Snowflake 9 Report post Posted October 3, 2007 Ναι. Για να πληρώνω τα μεταφορικά άλλο ένα εισιτήριο. Ο αθλητικός εξοπλισμός με την Swiss που θα ταξιδέψουμε είναι ΔΩΡΕΑΝ. Σιγουρα ισχυει για πεδιλα και μπότες πιθανόν να ισχυει και για τα παραδέκα σας θα το τσεκάρουμε... ...τι αλλο θέλετε πια..... την σκλεναρικοβα αεροσυνοδό????(κε Λάππα σεμνά) Quote The greatest pleasure in life is doing what people say you can not do!!!http://www.snowsummit.eu - Private transfers to/from Geneva Airport Share this post Link to post Share on other sites
KonstantinosV 0 Report post Posted October 3, 2007 Με γειές! Πολύ ωραίο χρώμα! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted October 3, 2007 Όταν πηγαιναμε μαζί σχολειο Πετούσες με το διπλανό speedflyer Και σαν πετάγαμε στη La Roche de Mio Μου λεγές μ.......α βράχος Speed Flying(Winter) This course will introduce to to the new sport of Speed Flying. This is an FFVL (Fιdιration Franηaise de Vol Libre) qualification course. You will recive 4 x 3 hours lessons in the sport of Speed Flying. This course is open to any one who can ski to an intermidiate standard, you do not need to be able to paraglide. However if you can paraglide it just makes it easier. Speed flying is very easy to learn and amazing fun. Ozone Speed Flying Clip (21MB download). Speed Flying dates, Winter 2008 Course Type Location Date Speed Flying Les Arcs Jan 5th to Jan 12th Speed Flying Les Arcs April 5th to April 12th Speed Flying Les Arcs April 12th to April 19th Thermal Monster Paragliding, Chalet Les Sapins, Nancroix, 73210 Peisey Nancroix, France. Tel: 0033 (0) 479071637 Mobile: 0033 (0) 614467711 1250 eyro κοσμε λίγα μαθηματάκια και φύγαμε Y.S. Παρακαλώ να πάει στα Άλλα Αθλήματα το thread MODERATORS Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Snowflake 9 Report post Posted October 3, 2007 ....εεεεε ρεεεεεε γλέντιααααααααα Quote The greatest pleasure in life is doing what people say you can not do!!!http://www.snowsummit.eu - Private transfers to/from Geneva Airport Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted October 5, 2007 μαθε καλά για να με μάθεις Quote Share this post Link to post Share on other sites
makalu 10 Report post Posted October 6, 2007 μαθε καλά για να με μάθεις μαθε καλα για να σε χαιρομαστε Quote Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική! Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!! Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted October 6, 2007 Μ'οποιον δασκαλο καθησεις...τετοια γραμματα θα μαθεις! Φιλικα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted November 19, 2007 Από ότι φαίνεται το speedflying στην Ελλάδα είναι σε καλό δρόμο...κυριολεκτικά το πανί είναι στην Εθνική με speedex και αύριο το πρωί θα είναι ΕΔΩ Ένα μεγάλο ευχαριστώ στα χιονοδρομικά κέντρα Παρνασσού, Σελίου, Χρυσό Ελάφι και Φαλακρού που έσπευσαν να αγκαλιάσουν την προσπάθεια που θα γίνει φέτος και δήλωσαν αρχικά ότι θα επιτρέψουν της καταβάσεις με speedflying καταρχάς με τους κανόνες που προτάθηκαν μέχρι να υπάρχει εμπειρία που θα θεσμοθετήσει επακριβώς τους κανόνες. Ευχαριστώ και προσωπικά θα κάνω ότι μπορώ να έχουμε την απόλαυση αυτού του νέου αθλήματος με σωστούς κανόνες και απόλυτη ασφάλεια για πολλά χρόνια. Μας μένουν Καιμακτσαλαν Καλάβρυτα και Καρπενήσι. Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
makalu 10 Report post Posted November 19, 2007 ..ρε εισαι μεγαλο νουμερο (νουμερο με οραμα βεβαια ), το ξες;! Μας μένουν Καιμακτσαλαν Καλάβρυτα και Καρπενήσι...αν κρινω απο το ενδιαφερον συμμετοχης των 2 τελευταιων Κάπα στην 2ημεριδα (το μεσαιο Κάπα μαλιστα ηταν ολο το Σ/Κ αραχτο στα μερη του..οπως αναφερουν μαρτυριες), μαλλον θα περιμενεις πολυ για εγκριση! Quote Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική! Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!! Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted November 20, 2007 φερε το πανί στο Φαλακρό τριημερο καθ. Δευτερας να μας μάθεις. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted November 20, 2007 φερε το πανί στο Φαλακρό τριημερο καθ. Δευτερας να μας μάθεις. Aπλά να σε ενημερώσω ότι δεσμέυτηκα μόνο όσοι έχουν ευρωπαικό δίπλωμα speedlflying θα μπορούν να πετούν με το πανί που αγκαλιάζω-φιλάω-χαιδέυω τώρα αλλά και με άλλα (αν βρεις γράψε μου). DARKA DARKA Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted November 20, 2007 κανονισε να βρεις τις δέστρες σου ξεβίδωτες... μην απορήσεις ποιος το έχει κάνει... άσε που εμένα θα φωνάζεις να σε βγάλει απο τη χιονότρυπα. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pefto_kai_Matheno 111 Report post Posted November 21, 2007 οποτε να κανουμε μαθηματα.... Quote Κάνε μου λιγάκι Μπεεεεεε... Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted December 2, 2007 Αρχίσαμε έχασες το πρώτο (όχι στις πετρες το μωρό μου ) Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
makalu 10 Report post Posted December 2, 2007 Ωραιος! Σαν μισο παρα5πανο ειναι ή σαν λιγο μεγαλυτερο kite! (αληθεια πόσα τ.μ. ειναι Πλακωσου στην εξασκηση, διοτι σε ενα μηνα απο σημερα (σχεδον) θα ακουμπαει τα χιονια! Quote Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική! Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!! Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted December 4, 2007 14sq. m. Δεν μου είπατε...το σήμα του συλλόγου που προτιμάτε να μπει? Λογικά στο πανί θα μπει ο σπόνσορας είτε κέντρο και ο σύλλογος δεξιά και αριστερά ή το ανάποδο. Μια διαφήμιση δεξιά και μια άλλη αριστερά νομίζω δεν θα του΄πάει. Επίσης πείτε ποιο σήμα προτιμάτε. Δεν περνάν οι ώρες Κωστή με τίποτα (φάνηκε δυστυχώς) Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted December 4, 2007 Ψάχνω ένα μέρος σαν αυτό στο video για control στο Ελληνικό. Ιδέες; Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted December 4, 2007 Κατέβα παραλια και θα βρεις χιλιάδες Το κάθισμα (βάρος 380γρ) στο νοικιάζω 30 ευρώ την ώρα Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
elgreco 32 Report post Posted December 4, 2007 Ψάχνω ένα μέρος σαν αυτό στο video για control στο Ελληνικό. Ιδέες; Ολόκληρο πρώην αεροδρόμιο...............(ναι που να τον βρεις τονν χώρο) Quote There is no such thing as too much snow (Doug Coombs) http://www.pelionski.gr/ Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted December 4, 2007 Κατέβα παραλια και θα βρεις χιλιάδες Η φράση "καλώδια του Τραμ" σου λέει κάτι; Ολόκληρο πρώην αεροδρόμιο...............(ναι που να τον βρεις τον χώρο) Ο χώρος του πρώην αεροδρομίου δεν είναι προσβάσιμος. Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
elgreco 32 Report post Posted December 4, 2007 Άνω κάτω τα έκανες Λάππα αλλά την απάντησή μου την πήρα Quote There is no such thing as too much snow (Doug Coombs) http://www.pelionski.gr/ Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted December 4, 2007 Άπό το στάδιο Ειρήνης και φιλίας μέχρι την Ανάβυσο πρέπει να παίζουν περίπου 300-1000 σημεία για κοντρολ χωρίς καλώδια τραμ και προσβάσιμα. Κάποια από αυτά δεν έχουν καν άμμο που θα πρέπει να προσέχεις για αλάτι και επειδή μπαίνει στα σχοινιά Στη διάθεσή σου να ανοίξουμε thread 30 σελίδων κάνοντας debate πάνω στο παραπάνω νούμερο Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted December 31, 2007 Κύριε ενδιαφερόμενε Υπάρχουν πολλοί τρόποι να διαφοροποιηθείς από τη μάζα, χωρίς να κινδυνεύει η σωματική σου ακεραιότητα, εάν είναι αυτό το ζητούμενο. Δηλαδή για να το κάνω λιανά, να βγεις το σαββατοκύριακο στα Κελλάρια και να μείνουν όλοι με το στόμα ανοικτό μ’ αυτό που θα δουν και να έρχονται οι πιτσιρικάδες να σε ρωτούν «τι ειν’αυτό ρε φίλε… φοβερό κλπ » κι εσύ φουσκωμένος να εξηγείς κλπ κλπ…..αλλά αξίζει αυτό το ρίσκο… να πέσεις να σκοτωθείς και να σε κλαίει η μανούλα σου λόγω φιγούρας! Κατέβα καλύτερα σε κανά τηλεreality να είσαι ασφαλής. Τώρα, εάν το θέμα σου είναι η αδρεναλίνη, τότε δεν κατεβαίνεις καλύτερα κάτω στην Κύπρο να φτιάξεις καμιά παραστρατιωτκή οργάνωσούλα μια και τα ξέρεις τα κόλπα (αλεξίπτωτα, no fear ,κλπ) μπάς και λυθεί το εδαφικό και βγει κερδισμένος κι ο Ελληνισμός . Στον πόλεμο να δεις αδρεναλίνη!!!! Αφγανιστάν, Ιράκ, Δυτική όχθη,... σε περιμένουν τρελές αδρεναλίνες!!! Πάντως πέρα απ’τη πλάκα πρέπει να το ψάξεις βαθύτερα το πρόβλημά σου!!!... Φιλικά teo εγω εχω να πω ενα μεγαλο μπραβο στον Μιχαλη που καταφερε να πεταξει με ασφαλεια ολη την πιστα του Ηρακλη.το μονο που με στεναχωρει ειναι οτι κατι πιτσιρικαδες τον ρωταγαν τι ειναι αυτο και αυτος δεν ειπε τιποτα απλα μαζεψε τα πανια του και εφυγε.θα πεσουν και σχετικα βιντεακια Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted January 21, 2008 MIK και Σαχάρα! Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
makalu 10 Report post Posted January 21, 2008 Eντυπωσιακο , αλλά plz μην το κάνεις με κοσμο στις πιστες Μιχάλη! Το κεντρο (κ το συστημα ασφαλειας του) εξυπηρετει συγκεκριμενα αθληματα βουνου κ φαντασου σε τι νομικο μπελα θα μπει, αν στραβωσει κατι μεταξυ του πιλοτου κ ενος χιονοδρομου! Quote Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική! Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!! Share this post Link to post Share on other sites