Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
anemar

χ/κ 3-5 Πηγαδια

Recommended Posts

Το Σάββατο που μας πέρασε δεν σας είδα. Ήσασταν πάνω τελικά;

Αυτό που μας έρχεται θα είμαι Σέλι.

 

ελα πισοδερι θα ειμαι εκει :respect:


ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

γιαννη μεσα στα δεντρα γιατι δεν φορας κρανος???περνας αναμεσα απο κλαδια και ουτε τα χερια σου δεν βαζεις να προστατεψεις το κεφαλι...αφου το εχεις το ριμαδι φορατο

 

Δεν το έχω πλέον, έχει μια εβδομάδα που το έδωσα για να πάρω άλλο.Με το συγκεκριμένο κράνος είχα πάντα θέμα γιατί η μάσκα είναι oversized και δεν εφάρμοζε καλά με αποτέλεσμα όποτε το φορούσα να μου έκλεινε την μύτη και δεν μπορούσα να αναπνεύσω.


BASI Level 3 Alpine Ski Instructor (partly qualified).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Σάββατο που μας πέρασε δεν σας είδα. Ήσασταν πάνω τελικά;

Αυτό που μας έρχεται θα είμαι Σέλι.

Καλησπερα Γιωργο ,εγω ανεβηκα Κυριακη στα Πηγαδια και βρεθηκαμε με Λιανα ,Μιχαλη,Αποστολη .Περασαμε πολυ ωραια.Την Κυριακη θα ειμαι παλι Πηγαδια εχει μαθημα η κορη μου.


Κράτιστον κτημάτων ευβουλία.

Σοφοκλής

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-400-0-67780900-1331667401_thumb.jpg

 

post-400-0-74411700-1331667462_thumb.jpg

 

post-400-0-02417400-1331667529_thumb.jpg

 

post-400-0-43334500-1331667599_thumb.jpg

 

post-400-0-21353500-1331667670_thumb.jpg

  • Like 16

Share this post


Link to post
Share on other sites

κατι μου θυμιζει κατι μου θυμιζει...


"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

το ίδιο σούπερ μέρα, με ήλιο όμως και χωρίς την σούπερ παρέα σας και τα χαμόγελα του Λάππα !!!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

φετος σας εχει παει γκανιαν Ελενη ετσι...

  • Like 1

DALTONS POW ROBBERY.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να μαι κι εγώ...

Βλέποντας τις φωτογραφίες της Ελένης,α)αναρωτιέμαι αν πρέπει να σας πάω πίσω στο σ/κο με τη γνωστή ομίχλη κ χιονόπτωση

β)έχω σοβαρές ενστάσεις για την ποιότητα των φωτογραφών μου,αφού ο έτερος της παρέας βαριόταν να κουβαλάει τη φωτογραφική

μηχανή και οι πιο πολλές ειναι απο κινητό.Τελικά αποφασίζω να σας ζαλίσω λίγο για το πόσο υπέροχα περάσαμε σε αυτό το τουρ στη

Β.Ελλάδα.Θα πρότεινα σε όσους διαθέτουν λιγες μέρες άδειας και με προσεκτικό σχεδιασμό(οικονομικές παράμετροι κλπ) να προτιμήσουν τα

βουνά της πατρίδας μας και δη στη Β.Ελλάδα,όπου και τα χκ είναι σχετικά κοντά αλλά και η φιλοξενία πραγματικά υπέροχη.

 

Το ταξίδι μας άρχισε ως γνωστόν από την υπέροχη Κέρκυρα,Παρασκευή απόγευμα

post-3-0-57599000-1331714937_thumb.jpg

και με οδηγό τις προβλέψεις κακοκαιρίας από τους αγαπητούς γκουρού,φτάσαμε στον ξενώνα μας στους πρόποδες του Αγ.Νικολάου

Νάουσας.Σάββατο πρωί ξημερώνει και ανεβαίνουμε στο χκ,εν μέσω ομίχλης και χιονόπτωσης(ψιλό χιονάκι,χωρίς κάτι σοβαρό).Σκιάρουμε

ευχάριστα με παρέα παιδιά απο Β.Ελλάδα που είχαμε καιρό να δούμε-τον koumparos τον είδαμε στο τέλος της ημέρας δυστυχώς

και κάπου ανάμεσα στους πυλώνες κατεβαίνουν Πέτρος και Ελένη,τους οποιους αδυνατούμε να ακολουθήσουμε.Η ορατότητα ενώ θα έπρεπε να είναι έτσι

post-3-0-57178100-1331715377_thumb.jpg

(χαχα,εικόνα απο Καθ.Δευτέρα στο λούκι)

ήταν κάπως έτσι

post-3-0-71984800-1331715490_thumb.jpg.

Βαθμιαία χειροτέρευε η ορατότητα αλλά και οι συνθήκες καθώς το χιόνι έπεφτε με δύναμη πάνω στη μασκα και κάθε τρεις και λίγο σταματούσαμε

να καθαρίσουμε με το γάντι-το χιόνι δε "διαβαζόταν" με συνέπεια να κατεβαίνουμε γιουπιγιαγια-ευτυχώς πολλοί τα είχαν παρατήσει,και η πίστα ήταν άδεια.

Μάθαμε τελικά γιατί κλείνουν το λούκι λόγω ομίχλης-έμπειρος σκιερ με πολλά χλμ σε χκ εξωτερικού και εδώ, λόγω πυκνής

ομίχλης πριν κανά μηνα βγήκε πάνω απο το λούκι ,έφτασε μέχρι το καταφύγιο και μετά κατέβηκε την πλαγιά ως τα δέντρα σαν να ήταν λούκι-έκανε 6 ώρες

να ξαναβγει σε σημείο προσβάσιμο στο ρατράκ που ήρθε να τον πάρει.....Παιδιά μπορεί να συμβεί κ στις καλύτερες οικογένειες-σεβασμός στο βουνό και πάντα

με παρέα!!!

post-3-0-93480800-1331716097_thumb.jpg

Τέλος της ημέρας και όντας αρκετά κουρασμένη και ολίγον ζοχαδιασμένη,περιμένω το ετερον ήμισυ που ακόμα κανει σκι....

Ηθικό δίδαγμα ημέρας:α) Πότε μην πηγαίνετε για σκι Σαββατο,θα φάτε όλο το γράσο..

β)όοοοοοχι,δεν είναι πετραδάκια μαύρα δίπλα από κάθε πυλωνα-είναι το σούπερ γράσσο που βάφει τα πάντα

 

Θα προτείνω σε όσους δεν έχουν πάει,να επισκεφτούν οπωσδήποτε για φαγητό την ταβέρνα "Το Χάραμα" στο γειτονικό Αρκοχώρι.Παιδευτήκαμε να τη

βρούμε μέσα στην ομίχλη-γάλλλλλα,αλλά μας αντάμειψε με κοκορέτσι σε κρούστα,σαλάτα με μανιτάρια κ σάλτσα μουστάρδας,κορνέ μοσχαράκι με σάλτσα

γιαουρτιου κλπ ,ψημένο ψωμάκι και όμορφη ατμόσφαιρα δίπλα στο τζάκι.Και μια φωτό από αγιογραφία σε ξύλο,πάνω απο το εν λόγω τζάκι

post-3-0-62027300-1331716877_thumb.jpg

 

Η επόμενη μέρα ξημερώνει με πιο ενδιαφέρουσες προοπτικές αφού χιονίζει ήδη απο χαμηλά,έχει πέσει λίγο η θερμοκρασία και έχουμε καλύτερη ορατότητα

post-3-0-26479200-1331717143_thumb.jpg

Συναντάμε τον Giannis90 με την παρέα του,τον Χρήστο αλλά και τον leonidastria με τον οποίο γυρνάμε όλο το χκ-η τριάδα πετούσε και τον παρασύραμε στο

λούκι ξανά και ξανά,κάνουμε τα χθεσινά απάτητα αλλη μία φορά,Παράδεισο ,Κεντρική-δεν σταμάτησε καθόλου-άστα αυτά περί φυσικής κατάστασης,είναι αστέρι

παρά το ότι κάνει σκι με κομμένο χιαστό.Κάπου στο ενδιάμεσο μας βρίσκει και ο Αποστόλης(herman) και συνέχιζουμε μια από τα ίδια-ξετρυπώνουμε ακόμη

και ανυποψίστους σκιερ που πάνε για κατούρημα,και μας βλέπουν πάνω από την πλάγια να μας λερώνουν την πούδρα :LMAO: :LMAO: και στο τέλος κλεινουμε το

χκ και παίρνουμε τα κλειδιά

post-3-0-96981900-1331717708_thumb.jpg

post-3-0-75225400-1331717756_thumb.jpg

post-3-0-75286800-1331717843_thumb.jpg

Ηθικό δίδαγμα ημέρας :α) το σκι είναι πολύ ωραίο με την κατάλληλη παρέα.Παιδιά σας ευχαριστώ!!!!

β)αν καθίσεις κάτω από το δέντρο και το κοιτάξεις ανάποδα,και βλέπεις το χιονάκι να πέφτει,τότε η ζωή σου

φαίνεται πολύ ωραία....

 

 

υ.γ:Giannis90,κάποια στιγμή σε είδα μέσα στα δέντρα με το γνωστό κάμερα πάνω στο μπατόν και απόρησα πώς μπορείς να στρίβεις

ενώ εγώ και με τα δύο δεν το χω...ελπίζω να μη σε μάτιασα και το γόνατο να είναι μια χαρά!!!

 

Η συνέχεια του τουρ για όποιον αντέχει ακόμη στο νήμα του Πισοδερίου σε λίγο(να δουλέψουμε και λίγο...) :welcome:

εδώ

Edited by madskier
  • Like 12

"I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke)

Share this post


Link to post
Share on other sites

εγω τα ελεγα για το γρασσο αλλα ο Gavis με κοροιδευε....

  • Like 1

Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

εγω τα ελεγα για το γρασσο αλλα ο Gavis με κοροιδευε....

δεν ξέρω αλλά δε μου είχε τύχει ποτέ ξανά-τώρα θα γκρινιάζουμε παρέα....και είναι και

πράσινο το άτιμο!!


"I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ελένη ντροπή σας! οργώσατε όλο τον Φίλιππο και δεν έμεινε τίποτα για εμάς!! :crybaby:<_< Ούτε ένα μικρό κομματάκι... τίποτα!!!χαχχαχαχα :innocent:

Τέλειες και οι φωτογραφίες όπως πάντα φυσικα! :bow:

 

Σήμερα πολύ ωραία μέρα στα Πηγάδια!

Με ήλιο, ωραίες πατημένες πίστες για όσους τους αρέσει το κοτλέ και πολύ ωραίο το απάτητο πάνω από το λούκι!(Αν και πιστεύω η χθεσινη, δεν ήμουν αλλά από τις φωτό που είδα ήταν 1000 φορές καλύτερη με το απάτητο που είχε!)

Ο Φίλιππος είχε πολύ ωραία ποιότητα χιονιού αλλά δυστυχώς ήταν οργωμένος για τα καλά!

Και δυστυχώς κατά τις 2 (αν θυμάμαι καλά) σταμάτησε να δουλεύει η καρέκλα λόγω ενός προβλήματος με κάποιο ρουλεμάν απ'ότι κατάλαβα...

Edited by annie

1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

και να αφήναμε δεν θα έμενε τίποτα... βάρυνε νωρίς... η πούδρα φρέσκια τρώγεται :).

Πως χάσαμε και την Δευτέρα...

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπράβο παιδιά αυτά είναι


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φορτωστε λεμε.....

Ρε κανονιστε το αλλο πσκ, σας περιμενουμε ολους σας!!


Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι....

The Daltons...jack

www.skimag.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest afrodite

H πλάκα είναι ότι παρόλο που έχει μουσική το βιντεο εξακολουθουν να ακουγνται οι κραυγες πουδροχαράς του καμερα μαν :yes

 

 

Ζηλεύω ζηλεύω ζηλεύω (με την καλή ένοια)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-400-0-67780900-1331667401_thumb.jpg

 

 

Μια απο τις καλύτερες φώτο του Φόρουμ ...νομίζω !!!! :respect:

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οσον αφορα τα ερωτηματα του nkip005

 

1. Εχει αγωνες ΑΓΕΝ/FIS αρα σιγουρα κλειστη η κεντρικη απο την μεση και κατω.

 

2. Αποτι μας ενημερωσαν σημερα, καρεκλα τερμα για φετος.... Υπαρχει βλαβη και οχι συντηρηση

 

 

 

απο πληροφορίες αλλου φορουμ !!! καρεκλα τελος .

.προλαβαμε ευτυχώς και χαρήκαμε το βουνο στην κοπη τις πίτας ...

φοβούμαι οτι αρχισαν να καταρρέουν τα λιφτ με το τελος του χειμώνα ,, :hope:


ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από το Σάββατο 17 Μαρτίου

οι νέες τιμές αναβατήρων στα "Πηγάδια" είναι:

 

Σ/Κ: ενηλίκων = 12 ευρώ,

μαθητών/φοιτητών = 10 ευρώ,

παιδική = 6 ευρώ

 

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ.: ενηλίκων = 10 ευρώ,

μαθητών/φοιτητών = 8 ευρώ,

παιδική = 6 ευρώ

 

Πηγή: 3-5pigadia.gr

  • Like 1

moments

 

...Have a nice day

before a bastard

comes and fucks

it up...

 

 

www.MessenTools.com-Frutas-skate.gifΛίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?!www.MessenTools.com-Frutas-skate.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οσον αφορα τα ερωτηματα του nkip005

 

1. Εχει αγωνες ΑΓΕΝ/FIS αρα σιγουρα κλειστη η κεντρικη απο την μεση και κατω.

 

2. Αποτι μας ενημερωσαν σημερα, καρεκλα τερμα για φετος.... Υπαρχει βλαβη και οχι συντηρηση

 

 

 

απο πληροφορίες αλλου φορουμ !!! καρεκλα τελος .

 

:hope:

αυτό το είδες γραμμένο στο φόρουμ του snowreport??και ρωτάω γιατί από το πρωι δεν μπορώ να μπω στο sr-έχει

κανεις άλλος πρόβλημα στην πρόσβαση??? :offtopic:


"I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke)

Share this post


Link to post
Share on other sites

αυτό το είδες γραμμένο στο φόρουμ του snowreport??και ρωτάω γιατί από το πρωι δεν μπορώ να μπω στο sr-έχει

κανεις άλλος πρόβλημα στην πρόσβαση??? :offtopic:

Γεια σου Λιαννα! Με δυσκολια μπηκα στο sr και στην σελιδα 3-5.Εχε υπ'οψιν σου παντος οτι χθες καποιες περιοχες ηταν εκτος,δεν μπορουσες να μπεις ουτε στον γουγλι και ο ΟΤΕ ειχε τηλεφωνητη που ελεγε οτι υπαρχει βλαβη και δεν μπορεις να μπεις σε "σελιδες εξωτερικου"(πρωτη φορα το ακουω αυτο) :yes Στο sr εχει πληροφ. για αυτους τους αγωνες ΣΚ.Σημερα εμαθα ειχε καταπληκτικη μερα πανω.

Edited by leonidastria

Κράτιστον κτημάτων ευβουλία.

Σοφοκλής

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λεωνίδα ,ρωτούσα για τη βλάβη της καρέκλας.. :hope: :hope: -ναι κάτι έχει παρει το αυτί μου για πρόβλημα στον

οτε,αλλά επειδή όλα ήταν καλά χθες δεν έδωσα σημασία :fish:


"I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke)

Share this post


Link to post
Share on other sites

αυτό το είδες γραμμένο στο φόρουμ του snowreport??και ρωτάω γιατί από το πρωι δεν μπορώ να μπω στο sr-έχει

κανεις άλλος πρόβλημα στην πρόσβαση??? :offtopic:

Ειναι δημοσιευση μελους στο snowreport, οπως γραφει και ο president.


Life consists of only two things: skiing and waiting to go skiing.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...