Jump to content

dathanas

Χρήστης Forum
  • Content Count

    166
  • Joined

  • Last visited

 Content Type 

Profiles

Forums

Calendar

Κατηγορίες Περιεχομένων

Νέα

Ανακοινώσεις - Events

Gallery

Everything posted by dathanas

  1. dathanas

    FOTO

    Μπορείς να τις στείλεις στη διεύθηνση του διαχειριστή του φόρουμ. Για δοκίμασε να στείλεις ένα pm στον geonik ή στον Άρη.Αυτόι θα σου πουν .
  2. Πάντωσ όταν ρώτησα έναν τύπο που κάνει service στα σκι σε ένα μαγαζί μου είπε πωσ να ακονίζω με το γωνιόμετρο μόνο τη μέση του σκι και πολύ λιγότερο εως καθόλου τις άκρες μπροστά και πίσω. Ετσι μου είπε δεν γραπώνει το σκι στις μικροανωμάλίες και γίνεται πιο σταθερό.
  3. το snowclub.gr εγινε απο εμάς για εμάς και ανήκει σε όλους μας . Για αυτό προσπαθούμε όσοι μπορούμε και όσο μπορούμε να κάνουμε αυτά που όλοι θέλουμε και φανταζόμαστε πραγματικότητα! Το εγχείρημα είανι δύσκολο αλλά η θέληση μεγάλη και όλα τα παιδια του συλλόγου θα κάνουν τα πάντα για να ανταπεξέλθουν. JOin the Club and come along!!!
  4. παιδια συγνώμη αλλά κάποιος να μου πει στα ελληνικά τι είναι το detune?
  5. Ευχαριστώ Δημήτρη για τις πληροφορίες και σύμφωνα μ αυτά που είπες τότε το Πισοδέρι γίνεται μια από τις καλύτερες επιλογές για δυήμερο αφου διαθέτει δύο πολύ καλές πίστες και είναι από τα πιο όμορφα χιονοδρομικά της Ελλάδος.
  6. skier μήπως θα μπορούσες να μας πει κα΄τι παραπάνω για την καινούργια πίστα που βγάζει στο πισοδέρι.Δηλαδή πόσο εύκολή είναι ,τι πλάτος(μεγαλύτερο ή μικρότερο της κεντρικής) και ότι άλλο εσύ νομίζεις. Ευχαριστώ Δημήτρης
  7. Οχι, θα ηθελα να αλλαξω το username μου εδώ, στο forum. Απ` όσο ξέρω αυτό μπορεί να το κάνει ο Διαχειριστής του forum. Μήπος ξέρετε ποιος (ή ποιοι) είναι να του στείλω ένα pm; Ευχαριστώ. στείλε ένα μήνυμα στον geonic , αυτός είναι.
  8. χιονίζει στο πισοδέρι από χθές και αυτή τη στιγμή που μιλάμε έχει χιονοθύελλα στο Σέλι.
  9. Τα μηνύματα που ακολουθούν είναι παλαιότερα από το πρώτο του νήματος. Η σειρά άλλαξε ώστε να έχουμε πρώτες τις πολύ σημαντικές πληροφορίες για τους πομποδέκτες και την χρήση τους. mod. Σϊγουρα η ευθύνη της απόφασης για να κλέισει ένα χιονοδρομικό είναι μεγάλη αλλά ας αναλογιστόυμε και την ευθύνη ενός τραυματισμού ή ακόμα χειρότερα μιας απώλειας ζωής ειδικά μετά από ένα τέτοιο γεγονός ( χιονοστιβάδα ). Καλύτερα να προλαμβάνεις παρά να θεραπεύεις.Ας μην ειμαστε τόσο αυστηροι και απόλυτοι όταν πρόκειται στο κάτω κάτω για την δική μασ την ασφάλεια! Φιλικά Δημήτρης
  10. Θα είμαι σέλι ή 3-5 πηγάδια.Δεν ΄ξέρω ακόμα γιατί αν φυσάει τρελλά τότε θα πάω πηγάδια αν και οι υπόλοιποι θέλουν σέλι.
  11. καλή χρονιά και χρόνια πολλά και από εμένα.Να περάσετε καλά όπου και αν πάτε και προσεκτικά στις πίστες και στους δρόμους
  12. Συμφωνώ με το φίλο εποσκέπτη . Πιστεύω πως η εξέργεση του καθενός αρχίζει απο τον ίδιο του τον εαυτό και επεκτείνεται μέχρι τον πολύ στενό του κύκλο. Αν όλοι προσπαθούσαμε να αλλάξουμε τον κόσμο από μόνοι μας τότε τίποτα δεν θα γινόταν.Αν όμως προσπαθήσουμε να αλλαξουμε πρωτα τον ίδιο μας τον εαυτό πραγμα πολύ πιο εύκολο τοτε ίσως κάποτε να αλλαζε και όλος ό κόσμος. Χρονια πολλά και καλή χρονιά σε όλους!!
  13. Ενα πρακτορείο είναι το Τζίμας travel που ανεβαίνει κάθε ΣΚ σε πολλά από τα χιονοδρομικά της Β.ελλάδος. Πάντως μπορείς όπως είπε και ο χρίστος να ανεβαίνεις με πολλά από τα μέλη του συλόγου που σίγουρα θα ανεβα΄νει κάποιος κάθε Σαββατοκύριακο.
  14. Να είσαι καλά Γιάννη για τις πάντα σωστές και συνεπείς προβλέψεις σου.Σε ευχαριστόυμε για ακόμη μία φορά και σου εύχομαι καλή χρονιά και χρόνια πολλά!!
  15. Συμφωνώ με τον Άρη και το ΜΙκ για όσα είπαν και για τα δύο χιονοδρομικά κέντρα. Μπράβο στο Ελατοχώρι και το διευθυντή του που κάνουν πολύ καλή δουλειά και γιατί πρέπει να είναι το μόνο χιονοδρομικό στην Ελλάδα με σοβαρή σήμανση των πιστών παρόλο που το χ.κ είναι μέσα στα δέντρα τα οποία από μόνα τους οριοθετούν τις πίστες. Μια παρατήρηση μόνο για το Ελατοχώρι . Λόγω της ευκολίας των πιστών μαζεύει πάρα πολύ κόσμο αρχάριο οι οποίοι πηγαίνουν σαν τρελλοί χωρις κανέναν έλεγχο της πορείας τους θέτοντας σε κίνδυνο την σωματική ακεραιότητα των υπολοίπων.Φυσικά αυτό ωφείλεται και στο γεγονός ότι προφανώς στην χώρα μας το να μάθεις με δάσκαλο του σκι θεωρείται ξεφτίλα και χάσιμο χρημάτων από τους περισσότερους.Δεν μπορούν να συνειδητοποιήσουν ότι με το δάσκαλό και πιο γρήγορα θα μάθεις αλλά και πιο σωστά και με μεγαλύτερη ασφάλεια.
  16. Χρονια πολλά σε όλους και ιδιαιτέρως στο Χρήστο Λάππα ,την χριστίνα (K2) , στο Χρήστο από Θεσσαλονίκη και σε όλους του Χρήστους αν μου διέφυγε κάποιος. Παιδιά καλά να περνάτε όπου και αν είστε και εύχομαι να τα πούμε και από κοντά.
  17. Πουλάω το καινούργιο μπουφάν του Μικ για 15€ με την έκπτωση! :twisted: :twisted: :twisted:
  18. Φίλε greg βρίσκεσαι στο φόρουμ του ελληνικου Συλλογου τουριστικής χιονοδρομίας ή αλλιώς snowclub.Καλώς ήρθες στην παρέα μας .Mπορείς να ρωτήσεις ότι σε απασχολεί για το σύλλογο ή ότι αλλό θέμα έχει σχέση με το βουνό και τη χιονοδρομία.Να είσαι σίγουρος ότι πολύ είναι αυτοί που με χαρά θα σε βοηθήσουν.
  19. Λοιπόν ήταν περιπού πριν 8 χρόνια και ανεβένουμε παρέα στο βουνό με κάτι φίλους των γονιών μου Καιμακ. Εκεί βρίσκω όλη την τρελλοπαρέα και αφού δίνουμε ραντεβού με αυτούς τους φίλους για το τι ώρα θ αφύγουμε ξεκινάμε το σκι. Η ημέρα ήταν καταπληκτική με έναν μαματο ήλιο και γύρω στους 0 βαθμούς θερμοκρασία.¨ολοι καναμε σκι στην πίσω πίστα του κέντρου που είναι και η καλύτερη.όμως ένας φίλος μου με snowboard και ψιλοαρχάριος δυσκολευόταν να πάρει την άγκυρα και αφού είχε παρακαλέσει τον λιφτιέρη να τον ανεβάσει με το snowmobile μέχρι τη κορυφή για να κατέβει στην μπροστινη πίστα ,αυτός του λέει όχι και απο εκεί και πέρα ξεκινάει μια τρελλή περιπέτεια που παραλίγο νμα μας σιχίσει και κάτι παραπάνω! Έτσι λοιπόν πέρνει ο φίλος μου την απόφαση να κόψει δρόμο και να τραβήξει ευθεία και εκτος πίστα από τη βάση της πίσω άγκυρα προς τα κάτω,για να βγει περίπου στη βάση του διπλού μπροστά.Μολος άκουσασ κάτι τέοιο του είπα είσασι τρελός που θα πας μόνος απο εκεί ,θα έρθω και εγώ μαζίσου.Ετσι ξεκινήσαμε μια κατεβασια σε απάτητο τουλάχιστον 1 μέτρο πούδρα κατά τις 12.30 το μεσημέρι.όμως ο φίλος μου με τη σανίδα δεν μπορούσς να σταθεί στη πλαγια και να κινείται κάνοντασ τραβέρσα αλλά επρεπε να κατεβαίνει προς τα κάτω και έτσι να χάνει ύψος. ¨ετσι χάσαμε πολύτιμο χρόνο και η ώρα ήδη είχε πάει γύρω στισ 2.00 και τα πράγματα άρχισαν να γίνονται δύσκολα αφου κατα τις 5.30 νύχτωνε και εμείς ήμασταν κάπου χαμένοι στο βουνό χωρις να έχουμε οπτική επάφη με τισ πίστες αλλά και πολύ μακρια από εκεί που είχαμε ξεκινήσει. Τα χειρότερα όμως δεν είχαν έρθει ακόμα αφού όσο κατεβαίναμε το βουνό και όσο περνούσε η ώρα όλα εκείνα τα σύννεφα που μέχρι τότε θαυμάζαμε σαν ένα λευκό σεντόνι από κα΄τω μας( ηταν πιο χαμηλά από το Χ.Κ)άρχισαν να ανεβαίνουν προς τα πάνω και να δημιουργείται μια τρελλή ομίχλη που όσο κατέβαινες τόσο πιο πολύ πύκνωνε.όλα αυτά βέβαια συνοδευόμεν με έναν τρελλό παγωμένο αέρα που πραγματικά ξύριζε!! Εκεί έγινε και το μεγαλύτερο λάθος μας που όμωσ για καλή μας "τύχη" μας έσωσε.Πείραμε την απόφαση να χωριστούμε γιατί εγώ με τα σκι μπορούσα να κινηθώ πολύ πιο γρήγορα άρα να έφτανα κάτω να φωνάξω για βοήθεια και να μαζέψουμε το φίλο μου προτού νυχτώσει. Μπαίνοντας όμως στην ομίχλη και αφού έχουμε χωριστεί με το φιλαράκι μου ,η ομίχλη γίνεται τόσο πυκνή και μαζί με το περιβάλλον το άσπρο αρχίζει να με ζαλίζει και εκεί που λέω ότι πάω προς τα κάτω να πηγαίνω δεξια ή αριστερά και γενικά να μη μπορω να προσανατολιστώ με τίποτα.Τότε τα έχασα αφου η ώρα ήταν ήδη 4.00 και το χιονοδρομικό έχει κλείσει και βγάζω τα ακι από τα πόδια μου μην ξέρωντας που είμαι και που να πάω.Αφού με έχει κυριευσει ο πανικός και είμαι σε απόγνωση περνω απόφαση να γυρίσω πίσω με τα σκι στον ωμο και να αρχίσω να ανεβαίνω μια πλαγιά που ήταν μπροστα μου και κάπου εκεί υπολόγιζα ότι ήταν όι πίστες.Τότε ξεκινάει μια τρελή ανάβασει που απορώ και εγώ που βρηκα τόση δύναμη και ανέβηκα ένα βουνο ολόκληρο με τα σκι στον ωμο και σε απάτητο τουλάχιστον 1 μέτρου που σε κάθε βήμα το χιονι να φτάνει ως το γόνατο!!Αυτή η ανάβαση διήρκησε γύρω στις 2 ώρες εν τω μεταξύ να έχει αρχίσει χιονούελλα και ο αέρας να είναι πάρά πολύ δυνατός και παγωμένος. Μην τα πολυλογο φτάνωντας στα τυφλά στην κορυφή της πλαγιάς που ανέβαινα και μην βλέποντας τίποτα φοράω τα σκι κάνω το σταυρό μου και μέσα στην νύχτα αρχίζω να κατεβαίνω προς τα κάτω .¨οσο κατέβαινα άκουγα τη μουσική η οποία έπεζαε ακόμα από τους πυλώνες γιατί την ημέρα εκείνη είχαν χαθεί γύρω στα30 άτομα μέσα στις πίστες και τους ψάχνανε μαζί με μας .Εμάς που να μας βρουν βέβαια αφού ήμασταν τελείως αλλού.Με τα λίγα με τα πολλά βγαινω παιδια ακριβώς στον πράτο πυλώνα και τρέχω κατευθείαν στο σπιτάκι για να ειδοποιήσω για τον φίλο μου.Μου λένε να μην ανησυχώ και με κατεβάζουν κάτω στο σαλέ με το ρατρακ γιατι ήταν αδύνατο να πας από μόνος αυτήν την μικρή απόσταση .Ϋστερα από 30 λέπτά βρίσκουν και το φίλο μου με τη βοήθεια ενός μαύρου σκύλου που είχαν εκεί . Με το ειδωθήκαμε με το φίλο αγκαλιαστήκαμε και ευχαριστήσαμε το Θεο ! ¨Ηταν η πρώτη φοά που ένιωσα κοντα στο θάνατο γιατί έτσι και δεν μας μαζευανε σύντομα τότε θα παγώναμε τη νύχτα και το μοιραίο είχε πολλέ πιθανότητες να γίνει.Μετα από μια βδομάδα στο ίδιο σημείο περίπου πέθανε ένας δάσκαλος ΄που πήγε μόνος του για να βρει μια ομάδα νεαρών που είχαν χαθει πάλι στο ίδιο σημέιο. Για αυτό ποτε μην υποτιμάται τη δύναμη του βουνού και να είμαστε πολύ πιο προσεκτικοί στις αποφάσεις μας .
  20. Χρήστο πολλοί βιάστηκαν να μιλήσουν για τα θαύματα της τεχνητής χιονόπτωσης και κάποιοι άλλοι έκαναν λόγο ακόμα και για σκι εκτός περιόδου :!: . Εγώ από την αρχή ήμουν επιφυλακτικός για αυτή την καινοτομία των Πηγαδιών γιατί απο τη στιγμή που το πρόβλημα του κέντρου σεν είναι ότι δεν χιονίζει αλλά οι υψηλές θερμοκρασίες που έχει γενικά και αντι να χιονίσει βρέχει και αν έχει χιονι το λιώνει. με λίγα λογια πιστεύω πως η τεχνητή χιονόπτωση μπορει να λειτουργήσει μόνο διορθωτικά και συμπληρωμάτικά .Δεν μπορεί να αυξήσει το εύρος ρης περιόδου. Περιμένω να δω πως θα πάει και φέτος για πιο ασφαλή συμπεράσματα. Δημήτρης
  21. Ευχαριστούμε πολύ για ττα καλά σου λόγια και μας τιμά ιδιαιτέρως η παρουσία σου!! Αναμένουμε τις πάντα έγκυρες προβλέψεις σου και τη συμμετοχή σου στο φόρουμ του συλλόγου Δημήτρης Αθανασιάδης :wink:
  22. τι είδους πληροφορίες ζητάς,μήπως και μπορώ να σε βοηθήσω;
  23. Αντε να ανοίξουν γιατί δεν κρατιέμαι .Βαγγέλη αμα ανοίξουν Σάββατο πάμε να γουστάρουμε!
×
×
  • Create New...