Jump to content

PhaethonF1

Χρήστης Forum
  • Content Count

    3,222
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    73

 Content Type 

Profiles

Forums

Calendar

Κατηγορίες Περιεχομένων

Νέα

Ανακοινώσεις - Events

Gallery

Everything posted by PhaethonF1

  1. Να επιβεβαιώσω τη φανταστική μέρα... Πολλή snowclub-ο-παρέα πάνω, ο καθένας είχε μια παιδική χαρά να παίξει. Να ευχαριστήσω κι από εδώ τον powda για το φοβερό παρεάκι από Κελλάρια σε Φτερόλακκα και τούμπαλιν. Βοήθησε πάρα πολύ στην καθοδήγηση με τις πίστες, καθώς είχα πάρα πολλά χρόνια να πάω από εκείνη την πλευρά του βουνού. Για μένα ήταν η πρώτη φορά σε χοντρά απάτητα και εκτός πίστας. Μπορώ να πω ότι ξαφνιάστηκα. Ξαφνικά έπρεπε να κάνω αρκετά διαφορετικά πολλά πράγματα που είχα συνηθίσει για χρόνια. Απαραίτητο για τη βελτίωση να σπρώχνεις τον εαυτό σου σε νέα πράγματα, φυσικά. Στην πορεία το έπιασα το νόημα και άρχισα να το απολαμβάνω όπως αρμόζει... Από την άλλη, και εντός πίστας η επιφάνεια του χιονιού δεν ήταν πολύ καλή για καθαρές γραμμές, ενώ όταν γυρίσαμε εκεί... είχαν καεί ήδη τετρακέφαλοι και όλα τα σχετικά και το τιμόνι είχε πλέον... τζόγο Καλές οι πούδρες, αλλά νομίζω θέλω πάλι μια καλοστρωμένη πίστα να νιώσω φυσιολογικός, γιατί σήμερα είχα πολλές φορές το αίσθημα ότι είμαι κάποια χρόνια πριν στην εκμάθηση... Κορυφαία στιγμή στο τέλος που συντονιστήκαμε όλοι οι απαράδεκτοι και κατεβαίναμε χαζολογώντας προκλητικά, αφού είχαμε πάρει τη δόση μας νωρίτερα και δεν μας ένοιαζε τίποτα
  2. Να μαζεύουμε δηλώσεις θαρραλέων για αύριο? Εκτός απροόπτου count me in. Skibus, εκτός αν βρεθεί ευρύχωρο ΙΧ τέρας για carpooling
  3. Καταπληκτικό φωτο-αφιέρωμα πάλι...
  4. Αρχικά να πω ότι εκτιμώ ειλικρινά το γεγονός ότι ο κος Δρίβας μπαίνει στη διαδικασία να συμμετέχει στο forum. Και αυτό ισχύει ανεξάρτητα από το πώς κρίνουμε τις απαντήσεις του. Επί της απάντησης για την τιμολογιακή πολιτική και τη μιζέρια, να πω το εξής: Αυτό το "δεν προβλέπεται και κάντε-κρίνετε όπως νομίζετε" δεν εξηγεί κάτι ιδιαίτερα. Το μόνο που καταφέρνει είναι τις επόμενες φορές που θα "μυρίσει" έστω και αμυδρά ο χιονοδρόμος ομίχλες/αέρα από τα sites μετεωρολογικών προβλέψεων να μη σηκωθεί για το βουνό. Οκ, μπορεί κάποιος επί των οικονομοτεχνικών του ΧΚΠ να ανταπαντήσει ότι ο θαρραλέος (χωράνε κι άλλοι χαρακτηρισμοί σίγουρα) που θα ανέβει και θα πληρώσει full price θα καλύψει το κενό των 1-2 που δεν θα έρθουν, αλλά με αυτή τη νοοτροπία υπάρχει σοβαρό πρόβλημα μακροσκοπικά. Υπάρχει πολύς κόσμος που ανεβαίνει στο βουνό από πολύ πριν γίνει μόδα για καφέ και επίδειξη αυτοκινήτων (που κι αυτά οκ είναι, λεφτά φέρνουν, αλλά δεν εμπνέουν συναισθήματα δεσίματος με το βουνό και τη χιονοδρομία) και το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι η συνεχής πρόοδος και βελτίωση του Κέντρου. Οι παρατηρήσεις γίνονται κατά κανόνα και σε κόσμιο επίπεδο και με σημαντικό θέμα για συζήτηση. Δεν έχουμε μιλήσει μόνο για τις τιμές. Έχουμε πει και για τις ουρές και για την ασφάλεια και για το σαλέ και για τους δρόμους και για parking και οτιδήποτε άλλο. Το ΧΚΠ, αν θέλει, μπορεί απλά να λαμβάνει υπόψη του τις συζητήσεις κι ας μην απαντάει ποτέ. Σε εποχές τέτοιες, πάντως, ειδικά για πολλούς από εμάς που το ανέβασμα πάνω γίνεται μετά από ζόρικες οικονομίες από άλλα πράγματα, το ΧΚΠ θα πρέπει να περιμένει ότι η τιμολογιακή του πολιτική θα είναι από τα πρώτα θέματα συζητήσεων και διαμαρτυρίας. Το θεωρώ απείρως καλύτερο να υπάρχει κουβέντα, αντί να προσπαθεί το ΧΚΠ να βγάλει συμπεράσματα από ξερά νούμερα προσέλευσης και μετά να ψάχνεται τί απ'όλα φταίει.
  5. Παιδιά, δεν έχω πάει ποτέ Μαίναλο, αλλά με αυτά που βλέπω όλο το σκέφτομαι. Θα προτιμούσα να πετύχω παρεούλα πάνω, να μου δείξει τα "κόλπα" του βουνού, γιατί απ'ό,τι διαβάζω έχει τις ιδιαιτερότητές του... Λέτε και μόνος-ταλιμπάν είναι μια χαρά?
  6. Προσωπικά ΚΑΙ τη δέστα έχω δεμένη ΚΑΙ το λουράκι φορεμένο όταν ανεβαίνω στο λιφτ. Και από θέματα ασφαλείας και συμπεριφοράς στην πίστα πρέπει να είμαι από τους πιό σπαστικούς. Λέω απλά πως το λουράκι αν ο άλλος ο έχει δεμένο στο λιφτ, μπορεί να το βγάζει μετά για άσχετο λόγο και το αποτέλεσμα να είναι το παρόμοιο. Πρέπει να υπάρχουν συχνές "περιπολίες", αν γίνομαι αντιληπτός τί εννοώ. Αυτό που λέει ο φίλος powda για τα σκι είναι πολύ λογικό. Προχθές η κοπέλα μου μάζεψε πέδιλο που έπεσε από τον Αίολο και το κατεβάσαμε στη βάση (έχω τυχαία και βίντεο την ώρα που το μαζεύει, γιατί είχα αναμμένη από πριν την κάμερα στο κράνος). Καταλαβαίνω αυτό που λέτε για τις ουρές και το πώς "φαίνεται" να έχω το σανίδι στο χέρι και το έγραψα κι εγώ ότι νιώθω περίεργα... Αλλά χαρακτηριστικό παράδειγμα: το περασμένο Σάββατο κάθε δυο-τρεις κατεβασιές υπήρχε ένας τύπος που φρέναρε κανονικά (σε ΚΑΘΕ προώθηση) πάνω στην ουρά του σανιδιού μου. Ρε γαμώτο, ξέρετε πως είναι αυτά, έχει φύγει ένα 500ρικο για το σετάκι μας, δεν είναι αστεία πράγματα τέτοιες εποχές... Και αν σκιστούν τα φύλλα ανοίγουν μετά, είναι χειρότερα από τα σκι. Το πρόβλημα με τις ουρές λύνεται με διαφορετική μελέτη, πέρα από τη συμπεριφορά, αλλά προφανώς δεν έχει απασχολήσει σε τέτοια λεπτομέρεια το ΧΚΠ ούτε κανένα άλλο.
  7. Το πρόβλημα με τους snowboarders δεν είναι μόνο στις ουρές και τα καρεκλάκια. Δυστυχώς διαιωνίζεται μια πολύ άσχημη συμπεριφορά από μερίδα της συγκεκριμένης φυλής (στην οποία ανήκω κι εγώ ) να πηγαίνουν άτσαλα στις πίστες και να σταματούν λίγο πριν τις ουρές στα λιφτ, λες και θα τους σώσουν την απόλαυση 30 μέτρα παραπάνω snowboard (από αυτό που νομίζουν ότι κάνουν τελοσπάντων...). Υπάρχουν πολύ συνετοί και σωστοί snowboarders (γκουχ, γκουχ! )που υφίστανται μετά και τον... ρατσισμό εξαιτίας αυτών των βλασταριών... Το λουράκι ασφαλείας, τώρα, δεν πιστεύω ότι λύνει το πρόβλημα. Αν ο χιονοδρόμος έχει δεμένη την εμπρός δέστρα στο καρεκλάκι, είναι μια χαρά ασφαλές. Αν το λουράκι υπάρχει, αλλά ο χιονοδρόμος αφήνει τη σανίδα στο πλάι για να φτιάξει ένα άλμα ή να κάνει παρέα στους φίλους του, και πάλι το λουράκι δεν έχει νόημα. Έχει νόημα μόνο αν έχεις step-in δέστρες, που ανοίγουν σαν αυτές των σκι. Αυτό που χρειάζεται είναι έλεγχος από τους υπευθύνους μέσα στις πίστες για τη συμπεριφορά των χιονοδρόμων. Τώρα, όσον αφορά στις ουρές και τα πατήματα, αυτό είναι κάτι που δεν θα καταλάβει εύκολα κάποιος που δεν έχει δικό του εξοπλισμό και σίγουρα δεν διορθώνεται από τη μια μέρα στην άλλη... Είναι χαρακτηριστικό συμπεριφοράς και θέλει καιρό να αλλάξει... Εμένα απλά με έχουν αναγκάσει πλέον να βάζω το σανίδι μου πιό αργά, λίγο πριν τις τελευταίες πόρτες για το λιφτ. Δεν είναι καλό για μένα να βάζω πάλι τις δέστρες και νιώθω πολύ άσχημα που σταματάω στο πλάι κι ίσως κάποιοι εκνευρίζονται, αλλά με έχουν αναγκάσει με την "ευγένειά τους".
  8. Λεπόν, πήρα τελικά την Drift HD 1080, από το actioncameras.co.uk, ήρθε ταχύτατα. Πρώτη δοκιμή όλα οκ, απλά έχουν πολλή πληροφορία τα βίντεο και κολλάει σε κάποιους υπολογιστές. giannis_ch thanks πολύ για το tip!!!
  9. Μετράτε μέσα εμένα.
  10. Άντε, κι άλλο ένα, αυτή τη φορά με τα μούτρα μου (που είναι πίσω από το μαντήλι και τη μάσκα του ninja) http://www.youtube.com/watch?v=t5rzrqrCti4&feature=youtu.be
  11. Οκ, δεν περιέχει χιονοδρομία, αλλά το βρήκα ενδιαφέρον...
  12. Πράγματι πολύ ωραία σήμερα και να τονίσουμε ότι για το τριήμερο είχες πετύχει καμπάνα τον καιρό. Έβγαλε και ομίχλη και αέρα μεσημέρι προς απόγευμα. Έχεις ρεφάρει φουλ για εκείνες τις μέρες που βγήκαν εκτός πρόβλεψης κι είχες ξενερώσει. Γενικά μόνο προς το τέλος μας τα χάλασε, αλλά είχαμε χορτάσει όλη τη μέρα... Μέχρι τις 3:30-4:00 που το διαλύσαμε πάντως, τα τακούνια κατέβαιναν στη θαλπωρή των αυγών τους
  13. Για άλλη μια φορά να τονίσουμε το πρόβλημα των λιφτ στις καθημερινές... Ηρακλής, Αίολος+Περικλής εντός Κελλαρίων το μενού (μου είπαν ότι Φτερόλακκα είχε μία μόνο ανοιχτή, δεν πήγα), με ουρές που πλησίαζαν Σαββατιάτικες. Προς το τέλος άνοιξε Τηλέμαχος, αλλά δεν βοήθησε πολύ να σπάσει τίποτα. Χιόνι μέσα στις πίστες καλό, ειδικά από τις 10:30 και μετά, που είχε ξυστεί λίγο πάνω από τους χιονοδρόμους και δεν έβρισκες κατευθείαν τσιμέντο. Εκτός πίστας δύσκολα έβρισκες κάτι... ακίνδυνο. Μαχαίρια, μικρά ανεμοσούρια και αρκετές μαλακές επιφάνειες (δεν τις λες πούδρες), απλά δεν σου έδιναν εμπιστοσύνη να πατήσεις πουθενά. Γενικά ήταν καλή ευκαιρία να εξασκήσει κάποιος γραμμές και τεχνική μέσα στην πίστα, καθώς δεν υπήρχαν ιδιαίτερα ανωμαλίες. Συνολικά εκπληκτική μέρα από καιρό και παρά το θέμα με τις ουρές, περάσαμε πολύ ωραία. Πάμε και γι'αύριο, καθώς θα κάνω τη σπάνια εξαίρεση να μείνω διήμερο, αφού κανονίστηκε εγκαίρως.
  14. Όχι ρε συ, απλά δεν το έχω δει ποτέ με "υ" αντί για "β". Ομολογώ ότι τείνει να μου αρέσει περισσότερο κιόλας! (μια που το ανέφερες, πάντως, διαλυτικά σκέτα είναι shift+; (πλήκτρο τόνου) και διαλυτικά με τόνο μέσα είναι ctrl+alt+; ) Οι προβλέψεις σου καμπάνα για σήμερα Παρνασσό, ήταν φανταστικά. Για άλλη μια φορά σ'ευχαριστούμε που μοιράζεσαι κόπο και γνώσεις μαζί μας . Κάπου στις 3 έβαλε ένα αεράκι και ξύρισε όλη τη μαλακή επιφάνεια που είχε φτιαχτεί από τα περάσματα, οπότε η τελευταία ωρίτσα ήταν παγοδρόμιο.
  15. Από τις επικότερες ορθογραφίες που έχω δει, άξιζε να αποθανατιστεί! Κατά τ'άλλα, ευχαριστούμε και πάλι για την ενημέρωση! Πρωι αύριο θα είμαι Παρνασσό και Σάββατο καπάκι, για ένα μαραθώνιο χιονοδρομίας. Αν Κυριακή αντέχει, θα την τρέξω κι αυτήν, αλλά αν έχουν κυλήσει καλά οι δύο προηγούμενες μέρες, δεν καίγομαι ιδιαίτερα. Σάββατο νομίζω θα ανεβεί κόσμος κι από το club...
  16. Λέω οι συγκοινωνιολόγοι του Snowclub να συνεδριάσουμε να γίνει μια πρόταση!
  17. Έκλεισε η εκδρομή... Παρασκευή βράδυ και Σάββατο βράδυ... Οπότε υπάρχουν 3 διαθέσιμες μέρες... ε, ντάξει, πόσο γκαντέμης να'μαι! Παίζεται ισχυρά και το επόμενο ΣΚ λόγω "το κοπή τη πίττα".
  18. MIK, η τάση που φαίνεται από Τετάρτη και μετά, δείχνει να διατηρείται και για Π-Σ-Κ? Σκέφτομαι ισχυρά διήμερο Παρασκευή-Σάββατο (μιλάω για Παρνασσό). Ντάξει, μετά τη ζέστη και την ξαστεριά τα βράδια δεν θα είναι ιδανικά, αλλά δυστυχώς οι επιλογές είναι περιορισμένες.
  19. Ρε συ, τελικά μπορεί να λυγίσω και να ανέβω... Ξέρεις, δεν θέλει και πολύ... Αλλά το φοβάμαι ακόμα!
  20. Δεν ξέρω αν νιώθω ψυχολογικά έτοιμος να αντέξω δεύτερη φόλα στη σειρά για Παρνασσό Κυριακή... Μάλλον δεν θα το τολμήσω, to be on the safe side of my sanity....
×
×
  • Create New...