Jump to content

Odie

Μέλος ΕΣΤΟΥΧ
  • Content Count

    5,919
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    90

 Content Type 

Profiles

Forums

Calendar

Κατηγορίες Περιεχομένων

Νέα

Ανακοινώσεις - Events

Gallery

Everything posted by Odie

  1. 1) korn 2) Al_Foutzin 3) Chrisstem - Χρήστος Σ. 4) Frankie
  2. Δηλαδή τώρα είναι όλα ασφαλή σωστά? και δεν κινδυνεύουμε από κάποιο ατύχημα ........
  3. κρατα μικρο καλάθι για φέτος Αν μπορείς να μάθεις κάτι εδώ είμαστε
  4. Το 1967 γίνεται η πρώτη ασφαλτόστρωση του δρόμου προς τα μεγάλα υψόμετρα του Παρνασσού και αρχίζουν οι συζητήσεις για παραχωρήσεις εκτάσεων και τη δημιουργία χιονοδρομικού κέντρου. Η πρώτη παραχώρηση έγινε το 1968 στη Γαλλική εταιρεία "Πεσινέ" η οποία τοποθέτησε τον πρώτο συρόμενο αναβατήρα (lift) στη θέση Φτερόλακα (σημερινό κάτω parking 1650μ). Στα 1974 στη θέση Γεροντόβραχος λειτουργεί επίσημα το πρώτο χιονοδρομικό κέντρο του Παρνασσού από ομάδα Αθηναίων πολιτών που λάτρευαν τα χειμερινά σπορ με ονομασία "Αθηναϊκός Όμιλος Φίλων Σκι", γνωστό και ως ski club Γεροντόβραχος που υπάρχει μέχρι και σήμερα, όπως φυσικά και το χιονοδρομικό κέντρο Γεροντόβραχος. Στις 16 Ιανουαρίου 1977 λειτουργεί επίσημα το χιονοδρομικό κέντρο Παρνασσού στη θέση Φτερόλακα από τον ΕΟΤ. Το 1981 δίνεται σε λειτουργεία ο πόλος έλξης των χιονοδρόμων στη θέση Κελάρια και το 1988 τοποθετείται ο τριθέσιος συνδετικός αναβατήρας "Ερμής" που ένωσε τα Κελάρια με τη Φτερόλακα για τους χιονοδρόμους. Αξέχαστη η φράση του Κωνσταντίνου Καραμανλή: "Θα κάνω το Παρνασσό Σαμουνί !", εννοώντας το διάσημο γαλλικό χειμερινό θέρετρο. πηγη https://www.facebook.com/media/set/?set=a.415138202393537&type=3 από Arachovameteo.gr
  5. Ποσό δίκιο έχεις έχουμε όμως τα λιφτ του Γεροντοβραχου
  6. https://e-hani.blogspot.com/2023/12/9.html?spref=fb&fbclid=IwAR0QHpY1K-nKGjYziTI93dTlX7NsrwbFEjsbh-c9cBoY0hKTyhAqX4vsvp4
  7. https://e-hani.blogspot.com/2023/12/9.html?spref=fb&fbclid=IwAR0QHpY1K-nKGjYziTI93dTlX7NsrwbFEjsbh-c9cBoY0hKTyhAqX4vsvp4
  8. https://newpost.gr/eidiseis/sokaristiki-ktinodia-stin-arachova-skylos-viastike-me-aichmiro-antikeimeno-kai-pethane-me-frichto-tropo-vinteo/
  9. Αν έχει καλή διάθεση θα σας βάλει μπόλικο
  10. αστό θα απογοητευτείς καλύτερα να δοκιμάσεις τα goodyear εγώ θα κάνω το ανάποδο -θα πάρω τώρα τα Blizzak-
  11. @blacksnow ακούει η καλύτερα διαβάζει?
  12. Βασίλη επειδή μας έχεις συνηθίσει να παραθέτεις στοιχεία από την διαύγεια, για αυτά που γράφεις παραπάνω έχεις ??? Έχεις σκεφτεί ποτέ μήπως οι '' κατάσκοποι σου '' όπως λες έχουν κάποιο σκοπό πίσω απ όλα αυτά και διογκώνουν ένα πρόβλημα και στην ουσία σε χρησιμοποιούν και κατ' επέκταση το φόρουμ και τον Σύλλογο ? Το να βρίζουμε ένα ΧΚ χωρίς στοιχεία επειδή κάποιος / οι μας έδωσαν κάποιες προφορικές πληροφορίες είναι σωστό ? Βασιλη σου παραθέτω παρακάτω ένα κομμάτι από τον κανόνισμό του φόρουμ μας https://www.snowclub.gr/forums/οκ-forum_rules.html/ Ειδικότερα, στο snowclub.gr - Forum δεν επιτρέπεται: - Η παραβίαση των δικαιωμάτων αντιγραφής οποιουδήποτε υλικού φέρει τέτοια δικαιώματα. - H αντιγραφή υλικού άλλων ιστοσελίδων χωρίς αναφορά της πηγής. - Η δημοσίευση άσεμνου ή / και ρατσιστικού υλικού και εν γένει η μη τήρηση των νόμων της Ελλάδας. - Η δημοσίευση θεμάτων και μηνυμάτων άσχετων με την ευρύτερη θεματική στόχευση του snowclub.gr-Forum, όπως ορίστηκε παραπάνω. - Η προσωπική επίθεση προς άλλα μέλη του Forum. - Η χρήση απρεπών, προσβλητικών και υβριστικών εκφράσεων καθ΄ οποιουδήποτε καθώς και τα υπονοούμενα σεξουαλικής μορφής. - Η ατεκμηρίωτη καταγγελία κατά τρίτου. - Η εμπορική ή με οποιοδήποτε άλλο τρόπο εκμετάλλευση ή αναδημοσίευση του υλικού του snowclub.gr - Forum χωρίς πρότερη άδεια του ιδιοκτήτη του. - Η δημοσίευση θεμάτων και μηνυμάτων με πολιτικό,θρησκευτικό περιεχόμενο - Η διαφήμιση. - Η μαζική αποστολή προσωπικών μηνυμάτων ή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στα μέλη του snowclub.gr-Forum (spam). - Η από τεχνικής άποψης άσκοπη επιβάρυνση του συστήματος του Forum, για παράδειγμα με υπερβολικά πολλές ή μεγάλες φωτογραφίες ή με μεγάλο αριθμό αλληλένδετων παραθέσεων (τεχνικό πρόβλημα). - Η χρήση λατινικών χαρακτήρων ( greekglish ) σε ελληνικό κείμενο
  13. θέλω και εγώ 8 έχω κάτι φίλους εδώ
  14. Odie

    Rossignol Hero WC ZA 28.5

    Πολύ καλή μπότα τυχερός οποίος την πάρει
  15. Την Παρασκευή 3 Νοεμβρίου 2023 και ώρα 19:30 ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΑΣ διοργανώνει για τα μέλη και τους φίλους του αγώνα kart στην πίστα «Kartland» (Λεωφ. Ανθούσας 8 - Παλλήνη). Ευκαιρία να τρέξουμε ξανά ( τελευταία συνάντηση το 2014) και να διασκεδάσουμε. Θα πραγματοποιηθούν αγώνες για όλα τα επίπεδα συμμετεχόντων, Ενθαρύνουμε και τις κοπέλες του συλλόγου να έρθουν και να δοκιμάσουν! Πρόσβαση: Μέσω Αττικής Οδού Από Ελευσίνα : έξοδος ΓΕΡΑΚΑΣ / ΑΝΘΟΥΣΑ (Νο.14 ) Από Μαρκόπουλο : έξοδος ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ / ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ (Νο.15 ) Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Με προαστιακό : Στάση ΠΑΛΛΗΝΗ Για περισσότερες πληροφορίες για την πίστα http://www.kartland.gr και στο τηλ.: 210-666 8323, 210-6033603 Σας περιμένουμε όλους!!!
×
×
  • Create New...