Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
ΜΙΚ

Speedflying ή Speedriding Ένα νέο extreme sport

Recommended Posts

Ναι. Για να πληρώνω τα μεταφορικά άλλο ένα εισιτήριο. :D

 

Ο αθλητικός εξοπλισμός με την Swiss που θα ταξιδέψουμε είναι ΔΩΡΕΑΝ. Σιγουρα ισχυει για πεδιλα και μπότες πιθανόν να ισχυει και για τα παραδέκα σας :huh: θα το τσεκάρουμε...

 

...τι αλλο θέλετε πια..... την σκλεναρικοβα αεροσυνοδό????(κε Λάππα σεμνά)


The greatest pleasure in life is doing what people say you can not do!!!
http://www.snowsummit.eu - Private transfers to/from Geneva Airport

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όταν πηγαιναμε μαζί σχολειο

Πετούσες με το διπλανό speedflyer

Και σαν πετάγαμε στη La Roche de Mio

Μου λεγές μ.......α βράχος

 

Speed Flying(Winter)

This course will introduce to to the new sport of Speed Flying.

 

This is an FFVL (Fιdιration Franηaise de Vol Libre) qualification course. You will recive 4 x 3 hours lessons in the sport of Speed Flying.

 

This course is open to any one who can ski to an intermidiate standard, you do not need to be able to paraglide. However if you can paraglide it just makes it easier.

 

Speed flying is very easy to learn and amazing fun.

 

 

Ozone Speed Flying Clip (21MB download).

 

 

 

Speed Flying dates, Winter 2008 Course Type Location Date

Speed Flying Les Arcs Jan 5th to Jan 12th

Speed Flying Les Arcs April 5th to April 12th

Speed Flying Les Arcs April 12th to April 19th

 

 

 

 

Thermal Monster Paragliding, Chalet Les Sapins, Nancroix, 73210 Peisey Nancroix, France.

Tel: 0033 (0) 479071637 Mobile: 0033 (0) 614467711

 

 

 

1250 eyro κοσμε λίγα μαθηματάκια και φύγαμε

 

Y.S. Παρακαλώ να πάει στα Άλλα Αθλήματα το thread MODERATORS


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

....εεεεε ρεεεεεε γλέντιααααααααα


The greatest pleasure in life is doing what people say you can not do!!!
http://www.snowsummit.eu - Private transfers to/from Geneva Airport

Share this post


Link to post
Share on other sites

μαθε καλά για να με μάθεις :)

μαθε καλα για να σε χαιρομαστε :)

Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική!

 

Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μ'οποιον δασκαλο καθησεις...τετοια γραμματα θα μαθεις! :)

 

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από ότι φαίνεται το speedflying στην Ελλάδα είναι σε καλό δρόμο...κυριολεκτικά το πανί είναι στην Εθνική με speedex και αύριο το πρωί θα είναι ΕΔΩ

 

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στα χιονοδρομικά κέντρα Παρνασσού, Σελίου, Χρυσό Ελάφι και Φαλακρού που έσπευσαν να αγκαλιάσουν την προσπάθεια που θα γίνει φέτος και δήλωσαν αρχικά ότι θα επιτρέψουν της καταβάσεις με speedflying καταρχάς με τους κανόνες που προτάθηκαν μέχρι να υπάρχει εμπειρία που θα θεσμοθετήσει επακριβώς τους κανόνες.

 

Ευχαριστώ και προσωπικά θα κάνω ότι μπορώ να έχουμε την απόλαυση αυτού του νέου αθλήματος με σωστούς κανόνες και απόλυτη ασφάλεια για πολλά χρόνια.

 

Μας μένουν Καιμακτσαλαν Καλάβρυτα και Καρπενήσι.


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

..ρε εισαι μεγαλο νουμερο (νουμερο με οραμα βεβαια :wub: ), το ξες;! :(

 

Μας μένουν Καιμακτσαλαν Καλάβρυτα και Καρπενήσι.

..αν κρινω απο το ενδιαφερον συμμετοχης των 2 τελευταιων Κάπα στην 2ημεριδα (το μεσαιο Κάπα μαλιστα ηταν ολο το Σ/Κ αραχτο στα μερη του..οπως αναφερουν μαρτυριες), μαλλον θα περιμενεις πολυ για εγκριση!

Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική!

 

Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

φερε το πανί στο Φαλακρό τριημερο καθ. Δευτερας να μας μάθεις.

Share this post


Link to post
Share on other sites

φερε το πανί στο Φαλακρό τριημερο καθ. Δευτερας να μας μάθεις.

Aπλά να σε ενημερώσω ότι δεσμέυτηκα μόνο όσοι έχουν ευρωπαικό δίπλωμα speedlflying θα μπορούν να πετούν με το πανί που αγκαλιάζω-φιλάω-χαιδέυω τώρα αλλά και με άλλα (αν βρεις γράψε μου).

 

DARKA DARKA


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

κανονισε να βρεις τις δέστρες σου ξεβίδωτες... μην απορήσεις ποιος το έχει κάνει...

άσε που εμένα θα φωνάζεις να σε βγάλει απο τη χιονότρυπα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αρχίσαμε έχασες το πρώτο

(όχι στις πετρες το μωρό μου :) )


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ωραιος! :lol:

Σαν μισο παρα5πανο ειναι ή σαν λιγο μεγαλυτερο kite! (αληθεια πόσα τ.μ. ειναι:lol:

Πλακωσου στην εξασκηση, διοτι σε ενα μηνα απο σημερα (σχεδον) θα ακουμπαει τα χιονια! :)


Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική!

 

Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

14sq. m.

 

Δεν μου είπατε...το σήμα του συλλόγου που προτιμάτε να μπει? Λογικά στο πανί θα μπει ο σπόνσορας είτε κέντρο και ο σύλλογος δεξιά και αριστερά ή το ανάποδο. Μια διαφήμιση δεξιά και μια άλλη αριστερά νομίζω δεν θα του΄πάει.

 

Επίσης πείτε ποιο σήμα προτιμάτε.

 

Δεν περνάν οι ώρες Κωστή με τίποτα (φάνηκε δυστυχώς)


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol::lol::lol::P:P:P:P

 

Κατέβα παραλια και θα βρεις χιλιάδες

 

Το κάθισμα (βάρος 380γρ) στο νοικιάζω 30 ευρώ την ώρα :blink:


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ψάχνω ένα μέρος σαν αυτό στο video για control στο Ελληνικό. Ιδέες;

 

 

Ολόκληρο πρώην αεροδρόμιο...............(ναι που να τον βρεις τονν χώρο) :blink:


There is no such thing as too much snow (Doug Coombs)

 

 

http://www.pelionski.gr/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κατέβα παραλια και θα βρεις χιλιάδες

 

Η φράση "καλώδια του Τραμ" σου λέει κάτι; :lol:

 

Ολόκληρο πρώην αεροδρόμιο...............(ναι που να τον βρεις τον χώρο) :lol:

 

Ο χώρος του πρώην αεροδρομίου δεν είναι προσβάσιμος. :blink:


Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άπό το στάδιο Ειρήνης και φιλίας μέχρι την Ανάβυσο πρέπει να παίζουν περίπου 300-1000 σημεία για κοντρολ χωρίς καλώδια τραμ και προσβάσιμα. Κάποια από αυτά δεν έχουν καν άμμο που θα πρέπει να προσέχεις για αλάτι και επειδή μπαίνει στα σχοινιά

 

Στη διάθεσή σου να ανοίξουμε thread 30 σελίδων κάνοντας debate πάνω στο παραπάνω νούμερο


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κύριε ενδιαφερόμενε

 

Υπάρχουν πολλοί τρόποι να διαφοροποιηθείς από τη μάζα, χωρίς να κινδυνεύει η σωματική σου ακεραιότητα, εάν είναι αυτό το ζητούμενο.

Δηλαδή για να το κάνω λιανά, να βγεις το σαββατοκύριακο στα Κελλάρια και να μείνουν όλοι με το στόμα ανοικτό μ’ αυτό που θα δουν και να έρχονται οι πιτσιρικάδες να σε ρωτούν «τι ειν’αυτό ρε φίλε… φοβερό κλπ » κι εσύ φουσκωμένος να εξηγείς κλπ κλπ…..αλλά αξίζει αυτό το ρίσκο… να πέσεις να σκοτωθείς και να σε κλαίει η μανούλα σου λόγω φιγούρας!

Κατέβα καλύτερα σε κανά τηλεreality να είσαι ασφαλής.

 

Τώρα, εάν το θέμα σου είναι η αδρεναλίνη, τότε δεν κατεβαίνεις καλύτερα κάτω στην Κύπρο να φτιάξεις καμιά παραστρατιωτκή οργάνωσούλα μια και τα ξέρεις τα κόλπα (αλεξίπτωτα, no fear ,κλπ) μπάς και λυθεί το εδαφικό και βγει κερδισμένος κι ο Ελληνισμός . Στον πόλεμο να δεις αδρεναλίνη!!!! Αφγανιστάν, Ιράκ, Δυτική όχθη,... σε περιμένουν τρελές αδρεναλίνες!!!

 

Πάντως πέρα απ’τη πλάκα πρέπει να το ψάξεις βαθύτερα το πρόβλημά σου!!!...

 

Φιλικά

teo

εγω εχω να πω ενα μεγαλο μπραβο στον Μιχαλη που καταφερε να πεταξει με ασφαλεια ολη την πιστα του Ηρακλη.το μονο που με στεναχωρει ειναι οτι κατι πιτσιρικαδες τον ρωταγαν τι ειναι αυτο και αυτος δεν ειπε τιποτα απλα μαζεψε τα πανια του και εφυγε.θα πεσουν και σχετικα βιντεακια

DALTONS POW ROBBERY.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eντυπωσιακο :D , αλλά plz μην το κάνεις με κοσμο στις πιστες Μιχάλη! B)

Το κεντρο (κ το συστημα ασφαλειας του) εξυπηρετει συγκεκριμενα αθληματα βουνου κ φαντασου σε τι νομικο μπελα θα μπει, αν στραβωσει κατι μεταξυ του πιλοτου κ ενος χιονοδρομου! :rolleyes:


Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική!

 

Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. cube
      cube
      (16 years old)
    2. petran13
      petran13
      (45 years old)
    3. Valeria
      Valeria
      (45 years old)
  • ONLINE

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,795
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,728
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    XanderMorris
    Joined
×
×
  • Create New...