Jump to content

Odie

Μέλος ΕΣΤΟΥΧ
  • Content Count

    5,919
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    90

 Content Type 

Profiles

Forums

Calendar

Κατηγορίες Περιεχομένων

Νέα

Ανακοινώσεις - Events

Gallery

Everything posted by Odie

  1. Ψηφίζεις ΔΣ για να σε πάει εκδρομές η για να ασχοληθεί με τα προβλήματα της τουριστικής χιονοδρομίας? Άρθρο 2 - Σκοπός Σκοποί του Συλλόγου είναι: Ο σύλλογος έχει ως σκοπό την προβολή, προάσπιση και προώθηση των συμφερόντων των φίλων χιονοδρόμων σε όλους τους τομείς και προς όλες τις κατευθύνσεις με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας της χιονοδρομίας στην Ελλάδα. Στους σκοπούς του συλλόγου εντάσσονται:
  2. Αυτό πρέπει να ξεκαθαρίσει άμεσα γιατί μάλλον το δεύτερο ισχυει
  3. Μέλη ή επισκέπτες το δεύτερο γκρουπ είναι περισσότεροι
  4. Θα το δούμε πως θα γίνει αυτό περιμένουμε και την δικηγόρο να μας πει λίγη υπομονή
  5. Δεν μπορεί να γίνει καταστατική τώρα Το νέο ΔΣ που θα προκύψει από τις εκλογές θα πρέπει να το οργανώσει να γίνει τον Σεπτέμβριο
  6. Κώστα θα σας σταλεί mail όσο αφορά την αλλαγή καταστατικού τι ακριβώς εννοεις
  7. Άρα ήρθε η ώρα να το ξεκαθαρίσουμε να γίνει εκδρομικός συλλογος Δεν είναι κακό απλά κάποια στιγμή πρέπει να το ξεκαθαρίσουμε
  8. Με αφορμή το ποστ του Κώστα ξέρετε ποιο είναι το λάθος ? δεν ξέρουμε γιατί ψηφίζουμε στην ΓΣ ψηφίζουμε ΔΣ για να μας πάει εκδρομή ή ψηφίζουμε για να ασχοληθεί με τα προβλήματα της τουριστικης χιονοδρομίας που είναι και ο βασικός λόγος που ξεκίνησε ο σύλλογος
  9. Ήρεμα παιδιά όλοι φταίμε
  10. ΟΚ μπορείς να μου / μας το εξηγήσεις πως θα γινει αυτό επίσης το αποστολές δεν καταλαβαίνω
  11. Σωστό Θέλει πολλές εκδρομές και ίσως η μια να είναι ανοιχτή και για άλλους γι αυτό προτείνω η ομάδα εκδρομών να είναι εκτος ΔΣ να είναι ανοικτή προς όλους και σε όσους θέλουν να προσφερουν επίσης να μην έχει θητεία λήξης ώστε να μπορεί να διοργανώνει συνεχεια εκδρομές (εξωτερικού - εσωτερικού ) Επίσης με το κόστος που πάει να εκτιναχθεί για ένα ταξίδι στις Αλπεις θα πρέπει σιγά σιγά να σταματήσουμε να εξαρτόμαστε από τουριστικά γραφεία
  12. Μεγάλο ρίσκο Κώστα και αν δεν γίνουν μελη τα έχασες όλα
  13. Το προσπαθήσαμε και δεν έβγαινε. Άλλο?
  14. Ok να συμφωνήσουμε και τι θα τα κάνουμε τα χρήματα ?
  15. Κατά τη διάρκεια του τελευταίου Διοικητικού Συμβουλίου πρότεινα τα εξής: - Τα γράφω αναλυτικά Ανεξαρτησία Ομάδας Εκδρομών: Η Ομάδα Εκδρομών να λειτουργεί ανεξάρτητα από το Διοικητικό Συμβούλιο (ΔΣ). Η σύνθεσή της να μην καθορίζεται από τη θητεία του ΔΣ, αλλά να παραμένουν ενεργά τα μέλη όσο επιθυμούν και μπορούν να προσφέρουν. Η συμμετοχή να παραμένει ανοιχτή σε νέα μέλη. Ρόλος Ταμία: Ο/Η Ταμίας του συλλόγου να είναι το μοναδικό μέλος του ΔΣ που θα μπορεί συμμετέχει στην ομάδα, αποκλειστικά και μονο για να επιβλέπει τις συνδρομές και τις οικονομικές συναλλαγές που σχετίζονται με τις εκδρομές. Αρμοδιότητες Ομάδας Εκδρομών: Η ομάδα να έχει την ευθύνη για τη διοργάνωση όσων εκδρομών είναι εφικτές κατά τη διάρκεια της χρονιάς, καθώς και την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας. Ρόλος Διοικητικού Συμβουλίου: Το ΔΣ να επικεντρωθεί αποκλειστικά στη στήριξη και προώθηση της ελληνικής χιονοδρομίας και των σχετικών δράσεων του συλλόγου.
  16. Όπως έχει αναφερθεί είναι διαδικτυακή συνάντηση, απόφαση δεν μπορεί να παρθεί πόσο μάλλον όταν τα περισσότερα μέλη του τωρινού ΔΣ δεν θα είναι του χρόνου
  17. Εύγε ΜΙΚ αφού αναλαμβάνεις το κόστος του φόρουμ την παίρνω πίσω την πρόταση μου δεν χρειάζεται να κλείσει το φόρουμ ΜΙΚ Σ'ευχαριστουμε
  18. Σπόνσορες : όταν καταλάβουν ότι πληρώνουν και τους βλέπουν 20 άτομα τι θα γινει ? Γιατί αυτά δεν τα ξέρουν Όταν τελειώσουν τα χρήματα τι θα κάνει ο σύλλογος? * Ο Κλαουδατος μας έχει ένα χρόνο μέσα Δεν είπα να καταργηθούν οι εκδρομές αντίθετα πιστεύω πως αν φτιαχτεί μια επιτροπή -ομάδα εκδρομών- η οποία θα είναι ανεξάρτητη από το ΔΣ θα μπορέσει να ''τρέξει'' καλύτερα τις εκδρομές με έναν σωστό προγραμματισμό 3ετη στόχο και παραπάνω όσο αντέχουν / θέλουν Θα είναι απόφαση ΓΣ αν περάσει γι αυτό ρωτάω εκτος Αθηνών θέλει να έρθει κάποιος/οι να βρούμε τον τρόπο. μικρός είσαι ακόμα έλα
  19. Όλα τα χρονια ο Σύλλογος πλήρωνε κοντα στα 1000€ το χρόνο για το φόρουμ. Φέτος μίλησα με την Hostmein και κατάφερα μια καλύτερη τιμή έτσι του χρόνου θα πληρώσουμε 465€ ΑΛΛΑ θα έχει περιορισμένους χρηστες που θα μπορούν να γράψουν ταυτόχρονα Στο φόρουμ γράφουν το πολύ 20 άτομα οι περισσότεροι απ αυτούς δεν είναι μελη και πλέον το ρολο του φόρουμ το έχει πάρει η σελίδα η Αλήθεια για τα χιονοδρομικά κέντρα στο facebook Πρέπει ο σύλλογος να πληρώνει αυτό το κόστος ? Όσο για τα αλλα που λες έλα να δηλώσεις υποψηφιότητα στις εκλογές και θα καταλάβεις
  20. Χθες στο ΔΣ αποφασίστηκε πως η ΓΣ θα γινει 18/5 περιμένω μια απάντηση αν θα παραβρεθούν μελη εκτος Αθηνών ώστε να βρούμε και τον τόπο διεξαγωγής Οι προτάσεις μου είναι να κλείσει το φόρουμ και να δημιουργηθεί μια καλη ιστοσελίδα οπου θα τραβηχτούν τα καλύτερα τοπικ που έχουμε για παράδειγμα η ριξη χιαστού Το ΔΣ θα πρέπει να απεμπλακεί από την εκδρομή /ες εκδηλώσεις κλπ - Θα το αναλάβει αποκλειστικά η ομάδα εκδρομών- και θα ασχοληθεί αποκλειστικά με τα προβλήματα της ελληνικής χιονοδρομίας
  21. Εννοεί μάλλον που έκλεισε το φόρουμ Στα αλλα νέα της ημέρας ?
  22. Ξέρουμε τι γίνεται απάνω ?
  23. Αγαπητές φίλες, αγαπητοί φίλοι, Περίπου έναν μήνα πριν τη Γενική Συνέλευση του συλλόγου μας, θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας κάποιες σκέψεις μου με την ιδιότητα του μέλους του συλλόγου μας. Καταρχάς, ακόμα δεν έχει οριστεί πότε και πού θα πραγματοποιηθεί η Γ.Σ., καθώς προσπαθούμε μαζί με τα υπόλοιπα μέλη του Δ.Σ. να καταλήξουμε σε συμφωνία για αυτά τα θέματα. Περνώντας στα ουσιώδη, εκτιμώ ότι ο ΕΣΤΟΥΧ έχει χάσει τον προσανατολισμό του. Φυσικά, οι εποχές έχουν αλλάξει σημαντικά από την ίδρυσή του, εξαιρουμένων των απειλών του ΧΚΠ προς παλαιά μέλη του συλλόγου που λένε αλήθειες. Μετά την αποχώρηση κάποιων των μελών από τη Β. Ελλάδα, ο σύλλογος περιορίστηκε και ασχολείται κυρίως με τη διοργάνωση της εκδρομής του εξωτερικού. Πέρυσι, μαζί με τον ΜΙΚ, προσπαθήσαμε να συνεννοηθούμε με κάποια χιονοδρομικά κέντρα, αλλά δυστυχώς, δεν καταφέραμε πολλά. Ωστόσο, δεν κρυφτήκαμε: ό,τι στραβό βλέπαμε, το λέγαμε και σε κάποιες περιπτώσεις στείλαμε και επιστολές. Το αποτέλεσμα ήταν να μας «παγώσουν» φέτος. Όποια πολιτική βοήθεια επιχειρήσαμε δεν απέδωσε, ενώ και παλαιά μέλη του Δ.Σ., που έχουν ρόλο στην Επιτροπή Ορεινού Τουρισμού, δεν βοήθησαν ή δεν ήθελαν να βοηθήσουν τον σύλλογο. Το βασικό πρόβλημα είναι πως δεν υπάρχουν μέλη που να θέλουν να ασχοληθούν με την ελληνική χιονοδρομία. Υπάρχουν, όμως, για την εκδρομή, την κοπή πίτας και τα δώρα. Ο σύλλογος δεν χρειάζεται να έχει επταμελές Δ.Σ. Πιο σωστά: ο σύλλογος αυτή τη στιγμή, δεν έχει λόγο ύπαρξης. Αν δεν βρεθούν μέλη με διάθεση να ασχοληθούν, δεν υπάρχει λόγος να διατηρούμε έναν σύλλογο που περιορίζεται μόνο σε μία εκδρομή. Για την εκδρομή, μπορεί απλώς να συσταθεί μια επιτροπή, τίποτα περισσότερο. Η περιουσία του συλλόγου είναι το forum, το οποίο δυστυχώς, έχει χάσει τη δυναμική του λόγω της μετακίνησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Viber). Να σημειώσω εδώ πως αντίστοιχη εικόνα έχουν και τα περισσότερα fora, γενικότερα. Η πρότασή μου είναι να κλείσει το forum και στη θέση του να δημιουργηθεί μια ισχυρή ιστοσελίδα, η οποία θα περιλαμβάνει ενότητες με τα καλύτερα θέματα, όπως για παράδειγμα το δημοφιλές «Ατύχημα – ρήξη χιαστού». Θα ήθελα, επίσης, να καλέσω κάποια μέλη — όπως ο Γιώργος ο Παππούς και ο Γιώργος ο Γεωργιλές — να θέσουν υποψηφιότητα για το νέο Δ.Σ. Τέλος, αν υπάρχουν μέλη εκτός Αθηνών που επιθυμούν να συμμετάσχουν στη Γενική Συνέλευση, καλό θα ήταν να με ενημερώσουν, ώστε να βρούμε ένα πιο κεντρικό σημείο για τη διεξαγωγή της. Με εκτίμηση, Κορνήλιος Κυριακίδης (korn) Μέλος ΕΣΤΟΥΧ
×
×
  • Create New...