anemar 6 Report post Posted November 23, 2007 γεια σας παιδια? πως παμε? εχουμε καιρο να τα πουμε αλλα μιας και ο καιρος αρχιζει και φτιαχνει μαλλον θα τα λεμε πιο συχνα και απο κοντα... Αλλα πρωτα πρεπει να ετοιμαστουμε! Γιαυτο ρωτναω μηπως ξερει κανεις που μπορω να παρω κανα κερι ξυστρες κ.λ.π. να κανω ενα service τα πεδιλα μου? Α και δε λεω για αθηνα εδω θεσσαλονικη thanks... Δες εδω Ski service στη Θεσσαλονικη και εδω Υλικα για ski service Τα ποστ για μαγαζια ski service στη Θεσσαλονικη και περι υλικων συντηρησης μεταφερθηκαν στα ηδη υπαρχοντα τοπικ και εκει συνεχιζεται η συζητηση. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted November 23, 2007 Εγω ειμαι λιγο πιο παραδοσιακος Για Σταδιο 1 (καθαρισμα, κερωμα) εχω 2 καρεκλες καφενειου (αντι για παγκο, μεγκενες και τα ομοια εργαλεια βασανιστηριων). Με τις καρεκλες καφενειου τιμαμε και την εθνικη μας κληρονομια και την κουλτουρα μας σαν σκιερ... , μετα καθαριζω τις βασεις με διαλυτικο με πορτοκαλι (και φτιαχνομαι κιολας, τοσο ωραια που μυριζει... ), φοραω τις μποτες στα σκι ωστε να σηκωθουν τα φρενα, ακουμπαω τα σκι στις πλατες απο τις καρεκλες και χρησιμοποιω ενα παραδοσιακο σιδερο χωρις ατμο, αλλα με ρυθμιση θερμοκρασιας που αγορασα 13Ε απο το Expert...Επενδυσα σε κερακια διαφορων χρωματων, που τα αναμιγνυω αναλογα με τη διαθεση (...του καιρου εννοω ) και σε μια πλαστικη βουρτσα της ΤΟΚΟ. Για Σταδιο 2 (επιπλεον γωνιασμα/ακονισμα των ακμων) επενδυσα σε μια λιμα/οδηγο καπως Αγιοβασιλιατικα (μαλλον θα δανειστω του Jey οταν την ξαναχρειαστω, γιατι η δικη μου...η λιμα ειναι μικρη ...and size matters.. ). Επισης επενδυσα σε ενα μαυρο μαρκαδορο, με τον οποιο βαφω τις λαμες πριν ξεκινησω, για να μην τις ακονισω τοπους-τοπους και γινουνε τα σκι μου σαν καμα Κρητικη ακονισμενη στα Πρεζονιανα... Τελευταια φορα τα ακονισα περσι (της κυρας και του γιου ειναι καινουρια, οποτε τα λυπαμαι). Εκρινα οτι ειναι ακομα αρκετα κοφτερες οι ακμες και καλυτερα να περιμενω την εποχη των παγων (Ανοιξη 2008) για να τις ξανακανω ξυραφια. Για Σταδιο 3 (βουλωμα χαραδρων, χωματουργικα κοφεξ κλπ), θα επενδυσω (οταν χρειαστει) σε ενα καλο σερβις, απο ενα καλο μαστορα, με τα μεγαλα και ωραια μηχανηματα που σου κανουν τις βασεις καινουριες (για να μην λαλακιζομαι εγω και κανω τις βασεις εμπριμε...). Δεν ειναι και τοσο τραγικα τα πραγματα... Φιλικα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted November 23, 2007 Μερικά σχόλια Maki.. , χωρίς μεγγενη πάνω σε κάποιο παγκο δεν γίνεται να κάνεις σερβις , εντάξει τώρα , πάνω στην καρέκλα το σκι θυμήζει ένα συτημα που κατά την ώρα του ξυσίματος , λιμαρίσματος και τα συναφή , κανει κατι σε τόκυο σε σεισμό 10 ρίχτερ ! (και βρες δυο λαστιχακια για τα σκι στοπ) Οσον αφορά τις γωνίες , κοιτά , κανονικά στο τέλος της ημέρας μετά το σκι θέλουν καθάρισμα με την κατάλληλη λίμα. Λεω καθάρισμα για τα γρέζια (δεν φαίνονται πάντα) και ΟΧΙ κανονικό λιμάρισμα . Πραγματικά οι γωνίες για να φτάσουμε σε σημείο να λεμε ότι πρέπει να τις λιμάρω κανονικά , σημαίνει ότι το σκι το έχουμε λιώσει στην καταβαση και στην πέτρα …είναι βασικα και το ουσιαστικότερο κομμάτι του σερβις .Μην αγγίεζετε τις γωνίες με λίμες που τρώνε το μέταλλο , ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ! Βασικά πιο λογικό είναι να παμε σε εμπειρο άνθρωπο να μας φτιάξει τις γωνίες παρα για το κοφιξαρισμα , το οποίο είναι σχετικά ευκολη υπόθεση. Και προς θεού , ΜΑΚΡΥΑ ΤΑ ΣΚΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ! Αν θέλετε τα σκι σας να στριβουν την επομένη.. θέλει πολύ έμπειρο χέρι εκει ... so personal serνice και ο θεος μαζί σας !Ευλογησον ! ps ρε γμτ δεν ΄κανει τyping μερικά γράμματα στο replying για κοιταχε το λιγο οι mods ... Quote People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
louis 53 Report post Posted November 23, 2007 Μια μικρή πετρούλα (ακονάκι) μπορούμε να έχουμε πάντα επάνω μας και να φρεσκάρουμε συχνά τις ακμές μας, κυρίως την άνοιξη, η όποτε έχει παγωμένα χιόνια, γιατί μάλλον διανύουμε παρατεταμένη άνοιξη στην Ελλάδα πλέον... Μην δίνετε συχνά τα σκι για σέρβις σε αυλακώσεις στη βάση, γιατί τα γεμίζουν με πολυαιθυλένιο πολύ κατώτερης ποιότητας (μαλακό και με λίγους πόρους), και καλύπτουν τον ακριβό σας πάτο... , που είναι σκληρός και απορροφητικός σε wax... Αντιθέτως κερώστε τα μόνοι σας η σε μαγαζί πολύ συχνά... Κάνει μεγάλη διαφορά στο σκι και από άποψη αντοχής της βάσης σε χτυπήματα και γδαρσίματα και φυσικά στο γλίστρημα και στην ποιότητα της στροφής... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted November 23, 2007 Μερικά σχόλια Maki.. , χωρίς μεγγενη πάνω σε κάποιο παγκο δεν γίνεται να κάνεις σερβις , εντάξει τώρα , πάνω στην καρέκλα το σκι θυμήζει ένα συτημα που κατά την ώρα του ξυσίματος , λιμαρίσματος και τα συναφή , κανει κατι σε τόκυο σε σεισμό 10 ρίχτερ ! (και βρες δυο λαστιχακια για τα σκι στοπ) Οσον αφορά τις γωνίες , κοιτά , κανονικά στο τέλος της ημέρας μετά το σκι θέλουν καθάρισμα με την κατάλληλη λίμα. Λεω καθάρισμα για τα γρέζια (δεν φαίνονται πάντα) και ΟΧΙ κανονικό λιμάρισμα . Πραγματικά οι γωνίες για να φτάσουμε σε σημείο να λεμε ότι πρέπει να τις λιμάρω κανονικά , σημαίνει ότι το σκι το έχουμε λιώσει στην καταβαση και στην πέτρα …είναι βασικα και το ουσιαστικότερο κομμάτι του σερβις .Μην αγγίεζετε τις γωνίες με λίμες που τρώνε το μέταλλο , ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ! Βασικά πιο λογικό είναι να παμε σε εμπειρο άνθρωπο να μας φτιάξει τις γωνίες παρα για το κοφιξαρισμα , το οποίο είναι σχετικά ευκολη υπόθεση. Και προς θεού , ΜΑΚΡΥΑ ΤΑ ΣΚΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ! Αν θέλετε τα σκι σας να στριβουν την επομένη.. θέλει πολύ έμπειρο χέρι εκει ... so personal serνice και ο θεος μαζί σας !Ευλογησον ! ps ρε γμτ δεν ΄κανει τyping μερικά γράμματα στο replying για κοιταχε το λιγο οι mods ... εεε...ξερεις...τις καρεκλες του καφενειου τις χρησιμοποιω μονο για το σιδερωμα... Για το λιμαρισμα, καθομαι εγω στην καρεκλα του καφενειου και το κανω σιγα σιγα και προσεκτικα, με το σκι στα γονατα (αγκαλια θα ελεγα) . Οπως σου ειπα, οι λιμες και το ...λιμοκοντορακι τους...ειναι Αγιοβασιλιατικα. Και τρωνε μεταλλο που βγαινει σαν συρμα ψιλο...για αυτο και δεν το κανω συχνα. Εσυ φανταζομαι πως μιλας για πολυ λεπτες λιμες αμα μιλας για καθημερινη χρηση, με τετοιες λιμες δεν εχουμε ακομα συστηθει! Το μηχανημα που ελεγα, ειναι για τη βαση του σκι, αφου γινουν τα χοντρα χωματουργικα. Εκει δεν εχω εμπιστοσυνη στον εαυτο μου οτι μπορω να κανω αξιοπρεπη δουλεια, ωστε να καταληξω σε μια επιπεδη βαση. Δεν βαριεσαι, τα σκι ειναι 3 χρονων και πανε για τεσσερα. Στου κασιδη το κεφαλι θα μαθω Φιλικα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted November 23, 2007 όταν έρχεται η ώρα για service ήρθε η ώρα για ανανέωση Quote Share this post Link to post Share on other sites
valsam 0 Report post Posted November 24, 2007 Παιδια καλυτερο σερβις απο αυτο που μπορειτε να κανετε μονοι σας δεν υπαρχει!Με λιγο ψαξιμο στο ιντερνετ. Εγω αγορασα μια γονιαστρα-κονφιξ-ενα παλιο σιδερο-κερι-βουρτσα-φλογιστρο-και ενα κοματι σκληρο πλαστικο για να τραβαω το κερι, και το σερβις ειναι πολυ γελια υποθεση! Μολις κανει ο πατος την παραμικρη γρατζουνια σε 5 λεπτα ειναι σουπερ! Μην πετατε τα λεφτα σας τσαμπα! Quote Share this post Link to post Share on other sites
KonstantinosV 0 Report post Posted November 24, 2007 Το θέμα δεν είναι ο πάτος, οι ακμές είναι. Προσωπικά δεν έχω ιδέα πώς ακονίζονται οι ακμές. Κατά καιρούς ακούω διάφορα για μοίρες κλπ. Το μαγαζί που πήγα για σέρβις τα παλαιά μου πλέον πέδιλα μου έκανε χάλια ακόνισμα και το ένα πέδιλο δεν στρίβει πάει ευθεία . Quote Share this post Link to post Share on other sites
valsam 0 Report post Posted November 25, 2007 Η γωνιαστρα εχει ρυθμηση για τις μοιρες επανω της!Για να δεις ποσες μοιρες να βαλεις θα το βρεις με λιγο ψαξιμο στο ιντερνεν(οι μοιρες ειναι αναλογα το πως καβαλας τα σκι-σνοουμπορντ)Το ακονισμα ειναι γελοιο,βαζεις τις μοιρες-ακουμπας την γωνιαστρα(ξυστα)επανω στην ακμη και τραβας-τελος!Προσοχη μονο στις μοιρες δηλ.μην βαλεις να κανει γωνια η ακμη και μετα την ξανακανεις ισια γιατι ετσι τρως την ακμη! αντε μια -δυο γινεται αλλα οχι παραπανω! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted November 25, 2007 Οταν μιλάμε για κανονικό ακόνισμα και όχι για καθάρισμα της γωνίας , ουτως ή άλλως την "τρως" την γωνία. Επίσης και σε οτι αφορά τα σκι δεν καθαρίζεις τόσο τα tip του σκι , κάνεις περισσότερο το κέντρο όπου και το οποίο δέχεται την πιεση. Το μπροστινό και λιγότερο το πίσω tip το θέλεις σχετικά πιο λείο για να μπαίνει και να βγαίνει απο την στροφή πιο έυκολα και ειδικα όταν μιλάμε για σλαλομ πέδιλο. Επίσης σε οτι αφορά την γωνιά του σκι το αν θα την καθαρίζεις και στο πίσω tip είναι κάτι σχετικό και πολύ "σοβαρο" στην παραπάνω λογική γιατί αν η τεχνική σου σε φέρνει πίσω κατα περίπτωση την ώρα της κατάβασης πράγμα που συμβαίνει πολλές φορές , τότε το drift θα πηγαίνει σύννεφο . Κοινώς θα έχεις "καταστρέψει " το σκι σου προφανώς γιατί δεν θα ΣΤΡΙΒΟΥΝ ! Το να ακονησεις ενα παραβολικό σκι ομοιομορφα τώρα, γιατι το κέντρο του έιναι τιγκα στα χτυπήματα είναι μια υποθεση , ακόμα και όταν έχεις οδηγό. Γιατί θα πρέπει να την ακονήσεις ΟΛΗ απο μπροστά μέχρι πίσω ακόμα και αν σε αυτά τα σημεία είναι εντάξει η γωνία σου και μάλιστα σε σημείο που να συμφέρει σε λειτουργικότητα όσον αοφρά την γεωματρία του σκι , κοινώς αν την λιμάρεις όλη έτσι ώστε να μην αφήσεις καμία εσοχή , το πιθανό είναι πάλι να έχεις καταστρέψει το σκι. Υπολογίζεις με το μάτι πόσο θα την "φας" και είναι και εμπειρικό αυτο , δυο τρις λακούβες ίσως τις αφήσεις για να μην βαθύνεις υπερβολικά το side cut , όσο το ακονήζεις με το χέρι ακόμα και με οδηγό τόσο ακανόνιστο βγαίνει στο τέλος και ας μην το βλέπεις με το μάτι , το καταλαβαίνεις οταν φορέσεις τα σκι σου ... Δεν είναι και τόσο ευκολο να ακονήσεις τα σκι σου και αυτά να εξακολουθούν να στρίβουν .. θέλει πολλά πειράματα να έχεις κάνει για ξέρεις τελικά τι σου γίνεται... Λογικά όταν το σκι εχει μπουρδελοποιηθεί στις γωνίες πας για άλλα σκι. Το serivce είναι πονοκέφαλος να ασχοληθείς και εξοδα περιττά αν δεν είσαι σε θέση να το κάνεις σοβαρά, κοινώς το service που κανουμε μόνοι μας έχει την σκοπιμότητα ενός χόμπι καθεαυτου , δεν το κανουμε για γλυτώσουμε φράγκα απο τον μάστορα , το κάνουμε απο μεράκι και μέσα στο concept της χιονοδρομίας γενικότερα ....διαφορετικά αστο , τα σκι δεν θα στρίβουν με τίποτα την επομένη .... Quote People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
valsam 0 Report post Posted November 25, 2007 Για κανονικο ακονισμα μιλαω!και μπορεις να βαλεις αλλες μοιρες μπροστα αλλες στην μεση και αλλες πισω γιατι και γω carving κανω και ετσι τα εκανα! Και μιλαω γι'αυτο το πραγμα http://www.toko.ch/toko/katalog.asp?view=d...id=253399&sid=2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted November 25, 2007 Για κανονικο ακονισμα μιλαω!και μπορεις να βαλεις αλλες μοιρες μπροστα αλλες στην μεση και αλλες πισω γιατι και γω carving κανω και ετσι τα εκανα! Και μιλαω γι'αυτο το πραγμα http://www.toko.ch/toko/katalog.asp?view=d...id=253399&sid=2 Καταρχάς δεν βάζεις άλλες μοιρες μπροστά άλλες πίσω , oh god ! Αν είναι δυνατόν Το gaget αυτό είναι για καθάρισμα των γωνιών σου , όχι για το ακόνισμα , ..το ίδιο κατάλογο εχω και εγώ και έχω και όλα τα gaget της τοκο. Για να πάρεις την γωνία σου για τα καλά χρησιμοποιείς αυτο: http://www.toko.ch/toko/katalog.asp?view=d...id=253392&sid=2 Quote People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted November 25, 2007 ..βασικά , πρέπει να την παρεις με το base control πρωτα , μαλακία είπα πριν http://www.toko.ch/toko/katalog.asp?view=d...id=253391&sid=2 μετα με αυτό http://www.toko.ch/toko/katalog.asp?view=d...id=253388&sid=2 και μετα με το sidewall planer αν χρειαστεί .. χονδρικά Quote People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
TiLT 0 Report post Posted November 26, 2007 το αν τα σκι θα δουλευουν μετα απο σερβις, ειναι καθαρα θεμα τυχης. λεω εγω τωρα... Quote μπορώ και χωρίς ... Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted November 27, 2007 το αν τα σκι θα δουλευουν μετα απο σερβις, ειναι καθαρα θεμα τυχης. λεω εγω τωρα... Για την Ελλάδα +1 ειδικά όταν είδα να μου ακονίζουν τις ακμές με ρασπα σε free hand mode. παραλιγο να λιποθυμίσω. τεσπα εγω θα τα πηγαινω στο fidelio του εχω πιο εμπιστοσυνη και απο μενα. φιλε μου καλε μου Φιλε Χρήστο Quote Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted November 27, 2007 Για την Ελλάδα +1 ειδικά όταν είδα να μου ακονίζουν τις ακμές με ρασπα σε free hand mode. παραλιγο να λιποθυμίσω. τεσπα εγω θα τα πηγαινω στο fidelio του εχω πιο εμπιστοσυνη και απο μενα. φιλε μου καλε μου Φιλε Χρήστο +2 (δυο σετ σκι με ρασπα free-hand, και ενα του γιου μου, αλλα αυτα δεν ηταν δικα μας ). Ο Fidelio φετος μας εχει ανοιξει τα ματια για παρα πολλα πραγματα με τα καταπληκτικα ποστ του (ετσι για να βγαινουμε απο την ημιμαθεια μας... ). Ελπιζω οταν ανοιξουμε το μαγαζακι μας στην ΕΛΠΑ να μας επισκεφτει για τσαϊ και..συμπαθεια!). Εχουμε να τον ρωτησουμε πολλα! Φιλικα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted November 27, 2007 τεσπα εγω θα τα πηγαινω στο fidelio του εχω πιο εμπιστοσυνη και απο μενα. Ο Fidelio φετος μας εχει ανοιξει τα ματια για παρα πολλα πραγματα με τα καταπληκτικα ποστ του (ετσι για να βγαινουμε απο την ημιμαθεια μας... ). Ελπιζω οταν ανοιξουμε το μαγαζακι μας στην ΕΛΠΑ να μας επισκεφτει για τσαϊ και..συμπαθεια!). Εχουμε να τον ρωτησουμε πολλα! Μακι μόνο η ημιμάθεια σε πάει μπροστά , και εγώ το ίδιο είμαι φίλτατε αμα τα ξερα όλα δεν θα καθόμουνα να τα "φτιάξω" , όμως nickel και MakiM το μυστικό της επιτυχίας μου βρίσκεται εδώ : Αυτό το εργαλέιο παίζει να είμαι ο μόνος που το έχει στην ελλάδα μην σου πω και στα βαλκάνια. Ενώ πάλι στην ευρώπη το συναντάς μόνο στις ομάδες τεχνικής υποστήριξης των αθλητων της FIS. Χωρίς αυτό δεν θα μπορούσα να τα ...αλφαδιάσω ! λολ χαχαχα Quote People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted November 27, 2007 Και αναρωτιομουν την επιπεδοτητα της βασης πως την εξασφαλιζεις... Μπραβο παντως, εγω δεν θα ειχα τα κοτσια να αρχισω να τριβω τις βασεις... Φιλικα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted November 27, 2007 Δεν είναι τίποτα .... υπάρχει μια βασική αρχή , όσο καινούριο είναι το πεδιλο τόσο λιγότερο ασχολήσαι μαζί του. Εκτός και αν του παρα-αλλάξεις τα φώτα απο κάτω σε κανα κοτρόνι .. Εχει τύχει της κόλας πέδιλο -και δεν ήταν και δικό μου κιόλας και ουτε τον ρώτησα τον ιδιοκτήτη όταν του το τσίμπησα για μια μέρα - να το κάνω απο κάτω σουροτήρι ... καινουριο x scream κα φεύγω πρωι πρωι για πουδρες ...με πιάνει κατουρημα εκεί ψηλά στο πουθενά και πάνω στην τραβέρσα , πριν δηλαδή ξεκινήσω στην γραμμή κατάβασης. Κάνω σε ένα διπλανό δέντρο (μα τι βλάκας) 180 μοιρες ένα απότομο swing , ο ήχος που άκουσα : ΓΚΡΑΑΣ$#ΣΗ&^%ΨΩΩΣΞΞΞΞΞσσσ ! ..οχι οτι μου κόπηκε το κατουρ.. έτσι; και ήταν και ξένα σκι...και εγινε πάνω στην γωνία Το πεδιλο το ίδιο απογευμα πηγε για εγχείρηση ... όπως και εγώ άλλωστε μόλις είδε ο κολήτός τι του κανα .. Αυτα και αλλα πολλά ενδιαφέροντα ... Quote People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
louis 53 Report post Posted November 27, 2007 Ποιο είναι αυτό (ποιας εταιρίας) και τι ακριβώς κάνει; Κόβει ακμές η και φλατάρει τη βάση; Η μήπως είναι αλφάδι με λέιζερ;;; Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted November 27, 2007 Είναι το νεό υπερ-gaget της ΤΟΚΟ ( ΤοκοLaseR ) , το πως έπεσε στα χέρια μου είναι μια μεγάλη και πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία ...δίπλα σε τζάκι , μαζί με ρακόμελα ! Quote People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted November 27, 2007 τωρα το πως θα χωρέσεις 50ατομα που διαβάζουν τα ποστ σου γυρω απο ενα τζάκι & που θα βρεις τοσο ρακόμελο ειναι δικό σου θέμα ...εμεις ειμαστε ολο αυτια... περα απ’την πλάκα εχω μάθει ενα σορό χρήσιμα τιπς διαβαζοντας σε, merci Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
giorgosL 0 Report post Posted December 28, 2007 Το παραπανω συνεβη στη Βασιλιτσα, οπου γενικα οι πετρες ηταν αρκετες... Ποια μαγαζια θα μου συστηνατε στην Αθηνα για ενα ΚΑΛΟ σερβις; Κυριως προς νοτια προαστια με ενδιαφερει αλλα καθε προταση ευπροσδεκτη! Quote "Men are born ignorant, not stupid; they are made stupid by education." B.R. Share this post Link to post Share on other sites
KonstantinosV 0 Report post Posted December 28, 2007 Από την φωτογραφία που παρέθεσες δεν φαίνεται καλά η κατάσταση της ακμής. Η ακμή του πεδίλου τίναξε προς τα έξω? Αν όχι μην στενοχωριέσαι μια χαρά θα γίνει! Πού να έβλεπες και το δικό μου και του epic πώς ήταν . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted December 28, 2007 Ε, ψιτ, Mr GiorgosL, εστιάζουμε στο πέδιλο, όχι στο χαλάκι που είναι από πίσω! Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites