Jump to content

leonidastria

Χρήστης Forum
  • Content Count

    3,156
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    31

 Content Type 

Profiles

Forums

Calendar

Κατηγορίες Περιεχομένων

Νέα

Ανακοινώσεις - Events

Gallery

Everything posted by leonidastria

  1. Ανοιξα τον Μαρτιο ,σαν Σαββατογεννημενος και γαλανοματης και πηγε τελοια ,ξεχασατε ? Σε μενα πρεπει να απευθυνθειτε για καλο Δεκεμβριο και θα το κανω τζαμπα !!!
  2. Αντε υπομονη λιγο ακομη ...χιονισε στην Ελασσονα ,ειναι μια καλη αρχη !!!
  3. Να υποθεσω αυθαιρετα οτι η συνδρομη ενος συλλογου θα ειναι γυρω στο 20ρικο/μηνα ? Σε καθε επισκεψη στο πεδιο μπορουμε να πουμε οτι τρως κι ενα κουτι σφαιρες?
  4. Δωστε ενα μεγεθος πχ για την συνδρομη και τα για την καθε σφαιρα ...
  5. Μπορουμε να το δοκιμασουμε ,να δουμε ...μπορει να μας αρεσει.
  6. Τι εννοεις φορτωμενο προγραμμα?
  7. Πολυ ενδιαφερουσα η IPSC! Τι θα πρεπει να κανει καποιος που ενδιαφερεται να ασχοληθει με αυτο το σπορ?Τι υποχρεωσεις ως προς αυτο που θελει να υπηρετησει εχει,σε ολα τα επιπεδα? ΠΧ αν δεν πηγαινεις τρεις φορες την εβδομαδα στο σκοπευτηριο τοτε.....μπλα μπλα μπλα...Θελει να αγορασεςι οπλο ,αλλα ...μπλα μπλα και οτι αλλη κινηση καποιος που ασχολειται με αυτο.
  8. Μπραβο και στους δυο ..Τσι...και Σακαρη!
  9. Προς το ΔΣ...Εδω μεσα να απαγορευτει γενικως να γραφουν οσοι δεν ειναι φυσιολογικοι ανθρωποι...ξεσηκωνουν μιση και παθη !Ακου 20 μερες ....κι απο δω κι απο κει! off topic off topic αλλα τι να κανουμε ...,μας πνιγει το αδικο(οχι το δικιο)
  10. το στρωνει σιγα σιγα ...Αυριο για σκι στην Κρεμαση !
  11. Απο Μεγαλο Παπιγκο τα εσταντανέ Αυτα τα μερη δεν χορταινονται ...
  12. Ακομα και μια εκδρομη στα Ζαγοροχωρια υποτιθεται καλοκαιρι αλλα με τετοιο καιρο ,νομιζω πως ειναι αρκετα ενδιαφερον γεγονος. Αν ειχα δηλωσει συμμετοχη δεν θα εκανα πισω για τον ασχημο καιρο.Φυσικα δεν θα ανεβαινα Αστρακα λογω καιρου ,αλλα το υπολοιπο τοπιο στο χωριο ή μαλλον και στα δυο χωρια γιατι το μεγαλο Παπιγκο ειναι πολυ ομορφοτερο.Τα χωρια Βικος και Αριστη εξισου ομορφα ,εξαλλου τα ξερετε δεν περιμενετε εμανα να σας πω ποσο ομορφα ειναι.Μην απογοητευτειτε απο τον καιρο θα περσετε ωραια!
  13. Drone (Italinan Drone Champion Pilot) vs Kristian Ghedina-Ambassador Cortina 2021 https://www.facebook.com/cortina2021/videos/1749978531687641/?t=159
  14. Διαλεγεις καλη παρεα και μετα λες ...ναταν κι αλλο !
  15. ο νομος οδηγει πιθανα σε πιστοποιοισεις και σε αποκτηση ειδικης αδειας ...ολα αυτα θα εινα γραφειοκρατεια και παραβολα δηλ χρημα !
  16. εννοειται για μενα λεω ,δεν μπορω να γραψω ονομα αλλου. Ευχαριστω.
  17. Εννοεις οτι τα μελη του συλλογου ζητησαν να μην γραφω το ονομα μου αν θελω, παρα μονο το nickname μου?
  18. Τελικα το τελευταιο Vist ,το μπλε που ηθελα να παρω κι εγω και δεν πηρα ,ειναι πιο ζεστο απο το πρωτο που ειχε παρει ή συλλογος ή οχι γιατι εχω μπερδευτει?
×
×
  • Create New...