-
Content Count
3,222 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
73
Content Type
Profiles
Forums
Calendar
Κατηγορίες Περιεχομένων
Νέα
Ανακοινώσεις - Events
Gallery
Everything posted by PhaethonF1
-
Helmet cam / βιντεοκάμερες
PhaethonF1 replied to Χρήστος Λάππας's topic in Gadget & Εξοπλισμός Ασφαλείας
Δεν παίζει σε όλους τους Players και ίσως θέλει μετατροπή, μόνο αυτό. Και ιστορικά έχω παρατηρήσει ένα θέμα με την ομαλότητα του βίντεο, αλλά ίσως είναι υποκειμενική κρίση, δεν ξέρω. -
Helmet cam / βιντεοκάμερες
PhaethonF1 replied to Χρήστος Λάππας's topic in Gadget & Εξοπλισμός Ασφαλείας
Με την Drift, η εξαγωγή σε .mov format δεν σας χαλάει λίγο? Σκεφτόμουν ότι είναι πιό universal το .mp4... -
Η Κοπή Της Πίτας 2013 Του Εστουχ Στο Χ.κ.παρνασσού.
PhaethonF1 replied to spider's topic in Συναντήσεις - Εκδηλώσεις
Η πίτα του Συλλόγου είναι μια καλή ευκαιρία για διημεράκι... Το ψήνω σοβαρά. -
Helmet cam / βιντεοκάμερες
PhaethonF1 replied to Χρήστος Λάππας's topic in Gadget & Εξοπλισμός Ασφαλείας
Την ψήνω πολύ, λόγω της τιμής κι επειδή η GoPro δε μου αρέσει καθόλου όπως τοποθετείται σε κράνος. Ευχαριστημένος γενικά από ποιότητα εγγραφής και πρακτικότητα στη χρήση? -
Helmet cam / βιντεοκάμερες
PhaethonF1 replied to Χρήστος Λάππας's topic in Gadget & Εξοπλισμός Ασφαλείας
Χμμ, ενδιαφέρουσα προσφορά. Δεν βλέπω κάπου αυτό που λες με το κουπόνι, τί ακριβώς είναι? Ήρθε Ελλάδα με τα δωρεάν μεταφορικά ή είσαι στο εξωτερικό? -
Δεν ξέρω για το οικολογικό θέμα, πάντως υποθέτω ότι υπάρχουν κατάλληλα υλικά, αφού τα χρησιμοποιούν σε αγώνες συνέχεια (όπου στάνταρ κάποιοι θα ξεσηκώνονταν για το θέμα αν υπήρχε πρόβλημα). Εξάλλου, δεν θα γίνεται συνέχεια, ή έστω μπορούν να αποφασίσουν να το κάνουν μόνο ΣΚ ή κάτι τέτοιο. Πόσες μέρες είναι ΑΠΟΛΥΤΗ ομίχλη (όλη μέρα, χωρίς ανοίγματα) σαν τη χθεσινή? Δεν ξέρω τα στατιστικά. Για τα φώτα, δεν πιστεύω ότι χρειάζεται να είναι απίστευτα δυνατά. Σίγουρα θα κάνουν διαφορά σε σχέση με τα σκέτα κολωνάκια. Σε κάθε περίπτωση, αυτή τη στιγμή δεν γίνεται τίποτα για την ομίχλη. "Χρησιμοποιείται" η σήμανση που υπάρχει by default και για τις ηλιόλουστες μέρες. Βρήκα αυτό σε μια απάντηση στο Yahoo: "The blue lines are made from a dye mixture that is washable and does not damage the environment. It is mixed in containers similar to those used for spraying weeds. The pressure in the tank is maintained by a handle the operator pumps. Total weight is about 40 pounds (American)."
-
Ooops....
-
Αν πήγαινες Βάκχο ή Τηλέμαχο ήταν άδεια. Μάλιστα, κατεβαίνοντας δεξιά κι αριστερά του Περικλή έχεις και σημάδι το πιατάκι δίπλα σου σε όλο το κατέβασμα. Τελοσπάντων, σημασία έχει να επανεξετάσει το χιονοδρομικό τις δράσεις και την πολιτική για τέτοιες μέρες. Ελπίζω να ανοίξει σοβαρά η κουβέντα (έκανα συγκεκριμένες προτάσεις λίγο νωρίτερα...)
-
Παρασκευή το'χω αν το'χει ο καιρός...
-
Ντάξει, χρησιμοποιείται για άλλη περίπτωση η φράση, αλλά έκανε τη δουλειά της Παιδιά, πάμε γι'άλλα... Εγώ έκανα ορισμένες προτάσεις στην προηγούμενη σελίδα, πάντως, με αποδέκτη το χιονοδρομικό...
-
Το non-stop τελικά μετέφερε πολύ snowclub σήμερα :-P
-
ΝΑΙ, το σημερινό ήταν ένα δράμα. Ένα κλικ κάτω από τις απολύτως χειρότερες συνθήκες (π.χ. ομίχλη+χιονοθύελλα με ψιλό χιονάκι που σου λιανίζει το δέρμα), με ομίχλη τέρμα πυκνή και χιονόνερο που σε έκανε λούτσα... Όμως, παίρνω την ευκαιρία, αφού πλέον τα λέμε διαδικτυακά, να κάνω ορισμένες προτάσεις για τέτοιες περιπτώσεις στο χιονοδρομικό, μια που ο κος Δρίβας συμμετέχει στο forum: 1. Σήμανση πιστών με χρώμα στο χιόνι (στα πρότυπα των Giant Slaloms, αλλά ας πούμε πιό χαλαρά). Ένα κοκκινάκι ή φωσφοριζέ φούξια καλό θα είναι, αλλά υπάρχουν και ειδικότεροι επ'αυτού, ώστε να προτείνουν το ιδανικό. Η καλή γνώση του βουνού και τα σημάδια από κολωνάκια και πυλώνες των λιφτ είναι οι μόνοι σύμμαχοι εδώ και χρόνια, αλλά δεν είναι αρκετοί. Η κατάσταση θα βελτιωθεί δραματικά αν υπάρχει μια συνεχόμενη βοήθεια μέσω γραμμών. Στις περιοχές που χρειάζεται επιβράδυνση (π.χ. περιοχή αλλαγής λιφτ Αιόλου με Περικλή και βάσεις λιφτ στο σαλέ) καλό είναι να υπάρχουν πυκνές εγκάρσιες διαγραμμίσεις για αρκετό διάστημα. Ξέρω ότι αυτά είναι πιθανό να φύγουν με την ώρα, αλλά κάτι θα μείνει, ενώ το χρώμα μπορεί να πέφτει στο ελαφρώς υπερυψωμένο κομμάτι που αφήνει το Ρατρακ στο πλάι, ώστε να μην πατιέται από τους χιονοδρόμους. 2. Τοποθέτηση φανών στο πάνω μέρος των κολωνακίων σήμανσης πιστών. Πορτοκαλί/κόκκινο/μπλε χρώμα, δεν ξέρω τί είναι καλύτερο. Μπορούν να είναι και ηλιακοί, για να αποφευχθεί η καλωδίωση, αλλά ας μην επιμείνω στα ηλεκτρολογικά, που δεν κατέχω. Με τη σημερινή ομίχλη αργούσε να φανεί κάθε φορά το επόμενο. 3. Όταν είναι σίγουρα δυσμενείς οι συνθήκες από ομίχλη (που είναι χειρότερο από το να λειτουργούν οι μισοί αναβατήρες με ήλιο, όπως π.χ. το Σάββατο) καλό είναι να υπάρχει μια δυνατότητα επιλογής για έκπτωση. Π.χ. να βγαίνουν κάρτες μόνο για σαλέ στα κάτω ταμεία και πλήρεις στα πάνω (με το έξτρα ποσό) ή να αποφασίζεται να υπάρχει δεδομένη έκπτωση όπως π.χ. το Σάββατο. Καταλαβαίνω ότι για το χιονοδρομικό η λειτουργία των αναβατήρων (πόσοι λειτουργούν στο σύνολο) είναι άμεσα συνδεδεμένη με την ανάλυση κόστους/ωφέλειας, όμως ο χιονοδρόμος στην ομίχλη απλά υποφέρει και δυστυχώς (και για τον ίδιο και για την επιχείρηση) αυτό του μένει στο μυαλό γυρνώντας... Να σημειώσουμε ότι αυτή τη φορά είχε γίνει εξαιρετική δουλειά (δεδομένων των ακραίων συνθηκών τις προηγούμενες μέρες) στον δρόμο πρόσβασης από Αράχωβα, ενώ το προσωπικό και πάλι τα έδινε όλα για το καλύτερο δυνατό... Αυτά, πάντα καλοπροαίρετα, με την ευκαιρία του δημόσιου βήματος...
-
MIK, αρχικά να πω ότι κατανοώ τη δυσκολία της επιστήμης (όποιος έχει δουλειά στην οποία παλεύει με πιθανότητες στις προβλέψεις καταλαβαίνει...) και εννοείται ότι δεν πρέπει να το βάλεις κάτω Ο Γενάρης είναι μεγάλο θέμα στον Παρνασσό... από τα χρόνια που κυνηγούσε αγριογούρουνα ο Ηρακλής!
-
Ξέρω πόσο δραματικό είναι να προσπαθεί το ΧΚΠ να αντιμετωπίσει αυτές τις συνθήκες... Αλλά δεν περιγράφεται το πόσο τρελλαίνομαι να βλέπω τέτοιες εικόνες... Κάποια στιγμή σκεφτόμουν πόσο διασκεδαστικό θα ήταν να περνούσαμε κανένα βράδυ με τέτοιο καιρό σε ένα από τα σπιτάκια στην κορυφή των λιφτ... Υ.Γ. Σανίδα επέστρεψε από επισκευή κι είναι έτοιμη για δοκιμή... Καλώς εχόντων, αύριο ΟΛΟΙ πάνω κι ας γίνεται χαμός...
-
Μεταφέρεται (δυστυχώς) για Κυριακή η όποια ελπίδα, λόγω παραμονής της σανίδας για τελευταία προσπάθεια επισκευής... Αν είναι έτοιμη αύριο, Κυριακή θα το τραβήξω από τα μαλλιά αν υπάρχει παράθυρο καιρού... Ευχαριστούμε τους ειδικούς του καιρού για τις υπερπολύτιμες εκτιμήσεις τους!!!
-
Απ'ό,τι καταλαβαίνω, το πρόβλημα αύριο θα είναι με τον αέρα κυρίως, έτσι? Στα πόσα Bf σταματάτε τα lift τελικά?
-
Η αναφορά στους snowboarders είναι όλα τα λεφτά... Δίκαια, βέβαια, αφού η "φυλή" μας έχει άπειρα στραβά! Δυστυχώς σωστούς και μυαλωμένους βρίσκεις λίγους...
-
Μια χαρά... ενημερώθηκα επαρκώς
-
Ρε συ δεν έχω βάλει ποτέ μου... Απλά αναρωτιέμαι πώς συμπεριφέρονται σε κανονική άσφαλτο χωρίς χιόνι...
-
Τα χειμερινά για πόσο μπορείς να τα κυκλοφορείς χωρίς χιόνι? Τα αφήνεις ας πούμε όλο το μήνα πάνω ή τα βάζεις εκείνη την ημέρα πριν φύγεις για βουνό?
-
Δε γυρνάει εύκολα το πίσω μέρος σε κατηφόρα αν έχεις φορέσει τα πανιά ανάποδα?
-
Νομίζω πάντως ότι οι χιονοδρόμοι δεν ενδιαφέρονται για το αν τα χιονοδρομικά τα έχουν καλά με τους Δήμους και τις μεταξύ τους συμβάσεις, αλλά αν οι δρόμοι είναι ανοιχτοί για απρόσκοπτη πρόσβαση. Ε, και δεν είναι
-
Εμένα δεν έχει τους ιμάντες εξωτερικά, φαντάζομαι βοηθάνε πάρα πολύ... Σκέφτομαι να ράψω τίποτα έξτρα
-
Βάλε το αγόρι να απαντήσει εδώ! :secret:Please! Έχω τρελλαθεί!
-
Αχ Αφροδίτη, μια που αναφέρθηκες στο βγάλσιμο των πανιών... Υπάρχει κάποιο κόλπο που δεν κάνω σωστά??? Δηλαδή... δεν γίνεται να είναι ΤΟΣΟ δύσκολο!
