Jump to content
MakisM

ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΟΔΗΓΗΣΗ

Recommended Posts

Αγορασα χειμερινα ελαστικα michelin alpin A5 που θα τοποθετηθουν σε πισωκινητο BMW 1er.

Εχει καποιος εντυπωσεις απο το συγκεκριμενο ελαστικο ;

Είναι run flat? Ζαντες εβαλες τις μαμα ή αγορασες σιδερενιες?


tumblr_inline_mjj4qpOaJK1qz4rgp.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

ένα από τα πάρκινγκ που βάζεις αλυσίδες λίγο πριν τη διαστάυρωση για ΑΟΦΣ.

Στο σημείο αυτό δεν έχει τους ψηλούς πασάλους με τα ανακλαστικά που οριοθετούν τον δρόμο;

 

Στάλθηκε από το LG-V500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


sinox-0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όχι, λευκό δρόμο έβλεπα, χαντάκι έκρυβε. Δεξιά στροφή όπως κατεβαίνεις με αυλάκι μισό μέτρο στα δεξιά και πάρκινγκ για αλυσίδες στα αριστερά

  • Like 1

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αγορασα χειμερινα ελαστικα michelin alpin A5 που θα τοποθετηθουν σε πισωκινητο BMW 1er.

Εχει καποιος εντυπωσεις απο το συγκεκριμενο ελαστικο ;

 

Εχει εδώ: http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Michelin/Alpin-5_2.htm


Practice makes perfect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είναι run flat? Ζαντες εβαλες τις μαμα ή αγορασες σιδερενιες?

τα run flat τα εχω πεταξει χρονια και εχω kit επισκευης.

Κανονικα τα πηρα. Λογω χρονου, τα εβαλα στις μαμα ζαντες και την ανοιξη θα αγορασω 4αδα χαντες ωστε να βαλω πισω τα θερινα,

Δεν ξερω συγκριτικα με τις αλυσιδες (που παντα εχω μαζι μου) εαν με τα χειμερινα εχεις μεγαλυτερη ασφαλεια

Share this post


Link to post
Share on other sites

τα run flat τα εχω πεταξει χρονια και εχω kit επισκευης.

Κανονικα τα πηρα. Λογω χρονου, τα εβαλα στις μαμα ζαντες και την ανοιξη θα αγορασω 4αδα χαντες ωστε να βαλω πισω τα θερινα,

Δεν ξερω συγκριτικα με τις αλυσιδες (που παντα εχω μαζι μου) εαν με τα χειμερινα εχεις μεγαλυτερη ασφαλεια

 

Πρόσεξε να δείς, η διαφορά είναι χαώδης. Βασικά όταν φοράμε αλυσίδες έχουμε τρομερή διαφορά πρόσφυσης μεταξύ των τροχών που τις φοράμε και των δύο άλλων. Αυτό πολλές φορές ιδίως σε απαιτητικές καταβάσεις μπορεί να προκαλέσει γλίστρημα του πίσω άξονα εάν τις φοράς μπρόστά ( αυτό όπως καταλαβαίνεις συμβαίνει στα προσθιοκίνητα) ή να μην έχεις καλό τιμόνι από την στιγμή που βάζεις αλυσίδες πίσω ( αυτό ισχύει στα πισωκίνητα).

Πολύς κόσμος λέει ότι κανονικά στα πισωκίνητα πρέπει να βάζεις 4 αλυσίδες, προσωπικά και από δική μου εμπειρία διαφωνώ. Σε ένα BMW 316 E36 που είχα πρό χειμερινών εποχή με 205/55/16 καλοκαιρινό, έβαζα μόνο στους πίσω τροχούς και δεν είχα αντιμετωπίσει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα με το τιμόνι!!!! Βεβαια μετά κούμπωσα 185 / 65 / 15 χειμερινό και νόμισα ότι ανακάλυψα την πυρίτιδα)))

 

Για αυτό άλλωστε λέμε ότι το να βάζεις μόνο δύο χειμερινά είναι μ@λ@κία.

Αυτό που σου προσφέρουν τα χειμερινά είναι μία εξαιρετική πρόσφυση ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ 4 ΤΡΟΧΟΥΣ, οπότε και η συμπεριφορά του αυτοκινήτου σου είναι σχεδόν πάντα προβλέψιμη ))).

 

Επίσης ένα άλλο τρομερό πλεονέκτημα των χειμερινών ιδίως στα βουνά μας είναι ότι ενώ μπορεί να είναι όλος ο δρόμος στεγνός μπορεί να χρειαστεί να βάλεις αλυσίδες ( εάν δεν φοράς χειμερινά φυσικά) για μία στροφή!!!!

Μετά τι θα κάνεις ? θα τις βγάλεις? και εάν έχει πιο πάνω και άλλο παγωμένο σημείο ο δρόμος? Θα τις ξαναβάλεις?

Οπότε κάθεσαι σαν τον μ@λ@κα και οδηγάς σε στεγνό δρόμο με αλυσίδες και με 20 χλμ με τον φόβο μπας και ξαναβρείς κανά περίεργο σημείο.

 

Από την στιγμή που έχεις πισωκούνα και σου αρέσει το βουνό και σκοπεύεις να κινείσαι γενικά σε χειμερινό περιβάλλον τα χειμερινά είναι απλά μονόδρομος!!!

 

Αλυσίδες εννοείται ότι έχουμε πάντα μαζί μας και κάποιες extreme καταστάσεις. Αλλά και αλυσίδες να χρειαστεί να βάλεις τότε δεν χάνεις το τιμόνι σου αφού φοράς χειμερινά)))).

 

Και μην διστάσεις να δοκιμάσεις το αυτοκίνητό σου. Πχ¨στην κατηφόρα τσαρουχωσε τα φρένα σου, και εκεί θα καταλάβεις την χαώδη διαφορά πρόσφυσης που έχεις σε σχέση με ότι φορούσες πρίν. Στην ανάβαση απενεργοποίησε το esp , παίξε με την ουρά του αυτοκινήτου, και να σου φύγει ο κώλος, επανέρχεται για πλάκα γιατί επαναλαμβάνω ΕΧΕΙΣ ΤΙΜΟΝΙ )))).Δεν χρειάζεται να είσαι ο Loeb για να οδηγείς πισωκούνα στα χιόνια.

 

Γενικά με τα χειμερινά ανεβάζεις κατακόρυφα την ενεργητική ασφάλεια του οχήματός σου. Ποτέ μα ποτέ δεν μετάνιωσα ακόμα και για το τελευταίο cent που μου κοστίσανε ))))

 

Φιλικά

Σπύρος

  • Like 3

Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

αξίζει να βαλεις οποιοδήποτε χειμερινό λάστιχο? ή οπωσδήποτε επώνυμο?

 

Οδηγω bmw πίσω κίνηση 205/55/16 διάσταση και υπάρχουν χειμερινά Β' λάστιχα απο 200 ευρω ολοκαίνουργια.


LP3weby.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

αξίζει να βαλεις οποιοδήποτε χειμερινό λάστιχο? ή οπωσδήποτε επώνυμο?

 

Οδηγω bmw πίσω κίνηση 205/55/16 διάσταση και υπάρχουν χειμερινά Β' λάστιχα απο 200 ευρω ολοκαίνουργια.

 

Εάν εξαιρέσεις τα πρώτα μου χειμερινά που ήταν γνωστής μάρκας, Goodyear Ultragrip 7, όλα τα υπόλοιπα μοντέλα που φόρεσα ήταν B μάρκες και συγκεκριμένα , Maloya Cresta 220, Gislaved Nord Frost 5, Barum Polaris 3, kai Sawa eskimo S3.

Τώρα το δικό μου φοράει τα Barum από τα οποία είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος. Ειλικρινά ΔΕΝ υπάρχει κανένας λόγος να βάλεις χειμερινά Α μάρκας. Βέβαια προσωπικά αποφεύγω τα κινέζικα.

 

Μόνο δεν θα βάλεις 205/55/16 χειμερινό αλλά 195/65/15. 15άρες ζάντες για BMW βρίσκεις ειλικρινά για πλάκα είτε σιδερένιες είτε αλουμινίου.

 

Τι BMW καβαλάς?

Edited by porfirio

Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Εάν εξαιρέσεις τα πρώτα μου χειμερινά που ήταν γνωστής μάρκας, Goodyear Ultragrip 7, όλα τα υπόλοιπα μοντέλα που φόρεσα ήταν B μάρκες και συγκεκριμένα , Maloya Cresta 220, Gislaved Nord Frost 5, Barum Polaris 3, kai Sawa eskimo S3.

Τώρα το δικό μου φοράει τα Barum από τα οποία είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος. Ειλικρινά ΔΕΝ υπάρχει κανένας λόγος να βάλεις χειμερινά Α μάρκας. Βέβαια προσωπικά αποφεύγω τα κινέζικα.

 

Μόνο δεν θα βάλεις 205/55/16 χειμερινό αλλά 195/65/15. 15άρες ζάντες για BMW βρίσκεις ειλικρινά για πλάκα είτε σιδερένιες είτε αλουμινίου.

 

Τι BMW καβαλάς?

 

 

συμφωνω σχεδον με ολα.

 

η μονη διαφορα που θα δεις μεταξυ των goodyear , michelin , dunlop κτλ με τα sava , barum (Που ειναι θυγατρικες των πρωτων) ειναι στο επιπεδο εκπομπης θορυβου. συνηθως οι premium μαρκες ειναι πιο ησυχες.

 

εχω εμπειρια και απο κινεζικο χιονολαστιχο . κραταει τελεια στο χιονι τελεια στην στεγνη ασφαλτο , το μονο που με εχει απογοητευσει ειναι το κρατημα στο βρεγμενο (και αυτο μονο μετα τον δευτερο χρονο ) . ενω στηνα ρχη κραταγε και στο βρεγμενο μετα τον δευτερο χρονο αρχισε να γλυστραει παρα πολυ . με αποτελεσμα να το αλλαξω νωριτερα. βεβαια με 50 ευρω το λαστιχο ενω ολα τα αλλα ειχαν 100+ δεν σε νοιαζει τοσο. τα αλλαζεις καθε 2 χρονια και εισαι οκ . ετσι και αλλιως τα ειχα βαλει δοκιμαστικα. δεν περιμενα να μου βγαλουν 3 χρονια

 

το value for money ειναι οι θυγατρικες των premiun (sava , barum κτλ) που εχουν την ιδια σχεδον αποδοση με τις ακριβες αλλα στο 60-70% της τιμης

Edited by StavRos

Share this post


Link to post
Share on other sites

f20 του 15'

 

έλεγα να αντικαταστήσω τα λάστιχά μου (37000 χλμ) με τα χειμερινα που συζητάμε στις μαμίσιες ζάντες αλουμινίου και την άνοιξη να τις αλλάξω με καινούργια ζαντολάστιχα μεγαλύτερα.

 

Να κρατήσω δηλ τις μαμίσιες ζάντες με τα χειμερινα για το χειμώνα και να εχω ένα άλλο σετ ζαντολάστιχα για τον υπόλοιπο χρονο.

 

Την αλλαγή θα την έκανα κάποια στιγμή ούτως ή άλλως.


LP3weby.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

f20 του 15'

 

έλεγα να αντικαταστήσω τα λάστιχά μου (37000 χλμ) με τα χειμερινα που συζητάμε στις μαμίσιες ζάντες αλουμινίου και την άνοιξη να τις αλλάξω με καινούργια ζαντολάστιχα μεγαλύτερα.

 

Να κρατήσω δηλ τις μαμίσιες ζάντες με τα χειμερινα για το χειμώνα και να εχω ένα άλλο σετ ζαντολάστιχα για τον υπόλοιπο χρονο.

 

Την αλλαγή θα την έκανα κάποια στιγμή ούτως ή άλλως.

 

 

αυτο να κανεις .

χρησιμοποιωντας ξεχωριστες ζαντες θα μπορεις 3 μηνςε τον χρονο να εχεις ενα πιο αγριο λαστιχο που θα σε ξελασπωσει και τον υπολοιπο χρονο βαζεις ασφαλτινο 100%

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

 

 

το value for money ειναι οι θυγατρικες των premiun (sava , barum κτλ) που εχουν την ιδια σχεδον αποδοση με τις ακριβες αλλα στο 60-70% της τιμης

 

ΑΚΡΙΒΩΣ, και όσον αφορά την διάρκειά τους με καλό πλύσιμο στο τέλος της σαιζόν και αποθήκευση σε σακούλες και σε κλειστή απόθήκη τις 4 χειμερινές σαιζόν τις έχεις για πλάκα ))))

 

f20 του 15'

 

έλεγα να αντικαταστήσω τα λάστιχά μου (37000 χλμ) με τα χειμερινα που συζητάμε στις μαμίσιες ζάντες αλουμινίου και την άνοιξη να τις αλλάξω με καινούργια ζαντολάστιχα μεγαλύτερα.

 

Να κρατήσω δηλ τις μαμίσιες ζάντες με τα χειμερινα για το χειμώνα και να εχω ένα άλλο σετ ζαντολάστιχα για τον υπόλοιπο χρονο.

 

Την αλλαγή θα την έκανα κάποια στιγμή ούτως ή άλλως.

 

Ετσι είναι σωστό το σκεπτικό σου, αλλά εγώ στην θέση σου θα έκανα ίσως το εξής:

 

Θα αντάλλαζα τις 16άρες με 15άρες και θα φορούσα κατευθείαν στις 15άρες 195/65/15. Στην συγκεκριμένη διασταση πίστεψέ με βρίσκεις πολλά καλά χειμερινά και σε ακόμη πιο προσιτές τιμές ( έχω πάρει διδακτορικό στο θέμα )))).

Και ποτέ μην ξεχνάμε το εξής, στο χιονοπαγωμένο θέλουμε όσο το δυνατόν πιο στενό λάστιχο και όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μάγουλο )))

Ρώτα τον βουλκανιζατερά σου, ίσως να έχει στην αποθήκη του καμιά καβάτζα, οπότε σκαντζάρεις τις 16άρες με τις 15άρες και την διαφορά υπερ σου την βρίσκετε με την τιμή των ελαστικών )))).

Και την άνοιξη βάλε και 20 άρες )))))))

Edited by porfirio
  • Like 1

Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

ΑΚΡΙΒΩΣ, και όσον αφορά την διάρκειά τους με καλό πλύσιμο στο τέλος της σαιζόν και αποθήκευση σε σακούλες και σε κλειστή απόθήκη τις 4 χειμερινές σαιζόν τις έχεις για πλάκα

 

Ολα καλά αλλά γιατί ΚΑΙ σε σακούλες;


Practice makes perfect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τωρα που προβλεπεται χιονιας εχω μια απορια...Σε τζιποειδες σχεδον 2 τονων λεξους αυτοματο χωρις επιλογη για σειριακο και μονο μια θεση στο αυτοματο που υποτιθεται φρεναρει λιγο τον κινητηρα (αλλα π@π@ρια) σε κατηφορα τι επιλογες εχουμε εκτος απο προσευχη??Λιγες στιγμες τα χρειαστηκα αλλα ειπα μηπως υπαρχει κατι που δε μπορω να φανταστω...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν μπορείς να το βάλεις στο χειροκίνητο? Εγώ κολλάω μια 2α και ανεβοκατεβάζω. Αλλιώς στο σπορ. Κυρίως για να σώσω τακάκια το κάνω.

 

Αν και δεν πολυκαταλαβαίνω τι βοηθάει το να έχεις το μοτέρ στο κατέβασμα, αν θυμάμαι καλά στο σεμινάριο κάναμε με νεκρά (μπορεί βέβαια να το κάναμε για εξάσκηση). 66-33% βαράν τα φρένα και καλά κάνουν

 

Ότι λέει το manual του αυτοκινήτου σου

Edited by ΜΙΚ

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτο ειναι το προβλημα...δεν εχει επιλογη για χειροκινητο.ειναι το rx400h..Μονο αυτοματο...και μια επιλογη Β που συμφωνα με το manual το επιλεγουμε σε downhill και οντως φρεναρει λιγο το κινητηρα..αλλα στη πραξη 2 τονη σε αποτομη κατηφορα δυσκολα ελεγχονται..Μεχρι στιγμης με χιονολαστιχα κ αλυσιδες και αναγκαστικα φρενο κατι γινεται...

Edited by giannis3011

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτο ειναι το προβλημα...δεν εχει επιλογη για χειροκινητο.ειναι το rx400h..Μονο αυτοματο...και μια επιλογη Β που συμφωνα με το manual το επιλεγουμε σε downhill και οντως φρεναρει λιγο το κινητηρα..αλλα στη πραξη 2 τονη σε αποτομη κατηφορα δυσκολα ελεγχονται..Μεχρι στιγμης με χιονολαστιχα κ αλυσιδες και αναγκαστικα φρενο κατι γινεται...

 

Αναγκαστικά στο B και δεν θα το αφήνεις να παίρνει πολύ φόρα. Τα κιλά ως γνωστόν είναι ο κακός δαίμονας πάνω στο χιονοπαγωμένο ιδίως στην κατηφόρα!!! Σίγουρα τα χειμερινά βοηθούν αφάνταστα σε τέτοιου είδους οχήματα!!! Με χαλαρό φρενάκι και χειμερινά λογικά δεν θα έχεις πρόβλημα. Απλά λίγο μ@λ@κί@ της Lexus.....


Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ώπα πλάκα κάνεις? Το 400 κατεβαίνει αξιοπρεπέστατα στο Β με κάποια ρύθμιση για χιόνι με χιονολάστιχα. Αν θες θα βρω το τηλ του φίλου που με είχε κατεβάσει να δω τι λάστιχα φόραγε.

 

Στο ανέβασμα είσαι αργός...

 

Αν αναφέρεσαι στο χιόνι που είχε την πρωτοχρονιά ή την παραμονή στον Παρνασσό όλα τα αυτοκίνητα πατινάζ κάνανε ήταν πολύ δύσκολο χιόνι και με χιονολάστιχα δεν ήταν και σαν να πατάς φρέσκο χιόνι ή παλιό. Παραήταν νερουλό και ήταν από τα δύσκολα. Με τρόμαξε και εμένα. Νομίζω πατάγαμε πολύ νερό από το αλάτι και τα τόσες χιλιάδες αυτοκίνητα που πέρασαν και δεν είναι καλός συνδυασμός.

 

Και χιονολάστιχα και αλυσίδες πάντως είναι κουφό αν και ασφαλές...σε μαύρο πάγο ναι θα έβαζα (δεν έχω βάλει)

 

Σωστά το λέει και ο Μάκης, κάντο μόνο αν είναι βέβαιο ότι τράκαρες και είναι το μόνο που ίσως σε σώσει ύστερα από πολύ πολύ προπόνηση

 

Ναι ρε Σπύρο τόσο πολύ σώνουν οι σακούλες?

Edited by ΜΙΚ

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οντως στη χαμηλη σχεση και με σταθερο φρενο στην κατηφορα. Μην κανεις καμμια μ@λ@κια και τσιμπησεις δυο σκαλες το χειροφρενο οπως συνιστουν καποιοι χεραδες, αντι για σταθερο φρεναρισμα με το πενταλ, γιατι θα σου φυγει η ουρα εκει που δεν θα το θελεις.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οχι χειροφρενο ουτε για αστειο.....αλλα κ να θελα στο ποδι ειναι αρα νομιζω δε γινεται..χαχαχα...Καλα δεν εννουσα οτι παντα στο κατεβασμα φοραω αλυσιδες..

Κοιτα η αληθεια ειναι στα τοσα χρονια αναγκαστηκα και εβαλα αλυσιδες στη βασιλιτσα 31 δεκεμβρη απογευμα πριν 2 χρονια που γινοταν χαμος και κανα 4 5 ακομη(οι 2 ηταν στο κατεβασμα απο αγιο αθανασιο στο κεντρικο,δυσκολο κομματι)...Αλλα παρολαυτα παντα θεωρουσα μ@λ@κια να μην υπαρχει καποια ρυθμιση...Με της δουλειας ενα ρενο κλιο με λεπτα λαστιχακια χειμερινα περισσοτερο ασφαλεια αισθανομαι...

Χειμερινα εχω τα michelin lattitude alpin..

Edited by giannis3011

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το να φρεναρει με τον κινητήρα το αυτοκίνητο στην παγωμένη κατηφορα ειναι το πιο σημαντικό για ένα τζιπ ή έστω σουβ.Εκεί φαίνονται και οι πραγματικές ικανότητες του αυτοκινήτου.Στη κατηφορα θα σε ξειδρωσει κάτω από άσχημες συνθήκες.Το κατέβασμα του σουφερτου μετά από μια καλή πουδρομερα και ενω έχει πέσει ο ηλιος και ο δρόμος ειναι καθρέφτης επιφέρει ταση για εκτόνωση κοπράνων. Το κατηφορικο μποτηλιαρισμα δηλαδή ειναι πιο επικυνδινο από το πρωινό ανηφορικο και πρέπει να τηρούνται μεγάλες αποστάσεις και και να σκεφτόμαστε νωριτερα.Εννοείται ότι πρέπει να είμαστε μια ΚΑΤΩ. Στον ανήφορο αποφεύγουμε την άκρη του δρόμου για να μην παθουμε τα ίδια του ΜΙΚ. Πάνω στις ροδιές παταμε. Κρίνουμε και επιταχυνουμε από πιο πριν. Αφήνουμε τον μπροστά σε απόσταση και τον κρίνουμε σα σημαδουρα αρκεί να πηγαίνει και με κάποια ταχύτητα.Δεν προσπερναμε.Τουλάχιστον ειναι απαγορευτικό στον κατηφορο.Η αδράνειά που επισήμανε ο Σπύρος(porfirio) θα σε στείλει για τσαι. Οσο πιο βαρύ τόσο χειρότερα.Οσο πιο σαύρα με φαρδιά ελαστικά τόσο χειρότερα.Θα σε κοροϊδεύει το seincento που θα σου κουναει το μαντήλι.

Με το πάντα 95' Μοντ που ειχα παλιά ανεβαινα παντού χωρίς χειμερινά.Το βιταρα που ειχα αργότερα με τα 4l και 4Η έσκαβα.

Τα τελευταία 9 χρόνια έχω ένα τριπορτο ραβ με μπλόκε μηχανικό

.Το αμαξι κενταει.Κανει πολλά παραπάνω από αυτά που έκανε το το βιταρα.Επόμενο ακόμα δεν υπάρχει υποψήφιο.

Τέλος πάντων. Εκτός από τα απαραίτητα χιονολαστιχα λοιπόν πρέπει να αντιλαμβανόμαστε τις περιστάσεις και να πρατουμε ανάλογα.

 

Ps.Ήθελα να δω ΜΙΚ να προσπαθεί να βγάλει το κουβα απτην άκρη του δρόμου (ποιο χανταικ).Μας κοροϊδεύει.

  • Like 1

101277.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

τα run flat τα εχω πεταξει χρονια και εχω kit επισκευης.

Κανονικα τα πηρα. Λογω χρονου, τα εβαλα στις μαμα ζαντες και την ανοιξη θα αγορασω 4αδα χαντες ωστε να βαλω πισω τα θερινα,

Δεν ξερω συγκριτικα με τις αλυσιδες (που παντα εχω μαζι μου) εαν με τα χειμερινα εχεις μεγαλυτερη ασφαλεια

Στο λεω γιατί έχω θέμα με τα αισθητηρια της πίεσης

tumblr_inline_mjj4qpOaJK1qz4rgp.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ps.Ήθελα να δω ΜΙΚ να προσπαθεί να βγάλει το κουβα απτην άκρη του δρόμου (ποιο χανταικ).Μας κοροϊδεύει.

Έσκαβα για κάνα μισάωρο με το φτυάρι (προπόνηση για χιονοστιβάδες) και με τον πρώτο που είχε ιμάντα βγήκα. Πήρα έναν με 15 ευρώ και μπήκε στο αμάξι, δεν θα ξαναβγεί.

 

Λοιπόν θυμήθηκα. Επειδή κάποια αμάξια έχουν περίεργα διαφορικά και σε κάθε περίπτωση διαφορετικά κάναμε προπόνηση με νεκρά στα δικά τους. Κάποια αυτοκίνητα (λίγα) εχουν βλαμμένη συμπεριφορά με ταχύτητα στο φρενάρισμα.


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο μαθημα χειμερινης οδηγησης στη Νορβηγια (μπροστοκινητο Πολο με χιονολαστιχα) μας εμαθαν οτι με το που πας να φρεναρεις πατας συμπλεκτη. Το αυτοκινητο στο οριο κανει μονο ενα πραγμα καλα. Η θα στριβει η θα φρεναρει. Ποτε και τα δυο μαζι. Το ιδιο και με το γκαζι.

 

Ειχαν βαλει και κατι εσακια με κωνους και μας υποχρεωσαν να τα παρουμε με 40 χλμ/ω. Φρεναρες, πανε οι κωνοι. Αντιθετα, εκει που δεν το περιμενες, με συμπλεκτη πατημενο και χωρις γκαζι, περναγες τα ες χωρις να ανοιξει μυτη.

 

Στο τελος μας βαλαν σε ενα αχλαδοειδες skidpad και μας αφησαν να κανουμε γυρους με ολοενα αυξανομενη ταχυτητα ωστε να γνωρισουμε τη συμπεριφορα του ΔΙΚΟΥ μας αυτοκινητου, ποτε το χανεις, πως το μαζευεις και σε ποια ταχυτητα εισαι σταθερα εντος ελεγχου.

Edited by MakisM
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

    • advertisement_alt
    • advertisement_alt
    • advertisement_alt
  • Posts

    • Βαγγέλη ο σύλλογος έχει αρκετά προβλήματα με κυριότερο για μένα έλλειψη μελών με διάθεση να προσφέρουν μέρος από τον χρόνο τους για δράσεις . Ιδέες πάντα υπήρχαν άνθρωποι να τις υλοποιήσουν δεν υπήρχαν . Προβλήματα επίσης προκαλούν στον σύλλογο οι αγκυλώσεις μελών σε κάποιες ιδέες και ο επίμονος τρόπος (ευγενικά το λέω) που το υποστηρίζουν! ! Σε ένα σύλλογο που το βασικό διακύβευμα είναι το πως θα ευχαριστηθούν τα μέλη και οι φίλοι του το σκι , εντος η εκτός Ελλάδος θα έπρεπε να ήταν πολύ πιο χαλαρός και ανοικτός σε διαφορετικές ιδέες και δράσεις .  Σου αρέσει το ορειβατικό σκι ή γενικά η ορειβασία ή το περπάτημα στα βουνά χρησιμοποίησε τον σύλλογο και τα μέσα του ( forum , κοινωνικά δίκτυα) και βρες ανθρώπους και οργάνωσε δράσεις-εκδρομές  Σου αρέσουν οι εκδρομές για σκι εκτός Ελλάδος βρες αντίστοιχους και οργανωθείτε και μια και δύο και τρεις φορές . Προτιμάς τα χιονοδρομικά της Ελλάδος οργανώσου πάλι , υπάρχουν παρά πολλοι που θέλουν να αποφασίσουν την τελευταία στιγμή ή δεν μπορούν να διαθέσουν το κόστος των Άλπεων  Δεν υπάρχει σωστό και λάθος . Ο σύλλογος πρέπει να καλύπτει όλες αυτές τις δράσεις  Λεγόταν στις αρχές της δημιουργίας του συλλόγου ότι δεν πάμε Βουλγαρία για να ενισχύσουμε τα ελληνικά χιονοδρομικά, τεράστιο λάθος για μένα πάμε όπου μας προσφέρουν καλές συνθήκες για σκι     
    • Σύμφωνα λοιπόν με αίτημα που εκφράστηκε από αρκετούς συμμετέχοντες στην 3η συνάντηση, 30 λεπτά της επόμενης, θα αφιερωθούν στο θέμα: εκδρομή εξωτερικού 2026.  Προετοιμάστε και άλλες ιδέες και σκεφτείτε τον δικό σας ρόλο στην υλοποίησή τους.  
    • Ελπίζω να Να μην μας απασχολήσει το θέμα της εκδρομής και δεν θα πρέπει να είναι Κύριο θέμα συζήτησης Έχω καταλάβει ότι ο σύλλογος αντιμετωπίζει πολύ Σοβαρά προβλήματα
    • Πωλείται το ρολοι του τίτλου σε αριστη κατάσταση. τιμή για τα μέλη του snowclub 189€ !! https://www.car.gr/xyma/view/45892186-garmin-fenix-6-47mm  
    • Από ότι ξέρω μπορούν να την παρακολουθήσουν και να συμμετέχουν όλοι και όχι μόνο οι οικονομικά τακτοποιημένοι  εξ άλλου το link για το zoom βγαίνει και στο Facebook 
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
  • Today's Birthdays

    1. 7ψυχος_gtsap
      7ψυχος_gtsap
      (62 years old)
    2. Mitsaras
      Mitsaras
      (69 years old)
    3. notis_tripoli
      notis_tripoli
      (42 years old)
  • Who is online

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      17,494
    • Total Posts
      463,668
  • Member Statistics

    • Total Members
      12,547
    • Most Online
      1,823

    Newest Member
    veirIllet
    Joined
×
×
  • Create New...