Jump to content

Odie

Μέλος ΕΣΤΟΥΧ
  • Content Count

    5,919
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    90

 Content Type 

Profiles

Forums

Calendar

Κατηγορίες Περιεχομένων

Νέα

Ανακοινώσεις - Events

Gallery

Everything posted by Odie

  1. Μιχάλη κλαιω ελληνικά ΧΚ, ηλεκτρικά αυτοκίνητα αλλά σκι στο Ντουμπάϊ γεια σου ρε τρελό αγόρι
  2. Έτσι ακριβώς είναι και στην εξίσωση δεν έχει μπει η Βουλγαρία γιατί αν την βάλουμε θα έπρεπε μαζι με το εισιτήριο τα μικρά ΧΚ να μας έχουν και ένα καφέ δώρο και στα μεγάλα ένα club Εντωμεταξύ όσοι υποστηρίζουν τα ελληνικά ΧΚ δεν πανε ποτε 7 μέρες σερί να μείνουν σε μια περιοχή. Μονο μονοήμερα και διήμερα χτυπάνε
  3. Στα + της ημερας ωραιο χιονι ωραια μέρα καλη παρέα και πολλά μέλη του Snowclub είδαμε αστυνομικούς στο σαλέ στην αρχή και στο τέλος της 6 επίσης μου είπαν ότι υπάρχει και αστυνομικός με σκι που γυρνάει στο βουνο -δεν τον είδα - το πρωί υπήρχε λιφτιερης στο τέλος του Περικλή Πατησανε τον Δια λογικά θ ανοίξει το ΣΚ Στα —της ημερας παρα πολυς κοσμος — ίσως πρέπει να μπει όριο εισιτηρίων δεν θέλω να φανταστώ τι θα γίνει το ΣΚ ανέβαιναν στο βουνο χωρίς αλυσίδες στο πάνω πάρκινγκ της φτερολακας Στο τέλος της 7 δεν υπήρχε σηματοδότηση για πέτρες ενώ υπήρχε ένας σωλήνας επικίνδυνος για να χτυπήσεις οχι για τα σκι αλλά για την σωματική σου ακεραιότητα — Ενημερώθηκε ο λιφτιερης της 7 τον είδαμε να πέρνει τηλ ελπίζω να το έβγαλαν την 14 δεν είδα να την πατάνε όποτε δεν ξέρω αν θ ανοιξει Όσοι είμασταν εκεί απορούσαμε γιατί είναι κλειστά τα καρεκλάκια του Ερμη αφού έχει χιονι στην αποβίβαση και μας αναγκάζουν να περιμένουμε στην ουρά για την καμπίνα Υπομονή και προσοχή σε όλους το ΣΚ
  4. Κατά την γνώμη μου οριακά βγαζει και την επόμενη εβδομάδα επεκταση θα λέτε και θα κλαίτε
  5. Δεν το καταλαβαίνεις και είναι εύκολο σκι μιλά με τον Ορεστη μήπως μπορέσετε να βρεθείτε κάπου να τα δεις
  6. Φτερολακα σήμερα το πάνω ταμείο δεν δουλεύει σε στέλνουν κάτω να βγάλεις
  7. Ο Βάκχος την Παρασκευή έβγαλε βλάβη? και σήμερα λειτούργησε η όχι ξέρει κάποιος?
  8. Συγνώμη αλλα για να μην μας βρίζει , ο Κώστας θα πρέπει να του πει ότι 1)αυτό το χιόνι θα το πετύχει μια φορα το χρόνο και αν 2)το καρεκλάκι είναι ποιο αργό και από τον βραδυποδα 3) το καρεκλάκι χαλάει (όπως έγινε και σήμερα ) 4) δεν ξέρουμε του χρόνου αν θα πάρει αδεια Μικ για να είμαστε δικαιοι το σκι του james στην Ελλαδιτσα μας θα του βγει 20 φορές ποιο ακριβό από το chamonix μην το κάψετε το παλικαρι στείλτε του ένα μην αμαρτία είναι
  9. Αυτό ακριβώς ΑΝ είχαμε (δεν θα γράφαμε 4 σελίδες στο φόρουμ)
  10. Η ΕΤΑΔ ανήκει στο Υπερταμειο https://growthfund.gr/ependyseis/to-chartofylakio-mas/
  11. Ένα αντίστοιχο αυστριακό φόρουμ ο Αυστριακός Μικ προσπαθεί να αποδείξει ότι το κολύμπι στις λιμνες είναι καλύτερο από το Αιγαίο και τις Κυκλάδες τι να πεις πια Όλοι έχουμε δίκιο γιατί μιλάμε για τον εαυτό μας και που μας αρέσει να χαλάμε τα λεφτά μας, τον χρόνο μας (όσο έχουμε και διαθέτουμε )και στην τελική που γουστάρουμε να κάνουμε σκι Εγώ φέτος που γνωρίζω κάποια πράγματα από το καλοκαίρι έχω ξενερώσει με τα ελληνικα ΧΚ και ψάχνω μέρες να φύγω εκτος. ΜΙΚ οταν θα ρίξει 3 μετρα πούδρα ξέρεις που...... ελπίζω να μην φωνάζεις θύρα 7 κλπ - Στην τελική κανεις φθηνό σκι
  12. Σήμερα το βράδυ σας στέλνω καντίνα εξω από το ξενοδοχείο
  13. Και αφού "λύσαμε" με τον ΜΙΚ το θέμα που είναι ποιο φθηνά πάμε να δούμε που είναι και ποιο ποιοτικά για το σκι Γιατί άλλο να κάθεσαι στην ουρα του Βάκχου μιση ώρα για 500 μετρα πιστα https://www.snowreport.gr/lifts/1003.html η να παίζεις ξύλο με τους επισκέπτες γιατί θέλουν την καμπίνα πριβέ με το κορίτσι τους και άλλο να λιώνεις 5-7 μέρες σκι σε χκ 200 + χιλιομετρων 1 εβδομάδα στις Αλπεις είναι 1+ μηνας στην Ελλάδα
  14. Εύχομαι καλο ταξίδι να περάσετε καλά και να λιώσετε στο ski..... και να θυμάστε για όλα φταίει ο @bujinkan και ο @jimkarys.
  15. Να στείλουμε το Netflix να κάνει ντοκυματερ Η Μάχη των 10.000.000
  16. εδώ δεν μπορούν να κλείσουν τις λακουβες του δρόμου δεν ασχολήθηκαν ποτε με την Πολωνέζα (το πίσω λιφτακι ) και θέλουν εναέρια από σαλε σε σαλε https://www.facebook.com/mainalon/posts/httpwwwarcadiaportalgrnewssabbatokuriako-tha-einai-anoixto-xionodromiko-mainalou/10203281490697828/
  17. Μόνο τον οδοντωτό ξέχασες ρε Βασίλη
  18. μήπως έχεις φωτογραφία ?
  19. Το Μαίναλο παίρνει αδεια σε λίγες μέρες όπως έγραψε στο facebook
  20. Σας ευχαριστώ πολύ για την ομολογία (το είχαμε υποψιαστεί αλλά δεν μπορούσαμε να το αποδείξουμε ) περιμένουμε την επιστροφή των χρημάτων πουδρααααααα
×
×
  • Create New...