Yota 472 Report post Posted March 23, 2007 Ομίχλη αυτή την ώρα στο χ/κ Καϊμάκτσαλαν, χωρίς ανέμους. Περίπου 30-40cm φρέσκο χιόνι στις πίστες. Σε πλήρη λειτουργία το χ/κ για το Σ/Κ και με πολύ καλή ποιότητα χιονιού Γιούπι!!!!! Ας ελπίσουμε να το κρατήσει και να το αυξήσει για το επόμενο ΣΚ!!!! Quote Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα......... Share this post Link to post Share on other sites
Aris 0 Report post Posted March 23, 2007 Θα το αυξησει.. Τα στοιχεια στα μοντελα ειναι αισιοδοξα.. Το μονο αρνητικο ειναι οτι εκανα κι εγω αισιοδοξη προβλεψη..Και συνηθως αυτο οδηγει σε τζιφο!!Ετσι προεδρε???? Quote http://thermi.meteothes.gr/ Share this post Link to post Share on other sites
KonstantinosV 0 Report post Posted April 5, 2007 Γέμισε πάλι ο ορεινός όγκος φρέσκο χιονάκι! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΣΤΧ 2,372 Report post Posted August 29, 2007 Πλήρης δραστηριότητα στο χ/κ Βόρας (Καϊμάκτσαλαν) αυτή την περίοδο. - Ολοκληρώθηκαν ήπιες χωματουργικές εργασίες σε κάποια σημεία των πιστών. - Ξεκινά μέσα στις πρώτες ημέρες του Σεπτεμβρίου η συντήρηση των αναβατήρων. - Έχει προγραμματιστεί η ασφαλτόστρωση του χώρου στάθμευσης των αυτοκινήτων. - Aναμένεται η αγορά και εγκατάσταση του αυτόματου συστήματος ηλεκτρονικής έκδοσης καρτών με προοπτική τη λειτουργία του από την ερχόμενη χιονοδρομική περίοδο. Quote Share this post Link to post Share on other sites
makalu 10 Report post Posted August 29, 2007 ..ωραια νεα, αλλά κρίμα που ακομα συνεχιζουν να οξειδωνονται οι πυλωνες του αναβατηρα που εχει αγοραστει εδω κ 2 χρονια κ παραμενει εκτεθειμενος στα στοιχεια της φυσης (κ στα ματια μας..που κανουν μεγαλυτερη ζημια στο ΧΚΒ) διπλα στο parking! Κατα τα άλλα, ηταν σιγουρο πως η διευθυνση του Καιμάκ με τη μεθοδικοτητα που τη διακρινει, θα ειχε αρχισει απο νωρις τα εργα συντηρησης-βελτιωσης! Μπράβο Quote Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική! Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!! Share this post Link to post Share on other sites
JohNi 21 Report post Posted November 12, 2007 http://forum.snowreport.gr/forum_posts.asp?TID=11782 Quote Share this post Link to post Share on other sites
eleni 343 Report post Posted November 12, 2007 Έτυχε και ανέβηκε και ο Πέτρος το Σάββατο απο Κερασιά, χωρίς χιονολάστιχα και αναγκάστηκε να βάλει αλυσίδες. Πολύ πάγο και χιόνι. Βέβαια πάνω πανικός απο αέρα κλασσικά δεν θ' άφησε τίποτα. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefoxe1975 1 Report post Posted November 15, 2007 ''Από τα ξημερώματα, μέτρια χιονόπτωση. Θερμοκρασία -2 βαθμοί και ισχυροί ΝΔ άνεμοι. Οι δρόμοι είναι κλειστοί. Το ύψος του χιονιού έχει φθάσει τα 10 εκατοστά. '' Αναφέρει το site του ΧΚ Καιμακτσαλάν Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ 2,730 Report post Posted November 16, 2007 Ρε παιδια τσο site toy ΚΑιμακ γραφει αυτο ->"Μετά τη χθεσινή χιονόπτωση, το ύψος του χιονιού έχει φθάσει στις πίστες τα 10-15 εκατοστά. Θερμοκρασία 0 βαθμοί χωρίς ιδιαίτερους ανέμους. Προσοχή το πρωί στους δρόμους για παγετό. Οι πίστες του ΧΚ δεν θα λειτουργήσουν αυτό το ΣΚ, αν όμως επαληθευθούν οι προβλέψεις της μετεωρολογικής υπηρεσίας, εκτιμάται ότι θα λειτουργήσουν το επόμενο ΣΚ." Ναι αλλα υπαρχει και η σημερινη φωτο που δειχνει να εχουν πατησει!!!! Παιρνω τηλ αλλα δεν απανταει κανεις τετοια ωρα. Μπορει να μαθει κανενας υπευθηνα αν υπαρχει ελπιδα να τσουλησουμε αυτο το ΣΚ. Quote Share this post Link to post Share on other sites
fileasfog 0 Report post Posted November 16, 2007 Κατι ακουσα οτι οποιος θελει μπορει να ανεβει με τα ποδαρακια του και να κανει.Φυσικα,πετρουλες θα υπαρχουν και θα εξεχουν.Να προσεχετε!! Quote "Να ζεις την καθε στιγμη πριν γινει αναμνηση" Share this post Link to post Share on other sites
alexpowder 7 Report post Posted November 16, 2007 Να ρωτήσω, αυτή είναι φώτο σήμερα από το χιονοδρομικό ή βλέπω λάθος??? θα τρελλαθούμε με αυτά που κάνει ο Νοέμβρης!!! Αυτός που την έβγαλε (ο Γρηγόρης θα ξέρει) μπορεί να μας πει αν όλο το βουνό έχει αυτή την εικόνα, ή μήπως το τεχνητό έκανε την πιο πολύ δουλειά. Κάποιες πέτρες φαίνονται φυσικά, αλλά αν έχουμε τέτοια βάση, με αυτά που θα πέσουν το ΣΚ θα είναι πολύ καλά τα νέα για την άλλη εβδομάδα (...ειδικά αν σκεφτούμε ότι όλη τη χρονιά πέρισυ κάναμε με σχεδον 40~50cm.) Quote AlexPowder Share this post Link to post Share on other sites
Spiderman 2 Report post Posted November 16, 2007 Aν ρίξει κι άλλο πράμα το ΣΚΔ (17,18, 19) και κυλήσει ομαλά η υπόλοιπη εβδομάδα, χαλλλλαρά είμαστε για σκι το επόμενο Σ/K......!!!!!!! Quote With great mountains, comes great skiing! Share this post Link to post Share on other sites
memnonas 0 Report post Posted November 16, 2007 εεε...... Εσείς εκεί πάνω στο Σέλιιι.........βλέπετε καλάάά......... χιονίζει στο Καιμάκ.......να΄ρθούμεεε ??????? Αγαπητά μέλη, πείτε μας τι γίνεται γιατί τη Κυριακή θα ανέβουμε προς τα επάνω, αν είναι μη στρίψουμε προς Βέροια αλλά προς Έσεσσα, ή όπου είναι ανοικτά για σκι σκι σκι !!! Quote ...Τιμος ακουει...snowclub ακουει...? Share this post Link to post Share on other sites
lena 0 Report post Posted November 16, 2007 τι βλέπουν τα ματακια μου??Παναγιτσα μου ο παράδεισος!ούτε δεμένη δεν με κρατάνε σπίτι!!το άλλο σ/κ ποιος ψήνεται για μια βόλτα καϊμάκ??(αν ανοίξει δηλαδή..) Quote bones heal , glory is FOREVER! Σαβουριάζομαι και Μαθαίνω!!! Share this post Link to post Share on other sites
KonstantinosV 0 Report post Posted November 16, 2007 Πού είσαι εσύ? Την Κυριακή να είσαι στο Σέλι. ΤΕΛΟΣ Quote Share this post Link to post Share on other sites
lena 0 Report post Posted November 16, 2007 με μάλωσεεεεεεεεεεε!!κλαψ!! θα προσπαθήσω , αλλά δεν υπόσχομαι λόγω μίας γριππης που με τυραννάει όλη την εβδομάδα!!σήμερα είδα και για την εκδήλωση στο σέλι.. αχ είμαι χαμένο κορμί !! καλά να περάσετε και όταν γυρίσετε θέλω να ιδώ και χιόνι (έστω και σε φωτογραφία!!) Quote bones heal , glory is FOREVER! Σαβουριάζομαι και Μαθαίνω!!! Share this post Link to post Share on other sites
crash 0 Report post Posted November 17, 2007 Απο το site του ΧΚ " Προστέθηκαν άλλα 10 εκατοστά φρέσκου χιονιού από τη νυχτερινή χιονόπτωση (το χιόνι φθάνει τους 20-25 πόντους). Επικρατεί ομίχλη, άπνοια και θερμοκρασία -1 βαθμός. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα, μετά τις τελευταίες εξελίξεις του καιρού, την Κυριακή 18/11 το ΧΚ να λειτουργήσει για τους φίλους χιονοδρόμους. Να ενημερώνεστε απ' την ιστοσελίδα μας και το τηλέφωνο 23810-32000 για τις τελευταίες εξελίξεις. " Μολις τηλεφώνησα και πληροφορήθηκα ότι δεν πρόκειται να γνωρίζουν πριν στις 08:00 αύριο αν θα λειτουργήσει το ΧΚ. Quote Share this post Link to post Share on other sites
D_Kikeridis 0 Report post Posted November 17, 2007 Μολις τηλεφώνησα και πληροφορήθηκα ότι δεν πρόκειται να γνωρίζουν πριν στις 08:00 αύριο αν θα λειτουργήσει το ΧΚ. Μήπως είναι άλλο ένα δείγμα παραπληροφόρησης ωστε να ανέβουμε? Γιατι προσωπικά την απόφαση θα την έπαιρνα σήμερα,αύριο θα ήταν ψιλοαργά.. Το ξαναλέω..Παραθέτω τον συλλογισμό μου..Χωρίς παρεξήγηση πάντα.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
fotski 19 Report post Posted November 17, 2007 Όχι είναι απλά δείγμα πληροφόρησης και μάλιστα ουσιαστικής. Quote http://www.fitnesslogic.gr Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted November 17, 2007 Δημητρη δεν εχεις να χασεις τιποτα .μια κυριακατικη βολτιτσα θα πας και μπορει να τσουλισεις κιολας.ποσο ειναι απο σαλλονικα135 χιλιομετρα νομιζω ετσι δεν ειναι;εδεσσα 90 και 45 ο βορας.τα 90 χιλ ειναι και ευθεια.μια χαρα βολτιτσα θα κανεις. Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
leonp 0 Report post Posted November 17, 2007 Μήπως είναι άλλο ένα δείγμα παραπληροφόρησης ωστε να ανέβουμε? Γιατι προσωπικά την απόφαση θα την έπαιρνα σήμερα,αύριο θα ήταν ψιλοαργά.. Το ξαναλέω..Παραθέτω τον συλλογισμό μου..Χωρίς παρεξήγηση πάντα.. Αν έχεις παλιά σκι που δεν σε πειράζει να γδαρθούν, ανεβαίνεις. Quote Share this post Link to post Share on other sites
anemar 6 Report post Posted November 17, 2007 Μήπως είναι άλλο ένα δείγμα παραπληροφόρησης ωστε να ανέβουμε? Γιατι προσωπικά την απόφαση θα την έπαιρνα σήμερα,αύριο θα ήταν ψιλοαργά.. Το ξαναλέω..Παραθέτω τον συλλογισμό μου..Χωρίς παρεξήγηση πάντα.. Το συγκεκριμενο χ/κ δεν μας εχει συνηθισει σε τετοια Το αντιθετο μαλιστα. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jokey 126 Report post Posted November 18, 2007 ΜΗΝΥΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ 18/11/2007 08:00 Ανοίγουμε σήμερα και σας περιμένουμε. Σημειώστε τη σημερινή ημερομηνία στα ημερολόγιά σας .......................18 Νοεμβρίου σκι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! και μάλιστα................ΔΩΡΕΑΝ.!!!!!!!!!!!!!! Δρόμοι ανοιχτοί, αλυσίδες τα τελευταία 6 χλμ-προσοχή το πρωί για παγετό. Ηλιοφάνεια, ελαφρύ βοριαδάκι 10-15 χλμ και θερμ. -2 βαμοί. Θα λειτουργήσουν οι συρόμενοι αναβατήρες "Μετερίζι" με τις πίστες 7 και 8 καθώς και "Σαραντόβρυση 2" με τις πίστες 2 και 10. Παράθεση από το Snowreport Quote Share this post Link to post Share on other sites
fotski 19 Report post Posted November 18, 2007 http://www.kaimaktsalan.gr/ Quote http://www.fitnesslogic.gr Share this post Link to post Share on other sites
alexpowder 7 Report post Posted November 18, 2007 Μετά από επικοινωνία με άτομα που είναι στο ΧΚ... Το χιόνι οπτικά τουλάχιστον είναι αρκετό. Χιονίζει από τα μισά του δρόμου προς το ΧΚ. Λειτουργούν δυο συρόμενα λιφτ. Η καρέκλα όχι από ότι μου είπαν. Έχει πάνω πολύ κόσμο!!! Ακριβές ύψος χιονιού δεν γνωρίζω αλλά είναι σίγουρα πάνω από 25~30cm Quote AlexPowder Share this post Link to post Share on other sites