Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted January 4, 2009 (link) Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted January 4, 2009 4 αρες καρτες και μια βδομαδα καφεδες... Pas mal, pas mal... Ας περιμενουμε λιγο να πεσουν οι τιμες... (για το Ski-Gym μιλαω γιατι για τις αρες, μαλλον αυξησεις να περιμενουμε ). Φιλικα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
fotski 19 Report post Posted January 4, 2009 Πάνω από την τηλεόραση υπάρχει ένα ισχυρό κλιματιστικό που σου πετάει παγωμένο αέρα με βάση την ταχύτητα που έχεις αναπτύξει καθώς και με την ταχύτητα του ανέμου εκείνη την ημέρα. Όταν πέσεις έρχεται μια νοσοκόμα και σου παρέχει τις πρώτες βοήθειες. Quote http://www.fitnesslogic.gr Share this post Link to post Share on other sites
bomberman 56 Report post Posted January 4, 2009 Xaxa, ε όχι ρε παιδιά. Αν είναι έτσι προτιμώ να πάρω το wii fit. H με λίγα παραπάνω κανεναν εξομοιωτή πτήσης Quote Share this post Link to post Share on other sites
C 370 Report post Posted January 4, 2009 είναι γερμανικό, με κόστος 1649 euros στο σπίτι σας ... http://translate.google.com/translate?hl=e...te0=&swap=1 C. Quote Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted January 4, 2009 με κουστουμακι ο μαγκας καλο θα ηταν να φοραγε μποτες γιατι κινδυνευει να σπασει κανα ποδι Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
Hippo 36 Report post Posted January 4, 2009 Ρίξτε μιά ματιά σαυτό: http://hk.youtube.com/watch?v=oO6Ho1PTU-I Είναι πιό φθηνό και λιγότερο αυτιστικό. ΠΡΟΣΟΧΗ:Δεν είναι ούτε inline ούτε roller. Εχει δύο σειρές από ρόδες που λειτουργούν σαν τις ακμές των σκί και θέλει κανονικά ξεγώνιασμα, transition, γώνιασμα. Στρίβει μόνο με το γώνιασμα. Αν η στροφή σου έχει την παραμικρή υποψία στεμ, rotation, ανασηκώματος, σπρωξίματος των ουρών κλπ, απλά τρώς τούμπα. Από το λίγο σκι που ξέρω σαυτά ωφείλω το 25% (Δεν λέω περισσότερο, γιατί μετά ποιός ακούει τον Nickel) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Al_Foutzin 1,418 Report post Posted January 4, 2009 Ρίξτε μιά ματιά σαυτό: http://hk.youtube.com/watch?v=oO6Ho1PTU-IΕίναι πιό φθηνό και λιγότερο αυτιστικό. ΠΡΟΣΟΧΗ:Δεν είναι ούτε inline ούτε roller. Εχει δύο σειρές από ρόδες που λειτουργούν σαν τις ακμές των σκί και θέλει κανονικά ξεγώνιασμα, transition, γώνιασμα. Στρίβει μόνο με το γώνιασμα. Αν η στροφή σου έχει την παραμικρή υποψία στεμ, rotation, ανασηκώματος, σπρωξίματος των ουρών κλπ, απλά τρώς τούμπα. Από το λίγο σκι που ξέρω σαυτά ωφείλω το 25% (Δεν λέω περισσότερο, γιατί μετά ποιός ακούει τον Nickel) και σε πολυ προσιτές τιμές! Model Suitability Price Comp Top-end model Suitable for top racers, or for recreational skiers who have experience on the Slalom or Pro. The taller chassis requires a complete commitment to tilting the feet in order to turn. The large-diameter rear wheels provide the fastest speed. This model is at home on hills. $350 Pro All-around model Suitable for recreational skiers and racers who can control speed on a hill by linking turns on inline skates or on the Slalom model Carver. The wider chassis demands stronger tipping action of the feet than the Slalom model. Though it can be used on flat terrain, this model is more fun if you use it on a gentle or moderate hill. $325 Slalom Introductory model Suitable for recreational skiers and for younger racers (J3/J4 - 250 mm minimum boot sole length required.) Longer wheelbase and narrower chassis provide good fore/aft stability with easy turning. If you are likely to use the Carvers on flat terrain and bike paths, this is the model to choose. It enables you to practice the balance and movements of carving at low speed, and with little or no hill. $280 Glider Nordic skate model Suitable for nordic skate skiers who can negotiate turning descents on skis without using the snowplow. The narrow, light chassis provides terrific training. The Glider comes without bindings; you need to provide either a NNN or SNS binding, according to your boots. Price TBD πάντως αυτό που έμαθα φέτος με τις 3 πρώτες φορές σκι, ειναι πως μακράν η καλύτερη γυμναστική-εξασκηση για το σκι είναι να κάνεις σκι Μπορεί φέτος από τον Απρίλιο μέχρι και τον Σεπτέμβριο-Οκτώβριο (που είχα ενα μικρο ατύχημα ) να έκανα ποδήλατο κάθε μέρα πάνω απο 2 ώρες σε διάφορες διαδρομές μέσα στο κέντρο της Αθηνας (οι περισσότερες ανηφορικές)+ ανα 2 βδομάδες κάποιο μπάσκετ ή ποδόσφαιρο+ Ski squats αλλά την πρώτη μέρα σκι απλά δεν ανταποκρίνονταν τπτ..λές και δεν ήξερα να κάνω και ήταν η πρώτη φορα.. Έπρεπε να φαω 1 και κατι ώρα σε πολυ αργο ρυθμό για να στρώσω..και την επόμενη το λιωσα (παρότι πολυ άσχημος ο καιρός) Άρα: η καλύτερη γυμναστική-εξασκηση για το σκι είναι να κάνεις σκι! Quote Skiing is a dance, and the mountain always leads. Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted January 5, 2009 ...να έκανα ποδήλατο κάθε μέρα πάνω απο 2 ώρες σε διάφορες διαδρομές μέσα στο κέντρο της Αθηνας (οι περισσότερες ανηφορικές)+ ανα 2 βδομάδες κάποιο μπάσκετ ή ποδόσφαιρο+ Ski squats αλλά την πρώτη μέρα σκι απλά δεν ανταποκρίνονταν τπτ..λές και δεν ήξερα να κάνω και ήταν η πρώτη φορα..... Περιεργο... Εγω αρχισα προπονηση Σεπτεμβρη ...και συνεχιζω. Πρωτη μερα στο St Johann το σωμα μου θυμοταν τα παντα... και δεν πιαστηκα πουθενα μεχρι και τωρα. Βρε Ορεστη, μηπως εχεις Alzheimer's;; Εκανες τα 200 ski-squats που σου ειπα, η εκλεβες;; Φιλικα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Al_Foutzin 1,418 Report post Posted January 5, 2009 Δεν έκλεβα δεν έκλεβα.. Ούτε γω πιάστηκα πουθενά..(αμα ηταν να πιανόμαστε από τα 19 κλάφτα χαλάραμπε.. ) απλα ο κορμός του σώματός μου δεν ανταποκρινοταν όπως θα έπρεπε.. Βέβαια ίσως να έφταιγε και το ότι είχα κομηθει μόλις 2 ωρες+ του ότι φοβομουν για το χέρι μου που το ένιωθα βαρυ.. Στο τέλος της μέρα όμως ήμουν οκ! Δηλαδή την τελευταια μιαμιση ωρα σκι.. Quote Skiing is a dance, and the mountain always leads. Share this post Link to post Share on other sites
louis 53 Report post Posted January 7, 2009 Το "πιάσιμο" δεν έχει σχέση με την ηλικία αλλά με την προπόνηση και το είδος της... Η πρώτη φορά κάθε χρόνο, όσα αθλήματα και να κάνεις θα σου αφήσει κάποιες ενοχλήσεις, γιατί κάθε σπορ έχει τους μύες του... Όμως ο γυμνασμένος θα ανακάμψει πολύ πιο γρήγορα, ανεξαρτήτως ηλικίας. Αυτό που "έπαθες" εσύ είναι φυσιολογικό και δεν είναι θέμα διαφορετικής προπόνησης αθλημάτων... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted January 7, 2009 Στο πρώτο σκι που έκανα "πιάστηκα" απο τα βλέφαρα μέχρι τα νύχια των ποδιών... στο Δευτερο-τριτο ξεπιαστηκα ... τώρα ελπίζω στην Γαλλία το "πιασιμο" να είναι οσο το δυνατον λιγότερο... γιατί σίγουρα η καταπονηση στης αλπεις δεν συγκρίνεται , όσα σκι και να έχεις κανει στην Ελλάδα θα την φάς κανονικά... Quote Share this post Link to post Share on other sites
louis 53 Report post Posted January 7, 2009 Στο πρώτο σκι που έκανα "πιάστηκα" απο τα βλέφαρα μέχρι τα νύχια των ποδιών... στο Δευτερο-τριτο ξεπιαστηκα ... τώρα ελπίζω στην Γαλλία το "πιασιμο" να είναι οσο το δυνατον λιγότερο... γιατί σίγουρα η καταπονηση στης αλπεις δεν συγκρίνεται , όσα σκι και να έχεις κανει στην Ελλάδα θα την φάς κανονικά... Πήγαινε στη Φτερόλακκα και κάνε Καλλιόπη μέχρι κάτω στη βάση της 7, χωρίς στάση... Επανέλαβε 7-8 φορές την ημέρα για 2 μέρες και δεν θα έχεις ιδιαίτερο πρόβλημα και έξω... Καλά να περάσεις και να προσέχετε... Αυτή είναι προπόνηση για τον Πάνο, όχι για όλους... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted January 7, 2009 H Kαλλιόπη δεν έπαιξε, δυστυχώς ήταν ροντέο απο πέτρες και με την ομίχλη ηταν αυτοκτονία. λίγο Λουκια Δια, αλλά με την 6 να σερνεται εντελώς τζίφος... οσες πιο πολλές καταβασεις απο τον γρηγορο Ηρακλη ηταν η πιο καλή προπόνηση και οι συνέχομενες στον Περικλη στο τέλος της ημέρας οσο πιο κουραστικά μπορείς να κατέβεις μια μπλε... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted January 7, 2009 Μπορεί φέτος από τον Απρίλιο μέχρι και τον Σεπτέμβριο-Οκτώβριο (που είχα ενα μικρο ατύχημα ) να έκανα ποδήλατο κάθε μέρα πάνω απο 2 ώρες σε διάφορες διαδρομές μέσα στο κέντρο της Αθηνας (οι περισσότερες ανηφορικές)+ ανα 2 βδομάδες κάποιο μπάσκετ ή ποδόσφαιρο+ Ski squats αλλά την πρώτη μέρα σκι απλά δεν ανταποκρίνονταν τπτ..λές και δεν ήξερα να κάνω και ήταν η πρώτη φορα..(..) Πολύ λογικό είναι αυτό το έχουμε πει πολλές φορές (στον αθλητισμό είναι γνωστό μέσα από την αρχή της εξειδίκευσης) , ένα πλήθος παραγόντων όπως υψόμετρο, κλίμα, ένταση , τρόπος κίνησης και ψυχολογία συμβάλουν σε αυτό που ένιωσες τις 3ς πρώτες φορές. Να πω κάτι για την ένταση , άλλο πράγμα το ποδήλατο (ένα cadence ας πουμε 60/λεπτό σε ανωφέρεια 5% ) και άλλο πράγμα η αλπική κατάβαση και άλλο πράγμα τα ski-squats στο γυμναστήριο. Προφανώς το κάθε πράγμα αποτελεί ως ξεχωριστή απαίτηση στον δικό του χώρο. Επίσης σαν 20 χρονος που είσαι έχεις τον μηχανισμό αποκατάστασης πάνω στο peak του, δηλαδή ξεκουράζεσαι πολύ πιο γρήγορα από έναν 35άρη ή 40 άρη και πάνω , μιλώντας σε μέσες τιμές πάντα. Quote People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
Al_Foutzin 1,418 Report post Posted January 7, 2009 Επίσης σαν 20 χρονος που είσαι έχεις τον μηχανισμό αποκατάστασης πάνω στο peak του, δηλαδή ξεκουράζεσαι πολύ πιο γρήγορα από έναν 35άρη ή 40 άρη και πάνω , μιλώντας σε μέσες τιμές πάντα. Αυτο το παρατήρησα την αμέσως επόμενη μέρα όπου και δεν είχα κάποιο ιδιαίτερο ίχνος κόπωσης και έκανα το καλύτερο προς το παρον σκι φέτος.. Quote Skiing is a dance, and the mountain always leads. Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted September 29, 2009 YouTube Video -> Respect! Quote Share this post Link to post Share on other sites
TiLT 0 Report post Posted October 3, 2009 εγω προτιμω αυτο YouTube Video ->Original Video name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="320" height="265"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="320" height="265"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Quote μπορώ και χωρίς ... Share this post Link to post Share on other sites