TiLT 0 Report post Posted August 21, 2007 τα in line skates ειναι η καλυτερη γυμναστικη για το σκι! (και απο τη δικη μου εμπειρια διαπιστωμενο) προσπαθω να κανω συχνα-πυκνα αλλα βαριεμαι μονος μου ακολουθει κανεις;;; Quote μπορώ και χωρίς ... Share this post Link to post Share on other sites
Snowflake 9 Report post Posted August 23, 2007 Για πες Quote The greatest pleasure in life is doing what people say you can not do!!!http://www.snowsummit.eu - Private transfers to/from Geneva Airport Share this post Link to post Share on other sites
Captain Powder 2,135 Report post Posted August 23, 2007 Tilt που μένεις ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
TiLT 0 Report post Posted August 23, 2007 Tilt που μένεις ?παγκρατιτωρα τελευταια παω για πατινια στο ζαπειο και στα περιξ. ειμαι ανοιχτος και σε αλλες προτασεις ομως πειτε οπου αλλου θελετε και φυγαμε ! Quote μπορώ και χωρίς ... Share this post Link to post Share on other sites
cookmangr 0 Report post Posted August 24, 2007 και εγω μεσα τηλεμαχε.... τι ωρα περιπου πας στο ζαπειο ????? Quote http://www.freewebs.com/greekradicals/ Share this post Link to post Share on other sites
TiLT 0 Report post Posted August 25, 2007 και εγω μεσα τηλεμαχε.... τι ωρα περιπου πας στο ζαπειο ????? θα σε πιασω με καμια βεργουλα... Quote μπορώ και χωρίς ... Share this post Link to post Share on other sites
cookmangr 0 Report post Posted August 26, 2007 τα δυο σου χερια πειρανε..... βεργουλες και με δειρανε.... βεργουλες και με δειρανε..... τα δυο σου χερια πειρανε..... κλαψ κλαψ Quote http://www.freewebs.com/greekradicals/ Share this post Link to post Share on other sites
TiLT 0 Report post Posted September 1, 2007 λοιπον ειναι κανεις για ιν λαιν αυριο; καπετανιε πουδρα; χιονονιφαδα; Quote μπορώ και χωρίς ... Share this post Link to post Share on other sites
makalu 10 Report post Posted September 2, 2007 Μιλα με τον Hippo Τηλέμαχε..! εδώ και 2 περιπου μηνες κανει προπονησεις με έναν τυπο roller-skis (εντυπωσιακη πατεντα που carvαρεις edge-to-edge!) οπου βρισκει στην ΑΘηνα-Αττικη (συνηθως ΟΑΚΑ)! Quote Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική! Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!! Share this post Link to post Share on other sites
Snowflake 9 Report post Posted September 3, 2007 ...εγώ θέλω πολύ αλλα είμαι σε μία δύσκολη εποχή (απο άποψη χρόνου), οπότε κανονίστε και αν προλάβω θα έρθω. Quote The greatest pleasure in life is doing what people say you can not do!!!http://www.snowsummit.eu - Private transfers to/from Geneva Airport Share this post Link to post Share on other sites
AlexC 32 Report post Posted September 11, 2007 Στο Mens health που ειναι εν κυκλοφορια εχει περιπου στις 10 σελιδες προετοιμασιας για σκι... Εγω το αγορασα και εχω μεινει αρκετα ικανοποιημενος απο αυτα που γραφει... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pefto_kai_Matheno 111 Report post Posted September 11, 2007 για πειτε μας και εμας να αρχισουμε.... Quote Κάνε μου λιγάκι Μπεεεεεε... Share this post Link to post Share on other sites
makalu 10 Report post Posted September 12, 2007 ..ειναι ενθετο 10σελιδο ή μεσα στην κυριως υλη του εντυπου ? (διοτι το τευχος του Σεπτεμβρη δεν αναφερεται σε τιποτα αλλο πλην του αθληματος του surf στη Χαβάη) Ευχαριστω Quote Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική! Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!! Share this post Link to post Share on other sites
Velissarios 1,031 Report post Posted September 12, 2007 Η ιστοσελίδα του περιοδικού δεν αναφέρει κατι σχετικό με σκι.Men's health btw έχει διαβάσει κάποιος το συγκεκριμένο περιοδικό γιατί μου δίνει την εντυπωση ...φόλας. (Φτιάξε τους κοιλιακούς σου σε 10 μέρες, γίνε κορμάρα σε 15 μέρες, γ... και δείρε σε 20 μέρες και λοιπές παπαριές) Quote Share this post Link to post Share on other sites
AlexC 32 Report post Posted September 12, 2007 Tο περιοδικο ειναι αυτο... ειναι του φεβρουαριου 2007 τελικα... Ξεχασμενο απο τοτε, μα καλα κανεις δεν το ειχε παρει στο κεντρο της Αθηνας?!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
makalu 10 Report post Posted September 12, 2007 Αν ψαξεις λιγο παλιοτερα, καπου ειχε τεθει το θεμα-- Γι’αυτό επεμενα---μου ειχαν ζητησει καποια αθρα τεχνικης κτλ το χειμωνα κ ειχαν μπει σε αυτο το ενθετο κ μου εκανε εντυπωση καλοκαιριατικα παλι αρθρογραφια για χειμερινα σπορ …αυτοι θα ξαναξυπνησουν το Γενάρη Quote Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική! Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!! Share this post Link to post Share on other sites
AlexC 32 Report post Posted September 12, 2007 στην φωτο ο προεδρος ειναι? Quote Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted September 12, 2007 εγω δεν χρειαζομαι κανεναν οδηγο ΕΙΜΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ skimad δεν λεγομαι; Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted September 13, 2007 hehe... και το κειμενάκι που γράφει η κοπελιά στο περιοδικό για την γυμναστικη ξέρω τη πηγή αλλά ούτε καφέ δε κέρασε... Quote Share this post Link to post Share on other sites
makalu 10 Report post Posted September 14, 2007 ..αμμ! ειναι θεμα αδυναμιων καποια πραγματα Πάνο μου! Που να δεις τι ταζουν στο Sir Chris για να γραψει ενα τοσα δα editorial στο «Women Today» Quote Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική! Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!! Share this post Link to post Share on other sites
Aris 0 Report post Posted November 2, 2007 Σημερα ηρθε στο email του γυμναστηριου μου, το ακολουθο.. Αν κρινετε οτι αποτελει διαφημιση διαγραψτε το παιδια..Κανενα προβλημα PRO-SKI SIMULATOR ΟΡΓΑΝΟ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ SKI & SNOWBOARD ----------------------------------------------- Μια καινοτόμα πρόταση για την επιχείρησή σας . Κάντε τη διαφορά προσφέροντας στους πελάτες σας ένα όργανο γυμναστικής εξειδικευμένο 100% στις ανάγκες των σκιέρ και όχι μόνο. Γυμνάζει όλους τους μυείς που χρησιμοποιούνται στο ski ,δίνοντας παράλληλα βοήθεια στον αθλούμενο να δουλεύει την τεχνική του εκτός πίστας. Θεωρείτε ιδανικό όργανο για φθινοπωρινή προετοιμασία πριν τη σεζόν καθώς και μια εξαίρετη προθέρμανση πριν από το βουνό. (Ενημερωτικό Video Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=gOuvrxPoFKw ) Απευθύνεται σε: Γυμναστήρια Ξενοδοχεία σε περιοχές κοντά σε Χιονοδρομικά Κέντρα Σχολές Σκι Αθλητές / Ομοσπονδίες Ενημερωθείτε αναλυτικά για τις δυνατότητες του Proski-simulator στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρίας www.ski-simulator.com Quote http://thermi.meteothes.gr/ Share this post Link to post Share on other sites
makalu 10 Report post Posted November 2, 2007 Απο φετος μπορειτε να το βρειτε κ στον ΒασιληΚ στα Καλαβρυτα - το χρησιμοποιουνε χρονια τωρα πολλες εθνικες ομαδες ανα τον κοσμο για indoor προπονηση! (μεταξυ μας, υπαρχουν ενα σωρο πραγματικα σπορ =υπαιθρια= για προπονηση...δε χρειαζονται τετοια εργαλεια!...εκτος απ' τη δουλεια του Αρη που εκ των πραγματων ειναι roof-covered!) Quote Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική! Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!! Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted November 2, 2007 Κ-Α-Τ-Α-Π-Λ-Η-Κ-Τ-Ι-Κ-Ο!!! Πρεπει να προσεχεις το ελαχιστο Α-Φραμε βεβαια (να μν παιρνουμε και κακες συνηθειες... ). Μια ωρα με δαυτο, και μετα βουρ στο Γυρο της Πλατειας για μια ...Fast προσομοιωση Ζαχου (μη γελας Φιντελιε... ) μια φθινοπωρινη Αραχωβα στο σπιτι μας (Λες να εχει ο Σκλαβενιτης φορμαελλα?)... Φιλικα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted November 2, 2007 Άρι έχεις τιμή και αντιπρόσωπο? Η γνώμη σου είναι αξίζουν για το σπίτι? Τα γυμναστήρια δεν τα γουστάρω. Για όσους έχουν σκύλο και σχέση που έχει όρεξη προτείνω το εξής.... Προετοιμασία για σκι ΜΙΚ 2007: 2 βόλτες το σκυλί την ημέρα 25 λεπτά έκαστη σε ανηφόρες. Όσο πιο απότομη τόσο πιο καλά. Είναι απίστευτο ότι την πρώτη μέρα σου βγαίνει η γλώσσα (και του σκύλου) στα 100 μέτρα ανηφόρας, τη δεύτερη στα 150 και τώρα πια ανάβω τσιγάρο στην κορφή. Κάνα ενάμιση χιλιόμετρο κλίση 25 μοίρες είναι η πίστα εεεεεε η ανηφόρα. Επίσης ξεκίνησα μαθήματα χορού latin (Kαι το χειρότερο είναι ότι μου αρέσει).2 ώρες εκ των οποίων η μια είναι πρακτικά aerobic τη βδομάδα + προπονήσεις σπίτι άμα βάλει κάνα ωραίο τραγούδι. Y.S. Προφανώς το latin ήταν αντάλλαγμα για το ότι κάθε σκ του χειμώνα θα εξαφανίζομαι Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
louis 53 Report post Posted November 2, 2007 Το καλύτερο indoor-outdoor μηχάνημα προσομοίωσης του σκι είναι το λεωφορείο...... Ναι το λεωφορείο... Πάρτε ένα μακρινό δρομολόγιο με πολλές στροφές κατά προτίμηση και σε ώρα με λίγο κόσμο και στηθείτε με στάση σκι με ανοιχτά πόδια στο ύψος των ώμων και μεσαία θέση, κοιτώντας προς τα εμπρός. Προσπαθείστε τώρα, με το λεωφορείο σε κίνηση, να σταθείτε χωρίς να ακουμπήσετε πουθενά με τα χέρια και χωρίς να αλλάξετε πάτημα στα πόδια... Αν φοράτε μπότες και σκι ακόμα καλύτερη η προσομοίωση... Μιλάμε για πολύ καρβάρισμα... Α ρε τι "μυστικά" φανερώνω σήμερα... Quote Share this post Link to post Share on other sites