-
Content Count
5,919 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
90
Content Type
Profiles
Forums
Calendar
Κατηγορίες Περιεχομένων
Νέα
Ανακοινώσεις - Events
Gallery
Everything posted by Odie
-
Πρώτα απ όλα περαστικά Εγώ θα σου πρότεινα να ακούσεις τον γιατρό σου στην τελική αυτός έχει την ευθύνη . Παθών και στα 2 γόνατα αν σου λέει κάτι.
-
Σταμάτησε ο Αίολος για 20 λεπτά σήμερα ισχύει? ήταν κανείς πάνω σήμερα ?
-
Νέα τιμή 200€ για να φεύγουν
-
Για βοήθα λίγο μπας και καταφέρουμε να το οργανώσουμε έτσι όπως τα περιγράφεις
-
Χρήστο μπορούμε να διοργανώσουμε μια εκδρομή για ορειβατικό σκι ;
-
Ωραία περάσαμε χθες κάναμε πολύ σκι μέχρι τις 10-10.30(είχε κολλήσει το πούλμαν )μετά άρχισε να γεμίζει ο Βάκχος και φύγαμε για Φτερόλακα όπου λιωσαμε στην Σαχαρα ύστερα στην 6, Εδώ να πω πως από το πρωί υπήρχαν δίχτυα αφήνοντας μια ελεγχόμενη είσοδο και υπήρχαν πιστερ 1)που ενημέρωναν και παρότρυναν τον κόσμο να μην πάει αν δεν ξέρουν καλό σκι 2)ότι είναι πίστα για καλούς χιονοδρόμους Όμως αυτοί τα έλεγαν αυτοί τα άκουγαν και το φορείο ανέβαινε (μην με ρωτήσεις πόσες φορές δεν ξέρω ξέρετε για ποιον λέω όλοι όμως) Αργότερα πέρασα τελευταία βόλτα στην Φτερόλακα αλλά από την περιφεριακή στην τελευταία στροφή έναν σκιέρ απελπισμένος -αρχάριος- είχε κολλήσει δεν μπορούσε άλλο , το τηλ του δεν είχε σήμα και δεν μπορούσε να ενημερώσει κάποιον ενημερωσα τον υπεύθυνο που ήταν στην Σαχαρα αλλά λίγο αργότερα τον είδα να γυρνάει με τα πόδια τελικά. Καλή Snowclubιτικη παρέα , το βουνό γεμάτους φίλους το αστείο της ημέρας ήταν όταν οι 2 ξένοι με ρώτησαν στο καρεκλάκι του βακχου τι ώρα θα ανοίξει ο Ηρακλής και έμειναν άναυδοι όταν έμαθαν ότι δεν θ ανοίξει επειδή δεν πλήρωσαν το service
-
Εννοείτε ότι θα υπάρχει και το όνομα σου
-
3. Παραχωρούν στο snowclub το ΧΚμ και θα λύσουμε όλα τα προβλήματα
-
το είδα και εγώ....
-
Σ αυτά που έχω επισημάνει απαντάω Αν μιλάς για τις καθημερινές έχεις δίκιο. Εγώ για Σκ μιλάω οποτε έλα την άλλη φορα να μου δείξεις και που να παρκάρω. Επίσης εχω άποψη μονο για την Βυτίνα και όχι για την γύρω περιοχή γιατί εκεί έχω σπίτι. Έχω δει πολλούς με ποδήλατα και άλλους που ασχολούνται με το τρέξιμο δεν κάθομαι να τους μετράω σορρυ. Μαίναλο δεν είναι μονο η περιοχή της Βυτίνας υπάρχουν και αλλα χωρια εκεί να πηγαίνετε Πέρσι βγήκε ένα πρόγραμμα από το υπουργείο τουρισμού που μπορούσαν τα ΧΚ να ενταχθούν σ αυτό, ώστε να αναβαθμιστούν οι υποδομές τους το νούμερο ήταν γύρο στα 50-60 μύρια. Ακούστηκε ότι ο ΕΟΣ ήθελε να μπει σ αυτό και να βάλει εναέριο ο ενοικιαστής δεν ήθελε να αναλάβει το μετέπειτα κόστος συντήρησης πιστοποίησης κλπ. και γι αυτό δεν προχώρησε Κανένας όμως δεν σκέφτηκε να βάλει ένα ποιο γρήγορο πιατάκι η μια άγκυρα στον Αετό . Θα μου πει κανεις εδώ δεν μπορουν να τα βρουν για το ποιος θα φτιάξει τον δρόμο* λιφτ θέλουμε μετά. Έχεις δίκιο πάντως για τους συλλογους (ελπίζω να μην εννοείς και τον δικό μας) για παράδειγμα το χκΖ μια χαρα τα πάει και περσυ που είχαμε την διαδικτυακή είχαν πει ότι θα έκαναν αίτηση να μπουν στο ταμείο ανάκαμψης ώστε να αναβαθμίσουν οι αναβατήρες του χκ και να κάνουν επέκταση του Χκ με 2-3 πίστες ακόμα.- περίμεναν την έγκριση του προεδρικού διατάγματος δεν ξέρω τι έγινε και αν μπήκαν. * Ο ΕΣΤΟΥΧ έχει στείλει και πέρσι και φέτος επιστολές για τον δρόμο 1)στην Περιφέρεια 2)στον δήμο Τρίπολης και στον 3)δήμο Γορτυνιας. μάλλον έπρεπε να το στείλουμε και στο https://www.arcadiaportal.gr Είχες έρθει στην ΓΣ που κάναμε στο ΧΚΜ τον Μάιο?
-
Κανείς λάθος για την Βυτινα ακόμα και το καλοκαίρι είναι όλα κλειστά από κόσμο
-
Φωτογραφιες και βιντεο απο την εκδρομη στο canazei
Odie replied to bujinkan's topic in Εκδρομές στην Ελλάδα
Παρατήρησα ότι μόλις έφυγαν τα παιδια ξεκίνησε να χιονίζει Το παρατήρησε άλλος κανείς ; Πρεπει επειγόντως να βρεθεί η μαύρογατα -
Πιστεύεις ότι την Τεταρτη θα ανοίξει η Στυγα? Μονο η αγκυρα και αυτή όχι από το πρωί - γνώμη μου _
-
Γενικά στο ΧΚΜ υπάρχει μεγάλη ασυνεννοησία μεταξύ ΕΟΣ και μισθωτή δεν μπήκαν στον κόπο να κάνουν μια προσπάθεια να μπουν στο πρόγραμμα της περιφέρειας ελκηθρακι και σοκολάτα κριμα
-
Χθεσινές από το Μαιναλακι Χρόνια πολλά καλές Γιορτές
-
Θέλει να πει δεν γράφουν
-
Το λες κομψά, στα εκδοτήρια θα είναι …. Καλύτερα να πας Καρπενήσι ή Καλαβρυτα παρά Παρνασσό
-
Σημερινές 15/12/24
