-
Content Count
1,032 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
49
Content Type
Profiles
Forums
Calendar
Κατηγορίες Περιεχομένων
Νέα
Ανακοινώσεις - Events
Gallery
Everything posted by jimkarys
-
απο οτι φαινεται ριχνει παπαδες. http://www.snowreport.gr/snowcam/vasilitsa/live2.html
-
Helmet cam / βιντεοκάμερες
jimkarys replied to Χρήστος Λάππας's topic in Gadget & Εξοπλισμός Ασφαλείας
καπου το ειχα διαβασει, νομιζω στις πιο πισω σελιδες, εαν το κρανος εχει αεραγωγους περνας 2 δεματικά καλωδιων και καθαρισες. τωρα αν το κρανος δεν εχει????? εμπιστευεσαι την 3Μ αυτοκολλητη ταινια....μαλλον???? -
δες αυτη την φωτο με τετρακινηση χωρις αλυσιδες και με καλοκαιρινα λαστιχα. ημουν νεοπας στο θεμα χιονολαστιχου αλλα αλυσιδες ειχα στο πορτ πακγαζ. ααα δεν ειχα κολλησει ΠΟΥΘΕΝΑ η φωτο απο το πισοδερι.
-
μια τετραδα φρεσκα χιονολαστιχα και ενα ζευγαρι αλυσιδες στο πορτ πακγαζ του αυτοκινητου και πας "παντου".
-
Borovets
jimkarys replied to dksnowclub's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
ναι οσοι εχουν "μεσανυχτα"....... -
Άμα κολλάνε και τα hummer;;; Τι να κάνουμε εμείς οι κοινοί θνητοί.....
-
Helmet cam / βιντεοκάμερες
jimkarys replied to Χρήστος Λάππας's topic in Gadget & Εξοπλισμός Ασφαλείας
και απο το site που προειπα βλεπω να ειναι η γνησια. οκ παντος ευχαριστω για τις πληροφοριες -
Helmet cam / βιντεοκάμερες
jimkarys replied to Χρήστος Λάππας's topic in Gadget & Εξοπλισμός Ασφαλείας
ρε παιδακια εσεις που ξερετε κατι παραπανω.....ποια ειναι η γνωμη σας για αυτη την καμερουλα????? http://www.tinydeal.com/sj4000-12mp-1080p-fhd-15-lcd-waterpoof-helmet-sports-dv-p-121698.html -
τι να σου πω ρε φιλε....η μεγαλη των "μαγων για το καιρο" σχολη που εχουμε εδω δεν ξερει θα ξερω εγω ο ασχετος........
-
billακο εσυ εχεις και δουλειες με το φορουμ θα ασχολεισαι?????
-
χρηστο.....και τι ακομα θα διαβασουμε αν δεν ανοιξει καποιο χιονοδρομικο....
-
Χρόνια πολλά καλά Χριστούγεννα σε όλους υγεία και ευτυχία!!!!!!!
-
και αλλη μια περιπτωση ειναι να πας στην λεωφορο ΝΑΤΟ στον ασπροπυργο εκει που διαλυουν αυτοκινητα. εχω δει βουνα απο ζαντες. αλλα ρωτησε σε ενα λαστιχά να παρεις μια ταξη μεγεθους.
-
Χα χα!!! Δίκιο εχεις αλλά ποιον να βρω που να έχει ρεπό μέσα στην εβδομάδα;;; Καλός είναι ο μαύρος καλός είναι!!!
-
το εχω κανει με full χιονι. εδω κολαει το videaki απο αμφικλεια.
-
ναι χρηστο αλλα απο αμφικλεια δεν εχει τοσες στροφες, και ενα κομματι του δρομου ειναι καινουριο.
-
αμφικλεια-φτερολακα 17χλμ περιπου αμφικλεια-κελλαρια 20χλμ περιπου αραχοβα κελαρια 24χλμ περιπου
-
Νομίζω οτι το γράφει ο τίτλος.
-
νομιζα οτι πουλησες την octavia.....λεω και εγω.....
-
Εκδρομη Στο Χκ Βασιλιτσας-Δηλωσεις Συμμετοχης
jimkarys replied to ΣΤΧ's topic in Εκδρομές στην Ελλάδα
Επειδή με τα σεντόνια γραψίματος δεν τα έχω καλά φαίνεται άλλωστε και απο τα post μου σε κάποια συνάντηση θα σας πω το σκεπτικό μου. -
Εκδρομη Στο Χκ Βασιλιτσας-Δηλωσεις Συμμετοχης
jimkarys replied to ΣΤΧ's topic in Εκδρομές στην Ελλάδα
να γραψω και εγω μια ιδεα οπως και πολλοι αλλοι. καπου διαβασα στο φορουμ οτι ο συλλογος εχει αρκετά χρήματα πλεονασμα ή οπως αλλιως θελετε πειτε το........ γιατι δεν βαζει το ποσο που ειναι για το πουλμαν και να πανε τσαμπα τα μελη του??? και πιο πανω λεει οτι ειναι 25 ατομα το λιγοτερο Χ 50 ευρο το ατομο μας κανει 1250 ευρο. μια ιδεα τροφη προς σκεψη........ -
Εκδρομη Στο Χκ Βασιλιτσας-Δηλωσεις Συμμετοχης
jimkarys replied to ΣΤΧ's topic in Εκδρομές στην Ελλάδα
γραψτε στο νουμερο 53-54 vkarras με αυτοκινητο στο αγναντι κρατηση ΟΚ απο παρασκευη -
Εκδρομη Στο Χκ Βασιλιτσας-Δηλωσεις Συμμετοχης
jimkarys replied to ΣΤΧ's topic in Εκδρομές στην Ελλάδα
καντε μια διορθωση και μια συμπληρωση με τα παρακατω. στην θεση 13 και 14 βαλτε τον dust και τον skiflox με αυτοκινητο στο αγναντι κρατηση απο παρασκευη και θεση 46 και 47 βαλτε kangchejunga και jimkarys με αυτοκινητο στο αγναντι κρατηση απο παρασκευη αυτα προς το παρον -
Να πω την γνώμη μου για 3-5 που είναι πιο κοντά από πισοδερι-βασιλίτσα...σε αυτό συμφωνεί και ο Kangcjendu......o Στράτος τέλος πάντων..
-
Δηλαδή να γράψω ότι έχει και ανοίγματα με ήλιο στον παρνασσό. 9:30 με 12 λιώσιμο και έπεται συνέχεια.....
