Costinio 0 Report post Posted January 18, 2008 Χαιρετώ το φορουμ. Κανονικά απ'ότι βλέπω τώρα εδώ θα έπρεπε να κάνω το 1ο ποστ αλλά έπεσα με τα μούτρα στο φορουμ των Καλαβρύτων. Λοιπόν, είμαι από Πάτρα, άρρωστος με το χιόνι όσο με θυμάμαι, και τα τελευταία 2 χρόνια κόλλησα και με το snowboard. Θα με πετύχετε καθημερινές στα Καλάβρυτα, ποτέ σαββατοκύριακα. Οκ φαίνεται ξεκάθαρα ότι είμαι φοιτητής Quote Share this post Link to post Share on other sites
elgreco 32 Report post Posted January 18, 2008 Καλώς όρισες και εσύ αν και αυτό το sb τι το θέλεις ρε παιδάκι μου? Quote There is no such thing as too much snow (Doug Coombs) http://www.pelionski.gr/ Share this post Link to post Share on other sites
Odie 869 Report post Posted January 18, 2008 καλως ηρθες για σκεψου το σκι λιγο Quote τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites
Costinio 0 Report post Posted January 18, 2008 Θέλω να κάνω και σκι κάποια φορά, έτσι για την εμπειρία και να έχω και μια ολοκληρωμένη άποψη. Και για να έχω κι ένα παραπάνω λόγο να μείνω στο snowboard. Αν δεν μείνω όμως τότε μάλλον θα αξίζει τον κόπο! Ελπίζω να μη με λιθοβολήσουν οι σανιδάδες του φόρουμ για τις σκέψεις μου. Quote Share this post Link to post Share on other sites
odyssey 2 Report post Posted January 18, 2008 Αυτομαστιγώσου 15 φορές. Quote no friends on a powder day Share this post Link to post Share on other sites
Costinio 0 Report post Posted January 18, 2008 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted January 18, 2008 Mη τους ακους για το σκι...να σε ψαρωσουν θελουν .Εσυ να παραμεινεις ακαθεκτος στο θεμα της σανιδας!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
pest 0 Report post Posted January 18, 2008 Αυτομαστιγώσου 15 φορές. και λίγες του είπες καλώς ήρθες Costinio. Quote Share this post Link to post Share on other sites