Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
TiLT

Προετοιμασια για σκι

Recommended Posts

τα in line skates ειναι η καλυτερη γυμναστικη για το σκι! (και απο τη δικη μου εμπειρια διαπιστωμενο)

προσπαθω να κανω συχνα-πυκνα αλλα βαριεμαι μονος μου

ακολουθει κανεις;;; :lol:


μπορώ και χωρίς ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για πες :):)


The greatest pleasure in life is doing what people say you can not do!!!
http://www.snowsummit.eu - Private transfers to/from Geneva Airport

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tilt που μένεις ?
παγκρατι

τωρα τελευταια παω για πατινια στο ζαπειο και στα περιξ.

ειμαι ανοιχτος και σε αλλες προτασεις ομως :)

 

πειτε οπου αλλου θελετε και φυγαμε !


μπορώ και χωρίς ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

και εγω μεσα τηλεμαχε....

 

τι ωρα περιπου πας στο ζαπειο ?????

 

 

θα σε πιασω με καμια βεργουλα... <_<


μπορώ και χωρίς ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

λοιπον ειναι κανεις για ιν λαιν αυριο;

καπετανιε πουδρα;

χιονονιφαδα;


μπορώ και χωρίς ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μιλα με τον Hippo Τηλέμαχε..! εδώ και 2 περιπου μηνες κανει προπονησεις με έναν τυπο roller-skis (εντυπωσιακη πατεντα που carvαρεις edge-to-edge!) οπου βρισκει στην ΑΘηνα-Αττικη (συνηθως ΟΑΚΑ)!


Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική!

 

Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

...εγώ θέλω πολύ αλλα είμαι σε μία δύσκολη εποχή (απο άποψη χρόνου), οπότε κανονίστε και αν προλάβω θα έρθω. :P


The greatest pleasure in life is doing what people say you can not do!!!
http://www.snowsummit.eu - Private transfers to/from Geneva Airport

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο Mens health που ειναι εν κυκλοφορια εχει περιπου στις 10 σελιδες προετοιμασιας για σκι...

Εγω το αγορασα και εχω μεινει αρκετα ικανοποιημενος απο αυτα που γραφει...


Share this post


Link to post
Share on other sites

..ειναι ενθετο 10σελιδο ή μεσα στην κυριως υλη του εντυπου ? (διοτι το τευχος του Σεπτεμβρη δεν αναφερεται σε τιποτα αλλο πλην του αθληματος του surf στη Χαβάη)

 

Ευχαριστω :)


Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική!

 

Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η ιστοσελίδα του περιοδικού δεν αναφέρει κατι σχετικό με σκι.Men's health

btw έχει διαβάσει κάποιος το συγκεκριμένο περιοδικό γιατί μου δίνει την εντυπωση ...φόλας.

(Φτιάξε τους κοιλιακούς σου σε 10 μέρες, γίνε κορμάρα σε 15 μέρες, γ... και δείρε σε 20 μέρες και λοιπές παπαριές)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tο περιοδικο ειναι αυτο... ειναι του φεβρουαριου 2007 τελικα... :)

Ξεχασμενο απο τοτε, μα καλα κανεις δεν το ειχε παρει στο κεντρο της Αθηνας?!!

 

 

SP_A0027.JPG


Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν ψαξεις λιγο παλιοτερα, καπου ειχε τεθει το θεμα-- :lol:

 

Γι’αυτό επεμενα---μου ειχαν ζητησει καποια αθρα τεχνικης κτλ το χειμωνα κ ειχαν μπει σε αυτο το ενθετο κ μου εκανε εντυπωση καλοκαιριατικα παλι αρθρογραφια για χειμερινα σπορ ;) …αυτοι θα ξαναξυπνησουν το Γενάρη :)


Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική!

 

Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

εγω δεν χρειαζομαι κανεναν οδηγο ΕΙΜΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ

skimad δεν λεγομαι;


DALTONS POW ROBBERY.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe... και το κειμενάκι που γράφει η κοπελιά στο περιοδικό για την γυμναστικη ξέρω τη πηγή :blink:

αλλά ούτε καφέ δε κέρασε...

Share this post


Link to post
Share on other sites

..αμμ! ειναι θεμα αδυναμιων καποια πραγματα Πάνο μου! :)

Που να δεις τι ταζουν στο Sir Chris για να γραψει ενα τοσα δα editorial στο «Women Today» B)


Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική!

 

Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σημερα ηρθε στο email του γυμναστηριου μου, το ακολουθο..

Αν κρινετε οτι αποτελει διαφημιση διαγραψτε το παιδια..Κανενα προβλημα

 

 

PRO-SKI SIMULATOR

 

ΟΡΓΑΝΟ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ SKI & SNOWBOARD

 

-----------------------------------------------

 

 

 

Μια καινοτόμα πρόταση για την επιχείρησή σας .

 

 

 

Κάντε τη διαφορά προσφέροντας στους πελάτες σας ένα όργανο γυμναστικής εξειδικευμένο 100% στις ανάγκες των σκιέρ και όχι μόνο.

 

Γυμνάζει όλους τους μυείς που χρησιμοποιούνται στο ski ,δίνοντας παράλληλα βοήθεια στον αθλούμενο να δουλεύει την τεχνική του εκτός πίστας.

 

Θεωρείτε ιδανικό όργανο για φθινοπωρινή προετοιμασία πριν τη σεζόν καθώς και μια εξαίρετη προθέρμανση πριν από το βουνό.

 

(Ενημερωτικό Video Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=gOuvrxPoFKw )

 

 

 

Απευθύνεται σε:

 

 

 

Γυμναστήρια

Ξενοδοχεία σε περιοχές κοντά σε Χιονοδρομικά Κέντρα

Σχολές Σκι

Αθλητές / Ομοσπονδίες

 

 

Ενημερωθείτε αναλυτικά για τις δυνατότητες του Proski-simulator στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρίας www.ski-simulator.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απο φετος μπορειτε να το βρειτε κ στον ΒασιληΚ στα Καλαβρυτα - το χρησιμοποιουνε χρονια τωρα πολλες εθνικες ομαδες ανα τον κοσμο για indoor προπονηση!

 

(μεταξυ μας, υπαρχουν ενα σωρο πραγματικα σπορ =υπαιθρια= για προπονηση...δε χρειαζονται τετοια εργαλεια!...εκτος απ' τη δουλεια του Αρη που εκ των πραγματων ειναι roof-covered!)


Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική!

 

Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κ-Α-Τ-Α-Π-Λ-Η-Κ-Τ-Ι-Κ-Ο!!!

 

Πρεπει να προσεχεις το ελαχιστο Α-Φραμε βεβαια (να μν παιρνουμε και κακες συνηθειες... :lol: ).

 

Μια ωρα με δαυτο, και μετα βουρ στο Γυρο της Πλατειας για μια ...Fast προσομοιωση Ζαχου (μη γελας Φιντελιε... :P ) μια φθινοπωρινη Αραχωβα στο σπιτι μας ;) (Λες να εχει ο Σκλαβενιτης φορμαελλα?)...

 

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άρι έχεις τιμή και αντιπρόσωπο? Η γνώμη σου είναι αξίζουν για το σπίτι? Τα γυμναστήρια δεν τα γουστάρω.

 

 

Για όσους έχουν σκύλο και σχέση που έχει όρεξη προτείνω το εξής....

 

Προετοιμασία για σκι ΜΙΚ 2007:

 

2 βόλτες το σκυλί την ημέρα 25 λεπτά έκαστη σε ανηφόρες. Όσο πιο απότομη τόσο πιο καλά. Είναι απίστευτο ότι την πρώτη μέρα σου βγαίνει η γλώσσα (και του σκύλου) στα 100 μέτρα ανηφόρας, τη δεύτερη στα 150 και τώρα πια ανάβω τσιγάρο στην κορφή. Κάνα ενάμιση χιλιόμετρο κλίση 25 μοίρες είναι η πίστα εεεεεε η ανηφόρα.

 

Επίσης ξεκίνησα μαθήματα χορού latin :P (Kαι το χειρότερο είναι ότι μου αρέσει).2 ώρες εκ των οποίων η μια είναι πρακτικά aerobic τη βδομάδα + προπονήσεις σπίτι άμα βάλει κάνα ωραίο τραγούδι.

 

Y.S. Προφανώς το latin ήταν αντάλλαγμα για το ότι κάθε σκ του χειμώνα θα εξαφανίζομαι


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το καλύτερο indoor-outdoor μηχάνημα προσομοίωσης του σκι είναι το λεωφορείο...... :(

Ναι το λεωφορείο...

 

Πάρτε ένα μακρινό δρομολόγιο με πολλές στροφές κατά προτίμηση και σε ώρα με λίγο κόσμο και στηθείτε με στάση σκι με ανοιχτά πόδια στο ύψος των ώμων και μεσαία θέση, κοιτώντας προς τα εμπρός.

Προσπαθείστε τώρα, με το λεωφορείο σε κίνηση, να σταθείτε χωρίς να ακουμπήσετε πουθενά με τα χέρια και χωρίς να αλλάξετε πάτημα στα πόδια...

Αν φοράτε μπότες και σκι ακόμα καλύτερη η προσομοίωση... B)

Μιλάμε για πολύ καρβάρισμα... :P;)

 

Α ρε τι "μυστικά" φανερώνω σήμερα... ;):lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. Cancer
      Cancer
      (41 years old)
    2. zagla
      zagla
      (62 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,151
    • Total Posts
      460,817
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...