Για πολλούς από όσους έφυγαν το θέμα δεν ήταν οικονομικό. Δεν θα είχαν κανένα πρόβλημα να βγάλουν χρήματα στην περιοχή από εργασία, πιθανόν πολύ περισσότερα από ότι στην ΑΘήνα. Αλλά, θυμάμαι ότι κάπου αλλού το έγραψες για το ότι οι νέοι θέλουν και άλλα πράγματα (πχ, σεξουαλικούς συντρόφους, μπαράκια, κοκ) για να περνάνε καλά. Και κυρίως να μην είναι δακτυλοδεικτούμενοι.