ΜΙΚ 17,605 Report post Posted December 5, 2008 Απροβλεπτότης 100% Γενικά η αίσθησή μου είναι ότι όσο μικρότερο έρθει σαν χαμηλό είναι των 11-12 μεγαλύτερο θα είναι το 17-18. Για δύο γερές δεν μου βγαίνει Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
mainalo 1,542 Report post Posted December 5, 2008 Ωρε μάνα στενοχώριες που έχουμε να περάσουμε Quote Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted December 5, 2008 μετα τις 3 γεναρη τα σπουδαια κατα τους γεροντες πασπαλες ισως νωριτερα Quote Share this post Link to post Share on other sites
Telxinas 0 Report post Posted December 5, 2008 Μην αγχώνεστε http://www.virtualsnowoc.com/ Quote Προσοχή, ο ήλιος και τα σκι βαράνε στο κεφάλι! Share this post Link to post Share on other sites
Aris 0 Report post Posted December 5, 2008 Τωρα τι να κανουμε?Να χαρουμε που το 12αρι του GFS μας ανοιγει το επομενο ΣΚ 2-3 χιονοδρομικα???Για αλλη μια φορα?????ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ... ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΑΣ!!!! Quote http://thermi.meteothes.gr/ Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted December 5, 2008 μετα τις 3 γεναρη τα σπουδαια κατα τους γεροντες πασπαλες ισως νωριτερα Το παίζουν στοίχημα οι γέροντες ότι 3 κακοκαιρίες ανοίξουν σχεδόν όλα τα χκ μέχρι τις 24? Εκτός αν οι γέροντες θεωρούν σπουδαίο μόνο το χιόνι στη θάλασσα. Εναλλακτική πρόγνωση καιρού merphi law. Πας Άλπεις...θα ανοίξουν τα Ελληνικά χκ με άριστες συνθήκες για σκι. Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Al_Foutzin 1,418 Report post Posted December 5, 2008 Εναλλακτική πρόγνωση καιρού merphi law. Πας Άλπεις...θα ανοίξουν τα Ελληνικά χκ με άριστες συνθήκες για σκι. +1 Quote Skiing is a dance, and the mountain always leads. Share this post Link to post Share on other sites
Al_Foutzin 1,418 Report post Posted December 5, 2008 και τα παιδιά απο το πανεπιστήμιο κάνουν εξαιρετικη δουλειά! ΜΙΚ το έχεις τσεκάρει αυτο: http://forecast.uoa.gr/ Φιλικά Al_Foutzin Quote Skiing is a dance, and the mountain always leads. Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted December 6, 2008 Ο αγαπητός skiron. Πριν 3-4 χρόνια μια ολόκληρη χρονιά αποθήκευα τις προβλέψεις του γιατί είχε τη τάση να φέρει κατακλυσμό σε κάθε κακοκαιρία. Προσωπικά για υετό meteo κοιτάω. Κάποιες κακοκαιρίες όμως (αν προσύνεμα,) τις πάει αρκετά καλά. Είναι εξαιρετικό εργαλείο για πρόγνωση ανέμων και στο high resolution 3D πολύ χρήσιμος για τα σύννεφα Σήμερα πχ προβλέπει αρκετά φαινόμενα που..χλωμό Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
mainalo 1,542 Report post Posted December 6, 2008 Aπο οτι βλέπω παίρνει ολες τις προβλέψεις για χιόνι πίσω. Τελικά θέλει να μας τρελάνει; Μιχάλη τι βλέπεις; Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted December 6, 2008 http://www.wetterzentrale.de/pics/MS_2239_ens.png 9/10 μέλη έχουν χιόνι Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted December 6, 2008 Τελικά θέλει να μας τρελάνει; Mπα δεν το κάνει επίτηδες μη το πάρεις προσωπικά. Απλά είμαστε σε περίοδο μεταβολών και "ασυνήθιστου" καιρού που δεν μπορείς να προβλέψεις Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
anemar 6 Report post Posted December 7, 2008 Ρε σεις,θα λιωσουμε τα χιονολαστιχα???Εχω ακινητοποησει το αυτοκινητο για να μην φαγωθουν Αντε καντε κατι να πεσει η θερμοκρασια και να χιονισει.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted December 8, 2008 Ρε σεις,θα λιωσουμε τα χιονολαστιχα???Εχω ακινητοποησει το αυτοκινητο για να μην φαγωθουν Αντε καντε κατι να πεσει η θερμοκρασια και να χιονισει.... Oύφ έριχνα πάγο όλο το βράδυ. Πρέπει να έχει πέσει η θερμοκρασία κάπως για βγες έξω μια και πες. Ξεκινάμε με τον Καθιστό Βούβαλο το χορό μέχρι το Σάββατο το Καιμάκ πρέπει να είναι έτοιμο. Πολύ οριακές θερμοκρασίες για τα υπόλοιπα. Κάτι άλλο? Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted December 8, 2008 ΑΜΑΝ...ΚΙ ΑΛΛΟ? http://www.snow-forecast.com/resorts/Les-Arcs/6day/mid Πρόεδρε εισητήρια έχει ακόμα η swiss Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted December 8, 2008 Eκτός συγκλονιστικού απροόπτου καλή σεζόν στο χκ Καιμακτσαλάν λοιπόν Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
stefoxe1975 1 Report post Posted December 8, 2008 Μιχάλη τι βλέπεις για πιο Νότια? Ισως να έχουμε και εκπλήξεις ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted December 8, 2008 Από σήμερα είναι δύσκολο. Οι θερμοκρασίες είναι υπερβολικά επίφοβες για να πεις από τώρα. Πολύ χιόνι μπορεί να χαθεί σε χιονόνερο ή βροχή χαμηλά. Η αίσθηση μου είναι ότι θα είναι έχει πιο πολύ κρύο από ότι φαίνεται σήμερα αλλά είναι 50-50%. Να δούμε και το ψυχρό μέτωπο πως θα διαμορφωθεί. Δες τη Βασιλίτσα πχ. Στα 2200 πρέπει ήδη να έχει μέτρα και στα 1650 είναι ξερή. Ίσως αύριο ξέρουμε. Στο Καιμάκ 99% πάνω από 1800-1900 ότι πέσει θα είναι χιόνι. Επίσης κανένα άλλο χιονοδρομικό δεν έχει βάση. Αν ο Παρνασσός είχε ένα παγωμένο στρώμα 10 πόντων θα πήγαινε οριακά για άνοιγμα με τα χιόνια του σκ αλλά έχει χορταράκια. Το ίδιο και η Βασιλίτσα και το Πισοδέρι. Αρκετά χιονοδρομικά θα είναι άσπρα μέχρι τη Δευτέρα αλλά το πόσο... Πάντως είναι τρελό 12 Δεκέμβρη να ψάχνουμε από τι ύψος και πάνω θα είναι χιόνι. Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted December 8, 2008 http://www.meteoclub.gr/prognoseis/kairos-ellada/1051--11-12 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted December 9, 2008 DERBY Το πρώτο γερό θερμό μέτωπο της σεζόν θα μπεί Πέμπτη βράδυ με πολλά φαινόμενα αλλά δυστυχώς και με μεγάλη άνοδο της θερμοκρασίας. Με τα σημερινά στοιχεία σχεδόν όλα τα Ελληνικά χκ θα δεχθούν μεγάλες ποσότητες υετού μόνο από το θερμό αλλά στα πιο πολλά μικρή η μεγάλη ποσοότητα θα πέσει σα χιονόνερο ή βροχή. Από εκεί και πέρα αμέσως περνάει σε καιρό σύσφιξης ειδικά στη Βόρεια Ελλάδα με πτώση της θερμοκρασίας όπου ρίχνι μόνο χιόνι και ελπίζουμε και στο ψυχρό μέτωπο με χιονοκαταιγίδες πια. Το Καιμάκ λογικά θα δει μόνο χιόνι. Mάλλον την επόμενη Δευτέρα πολλά Ελληνικά χκ θα έχουν πολύ χιόνι ψηλά αλλά στις βάσεις των χκ ίσως αρκετά λιγότερο. Δρ Royal, Στέφανε, Άρι? Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Aris 0 Report post Posted December 9, 2008 Εχουμε και λεμε... Κατ αρχας πιστευω οτι Πισοδερι και Βασιλιτσα απο τα 1700μ και πανω θα δουνε μονο χιονι.Και η βροχη στις βασεις,αν πεσει ,θα ειναι μικρης διαρκειας.Αυτο που φοβαμαι ειναι η μικρη διαρκεια που θα εχει αυτη η κακοκαιρια.Πιστευω οτι θα προκειται για εντονα φαινομενα περιπου 12 ωρων και αλλες 6-8 ωρες με πιο μετρια ενταση.Αυτο πιστευω οτι πιθανον να μειωθει κι αλλο στα προσεχη τρεξιματα.Δεν φοβαμαι λοιπον τοσο την θερμοκρασια οσο τον υετο.Ο Παρνασσος και τα Καλαβρυτα πιστευω επισης οτι θα φανε ενα 6 ωρο τουλαχιστον καλα, αλλα θα εχει προηγηθει αρκετη βροχη. Ομως..Για τα υπολοιπα ΧΚ ισως το στοιχημα να ειναι την επομενη Τριτη οπου οι θερμοκρασιες φαινεται να ειναι ευνοικοτερες..Βεβαια ως τοτε εχουμε αρκετο ψωμι ακομα Quote http://thermi.meteothes.gr/ Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted December 9, 2008 Δεν αναφέρετε το Καρπενήσι... και φάινεται να ετοιμαζεται για την δική του μάχη. Quote Share this post Link to post Share on other sites
makistop 8 Report post Posted December 9, 2008 Κατ αρχας πιστευω οτι Πισοδερι και Βασιλιτσα απο τα 1700μ και πανω θα δουνε μονο χιονι.Και η βροχη στις βασεις,αν πεσει ,θα ειναι μικρης διαρκειας.Αυτο που φοβαμαι ειναι η μικρη διαρκεια που θα εχει αυτη η κακοκαιρια.Πιστευω οτι θα προκειται για εντονα φαινομενα περιπου 12 ωρων και αλλες 6-8 ωρες με πιο μετρια ενταση. Aν κατέβει 100 μέτρα το χιόνι, με 12ωρο έντονο μέχρι που ανοίγουν Quote ''...ουκ εν το πολλώ το ευ...'' ...εκτός κι αν είναι χιόνι ή κυβικά τα μυαλά και τα αλεξίπτωτα δουλεύουν μόνο ανοιχτά Share this post Link to post Share on other sites
C 370 Report post Posted December 9, 2008 (edited) ΧΚΠ 2260m C. Edited December 9, 2008 by C Quote Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted December 9, 2008 καποιοι 19 του μηνα θα πανε μπανσκο μηπως τους την κανουμε εμεις και παμε παρνασσο; :LOL: Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites