Jump to content
ΣΤΧ Safety

Χειμερινά Ελαστικά (Χιονολάστιχα)

Recommended Posts

δυστυχως σπινιαρω αρκετα ευκολα στο χιονι με καλα χιονολαστιχα...

 

Το Post που σχολιάζεις αφορά αυτοκίνητο 4χ4

 

Οπότε ισχύει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ακόμα δε μου έχει δοθεί η ευκαιρία να δοκιμάσω τα Crossclimate σε χιόνι διότι τώρα που χιόνισε στην Αττική εγώ είμαι στη Μεσσηνία!Σε κρύο αλλά στεγνό δρόμο έχουν πολύ καλή πρόσφυση και φρενάρισμα.Μιλάω για θερμοκρασία περιβάλλοντος -1oC έως -3οC.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και τα δικά μου Nokian WR A3 που ζουν την 5η τους σεζόν άρχισαν να παρουσιάζουν σημάδια κόπωσης.

 

Έχουν περίπου 35 χιλ. χλμ, φυλάσσονταν σε δροσερό και σκιερό μέρος και τα φορούσα

μόνο με θερμοκρασίες έως 15 βαθμούς Κελσίου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πρώτη εμπειρία με τα PIRELLI SNOWCONTROL 3 και οι εντυπώσεις ανάμεικτες. Σε ευθείες,κατηφόρες (μερικές και απότομες) και μικρές ανηφορίτσες όλα καλά είτε ο δρόμος ήταν καθαρός είτε όχι. Να επισημάνω ότι αναφέρομαι στα χιόνια που έριξε στην Αθήνα για να έχετε ένα μέτρο σύγκρισης (παραθέτω και φότο παρακάτω).

Εκεί που κόλλησα όμως ήταν σε αυτή και αυτή την ανηφόρα. Στη δεύτερη μάλιστα ερχόμουνα μέσα από τη στροφή οπότε αναγκάστηκα σταμάτησα και ξεκίνησα να ανεβαίνω από στάση κάνοντας τα πράγματα ακόμα πιο δύσκολα, ίσως αν έπαιρνα φόρα από την αρχή της ανηφόρας να με έβγαζε. Το αμάξι μου είναι δικίνητο και βενζίνα. Ίσως με 4κίνητο και πετρέλαιο να ανέβαινα. Δοκίμασα και χωρίς ESP να ανέβω αλλά τίποτα. Μήπως τα χειμερινά μου είναι πυκνά και στομώνουν εύκολα; Με ένα πιο αραιό και επιθετικό χειμερινό μήπως κατάφερνα να ανέβω;

εχω δοκιμασει και με πυκνη χαραξη και με αραιη .

 

η πυκνη ειναι χειροτερη στο χιονι αλλα καλυτερη αν κανεις πολλα χλμ εθνικη οπως εμεις οι αθηναιοι (πηγαινε ελα βασιλω καθε δευτερο σκ).με την πιο αραιη ανεβαινα ανηφορα απο σταση με 4 ατομα μεσα.... ειδα μεγαλη διαφορα απο χαραξη σε χαραξη. βεβαια η φασαρια που εχουν τα λαστιχα με αραιη χαραξη δεν παλευεται . καπου χανεις καπου κερδιζεις. παντως οι τρελες ανηφορες δεν ειναι και το πιο ευκολο ακομα και με χειμερινα. μονο με 4κινηση + χειμερινα μπορει καποιος να πει οτι στο 99% των περιπτωσεων δεν θα κολλησει

 

επισης απο τις φωτο φαινεται μεγαλη η κλιση στους συγκεκριμενους δρομους...

Edited by StavRos
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

εγω απο την πλευρα μου θα ηθελα να ρωτησω ποια ειναι η αποψη σας για τη ΧΙΟΝΟΚΟΥΒΕΡΤΕΣ ? φοραω λαστιχα 205 /50 16 ....


fischer-progressor-f18-2016-17.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εξαιρετικές! Τις χρησιμοποιούσα για πολλά χρόνια σε αυτοκίνητο με την κίνηση εμπρος (πριν πάρω χιόνολάστιχα) και ήμουν πολύ ευχαριστημένος.

 

Σε πισωκίνητο τα πράγματα ζορίζουν και σε δυσκολες συνθηκες θα χρειαστεί να βάλεις και στα μπρος λάστιχα για να έχεις τιμόνι. Ειδικά σε κατηφορικά κομμάτια.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2

Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@StaVros : φίλε Σταύρο για τις χιονοεκδρομές σου εσύ τι προτιμάς αραιό ή πυκνό;

 

Με το δικίνητο και την όχι ελαφριά καρότσα του Focus δεν έχω απαιτήσεις να ανεβαίνω σε ανηφόρες τρελές. Απλά αναρωτιέμαι μήπως τις ανηφόρες που δεν μπόρεσα να ανέβω με πυκνό ελαστικό τις κατάφερνα τελικά με αραιό.

Από τα λίγα που ξέρω το πυκνό ελαστικό είναι καλό όμως στον πάγο (όσο μπορεί να είναι καλό ένα ελαστικό στον πάγο) και στη λεπτή φλούδα χιονιού που αφήνουν τα εκχιονιστικά. Σε αυτές τις περιπτώσεις το αραιό είναι υποδεέστερο. Τα λέω σωστά;

Edited by Ελα Αλεκο

Μηδέν άγαν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

εχω ενα citroen DS4 kai Φοράω εδώ και 3 χρόνια τα Nokian WR A3.

Δυστυχως Δεν ειμαι ικανοποιημενος. Ακόμα και σε μικρη ανηφοριτσα με στροφη δυσκολευομαι πολυ και γλιστραω. Υπάρχει μια συγκεκριμενη ανηφορα μαλιστα που οποτε εχει χιονισει την ιδια μερα ή το προηγουμενο βραδυ δεν καταφερνω να την ανεβω χωρις πανια και συνεπως παρκαρω σε αλλο μερος του χιονοδρομικου

:dizzy:

 

Φίλε Σταύρο,

 

Για τα συγκεκριμένα ελαστικά δεν έχω ακούσει, ούτε διαβάσει τα καλύτερα λόγια!!! Η Nokian είναι μία από τις αγαπημένες μου εταιρείες και μία από τις πιο γνωστές παγκοσμίως για τα χειμερινά της ελαστικά.

Κάποια στιγμή έψαχνα να βάλω τα Hakapeliita V ή VI δεν θυμάμαι αλλά δεν τα φέρνανε καν στην Ελλάδα, για αυτό και τότε κούμπωσα τα Gislaved Nord Frost 5, χωρίς καρφιά φυσικά.

Οι τύποι στην Ελλάδα μου προτείνανε τα WR αλλά δεν ήταν του γούστου μου. Ηθελα κάτι πιο απόλυτο.

Πάντως μου κάνει εντύπωση η διάσταση σου. Δεν βρίσκω τον λόγο να φοράς 215 / 55/17 !!!!!

Τεράστιο πέλμα και πολύ μικρό μάγουλο. Ασε που θα κοστίζουν και πανάκριβα σε τέτοια διάσταση.

Τσέκαρε ποια είναι η διάσταση ελαστικών της βασικής έκδοσης. Δεν μπορεί να βγαίνουν όλες οι εκδόσεις με 17'αρες. Τσέκαρε και το βιβλιαράκι του κατασκευαστή.

Είπαμε το χιόνι θέλει στενό πέλμα με μεγάλο προφίλ )))). Σίγουρα με ένα πιο στενό ελαστικό θα είχες καλύτερη συμπεριφορά στο χιονισμένο.

 

Φιλικά

Σπύρος

  • Like 2

Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@StaVros : φίλε Σταύρο για τις χιονοεκδρομές σου εσύ τι προτιμάς αραιό ή πυκνό;

 

Με το δικίνητο και την όχι ελαφριά καρότσα του Focus δεν έχω απαιτήσεις να ανεβαίνω σε ανηφόρες τρελές. Απλά αναρωτιέμαι μήπως τις ανηφόρες που δεν μπόρεσα να ανέβω με πυκνό ελαστικό τις κατάφερνα τελικά με αραιό.

Από τα λίγα που ξέρω το πυκνό ελαστικό είναι καλό όμως στον πάγο (όσο μπορεί να είναι καλό ένα ελαστικό στον πάγο) και στη λεπτή φλούδα χιονιού που αφήνουν τα εκχιονιστικά. Σε αυτές τις περιπτώσεις το αραιό είναι υποδεέστερο. Τα λέω σωστά;

κοιτα. εγω προσωπικα εχω ενα θεμα με την φασαρια στο ταξιδι. θελω το ταξιδι να ειναι οσο πιο ησυχο μιας και αποφευγω τα καλαβρυτα και τον παρνασσο και ανεβαινω βασιλιτσα οποτε οι ωρες οδηγησης ειναι πολλες και δεν θελω να φτανω με πονοκεφαλο. επισης μεχρι να φτασουμε στο χιονι, εχουμε 460+ χλμ εθνικης και επαρχιακου με πολλες στροφες που πολλες φορες οταν περναμε ειναι τελειως στεγνα. τα λαστιχα με αραιη χαραξη στις στροφες του δομοκου πχ νιωθεις οτι παραμορφωνονται οταν ειναι στεγνος ο δρομος και πιεζεις λιγο. επισης στην αθηνα -αν και δεν το χρησιμοποιω το αμαξι πολυ- εχουμε συχνα θερμοκρασιες 15+ τον χειμωνα.

 

οποτε για ολα τα παραπανω προτιμω την πιο πυκνη χαραξη και ας χανω λιγο στο χιονι. σκεψου οτι ποτε δεν με εχει αφησει ακομα και φορτωμενο αλλα ξερω καλα τον δρομο και το που κολλανε συνηθως τα αμαξια οποτε αφηνω αποσταση απο το προπορευομενο αμαξι και παιρνω την αναλογη φορα. παιζει ρολο και αυτο . επισης απο οτι βλεπω το focus ειναι βαρυτερο απο το ibiza που εχω.

 

οσο αφορα για αυτο που με ρωτας , οι καταστασεις που μπορει να βρεις τον δρομο ειναι τοσες πολλες ... για αυτο οι εσκιμωοι εχουν 50 λεξεις για το χιονι . μπορει να ανεβεις ευκολα μπορει και οχι . αναλογα τι ειδους χιονιου - παγου εχεις. αν ο παγος ειναι σαγρε και δεν εχει δημιουργηθει απο τρεχουμενο νερο ωστε να ειναι λειος μπορει να πιασει και καλοκαιρινο που λεει ο λογος....

Edited by StavRos
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Φίλε Σταύρο,

 

Για τα συγκεκριμένα ελαστικά δεν έχω ακούσει, ούτε διαβάσει τα καλύτερα λόγια!!! Η Nokian είναι μία από τις αγαπημένες μου εταιρείες και μία από τις πιο γνωστές παγκοσμίως για τα χειμερινά της ελαστικά.

Κάποια στιγμή έψαχνα να βάλω τα Hakapeliita V ή VI δεν θυμάμαι αλλά δεν τα φέρνανε καν στην Ελλάδα, για αυτό και τότε κούμπωσα τα Gislaved Nord Frost 5, χωρίς καρφιά φυσικά.

Οι τύποι στην Ελλάδα μου προτείνανε τα WR αλλά δεν ήταν του γούστου μου. Ηθελα κάτι πιο απόλυτο.

Πάντως μου κάνει εντύπωση η διάσταση σου. Δεν βρίσκω τον λόγο να φοράς 215 / 55/17 !!!!!

Τεράστιο πέλμα και πολύ μικρό μάγουλο. Ασε που θα κοστίζουν και πανάκριβα σε τέτοια διάσταση.

Τσέκαρε ποια είναι η διάσταση ελαστικών της βασικής έκδοσης. Δεν μπορεί να βγαίνουν όλες οι εκδόσεις με 17'αρες. Τσέκαρε και το βιβλιαράκι του κατασκευαστή.

Είπαμε το χιόνι θέλει στενό πέλμα με μεγάλο προφίλ )))). Σίγουρα με ένα πιο στενό ελαστικό θα είχες καλύτερη συμπεριφορά στο χιονισμένο.

 

Φιλικά

Σπύρος

επειδή ψάχνομαι κι εγώ (έστω και καθυστερημένα) άρχισα να βλέπω reviews κλπ. για να βάλω χειμερινά ελαστικά σε Mercedes A180 (205/55 R16)

είμαι μεταξύ του Pirelli w210 control, του Bridgestone LM 32 και του Nokian WR D4

Οι τιμές τους είναι κοντά, λίγο κάτω από 300 Eur εκτός από το Bridgestone που το βρήκα σε προσφορά στα 255 Eur.

 

Προσανατολίζομαι στο Nokian γιατί τα reviews το βγάζουν από τα καλύτερα αλλά μπερδεύτηκα γιατί στο ίδιο site (tyrereviews.co.uk) βγάζουν κορυφαίο και το WR A3 που από ότι βλέπω εδώ μέσα δεν εκτιμάται ιδιαιτέρως.

Άντε βγάλε άκρη τώρα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

εγω αποφασισα να μην βαλω τελικά και να μεινω με τα πανια


LP3weby.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με πρόσφατη κακοκαιρία αποδείχθηκε πως η αγορά χειμερινών πριν δύο χρόνια ήταν πολύ καλή κίνηση.
Bridgestone Blizzak LM32, μια διάσταση κάτω από τα θερινά.
Εξαιρετικά σε όλες τις καταστάσεις. Ιδίως χθες και σήμερα, εντός πόλεως σε «περίεργες» διαδρομές.
Δεν με προβλημάτισαν ποτέ σε χιόνι, βροχή, στεγνό, στρίψιμο, φρενάρισμα και το κυριότερο δεν έχασα πολύ από την αίσθηση που έχει το αυτοκίνητο με τα θερινά στην καθημερινή χρήση. Βέβαια πάω πιο ήρεμα σε σχέση με τα θερινά για να αποφύγω υπερβολική φθορά, ιδίως στις στροφές,

  • Like 1

Practice makes perfect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ακόμα δε μου έχει δοθεί η ευκαιρία να δοκιμάσω τα Crossclimate σε χιόνι διότι τώρα που χιόνισε στην Αττική εγώ είμαι στη Μεσσηνία!Σε κρύο αλλά στεγνό δρόμο έχουν πολύ καλή πρόσφυση και φρενάρισμα.Μιλάω για θερμοκρασία περιβάλλοντος -1oC έως -3οC.

Και άλλος πριν ρωτουσε. 4 αρων εποχών είναι. Ο συμβιβσμός του να μην βάλεις χιονολάστιχα.

Τα φοράω εδω και 15000χλμ.

Στεγνό αλλά κυρίως βρεγμένο πολύ καλή απόδοση.

Τα ζόρισα τώρα με τα χιόνια να δω.

Αν ειχα καλοκαιρινά θα κολλούσα.

Αν είχα ομως χιονολάστιχα (είχα για χρόνια) θα πετούσα.

Στα φρενα δεν τα πάνε καλά.

Στο πρώτο ζόρι θα βάλω αλυσίδες.

 

Αν κρατήσουν λογικά χιλιόμετρα θα ειμαι ευχαριστημενος.

Αν πατούσα συχνότερα χιόνια (πχ πάνω απο 10 φορές το χρόνο)

σίγουρα το χιονολάστιχο είναι μονόδρομος.

Θεωρώ τίμιος συμβιβασμός.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπαρχουν και allweather που ειναι προσανατολισμενα περισσοτερο προς το χιονι. Τα crossclimate ειναι προς το στεγνο.

Οτι εχει "all" προυποθετει συμβιβασμους!

Edited by detox
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μετά το χτεσινό όποιος πάει πάνω από 1-2 φορές για σκι πρέπει να φοράει χιονολάστιχα ή να μην βγαίνει από το σπίτι του στην Ελλάδα με θερμοκρασίες κάτω των 4 βαθμών επειδή δεν τον προστατεύει κανένας. Είναι θέμα ασφάλειας. Ξεχάστε τα 50-50 και τα all weather όλοι κατά τύχη ζουν.

 

Αν δεν το μάθατε μαύρος πάγος από Κάστρο μέχρι Λιβάδι. Φυσικά η Ελληνική αστυνομία και η Τροχαία ηταν στην Κύμη επειδή την Κύμη δείχνουν τα κανάλια και αδιαφόρησε για το ότι ήταν προφανές σε όποιον πέρναγε ότι ή θα είμασταν τυχεροί ή θα είχαμε νεκρό.

 

Ενδεικτικά να αναφέρω ότι η φωτεινή μεγάλη πινακίδα έγραφε "φοράτε ζώνες" ενώ μπορούσε να γράφει "ολικός παγετός".

 

Η Ελληνική Αστυνομία και η Τροχαία είναι όλοι άχρηστοι, μόνο να λουφάρετε σε γραφεία ξέρετε και να τρέχετε στην Κύμη επειδή την δείχνουν τα κανάλια.

  • Like 9

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η φωτεινή επιγραφή έλεγε:

 

"μην χρησιμοποιείτε το κινητό όταν οδηγείτε"

 

ενώ θα μπορούσε να έλεγε

 

"ΠΡΟΣΟΧΗ μαύρος πάγος στο επαρχιακό δίκτυο. ΚΙΝΔΥΝΟΣ"

 

και ένας φίλος μας (και σίγουρα πολλοί άλλοι) να είχε γλιτώσει τα χειρότερα.

 

Πάντως χτες αποδείχτηκε ότι ακόμα και με τα χιονολάστιχα, αν δεν πας κότα στα επικίνδυνα σημεία είσαι για έξοδο.

Χωρίς χιονολάστιχα φυσικά, χτες έφερνες γυροβολιά και στην ανηφόρα με ελάχιστα χιλιόμετρα, όπως είδαν με τα μάτια τους (τετακέ σε βανάκι που περνούσε πάνω από την γέφυρα του τραίνου μετά τον Ορχομενό) φίλοι που ανέβαιναν χτες.

  • Like 1

Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κότα λειράτη...ακόμη καλύτερα.

Ευτυχώς ο φίλος απ'ότι κατάλαβα είναι καλά,τα σίδερα φτιάχνονται.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

7:56 1η ανεπιτυχή προσπάθεια

9:19 2η ανεπιτυχή προσπάθεια

 

Το σημείο που δεν μπόρεσα να ανέβω είναι αυτό και σκέφτομαι από τώρα μήπως τα επόμενα χειμέρινά μου είναι αραιού πέλματος και όχι πυκνού. Βεβαίως δεν πρέπει να έχω και τρελές απαιτήσεις γιατί ένα βενζινοδικίνητο βαρύ αμάξι έχω (Focus 1.6) και όχι κανένα 4κίνητο πετρέλαιο ροπάτο.


Μηδέν άγαν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν οργώνεις για να χρειάζεσαι ροπή, αν είναι μεγάλη η κλίση η χωράφι το πεδίο θα σπινάρεις για να βγεις, δεν εχει ερπύστριες το αυτοκίνητο. Ούτε αραιό πέλμα χρειάζεται.
Πρώτα τα διαφορικά (αριθμός και είδος) και μετά τα ελαστικά (ποιότητα) κάνουν τη διαφορά.

Edited by Pant
  • Like 3

Practice makes perfect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μήπως βγάζοντας το αντισπιν θα έβγαινες?

 

Έγω την πάτησα έτσι τις προάλλες και βγήκα κλείνοντας το αντισπιν (4κίνητος όμως...)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το έβγαλα το αντισπίν αλλά δεν τα κατάφερα. Αν είχα 4κίνηση ίσως να με έβγαζε γιατί δε νομίζω ότι είναι καμία ανηφόρα μεγάλης κλίσεως και ούτε πολύ χιόνι είχε κάτω. Ίσως με ελαστικό αραιού πέλματος να τα κατάφερνα.


Μηδέν άγαν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το έβγαλα το αντισπίν αλλά δεν τα κατάφερα. Αν είχα 4κίνηση ίσως να με έβγαζε γιατί δε νομίζω ότι είναι καμία ανηφόρα μεγάλης κλίσεως και ούτε πολύ χιόνι είχε κάτω. Ίσως με ελαστικό αραιού πέλματος να τα κατάφερνα.

Ενδεχομένως να εχει να κανει και με τη σχεση μεταδοσης. Γενικα τα Ford ζητουν στροφες για να κινηθουν και αυτο ειναι κατα σου.

 

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ελα Αλεκο, εχω μια απορια:

 

Ψαχνοσουνα για χιονολαστιχα απο το καλοκαιρι. Πηρες συστασεις για Goodyear Ultragrip, Sava Eskimo, Barum και ακομη καμποσα που δεν θυμαμαι και βαριεμαι να παω πισω στον Ιουνιο να το ψαχνω. Οι συστασεις αυτες ηταν απο ανθρωπους που εχουν χρησιμοποιησει τα λαστιχα που σου συνεστησαν και που ανεβαινουν στα βουνα και τα χιονια καθε χειμωνα...

 

Πως διαολο κατεληξες με τα Πιρελλι? Εγω μια ματια εριξα στο Tirerack, διαβασα 10 reviews 3 στις 10 αναφερονται στο οτι δεν δουλευουν και πολυ καλα στο χιονι. Ποιον ακουσες και για ποιο λογο τα επελεξες?

 

Ενταξει, ειναι δυο αποριες... :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

αν δεν πας κότα στα επικίνδυνα σημεία είσαι για έξοδο.

 

Άντε τώρα να περιμένεις ότι στην έξοδο της εθνικής θα βρεις μαύρο πάγο...απαράδεκτοι...

 

 

Στάλθηκε από το LG-V500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


sinox-0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μάκη μια χαρά τα λες και μάλιστα αυτά τα ελαστικά είχα ζητήσει να μου φέρουν αλλά τελικά μου φέρανε τα Pirelli. Την επόμενη φορά ίσως να τους πιέσω να μου φέρουν αυτά που έχουν αναφέρει τα παιδιά εδώ πέρα όπως επίσης και ελαστικά που έχουν αναφερθεί στους δίπλα.

Δεν τα έχω βγάλει σκάρτα τα Πιρέλια μην παρεξηγηθούμε. Άλλωστε οι ανηφόρες στις οποίες κόλλησα είναι λιγάκι ζόρικες. Σε ευθείες, κατηφόρες και ανηφόρες μικρής κλίσης τα Πιρέλια πάνε μια χαρά.

Edited by Ελα Αλεκο

Μηδέν άγαν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Posts

    • Όταν θα έρθει η ώρα, θα τα πούμε από κοντά για το αν υπάρχει δυνατότητα να φτάσει κάποιος και μέχρι που. Η πρόταση μου αν κάποιος θέλει να πάει Sestriere, να πάει με ταξί όχι με σκι. Επίσης από το 6ήμερο πάσο, έχουμε δυνατότητα μιας εκ των 6 ημερών για Montgenevre, ή Les Deux Alpes (νομίζω). Υπάρχει περίπτωση να πάει κάποιος και στο ένα και στο άλλο;  
    • Επίσης πρέπει να γνωρίζουν ότι στην εβδομαδιαία καρτα υπάρχει και μια ημέρα free ski στην montgenevre από όπου θεωρητικά κάποιος γρήγορος μπορεί να φθάσει sistriere  στην montgenevre μπορεις να πας με ταξί από το serre κόστος περίπου 50 ευρώ 
    • Αντιθετως, επειδη εχουμε πια για τα καλα το 5g μεσα μας, σε πληροφορω ασχετε,οτι παρακαμπτει ΟΛΑ τα ηλεκτρονικα συστηματα και θα θεωρουν οτι εχουμε πασο και θα μας περναει.Στο Περτουλι ανιθετως με τις χαρτινες και στο Πηλιο που σου δινουν και ενα συρμα για να τις στερεωνεις (και να σου βγαλει και τα ματια αν δεν προσεχεις!!!!) εκει ειναι που δεν θα περναμε με τιποτα.Οποτε,για λογους οικονομιας και μονο θα παμε στις Αλπεις του χρονου για να γλυωσουμε το πασο,σαν γνησιοι τζαμπατιδες 🙂   
    • (ουτε εγω...αλλα θα τρολαρω λιγο) εσεις που κανατε τα εμβολια και σας βαλανε το chipaki μεσα , να δουμε πως θα πaiρνετε τα λιφτ που απο την ακτινοβολια που βγαζει το εμβολιο + chip ουτε να περασετε απο το ηλεκτρονικο συστημα εισητηριων δεν θα μπορειτε... μονο σε κανα περτουλι σας βλεπω με τις καρτες εκεινες απο χαρτι.... παρνασσο αλπεις κλπ ξεχαστε το....   και αυτο αν εχει χιονι...
    • καλααααααααα.....   εγω εκανα και τις τρεις δοσεις απο το FSME της Pfizer ...μετραει?? 
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
  • Today's Birthdays

    1. christinelimni
      christinelimni
      (44 years old)
    2. fileasfog
      fileasfog
      (45 years old)
    3. greg
      greg
      (46 years old)
    4. jimkarys
      jimkarys
      (49 years old)
    5. Rowan17
      Rowan17
      (39 years old)
  • Who is online

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      16,757
    • Total Posts
      451,125
  • Member Statistics

    • Total Members
      7,455
    • Most Online
      208

    Newest Member
    3mohamed.shoiep
    Joined
×
×
  • Create New...