Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found

Recommended Posts

4 :blink:αρες καρτες και μια βδομαδα καφεδες... :P Pas mal, pas mal... :angry:

 

Ας περιμενουμε λιγο να πεσουν οι τιμες...

 

(για το Ski-Gym μιλαω γιατι για τις :Pαρες, μαλλον αυξησεις να περιμενουμε :unsure: ).

 

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάνω από την τηλεόραση υπάρχει ένα ισχυρό κλιματιστικό που σου πετάει παγωμένο αέρα με βάση την ταχύτητα που έχεις αναπτύξει καθώς και με την ταχύτητα του ανέμου εκείνη την ημέρα.

Όταν πέσεις έρχεται μια νοσοκόμα και σου παρέχει τις πρώτες βοήθειες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xaxa, ε όχι ρε παιδιά. Αν είναι έτσι προτιμώ να πάρω το wii fit.

H με λίγα παραπάνω κανεναν εξομοιωτή πτήσης :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

με κουστουμακι ο μαγκας

καλο θα ηταν να φοραγε μποτες γιατι κινδυνευει να σπασει κανα ποδι :P:unsure::angry:


DALTONS POW ROBBERY.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρίξτε μιά ματιά σαυτό: http://hk.youtube.com/watch?v=oO6Ho1PTU-I

Είναι πιό φθηνό και λιγότερο αυτιστικό.

 

ΠΡΟΣΟΧΗ:Δεν είναι ούτε inline ούτε roller.

 

Εχει δύο σειρές από ρόδες που λειτουργούν σαν τις ακμές των σκί και θέλει κανονικά ξεγώνιασμα, transition, γώνιασμα. Στρίβει μόνο με το γώνιασμα.

Αν η στροφή σου έχει την παραμικρή υποψία στεμ, rotation, ανασηκώματος, σπρωξίματος των ουρών κλπ, απλά τρώς τούμπα.

 

Από το λίγο σκι που ξέρω σαυτά ωφείλω το 25% (Δεν λέω περισσότερο, γιατί μετά ποιός ακούει τον Nickel)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ρίξτε μιά ματιά σαυτό: http://hk.youtube.com/watch?v=oO6Ho1PTU-I

Είναι πιό φθηνό και λιγότερο αυτιστικό.

 

ΠΡΟΣΟΧΗ:Δεν είναι ούτε inline ούτε roller.

 

Εχει δύο σειρές από ρόδες που λειτουργούν σαν τις ακμές των σκί και θέλει κανονικά ξεγώνιασμα, transition, γώνιασμα. Στρίβει μόνο με το γώνιασμα.

Αν η στροφή σου έχει την παραμικρή υποψία στεμ, rotation, ανασηκώματος, σπρωξίματος των ουρών κλπ, απλά τρώς τούμπα.

 

Από το λίγο σκι που ξέρω σαυτά ωφείλω το 25% (Δεν λέω περισσότερο, γιατί μετά ποιός ακούει τον Nickel)

 

και σε πολυ προσιτές τιμές! :D

Model

Suitability

Price

Comp

comp_side_lbl.jpg

Top-end model

Suitable for top racers, or for recreational skiers who have experience on the Slalom or Pro.

The taller chassis requires a complete commitment to tilting the feet in order to turn. The large-diameter rear wheels provide the fastest speed.

This model is at home on hills.

$350

Pro

pro_side_lbl.jpg

All-around model

Suitable for recreational skiers and racers who can control speed on a hill by linking turns on inline skates or on the Slalom model Carver.

The wider chassis demands stronger tipping action of the feet than the Slalom model.

Though it can be used on flat terrain, this model is more fun if you use it on a gentle or moderate hill.

$325

Slalom

sl_side_sm.jpg

Introductory model

Suitable for recreational skiers and for younger racers (J3/J4 - 250 mm minimum boot sole length required.)

Longer wheelbase and narrower chassis provide good fore/aft stability with easy turning.

If you are likely to use the Carvers on flat terrain and bike paths, this is the model to choose. It enables you to practice the balance and movements of carving at low speed, and with little or no hill.

$280

Glider

Nordic skate model

Suitable for nordic skate skiers who can negotiate turning descents on skis without using the snowplow.

The narrow, light chassis provides terrific training.

The Glider comes without bindings; you need to provide either a NNN or SNS binding, according to your boots.

Price TBD

πάντως αυτό που έμαθα φέτος με τις 3 πρώτες φορές σκι, ειναι πως μακράν η καλύτερη γυμναστική-εξασκηση για το σκι είναι να κάνεις σκι

 

Μπορεί φέτος από τον Απρίλιο μέχρι και τον Σεπτέμβριο-Οκτώβριο (που είχα ενα μικρο ατύχημα :( ) να έκανα ποδήλατο κάθε μέρα πάνω απο 2 ώρες σε διάφορες διαδρομές μέσα στο κέντρο της Αθηνας (οι περισσότερες ανηφορικές)+ ανα 2 βδομάδες κάποιο μπάσκετ ή ποδόσφαιρο+ Ski squats αλλά την πρώτη μέρα σκι απλά δεν ανταποκρίνονταν τπτ..λές και δεν ήξερα να κάνω και ήταν η πρώτη φορα..

Έπρεπε να φαω 1 και κατι ώρα σε πολυ αργο ρυθμό για να στρώσω..και την επόμενη το λιωσα (παρότι πολυ άσχημος ο καιρός) ;)

 

Άρα: η καλύτερη γυμναστική-εξασκηση για το σκι είναι να κάνεις σκι!


Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Share this post


Link to post
Share on other sites
...να έκανα ποδήλατο κάθε μέρα πάνω απο 2 ώρες σε διάφορες διαδρομές μέσα στο κέντρο της Αθηνας (οι περισσότερες ανηφορικές)+ ανα 2 βδομάδες κάποιο μπάσκετ ή ποδόσφαιρο+ Ski squats αλλά την πρώτη μέρα σκι απλά δεν ανταποκρίνονταν τπτ..λές και δεν ήξερα να κάνω και ήταν η πρώτη φορα.....

 

Περιεργο... :D Εγω αρχισα προπονηση Σεπτεμβρη ...και συνεχιζω. Πρωτη μερα στο St Johann το σωμα μου θυμοταν τα παντα... και δεν πιαστηκα πουθενα :D μεχρι και τωρα.

 

Βρε Ορεστη, μηπως εχεις Alzheimer's;; :(

 

Εκανες τα 200 ski-squats που σου ειπα, η εκλεβες;; ;):)

 

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν έκλεβα δεν έκλεβα.. ;)

 

Ούτε γω πιάστηκα πουθενά..(αμα ηταν να πιανόμαστε από τα 19 κλάφτα χαλάραμπε.. :):( ) απλα ο κορμός του σώματός μου δεν ανταποκρινοταν όπως θα έπρεπε.. :D

 

Βέβαια ίσως να έφταιγε και το ότι είχα κομηθει μόλις 2 ωρες+ του ότι φοβομουν για το χέρι μου που το ένιωθα βαρυ..

 

Στο τέλος της μέρα όμως ήμουν οκ! Δηλαδή την τελευταια μιαμιση ωρα σκι..


Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το "πιάσιμο" δεν έχει σχέση με την ηλικία αλλά με την προπόνηση και το είδος της...

 

Η πρώτη φορά κάθε χρόνο, όσα αθλήματα και να κάνεις θα σου αφήσει κάποιες ενοχλήσεις, γιατί κάθε σπορ έχει τους μύες του...

Όμως ο γυμνασμένος θα ανακάμψει πολύ πιο γρήγορα, ανεξαρτήτως ηλικίας.

Αυτό που "έπαθες" εσύ είναι φυσιολογικό και δεν είναι θέμα διαφορετικής προπόνησης αθλημάτων...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο πρώτο σκι που έκανα "πιάστηκα" απο τα βλέφαρα μέχρι τα νύχια των ποδιών... στο Δευτερο-τριτο ξεπιαστηκα ... τώρα ελπίζω στην Γαλλία το "πιασιμο" να είναι οσο το δυνατον λιγότερο... γιατί σίγουρα η καταπονηση στης αλπεις δεν συγκρίνεται , όσα σκι και να έχεις κανει στην Ελλάδα θα την φάς κανονικά...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Στο πρώτο σκι που έκανα "πιάστηκα" απο τα βλέφαρα μέχρι τα νύχια των ποδιών... στο Δευτερο-τριτο ξεπιαστηκα ... τώρα ελπίζω στην Γαλλία το "πιασιμο" να είναι οσο το δυνατον λιγότερο... γιατί σίγουρα η καταπονηση στης αλπεις δεν συγκρίνεται , όσα σκι και να έχεις κανει στην Ελλάδα θα την φάς κανονικά...

 

Πήγαινε στη Φτερόλακκα και κάνε Καλλιόπη μέχρι κάτω στη βάση της 7, χωρίς στάση...

Επανέλαβε 7-8 φορές την ημέρα για 2 μέρες και δεν θα έχεις ιδιαίτερο πρόβλημα και έξω...

Καλά να περάσεις και να προσέχετε...

 

Αυτή είναι προπόνηση για τον Πάνο, όχι για όλους...

Share this post


Link to post
Share on other sites

H Kαλλιόπη δεν έπαιξε, δυστυχώς ήταν ροντέο απο πέτρες και με την ομίχλη ηταν αυτοκτονία.

λίγο Λουκια Δια, αλλά με την 6 να σερνεται εντελώς τζίφος... οσες πιο πολλές καταβασεις απο τον γρηγορο Ηρακλη ηταν η πιο καλή προπόνηση και οι συνέχομενες στον Περικλη στο τέλος της ημέρας οσο πιο κουραστικά μπορείς να κατέβεις μια μπλε...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Μπορεί φέτος από τον Απρίλιο μέχρι και τον Σεπτέμβριο-Οκτώβριο (που είχα ενα μικρο ατύχημα :D ) να έκανα ποδήλατο κάθε μέρα πάνω απο 2 ώρες σε διάφορες διαδρομές μέσα στο κέντρο της Αθηνας (οι περισσότερες ανηφορικές)+ ανα 2 βδομάδες κάποιο μπάσκετ ή ποδόσφαιρο+ Ski squats αλλά την πρώτη μέρα σκι απλά δεν ανταποκρίνονταν τπτ..λές και δεν ήξερα να κάνω και ήταν η πρώτη φορα..(..)

 

Πολύ λογικό είναι αυτό το έχουμε πει πολλές φορές (στον αθλητισμό είναι γνωστό μέσα από την αρχή της εξειδίκευσης) , ένα πλήθος παραγόντων όπως υψόμετρο, κλίμα, ένταση , τρόπος κίνησης και ψυχολογία συμβάλουν σε αυτό που ένιωσες τις 3ς πρώτες φορές. Να πω κάτι για την ένταση , άλλο πράγμα το ποδήλατο (ένα cadence ας πουμε 60/λεπτό σε ανωφέρεια 5% ) και άλλο πράγμα η αλπική κατάβαση και άλλο πράγμα τα ski-squats στο γυμναστήριο. Προφανώς το κάθε πράγμα αποτελεί ως ξεχωριστή απαίτηση στον δικό του χώρο. Επίσης σαν 20 χρονος που είσαι έχεις τον μηχανισμό αποκατάστασης πάνω στο peak του, δηλαδή ξεκουράζεσαι πολύ πιο γρήγορα από έναν 35άρη ή 40 άρη και πάνω , μιλώντας σε μέσες τιμές πάντα.


People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites
Επίσης σαν 20 χρονος που είσαι έχεις τον μηχανισμό αποκατάστασης πάνω στο peak του, δηλαδή ξεκουράζεσαι πολύ πιο γρήγορα από έναν 35άρη ή 40 άρη και πάνω , μιλώντας σε μέσες τιμές πάντα.

 

Αυτο το παρατήρησα την αμέσως επόμενη μέρα όπου και δεν είχα κάποιο ιδιαίτερο ίχνος κόπωσης και έκανα το καλύτερο προς το παρον σκι φέτος.. <_<


Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Share this post


Link to post
Share on other sites

εγω προτιμω αυτο

 

YouTube Video ->Original Video
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="320" height="265"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="320" height="265"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

μπορώ και χωρίς ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. cube
      cube
      (16 years old)
    2. petran13
      petran13
      (45 years old)
    3. Valeria
      Valeria
      (45 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,795
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,728
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    XanderMorris
    Joined
×
×
  • Create New...