Jump to content
Maro

Heliski σε Ελληνικά βουνά...

Recommended Posts

Γεια σου ρε Λάππα με τα ωραία σου :( .....εσύ, το "Αποκαλυψη τώρα" και μετά το χάος....μόνο οι Βαλκυρίες λείπουνε σαν soundtrack :P;) .....

Αντε να σε δώ και με αλεξίπτωτο στην πλάτη ;) .......


Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πόσο κόστιζε το χελισκι στη Γαλλία ?


Γιατρέ τα βλέπω όλα άσπρα!Είμαι σοβαρά?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ξέρει κανείς από ποια εταιρεία είναι το ελικόπτερο?

 

ΙΝΤΕRJET Το ελικόπτερο φέρει τα διακριτικά SX-HIB

To όνομα του πιλότου Θοδωρής. Ήταν αεροπορία στρατού μέχρι πριν καμιά 10ετία

Στο βιντεάκι φαίνεται κάποια στιγμή

 

 

Εδώ φαίνεται τμήμα της διαδρομής.

Για λόγους ασφαλείας είχε διαστρωθεί με τον χιονοστρωτήρα και μια διαδρομή για όσους δεν μπορούσαν να ακολουθήσουν στο απάτητο.

post-1471-1232385663_thumb.jpg


''...ουκ εν το πολλώ το ευ...'' ...εκτός κι αν είναι χιόνι ή κυβικά

armada_alpha1.jpg

τα μυαλά και τα αλεξίπτωτα δουλεύουν μόνο ανοιχτά

6179.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

..μιλησα πριν λιγο με φιλο επαγγελματια που δραστηριοποιειται στο ΧΚΒασιας (btw, μια χαρα χιονια εχουν πανω) κ μου ελεγε οτι σημερα μιλουσε με τους παιχτες της Interjet, για να το φερει για 2-3 σ/κ στη Βασιλω (€4000 το σ/κ θελει το ελικοφτερο...η απορια του ειναι, αν θα εχει 40πελατες μεσα σε ενα σ/κ για να κανει break-even!)

 

Δε σφυρατε στον Ακτωρα να το κατεβασει στη Φτερολακκα...?!

(θα χαλασει η πιατσα ομως...θα ζητανε €300/πτηση απ'τους βλακεντιους Αθηναιους.. :D )


Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική!

 

Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Πόσο κόστιζε το χελισκι στη Γαλλία ?

 

€269,5 το άτομο = 328 ο guide + 750 το ελικόπτερο/4. Σε αυτά, πρόσθεσε €19 την εκπτωτική κάρτα* για το La Rosiere + €20 για ενοικίαση πουδροπέδιλων, στην περίπτωση μου το Scot Crusader. Όχι και τόσο ακριβά me thinks.

 

 

 

 

 

 

 

*επειδή είχαμε την 6ήμερη για το Trois Valees.


Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στην βασίλω που θα τους πάει?

Πάντως για βασιλίτσα και γομαρα δεν λέει.

τωρα γύρω εχει αλλο πραμα...

 

στην φτερόλακα είπαμε μέσω μυκόνου

η περιποιηση των τόττηδων δεν έχει όρια, μέχρι και πίστα φτιάξαν...


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
ΙΝΤΕRJET Το ελικόπτερο φέρει τα διακριτικά SX-HIB

To όνομα του πιλότου Θοδωρής. Ήταν αεροπορία στρατού μέχρι πριν καμιά 10ετία

Στο βιντεάκι φαίνεται κάποια στιγμή

 

 

€269,5 το άτομο = 328 ο guide + 750 το ελικόπτερο/4. Σε αυτά, πρόσθεσε €19 την εκπτωτική κάρτα* για το La Rosiere + €20 για ενοικίαση πουδροπέδιλων, στην περίπτωση μου το Scot Crusader. Όχι και τόσο ακριβά me thinks.

 

*επειδή είχαμε την 6ήμερη για το Trois Valees.

 

OK thanks!


Γιατρέ τα βλέπω όλα άσπρα!Είμαι σοβαρά?

Share this post


Link to post
Share on other sites
..μιλησα πριν λιγο με φιλο επαγγελματια που δραστηριοποιειται στο ΧΚΒασιας (btw, μια χαρα χιονια εχουν πανω) κ μου ελεγε οτι σημερα μιλουσε με τους παιχτες της Interjet, για να το φερει για 2-3 σ/κ στη Βασιλω (€4000 το σ/κ θελει το ελικοφτερο...η απορια του ειναι, αν θα εχει 40πελατες μεσα σε ενα σ/κ για να κανει break-even!)

 

Δε σφυρατε στον Ακτωρα να το κατεβασει στη Φτερολακκα...?!

(θα χαλασει η πιατσα ομως...θα ζητανε €300/πτηση απ'τους βλακεντιους Αθηναιους.. :D )

 

Κωστή, 4000 για να το φέρει ή και για τις πτήσεις του Σ/Κ?

Γιατί χρεώνουν ώρα πτήσης....γύρω στα 1000-1500€ την ώρα έμαθα εγώ.

 

Για δες πάντως που μόλις οργανώθηκε μια φορά, άρχισαν να ψάχνονται όλοι....


''...ουκ εν το πολλώ το ευ...'' ...εκτός κι αν είναι χιόνι ή κυβικά

armada_alpha1.jpg

τα μυαλά και τα αλεξίπτωτα δουλεύουν μόνο ανοιχτά

6179.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
€269,5 το άτομο = 328 ο guide + 750 το ελικόπτερο/4. Σε αυτά, πρόσθεσε €19 την εκπτωτική κάρτα* για το La Rosiere + €20 για ενοικίαση πουδροπέδιλων, στην περίπτωση μου το Scot Crusader. Όχι και τόσο ακριβά me thinks.

 

 

Διάρκεια πτήσης και μήκος διαδρομής?


''...ουκ εν το πολλώ το ευ...'' ...εκτός κι αν είναι χιόνι ή κυβικά

armada_alpha1.jpg

τα μυαλά και τα αλεξίπτωτα δουλεύουν μόνο ανοιχτά

6179.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κατέβηκε ένα γκρουπάκι 10 άτομα την Κυριακή εκ των οποίων οι 3 συνοδοί-οδηγοί.

Η ομάδα υποστήριξης περιελάμβανε γιατρό, 3 snowmobile και 2 χιονοστρωτήρες, διάδρομο διαφυγής διανοιγμένο από χιονοστρωτήρα για όσους δυσκολεύονταν και οινοποσία στο καταφύγιο της κορυφής μετά το πέρας της κατάβασης.

Ο εξοπλισμός μεταφέρθηκε με snowmobile καθώς δεν έχει εξωτερικά καλάθι το ελικόπτερο.

Η διαδρομή χαρακτηρίστηκε κόκκινη από τους συμμετέχοντες οπότε θεωρητικά από μέτριος και πάνω την κάνεις.

Κάποιος από τους συμμετέχοντες ανέβασε φωτό στο SR.

Το ελικόπτερο τελικά δεν προσγειώθηκε στην κορυφή αλλά λίγο ποιο κάτω λόγω ανέμων και έλλειψης χώρου.

Επίσης, θα βρίσκεται για τις επόμενες 2 βδομάδες τουλάχιστον, μόνιμα στην Φλώρινα, οπότε αν κλειστεί γκρουπ, υπάρχει η δυνατότητα να γίνει και καθημερινή.


''...ουκ εν το πολλώ το ευ...'' ...εκτός κι αν είναι χιόνι ή κυβικά

armada_alpha1.jpg

τα μυαλά και τα αλεξίπτωτα δουλεύουν μόνο ανοιχτά

6179.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι εντυπώσεις του πρώτου (?) πιλότου heli-ski στην Ελλάδα...

 

πηγή: http://www.greekhelicopters.gr/sx/?p=495

 

 

Όταν στην εταιρεία εκφράσθηκε η απαίτηση από τον πελάτη για την χρησιμοποίηση του ελικοπτέρου από σκιέρ έπρεπε να δράσουμε αμέσως.

 

Δεν ήταν κάτι που κάναμε κάθε ημέρα και ήθελε καλή σχεδίαση και προγραμματισμό.

Ανοίξαμε τους χάρτες της περιοχής, μελετήσαμε τις διαδρομές, μπήκαμε στο google earth βγάλαμε συντεταγμένες και φωτογραφίες των πεδίων προσγειώσεων.

 

Ανοίξαμε τους πίνακες του ελικοπτέρου, μελετήσαμε την διαθέσιμη ισχύ για όλα τα βάρη και ύψη. Και φυσικά την διαθέσιμη με έναν κινητήρα σε περίπτωση ανάγκης.

Στα θέματα ασφαλείας είμαστε πάντα αυστηροί.

 

Μιλήσαμε αρκετή ώρα με τους ανθρώπους στην Φλώρινα για τον σχεδιασμό της επιχείρησης, καύσιμα, στέγαση του ελικοπτέρου, μέριμνα για τον χειριστή και τον μηχανικό και άλλα.

 

Μια και ο κλήρος από τον προγραμματισμό έπεσε σε εμένα να είμαι ο πρώτος προχώρησα και λίγο παραπάνω. Βρήκα στην προσωπική μου βιβλιοθήκη τον κανονισμό της Αμερικανικής Αεροπορίας Στρατού, Mountain Flying Operations και τον ξαναμελέτησα και πήρα πληροφορίες από τον φίλο μου Πασχάλη Κοντορεπανίδη που πετά για πολλά χρόνια στην περιοχή και την ξέρει σαν την παλάμη του.

Ήμουν έτοιμος, αν και θα ήθελα να πήγαινα από την προηγουμένη για να αναγνωρίσω την περιοχή, αλλά λόγο καιρού δεν ήταν δυνατόν.

 

Σάββατο πρωί λοιπόν στον Ελ. Βενιζέλος, καιρός, σχέδια πτήσεως, τελευταίοι έλεγχοι και απογείωση. Μετά από δύο ώρες ευχάριστη πτήση μας υποδέχθηκαν στην Φλώρινα. Αναγνώριση του χώρου του υποστέγου, καφές, ανεφοδιασμός και απογείωση για το χιονοδρομικό. Καταπληκτική και πανέμορφη περιοχή, τυχεροί όσοι μένουν και πετούν εδώ. Φανταστικό το χιονοδρομικό με ζεστούς και φιλόξενους ανθρώπους. Μια πολύ θερμή υποδοχή. Τελευταίες συζητήσεις και λεπτομέρειες για το operation και μετά ενημέρωση ασφαλείας στο προσωπικό του κέντρου που θα λαμβάνει μέρος στις πτήσεις και στην εξυπηρέτηση.

 

Και μετά πτήση. Το βουνό ομαλό και προσβάσιμο, πανέμορφο, γεμάτο κοιλάδες με απάτητο χιόνι. Ήμουν ενθουσιασμένος και μαζί με εμένα όλοι οι σκιέρ και οι επισκέπτες που πέταξαν μαζί μου.

 

Στο τέλος της ημέρας ήμασταν όλοι ευχαριστημένοι. Το ίδιο έγινε και την επόμενη και την μεθεπόμενη. Πιστεύω ότι με την καλή προετοιμασία, συνεργασία και προγραμματισμό δούλεψαν όλα τέλεια και με ασφάλεια ολοκληρώθηκε η αποστολή μας. Θα ήθελα δε να ευχαριστήσω το προσωπικό των ραντάρ της Πολεμικής Αεροπορίας που τόσο μας εξυπηρέτησαν, μας έδιναν μια σιγουριά και ασφάλεια, διότι σε εκείνη την περιοχή ήταν η μόνη υπηρεσία που μπορούσε να μας ελέγξει.

 

Ελπίζω να έχω την τύχη να ξαναπετάξω στην όμορφη εκείνη περιοχή και να ξαναδώ τους καλούς φίλους που έκανα.

 

Τάσο, Κώστα, Φώτη, Κωστή, Νίκο, Χρήστο και όλοι οι υπόλοιποι που τώρα ξεχνώ, να είσαστε καλά και σας ευχαριστώ. Θα τα ξαναπούμε.

 

 

 

Θόδωρος Αυγοκλούρης


''...ουκ εν το πολλώ το ευ...'' ...εκτός κι αν είναι χιόνι ή κυβικά

armada_alpha1.jpg

τα μυαλά και τα αλεξίπτωτα δουλεύουν μόνο ανοιχτά

6179.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο κος Αυγοκλούρης ήταν από τους πλέον έμπειρους χειριστές της Αεροπορίας Στρατού σε ελικόπτερα, αλλά και αεροσκάφη.

Καλές προσγειώσεις Θοδωρή :)


Γιατρέ τα βλέπω όλα άσπρα!Είμαι σοβαρά?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτό ο Σ/Κ ήταν κάποιος άλλος.

Δεν τον γνώρισα, δεν ξέρω όνομα, αλλά είναι μεγαλύτερος σε ηλικία και κάτι σαν ''αρχιπιλότος'' της interjet ,αν είναι δόκιμος ο όρος.

Εναλάσονται ανά εβδομάδα...

Πιθανόν να τον γνωρίζεις

 

Youtube Video ->

''...ουκ εν το πολλώ το ευ...'' ...εκτός κι αν είναι χιόνι ή κυβικά

armada_alpha1.jpg

τα μυαλά και τα αλεξίπτωτα δουλεύουν μόνο ανοιχτά

6179.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όχι , δεν τον ξέρω. Πρέπει να είναι ''παλιοσειρά'' :) (Δεν ξέρω κι αν προέρχεται από την Αεροπορία Στρατού)


Γιατρέ τα βλέπω όλα άσπρα!Είμαι σοβαρά?

Share this post


Link to post
Share on other sites

μου αρέσει που είναι με το jokey πουλοβεράκι και πουκάμισο... :angry: του ευχομαι να μην χρειαστεί στα 2500χιλ υψομετρο να βγει εξω απο το ελικοπτερο του... (πολυ πιθανον να μην εκανε πτηση στο βιδεο αλλα λέμε τώρα...)

 

προσωπικά σκέφτομαι να περιμενω κανα χρόνο να "εγκλιματιστούν" καλά τα παιδιά με την πτηση/προσεγγιση και προσγείωση σε κορυφή βουνού όλο τον χειμώνα και ολα τα "αναπαντεχα" που μπορεί να εκτεθεί ο πιλοτος και το ελικοπτερο του σε τετοιες συνθηκες και να το δοκιμασω οταν θα εχει και πολυ χιονι...

Share this post


Link to post
Share on other sites
μου αρέσει που είναι με το jokey πουλοβεράκι και πουκάμισο... :P του ευχομαι να μην χρειαστεί στα 2500χιλ υψομετρο να βγει εξω απο το ελικοπτερο του... (πολυ πιθανον να μην εκανε πτηση στο βιδεο αλλα λέμε τώρα...)

 

προσωπικά σκέφτομαι να περιμενω κανα χρόνο να "εγκλιματιστούν" καλά τα παιδιά με την πτηση/προσεγγιση και προσγείωση σε κορυφή βουνού όλο τον χειμώνα και ολα τα "αναπαντεχα" που μπορεί να εκτεθεί ο πιλοτος και το ελικοπτερο του σε τετοιες συνθηκες και να το δοκιμασω οταν θα εχει και πολυ χιονι...

 

 

nickel μη φοβασαι φιλε για να βγει σχεδιο πτησης και αδεια ειναι απολυτως ασφαλες,το εχουν ελεγξει 1000 φορες!!!επισης εχουν αδεια απο ΥΠΑ φυσικα!!

στο λεω γιατι ειναι μεγαλη μανουρα για κατι τετοιο κ το ξερω απο πρωτο χερι!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
nickel μη φοβασαι φιλε για να βγει σχεδιο πτησης και αδεια ειναι απολυτως ασφαλες,το εχουν ελεγξει 1000 φορες!!!επισης εχουν αδεια απο ΥΠΑ φυσικα!!

στο λεω γιατι ειναι μεγαλη μανουρα για κατι τετοιο κ το ξερω απο πρωτο χερι!!!!

 

Για εξηγησε μας περι τινος προκειται, γιατι εχει ενδιαφερον! :P

 

Τι εννοεις απο πρωτο χερι; Εισαι πιλοτος ελικοπτερου, η δουλευεις στην ΥΠΑ;

 

Τι διαδικασια ακολουθουν οταν προκειται να παρουν εγκριση για σχεδιο πτησης απο το σημειο Α στο σημειο Β που ειναι στη μεση του πουθενα; Και πως διαφερει απο το αν το σημειο Α ειναι αεροδρομιο και το σημειο Β ειναι αεροδρομιο;

 

Υπαρχουν εκτακτα μετρα/διαδικασιες οταν το σημειο Β ειναι στην προαναφερθεισα μεση του πουθενα;

 

Ευχαριστω

 

ΜακηςΜ

Share this post


Link to post
Share on other sites

παιδια ειναι παρα πολλοι παραγοντες που ελεγχονται απο που να αρχισω απο μετωρολογια που ειναι το πιο βασικο απο πορεια

απο ακριβη χρονο πτησης καυσιμα,παραδωση σχεδιου πτησης,θεωρησης του απο την ΥΠΑ κ.α ειναι μια μεγαλη διαδικασια δεν ειναι ετσι απλα τα πραγματα περνω ενα ελικοπτερο βρισκω κ ενα πιλοτακο που πριν ηταν στο καφενειο!!!

 

ο πιλοτος ουσιαστικα εκτελει το operation κομματι ολα τα αλλα ειναι καταγεγραμενα λεπτομερως και ακολουθει τις οδηγιες!!

 

ενα εχω να σας πω!μη φοβασται τπτ!!!

(απλα νικελ πριν το αποφασισεις ασε και σε μας κανενα ζευγαρι σκι σου καμμια μποτα οτι εχεις ευχαριστηση!!!μπλακ χιουμορ σορρυ παιδια :P ε!!!)

 

p.s makis εχω εμπειρια απο flight dispatcher!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για όλα αυτά δεν ξέρω...

 

Αυτό που ξέρω είναι ότι οι πτήσεις ελέγχονται από τα ραντάρ της Πολεμικής αεροπορίας στο Βίτσι και ότι καταγράφονται τα στοιχεία

των επιβατών κάθε πτήσης στο ημερολόγιο.


''...ουκ εν το πολλώ το ευ...'' ...εκτός κι αν είναι χιόνι ή κυβικά

armada_alpha1.jpg

τα μυαλά και τα αλεξίπτωτα δουλεύουν μόνο ανοιχτά

6179.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

ντουκ ντουκ... ναι αυτα είναι χρήσιμα στοιχεία οταν.... πέσει... Μακη...

 

στο μυαλό μου είχα κάτι τέτοιο... http://www.bchelicopters.com/advancedcourseinfo.htm

 

τεσπα μπορεί να είναι εκπαιδευμενος και καλύτερα στον Στρατό δεν γνωρίζω... ίσως τα βουνά μας να μην χρειάζονται τέτοια εκπαιδευση... ο καθενας κάνει τις επιλογές του.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάνο, σίγουρα είναι εκπαιδευμένοι καλύτερα στον στρατό, από τις 22 ώρες του BCH ακόμη και για αυτές τις συνθήκες.

Ο ChristosZ μπορεί να μας πει περισσότερα βέβαια.

 

Οι δύο χειριστές που έχουν έρθει μέχρι στιγμής, είναι άνθρωποι με εξαιρετικά μεγάλη εμπειρία.

Με τον κ. Αυγοκλούρη μάλιστα, με τον οποίο πέταξα, έτυχε να καθίσει στο τραπέζι μου για φαγητό γιατί ήταν γεμάτο το σαλέ, οπότε τον ζάλισα ελαφρώς....

Απ' ότι κατάλαβα, έχει εμπειρία σε ορεινά ανάγλυφα, καθώς έναν σημαντικό διάστημα, έκανε συνεχώς πτήσεις στην Ελληνοαλβανική μεθόριο στις περιοχές Ιωαννίνων & Ν. Καστοριάς.

Και ιδιαίτερα σχολαστικοί σε θέματα ασφάλειας, ως οφείλουν άλλωστε.

 

Γι' αυτό και τελικά το δεν άφησαν τον κόσμο στην κορυφή, λόγω αέρα που τους δημιουργούσε πρόβλημα προσέγγισης.

Για λόγους ασφαλείας τους άφησαν λίγο ποιο κάτω για να μην έχουν πρόβλημα με τον αέρα.


''...ουκ εν το πολλώ το ευ...'' ...εκτός κι αν είναι χιόνι ή κυβικά

armada_alpha1.jpg

τα μυαλά και τα αλεξίπτωτα δουλεύουν μόνο ανοιχτά

6179.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο Πανος εχει μια δικαιολογια....

 

ειναι μπαμπας και το Ένστικτο αυτοσυντήρησης του εχει αυξηθει... :angry:


Κάνε μου λιγάκι Μπεεεεεε...

Share this post


Link to post
Share on other sites
ντουκ ντουκ... ναι αυτα είναι χρήσιμα στοιχεία οταν.... πέσει... Μακη...

 

στο μυαλό μου είχα κάτι τέτοιο... http://www.bchelicopters.com/advancedcourseinfo.htm

 

τεσπα μπορεί να είναι εκπαιδευμενος και καλύτερα στον Στρατό δεν γνωρίζω... ίσως τα βουνά μας να μην χρειάζονται τέτοια εκπαιδευση... ο καθενας κάνει τις επιλογές του.

 

Ότι αναγράφεται εκεί Πάνο, περιλαμβάνεται στην προκεχωρημένη εκπαίδευση που περνούν όλοι οι χειριστές στο Στρατό.

Υπάρχουν και ειδικά αντικείμενα για πτήσεις σε χιονοσκεπείς περιοχές.(Μόλις χιόνιζε τα σηκώναμε και πετούσαμε ορεινή Κορινθία όταν ήμουν στα Μέγαρα). Τα υψόμετρα και οι συνθήκες δεν είναι ακραία στην χώρα μας. Αυτό που θέλει προσοχή, είναι καλός ελεγχος του καιρού και καλό είναι να προηγείται αναγνώριση των πεδίων απογείωσης και προσγείωσης και της γύρω περιοχής για εντοπισμό σημείων αναγκαστικής προσγείωσης.

 

Το σχέδιο πτήσης είναι τυποποιημένο έντυπο που συμπληρώνεται από τον κυβερνήτη.Δεν έχει διαφορά αν αποπροσγειώνεσαι από αεροδρόμιο ή άλλο πεδίο εκτός από κάποια επεξήγηση για τον προσδιορισμό του πεδίου.(Μπορεί να κατατεθεί και τηλεφωνικά)

 

Ο σχεδιασμός της αποστολής περιλαμβάνει καθορισμό σκελών -χρόνων-πορειών πτήσης, σταθμών -συχνοτήτων επαφής, εναλλακτικών δρομολογίων, μελέτη καιρού, ενημέρωση χαρτών, έλεγχο σωστικών μέσων, ενημέρωση επιβατών,υπολογισμό καυσίμου-ανεφοδιασμό και επίλυση των προβλημάτων βάρους -ζυγοστάθμισης και ορίων- επιδόσεων του Ε/Π.Αυτό γίνεται κάθε φορά κι ας έχεις κάνει την ίδια αποστολή 10 φορές.

 

Πάντως το ότι το Ε/Π ήταν μόνο υπό τον έλεγχο του ραντάρ της ΠΑ(μόνο αυτό το πιάνει εκεί πέρα έτσι κι αλλιώς) λέει πολλά.

Που να δεις να πετάς στο Αιγαίο από τις 02:00 μέχρι τις 04:30 με διόπτρες στα 100 πόδια με 25 κόμβους άνεμο και κάποια στιγμή να αντιλαμβάνεσαι ότι είσαι το μόνο μέσο σε πτήση στο πέλαγος και για μισή ώρα να μην έχεις επαφή με το ραντάρ!

 

Μάκη υπογράψατε καμιά υπεύθυνη δήλωση πριν την πτήση??


Γιατρέ τα βλέπω όλα άσπρα!Είμαι σοβαρά?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...