Jump to content
Χρήστος Λάππας

Το διάβασα στο internet...

Recommended Posts

Άντε, δυο χειμώνες έμειναν.Ότι προλάβουμε...

http://english.pravda.ru/science/mysteries...t_spaceships-0/ :)

Από το ίδιο site, μια λιγώτερο αμφιλεγόμενη είδηση:

Americans choose Russia's ten most beautiful women

NO COMMENTS!!!!!! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

θα ειχε ενδιαφέρον αν ηταν 200 μέτρα πριν η καταιγίδα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έμειναν κρεμασμένοι στους αναβατήρες λόγω… άσκησης

 

Ήταν λίγο μετά τις 09:00 το πρωί στο χιονοδρομικό κέντρο Σελίου όταν ξαφνικά σταμάτησαν οι αναβατήρες.

 

Η προσπάθεια να τεθεί σε λειτουργία η πετρελαιοκίνητη γεννήτρια έπεσε στο κενό.

 

Οι άνθρωποι συνεχίζουν να είναι κρεμασμένοι στο κενό.

 

Στο σημείο φτάνουν άμεσα μέλη της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης, οι ομάδες διάσωσης του κέντρου ενώ σε λίγη ώρα φτάνουν Πυροσβεστική και ΕΚΑΒ.

 

Μετά από λίγο οι διασώστες φτάνουν στους πρώτους εγκλωβισμένους και λίγα λεπτά αργότερα τους κατεβάζουν με ασφάλεια.

 

Θα μπορούσε να ήταν πραγματικότητα, ήταν όμως ένα σενάριο σε πραγματικούς χρόνους που οργάνωσε το Εθνικό Χιονοδρομικό Κέντρο Σελίου σε συνεργασία με την Πυροσβεστική, την Ελληνική Ομάδα Διάσωσης και το ΕΚΑΒ.

(πηγή)


moments

 

...Have a nice day

before a bastard

comes and fucks

it up...

 

 

www.MessenTools.com-Frutas-skate.gifΛίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?!www.MessenTools.com-Frutas-skate.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
http://thalamofilakas.blogspot.com/2011/01...8.html?spref=fb

 

 

αξιζει να το διαβασετε ολο και οτι συμπερασμα βγαλει ο καθενας μας μετα.

 

 

Σχετικα με το:

 

Πριν από μερικά χρόνια έπεσε στα χέρια μας και ένα non paper υπογεγραμμένο από τον Κίσινγκερ ( ;):blink::D;) ) που συνιστούσε στο τότε υπουργείο εξωτερικών των ΗΠΑ πώς να διαχειριστούν τον «ανυπάκουο Ελληνικό λαό». Η συνταγή ήταν «να σπάσει το ηθικό του» το οποίο ο αμερικανοεβραίος έβρισκε «παράξενα υψηλό και ανθεκτικό». Έλεγε : «Η ιστορία, η οικογένεια και η θρησκεία είναι τα τρία στοιχεία που χαρακτηρίζουν τους Έλληνες. Για να πετύχει κάποιος την αποσταθεροποίηση της χώρας πρέπει να απορρυθμίσει αυτούς τους τρεις άξονες».

 

 

Ανέφερε και άλλα πολλά, όπως το ότι ο «έμφυτος αντιαμερικανισμός που έχουν οι Έλληνες πρέπει να μετατραπεί σε αντι-ευρωπαϊσμό».

 

Ειναι ενα απο τα γνωστα chain mail=σκουπιδια που κυκλοφορουν στο internet και το αναδημοσιευουν καθε 3-5 μηνες δεκαδες blog εδω και 5-6 χρονια.Σκουπιδι οπως και οι Οξυρρυγχειοι Παπυροι του Μενενιου Απιου,την ειδηση οτι βρεθηκε ουρανιο/χρυσος/πετρελαιο/ραδονιο στην Ελλαδα ( το πιο ακριβο οικοπεδο...Μακεδονια,η': Σε καθε Ελληνα αντιστοιχουν 96.000.000.000,η': να γιατι θελουν την Μακεδονια)

) και μερικα ακομα.

 

ΔΕΝ υπαρχει τετοια δηλωση Κισινγκερ:

 

http://sarantakos.wordpress.com/2009/11/12/kisinger1/

Share this post


Link to post
Share on other sites

ο ανυπακουος ελληνικος λαος...πλακα μας κανουν;;;

ειμαστε ο πιο ευκολα κατευθυνομενος λαος απο τα ΜΜΕ μετα τις ΗΠΑ

τι ανυπακουος;;;;


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Πήγαινε στο Google.

2. Πάτησε Translate. (Για πιο γρήγορα πάτησε εδώ:

http://translate.google.com/#el

3. Eπέλεξε από ΕΛΛΗΝΙΚΑ σε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΓΛΩΣΣΑ

4. Γράψε "ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΕΦΤΑ"

5. Διάβασε την μετάφραση στα δεξιά!

 

 

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα


2013_Elan_Amphibio_Waveflex_14_Fusion.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δες όμως τι βγάζει αν γράψεις

 

υπαρχουν λεφτα

 

χωρίς τόνους.

Edited by gtsap

Όλα τα βουνά είναι καλά. Όλοι οι skier είναι καλοί. Μόνο μερικοί άτυχοι στη ζωή άνθρωποι υπάρχουν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Πολύ χρήσιμο! Κάποιος έπρεπε να το κάνει.


Γόνδολες υπάρχουν ΜΟΝΟ στη Βενετία.

 

Στα βουνά μας ανεβάζουν τα τελεφερίκ.-

Share this post


Link to post
Share on other sites
Real or fake? :rolleyes:

 

Εχω δεί ένα προσωπικά στη Ρόδο, δεν νομίζω ότι είναι fake.


15471092846_60d380fc17_o.jpgvoe-1516-racetiger-speedwall-gs-uvo-rgb_w990.jpg

"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

 

Austrian Level 2 Ski Instructor

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.jonathanpost.com/

 

Για όσους τολμηρούς θέλουν να δοκιμάσουν τα όρια του σώματός τους.

Share this post


Link to post
Share on other sites
—which cost French and British taxpayers billions of dollars, between research, testing, and manufacturing.

 

... γιατί όλοι να πληρώνουν για κάτι που χρησιμοποιούν λίγοι? (Σας θυμίζει κάτι?) :):P


15471092846_60d380fc17_o.jpgvoe-1516-racetiger-speedwall-gs-uvo-rgb_w990.jpg

"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

 

Austrian Level 2 Ski Instructor

Share this post


Link to post
Share on other sites
The Concorde Took Its First Flight to Failure 35 Years Ago

Ο/Η αρθρογράφος λέει αρκετές δημοσιογραφικές βλακείες πάντως:

 

And extremely loud. It was supersonic after all, and those sonic booms were never appreciated by anyone within earshot—noise from the jet during takeoff exceeded 110 decibels (about what you'd hear at the front row of a rock concert), and was described as "intolerable" in archival reports.

 

Σχόλιο: Τα 110 decibels της απογείωσης που λέει, δεν είχαν να κάνουν με την υπερηχητική ταχύτητα του αεροσκάφους. Τα περισσότερα jet της γενιάς του Concorde έκαναν φρικτό θόρυβο στην απογείωση λόγω του χαρακτήρα των turbojet κινητήρων τους κι ας ήταν υποηχητικά (Boeing 707, 727, 737-100,200, να μη μιλήσω για κάτι Ρώσικα Illiusin-86, κλπ.). Κάποιοι ίσως θυμούνται τέτοια θορωβύδη jet να απογειώνωνται από το Ελληνικό σχεδόν μέχρι που σταμάτησε να λειτουργεί...

Τα Concorde πετούσαν υποηχητικά πάνω από την Ευρωπαϊκή ξηρά και επιτάχυναν σε υπερηχητικές ταχύτητες πάνω από τον Ατλαντικό, μερικές δεκάδες μίλια από την ακτή.

Επίσης ο αρθρογράφος δεν σκέφτηκε(?) οτι εκτός του -μοναδικού ούτως ή άλλως- Concorde, χιλιάδες άλλα υπερηχητικά αεροσκάφη απογειώνωνται και σπάνε το "φράγμα" μέρα και νύχτα γύρω μας... τα στρατιωτικά!!!! (προς τέρψην του φιλοθεάμονος αεροπλανόφιλου κοινού, πχ. εμένα :lol: !!!!)

 

It also was not exactly eco-friendly, using three times the fuel of a standard transatlantic passenger plane, and dumping an inordinate amount of exhaust into the sky. So it shouldn't have come as too much of a surprise that only 14 Concorde were sold, compared to an anticipated 200. Think of it as sort of the Laserdisc of aircraft.

 

Σχόλιο: Εεε!!!!! 14 Concorde όλα κι όλα, δεν έκαναν και τόση "ζημιά" στον πλανήτη (άκου, eco-friendly το '60 που σχεδιάστηκε)!!! Τόσες χιλιάδες επιβατικά jet πετάνε κάθε στιγμή που περνάει σ' όλο τον κόσμο, δεν καίνε νερό!!! Αν μη μιλήσω καν για τα στρατιωτικά που ανέφερα πιο πάνω...

 

Τι πανέμορφο κατασκεύασμα, εν πάση περιπτώση!!!!!!

500x_sixconcordes.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πριν πολλά πολλά χρόνια, ένα Concorde ήταν στην διπλανή φυσούνα από το δικό μας αεροσκάφος στο Heathrow ενώ περιμέναμε να φύγουμε.

 

Ακόμα θυμάμαι ότι είχα κολλήσει την μύτη μου στο τζάμι της πύλης με την ελπίδα να μας στείλουν εκεί, Δεν ήξερα τότε ότι ήταν μόνο για συγκεκριμένες πτήσεις και μόνο πρώτη θέση. Πανέμορφο πουλί και από τις λίγες περιπτώσεις που η τεχνολογία κάνει πισωγυρίσματα. 20 χρόνια πριν μπορούσες να κάνεις το Λονδίνο - Νέα Υόρκη σε πολύ λιγότερες ώρες από ότι σήμερα. :D


Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Climber found reading map after 1,000ft fall

 

A climber who fell 1,000ft (305m) down a mountain and survived was found by his rescuers standing up reading a map.

 

Adam Potter, 36, lost his footing at the summit of Sgurr Choinnich Mor near Ben Nevis and plummeted down the near-vertical eastern slope.

 

Lt Tim Barker, from the helicopter rescue crew, said: "It seemed impossible... he must have literally glanced off the outcrops as he fell."

 

He said Mr Potter, from Glasgow, was shaking from "extreme emotional shock".

Continue reading the main story

“Start Quote

 

It's hard to believe that someone could have fallen that distance on that terrain and been able to stand up”

 

End Quote Lt Tim Barker Royal Navy rescuer

 

Lt Barker, the Royal Navy's Sea King helicopter crew's observer, said: "We began to hover-taxi down the slope and spotted a man at the bottom, standing up.

 

"We honestly thought it couldn't have been him, as he was on his feet, reading a map. Above him was a series of three high craggy outcrops.

 

"It seemed impossible. So we retraced our path back up the mountain and, sure enough, there were bits of his kit in a vertical line all the way up where he had obviously lost them during the fall.

 

"It was quite incredible. He must have literally glanced off the outcrops as he fell, almost flying."

 

The helicopter, from HMS Gannet in Prestwick, Ayrshire, was already airborne on a training exercise when it was scrambled to the scene just after 1430 GMT.

 

A paramedic was winched down to check the climber over. He appeared unscathed aside from some superficial cuts and bruises and a minor chest injury.

Map showing Sgurr Choinnich Mor, a mountain near Ben Nevis in Scotland

 

Lt Barker added: "He is lucky to be alive. It's hard to believe that someone could have fallen that distance on that terrain and been able to stand up at the end of it, let alone chat to us in the helicopter on the way to the hospital.

 

"Really an amazing result - I have to say, when we got the call and realised the details of where he'd fallen, we did expect to arrive on scene to find the worst-case scenario."

 

The climber was walking with three friends who had reached the summit when the accident happened.

 

He is being treated at Glasgow's Southern General Hospital for non life-threatening injuries.

 

http://www.bbc.co.uk/news/uk-12317356

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ολογράμματα στα αεροδρόμια !!!!

 

Βιαστήκαμε να πούμε ότι έχουμε ΙΣΩΣ το πιο σύγχρονο (ή ένα απ τα πιο σύγχρονα τέλος πάντων) αεροδρόμιο...

 

Δείτε εδώ

και

Περισσότερα εδώ


15471092846_60d380fc17_o.jpgvoe-1516-racetiger-speedwall-gs-uvo-rgb_w990.jpg

"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

 

Austrian Level 2 Ski Instructor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Posts

    • Καλαβρυτα 1943
    • Ευχαριστω παντως ολους για τις αποψεις σας και συμβουλες σας. Απλα ρωτησα μηπως καποιος εχει δοκιμασει τα ελαστικα της Nokian καποια απο αυτα που ανεφερα να μου πει την εμπειρια του. Τις υπολοιπες μαρκες λιγο πολυ τις γνωριζω κι εχω δοκιμασει ελαστικα τους μονο Nokian δεν εχω δοκιμασει.
    • Δεν ειναι μεγαλη η διαφορα μολις 11mm φαρδυτερο, ουτε με το ματι δεν το καταλαβαινεις. Πιο στενο απο 225  μπορω να βαλω 215  ειναι μεγαλο σε ογκο το αμαξι και βαρυ, με ενα calculator που βρηκα για τις διαστασεις ελαστικων και τις διαφορες τους αυτες οι διαστασεις ειναι μεσα στο οριο ασφαλειας σε 18αρα ζαντα....μετα πρεπει να αλλαξω ζαντα και δεν μπαινω σε τετοια διαδιακασια.
    • Με 18αρα ζαντα δεν κανεις off road σοβαρο.....αντε κανεναν χωματοδρομο σε καμια παραλια και αρκετα βατο οχι extreme καταστασεις. Τα Bridgestone ειναι καλα ελαστικα αλλα λιγο σκληρα, ειχα παλιοτερα σε αλλο αμαξι. ΅Ειναι πιο summer λαστιχο για πιο σπορ οδηγηση αλλα διαβασα σε reviews οτι χανουν στο χιονι. Τα Goodyear ειναι οντως πολυ καλα στο χιονι  και για την χρηση που θελω απλα με προβληματιζει επειδη ειναι μετριας ελαστικοτητας λαστιχα γενικως το ποσο καλα ειναι σε μεγαλες ταχυτητες στην εθνικη σε κρατημα αλλα και ανεση και  θορυβο. και μιλαω για πανω απο 160, 180 χλμ...!!! Δεν θελω ελαστικο off road αλλοστε κι αυτα που εχω δεν ειναι, αλλο αν λεγονται cross contact ειναι θερινο λαστιχο με αναλογια 90 ασφαλτο και 10 χωμα. Και επειδη ειναι θερινο γι αυτο και στο χιονι δεν ειναι καλα.  Οταν τα  δοκιμασα στο χιονι την πρωτη φορα ηταν καινουργια και δεν γλιστρουσαν τοσο λογω και του grip control που εχει το αμαξι για χιονι mode αλλα μετα τον ενα χρονο γλιστραγανε. Θελω λαστιχο με μαλακη γομα επειδη χρησιμοποιω πολυ εθνικη και επαρχιακους δρομους να εχω καλο κρατημα σε μεγαλες ταχυτητες και σε στροφες. Δε με νοιαζει αν φαγωθει πιο γρηγορα απλα η Nokian ειναι πιο εξιδικευμενη εταιρια σε χειμερινα ελαστικα κι εχει πολυ καλα μοντελα για χιονι και βρεγμενο απο τις αλλες. Η δευτερη μου επιλογη ειναι τα Continental All season Contact που ειναι πολυ ισσοροπημενα λαστιχα σε καθε καιρο κι ειναι τα μονα με δεικτη οικονομιας Β στις διαστασεις μου που με ενδιαφερει κι αυτο αφου κανω αρκετα χιλιομετρα (πανω απο 20.000) τον χρονο. Nokian στην ελλαδα εφερνε τα weatherproof που ειναι κι αυτα εξ ισου καλα στο χιονι αλλα τα αντικατεστησε με τα seasonproof. Τα πρωτα τα εχω βρει σε εναν στην Αθηνα στην τιμη των 126 το ενα. Βασικα κι αυτα που φοραω τωρα δεν τα λες και φτηνα εχουν 550 ευρω η τετραδα. Επειδη ομως θα δωσω τοσα λεφτα για λαστιχα θελω οσο γινεται ενα ισορροπημενο λαστιχο για ολο τον χρονο γι αυτο και επιλεγω all season. Επειδη ομως κανουμε και το σκι μας οσο συχνα μπορουμε θελω να εχει και μια καλη οσο γινεται προσφυση στο χιονι.
    • Ο λογος που θελω να βαλω λιγο φαρδυτερο ελαστικο ειναι οτι θελω να εχω λιγο περισσοτερο κρατημα στο πισω μερος του αυτοκινητου διοτι με μηκος 4.70 το 225 το θεωρω λιγο πιο ασαφες στις στροφες και το εχω παρατηρησει οτι λογω του οτι οδηγω λιγακι πιο γρηγορα απο το κανονικο αναγκαζω τα λαστιχα πισω να φτανουν στο οριο τους στην προσφυση ,βεβαια το ESP μου διορθωνει την κατασταση  αμεσως μολις αφησω το γκαζι αλλα με την πειρα των 40 + χρονων οδηγησης καταλαβαινω οτι θελει λιγο μεγαλυτερη επιφανεια ελαστικου στον δρομο λογω μηκους και βαρους. Αλλοστε μην νομιζεις οτι η διαφορα απο το 225 στο 235  ειναι μεγαλη, μολις 11mm. Ουτε με το ματι δεν φαινεται και η ανωτατη διαφορα ταχυτητας ειναι  2 χλμ περισσοτερο στα 140....!!! Οσο πεφτει η ταχυτητα μειωνεται στο 1 χλμ η διαφορα.Απλα προβληματιζομαι αν τα συγκεκριμενα ελαστικα που εχω επιλεξει κανουν και για πιο light off road. Δλδ να μην σκεφτομαι να παρω εναν χωματοδρομο  βατο για το αμαξι αυτο και να αρχισει να τραυματιστει  το λαστιχο απο τις μικρες πετρες και τα χαλικια.Δεν λεω να παω σε δυσβατους δρομους με  κοτρωνες. Φυσικα τα περισσοτερα λαστιχα για SUV εχουν ενισχυμενα πλαινα για να στηριζουν το βαρος τους. Ρωτησα παντως κι εναν λαστιχα εδω που εχω και μου ειπε οτι μπορω να βαλω 235 η διαφορα τιμης ειναι μικρη απλα μου ειπε οτι ειναι πολυ καλα λαστιχα αυτα που φοραω εχουν 550 ευρω η τετραδα αλλα αφου θα δωσω τοσα χρηματα και δεν ειμαι ικανοπιημενος προσωπικα ηθελα να βαλω κατι για light χιονι και βροχη κι οχι για λασπη και αμμο. Εψαξα και για all terrain με το σημα της νιφαδας αλλα ειναι θορυβωδης στην ασφαλτο και ειδικα εγω που τρεχω στην εθνικη με 180 και 190 δεν ειναι για μενα. Δινω προταιραιοτητα πρωτα στο κρατημα σε βρεγμενο γιατι εδω που ειμαι(Ευβοια) εχει αρκετες βροχες και λιγοτερα χιονια.
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
  • Today's Birthdays

    1. baker1
      baker1
      (54 years old)
    2. stefi
      stefi
      (37 years old)
  • Who is online

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      16,777
    • Total Posts
      451,252
  • Member Statistics

    • Total Members
      7,774
    • Most Online
      208

    Newest Member
    ncfun88sktcom
    Joined
×
×
  • Create New...