧΚΚ με το σαλε στην ουσια οι 2 μικρες πιστες


2013_Elan_Amphibio_Waveflex_14_Fusion.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είναι πάγια τακτική να εμφανίζουν ενημερώσεις για διπλάσια-τριπλάσια εκατοστά, απ' ότι υπάρχουν στη πραγματικότητα.

Τώρα τους λόγους μπορεί να τους καταλάβει και ένα παιδί 2-3 χρόνων.Στην Ελλάδα ζούμε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

αμα ειχε 50 εκ θαχαν ανοιξει και τα άλλα λιφτ...φαινεται και από την καμερα οτι ειναι ξέχιονα...πεφτει πολυ παραμυθι...

Share this post


Link to post
Share on other sites
αμα ειχε 50 εκ θαχαν ανοιξει και τα άλλα λιφτ...φαινεται και από την καμερα οτι ειναι ξέχιονα...πεφτει πολυ παραμυθι...

 

Ντροπή ρε να μην πιστεύεις την ανακοίνωση...

 

Μιλάμε για την αλήθεια, ίσως και τη μοναδική...

Τον Ηρακλή δηλαδή δεν τον ανοίγουν, για το φόβο των χιονοστιβάδων... :angry:

 

Α να χαθείς άπιστε... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ετσι μπραβο..ερχομαστε!


"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...