-
Content Count
3,156 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
31
Content Type
Profiles
Forums
Calendar
Κατηγορίες Περιεχομένων
Νέα
Ανακοινώσεις - Events
Gallery
Everything posted by leonidastria
-
ΚΑΛΗΜΕΡΑ και ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ !!!
-
Ανοιξα τον Μαρτιο ,σαν Σαββατογεννημενος και γαλανοματης και πηγε τελοια ,ξεχασατε ? Σε μενα πρεπει να απευθυνθειτε για καλο Δεκεμβριο και θα το κανω τζαμπα !!!
-
Πόσταρε Δικές Σου Φωτογραφίες!σχολιασμοί & Κριτικές Εντός...
leonidastria replied to bujinkan's topic in Φωτογραφίες
...μονος σου τρως και πινεις...για μας κανα μεζες? -
Πόσταρε Δικές Σου Φωτογραφίες!σχολιασμοί & Κριτικές Εντός...
leonidastria replied to bujinkan's topic in Φωτογραφίες
Τι λεει...ολα καλα? -
Πόσταρε Δικές Σου Φωτογραφίες!σχολιασμοί & Κριτικές Εντός...
leonidastria replied to bujinkan's topic in Φωτογραφίες
Τι εγινε ρε παιδια...?Παιζει τιποτα...? -
Αντε υπομονη λιγο ακομη ...χιονισε στην Ελασσονα ,ειναι μια καλη αρχη !!!
-
Να υποθεσω αυθαιρετα οτι η συνδρομη ενος συλλογου θα ειναι γυρω στο 20ρικο/μηνα ? Σε καθε επισκεψη στο πεδιο μπορουμε να πουμε οτι τρως κι ενα κουτι σφαιρες?
-
Δωστε ενα μεγεθος πχ για την συνδρομη και τα για την καθε σφαιρα ...
-
Μπορουμε να το δοκιμασουμε ,να δουμε ...μπορει να μας αρεσει.
-
Τι εννοεις φορτωμενο προγραμμα?
-
Γιατι ασε καλυτερα?
-
Πολυ ενδιαφερουσα η IPSC! Τι θα πρεπει να κανει καποιος που ενδιαφερεται να ασχοληθει με αυτο το σπορ?Τι υποχρεωσεις ως προς αυτο που θελει να υπηρετησει εχει,σε ολα τα επιπεδα? ΠΧ αν δεν πηγαινεις τρεις φορες την εβδομαδα στο σκοπευτηριο τοτε.....μπλα μπλα μπλα...Θελει να αγορασεςι οπλο ,αλλα ...μπλα μπλα και οτι αλλη κινηση καποιος που ασχολειται με αυτο.
-
Μπραβο και στους δυο ..Τσι...και Σακαρη!
-
Gudauri Γεωργία
leonidastria replied to Kyriakoschar's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
Προς το ΔΣ...Εδω μεσα να απαγορευτει γενικως να γραφουν οσοι δεν ειναι φυσιολογικοι ανθρωποι...ξεσηκωνουν μιση και παθη !Ακου 20 μερες ....κι απο δω κι απο κει! off topic off topic αλλα τι να κανουμε ...,μας πνιγει το αδικο(οχι το δικιο) -
το στρωνει σιγα σιγα ...Αυριο για σκι στην Κρεμαση !
-
Απο Μεγαλο Παπιγκο τα εσταντανέ Αυτα τα μερη δεν χορταινονται ...
-
Ακομα και μια εκδρομη στα Ζαγοροχωρια υποτιθεται καλοκαιρι αλλα με τετοιο καιρο ,νομιζω πως ειναι αρκετα ενδιαφερον γεγονος. Αν ειχα δηλωσει συμμετοχη δεν θα εκανα πισω για τον ασχημο καιρο.Φυσικα δεν θα ανεβαινα Αστρακα λογω καιρου ,αλλα το υπολοιπο τοπιο στο χωριο ή μαλλον και στα δυο χωρια γιατι το μεγαλο Παπιγκο ειναι πολυ ομορφοτερο.Τα χωρια Βικος και Αριστη εξισου ομορφα ,εξαλλου τα ξερετε δεν περιμενετε εμανα να σας πω ποσο ομορφα ειναι.Μην απογοητευτειτε απο τον καιρο θα περσετε ωραια!
-
Drone (Italinan Drone Champion Pilot) vs Kristian Ghedina-Ambassador Cortina 2021 https://www.facebook.com/cortina2021/videos/1749978531687641/?t=159
-
Διαλεγεις καλη παρεα και μετα λες ...ναταν κι αλλο !
-
ο νομος οδηγει πιθανα σε πιστοποιοισεις και σε αποκτηση ειδικης αδειας ...ολα αυτα θα εινα γραφειοκρατεια και παραβολα δηλ χρημα !
-
εννοειται για μενα λεω ,δεν μπορω να γραψω ονομα αλλου. Ευχαριστω.
-
Εννοεις οτι τα μελη του συλλογου ζητησαν να μην γραφω το ονομα μου αν θελω, παρα μονο το nickname μου?
-
Τελικα το τελευταιο Vist ,το μπλε που ηθελα να παρω κι εγω και δεν πηρα ,ειναι πιο ζεστο απο το πρωτο που ειχε παρει ή συλλογος ή οχι γιατι εχω μπερδευτει?
